Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 1213141516 157> |
Author | ||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #261 Posted: 17-Nov-2008 at 21:45 | |||
Тоа е направено не ради сообраќајот туку за загадувањето које е непоносливо и за заштита на историските објекти - акрополис се „распаѓа“ |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #262 Posted: 17-Nov-2008 at 23:42 | |||
@ Andrej
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=3515#3515 Сите клипчиња се од кружни текови со голем број ленти, но како што се гледа тоа не е магично решение за капацитетот. На првото клипче (многу извиканиот и од наши „стручњаци“ фален кружен тек кај триумфалната капија во Париз) убаво се гледа и хаосот кој настанува на кружен тек со многу ленти. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=3512#3512 Сликата бр.3 е од Букурешт (Ја посочувам чисто зошто го спомна, инаку генерално се слагам со првите 2/3 од твојот пост)
Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 23:48 |
||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #263 Posted: 18-Nov-2008 at 13:09 | |||
Ни на крај памет не се сложувам и нема врска ништо. Кружен тек е најдобро решение за кое што убаво наведов дека пред се го растеретува сообраќајот, изгледа МОДЕРНО и СОВРШЕНО. Тоа дека е реткост нема врска никаква. Тоа е можеби твое мислење меѓутоа во реалноста не е така како што замислуваш токму ти. @Andrej_LJ се сложувам дефинитивно и во право си. Букурешт е пример за тоа како треба да функционираат (и како фунцкионираат совршено) кружните текови. Edited by Junkie - 18-Nov-2008 at 13:13 |
||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #264 Posted: 18-Nov-2008 at 17:38 | |||
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #265 Posted: 18-Nov-2008 at 19:05 | |||
Решението за сообраќајот во Скопје е дооформувањето на примарната сообраќајна мрежа (особено урбаните автопати), токму без импровизации, а во такви импровизации спаѓаат и најголем дел од најавените кружни текови. Во секој случај еве ти види како тоа функционира совршено во современи услови во Букурешт:
- За тоа дека го растеретува сообраќајот не е точно (освен во многу специфични услови), затоа што е правило дека на простор со иста големина, семафоризирана крстосница (а камо ли клучка) има поголем капацитет од кружен тек. Како тоа ќе сме воведувале кружни текови за да се справуваме со метежот, а тие всушност имаат помал капацитет??? Кружните текови се добри за континуиран тек на сообраќајот каде што нема потенцијал за стварање на гужва и особено каде се вкрстуваат повеќе од 4 правци, а не магично решение каква што заблуда се наметна кај нас! - За тоа дека изгледало модерно и совршено... Збориме за решавање на сообраќајни проблеми, каде што ваков емотивен/субјективен критериум е тотално ирационален. Не знам која ти е логиката? Кога ќе се заглавиш во гужва, да имаш нешто убаво во што ќе можеш да гледаш??? - За тоа дека не биле реткост... Не знам каков ти е критериумот за „реткост“, но уклучи google earth, разгледај 10-20 рандом градови и направи една рачуница дали се ретки или не. Дополнително можеш да направиш анализа и колку од тие кружни текови се на вкрстувања на помалку од 5 правци. И најважно - да направиш истражување по нет кога се планирани и изградени најголемиот дел од кружните текови на кои ќе наидеш. Не знам како поинаку да ја доловиме реалноста на која се повика... |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #266 Posted: 18-Nov-2008 at 19:07 | |||
Во меѓувреме еве уште примери на „совршеното функционирање“ на кружните текови.
1 2 3 4 5 |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #267 Posted: 18-Nov-2008 at 19:29 | |||
Еве и видео илустрации.
Првите пет клипови се од кружниот тек кој предизвикува најсилна ерекција кај вљубениците во кружни текови и кој е нивен најсилен „аргумент“ - триумфалната капија во Париз. Таква „совршеност“, „ефикасност“, „безбедност“ и „континуиран тек на сообраќајот“ дефинитивно не ми прави ќејф. Шестиот и седмиот клип се од кружни текови на излези од автопати и е речиси неверојатно колку тие можат да го закрчат и самиот автопат. Чекање повеќе од еден час само во кружниот тек и колона од 5 миљи од спротивен правец е регистрирана на седмиот клип. На шестиот клип се гледа гужвата на приодот кон кружениот тек „Бурџуман“ во Дубаи (каде во меѓувреме е направено ново сообраќајно решение, а таква одлука е донесена за сите кружни текови од тој тип во градот). Тие два ги постирам поради бројните заложби вакви решенија да се применат за Јужен Булевар. 1 2 3 4 5 6 7 Edited by Cloverstack - 18-Nov-2008 at 22:19 |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #268 Posted: 18-Nov-2008 at 19:55 | |||
Хмммм... Нешто не го отвара вториот клип во постот, па еве линк:
http://au.youtube.com/watch?v=C3pDh_NslKI |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #269 Posted: 18-Nov-2008 at 20:50 | |||
„Ко пре, њему девојка“ Во наши услови со нашата возачка култура, и до тепачка ќе дојде |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #270 Posted: 19-Nov-2008 at 00:56 | |||
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #271 Posted: 19-Nov-2008 at 01:04 | |||
Како човек да не стравува дека наместо Јужен Булевар засекогаш ќе останеме со проширена Иво Лола Рибар, наместо Крушевска ќе си возиме по ул. Никола Карев, наместо клучки ќе добиеме кружни текови, наместо се што било добро испланирано ќе добиеме крпеници и заебанции... |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #272 Posted: 19-Nov-2008 at 04:02 | |||
Еве како изгледа круг со радиус 30 метри (дијаметар 60 метри). Обидете се да го сместите некако во просторот.
А еве како изгледа кржен ток со радиум 15 метри (дијаметар 30 метри). Потполно е вклоплив во просторот, ама некако радиусов ми изгледа мал. Очегледно новинариве не знаат што е радиус, а што е дијаметар. Ова се учи у второ одделение. А се сомневам дека некој од новинарите воопшто отворил гоогле еартх, па да се осигура во тоа што го пишува. |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #273 Posted: 19-Nov-2008 at 23:37 | |||
Еве за тоа што зборев неодамна.
Edited by lslcrew - 19-Nov-2008 at 23:38 |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #274 Posted: 20-Nov-2008 at 00:35 | |||
Која е оваа „малата клучка“????? |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #275 Posted: 20-Nov-2008 at 00:44 | |||
Не се работи за никаква клучка него обичен мост. Нема никаква можност за вртење. Горе си тече обиколница, доле си тече бутелска. Нема прекрстување него обичен мост, а ова е само новинарска глупост.
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #276 Posted: 20-Nov-2008 at 00:49 | |||
Требаше да претпоставам...
|
||||
BlacK
Groupie Joined: 11-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 95 |
Quote Reply #277 Posted: 20-Nov-2008 at 12:32 | |||
Gledam se razgore moabetov za kruzniov tek kao resenje.Ja ne sum nekoj lobist za kruznite tekovi ama kazav iskustvo kako vozac deka toa kaj nas vo Tetovo ispadna kako fino resenje posebno vo letniot period koga Tetovo se polni i brojot na vozilata se zgolemuva duplo(mozebi i povece).
Sea gleam deka go motivirav cloverstack da raboti na istaknuvanje na negativnostite na kruznite tekovi . |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #278 Posted: 20-Nov-2008 at 12:49 | |||
Еве ја неодамна реконструираната раскрница на бутелска!
|
||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #279 Posted: 20-Nov-2008 at 17:29 | |||
Да браво само напред, кружен тек е и повеќе од потребен во тој дел (католичка црква) и нема многу мислење мора одма да се гради уште на почеток во 2009 доколку овозможуваат временските услови, нема потреба од чекање.
|
||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #280 Posted: 20-Nov-2008 at 17:39 | |||
Да де зошто би мислеле кога може кратковидо и емотивно да ги „решаваме“ сообраќајните проблеми Каде тоа „само напред“??? Кон нови упади, импровизации и крпеници, затоа што се нема ниту воља ниту способност ниту одговорност да се работи на стратешките проекти и вистинските долгорочни решенија кои се веќе зацртани? Edited by Cloverstack - 20-Nov-2008 at 17:42 |
||||
Post Reply | Page <1 1213141516 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |