Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 119120121122123 157> |
Author | |
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2401 Posted: 06-May-2020 at 11:16 |
Реконструкција на ул.9-ти Мај-Центар
https://www.facebook.com/gamagradba.mk/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2402 Posted: 07-May-2020 at 13:01 |
https://www.facebook.com/gamagradba.mk |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2403 Posted: 07-May-2020 at 14:17 |
Почна реконструкцијата на улица „20“ во Долно Лисиче
Општина Аеродром деновиве ги почна градежните работи на реконструкција и обнова на улица „20“ во Долно Лисиче. Оваа улица ќе се обнови со нов асфалт со површина од околу 4 200 м2, со тротоари од бехатон. Градоначалникот Златко Марин изврши увид во градежните активности и истакна дека оваа реконструкција е од големо значење за жителите на Долно Лисиче, бидејќи ќе придонесе за олеснување на нивното секојдневно функционирање. Општина Аеродром продолжува интензивно да работи на изградба на нова, како и на подобрување на веќе постојната патна инфраструктура во сите делови на општината. http://aerodrom.gov.mk |
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #2404 Posted: 07-May-2020 at 17:25 |
Update
Главните инфраструктурни проекти (поправете доколку сум испуштил или згрешил нешто): Исполнето (1/25; +0): Довршување на булевар „Трета Македонска Бригада“ (стр. 32) + По изборите најавен и довршен булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ Во тек/делумно исполнето (5/25; +5): Изградба на нови велосипедски патеки Кисела Вода-Карпош-Ѓорче Петров и Бутел-Чаир-Центар (стр. 17) Проширување на булеварот „Никола Карев“ и на „Александар Македонски“, т.н. „Северен булевар“. (стр. 17) Колектор за отпадни води (стр. 19) Проширување на улица „Босна и Херцеговина“ во булевар (стр. 33) Пешачки мост Ќерамидница-Аеродром - По изборите најавена изградба на булевар (стр. 34) Најавено/подготовка/минимално исполнето (9/25; +4): Продолжување на бул. „Свети Климент Охридски“, со мост над реката Вардар и со тунел од Скопското кале и поврзување со булеварот „Никола Карев“. (стр. 17) Пробивање на „Словенечка“ (стр. 18) Гасификација (стр. 22) Приоритетна лента за јавен превоз - По изборите најавен БРТ (стр. 24) Изградба на булевар „Хрватска“ (стр. 34) Продолжување на „Љубљанска“ со изградба на мост преку Вардар (стр. 36) Поврзување на Кисела Вода и Аеродром со врска преку пругата (стр. 37) Мал Ринг - пешачка зона (стр. 39) Подобрување на пристапот кон Шуто Оризари (стр. 41) + По изборите најавено проширување на остатокот од булевар „Борис Трајковски“ Сѐ уште без активност (9/25; -10): Спуштена раскрсница кај Мавровка (стр. 18) Надградба на рекреативните содржини на кејот на Вардар (стр. 25) Натпатник кај Алкалоид (стр. 34) Кружен тек кај мостот кон Сарај (стр. 35) Зелен коридор по Лепенец - велосипедска патека и рекреативна зона (стр. 35) Нов железнички надвозник во населбата Даме Груев (стр. 35) Затворање за сообраќај на кејот кај ГТЦ (стр. 39) Врска Матка-автопат (стр. 38) Ново сообраќајно решение кај Јаја-паша (стр. 40) Откажано (1/25; +1): Мост од „Илинденска“ кон Ѓорче Петров (стр. 18) Градоначалникот е на власт скоро 2 години и 7 месеци |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #2405 Posted: 07-May-2020 at 17:40 |
Имавме и тема за оценување на градоначалниците некаде низ форумов (иако гледам дека си се фокусирал исклучиво на инфраструктура така што апсолутно му е местото на постов овде) и за Трифун (еј колку ни е стар форумов) а и за Коце. Туку ова ми фати око (неповрзано со сообраќајот):
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #2406 Posted: 07-May-2020 at 17:57 |
Не сум видел досега некој политичар да биде испрашуван исклучиво по изборната програма. Оваа конкретно има 44 делумно исполнети страници и најбитните елементи од неа може да се поминат во едно интервју од час и половина.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2407 Posted: 07-May-2020 at 22:11 |
Каде, како? |
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #2408 Posted: 07-May-2020 at 22:28 |
ВРСКА МАТКА-АВТОПАТ
ПОМАЛКУ МОТОРИЗИРАН СООБРАЌАЈ НИЗ САРАЈ! Ја поврзуваме Матка со автопатот Скопје-Тетово, за да ја направиме леснопристапна до сите делови од Скопје. Го намалуваме сообраќајот на главната улица низ Сарај и Шишево. Ја зголемуваме безбедноста на децата од селата и ја унапредуваме животната средина. Пристапноста на Матка отвора многу повеќе можности за развој на туризмот и на рекреативните содржини на локацијата, а со тоа повеќе пари и работни места за локалните жители. Веројатно некоја ваква врска, само малку тешко со ритчињата |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #2409 Posted: 08-May-2020 at 00:02 |
Истиот проект го има и во Стратегијата за локален економски развој на Град Скопје 2018-2021: https://skopje.gov.mk/media/4911/strategija-za-lokalen-ekonomski-razvoj-na-grad-skopje-so-akcionen-plan-period-2018-2021.pdf
33.Обиколен пат од стариот пат Скопје –Тетово (наплатна рампа) до полициската станица Матка. Стратешка цел: Подобрување на просторни квалитети и функции на градот Краток опис: Реализација на проект за обиколен пат од стариот пат Скопје – Тетово (наплатна рампа) до полициската станица Матка. Поврзување на Матка со автопатот Скопје-Тетово, во насока на нејзина лесна достапност до сите делови од Скопје. Намалување на сообраќајот на главната улица низ Сарај и Шишево. Зголемување на безбедноста на децата од селата и унапредување на животната средина. Пристапноста на Матка отвора многу повеќе можности за развој на туризмот и на рекреативните содржини на локацијата, а со тоа повеќе пари и работни места за локалните жители. Цел: Подобро функционирање, растеретување и побезбеден сообраќај.. Целни групи/ носители: Граѓани на Град Скопје, Град Скопје 2018 – 2021 година Подобро функционирање, растеретување и побезбеден сообраќај Го има и во Програмата за работа на Владата 2017-2020: https://vlada.mk/sites/default/files/programa/2017-2020/Programa_Vlada_2017-2020_MKD.pdf и во некојси памфлет „Приоритетни проекти за локален развој“ на СДСМ: http://www.sdsm.org.mk/Gis/Upload/PDF/Pripritetni_proekti.pdf, но без никакви детали. Не најдов информации за отпочнување на негова реализација. |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2410 Posted: 08-May-2020 at 08:04 |
Како приоритети на кои треба да се размислува пред се е решавање на раскрсницата кај Мавровка за да има поента мостот кој се гради низ Ќерамидница како и целосно довршување на Јужен Булевар...
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #2411 Posted: 08-May-2020 at 19:47 |
но се согласувам дека решавањето на Мавровка и други раскрсници во градов драстично ќе го реши проблемот |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #2412 Posted: 08-May-2020 at 19:56 |
Дали е почнато барем проектирање на раскрсницата кај Мавровка? Ниту најава дека наскоро ќе се гради не сум видел, а не па нешто друго.
Се надевам дека по онаа кај Хубо, ќе започнат со реализирање на оваа раскрсница. Во оваа вест од март, покрај клучката кај Хубо се споменува висечки кружен тек (и) на спојката Пластичарска-Словенија. Нешто утнале, или планирана е уште една клучка помеѓу Качанички пат и бул. Словенија? Edited by Staro Skopje - 08-May-2020 at 19:56 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2413 Posted: 09-May-2020 at 16:04 |
Општина Центар ќе реконструира три улици
Општина Центар од Светска банка ќе добие финансиска поддршка за реконструкција на три локални улици со кумулативна должина од три километри. Ова е резултат на јавниот повик објавен на 23.05.2019 година од страна на Министерството за финансии, на кој Општина Центар аплицираше за „Проект за реконструкција на локални патишта и улици во општините во Република Северна Македонија”. Реконструкцијата на трите улици, како што информираше градоначалникот Саша Богдановиќ, ќе започне по завршување на тендерската постапка. Станува збор за улиците: „Козара” во Капиштец, со должина од 3.330 квадратни метри, „Народен Фронт” исто така во Капиштец, со должина од 9.040 квадратни метри и „Аминта Трети” во Дебар маало, со должина од 7.510 квадратни метри. https://www.vecer.press/општина-центар-ќе-реконструира-три-ул/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2414 Posted: 09-May-2020 at 16:06 |
Привршува реконструкцијата на ул.9-ти Мај во Центар
https://www.facebook.com/gamagradba.mk/ |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #2415 Posted: 09-May-2020 at 18:06 |
Некој да им објасни во општина Центар или евентуално на новинарот во Вечер дека метри квадратни не е мерка за должина. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2416 Posted: 10-May-2020 at 10:16 |
Улица Индира Ганди во Шуто Оризари. Завршена и втората фаза
https://www.facebook.com/petreshilegov |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2417 Posted: 11-May-2020 at 14:13 |
Екипите на Град Скопје почнаа со изведба на втората фаза од изградбата на новопроектираниот булевар Босна и Херцеговина, на потегот од крстосницата со булеварот Христијан Тодоровски Карпош до крстосницата со улиците Ќемал Сејфула и Бутелска.
Овде станува збор за нови 1.700 метри булевар, со ширина од 40 метри, со шест коловозни ленти, две велосипедски и две пешачки патеки и централно и странично зеленило кои ќе овозможат развој на градот во наредните триесетина години. За потсетување, некогашната улица Босна и Херцеговина е изградена пред 40-на години, од тогаш асфалтот не е променет, а улицата била широка само 7 метри https://www.facebook.com/p.shilegov/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #2418 Posted: 11-May-2020 at 14:16 |
Почна втората фаза од изградба на новопроектираниот булевар „Босна и Херцеговина“
Градот Скопје започна со изведба на втората фаза од изградбата на новопроектираниот булевар „Босна и Херцеговина“, која го опфаќа потегот од крстосницата со булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ до крстосницата со улиците „Кемал Сејфула“ и „Бутелска“. – Со завршувањето на оваа фаза, во предвидениот рок од 10 месеци ќе добиеме целосно нов булевар со вкупна должина од 1.700 метри, широчина од 40 метри, со 6 коловозни ленти, пешачки и велосипедски патеки од двете страни и ново улично осветлување од булеварот „Словенија“ до булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“- изјави скопскиот градоначалник Петре Шилегов. Тој потсети дека некогашната улица „Босна и Херцеговина“ е изградена пред четириесетина години, а оттогаш асфалтот не е променет, а улицата беше широка само 7 метри. – За 10 месеци од сега ова ќе биде едно модерно булеварско решение со кое, заедно со булеварот „Словенија“ ќе ги поврзува Бутел и Шуто Оризари од булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ до Качанички пат, а ќе биде корисен и за жителите на Чаир и Железара – потенцираше Шилегов. За реализацијата на втората фаза од овој капитален проект од буџетот на град Скопје се издвоени околу 100 милиони денари со пресметан ДДВ. Шилегов заклучи дека чекор по чекот Скопје прераснува во град со развиена и одржлива урбана мобилност која подразбира безбеден и ефикасен сообраќај и почиста животна средина. Градоначалникот на Општина Бутел Велимир Смилевски смета дека на овој начин комуникацијата до останатиот дел од Скопје ќе биде многу брза. https://www.vecer.press/почна-втората-фаза-од-изградба-на-ново/ |
|
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 456 |
Quote Reply #2419 Posted: 11-May-2020 at 14:19 |
Super so toa severniot del ke bide bulevar i ke treba samo Bulevar Hrvatska (mislam deka veke e taka krsten) da se izgradi. Toa e delceto od onaa losa i nesrekna klucka vo avtokomanda, pokraj zelezara i butel do Hristijan Todorvski karposh. Toa e del od mala obikolnica vo Skopje i ke rastereti dvizenje i vo sever-jug relacija i vo Istok-Zapad.
Inache kluckata vo Avtokomanda e edinstvenoto vkrstuvanje na nivoa nasledeno od toj Titov komunizam, i istiot ima semafor (Koja tragedija)... Za opstata sostojba na kluckata ne ni zboram, najverojatno ke ja renoviraat kako del od bulevarot Kiro Gligorov, no Semaforite ke si ostanat -_- |
|
Expresway
Newbie Joined: 18-Apr-2020 Location: Steyr Online Status: Offline Posts: 28 |
Quote Reply #2420 Posted: 11-May-2020 at 18:10 |
Dali znae nekoj koj ke go gradi ovoj bulevar bosna i hercegovina ako moze da mi kaze?
|
|
Post Reply | Page <1 119120121122123 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |