Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 1920212223 157> |
Author | |||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #401 Posted: 11-Apr-2009 at 18:36 | ||||||
Не ме разбра, не велам дали клучка би било скапо или не, туку дека не може такво сообраќајно решение поради овој факт:
Од друга страна крстосница го решава проблемот со распределба на капацитетот. А таа може ефикасно да функционира поради тоа што е трокрака (плус тоа една комуникација е изоставена), а особено ако има проширување на тоа место за сообраќајот Партизанска --> 11 Октомври и К.Ј.Питу --> Партизанска да тече како условно вртење во десно. Значи би имале таква крстосница на која 50% од сообраќајот ќе тече континуирано, а 50% посто ќе зависи од семафор со само 2 фази. Значи ваква крстосница сигурно ќе има многу поголема пропустна моќ од околните крстосници кои би го диктирале протокот на сообраќајот во тунелот и дефинитивно нема да биде никаква слаба алка туку напротив. Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 18:41 |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #402 Posted: 11-Apr-2009 at 18:54 | ||||||
@ Cloverstack go neam videno gupot , taka da go pravev ova onaka po moja zamisla. ne sum nekoj ekspert i zatoa rekov moze da ima drugi resenija no go postaviv za da otvoram diskusija za alternativni resenia i idei koi bi bile najostvarlive i najevikasni. za ova: - Кај народна банка во гуп-от нема крстосница туку тространа клучка, а тунелот понира пред клучката (во правец на железничка) hmm..klucka...mozebi ama nekako mi go zatvara prostorot.znam deka vo centarot na nekoi gradovi ima klucki ama nekako dali deka najcesto ima oblakoderi pa se vklopuva(mozebi gresam). druga rabota...mislam deka ke nema potreba..dovolno bi bilo samo da se rekonstruira raskrsnicata. za tunelot....kako ke bide pred kluckata..t.e mozno e ama i togas ne bi bil za klucka. inaku jas kako so go imam pretstaveno ke ponira posle raskrsnicata pri sto ke ima prostor megu raskrsnicata i tunelot. a ulicata so e so kaldrma bi se pretvorila vo pesacka zona za dvete: - Димитрија Чуповски треба да биде пешачка, а Даме Груев да се прошири на 2х2 da ti kazam iskreno ne znam tocno koi ulici se dimitrija cupovski i m.h jasmin zatoa sto ne vozam i ne gi znam bas taka(mal sum ), a za dame gruev so treba da se prosiri na 2x2....ja bi rekol da e ednosmerna kako rekord samo vo sprotivna nasoka neso kako za vrakanje...no moze i 2x2 zoso da ne ako ima prostor. inaku ima na edno mesto problem so edna zgrada (mislam deka se zborese za toa na forumov) ama vikaat deka moze da se resi. za vrskata megu dame gruev i m.h. jasmin neznam kade e toa za kaj olimpiski krstosnica so vikas...sum za toa..samo edna zabeleska so malku ke se zabavuva soobrakajot no ne e golem problem a za juzen bulevar tamu si vo pravo samo so napraviv greska a na paint tesko se poprava(imav i nekoj virus) taka da go ostaviv taka ne mi se pravese od pocetok istoto i bi go rekol i za onoj del kaj mepso telekom hotel jadran iako tamu ne e do tolku mozebi samo nekoi mali korekcii |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #403 Posted: 11-Apr-2009 at 19:02 | ||||||
Незнам фосил зашто имаш забуна за чуповски и дма груев. Даме груев треба да си биде булевар, а чуповски пешачка како Македонија. Никакви едносмерни неможат да го заменат булеварот груев, а посебно ќе им биде од корисит на оние кои евентуално би менувале два автобуса како што е случај денес, па немосто едноставно да преминат улица, би требало да се пеќачи неколку стотини метри од едниот крај на ул Македонија до другиот. И ова не е само единствен аргумент, до долгорочно чуповски мора да стане пешачка зона со изградба на тунелот под плоштад.
|
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #404 Posted: 11-Apr-2009 at 19:05 | ||||||
osven ako ima stesnuvanje na lentite pred da izleze na partizanska. no kako so vikas dobro e i krstosnica.neam niso protiv.samo kazav kako mislam.a za konekcijata 11 oktomvri i K.J.Pitu namerno ja izostaviv zatoa so ke moze da se stiga od kaj olimpiski, no ako bi imalo raskrsnica zoso ne. |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #405 Posted: 11-Apr-2009 at 19:07 | ||||||
a koja e cupovski |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #406 Posted: 11-Apr-2009 at 19:19 | ||||||
Јас да се надоврзам и за ова
Возило се движи од правец на Лисиче или Аеродром по 3-та Македонска Бригада, кон строгиот центар. Доколку би постоела оваа врска, кај тутунски комбинат само би продолжило право и до ГТЦ би имало само уште еден дополнителен семафор (овој што го збориме). А во денешна ситуација треба да сврти десно кај поликлиниката Пролет, па има да помине многу подолг пат и четири семафори за да стигне до истата точка кај ГТЦ. Во исто време ги оптеретува и тие сообраќајници низ кои кружи, па проблемот се шири и по други делови од мрежата. Затоа мора да одиме на дооформување на мрежата, да не ни фалат вакви алки. Плус тоа кога конечно ќе воспоставиме центар за контрола на сообраќајот, крстосниците ќе бидат многу покоординирани и ќе обезбедуваат многу подобар тек на сообраќајот, така да не гледај од аспект на денешнава катастрофална ситуација на ова поле што е еднаква на раштиман оркестар. Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 19:22 |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #407 Posted: 11-Apr-2009 at 19:23 | ||||||
|
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #408 Posted: 11-Apr-2009 at 19:41 | ||||||
во право си, се е поврзано, не може да се гледа одделно и цел сообраќај зависи од поврзаноста на улиците. само зошто да се врти десно кај пролет кога може лево кај тутунски да се уклучи на 11 октомври и право до гтц |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #409 Posted: 11-Apr-2009 at 19:46 | ||||||
Може и така, ама ефектот нема премногу да се ублажи. Поентата ми беше да ги доловам нелогичностите во сообраќајните текови кога има недооформена мрежа (каква што имаме ние сега) |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #410 Posted: 11-Apr-2009 at 19:48 | ||||||
а за чуповски да биде пешачка..хмм... има добра работа што ќе нема гужви кај улица македонија во случај да се направи пешачка целиот сообраќај ќе се префрли на даме груев која би била двосмерна и ќе се создаваат гужви. сигурно нема со изградба на тунелот цел сообраќај од рекорд да се насочи кон тунелот, а ако биде пешачка ќе мора на даме груев Edited by FoSsiL - 11-Apr-2009 at 19:50 |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #411 Posted: 11-Apr-2009 at 19:55 | ||||||
Епа нема баш цел сообраќај да се пренасочи во тунелот, ама најголем дел. Плус тоа земи го во предвид и Јужен Булевар. Даме Груев ќе биде минимално користена за транзит па логично би било дека ќе нема поголеми проблеми.
Проблемот со закрчување кај рекорд денеска е големиот процент на транзитен сообраќај, кој во отсуство на соодветни транзитни алтернативи мора да ја користи оваа сообраќајница. Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 19:56 |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #412 Posted: 11-Apr-2009 at 20:10 | ||||||
ти реков ок е и така со раскрсница. само треба добро да се процени затоа што како што рековме се зависи едно од друго. од кај знаеш кога ќе се направи тунелот возачите може да ги влече тоа што побрзо ќе се стига, нов ќе биде, високи стандарди, на почеток можеби и интересен. повеќе можности отвараат желба на возачите да се насочуваат кон тунелот а со тоа може да се стави во прашање капацитетот на тунелот и да се направи хаос. некои возачи ќе мора да се движат и по другите улици (поготово рекорд и затоа не сум да биде пешачка). не може се во тунелот. можеби со тек на време возачите би го избегнувале метежот и би се растеретило ама тогаш таа врска 11 октомври и К. Ј. Питу може да стане нефункционална. но добро се ова се претпоставки, и затоа викам дека ќе треба да го разгледаат професионалци кои изгледа ги немаме па ќе треба од странство да викаме . ние имаме некои сто ке добијат идеа ама не знаат да ја реализираат затоа сто мислат дека се е лесно и не се задржуваат на деталите и околните фактори како и психолошкиот ефект врз возачите. затоа не знаеме да го подобриме сообраќајот во скопје. добро имаат влијание и финансиите ама ако сакаш да го решиш проблемот се е возможно. после ќе добиеш многу |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #413 Posted: 11-Apr-2009 at 20:16 | ||||||
сепак мислам дека треба да постои како улица ако не за транзит за потребите на околните објекти, несо како обична уличка иако можеби ќе биде и повеќе од тоа . зависи.ако не се затвори пак може по навика возачите да се движат по неа ама не верувам плус ќе биде еднонасочна + за автобус |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #414 Posted: 16-Apr-2009 at 03:13 | ||||||
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #415 Posted: 16-Apr-2009 at 20:17 | ||||||
@Andrej.
Бидејќи лајт мотив (колку што разбирам) на твојот концепт за решавање на бул. Партизанска е подигнување на нивото на тој дел од градот не би идел со онолку прекини. Самото понирање и излегување создава непотребни/неупотребливи делници од булеварот во случајов 5 такви на потегот од Лептокарија до Главна Пошта или цирка 1 километар делници кои би изгледале вака. Јас замислениот дел за реконструкција би го скратил да почнува од Рузвелтова. ЛРТто би понирало пред раскрсницата кај Рузвелтова и како такво би терало скроз до Народна банка. Со тоа добиваме само една денивелација на целиот потег и доста сличен ефект. Освен тоа структурата на градбите кои ја дефинираат Партизанска на потегот од Рузвелтова до Главна Пошта иако се далеку од убаво во поголемиот дел се соодветни за создавање на една зона каква што покажуваш на примерите од Барцелона додека на делот од Рузвелтова до Лептокарија претежно се работи за помали станбени блокови без некои позначајни содржини. Се работи за комплетно транзитен дел од Скопје на кој во скоро време не би се развила таква динамика каква што една ваква авенија подразбира. Тоа ми е веројатно единствената сугестија која ја имам како идеја ми се допаѓа. Бројот на станици кои ги предлагаш ми изгледа прегуст. На пример имаш испланирано 3 станици на Водњанска што би му дошло по една станица на помалку од 300м. Иако немам точна претстава на колку метри е типично да се поставуваат станици на автобуски или ЛРТ превоз ова ми звучи прегусто. На црвената линија Максим Горки и Главна пошта би ги заменил со Тифани (или би останал само на Главна Пошта). Станицата би била повторно доволно блиску до Максим Горки (кој како улица е доволно близок и до станица Рекорд) и до Главна Пошта но би ти се оставило простор за една станица кај Влада на РМ (бул. Климент Охридски). Преголема ми личи дупката од Главна Пошта до Пионерски дом. Понатаму би направил уште едно изместување на Пионерски дом со Фонтана Лотос и остатокот би го оставил според твојот предлог. Инаку супер материјали се надевам брзо ќе ја постираш и комплетната верзија на проектов. |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #416 Posted: 21-Apr-2009 at 00:50 | ||||||
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #417 Posted: 21-Apr-2009 at 14:16 | ||||||
Еве што се има сработено кај булеварот Видое Смилевски Бато. Поминав ваму пред околу два месеци и имаа истрасирано околу 200m. Денеска гледам привршуваат со трасирање на преостанатите околу 250m. Повеќето од вас знаат дека се работеше за обична ливада. Кај ли ќе ни е крајот со вакво „жестоко“ темпо?
Edited by Cloverstack - 21-Apr-2009 at 14:18 |
|||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #418 Posted: 21-Apr-2009 at 16:01 | ||||||
Тука булеварот ќе продолжи за 500 метри од раскрсницата соСрбија? Епа одлично ако е така.
|
|||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #419 Posted: 27-Apr-2009 at 18:25 | ||||||
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #420 Posted: 08-May-2009 at 11:34 | ||||||
|
|||||||
Post Reply | Page <1 1920212223 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |