build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 11-Apr-2009 at 18:36
Не ме разбра, не велам дали клучка би било скапо или не, туку дека не може такво сообраќајно решение поради овој факт:
Мислам дека не би можело да се оди на клучка затоа што фали простор за доволно ленти на влезот од Партизанска. Имаме случај каде што два правци се слеваат во еден, што е многу битна разлика отколку сите три правци да комуницираа меѓусебно
Еве ќе се обидам попрецизно да објаснам... Кога би имало клучка, би имало и континуиран тек на возила од двата источни краци кон единствениот западен (накај Партизанска). Значи западниот крак треба да биде со капацитет колку што е вкупниот капацитет на двата источни краци, а тоа според ситуацијата на Партизанска е неизводливо. Исто така ништо не менува каде на Партизанска ќе излегува тунелот, просторот е секаде ограничен. Така да дури и екстремно скапи решенија не би можеле да го решат овој проблем.

Од друга страна крстосница го решава проблемот со распределба на капацитетот. А таа може ефикасно да функционира поради тоа што е трокрака (плус тоа една комуникација е изоставена), а особено ако има проширување на тоа место за сообраќајот Партизанска --> 11 Октомври   и   К.Ј.Питу --> Партизанска да тече како условно вртење во десно.
Значи би имале таква крстосница на која 50% од сообраќајот ќе тече континуирано, а 50% посто ќе зависи од семафор со само 2 фази. Значи ваква крстосница сигурно ќе има многу поголема пропустна моќ од околните крстосници кои би го диктирале протокот на сообраќајот во тунелот и дефинитивно нема да биде никаква слаба алка туку напротив.


Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 18:41
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 11-Apr-2009 at 18:54

@ Cloverstack go neam videno gupot , taka da go pravev ova onaka po moja zamisla. ne sum nekoj ekspert i zatoa rekov moze da ima drugi resenija no go postaviv za da otvoram diskusija za alternativni resenia i idei koi bi bile najostvarlive i najevikasni.

za ova:

- Кај народна банка во гуп-от нема крстосница туку тространа клучка, а тунелот понира пред клучката (во правец на железничка) 

hmm..klucka...mozebi ama nekako mi go zatvara prostorot.znam deka vo centarot na nekoi gradovi ima klucki ama nekako dali deka najcesto ima oblakoderi pa se vklopuva(mozebi gresam). druga rabota...mislam deka ke nema potreba..dovolno bi bilo samo da se rekonstruira raskrsnicata. 

za tunelot....kako ke bide pred kluckata..t.e mozno e ama i togas ne bi bil za klucka. 

inaku jas kako so go imam pretstaveno ke ponira posle raskrsnicata pri sto ke ima prostor megu raskrsnicata i tunelot. a ulicata so e so kaldrma bi se pretvorila vo pesacka zona

za dvete:

- Димитрија Чуповски треба да биде пешачка, а Даме Груев да се прошири на 2х2
- Треба да има врска помеѓу Даме Груев и М.Х.Јасмин

da ti kazam iskreno ne znam tocno koi ulici se dimitrija cupovski i m.h jasmin zatoa sto ne vozam i ne gi znam bas taka(mal sum ), a za dame gruev so treba da se prosiri na 2x2....ja bi rekol da e ednosmerna  kako rekord samo vo sprotivna nasoka neso kako za vrakanje...no moze i 2x2 zoso da ne ako ima prostor. inaku ima na edno mesto problem so edna zgrada (mislam deka se zborese za toa na forumov) ama vikaat deka moze da se resi. za vrskata megu dame gruev i m.h. jasmin neznam kade e toa

za kaj olimpiski krstosnica so vikas...sum za toa..samo edna zabeleska so malku ke se zabavuva soobrakajot no ne e golem problem

a za juzen bulevar tamu si vo pravo samo so napraviv greska a na paint tesko se poprava(imav i nekoj virus) taka da go ostaviv taka ne mi se pravese od pocetok

istoto i bi go rekol i za onoj del kaj mepso telekom hotel jadran iako tamu ne e do tolku mozebi samo nekoi mali korekcii

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 11-Apr-2009 at 19:02
Незнам фосил зашто имаш забуна за чуповски и дма груев. Даме груев треба да си биде булевар, а чуповски пешачка како Македонија. Никакви едносмерни неможат да го заменат булеварот груев, а посебно ќе им биде од корисит на оние кои евентуално би менувале два автобуса како што е случај денес, па немосто едноставно да преминат улица, би требало да се пеќачи неколку стотини метри од едниот крај на ул Македонија до другиот. И ова не е само единствен аргумент, до долгорочно чуповски мора да стане пешачка зона со изградба на тунелот под плоштад.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 11-Apr-2009 at 19:05
Originally posted by Cloverstack

Не ме разбра, не велам дали клучка би било скапо или не, туку дека не може такво сообраќајно решение поради овој факт:
Мислам дека не би можело да се оди на клучка затоа што фали простор за доволно ленти на влезот од Партизанска. Имаме случај каде што два правци се слеваат во еден, што е многу битна разлика отколку сите три правци да комуницираа меѓусебно
Еве ќе се обидам попрецизно да објаснам... Кога би имало клучка, би имало и континуиран тек на возила од двата источни краци кон единствениот западен (накај Партизанска). Значи западниот крак треба да биде со капацитет колку што е вкупниот капацитет на двата источни краци, а тоа според ситуацијата на Партизанска е неизводливо. Исто така ништо не менува каде на Партизанска ќе излегува тунелот, просторот е секаде ограничен. Така да дури и екстремно скапи решенија не би можеле да го решат овој проблем.

Од друга страна крстосница го решава проблемот со распределба на капацитетот. А таа може ефикасно да функционира поради тоа што е трокрака (плус тоа една комуникација е изоставена), а особено ако има проширување на тоа место за сообраќајот Партизанска --> 11 Октомври   и   К.Ј.Питу --> Партизанска да тече како условно вртење во десно.
Значи би имале таква крстосница на која 50% од сообраќајот ќе тече континуирано, а 50% посто ќе зависи од семафор со само 2 фази. Значи ваква крстосница сигурно ќе има многу поголема пропустна моќ од околните крстосници кои би го диктирале протокот на сообраќајот во тунелот и дефинитивно нема да биде никаква слаба алка туку напротив.

osven ako ima stesnuvanje na lentite pred da izleze na partizanska. no kako so vikas dobro e i krstosnica.neam niso protiv.samo kazav kako mislam.a za konekcijata 11 oktomvri i K.J.Pitu namerno ja izostaviv zatoa so ke moze da se stiga od kaj olimpiski, no ako bi imalo raskrsnica zoso ne.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 11-Apr-2009 at 19:07

a koja e cupovski

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 11-Apr-2009 at 19:19
Јас да се надоврзам и за ова
Originally posted by FoSsiL

za kaj olimpiski krstosnica so vikas...sum za toa..samo edna zabeleska so malku ke se zabavuva soobrakajot no ne e golem problem
Погрешно е да се размислува изолирано, во смисол дека се работи само за уште една крстосница. Кога се анализира, треба да се земе во предвид целата мрежа. Еве да погледнеме вака:
Возило се движи од правец на Лисиче или Аеродром по 3-та Македонска Бригада, кон строгиот центар. Доколку би постоела оваа врска, кај тутунски комбинат само би продолжило право и до ГТЦ би имало само уште еден дополнителен семафор (овој што го збориме). А во денешна ситуација треба да сврти десно кај поликлиниката Пролет, па има да помине многу подолг пат и четири семафори за да стигне до истата точка кај ГТЦ. Во исто време ги оптеретува и тие сообраќајници низ кои кружи, па проблемот се шири и по други делови од мрежата.
Затоа мора да одиме на дооформување на мрежата, да не ни фалат вакви алки.

Плус тоа кога конечно ќе воспоставиме центар за контрола на сообраќајот, крстосниците ќе бидат многу покоординирани и ќе обезбедуваат многу подобар тек на сообраќајот, така да не гледај од аспект на денешнава катастрофална ситуација на ова поле што е еднаква на раштиман оркестар.


Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 19:22
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 11-Apr-2009 at 19:23
Originally posted by FoSsiL

a koja e cupovski

Улицата кај „Рекорд“. Од плоштадчето Пела, до Палома Бјанка.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 11-Apr-2009 at 19:41
Originally posted by Cloverstack

Јас да се надоврзам и за ова
Originally posted by FoSsiL

za kaj olimpiski krstosnica so vikas...sum za toa..samo edna zabeleska so malku ke se zabavuva soobrakajot no ne e golem problem
Погрешно е да се размислува изолирано, во смисол дека се работи само за уште една крстосница. Кога се анализира, треба да се земе во предвид целата мрежа. Еве да погледнеме вака:
Возило се движи од правец на Лисиче или Аеродром по 3-та Македонска Бригада, кон строгиот центар. Доколку би постоела оваа врска, кај тутунски комбинат само би продолжило право и до ГТЦ би имало само уште еден дополнителен семафор (овој што го збориме). А во денешна ситуација треба да сврти десно кај поликлиниката Пролет, па има да помине многу подолг пат и четири семафори за да стигне до истата точка кај ГТЦ. Во исто време ги оптеретува и тие сообраќајници низ кои кружи, па проблемот се шири и по други делови од мрежата.
Затоа мора да одиме на дооформување на мрежата, да не ни фалат вакви алки.

Плус тоа кога конечно ќе воспоставиме центар за контрола на сообраќајот, крстосниците ќе бидат многу покоординирани и ќе обезбедуваат многу подобар тек на сообраќајот, така да не гледај од аспект на денешнава катастрофална ситуација на ова поле што е еднаква на раштиман оркестар.

во право си, се е поврзано, не може да се гледа одделно и цел сообраќај зависи од поврзаноста на улиците. само зошто да се врти десно кај пролет кога може лево кај тутунски да се уклучи на 11 октомври и право до гтц 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 11-Apr-2009 at 19:46


Може и така, ама ефектот нема премногу да се ублажи. Поентата ми беше да ги доловам нелогичностите во сообраќајните текови кога има недооформена мрежа (каква што имаме ние сега)
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 11-Apr-2009 at 19:48

а за чуповски да биде пешачка..хмм...

има добра работа што ќе нема гужви кај улица македонија

во случај да се направи пешачка целиот сообраќај ќе се префрли на даме груев која би била двосмерна и ќе се создаваат гужви. сигурно нема со изградба на тунелот цел сообраќај од рекорд да се насочи кон тунелот, а ако биде пешачка ќе мора на даме груев



Edited by FoSsiL - 11-Apr-2009 at 19:50
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 11-Apr-2009 at 19:55
Епа нема баш цел сообраќај да се пренасочи во тунелот, ама најголем дел. Плус тоа земи го во предвид и Јужен Булевар. Даме Груев ќе биде минимално користена за транзит па логично би било дека ќе нема поголеми проблеми.

Проблемот со закрчување кај рекорд денеска е големиот процент на транзитен сообраќај, кој во отсуство на соодветни транзитни алтернативи мора да ја користи оваа сообраќајница.


Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 19:56
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 11-Apr-2009 at 20:10
Originally posted by Cloverstack



Може и така, ама ефектот нема премногу да се ублажи. Поентата ми беше да ги доловам нелогичностите во сообраќајните текови кога има недооформена мрежа (каква што имаме ние сега)

ти реков ок е и така со раскрсница. само треба добро да се процени затоа што како што рековме се зависи едно од друго.

од кај знаеш кога ќе се направи тунелот возачите може да ги влече тоа што побрзо ќе се стига, нов ќе биде, високи стандарди, на почеток можеби и интересен. повеќе можности отвараат желба на возачите да се насочуваат кон тунелот а со тоа може да се стави во прашање капацитетот на тунелот и да се направи хаос. некои возачи ќе мора да се движат и по другите улици (поготово рекорд и затоа не сум да биде пешачка). не може се во тунелотSmileThumbs%20Up. можеби со тек на време возачите би го избегнувале метежот и би се растеретило ама тогаш таа врска  11 октомври  и К. Ј. Питу може да стане нефункционална.

но добро се ова се претпоставки, и затоа викам дека ќе треба да го разгледаат професионалци кои изгледа ги немаме па ќе треба од странство да викаме . ние имаме некои сто ке добијат идеа ама не знаат да ја реализираат затоа сто мислат дека се е лесно и не се задржуваат на деталите и околните фактори како и психолошкиот ефект врз возачите. затоа не знаеме да го подобриме сообраќајот во скопје. добро имаат влијание и финансиите ама ако сакаш да го решиш проблемот се е возможно. после ќе добиеш многу

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 11-Apr-2009 at 20:16
Originally posted by Cloverstack

Епа нема баш цел сообраќај да се пренасочи во тунелот, ама најголем дел. Плус тоа земи го во предвид и Јужен Булевар. Даме Груев ќе биде минимално користена за транзит па логично би било дека ќе нема поголеми проблеми.

Проблемот со закрчување кај рекорд денеска е големиот процент на транзитен сообраќај, кој во отсуство на соодветни транзитни алтернативи мора да ја користи оваа сообраќајница.

сепак мислам дека треба да постои како улица ако не за транзит за потребите на околните објекти, несо како обична уличка иако можеби ќе биде и повеќе од тоа .

зависи.ако не се затвори пак може по навика возачите да се движат по неа ама не верувам 

плус ќе биде еднонасочна + за автобус

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 16-Apr-2009 at 03:13
Ќе се бара конечно решение за патот во Лисиче


На првата работна седница, Советот на Општина Аеродром донесе Одлука за формирање Комисија за спроведување на постапките за експропријација на подрачјето на општината, со што ќе се забрза и постапката за реконструкција на патот што ги поврзува Горно и Долно Лисиче. Со формирање на ваква комисија, ќе се очекува да се утврди пазарната вредност на недвижниот имот, поточно на градежното неизградено земјиште.

По формирањето на Комисијата за експропријација на подрачјето на Општина Аеродром, надлежните општински служби ќе остварат директни средби со граѓаните во Горно и Долно Лисиче, се со цел што поскоро, да се преземат сите неопходни активности за спроведување на постапките за експропријација и конечно решение за прашањето околу локалниот патен правец Горно - Долно Лисиче. Средствата кои се предвидени за реконструкција на овој пат се обезбедени од меѓународни финансиски институции, кои се спроведени и администрирани од страна на Фондот за магистрални и регионални патишта, во рамки на проектот на Владата на Република Македонија за реализација на Програмата за рехабилитација и реконструкција на регионалната и локалната патна мрежа.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=7510F4A1A883ED4DA1C281EF00B82B3A
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 16-Apr-2009 at 20:17
@Andrej.

Бидејќи лајт мотив (колку што разбирам) на твојот концепт за решавање на бул. Партизанска е подигнување на нивото на тој дел од градот не би идел со онолку прекини. Самото понирање и излегување создава непотребни/неупотребливи делници од булеварот во случајов 5 такви на потегот од Лептокарија до Главна Пошта или цирка 1 километар делници кои би изгледале вака.



Јас замислениот дел за реконструкција би го скратил да почнува од Рузвелтова. ЛРТто би понирало пред раскрсницата кај Рузвелтова и како такво би терало скроз до Народна банка. Со тоа добиваме само една денивелација на целиот потег и доста сличен ефект.

Освен тоа структурата на градбите кои ја дефинираат Партизанска на потегот од Рузвелтова до Главна Пошта иако се далеку од убаво во поголемиот дел се соодветни за создавање на една зона каква што покажуваш на примерите од Барцелона додека на делот од Рузвелтова до Лептокарија претежно се работи за помали станбени блокови без некои позначајни содржини. Се работи за комплетно транзитен дел од Скопје на кој во скоро време не би се развила таква динамика каква што една ваква авенија подразбира.

Тоа ми е веројатно единствената сугестија која ја имам како идеја ми се допаѓа.

Бројот на станици кои ги предлагаш ми изгледа прегуст. На пример имаш испланирано 3 станици на Водњанска што би му дошло по една станица на помалку од 300м. Иако немам точна претстава на колку метри е типично да се поставуваат станици на автобуски или ЛРТ превоз ова ми звучи прегусто.

На црвената линија Максим Горки и Главна пошта би ги заменил со Тифани (или би останал само на Главна Пошта). Станицата би била повторно доволно блиску до Максим Горки (кој како улица е доволно близок и до станица Рекорд) и до Главна Пошта но би ти се оставило простор за една станица кај Влада на РМ (бул. Климент Охридски). Преголема ми личи дупката од Главна Пошта до Пионерски дом. Понатаму би направил уште едно изместување на Пионерски дом со Фонтана Лотос и остатокот би го оставил според твојот предлог.

Инаку супер материјали се надевам брзо ќе ја постираш и комплетната верзија на проектов.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 21-Apr-2009 at 00:50
Футуристичките семафори, останаа за во иднина!


Во текот на изминатата година во сообраќајки овде животот го загубија три лица. Не знаеме уште колку не дај боже треба да има за овде да се постават семафори, загрижено велат жителите на Карпош 1 и 2


Еден од примарните проекти на привремените и сега новоизбраните власти на општината Карпош, а тоа е отстранување на таканаречената сообраќајна црна точка која се наоѓа помеѓу улиците Орце Николов и Никола Тесла во Карпош 1, изгледа остана примарен проект за некои подобри денови во иднината. Нов последователен случај на тешка сообраќајна незгода во која имаше двајца повредени, се случи изминатиот викенд, повторно на ова веќе кобно место за скопјани во Карпош 1 спроти Технолошкиот факултет. Овој пат во сообраќајка подебелиот крај го извлекоа украински државјани со автомобил марка "матиз", кој најверојатно сакале велигденските празници да ги поминат овде, но за жал беа спречени во тоа токму од ова.

Жителите на оваа скопска населба и покрај битката која ја водат со локалните власти за поставување на светлосни уреди на според нив најцрната раскрсница во градот, досега немоќни со нивните барања до општината.
- Еве уште една за жал немила случка и факт дека овде треба да стојат семафори. Во текот на изминатата година во сообраќајки овде животот го загубија три лица. Не знам уште колку не дај боже треба да има за да се постават семафори. Поставените знаци се покриени со лисја и наместени на несоодветно место. Децата со страв ги испраќаме до училиште, но со поголема неизвесност ги чекаме да се вратат живи и здрави, - вели жител од локалните станбени згради.
Саша Димиќ, поранешниот в.д. градоначалник, велеше дека за решавање на проблемот постоеле технички проблеми каде тој во крајот од мандатот тврдеше дека биле надминати и прашање на време беше кога ќе се постават соларните семафорите за кој веќе има поставено инсталација. Засега не знаеме дали ова и понатаму ќе биде мистерија и за старо-ново избраниот градоначалник на Карпош, Стефче Јакимовски, кој поради велигденските празници не беше достапен за изјава околу овој проблем.

Од СВР Скопје информират дека проблемот е настанат од детерминиран несразмерен урбанистички развој и изградба на несоодветна сообраќајна мрежа пред дворот на Технолошкиот и Машинскиот факултет.
- Доставени се показателите за интензитетот и густината на сообраќајот на раскрсницата и во најбрзо време ќе се постават семафори велат од СВР Скопје, секторот за сообраќај.

Се додека тоа не се случи, сообраќајните експерти велат да се внимава на оваа опасна раскрсница која зема животи.

Соларните паноа неинсталирани стојат повеќе од година
Соларните огледала кои се поставени на раскрсницата и наменети се за напојување на засега единствените такви семафори во градот стојат неинсталирани повеќе од година. Изминатата општинска гарнитура ветуваше нивно профункционирање, предизвик за новата во блиска иднина.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=DCB7DC4F0F54224ABACA2D2FFE73F1B1
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 21-Apr-2009 at 14:16
Еве што се има сработено кај булеварот Видое Смилевски Бато. Поминав ваму пред околу два месеци и имаа истрасирано околу 200m. Денеска гледам привршуваат со трасирање на преостанатите околу 250m. Повеќето од вас знаат дека се работеше за обична ливада. Кај ли ќе ни е крајот со вакво „жестоко“ темпо?



Edited by Cloverstack - 21-Apr-2009 at 14:18
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 21-Apr-2009 at 16:01
Тука булеварот ќе продолжи за 500 метри од раскрсницата соСрбија? Епа одлично ако е така.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 27-Apr-2009 at 18:25
Новата улица во Капиштец ги вознемири жителите
Скопје

Исечени дрва, отстранети бехатон-плочки и клупи во населбата Капиштец до катната гаража на „Тинекс“ од страната на црвените згради. Жителите на оваа населба беа исплашени дека поради новопроектираната улица, која треба да се гради веднаш до катната гаража ќе им се исечат сите дрва и ќе се отстрани детското игралиште во кои си играат нивните деца. Од општината велат дека жителите немаат потреба за загриженост и дека новопроектираната улица ќе биде на другата страна од катната гаража. Улицата ќе се наоѓа од страната на белите кули, а предвидено е оваа улица да поминува веднаш до паркингот што се наоѓа до кулите. Таа ќе биде долга 110 метри и ќе ги поврзува улиците Народен фронт и Васил Ѓоргов. Од улицата ќе има и директен пристап до катната гаража, како и до паркинг-просторот кај белите кули. Од општината Центар велат дека улицата е предвидена според деталниот урбанистички план и дека наскоро ќе почне да се гради. Неколку месеци жителите на населбата реагираа на изградбата на катната гаража и на улицата за која тие мислеле дека ќе се наоѓа на страната каде што има детско игралиште. Градежниот инспектор на општината Милан Пижула вели дека жителите немаат потреба за загриженост затоа што досега на тој простор немало исечено ниту едно дрво, ниту пак за потребите за изградба на улицата ќе се сечат дрва или пак ќе се отстрани детското игралиште.

- Улицата ќе се гради од спротивната страна, каде што воопшто и не се засадени дрва. Од таа причина жителите немаат потреба за загриженост. А детското игралиште, кое се наоѓа од другата страна на катната гаража, влегува во маркичката на инвеститорот за катната гаража. Тој тоа место има право да го уреди како што сака, иако мислам дека откако тој хортикултурно ќе го уреди местото ќе биде многу поубаво отколку досега - кажа Пижула.

Од „Тинекс“ велат дека дрвата се сечат затоа што таму требало да се направи партерно уредување. Тие додаваат и дека бехатон-плочките се отстранети поради тоа што на тоа место морало да се изврши тампонирање на земјата и потоа пак ќе биле посадени дрва и ќе бидат поставени жардиниери со цвеќиња, како и клупи и нова урбана опрема. Тие посочуваат и дека местото нема да биде заградено и дека игралиштето нема да биде отстрането.

Уште во првите месеци кога почна да се гради катната гаража, жителите на населбата остро и со протести реагираа на тоа, од причина што мислеле дека ќе им се узурпира зеленилото и паркинг-просторот. Катната гаража е во сопственост на маркетите „Тинекс“, чиј сопственик е новиот градоначалник на општината Центар, Владимир Тодоровиќ.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=379&ArticleID=23353
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 08-May-2009 at 11:34
ДОЦНАТ РАБОТИТЕ НА ВИДОЕ СМИЛЕВСКИ-БАТО ВО НОВО ЛИСИЧЕ
Проширувањето на булеварот застана кај тампонирањето

Градежните активности со проширувањето на булеварот Видое Смилевски-Бато во Ново Лисиче доцнат веќе еден месец. Таму се уште се изведуваат градежните работи поврзани со тампонирањето на булеварот, а сега по краевите на лентата се поставуваат рабници. Булеварот се проширува на потегот меѓу крстосниците со булеварите Србија и Февруарски поход. Проектот, кој почна да се реализира на 18 февруари, беше предвидено да трае само 45 дена. По завршувањето на градежните активности што се во тек, предвидено е да се асфалтира проширената лента, со што значително ќе се олесни сообраќајот во станбениот дел од општината Аеродром. Сепак, покрај задоцнетото изведување на градежните работи за проширувањето на булеварот, од Град Скопје велат дека работите би требало да завршат наскоро. - Досега се завршени градежните зафати за дислоцирање на подземната мрежа од кабли под трасата и обележувањето за проширувањето на булеварот. Поставена е и нова атмосферска канализација, со сливници за атмосферската вода. Во моментов се работи на тампонирањето и на поставувањето на рабниците долж проширениот дел од коловозот. По завршувањето со тампонирањето, ќе се почне со асфалтирањето на булеварот “ велат од Одделението за односи со јавност на Град Скопје. Реализацијата на проектот е предвидено да се одвива во две последователни фази. Во првата се изведуваат градежните работи за изградба на уште една коловозна лента со должина од 510 метри, со што се очекува да се растовари протекот на возила во овој дел од градот. Во неа е вклучено и поставувањето на нова сообраќајна сигнализација и соодветно осветлување за подобра прегледност во вечерните часови. Во втората фаза, пак, на булеварот ќе бидат изградени нови тротоари и велосипедска патека по целата должина на новата лента, како и жардиниери во средишниот дел, за хортикултурно уредување и наводнување по системот „капка по капка“. Пред да се заврши изведбата на проектот, предвидено е да се постават и две автобуски постојки, на необележаните места кои и досега ги користеа автобусите на јавниот градски превоз. Парите за проширувањето на булеварот се обезбедени од градскиот буџет, од каде што се издвоени и средства за поставување подлога за изградба на трамвајската траса, која ќе минува тука. Градежните работи ги изведува градежната фирма „Инструктор“. Надлежните служби од Општина Аеродром и од Град Скопје велат дека додека траат работите на булеварот, сообраќајот нема да биде прекинат, туку ќе се регулира со посебен режим.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1697&ArticleID=113325
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.527 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.