build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 16-Jan-2008 at 14:41
Подвозник кај Судска палата? Што викате? Тука гужвите се ненормални, можеби најголеми во Скопје, почнувајќи од Влада па се до Мост и понатаму. Вака би имало непречен тек на сообраќај.. Мислење? Исплатливост? Или може да се реши на друг начин ( Урбани автопати?)




Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 16-Jan-2008 at 14:45


Момак, а како ќе вртат на лево луѓето? Big%20smile


Во секој случај, сум го кажал мојот став. Гужвата кај судска не произлегува од самата крстосница, туку од многу други планирани а уште неизградени делови на примарната сообраќајна мрежа. Затоа не треба да се импровизира кај судска, туку треба да се градат другите работи - така најдобро ќе се растерети кај судска.

Значи подвозник не, урбани автопати (меѓудругото) да! Big%20smile


Edited by Cloverstack - 16-Jan-2008 at 14:54
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 16-Jan-2008 at 14:49
Ohno BonkBonkDohRollinSuicide А гледам нешто...не ми ваља.. хаха
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 16-Jan-2008 at 15:04


Самата раскрсница веќе и не е толку закрчена од кога ја проширија мене не ми се случило да чекам повеќе од еднаш на семафор во последниве години (а гужва има се повеќе). Но проблемот е на самиот булевар Гоце Делчев. Посебно кракот накај Илинденска што врти бидејќи тој мава во тесно грло, 3 ленти се стуткуваат во една.

Но дефинитивно би го елиминирал семафорот кај Скендербег. Единствено проблематично е вртењето од МНТ спрема влада тој правец неможе да се укине и незнам како би се решил, но правците од скендербег спрема судска палата и од скендербег спрема МНТ се комплетно непотребни, т.е. може и без нив.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 16-Jan-2008 at 15:47
Абе дечки баталете кружни текови, укинување на правци и слично. Дај да ја комплетираме мрежата - таа е прилично избалансирана и кога ќе се реализира, многу од овие тесни грла ќе ги снема. Скопје сигурно ќе биде еден од најдобрите градови во Европа во поглед на одвивањето на сообраќајот.
Ако сепак и тогаш постојат позначајни проблеми, ќе се анализираат и решаваат. Ама уште од сега да правиме некакви си импровизации е избрзување. 

Edited by Cloverstack - 16-Jan-2008 at 15:48
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 16-Jan-2008 at 16:25


абе добро не фативме ние да копаме веќе LOL никој не вика ништо против планот за примарна сообраќајна мислам дека може и да приложуваме дополнителни идеи макар тие биле и фиктивни.

И да ги имаме сите проблеми решени и да имаме и LRT и метрото на lslcrew пак мислам дека раскрсницата кај Скендербег е сувишна.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 16-Jan-2008 at 16:38
Originally posted by pbanks


И да ги имаме сите проблеми решени и да имаме и LRT и метрото на lslcrew пак мислам дека раскрсницата кај Скендербег е сувишна.


Не е сувишна крстосницата друже, таа улица треба да се продолжи на север и ќе добие сосема нова улога. А самата крстосница не би требало да претставува проблем ако се друго си функционира како треба. Дополнителен фактор што во иднина би извршил големо растоварување на сообраќајот е и компјутерско следење и регулирање на крстосниците. Со комплетирана примарна сообраќајна мрежа и централно компјутерско управување со сообраќајот, сите импровизации ќе бидат непотребни мислам.





Edited by Cloverstack - 16-Jan-2008 at 17:36
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 16-Jan-2008 at 16:41
Debatite sekogas pomagaat do iznaoganje na podobro resenie ubavo vika pbanks nie ne pocnavme da kopame ))
no mi se dopaga idejata na la linea , mozebi so mali popravki moze da se napravi nekoe resenie na toj plan

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 16-Jan-2008 at 16:43
@Clover

аааа ок добар демант онда се повлекувам. Сепак... неможам добро да сконтам улицава каде проаѓа. Зар не ја поткачува Турска чаршија и проаѓа сред Бит пазар? Баш ќе разгледам после на Гугл 'рт како точно изгледа таа траса одозгора.


Edited by pbanks - 16-Jan-2008 at 16:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 16-Jan-2008 at 16:49
Originally posted by pbanks

@Clover

аааа ок добар демант онда се повлекувам. Сепак... неможам добро да сконтам улицава каде проаѓа. Зар не ја поткачува Турска чаршија и проаѓа сред Бит пазар? Баш ќе разгледам после на Гугл 'рт како точно изгледа таа траса одозгора.


Мислам проаѓа измеѓу чаршијата и пазарот. Едино тој кракот спрема исток го зафаќа пазарот, ама сигурно или треба да биде денивелирано, или тој мал дел од пазарот (јужно), во урбанистичките планови не е планиран за пазар.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 28-Jan-2008 at 00:20
За ова скоро дискутиравме....


Експерти предлагаат најтесниот дел од „Илинденска“ да биде еднонасочен

Остатокот од улицата има можности за проширување во булевар со мост преку Вардар

Сања Наумовска

Делот на улицата „Илинденска“ од раскрсницата кај Владата до фонтаната „Лотос“ или евентуално до раскрсницата кај „Паркови и зеленило“ треба да биде еднонасочна и да не се проширува, советуваат сообраќајни инженери од ИН-ПУМА. На тој начин на жителите на зградите на овој најтесен дел од улицата нема да им се наруши нормалното живеење, нема да мора да се намалат тротоарите или, пак, да се сечат повеќедецениски дрвја, а наедно ќе се овозможи нормален проток на возила. Според предлогот од ИН-ПУМА, на овој дел од „Илинденска“ треба да се вози во правец од Центар кон Карпош, а спротивно, од Карпош кон центарот на градот, по улицата „Орце Николов“. Оваа улица, исто така, треба да биде еднонасочна од почетокот кај Технолошкиот факултет или, пак, од фонтаната „Лотос“. Остатокот од „Илинденска“, во правец кон населбата Карпош 4, има можности за проширување во булевар, со мост преку Вардар.

„Решението за еднонасочен сообраќај на дел од ’Илинденска’ и ’Орце Николов’ моментно е најеколошко и хумано оправдано иако има и други технички решенија кои се изводливи во практиката. Сепак, сообраќајот по еднонасочни улици е порелаксиран и со помалку конфликтни ситуации помеѓу возилата, што и му треба, всушност, на центарот на Скопје“, вели Стефан Калајџиски, сообраќаен инженер од ИН-ПУМА.

Според Калајџиски, зрели за еднонасочност се и улицата „29 Ноември“, од Католичката црква преку „Партизанска“, покрај слаткарницата „Апче“, и улицата „Ленинова“, од „Електро - Скопје“ кон Градски парк. Помеѓу улиците „Васил Ѓоргов“ и „Народен фронт“ во Капиштец, нагласува Калајџиски, треба да се пробие улица, точно покрај новата катна гаража што ја гради „Тинекс“. Со тоа ќе се овозможи еднонасочност на дел од „Васил Ѓоргов“, во правец кон семафорите и кон улицата „Железничка“. Со ова решение ќе се добие поголема проточност на возилата на оваа раскрсница и искористување на еднонасочноста и капацитетот на „Железничка“. Во спротивен правец еднонасочниот сообраќај од „Мито Хаџивасилев - Јасмин“ ќе продолжи до Католичката црква. Дел од „Васил Ѓоргов“, во правец кон Козле, како и „Народен фронт“, според предлогот на Калајџиски треба да останат двонасочни.


Извор: Утрински весник

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 28-Jan-2008 at 01:09
Илинденска од влада до фонтана останува тежок проблем... Имаме дискутирано за ова. Еднонасочен сообраќај е најлошо решение и смее да биде евентуално само привремено. Двете можни трајни решенија исто имаат многу маани - и проширувањето и тунелот. Сепак ако како деолгорочно решение се планира тунел, би било глупо да се прави проширување. Нека се импровизира во меѓувреме, макар и со еднонасочен ако мора.

Она за „Васил Ѓоргов“ и „Железничка“ не сум сигурен дека е точо објаснето, ама ако е, тогаш е лошо. Таму навистина треба да се регулира еднонасочно, ама треба да се пробие преодолжение на „Народен Фронт“ до „Железничка“. Со тоа ќе почне на некој начин да се емулира јужен булевар. Така е и во ГУП-от. Е за тие 100м улица ние зборуваме со години и никако да се направи Ohno. На времето мислам проблем беа тотално руинираните простории на МЖ... За толку важен, а толку краток сегмент во мрежата. Само во Македонија... Roll%20eyes

Инаку за другите улици што се спомнуваат - во принцип секогаш сум против еднонасочен сообраќај и тоа треба да се избегнува секаде каде што е можно. Искрено не сум запознаен со состојбата на секоја улица поединечно, ама мислам дека кога би се решавал проблемот со паркирањето, овие улици ќе станат многу попроточни и нема да има потреба да размислуваме за такви чекори како еднонасочен сообраќај.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 28-Jan-2008 at 08:00
Продолжетокот на дискусијата за илинденска е префрлен овде:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=58&PID=4285#4285

Edited by Cloverstack - 31-Jul-2009 at 13:27
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 15-Feb-2008 at 18:28
Еј ова се однесува за сите: да не случајно има некој мапа на сообраќајни знаци низ цело скопје ,доколку има би ми дошло многу од помош фала унапред 
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 15-Feb-2008 at 18:31


Не те разбирам на каква мапа мислиш. Можеш да објасниш подетално или да ставиш пример од некој друг град?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 15-Feb-2008 at 20:15
Па нели има евиденција пример низ секоја улица колку сообракајни знаци се поставени ,мене ми треба мапа од градот скопје со сите сообракајни знаци низ сите улици ,мислам дека има таква мапа на град скопје само што не можам да го најдам :( 
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 15-Feb-2008 at 20:27


Леле човеку ти каде живееш? LOL

Па ние немаме пристап до многу поосновни мапи и податоци, а не пак до некое такво чудо. Не знам дали постои, ама ако постои дефинитивно не и е достапна на јавноста. Во секој случај, судејќи од нередот, произволноста и неспособноста во начинот на кој се поставуват сообраќајни знаци, се соневам дека има некој таков сериозен пристап. Од она што го гледам низ градов, знаци поставуваат тотални лаици, на најбезвезни начини. Да не зборам за содржината и стандардизацијата на тие знаци... Можеби треба да почнеме да ги фотографираме и бисерите од оваа област!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 15-Feb-2008 at 20:51
)))
чим нема ништо тогаш здравје, имаш право претерав во ова хахах сеа ми текна дека сум во скопје ,пред малки замислував дека сум во некоја по елитна метропола ,сеа ми текна дека од пред некое време немаат ни нацрт план на канализација , водовод а камоли за сообракајни знаци 

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 09-Mar-2008 at 20:40
Сакам да ви ја посочам оваа црна точка на скопските сообраќајници што подолго време ми боде очи. Се работи за новата раскрсница кај Порта Влае што води продолжува кон студентскиот дом Гоце Делчев (ваљда беше Адолф Циборовски улицата).

Можеби решението и не е толко страшно но ако се стават и нашата возачка некултура и ажурноста на сообраќајната полиција во предвид имаме смртоносна комбинација.



Прв момент е точка бр. 1. Тука има автобуска станица и трафики. Редовно лентата е блокирана или со луѓе што ги пуштаат магичните четири жмигавци и купуваат цигари или со автобуси а излезот кон Адолф Циборовски е само на неколку метри подолу. Колите кои идат од позади мора да ја заобиколуваат оваа ситуација и тоа најчесто со камиказа зафат да се вклучат во излезот (бр. 2), бидејќи толку место останува, колку да помине една кола. Тоа значи дека ако паркираните коли или автобусот тргне многу лесно може да настане сообраќајка и колата што се исклучува меѓу другото да се надене и во жардинеријата (бр. 3).
Жардинеријата на сликава од Гугл 'Рт е изгледа тазе направена но денеска е обрасната со зеленило. Колите што го користат излезот (бр. 2) како и колите кои се вклучувааат од спротивниот правец преку другиот излез (бр. 4) немаат никаква видливост, скоро се невидливи едни за други но редовно влегуваат со релативно голема брзина. Тука доаѓаме до втората црна точка. Во бр. 5 на самиот вклучување од излезот на Адолф Циборовски има редовно паркирани коли од околните згради кои пајак воопшто не ги есапи. Повторно редовно има камиказа зафат со кој колите кои доаѓаат од бр. 2 нагло се префрлаат во левата лента и тоа точно на позицијата каде се вклучуваат колите од бр. 4. Повторно да нагласам во голем број случаи возачите не се свесни за можната колизија бидејќи зеленилото е комплетно несоодветно и се нема никаква прегледност. Проблемите за кои зборувам во точките бр. 1 и бр. 5 се дури и евидентирани на Гугл 'Рт сликава од што не се чести.

Решението тука е јасно, дислокација на трафиките и автобуската станица како и серозно посветување на проблемот од пајак службата.

Cheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 09-Mar-2008 at 21:05


Да, сообраќајното решение е сосема во ред, проблем се другите работи што ги спомнуваш.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.588 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.