build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 116117118119120 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2341 Posted: 23-Jan-2020 at 11:28
Секој ден поминувам по двапати тука, еднаш кога одам на работа и вторпат кога се враќам. Утрово немаше ни багер ни комбе. И не е толку битно, битна е изјавата „се гради“. Не, не се гради. Нема никакви градежни активности. Така што веста не е точна. И ми личи на предизборен маркетинг.
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2342 Posted: 24-Jan-2020 at 08:17

Очигледно изведувач е Жикол,а некаде е поставена и инфо табла за градежните работи но истите сеуште не се започнати ќе видиме кога и дали ќе започнат...





Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2343 Posted: 26-Jan-2020 at 10:52
Активности на бул.Босна и Херцеговина(од фб)







Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2344 Posted: 31-Jan-2020 at 14:42
Предолго траат уличните реконструкции




Градежните работи на булеварот Босна и Херцеговина не се завршени ниту до половина, иако почнаа во септември 2018 година. Рокот на изведба на новопроектираниот булевар беше 18 месеци, а на сообраќајницата сѐ уште се работи на поставување инсталации. Улицата што треба да стане булевар е раскопана од двете страни, а тамошните жители веќе втора година газат по земја и калишта. По вадењето на павер-коцките цели речни корита најпрвин се ископаа пред двата локални маркети, со што на граѓаните им беше оневозможено паркирањето. Откако каналите се потрупаа со земја, павер-елементите од паркингот останаа наредени во повеќе купишта. Сега истиот тој простор повторно е ископан, па во еден дел наместо по тротоар граѓаните мораат да се движат по коловозот и да се изложуваат на опасност.

Граѓаните стануваат нервозни од долгите реконструкции на улиците, а особено реагираат на раскопувањата што се вршат неколкукратно, дури и откако работите се сметаат за завршени. Раскопувањето на улиците по неколкупати за поставување различни инсталации е еден од забележливите проблеми со кои се соочуваат скопјани. Не толку одамна, на 30 декември 2019 година, пишувавме за ова, дека раскопани улици и тротоари, нечистотија, прашина или кал се чeста скопска слика. Градските власти тогаш кажаа дека кога ќе се изгради една сообраќајница две години потоа никој не ќе смее да ја раскопува, освен ако не станува збор за дефект на мрежата.
Булеварот Босна и Херцеговина е фреквентен булевар и ги поврзува општините Бутел и Шуто Оризари, а преку улицата Словенечка и општината Карпош. Раскопаната улица многумина од пешаците ја избегнуваат. Некои од граѓаните што ги користат автобуските линии со броевите 35 и 9, наместо на последна станица слегуваат на претпоследната, за да го избегнат калливиот терен. Булеварот Босна и Херцеговина ќе биде долг околу 1.400 метри и широк 40 метри, ќе има по три коловозни ленти во двата правца, пет метри зелен појас во средината, странично зеленило, како и пешачки и велосипедски патеки од двете страни.

Нов градежен фронт сега се отвори и со изградбата на кружниот тек меѓу улиците Втора македонска бригада и Ќемал Сејфула во општината Чаир, кај семафорите пред поликлиниката. Ќе се поставуваат и водоводна и канализациска мрежа, 40 нови канделабри со висина од седум метри за да се осветли овој потег. Се очекува градежните работи на новиот кружен тек да завршат за два месеца, ако временските услови дозволат реализацијата да оди според планираното. Тамошни жители велат дека е убаво што се гради, бидејќи овој дел од градот навистина беше инфраструктурно запуштен, но треба да се гради навремено и квалитетно, да не се влечкаат работите. Сега тамошните жители ќе бидат вклештени во сите овие градежни активности од две страни. Во слична ситуација се и жителите од општината Аеродром, каде што веќе четири месеци е раскопан булеварот АСНОМ, па сиот сообраќаен метеж, и автомобилски и автобуски, сега е преселен на булеварот Јане Сандански.
– Четири месеци е раскопано и газиме во кал и прашина. Не се поминува од раскопаната земја, а целиот метеж сега се прави на булеварот Јане Сандански. И автобусите од јавниот градски превоз во еден дел имаат изменети траси, а целата таа навалица на терен секој ден ни ги комплицира како пешачењето така и сообраќањето со автомобили – се пожали жителка на општината Аеродром.

Од градот Скопје велат дека градежните активности за проширување на булеварот Босна и Херцеговина се во тек и, според предвидената динамика, треба да завршат во текот на оваа година. Објаснуваат дека раскопувањето по должината на булеварот е во рамките за поставување соодветни инсталации и дека тие се дел од изградбата на булеварот, но не кажаа за какви инсталации станува збор. За зафатите на булеварот АСНОМ велат дека се при крај, но не прецизираат кога ќе финишираат.

– Во однос на изградбата на првата фаза од булеварот АСНОМ, на потег од крстосницата со булеварот Србија до улицата Васко Карангелески, кај хотелот „Русија“, истата таа е во завршна фаза и треба да биде готова во наредниот период. Паралелно, во моментов трае и рокот за пријавување на јавната набавка за втората фаза, која предвидува продолжување на булеварот до кејот на Вардар, како и изградба на мостот преку реката. Во однос на динамиката, сите овие проекти се реализираат во континуитет, каде што истовремено се работи на повеќе различни аспекти предвидени со проектот, но одреден вид работи се поврзани и со соодветни климатски услови – велат од градот Скопје.

Инаку, булеварот Босна и Херцеговина ќе биде долг околу 1.400 метри и широк 40 метри. Новиот булевар ќе има по три коловозни ленти во двата правци, пет метри зелен појас во средината, странично зеленило, како и пешачки и велосипедски патеки од двете страни.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/предолго-траат-уличните-реконструкц/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2345 Posted: 11-Feb-2020 at 19:03
Извадок од вест во Вечер:

За 20 дена почнува изградбата на мостот на булеварот „АСНОМ“, во мај ќе се гради уште еден мост во Карпош 4 кај „Сити мол“. Ќе градиме и висечки мост кај Лепенец, висок 350 метри кој преку Скупи и булевар „Словенија“ ќе го поврзе Волково со остатокот од Градот. Се прави третиот дел од Градски парк во Карпош, следува голема реформа во јавното претпријатие „Комунална хигиена“, покрај онаа што досега се направи – наброја Шилегов.

Избори

Edited by ehrlich - 11-Feb-2020 at 19:03
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2346 Posted: 11-Feb-2020 at 21:45
Za počnuvanje ne e problem,prašanje e kolku vreme ke trae procesot,povtorno ke ima blokiranje na velo i pešačkite pateki pored kejot. Tri godini nemožat da go sredat delot okolu panoramskoto,ova kojznae kolku ke se vleče...
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #2347 Posted: 11-Feb-2020 at 22:05
Originally posted by ehrlich

Извадок од вест во Вечер:

За 20 дена почнува изградбата на мостот на булеварот „АСНОМ“, во мај ќе се гради уште еден мост во Карпош 4 кај „Сити мол“. Ќе градиме и висечки мост кај Лепенец, висок 350 метри кој преку Скупи и булевар „Словенија“ ќе го поврзе Волково со остатокот од Градот. Се прави третиот дел од Градски парк во Карпош, следува голема реформа во јавното претпријатие „Комунална хигиена“, покрај онаа што досега се направи – наброја Шилегов.

Избори


Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2348 Posted: 11-Feb-2020 at 23:23
В И С О К 350 метри?
EDIT: Мостовите кај Саем и Сити Мол се потребни, добри и планирани. А каде е чудовиштево од 350 метри? Освен овие две варијанти, од кои ниедна претходно не сум ја видел во политичка програма или говор, ниту пак во некој сериозен план на властите, не ми текнува друга сообраќајница која би одговарала на описот, ниту пак гледам потреба од таква висина, небаре Босфор ќе го премостуваат. Или е грешка на новинарот или се збркал градскиот татко.


Edited by Staro Skopje - 11-Feb-2020 at 23:33
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #2349 Posted: 12-Feb-2020 at 00:36

Очигледно сакал да каже долг 350 метри, ама му легнала денес. Се работи за продолжението на „Илинденска“. Мостот мора да биде висечки затоа што преминува преку заштитено подрачје, и отприлика би бил со таа должина. Колку за претстава, мост со таа должина би изгледал вака:


Проблемот е што ова се бесрамни предизборни лажги. За овој мост само еднаш се има спомнато од кога е Шилегов градоначалник и толку. А мостот во продолжение на „Љубљанска“ ако требаше да го почнат во мај досега од уста немаше да го извадат, за оној во Аеродром секој месец има нови известувања.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2350 Posted: 12-Feb-2020 at 01:02
Нели се откажаа од продолжување на Илинденска поради бунарите? Згора на тоа Илинденска не продолжува по/кај Скупи (ант. град или улицата?) и Словенија, ниту пак оди преку Лепенец.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #2351 Posted: 12-Feb-2020 at 01:21
Многу откажани проекти ќе се спомнат овие два-три месеца. Инаку „Илинденска“ треба да продолжува покрај Лепенец, сѐ до обиколницата, додека „Љубљанска“ треба да излезе на Скупи (античкиот град) и да се надоврзи на постоечката улица кон Бардовци и планираниот бул. „Словенија“. Шилегов веројатно мисли на улица „Скупи“, која на десната страна на Лепенец, заедно со бул. „Словенија“ би биле главни сообраќајници со кои треба да се вкрсти продолжението на „Илинденска“.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2352 Posted: 13-Feb-2020 at 16:06
СЕ РЕКОНСТРУИРА ВТОРАТА ФАЗА ОД УЛИЦАТА ИНДИРА ГАНДИ ВО ШУТО ОРИЗАРИ

Екипите на Град Скопје денеска ја почнаа втората фаза од реконструкцијата на улицата Индира Ганди, во општината Шуто Оризари. Обновата на вториот дел од оваа фреквентна сообраќајница е предвидено да заврши во рок од 50 дена.
Како што ветивме минатата есен кога ја почнавме реконструкцијата на првата фаза од улицата Индира Ганди, оваа пролет ја почнуваме реконструкцијата на втората фаза од оваа улица, и тоа во должина од 800 метри, од улицата Бутелски венец до улицата Нов живот. Ќе биде заменет стариот асфалт кој е целосно уништен, ќе се заменат оштетените рабници, а ќе бидат реконструирани и тротоарите. Инвестицијата на Градот Скопје во овој проект изнесува околу 13,5 милиони денари со ДДВ - рече градоначалникот Шилегов, на почетокот на градежните работи на улицата Индира Ганди.

Тој нагласи дека во текот на реконструкцијата на оваа делница, во овој дел од градот ќе биде воведен привремен сообраќаен режим.

- Ги замолувам граѓаните за разбирање и за почитување на тој привремен сообраќаен режим, се со цел што е можно побрзо да ја завршиме реконструкцијата на оваа улица која повеќе од 30 години не е реконструирана. Градот Скопје вложува во сите делови од градот зашто за нас сите граѓани се исти и имаат исти потреби од добра инфраструктура. На почетокот на оваа пролет, кога ќе почне сезоната за садење, овде ќе подигнеме и нов парк - прв парк што ќе го уреди Градот Скопје во Шуто Оризари за потребите на граѓаните – најави Шилегов.





https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2353 Posted: 13-Feb-2020 at 18:13
Originally posted by stef4o

СЕ ГРАДИ КРУЖЕН ТЕК ВО ЧАИР, МЕЃУ УЛИЦИТЕ ВТОРА МАКЕДОНСКА БРИГАДА И КЕМАЛ СЕЈФУЛА

https://www.facebook.com/CityofSkopje/


Само да кажам дека тука почнаа да копаат, едната лента е затворена, има големи гужви.
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2354 Posted: 19-Feb-2020 at 08:26
Зградиве што ги изградија на 3-та Македонска Бригада па и оние повнатре со години немаат асфалтен пат и пристап до зградите,се вози преку тампон и кал...(ова е всушност спроти новиот комплекс Урбан Гарден) во Аеродром







https://www.facebook.com/groups/vozduhsega/
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2355 Posted: 19-Feb-2020 at 08:37
Сите тие имаат асфалтен пат и асфалтен пристап, само што тој не е овој бидејќи овој пат не е ниту почнат да се гради.
Тоа што посипале шљунак за движење на камионите додека ги градеа зградите покрај трета Македонска не значи дека е пат кој возилата треба да го користат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2356 Posted: 19-Feb-2020 at 08:45
Кај нас ретко некој да почитува правила поготово во сообраќајот,а конкретно за овој пат многу често се коментира,па најдобро би било или да се асфалтира или да се забрани за движење бидејќи се изнесуваат големи колични песок и кал на булеварот и околните улички.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2357 Posted: 20-Feb-2020 at 14:49
Поставени се нови рефлектирачки заштитни столпчиња за оградување на вело патеките на булевар Кочо Рацин.











https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2358 Posted: 20-Feb-2020 at 17:57
Одлично, ми се допаѓа висината
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #2359 Posted: 20-Feb-2020 at 23:38
Вакви низ Охрид редат насекаде и на моменти ми се наткрева кога ќе ги погледнам... Но, со оглед на сообраќајната (не)култура се чини дека се најдобро решение засега. Штета не се метални.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2360 Posted: 21-Feb-2020 at 12:15
Во тек е изградбата на кружниот тек во Чаир



Градежните активности за изградба на кружен тек меѓу улиците Втора македонска бригада и Кемал Сејфула, во општината Чаир, се одвиваат според предвидената динамика.

Кружниот тек на оваа фреквентна сообраќајна локација во голема мера ќе ја зголеми безбедноста во сообраќајот во овој дел од градот.

https://skopjeinfo.mk/vo-tek-e-izgradbata-na-kruzhniot-tek-vo-chair
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 116117118119120 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.547 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.