Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 1314151617 157> |
Author | |||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #281 Posted: 20-Nov-2008 at 17:44 | ||
Зошто си толку убеден дека твоите мислења се единствени на овој свет и дека така мора да се постапува. Кои се сега тие импровизации јас не разбирам. Кружниот тек би требало да се изработи на тој начин да понатаму само се приклучи останатата траса према Карпош и нема тука никакви крпеници. |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #282 Posted: 20-Nov-2008 at 17:47 | ||
Edited by Junkie - 20-Nov-2008 at 17:48 |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #283 Posted: 20-Nov-2008 at 18:01 | ||
И не е само овој кружен тек, како што гледаш запнале да ги насадат на секој чекор, без никакви критериуми... Едноставно не се способни да се справат со проблемите во сообраќајот па сега ни го нудат ова „магично решение“ за сите ситуации. Не знам дали со ова само ни мачкаат очи дека се ангажирани и работат на решавање на проблемите, или и самите веруваат во сопствените глупости и очекуваат макар и краткорочно подобрување на ситуацијата! |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #284 Posted: 20-Nov-2008 at 18:08 | ||
Ок сега гледам си го едитирал текстот и си го додал ова:
Се слагам дека тој конкретен кружен тек (сам по себе) не е пречка за јужен. Но... Каде прочита дека се залагам за проширување на Иво Лола Рибар (Теодосиј Гологанов)??? Како што се најавува кружниот тек баш оди во пакет со проширување на Иво Лола Рибар и токму тоа треба да ни го уклучи алармот. Особено што по некое чудо 10 години наводно не можат да ја срушат авто-пералната и останатиот крш што смета за вистинска изведба на првата фаза од реализација на јужен која не кошта многу. Еве прочитај ја на пример оваа најава каде проширувањето на Иво Лола Рибар и нејзиното претворање во „булевар“ недвосмислено се претставува како реализација на јужен: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=6682#6682 Ваљда ти е јасно колкава мега-импровизација би било тоа. Ми останува само да се надевам дека на новинарите им било поинаку кажано, а тие по обичај ја заплеткале работата Edited by Cloverstack - 21-Nov-2008 at 04:04 |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #285 Posted: 25-Nov-2008 at 13:20 | ||
Како прво овој збор "магистрала" малку ми е симптоматичен. Да не случајно се работи за продолжување на словенечка?! Инаку во ГУП-от има планирано уште еден пат малку посеверно од словенечка, но тој е далеку со помал капацитет од нешто што се вика магистрала. Не ми се верува оопштината да гради булевар, значи се гради ова уличе што новинарите го викаат "магистрала". Edited by lslcrew - 25-Nov-2008 at 13:22 |
|||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #286 Posted: 01-Dec-2008 at 08:33 | ||
|
|||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #287 Posted: 04-Dec-2008 at 15:31 | ||
"иако досега требаше да бидат готови и двата проекта."
Си правите филови вие новинарите. |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #288 Posted: 16-Dec-2008 at 17:11 | ||
Добро е на форумов да се осврнеме и на еден проблем кај најфреквентната крстосница во државава, крстосницата кај судска палата.
Имено, ми се чини дека крстосницата е некако лошо „порамнета“, особено долж булеварот Гоце Делчев. Сум добил впечаток дека лентите не се ускладени, па човек треба практично да се престројува додека ја поминува самата крстосница. Ова често носи и забуни и потенцијал за незгоди. |
|||
dacito
Senior Member Joined: 24-Sep-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 131 |
Quote Reply #289 Posted: 18-Dec-2008 at 09:06 | ||
Тоа да, точно е. Има четири ленти на семафорите кога возиш по булевар Гоце Делчев и има хоризонтална сигнализација, дека две се за вртење лево и две се за право. Проблемот настанува кога сакаш да одиш право и се наоѓаш во втората лента одејќи од десно кон лево затоа што одат право и тие што се наоѓаат во третата лента од десно кон лево, значи во лентата лево од тебе, и се спојувате во една лента а смеат да одат само лево. Оној што ја познава раскрсницата е ок, ама за оние што не знаат може да биде проблем. Освен тоа има и еден куп неписмени шофери, еден куп дрски шофери меѓу кои голем број таксисти кои ја знаат ситуацијата а сепак ќе се пикнат во трета лента од десно кон лево а сепак ќе одат право. Сообраќајната култура е на многу ниско ниво а и познавањата од областа на сообраќајот се мали кај многу возачи. Се е тоа добра основа за сообраќајки, ма да скоро секојдневно ја поминувам двапати таа раскрсница и скоро и да не сум видел сообраќајка, што ми е по малку чудно
Edited by dacito - 18-Dec-2008 at 09:10 |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #290 Posted: 18-Dec-2008 at 09:36 | ||
Па такво престројување на сред раскрсница не е ништо ново во Скопје има повеќе такви раскрсници. Еве уште една што ми паѓа на памет е онаа кај палома бјанка ако идете од кај мтнет право према беко.
Повеќето возачи во Скопјево не учеа сообраќајни правила него ги учеат тестовите на памет колку да можат да ги положат, а не да научат стварно нешто. Боже сачувај знаци....... Затоа и кога ќе налетаат на нестандардна раскрсница одма се бунат и околината им делува конфузна. Баш за таа раскрсница што ја посочи кловер ми имаат упаднато во очи знаците што ги кажуваат која лента за каде е. Од кај ману мислам дека дури и два пати го имаше истиот знак на неколку десетици метра за да биде посебно воочлив. Не е штетно доколку властиte се потрудат да ја променат регулативата и да ги обележат лентите и преку раскрсниците како што е тоа случај со некаде низ америка, а мислам дека имам видено по клипови и во јапонија. Сепак мора некаде да има и вакви раскрсници, треба да се трудиме што помалку да ги има но неможе скроз да ги искорениме. |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #291 Posted: 18-Dec-2008 at 09:38 | ||
Проблеми тука има два 1. Пред се некултурата на возачите која ја споменуваш 2. Има начини да се обележат вакви "девијации" со хоризонтална сигнализација. Колку што јас сум видел "во свет" најчесто тоа се прави што од почетокот на секоја лента (4те ленти кои ги споменуваш) се обележува точната траекторија за секоја лента со испрекинати линии.... Тоа кај нас го нема па затоа е и збунувачки за оние кои не го познаваат градот. Инаку вакви "искривени" решенија сум видел доста и на други места. |
|||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #292 Posted: 18-Dec-2008 at 13:54 | ||
Tука морам да те поправам - тоа кај нас го има, и сум го видел досега на две места: Едно е кај самата раскрсница кај Судска палата, другата е кај новиот мост на Вардар. Кај првата раскрсница лентите се толку избледени што е исто како да ги нема. Кај втората исто така бледнеат но може да се забележат. |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #293 Posted: 18-Dec-2008 at 14:07 | ||
Да веројатно си во право, но јас зборував за конкретниот случај. Кај судска ако не се лажам имапе исцртано за вртење во лево накај бит пазар но не и девијацијата за продолжувањето кон МТВ. Значи двете ленти за право закривуваат на сред раскрсница кон десно и таа девијација треба да се обележи. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #294 Posted: 19-Dec-2008 at 03:58 | ||
Да, означување на лентите преку самата крстосница е најдобро решение во случајов...
Иако тоа е некомпатибилно со вакво одбележување, кое мене многу ми лежи при срце, а кое значи дека е забрането да се најдеш во мирување на ишартаниот простор (со други зборови не смееш да влегуваш во крстосницата доколку немаш слободен простор да излезеш од нејзе) Таков пропис би не спасил од вакви ситуации: А нашиот менталитет (ја да се набутам дур можам, без разлика што не можам да поминам, а тоа што ќе ја закрчам крстосницата е проблем на другите) е таков што ваквите ситуации се навистина чести. Колку и да е нерационално таквото однесување, колку и да нема што да се добие со тоа (а се прави само штета за другите, па често дури и на себе), од за мене нобјасниви причини е редовна појава на нашите крстосници... И тоа може да се стави под контрола само со јасен пропис и дебела казна! Е сега на крајот на краиштата не мора да се шараат крстосниците онака амерички. Мислам дека означувањето на лентите е покорисно. А забрана за стоење на сред крстосница нека се воведе како пропис кој по дифолт ќе важи на секоја крстосница. Нека има една кампања за запознавање со новиоте правила и казните за нивно непочитување, па ќе можеме да се надеваме и на помалце нервози и гужви во сообраќајот. Особено ако сообраќајната полиција си ја врши работата. Инаку мене последен пат ми се случи ваков проблем пред само неколку дена. На булевар Александар Македонски имаше огромна гужва од Континентал се до крстосницата кај кулата во Автокоманда. Кога после 20 минути го превалив патот од Континентал до спомнатата крстосница видов и што е проблемот. Накај индустриската зона беше прилично закрчено, но тие што одеа натака упорно влегуваа во крстосницата кога ќе им се отвореше семафорот и со тоа неколку души ја блокираа една од најважните сообраќајници во градов, правејќи огромна штета, а не добивајќи ама баш никаква полза за себе. Не можам да разберам дали тие луѓе се до толку глупи па не разбираат или до толку расипани да тоа им е некаков свесен гест Ама жална вистина е дека нема трета опција Edited by Cloverstack - 19-Dec-2008 at 04:01 |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #295 Posted: 19-Dec-2008 at 04:30 | ||
Eј кловер браво за проблемов секој ден се нервирам за истото. Кај тутунски сите проаќаат а во правец на пролеќе има само една лента и е тесно грла па така цела раскрсница се закрчува. Проблемот е главно во себичноста кај што сите си мислат. Дај ја да си го пројдам семафоров па ме боли дали на некого ќе му затворам пат. Исто така и кај градска го има истиов проблем, а еднаш дури и видов дупли автобус како прави иста грешка. Случајно се најде у околина еден џандар и сите што направија гужва ги препрати да свртат у најслободниот правец (према ЗОИЛ), имаше негодувања дека не биле натака упатени но сепак се сложува со ваквото ад-хок решение коешто незнам дали беше законски но во моментот беше праведно.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #296 Posted: 19-Dec-2008 at 04:43 | ||
Дополнителен спорт особено кај тутунски, што го влошува овој проблем е од кога ќе се уклучи црвено користејќи ја колоната да поминат уште 2-3-4 коли Ако беше сообраќајната полиција ажурна, само на ова ќе направеше мало богатство, а ќе делуваше прилично воспитно на голема група несовесни возачи Овој проблем се ублажи откако ги продолжија интервалите на семафорите. Но друг проблем кој е многу чест за оваа крстосница останува да перзистира - кога има колона од Пролет накај Јужен Булевар, често се наоѓа некој паметен што за право ја користи лентата која е наменета исклучиво за десно. Со ова ем ги блокира тие што вртат десно додека не му се отвори него семафорот, ем на самата крстосница мора нерописно да се вклучи во колоната за право. Edited by Cloverstack - 19-Dec-2008 at 04:45 |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #297 Posted: 19-Dec-2008 at 04:52 | ||
Една раскрсница подоле има еден уште погорлив проблем. Имено дупли 41 се качува на тротоар за да се престрои лево за по никола карев и не му се чека па неколку десетици метри си ги вози по тротоар и после си се враќа на асфалт кај што се шири уште една лента. Проблем присутен кај повеќе раскрсници и не само кај дупли 41 него и кај многу други возила.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #298 Posted: 19-Dec-2008 at 04:56 | ||
Не капирам која крстосница е ова |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #299 Posted: 19-Dec-2008 at 05:12 | ||
+
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #300 Posted: 19-Dec-2008 at 14:13 | ||
Кај црвен крст значи... Инвентивен начин на објаснување
Ама пак не ми е јасно кај е ова со тротоарот и од каде Никола Карев во целава приказна |
|||
Post Reply | Page <1 1314151617 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |