build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 140141142143144 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2821 Posted: 10-Apr-2021 at 13:43
ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ЈА РЕКОНСТРУИРА УЛИЦАТА ЛУКА ГЕРОВ ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ

Градот Скопје ќе ја реконструира улицата Лука Геров во општината Ѓорче Петров. На оваа значајна сообраќајница целосно ќе се обноват постојниот коловоз и тротоарите, на должина од околу 1.300 метри, на потегот од железничкиот надвозник во близина на кружниот тек до црквата „Свети Петар и Павле“, до крајот на улицата каде што таа се вклучува во улицата Волковска.

Ваква одлука донесе Советот на Град Скопје на последната седница, според која Градот целосно ќе ги финансира градежните активности за реконструкција на оваа сообраќајница и ќе издвои 28.350.164 денари од својот буџет. Реконструкцијата на улицата Лука Геров ќе се реализира како меѓуопштинска соработка меѓу Град Скопје и Општина Ѓорче Петров.







https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2822 Posted: 10-Apr-2021 at 17:30
Новоизградената улица меѓу Импексел 2 и Гранд Престиж во Тафталиџе веќе станала паркинг,десно повторно несупешен обид за вело патека...(од твитер)

Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #2823 Posted: 10-Apr-2021 at 18:25
Следно на листа се столбчиња и еден дежурен пајак
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Online
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #2824 Posted: 10-Apr-2021 at 19:39
kako so gledam ima mesto izmegu dvete paralelni linii za ubavi stolbcinja i pajak obavezno
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #2825 Posted: 18-Apr-2021 at 13:32
Еве една идеја, која мислам дека и до некаде е зацртана по урбанистички планови, ама нема почнато нејзина реализација. Така да, мислам дека во Скопје е време да се почне да се размислува во оваа насока. Поточно ова е задача за дисфункционалната Општина Центар.

Да се оформи коридор од две улици помеѓу Рузвелтова и Ленинова, така што двете би функционирале поединечно едносмерно, но функционално би биле како една двосмерна улица. Улицата помеѓу ЕВН наплатниот пункт и Рузвелтова, онаа која проаѓа позади ТЦ Буњаковец би функционирала само во насока кон запад. А од Рузвелтова кон Центар во источна насока би требало да се доофрми улицата Борка Талески.

За да се доофрми улицата потребни се две поголеми интервении:

- Реализација на ДУП за Ф-ка Треска, и пробивање на улицата до раскрницата со Христо Смирненски и нов излез кон Рузвелтова. Во овој дел се јасни плановите и нема дилеми, што порано се зафатат тоа подобро за сите.

- Втора спорна точка е пресекувањето на школскиот двор на ОУ Песталоци и одвојување на спортската сала од главната зграда. Мислам дека ова кога-тогаш ќе биде нужен чекор. Иако на прв поглед ќе изнарипаат реакции од јавноста за безбедноста на учениците, тоа прашање ќе мора да се менаџира на начин на оформување на надземен премин преку улицата, т.н. "топол ходник". Притоа на новоофрмената ограда према новата улица да не отвараат никакви други излези, капии на оградите, према ноовофрмените два двора. Друг начин едноставно нема!

- Семафоризација на двете раскрници на Рузвелтова. Рузвелтова е градски булевар од втора категорија, што значи не е нужно да има целосно проточен сообраќај како што е тоа значајно за Партизанска и за Теодосиј Гологанов. Значи нејзината функција е да го собира/одведува сообраќајот од трето-категоризираните улици како предложениов коридор, и да го спроведува кон проточните градски булевари од прва категорија како Партизанска. Имајќи го во предвид ова, овие две раскрсници треба да бидат семафоризирани што порано. Ионака онаа раскрница кај средношколскиот интернат и сега е една од последните поголеми во Скопје останати без семафори и крајно опасна. Луѓе пресекуваат булевар преку две ленти, не им се чека, се создаваат опасни ситуации секојдневно.




Edited by user8642 - 18-Apr-2021 at 13:42
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2826 Posted: 28-Apr-2021 at 17:24
СООБРАЌАЕН ХАОС ВО СКОПСКО ДЕБАР МААЛО ПО ОТВАРАЊЕТО НА КАФЕАНИТЕ, КОЛИТЕ ПАРКИРАНИ СРЕДЕ УЛИЦА



По пауза од три недели, повторно беа отворени угостителските објекти и скопско Дебар Маало беше затнато со коли паркирани пред кафеаните. Долж улицата Орце Николов кај Боемска улица уште од претпладне беа паркирани десетина коли, па тоа создаваше метеж во сообраќајот бидејќи возилата не можеа да се разминат. Во овој дел од градот поради реконструкција на првиот дел од улицата Орце Николов има посебен сообраќаен режим, па колите паркирани пред кафеаните дополнително создаваат хаос.

Полиција немаше, ниту пак пајак служба да интервенира.

Просториите на Општина Центар се на неколку метри од улицата која е целосно е блокирана.

Во Скопје, ниту полицијата ниту градските и општинските власти немаат решение за проблемот со паркираните возила пред кафеаните.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/soobrakaen-haos-vo-skopsko-debar-maalo-po-otvaraneto-na-kafeanite-kolite-parkirani-srede-ulitsa/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2827 Posted: 28-Apr-2021 at 19:31
Originally posted by stef4o

Новоизградената улица меѓу Импексел 2 и Гранд Престиж во Тафталиџе веќе станала паркинг,десно повторно несупешен обид за вело патека...(од твитер)

Vekisipedskata pateka pak dobro pominala, sto da kazat pesacite, dvata trotoari se blokirani, a i avtomobilite od sprotivnata strana ke treba da letaat... Sramota, edna ulica ne se kadarni da uredat, pa posle nekoj drug im e vinoven!
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2828 Posted: 28-Apr-2021 at 19:45
Никако не можам да разберам со кој памет ги прават плановиве од аспект на број на возила?!?! Не размислуваат ли колку возила би се паркирале во околина доколку на приземје има деловен или комерцијален простор, дали има простор за паркирање итн.? Општината не го ли размислува тоа...
Од доволно простор прават на ништо да не личи...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2829 Posted: 28-Apr-2021 at 20:49
Originally posted by skopskodete

Никако не можам да разберам со кој памет ги прават плановиве од аспект на број на возила?!?! Не размислуваат ли колку возила би се паркирале во околина доколку на приземје има деловен или комерцијален простор, дали има простор за паркирање итн.? Општината не го ли размислува тоа...
Од доволно простор прават на ништо да не личи...
Mnogu e ednostavno ako se saka i znae. Novite garazi trena da gi proektiraat so podzemni garazi a moze i dvorno mesto so parking vo vnatresniot del na zgradata. Na ulicata se obelezuvaat parking mesta za gosti i musterii vo komercijalnite prostorii na prizemje. Pro toa kolovoznite lenti, velosipedskite pateki i trotoarite ostanuvaat slobodni.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2830 Posted: 03-May-2021 at 16:22
За 2 години 500 метри не можат да асфалтираат – градоначалникот на Карпош повторно си најде изговор




Со калдрма крпена со асфалт.

Ова е улицата која води до детската болница во Козле. Веќе две години градоначалникот на Карпош ветува дека ќе ја санира. ТВ21 неколку пати известуваше за оваа улица, а од општина Карпош одговараа дека поради влажното време работите не се започнати. Што рече градоначалникот Стефан Богоев во 2019.

И во 2020 рече дека се неповолни временските услови.

Дојде пролет 2021, но промени на подобро нема.

„Денеска е 3 мај, 2021, температурата е 21 степен. Иако имаше ветувања за тоа кога ќе се стопли времето ќе се санира и улицата до детската болница во Козле,такво нешто не се случи“, вели репортерот на ТВ21.

Контактиравме и со градоначалникот на Карпош, Стефан Богоев, тој сега со друг одговор.

„За улицата постои договор за меѓуопштинска соработка меѓу општина Карпош и Град Скопје. Градот наскоро ќе започне да гради“, вели Стефан Богоев.

Инаку оваа улица е многу фреквентна, бидејќи околу 100 деца дневно одат на преглед во болницата за белодробни заболувања кај децата, во Козле. Оваа улица за која има ветувања веќе 3 години, е долга само 500 метри.


https://mk.tv21.tv/za-2-godini-500-metri-ne-mozhat-da-asfaltiraat-gradonachalnikot-na-karposh-povtorno-si-najde-izgovor/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #2831 Posted: 09-May-2021 at 11:41
Во ГУП-от на Скопје има зацртана една улица некаде во делот меѓу фабрика Железара и Обиколница која досега незнам дали воопшто станала некогаш предмет на дискусија тука, ама мислам дека е време да почне да се работи на нејзино пробивање. Се работи исклучиво на неизградено земјиште, запустено, државно. А на Ченто очајно му треба уште еден сообраќаен влез и излез према северните и западните делови од градот. Ова во никој случај не е никаква алтернатива на Булевар Хрватска, но е многу значајно за актуелизирање на овие делови од Скопје и одвлекување на дел од новоизградените куќи и згради према овој дел.

Така да апел до Град Скопје, или Општините Гази Баба и Бутел, незнам кој е надлежен, да се зафатат со проектирање и изведба!





Баш денес прочитав на Марх еден интересен текст што го третира овој дел:
https://marh.mk/alternativni-modeli-na-urbano-ziveenje-vo-pejsaz-andonova/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2832 Posted: 09-May-2021 at 14:44
СКОПЈЕ ДОБИ УШТЕ ЕДЕН МОДЕРЕН БУЛЕВАР – ИЗГРАДБАТА НА БУЛЕВАРОТ БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА ВЛЕГУВА ВО ЗАВРШНА ФАЗА







Екипите на Град Скопје влегоа во завршна фаза од изградбата на новопроектираниот булевар Босна и Херцеговина, кој изминативе месеци прерасна од улица со две ленти во современо булеварско решение со шест сообраќајни ленти и комплетна инфраструктура.
Во текот на следната седмица се очекува да биде целосно завршен и пуштен во употреба. Со тоа Скопје добива целосно нов булевар со вкупна должина од околу 1700 метри, ширина од 40 метри, со 6 коловозни ленти, пешачки и велосипедски патеки од двете страни, а предвидено е и средишно и странично зеленило со прекрасни дрвореди од двете страни и ново улично осветлување, по целата должина од бул. Словенија до бул. Христијан Тодоровски Карпош.
Булеварот Босна и Херцеговина е дел од секундарниот северен прстен и како таков претставува важна и исклучително фреквентна сообраќајница во овој дел од градот. Булеварот се протега од крстосницата со улицата Македонско-косовска бригада до крстосницата со бул Христијан Тодоровски Карпош. Заедно со булевар Словенија ги поврзува граѓаните на општините Шуто Оризари, Карпош, Чаир, Бутел и Железара со преостанатиот дел од градот, додека со булеварот Христијан Тодоровски Карпош претставува брз излез на скопската обиколница.

https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2833 Posted: 11-May-2021 at 13:53
Да се направат поголеми острови, а радиусите за десно вртење да се намалат



Граѓаните сакаат да возат велосипед. Би возеле уште повеќемина, ако условите продолжат да се подобруваат. Овие решенија на булевари се од 1970 година и треба конечно да влеземе во 21 век со сообраќајните стандарди. Потребно е планирање на улици по мерка на луѓето, на безбедноста и квалитетот на живот, а не брзината на автомобилот – реагираат од „На точак“



Од неформалната група скопски велосипедисти „На точак“ уште еднаш предупредуваат дека се потребни нови стандарди за улици, но и реконструкции по нови стандарди, со нови решенија, не само рехабилитација на стар асфалт, а повторување на решението, но и дека островите стануваат премали и претесни, особено централните.

-Граѓаните сакаат да возат велосипед. Би возеле уште повеќемина, ако условите продолжат да се подобруваат. Овие решенија на булевари се од 1970 година и треба конечно да влеземе во 21 век со сообраќајните стандарди. Потребно е планирање на улици по мерка на луѓето, на безбедноста и квалитетот на живот, а не брзината на автомобилот – реагираат од „На точак“.

Тие додаваат дека лентите за автомобили треба да се стеснат, радиусите за десно вртење да се намалат (некаде и да се укине слободното десно вртење), а островите за пешаци да се зголемат.

И граѓаните реагираат на социјалните мрежи.

Ружица Андроникова вели дека особено за вртење десно е многу опасно за велосипеди.

-Се вози брзо, возилото иако има општо црвено светло, воопшто не внимава, не застанува, сосема игнорира дали има пешак или велосипедист на пешачкиот премин со отворено зелено светло – нагласува Андроникова.

Ана Попова Манасиевска пак смета оти е потребен зелен булевар за велосипеди низ Скопје.

-Нашиве планери како да не гледаат како се димензионираат и како изгледаат улиците во многу држави во Европа. Две возни патеки за автомобили и соодветни патеки за велосипедисти одвоени од патеките за пешаците. Со доследно почитување на сообраќајните правила и прописи ете безбеден и брз сообраќај… А, не да возиш по тротоар обележан за велосипедисти каде пешаците ниту те перцепираат ниту слушаат ѕвонче, а кога ќе дојдеш на спој со друга улица мора да застанеш за да видиш дали доаѓа автомобил, па доколку нема да ја поминеш или да се вклучиш на улицата…-коментира Томислав Башевски, потенцирајќи дека треба уште многу да се работи за да се стигне таму каде што посакуваме во сообраќајот за сите учесници…

-Ако мислиме дека со парцијални решенија сме постигнале некаков напредок, се лажеме сите, а не само оние што мислат дека прават нешто за подобрување на сообраќајот. Едни кабли паднати на патеката од Пантелејмон до Средно и од Средно кон Детско стојат и претставуваат опасност не само за велосипедистите, туку и за возилата, патеката на Кеј оштетена никој не презема ништо да се санираат дупките, испакнувањата, и слични на нив дребулии… Како да нема служби кои водат грижа за тоа што се случува на терен. А за односот да не зборуваме… Место застанување и почитување на предност, возачите се смеат во лице и ја покажуваат нивната возачка „супериорност”. За жал, тоа е вистината за сообраќајната (не)култура – смета Башевски.

https://www.vecer.press/потребни-се-поголеми-острови-а-радиус/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2834 Posted: 11-May-2021 at 13:54
Ќе се реконструира улицата „Народен фронт“

Кон средината на јуни ќе започнат градежните зафати за реконструкција на улицата „Народен фронт“. Општина Центар веќе распиша тендер за реконструкција на оваа улица со нејзините краци.

Оттаму информираат дека санацијата на „Народен фронт“ ќе се одвива по целата должина на улицата, 924 метри.

– Притоа, се предвидува реконструкција на коловозот (горен и долен слој) и нанесување на 9.140 квадратни метри асфалт. Со градежните работи се планира да се започне на средината на јуни, а готова ќе биде на почетокот на септември -одговорија од Општина Центар.

Во однос на колку ќе чини санацијата на оваа улица, општинските власти велат дека во моментов не можат точно да кажат, затоа што јавната набавка се уште е во тек, а цената јавноста ќе биде дополнително известена.

https://www.vecer.press/ќе-се-реконструира-улицата-народен-ф/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2835 Posted: 11-May-2021 at 15:18
НАСЕЛБАТА ШУТО ОРИЗАРИ БЛОКИРАНА ПРЕД РАМАЗАН БАЈРАМ, ГЛАВНАТА УЛИЦА ПРЕТВОРЕНА ВО ПАЗАР



Целата улица Индира Ганди во скопската населбата Шуто Оризари е претворена во пазар. Пред празникот Рамазан Бајрам, населбата е целосно блокирана од тeзги и продавачи поставени кој каде стаса и паркирани возила на сите страни.

Автобусите на ЈСП „Скопје“ и приватните превозници нема шанси да ја минат оваа делница и да стасаат до последната автобуска станица, па патниците ги оставаат кај затворот во Шутка.

„На оваа делница имаме три автобуски линии 19, 20 и 81. Точно е дека изминатиов период односно од викендов имаме проблеми да стигнеме до крајната станица. Додека работи пазарот автобусите не можат да се пробијат низ улицата. Доколку нема асистенција на полицијата да се регулира сообраќајот се движиме само до затворот“, велат од ЈСП „Скопје“.

Улицата тешко се минува и со автомобил, а вчера поради хаосот имало и сообраќајна несреќа меѓу две возила. Како што велат од Министерството за внатрешни работи, повредените лица со возило на Брза помош биле пренесени во Ургентниот центар, им биле констатирани телесни повреди и се пуштени на домашно лекување.

„Општината има свои служби и инспекции и потребно е да интервенираат доколку недозволиво се блокира целата улица“, велат од МВР.

Жителите на населбата велат дека неколку пати побарале од градоначалникот Курто Дудуш да интервенира и да овозможи улицата да биде проодна, за да може автобусите да се движат и да не одат дури до затворот да чекаат автобус.

Градоначалникот Дудуш не одговараше на нашите телефонски повици ниту на смс пораки со прашањата зошто дозволува да владее хаос во населбата и каде се службите да интервенираат.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/naselbata-shuto-orizari-blokirana-pred-ramazan-bajram-glavnata-ulitsa-pretvorena-vo-pazar/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2836 Posted: 15-May-2021 at 14:03
Претстои жешко градежно лето за Скопје

КОИ КАПИТАЛНИ ПРОЕКТИ СЕ НА РЕД ВО ПРЕТСТОЈНИОТ ПЕРИОД?

Градските власти најавуваат реализација на голем број капитални проекти за претстојниот период.
Летово, како што информираат од Градот, ќе се искористи за доизградба и завршување на почнатите сообраќајници, на кои се работи веќе подолго време.
– Ќе се работи на изградба на мостот на реката Вардар, во рамките на проектот за изградба на бул. АСНОМ, втората фаза од проектот за проширување на улицата Никола Карев (Пластичарска), пробивањето на улицата Есенинова, втората фаза од изградбата на бул. Босна и Херцеговина, реконструкцијата на кејот 13 Ноември – велат локалните власти.
Оттаму додаваат дека летово ќе се реконструираат поголем број улици во сите скопски општини.
– Голем дел од нив е во постапка на јавни набавки и, доколку тие бидат успешни, летово може да почнат поголем број капитални проекти, како што се изградбата на кружните крстосници на Момин Поток, третата фаза од проектот за изградба на булеварот АСНОМ, реконструкција на дел од булеварот Киро Глигоров, реконструкција и проширување на дел од булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов (од кружниот тек кај Католичка црква до крстосницата со булевар Свети Климент Охридски, пред Домот на пратениците), реконструкција на улицата Лука Ѓеров, реконструкција на Индира Ганди (трета фаза), реконструкција на дел од булеварот Крсте Петков Мисирков (кај МАНУ), продолжување на изградбата на булеварот Борис Трајковски до влезот во Драчево, проширување и пробивање на улицата Васко Каранѓелески до булеварот Трета македонска бригада во Аеродром и многу други – информираат од Градот.
Минатото лето, поради реконструкцијата на голем број сообраќајници во исто време, низ градските улици се случуваше поголем сообраќаен метеж, за што возачите најмногу реагираа, но градскиот татко Петре Шилегов тогаш ги замоли за трпение, затоа што таквите реконструкции се реализираат еднаш на подолг временски период.

СТАРТ НА МЕГАПРОЕКТОТ „МОМИН ПОТОК“?

Откако почна годината градот започна, реализира и заврши голем број проекти.
Шилегов најави изградба на два нови кружни тека, подвозници и надвозници како идеално решение за сообраќајниот метеж кај Момин Поток, проект што, како што истакна, ќе чини околу 18 милиони евра.
– Градежните работи ќе ги започнеме во текот на јуни, а изведбата треба да трае од две до две и пол години. Според својата комплексност, се работи за убедливо најсложениот сообраќаен проект што Град Скопје го има изработено од 1965 година наваму. За да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, се предвидува изградба на два кружни тека, првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот 8 Септември и улицата Скупи, а вториот треба да ја замени крстосницата на булеварот Никола Карев и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булеварот Словенија, каде што се поврзува со булеварот Словенија и со булеварот Босна и Херцеговина. Оваа сообраќајница е една од клучните градски сообраќајници, бидејќи дневно овде поминуваат 25.000 возила и метежот е голем – рече Шилегов.
Вкупната должина на сообраќајницата меѓу двата кружни тека и до пред раскрсницата со булеварот Словенија изнесува околу 1.600 метри. По должината на целата сообраќајница ќе биде поставено најсовремено булеварско ЛЕД-осветлување, како и пешачки и велосипедски патеки од двете страни на коловозот. Проектот предвидува и изградба на два моста на реката Серава, која тече под оваа сообраќајница.

ЗАВРШНА ФАЗА ЗА БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА

На почетокот на месецов градските власти влегоа во завршна фаза за реализацијата на изградбата на булеварот Босна и Херцеговина, кој од улица со две коловозни ленти, прерасна во булевар со шест коловозни ленти, по три во секоја насока.
– Скопје добива целосно нов булевар, со вкупна должина од околу 1.700 метри, ширина од 40 метри, со шест коловозни ленти, пешачки и велосипедски патеки од двете страни, а предвидено е и средишно и странично зеленило. со прекрасни дрвореди од двете страни. и ново улично осветлување, по целата должина од булеварот Словенија до булеварот Христијан Тодоровски-Карпош – изјавија од Градот.
Булеварот Босна и Херцеговина е дел од секундарниот северен прстен и како таков претставува важна и исклучително фреквентна сообраќајница во овој дел од градот. Булеварот се протега од крстосницата со улицата Македонско-косовска бригада до крстосницата со булеварот Христијан Тодоровски-Карпош.
Заедно со булевар Словенија ги поврзува граѓаните на општините Шуто Оризари, Карпош, Чаир, Бутел и Железара со преостанатиот дел од градот, додека со булеварот Христијан Тодоровски-Карпош претставува брз излез на скопската обиколница.

ВО ПОЧЕТОКОТ НА ЛЕТОТО НОВ ИЗГЛЕД НА КЕЈОТ 13 НОЕМВРИ

Со забрзана динамика работат на терен екипите на градот за побрзо да заврши изградбата и реконструкцијата на кејот 13 Ноември.
– Градежните активности на терен се интензивирани. Отстранети се централните и предните делови на терасите на угостителските објекти, со што се ослободени шеталиштето и прекрасниот средишен дрворед, што е едно од најатрактивните места во нашиот град. Изминатиов период се работеше на обновување на целокупната подземната инфраструктура, а во моментов се работи на поплочувањето на кејот и моите очекувања се дека во втората половина на јуни, на почетокот на летото, скопјани ќе добијат нов кеј за уживање – истакна Шилегов.
Овој проект е во вредност од 88,6 милиони денари, со вклучен ДДВ, средства обезбедени од буџетот на Град Скопје. Со реконструкцијата е опфатено целосно ново поплочување, патека за лицата со инвалидитет, високо зеленило – дрворед, поставување клупи, паметни клупи, канти за џебен отпад, нови жардиниери за дрворедот, канделабри, рефлектори за осветлување и нови бетонски и електрични столбови заради реализација на забраната за паркирање и движење по кејот 13 Ноември. На новиот кеј ќе биде ослободено повеќе место за велосипедистите и пешаците, преку целосно спречување на можноста за нелегално паркирање на овој простор и сериозно ограничување на протокот на возила.
Терасите што ќе ги користат угостителските објекти ќе бидат унифицирани и поставени на начин што ќе овозможи да дојде до израз прекрасниот двоен дрворед од повеќегодишни развиени дрвја.
Изграден беше и зелен сквер кај поликлиниката „Идадија“, во центарот на градот. На локацијата кај „Млин Балкан“ целосно се преуредени површините на предниот и на задниот парк. Делот на паркот што е лоциран пред амбулантата е уреден за максимално да се искористи како место за одмор, релаксација и контакти, а задниот парк е детско игралиште, кое може да го користат сите деца над три години.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/претстои-жешко-градежно-лето-за-скопј/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2837 Posted: 15-May-2021 at 15:14
Јас не гледам тука „жешко“ градежно лето, ама добро, изгледа различна перцепција имам.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2838 Posted: 15-May-2021 at 17:05
Кружен тек во Волково









https://www.facebook.com/AleksandarNaumoskizaGorce

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2839 Posted: 15-May-2021 at 18:59
Од втор обид Еднаш беше асфалтиран, па го копаа, па пак работеа. Не баш среќно решение, според мене.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2840 Posted: 16-May-2021 at 10:25
Аматеризам. Пробале со боја да корегираат и пак им фалат острови. Дури и знамето, што е безвезен избор за декорација, е утнато.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 140141142143144 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.398 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.