build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 115116117118119 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #2321 Posted: 25-Dec-2019 at 00:11
Прашање е колку ефективен би бил кружен тек само на оваа раскрсница без дополнителни модификации долж булеварот „Гоце Делчев“. Студијата од 2018 покажа дека оваа раскрсница во правец исток-запад е најфреквентна и сигурно треба да биде приоритет, на метежот лесно може само да се пренесе пред МОБ.

Ова е едно од понудените решенија за четирите крстосници од „Гоце Делчев“ од истата студија („Мавровка“ е бр. 2). Зелените ленти се надвозници, сините подземни премини.


Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2322 Posted: 25-Dec-2019 at 07:45
Започна да се спроведува новото сообраќајно решение за урбаната заедница „Владо Тасевски“ (потегот околу „Млечен“) .

Сообраќајното решение во голема мера се карактеризира со еднонасочен режим на сообраќај, со цел да се зголеми безбедноста за сите учесници во сообраќајот, но и да се намали метежот.



Кога возилото од бул. „М.Т.Гологанов“ ќе се приклучи кон ул. „Анкарска“ ќе се соочи со мал дел на двонасочна сообраќајница, а потоа се надоврзува на еднонасочниот сообраќај.

Еднанасочниот режим на сообраќај се протега долж улиците: „Анкарска“, „Багдадска“ (во најголем дел), „Бахар Моис“ и дел од „Борка Талески“.



Долж посочениот потег поставени се 300 нови сообраќајни знаци (вертикална сигнализација), а обележана е и нова хоризонтална сигнализација.

Ги повикуваме сите граѓани да го почитуваат новиот сообраќаен режим, кој има за цел да ја зголеми безбедноста на сите учесници во сообраќајот, имајќи предвид дека во оваа урбана заедница има и воспитно – образовни установи.



https://karpos.gov.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2323 Posted: 26-Dec-2019 at 16:56
ПОСТАВЕН ПРВИОТ ТАСТЕР ЗА ПЕШАЦИ НА СЕМАФОРОТ НА БУЛЕВАР СРБИЈА

На барање на граѓаните, на семафорите на булеварот Србија, кај Полициската станица, е поставен првиот тастер во Скопје со кој пешаците ќе можат да го активираат вклучувањето на зеленото светло и со тоа побезбедно да го поминат пешачкиот премин. Целта на оваа активност на Градот Скопје и на компанијата ОКТА е да се зголеми безбедноста во сообраќајот на овој исклучително фреквентен булевар.

- На барање на граѓаните, по немилиот настан минатата година кога на овој пешачки премин загина пешак, Градот Скопје на оваа локација постави семафор за да овозможи побезбедно поминување на пешаците преку булеварот. Наидовме на разбирање кај компанијата ОКТА за да воведеме и еден поинаков систем – во моменти кога нема толку многу сообраќај на улицата да може со притискање копче да се отвори пешачкиот сигнал за да се зголеми безбедноста на пешаците при преминувањето на улицата, особено на децата од оваа околина коишто одат на училиште - рече денеска градоначалникот Шилегов, на ставањето во употреба на новиот механизам за регулирање на сообраќајот.

Тој потсети дека Градот Скопје на булеварот Србија годинава изгради и велосипедска патека која ги поврзува главните велосипедски рути во Аеродром со Кисела Вода и Гази Баба.

- Сакаме да воведеме безбедно движење со одржлива урбана мобилност. За мене е императив сите решенија коишто ги нудиме како градска администрација да се во насока на одржливата урбана мобилност, а пред се, да се безбедни за граѓаните, особено за најранливите категории во сообраќајот. Мислам дека тие промени, чекор по чекор, стануваат видливи благодарение и на вакви општествено одговорни компании како што е компанијата ОКТА, а ние ја зголемуваме безбедноста на граѓаните – нагласи Шилегов.

Тастерот на семафорот на булеварот Србија е донација од компанијата ОКТА со која се предвидува поставување вакви тастери на повеќе пешачки премини на градските булевари.





https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2324 Posted: 26-Dec-2019 at 18:23
Донација чоече, за тастер на пешачки премин во 2019 година.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2325 Posted: 26-Dec-2019 at 18:28
Хахахаха, донација за тастер. Е стварно се отидени.
Каков срам за државава е самото менаџирање на градов. Како да водат некој селски град, а имаат милионски буџет.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2326 Posted: 26-Dec-2019 at 21:56
Podobro e da gi iskoordiniraat semaforite kako sto treba bidejki na nekoi mesta zelenoto za pesaci trae nepolni 15 sekundi a crveno e 2-3 minuti i toa na dosta frekventni mesta(kaj Gradska bolnica,kaj avtobuska),kaj avtobuska pesackite se mnogu opasni bidejki ima goelmi vdlabnatini od teski kamioni,avtobusi koi nikoj ne gi poprava so godini.
Ova so tasterite ne e nekoe svetsko cudo go ima niz mnogu gradovi no ke vidime kaj nas kolku ke trae...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2327 Posted: 27-Dec-2019 at 10:11
Инаку, изразот „непланска урбанизација“ претставува еден вид оксиморон.

Оксиморон (буквално значење - остроумна глупост) е стилска фигура којашто се создава со спојување на два противречни поими.

Нова улица во Тафталиџе1

Општина Карпош проби нова улица, „Новопланирана“ 3, во Тафталиџе 1, помеѓу улицата „Прашка“ и бул. „Митрополит Теодосиј Гологанов“. За нејзина целосна реализација беше извршено асфалтирање на коловозот во должина од 142 метри и девет метри широчина. Долж улицата се поставија и два тротоари, со што е овозможено безбедно движење на пешаците.

Оваа нова улица, во голема мера ќе го рестовари сообраќајот во делот од Карпош каде што непланската урбанизација придонесе за создавање на голем сообраќаен метеж.



https://plusinfo.mk/%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b0-%d1%83%d0%bb%d0%b8%d1%86%d0%b0-%d0%b2%d0%be-%d1%82%d0%b0%d1%84%d1%82%d0%b0%d0%bb%d0%b8%d1%9f%d0%b51/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2328 Posted: 30-Dec-2019 at 11:11
Проширувањето на ул. Босна и Херцеговина. Темпото на работа тука е многу бавно, направен е ископ за другите две ленти.



За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2329 Posted: 30-Dec-2019 at 16:30
Може ли улиците да се раскопуваат само еднаш



Еден од забележливите проблеми со кои се соочуваат скопјани е раскопувањето на улиците и тоа неколкупати за поставување различни инсталации. Ако една улица еднаш е раскопана за поставување водоводни цевки, другпат се копа за да се постават некакви кабли, третпат за нешто трето. Раскопани улици и тротоари, нечистотија, прашина или кал се чeста скопска слика.
Раскопано е сега во центарот на градот пред Тутунска банка, а многумина се прашуваат зошто не се направи тоа во некои подобри временски услови и во период кога има помала фреквенција на луѓе. Други, пак, ја посочуваат улицата Илинденска, а до скоро беше раскопан пешачкиот дел со павер-елементи близу локалните маркети на булеварот Босна и Херцеговина. Граѓаните сѐ уште газат по кал за да дојдат до автобуската станица на линијата со бројот 57. На истиот простор останаа и купишта од павер-коцките.

Многупати фирмите што копаат делови од улици, иако имаат обврска да го вратат во првобитна состојба она што го раскопале, не го прават тоа. И бидејќи постојано е така, кога се преземаат вакви градежни активности на улиците и тротоарите, граѓаните се прашуваат дали има начин да се спасат од овој инфраструктурен хаос. Поставуваат прашање дали е можно кога се гради или проширува некој булевар истовремено да се постават сите подземни инсталации, за потоа да не се копа повторно. Ако веќе се поставуваат фекална или атмосферска канализација, зошто во исто време да не се постават и гасоводните цевки, па кога ќе дојде до дистрибуирањето на гасот до домаќинствата работите многу ќе се олеснат. Постојаното прекопување е проблематично и поради тоа што не постои подземен катастар, па поради тоа се случуваат инциденти во кои има прекин на постојни инсталации што предизвикува прекини или во снабдувањето со струја или со вода. На вакви примери честопати се жалат и жители на Аеродром.

– Многупати сме останале без вода, без струја или интернет само поради тоа што постојано нешто се копа во Аеродром. Дали од невнимание или затоа што немаат подземен катастар ќе удрат на некоја цевка или кабел и цел ден ќе останеме отсечени. Еднаш кога копаат нека постават сѐ што треба од цевки и кабли и повеќе нека не нѐ заморуваат со вакви работи – вели жителка од населбата Ново Лисиче.

Таа и многу други додаваат дека еднократното копање и поставување на сите можни кабли и цевки под земја ќе ги поштеди граѓаните од ваквите проблеми. Од градот, пак, тврдат дека во согласност со новиот план за работа, промовиран минатата година, веќе се координираат со сите приватни субјекти на тој начин што им го доставуваат планот за реконструкција на улиците и булеварите во текот на претстојната година. Целта е да се искористат градежните работи за вршење на сите потребни интервенции, па и за реконструкција и поставување инсталации.

Од градот ни изјавија дека по завршување на градежните работи нема да смее да се врши прекоп на соодветната улица во период од две години, освен за итни работи, како на пример дефект на водовод и слично.

– Сите инвеститори се должи да внимаваат и состојбите да ги враќаат во првобитната положба. Поради изградбата на булеварот Босна и Херцеговина, по целата должина се копа и се поставуваат сите потребни инсталации, додека во близината на локалниот маркет се вршат активности за изградба на гасоводна мрежа, а инсталации поставуваат и од ЕВН. На булеварот Илинден, во близината на крстосницата со улицата Љубљанска се извршени прекопи за изградба на водоводна и фекална канализација и тоа од вкрстувањето со Љубљанска до новите згради кон општината Центар. На улицата Кирил и Методиј, пак, прекопи вршат вработените од ЕВН – информираат од градот Скопје.

Ако градските власти тврдат дека две години една сообраќајница никој не ќе смее да ја раскопува, освен ако не станува збор за дефект на мрежа, тогаш ништо друго не им преостанува на граѓаните, освен да се надеваат дека ќе му се стави крај на неколкукратното раскопување на една иста улица и нема повеќе да газат по кал и прашина.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/може-ли-улиците-да-се-раскопуваат-само/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2330 Posted: 30-Dec-2019 at 19:54

Цела Љубљанска е раскопана, а беше обновена годинава или претходната година.

Плус да не зборувам дека при прекопи воопшто не се замара никој да стави премин и сигнализација за точаците на велосипедските патеки, бидејќи ние не сме сообраќај во нивните очи.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2331 Posted: 30-Dec-2019 at 21:53
Isto e i so Londonska,Prashka,Rudi Cajevac i mn drugi ulici i taka ke bide uste dolgo vreme bidejki vo site tie delovi se pravat zgradi i neminovno e izveduvanje priklucoci za voda,parno...
Inaku za velosipedistite nikoj ne misli,blokirani pateki so avtomobili,prekopi pa vo ponovo vreme i kontejneri se i ke bidat redovna precka. Zaludno e investiranje vo novi pateki ako postojnive ne se odrzuvaat i ostanuvaat uzurpirani.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2332 Posted: 10-Jan-2020 at 17:33
Градските власти засукаа ракави, фрчат тендери пред избори



Со интензивни градежни активности за реконструкција на градските улици и булевари градските власти продолжуваат и оваа година, а почнатите постапки за изработка на проекти за посочените сообраќајници се дел од годинешните градски планови



По ветувањата на скопскиот градоначалник Петре Шилегов дека ќе се реконструираат и изградат повеќе сообраќајници низ Скопје, градските власти ги засукаа ракавите и веќе започнаа со конкретни активности.

Склучен е договор за изработка на проекти за реконструкција на улицата „11 Октомври“ од раскрсницата со булеварот „Кочо Рацин“ до раскрсницата со улицата „Филип Втори Македонски“. Изработката на проектот му е доверена на Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии Скопје со кој Градот склучи договор во вредност од 295.000 денари. Тој е должен да го изработи проектот во рок од 30 календарски денови.

Со интензивни градежни активности за реконструкција на градските улици и булевари градските власти продолжуваат и оваа година, а почнатите постапки за изработка на проекти за посочените сообраќајници се дел од годинешните градски планови



По ветувањата на скопскиот градоначалник Петре Шилегов дека ќе се реконструираат и изградат повеќе сообраќајници низ Скопје, градските власти ги засукаа ракавите и веќе започнаа со конкретни активности.

Склучен е договор за изработка на проекти за реконструкција на улицата „11 Октомври“ од раскрсницата со булеварот „Кочо Рацин“ до раскрсницата со улицата „Филип Втори Македонски“. Изработката на проектот му е доверена на Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии Скопје со кој Градот склучи договор во вредност од 295.000 денари. Тој е должен да го изработи проектот во рок од 30 календарски денови.

https://www.vecer.press/градските-власти-засукаа-ракави-фрча/
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #2333 Posted: 20-Jan-2020 at 22:55
Originally posted by ehrlich


Цела Љубљанска е раскопана, а беше обновена годинава или претходната година.

Плус да не зборувам дека при прекопи воопшто не се замара никој да стави премин и сигнализација за точаците на велосипедските патеки, бидејќи ние не сме сообраќај во нивните очи.


Не сум поминал одамна изгледа... ваљда пошто и МАНАПО е дел раскопана и така си стои.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2334 Posted: 20-Jan-2020 at 22:56

Моја утка, за МАНАПО зборував, а сум напишал Љубљанска.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2335 Posted: 22-Jan-2020 at 16:02
СЕ ГРАДИ КРУЖЕН ТЕК ВО ЧАИР, МЕЃУ УЛИЦИТЕ ВТОРА МАКЕДОНСКА БРИГАДА И КЕМАЛ СЕЈФУЛА

Екипите на Град Скопје денеска почнаа со изградба на кружен тек меѓу улиците Втора македонска бригада и Кемал Сејфула, во општината Чаир. Градежните работи на новиот кружен тек се очекува да завршат за околу два месеца, во зависност од временските услови.

- Оваа локација ја одбравме токму поради тоа што густината на сообраќајот на оваа раскрсница е голема, а во близина се наоѓаат основно и средно училиште, како и Поликлиниката „Чаир“. За да ја зголемиме безбедноста во одвивањето на сообраќајот сега овде градиме кружен тек, а ќе се постави и водоводна и канализациона мрежа. Ќе бидат инсталирани и 40 нови канделабри со висина од 7 метри за да се осветли овој потег. Целата инвестиција на Град Скопје во овој проект е околу 19 милиони денари. Нашата крајна цел е во целиот град инфраструктурата рамномерно да се развива. Во минатото, овој дел од градот бил запоставен, нешто што сериозно го исправаме во изминативе две години - рече денеска градоначалникот Шилегов.





https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2336 Posted: 22-Jan-2020 at 19:54
Зарем тука има поголема број на возила од раскрсницата кај Хубо па е приоритет на градот?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2337 Posted: 22-Jan-2020 at 21:39
Koga bi se odelo spored prioriteti dosega ke bea realizirani mnogu povazni proekti za pogolema protochnost na soobrakajot niz gradot ama...
Inaku da kaj Hubo ima mnogu pogolema potreba od kruzen tek ama ne sum slusnal deka ima plan da se gradi vo dogledno vreme.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2338 Posted: 22-Jan-2020 at 23:10
Тоа е и проблемот, што оние кои имаат моќ во медиумите не ги поставуваат овие прашања до градоначалникот јавно и секојдневно...повторно курир систем. Треба зборот новинар да се исфрли од македонскит јазик и да се замени со курир.

Не е нормално 20 ентузијасти на БИЛД.мк да имаат повеќе идеи и здрави размислувања од властите...Не е!

Во србија бар имаат на национална телевизија "Шта радите бре!!!" во однос на случувањата во главниот град, ќе имаме "Со кој памет море" и ние за 10 години, нели толку сме позади Србија...


*Ништо против овој кружен тек, само во однос на приоритети и пари зборам.

Edited by alexsend - 22-Jan-2020 at 23:11
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2339 Posted: 23-Jan-2020 at 09:54
Originally posted by stef4o

СЕ ГРАДИ КРУЖЕН ТЕК ВО ЧАИР, МЕЃУ УЛИЦИТЕ ВТОРА МАКЕДОНСКА БРИГАДА И КЕМАЛ СЕЈФУЛА



https://www.facebook.com/CityofSkopje/


Оваа вест не е точна, ништо не се гради во моментов таму, а знам зашто живеам на 200 метри од раскрсницата.
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2340 Posted: 23-Jan-2020 at 10:14
Вчера имаше едно комбе и еден багер но ништо поконкретно,можеби вчера беше само најверојатно ќе почнат во текот на месецов.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 115116117118119 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.414 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.