build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 20-Nov-2008 at 17:44
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Junkie

Да браво само напред, кружен тек е и повеќе од потребен во тој дел (католичка црква) и нема многу мислење мора одма да се гради уште на почеток во 2009 доколку овозможуваат временските услови, нема потреба од чекање. 


Да де зошто би мислеле кога може кратковидо и емотивно да ги „решаваме“ сообраќајните проблеми Crazy

Каде тоа „само напред“??? Кон нови упади, импровизации и крпеници, затоа што се нема ниту воља ниту способност ниту одговорност да се работи на стратешките проекти и вистинските долгорочни решенија кои се веќе зацртани?


Зошто си толку убеден дека твоите мислења се единствени на овој свет и дека така мора да се постапува.
Кои се сега тие импровизации јас не разбирам. Кружниот тек би требало да се изработи на тој начин да понатаму само се приклучи останатата траса према Карпош и нема тука никакви крпеници.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 20-Nov-2008 at 17:47
Originally posted by Junkie

Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Junkie

Да браво само напред, кружен тек е и повеќе од потребен во тој дел (католичка црква) и нема многу мислење мора одма да се гради уште на почеток во 2009 доколку овозможуваат временските услови, нема потреба од чекање. 


Да де зошто би мислеле кога може кратковидо и емотивно да ги „решаваме“ сообраќајните проблеми Crazy

Каде тоа „само напред“??? Кон нови упади, импровизации и крпеници, затоа што се нема ниту воља ниту способност ниту одговорност да се работи на стратешките проекти и вистинските долгорочни решенија кои се веќе зацртани?


Кои ти се сега тие импровизации јас не разбирам?? Кружниот тек би требало да се изработи на тој начин да понатаму само се приклучи останатата траса према Карпош и нема тука никакви крпеници.
Излгеда не ми ја разбираш поентата, зборувам за тоа дека кружен тек е приоритетен, во однос на Јужен булевар сум најголемиот поддржувач да се изработи правилно, меѓутоа тој кружен тек е приоритет и со оглед на финанскиски и други проблеми не очекувај дека во пакет ќе се завршат работите. А не е никаква пречка да се претвори Иво Лола Рибар во булеварско решение и по изградбата на кружниот тек!!


Edited by Junkie - 20-Nov-2008 at 17:48
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 20-Nov-2008 at 18:01
Originally posted by Junkie

Зошто си толку убеден дека твоите мислења се единствени на овој свет и дека така мора да се постапува.
Абе човек, како што гледаш јас си го кажувам мислењето и се обидувам да го поткрепам. Ако тебе тие аргументи ти се неприфатливи (од какви било причини), во ред, дај некакви контра-аргументи, баш би сакал да чујам. Ама само лични изјави од типот дека кружните текови биле прекрасни, совршени, сува лепота и слично не се баш некои аргументи.


Кои се сега тие импровизации јас не разбирам. Кружниот тек би требало да се изработи на тој начин да понатаму само се приклучи останатата траса према Карпош и нема тука никакви крпеници.
Погледни го сообраќајниот ГУП кој е достапен на сајтов... Ова е апла импровизација. Ама налет кружниов тек... Сама по себе лесно може да се корегира таква импровизација. Поголемиот проблем е што ова решение го прават во склоп на проширување на Теодосиј Гологанов кое „решение“одредени кругови кај надлежните очигледно веќе почнуваат да ни го сервитаат како замена за Јужен Булевар. Поголеми импровизации од ова здравје... Место да размислуваат конечно да почне да се работи на јужен, макар во прва фаза со еднонасочен сообраќај по неговите идни колекторски улици кои треба да се допробијат (за што 10 години не можат да урнат една барака и една авто-перална), тие се поигруваат со ГУП-от и ти не гледаш дури ни импровизација што всушност е преблаг збор?
И не е само овој кружен тек, како што гледаш запнале да ги насадат на секој чекор, без никакви критериуми... Едноставно не се способни да се справат со проблемите во сообраќајот па сега ни го нудат ова „магично решение“ за сите ситуации. Не знам дали со ова само ни мачкаат очи дека се ангажирани и работат на решавање на проблемите, или и самите веруваат во сопствените глупости и очекуваат макар и краткорочно подобрување на ситуацијата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 20-Nov-2008 at 18:08
Ок сега гледам си го едитирал текстот и си го додал ова:

Излгеда не ми ја разбираш поентата, зборувам за тоа дека кружен тек е приоритетен, во однос на Јужен булевар сум најголемиот поддржувач да се изработи правилно, меѓутоа тој кружен тек е приоритет и со оглед на финанскиски и други проблеми не очекувај дека во пакет ќе се завршат работите. А не е никаква пречка да се претвори Иво Лола Рибар во булеварско решение и по изградбата на кружниот тек!!


Се слагам дека тој конкретен кружен тек (сам по себе) не е пречка  за јужен. Но...
Каде прочита дека се залагам за проширување на Иво Лола Рибар (Теодосиј Гологанов)??? Како што се најавува кружниот тек баш оди во пакет со проширување на Иво Лола Рибар и токму тоа треба да ни го уклучи алармот. Особено што по некое чудо 10 години наводно не можат да ја срушат авто-пералната и останатиот крш што смета за вистинска изведба на првата фаза од реализација на јужен која не кошта многу.


Еве прочитај ја на пример оваа најава каде проширувањето на Иво Лола Рибар и нејзиното претворање во „булевар“ недвосмислено се претставува како реализација на јужен:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=6682#6682

Ваљда ти е јасно колкава мега-импровизација би било тоа.
Ми останува само да се надевам дека на новинарите им било поинаку кажано, а тие по обичај ја заплеткале работата  Dunno


Edited by Cloverstack - 21-Nov-2008 at 04:04
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 25-Nov-2008 at 13:20
ВО НАРЕДНИТЕ ТРИ ГОДИНИ
Ќе се гради магистрала во Бардовци

Кон средината на наредната година Општина Карпош ќе започне со изградбата на магистрален пат во селото Бардовци. Патот ќе биде долг 1.150 метри и ќе го поврзува населеното место Бардовци со главниот автопат Скопје-Качаник. Од Општина Карпош велат дека оваа магистрала ќе им овозможи на жителите на Бардовци многу побрзо да стигнат до центарот на градот, но и до северните делови на Скопје.
"Предвидено е патот да се гради во наредните три години, за што ќе бидат потребни 44.5 милиони денари. Средствата ќе се обезбедат од буџетот на Општината. Од буџетот за наредната година ќе бидат одвоени 10 милиони денари, од буџетите за 2010 и 2011 година - по 17 милиони денари", велат од Општина Карпош.
Во моментов општинарите го изготвуваат главниот проект за изградба на овој магистрален пат, по што кон почетокот на наредната година ќе биде распишан тендерот за избор на изведувачот на градежните работи.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=160079&idg=8&idb=2533&rubrika=Skopje


Како прво овој збор "магистрала" малку ми е симптоматичен. Да не случајно се работи за продолжување на словенечка?!Roll%20eyes Инаку во ГУП-от има планирано уште еден пат малку посеверно од словенечка, но тој е далеку со помал капацитет од нешто што се вика магистрала. Не ми се верува оопштината да гради булевар, значи се гради ова уличе што новинарите го викаат "магистрала".


Edited by lslcrew - 25-Nov-2008 at 13:22
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 01-Dec-2008 at 08:33
 

Ништо од проширувањето кај Тутунски комбинат и на „Илинденска“

Во Градот не прогнозираат кога ќе почне реализацијата на проектите

Сања Наумовска

Проширувањето на раскрсницата кај Тутунскиот комбинат и на булеварот „Илинденска“ се' уште не почнале, иако досега требаше да бидат готови и двата проекта. Градските власти пролетоска најавија дека во јуни ќе почнат со реализација на четири капитални проекти, а во моментов се работи само на два - на проширувањето на булеварот „Гоце Делчев“ и на клучката-детелинка кај Бит- пазар.

Од друга страна, пак, градежната сезона е при крај и првиот снег ќе ги затвори асфалтните бази. Тоа значи дека повторно ќе се чека до следната пролет и ќе се изгуби драгоцено време. Проблематично е и завршувањето на клучката кај Бит- пазар, со оглед на тоа дека се доцнеше со почетокот на изградбата. Временските услови и во овој случај може да го искомплицираат асфалтирањето и да ги одложат работите до напролет.

Раскрсницата кај Тутунскиот комбинат и проширувањето на улицата „Илинденска“ се' уште се заглавени во административните процедури на вадење одобренија, дозволи и усогласување со планови, објаснуваат во Градот. Засега нема можност ниту да се прогнозира кога би стартувала нивната реализација.

Поради тоа што не е донесен Детален урбанистички план за околината на Тутунскиот комбинат за да може да започне реализацијата на проширувањето, Градот треба да докаже дека тоа не отстапува од Генералниот план. Заради тоа, тим во Секторот за урбанизам има изработено толкување на ГУП-от, кое ќе биде доставено до Министерството за внатрешни работи.

„Документот е во постапка на издавање и толкувањето деновиве ќе биде испратено до МВР. Бидејќи не се работи за изградба на нов објект, не ни треба градежна дозвола, туку само одобрение за реконструкција на постојната патна мрежа,бидејќи ќе има и нов сообраќаен режим на потегот“, вели Алјоша Шопар, раководител на Секторот за урбанизам.

Неизвесно е и започнувањето на проширувањето на „Илинденска“, каде што се' уште има нерешени имотноправни проблеми. Општина Центар, исто така, не издава градежна дозвола за дел од трасата, бидејќи не била во согласност со ДУП. Иако беше најавувано дека „Илинденска“, на потегот од фонтаната „Лотос“ до семафорите кај „Александар палас“ ќе биде готова до крајот на годинава, во Градот засега нема најава кога би почнала изградбата.

 
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 04-Dec-2008 at 15:31
"иако досега требаше да бидат готови и двата проекта."
Си правите филови вие новинарите.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 16-Dec-2008 at 17:11
Добро е на форумов да се осврнеме и на еден проблем кај најфреквентната крстосница во државава, крстосницата кај судска палата.
Имено, ми се чини дека крстосницата е некако лошо „порамнета“, особено долж булеварот Гоце Делчев. Сум добил впечаток дека лентите не се ускладени, па човек треба практично да се престројува додека ја поминува самата крстосница. Ова често носи и забуни и потенцијал за незгоди.
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 18-Dec-2008 at 09:06
Тоа да, точно е. Има четири ленти на семафорите кога возиш по булевар Гоце Делчев и има хоризонтална сигнализација, дека две се за вртење лево и две се за право. Проблемот настанува кога сакаш да одиш право и се наоѓаш во втората лента одејќи од десно кон лево затоа што одат право и тие што се наоѓаат во третата лента од десно кон лево, значи во лентата лево од тебе, и се спојувате во една лента а смеат да одат само лево. Оној што ја познава раскрсницата е ок, ама за оние што не знаат може да биде проблем. Освен тоа има и еден куп неписмени шофери, еден куп дрски шофери меѓу кои голем број таксисти кои ја знаат ситуацијата а сепак ќе се пикнат во трета лента од десно кон лево а сепак ќе одат право. Сообраќајната култура е на многу ниско ниво а и познавањата од областа на сообраќајот се мали кај многу возачи. Се е тоа добра основа за сообраќајки, ма да скоро секојдневно ја поминувам двапати таа раскрсница и скоро и да не сум видел сообраќајка, што ми е по малку чудно


Edited by dacito - 18-Dec-2008 at 09:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 18-Dec-2008 at 09:36
Па такво престројување на сред раскрсница не е ништо ново во Скопје има повеќе такви раскрсници. Еве уште една што ми паѓа на памет е онаа кај палома бјанка ако идете од кај мтнет право према беко.

Повеќето возачи во Скопјево не учеа сообраќајни правила него ги учеат тестовите на памет колку да можат да ги положат, а не да научат стварно нешто. Боже сачувај знаци....... Затоа и кога ќе налетаат на нестандардна раскрсница одма се бунат и околината им делува конфузна. Баш за таа раскрсница што ја посочи кловер ми имаат упаднато во очи знаците што ги кажуваат која лента за каде е. Од кај ману мислам дека дури и два пати го имаше истиот знак на неколку десетици метра за да биде посебно воочлив.

Не е штетно доколку властиte се потрудат да ја променат регулативата и да ги обележат лентите и преку раскрсниците како што е тоа случај со некаде низ америка, а мислам дека имам видено по клипови и во јапонија.

Сепак мора некаде да има и вакви раскрсници, треба да се трудиме што помалку да ги има но неможе скроз да ги искорениме.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 18-Dec-2008 at 09:38
Originally posted by dacito

Тоа да, точно е. Има четири ленти на семафорите кога возиш по булевар Гоце Делчев и има хоризонтална сигнализација, дека две се за вртење лево и две се за право. Проблемот настанува кога сакаш да одиш право и се наоѓаш во втората лента одејќи од десно кон лево затоа што одат право и тие што се наоѓаат во третата лента од десно кон лево, значи во лентата лево од тебе, и се спојувате во една лента а смеат да одат само лево. Оној што ја познава раскрсницата е ок, ама за оние што не знаат може да биде проблем. Освен тоа има и еден куп неписмени шофери, еден куп дрски шофери меѓу кои голем број таксисти кои ја знаат ситуацијата а сепак ќе се пикнат во трета лента од десно кон лево а сепак ќе одат право. Сообраќајната култура е на многу ниско ниво а и познавањата од областа на сообраќајот се мали кај многу возачи. Се е тоа добра основа за сообраќајки, ма да скоро секојдневно ја поминувам двапати таа раскрсница и скоро и да не сум видел сообраќајка, што ми е по малку чудно


Проблеми тука има два

1. Пред се некултурата на возачите која ја споменуваш
2. Има начини да се обележат вакви "девијации" со хоризонтална сигнализација. Колку што јас сум видел "во свет" најчесто тоа се прави што од почетокот на секоја лента (4те ленти кои ги споменуваш) се обележува точната траекторија за секоја лента со испрекинати линии.... Тоа кај нас го нема па затоа е и збунувачки за оние кои не го познаваат градот.

Инаку вакви "искривени" решенија сум видел доста и на други места.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 18-Dec-2008 at 13:54
Originally posted by pbanks

2. Има начини да се обележат вакви "девијации" со хоризонтална сигнализација. Колку што јас сум видел "во свет" најчесто тоа се прави што од почетокот на секоја лента (4те ленти кои ги споменуваш) се обележува точната траекторија за секоја лента со испрекинати линии.... Тоа кај нас го нема па затоа е и збунувачки за оние кои не го познаваат градот.

Инаку вакви "искривени" решенија сум видел доста и на други места.


Tука морам да те поправам - тоа кај нас го има, и сум го видел досега на две места: Едно е кај самата раскрсница кај Судска палата, другата е кај новиот мост на Вардар. Кај првата раскрсница лентите се толку избледени што е исто како да ги нема. Кај втората исто така бледнеат но може да се забележат.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 18-Dec-2008 at 14:07
Originally posted by La Linea


Tука морам да те поправам - тоа кај нас го има, и сум го видел досега на две места: Едно е кај самата раскрсница кај Судска палата, другата е кај новиот мост на Вардар. Кај првата раскрсница лентите се толку избледени што е исто како да ги нема. Кај втората исто така бледнеат но може да се забележат.


Да веројатно си во право, но јас зборував за конкретниот случај. Кај судска ако не се лажам имапе исцртано за вртење во лево накај бит пазар но не и девијацијата за продолжувањето кон МТВ.

Значи двете ленти за право закривуваат на сред раскрсница кон десно и таа девијација треба да се обележи.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 19-Dec-2008 at 03:58
Да, означување на лентите преку самата крстосница е најдобро решение во случајов...


Иако тоа е некомпатибилно со вакво одбележување, кое мене многу ми лежи при срце, а кое значи дека е забрането да се најдеш во мирување на ишартаниот простор (со други зборови не смееш да влегуваш во крстосницата доколку немаш слободен простор да излезеш од нејзе)






Таков пропис би не спасил од вакви ситуации:




А нашиот менталитет (ја да се набутам дур можам, без разлика што не можам да поминам, а тоа што ќе ја закрчам крстосницата е проблем на другите) е таков што ваквите ситуации се навистина чести. Колку и да е нерационално таквото однесување, колку и да нема што да се добие со тоа (а се прави само штета за другите, па често дури и на себе), од за мене нобјасниви причини е редовна појава на нашите крстосници... И тоа може да се стави под контрола само со јасен пропис и дебела казна!
Е сега на крајот на краиштата не мора да се шараат крстосниците онака амерички. Мислам дека означувањето на лентите е покорисно. А забрана за стоење на сред крстосница нека се воведе како пропис кој по дифолт ќе важи на секоја крстосница. Нека има една кампања за запознавање со новиоте правила и казните за нивно непочитување, па ќе можеме да се надеваме и на помалце нервози и гужви во сообраќајот. Особено ако сообраќајната полиција си ја врши работата.


Инаку мене последен пат ми се случи ваков проблем пред само неколку дена. На булевар Александар Македонски имаше огромна гужва од Континентал се до крстосницата кај кулата во Автокоманда. Кога после 20 минути го превалив патот од Континентал до спомнатата крстосница видов и што е проблемот. Накај индустриската зона беше прилично закрчено, но тие што одеа натака упорно влегуваа во крстосницата кога ќе им се отвореше семафорот и со тоа неколку души ја блокираа една од најважните сообраќајници во градов, правејќи огромна штета, а не добивајќи ама баш никаква полза за себе.
Не можам да разберам дали тие луѓе се до толку глупи па не разбираат или до толку расипани да тоа им е некаков свесен гест  Dunno
Ама жална вистина е дека нема трета опција Thumbs%20Down


Edited by Cloverstack - 19-Dec-2008 at 04:01
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 19-Dec-2008 at 04:30
Eј кловер браво за проблемов секој ден се нервирам за истото. Кај тутунски сите проаќаат а во правец на пролеќе има само една лента и е тесно грла па така цела раскрсница се закрчува. Проблемот е главно во себичноста кај што сите си мислат. Дај ја да си го пројдам семафоров па ме боли дали на некого ќе му затворам пат. Исто така и кај градска го има истиов проблем, а еднаш дури и видов дупли автобус како прави иста грешка. Случајно се најде у околина еден џандар и сите што направија гужва ги препрати да свртат у најслободниот правец (према ЗОИЛ), имаше негодувања дека не биле натака упатени но сепак се сложува со ваквото ад-хок решение коешто незнам дали беше законски но во моментот беше праведно.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 19-Dec-2008 at 04:43


Дополнителен спорт особено кај тутунски, што го влошува овој проблем е од кога ќе се уклучи црвено користејќи ја колоната да поминат уште 2-3-4 коли  Bash
Ако беше сообраќајната полиција ажурна, само на ова ќе направеше мало богатство, а ќе делуваше прилично воспитно на голема група несовесни возачи

Овој проблем се ублажи откако ги продолжија интервалите на семафорите. Но друг проблем кој е многу чест за оваа крстосница останува да перзистира - кога има колона од Пролет накај Јужен Булевар, често се наоѓа некој паметен што за право ја користи лентата која е наменета исклучиво за десно. Со ова ем ги блокира тие што вртат десно додека не му се отвори него семафорот, ем на самата крстосница мора нерописно да се вклучи во колоната за право.
Bash


Edited by Cloverstack - 19-Dec-2008 at 04:45
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 19-Dec-2008 at 04:52
Една раскрсница подоле има еден уште погорлив проблем. Имено дупли 41 се качува на тротоар за да се престрои лево за по никола карев и не му се чека па неколку десетици метри си ги вози по тротоар и после си се враќа на асфалт кај што се шири уште една лента. Проблем присутен кај повеќе раскрсници и не само кај дупли 41 него и кај многу други возила.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 19-Dec-2008 at 04:56
Originally posted by lslcrew

Една раскрсница подоле има еден уште погорлив проблем. Имено дупли 41 се качува на тротоар за да се престрои лево за по никола карев и не му се чека па неколку десетици метри си ги вози по тротоар и после си се враќа на асфалт кај што се шири уште една лента. Проблем присутен кај повеќе раскрсници и не само кај дупли 41 него и кај многу други возила.

Не капирам која крстосница е ова Question
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 19-Dec-2008 at 05:12
+
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 19-Dec-2008 at 14:13
Кај црвен крст значи... Инвентивен начин на објаснување  LOL  Thumbs%20Up

Ама пак не ми е јасно кај е ова со тротоарот и од каде Никола Карев во целава приказна
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.512 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.