build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 31-Jul-2009 at 14:13
  

www.aerodrom.gov.mk


Edited by lslcrew - 31-Jul-2009 at 14:13
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 31-Jul-2009 at 14:19
Koce Trajanov pokazuva dosta napor i interes za gradot skopje, se nadevam vo celiot negov mandat ke raboti taka za da me ubedi naredniot pat da go glasam
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 31-Jul-2009 at 15:02
Браво потребни се вакви проекти се надевам дека наскоро ќе ја видиме и Србија целосна па потоа и Илинденска и Јужен Булевар. Само напред Скопје мора да добие повеќе инфраструктурни сообраќајни проекти.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 05-Aug-2009 at 22:14
Офтопик во нишкава но бидејќи често се развива дискусија ПРО и КОН кружни текови денеска во Приштина го сликнава хаосот кој се создава на вкрстувањето на кружниот тек кој всушност ги спојува сите главни оски на Косово (од Митровица, Пеќ и Призрен/Урошевац). За жал сликава не доловува ни од блиску колкав беше хаосот. Ми требаше околу половина час да се вклучам и исклучам на кружниот тек а во тоа време пред мене успеаа да поминат не повеќе од 30на возила.


Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 07-Aug-2009 at 11:58
Добро ќе научат ли скопскиве "возачи" дека ЗАБРАНЕТО Е запирање и паркирање на возилото на помало растојание од 15 метри од обележан пешачки премин и раскрсница?
Па ова на ништо не личи, неможеш ниту да свртиш на раскрсница, а не пак да се вклучиш. Зборувам за помалите улици, не булевари. Особено во Центар и Дебар Маало.
Аааа зошто не сум сообраќаец!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 07-Aug-2009 at 22:08
Одличен инфо. Редно беше.

Се асфалтира улицата "Димитрие Чуповски"


Од Град Скопје, информираат дека продолжуваат со интензивните активности за санирање на булеварите и улиците во своја надлежност.
- Денес започнавме со санација на едната страна на улицата "Димитрие Чуповски", во делот на автобуската постојка "Рекорд", која ќе биде целосно завршена во текот на денешниот ден. Асфалтот на колотразите на овој потег беше доста оштетен, кој како последица од сообраќајниот метеж и големата фреквенција на автобуси имаше вдлабнатини и подигнувања. Делот од коловозот машински ќе биде гребен со механизација на ЈП "Улица и патишта", по што улицата ќе биде асфалтирана - велат од Град Скопје.

За реализирање на работата ќе бидат вградени 15 тони асфалтна маса со дебелина од 3 сантиметри. Вкупната површина изнесува 200 метри квадратни на широчина од 3 метри и должина од 65 метри.
Санацијата на улицата Димитрие Чуповски се врши во овој период, поради летните одмори и намалената фреквентност на сообраќајот во Скопје, а ја изведува ЈП "Улици и патишта".


http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=7FEEAD30D83CAD4FAE13365AA5A4D281
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 07-Aug-2009 at 23:22
Пбанкс, веста е убава, но дефинитивно не би одел дотаму да ја оквалификувам како одлична. Со обичен асфалт, колку ќе треба повторно да се направат бразди? Само се вртиме во круг... Таму каде што ваков проблем е јасно изразен, конечно треба да почне да се применуваат специјално подготвени асфалти или сосема други подлоги.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 07-Aug-2009 at 23:35
Originally posted by medo

Добро ќе научат ли скопскиве "возачи" дека ЗАБРАНЕТО Е запирање и паркирање на возилото на помало растојание од 15 метри од обележан пешачки премин и раскрсница?

Можеби сум досаден што стално повторувам, ама сигурно нема да научат доколку сообраќајната полиција не си ги засука ракавите. Кај просечниот Македонец илјада кампањи не можат да постигнат резултати колку што може да постигне една казна.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 08-Aug-2009 at 11:17
Originally posted by Cloverstack

Пбанкс, веста е убава, но дефинитивно не би одел дотаму да ја оквалификувам како одлична. Со обичен асфалт, колку ќе треба повторно да се направат бразди? Само се вртиме во круг... Таму каде што ваков проблем е јасно изразен, конечно треба да почне да се применуваат специјално подготвени асфалти или сосема други подлоги.
како да очекуваме да стават специјален, кога тие тешко се одлучуваат да стават и обичен асфалт Ohno
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 08-Aug-2009 at 11:44
Originally posted by Cloverstack

Пбанкс, веста е убава, но дефинитивно не би одел дотаму да ја оквалификувам како одлична. Со обичен асфалт, колку ќе треба повторно да се направат бразди? Само се вртиме во круг... Таму каде што ваков проблем е јасно изразен, конечно треба да почне да се применуваат специјално подготвени асфалти или сосема други подлоги.


Кловер да бидеме реални. Бразди на таква прометна улица со исклучителна фреквенција на тешки возила се нормална работа. Не постои суперасфалт кој тој проблем ќе го реши долгорочно, туку клучот е во редовното одржување. Ако не се лажам Димитрие Чуповски последен пат е реконструирана во првиот мандат на Ристо Пенов. Значи барем 10 години не е пипната. Од таму мислам дека веста е за поздравување, независно што вакви информации не би требало воопшто да констатираме доколку бевме нормална држава и град.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 08-Aug-2009 at 13:57
Originally posted by pbanks

Кловер да бидеме реални. Бразди на таква прометна улица со исклучителна фреквенција на тешки возила се нормална работа. Не постои суперасфалт кој тој проблем ќе го реши долгорочно.
Апсолутно нема вечни материјали. И бетон да се стави, после доволно долго време ќе почне да се рони. Но токму дека е прометна улица со исклучителна фреквенција на автобуси, не смее да се продолжи да се замижува пред тој факт. Специјалните асфалти не се развивани за џабе. Редовно одржување и циклуси на реконструкција секако дека мора да има, во тоа воопшто не задирав. Но сето тоа да си има нормално темпо, а не вака со обичен асфалт да ни се јави потреба за реконструкција после година-две.


Еве се присетив на оваа вест дека конечно барем со прст се мрднало на ова поле. За жал не е наведено до кога ќе трае овој пилот проект и кога ќе се премине на вистинска употреба, барем таму каде што е најургентно:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=40981#40981

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 08-Aug-2009 at 14:15
Во бледо сеќавање ми е останато дека и во времето на Пенов кога имаше вистинска акција за реконструкција на улиците (11 Октомври, Партизанска до Симпо, Водњанска, Гоце Делчев итн....), токму на Рекорд искористија "специјален асфалт" кој наводно требаше да биде подолготраен. Но одавна беше може и да грешам. 
Back to Top
igorius View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 187
  Quote igorius Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 10-Aug-2009 at 10:25
Od minatata nedela del od Vladimir Komarov e ednonasocen ne znam dali i delot posle bulevatot e ednonasocen no za ovoj del sum siguren



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 10-Aug-2009 at 11:34
Делот после булеварот е двонасочен, има малку поназад во нишкава
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 12-Aug-2009 at 23:54
До Св. Пантелејмон само со хеликоптер!


До местото и манастирскиот комплекс Свети Пантелејмон над Нерези, се влегува преку два приода, едниот од Нерези а другиот од Средно Водно. Првиот функционира ако имате џип или некое специфично возило а вториот Екипата на Вечер забележи дека е скоро невозможно


Делот над скопското село Нерези каде се наоѓаат споменици, воени пештери од 1940, цркви со културно-историско-верско наследство, милениумски крст, руинирани куќи од 1944 година и уште многу други атрактивни места за посета и можен развој на туризмот во главниот град, приодот до нив е за жал невозможна мисија. Раскопаниот пат по кој единствено може да мине некоја коза и куче, а да не се повреди деценија наназад е крпеница која деновиве после поројните дождови попушти во целост.

Засега безуспешните обиди за заживување на тој дел имаше и министерствата за финансии, за економија и за транспорт и врски кои во 2007 година на падините на Водно, кое најавија изградба на 15 илјади квадратни метри на виртуелно македонско село, со комплекс од повеќе маала, секое специфично по изгледот на објектите кои ќе бидат со автентична градба за регионот, умисла која денес без обичен пат остана за некои подобри денови.
До местото и манастирскиот комплекс "Свети Пантелејмон" над Нерези, се влегува преку два приода, едниот од Нерези а другиот од Средно Водно. Првиот функционира ако имате џип или некое специфично возило, а вториот Екипата на Вечер забележи дека е скоро невозможно. Иако ова традиционално излетничко место на скопјани го знаат само тие, странските туристи се уверивме дека лутаат по околните патчиња бидејќи не постои соодветна сигнализација или патоказ до атрактивниот комплекс.

Надлежните за одржување на патот Општина Карпош, годинава даде и согласност за урбанистичкиот план но според информациите што ги добивме засега останато е само на тоа бидејќи како што велат тие недостатокот на финансиски средства на изведувачот, проектот засега стои во место.

-Патот од Средно Водно до Пантелејмон спаѓа во делот на Парк шумата Водно кој не е во наша надлежност. Делницата пак која припаѓа на територијата на Општина Карпош од последна станица на "57" во Нерези до манастирот Св. Пантелејмон во должина од околу 10 километри, е во надлежност на Општина Карпош и таа неодамна изврши целосна реконструкција и крпење на ударните дупки. Во тек е постапката за вадење на одобрение на градба за изготвениот проект за истата делница за целосна реконструкција која би опфатила проширување на патот, изградба на паркинзи доколку е можно, изградба на видиковци и сл. Станува збор за капитален објект кој ќе се изведува во неколку фази. Откако за овој капитален објект ќе се добие градежна дозвола, во текот на идната година ќе се направи целосната реконструкција, а патот до Пантелејмон ќе биде осветлен со соларни светилки по цела должина.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=44ADE2306A443441907C611580826A7C
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 13-Aug-2009 at 00:21
на патот има дупки во кои може да пропадне цело тркало, а патот е тесен и тешко е да се избегнат, особено во гужви, како што имаше минатиот викенд кога бев таму, имаше околу сто возила, но ако треба со нешто да се тешиме, патот од кај Нерези е подобар

мислам дека порано имаше знак на средно водно дека се врти десно за Пантелејмон Roll%20eyes

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 17-Aug-2009 at 06:41
Последниве неколку години нагло се зголеми потребата од продолжување на вулеварот Св. Климент Охридски преку вардар и пробивање до Џон Кенеди. Стадионот, Американската амбасада, зголементата гужва на бит пазар што би била нагло редуцирана со ваков мост, близината на владата, па би рекол дури и пристапот да се олесни до идните катни гаражи и паркинзи што треба да бидат под кале, анмесно гужвата генерално да иде по мостот Гоце Делчев. Апелирам до градките власти и до владата сериозно да размислат околу овој дел од ГУП-от!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 17-Aug-2009 at 08:36
Originally posted by lslcrew

Последниве неколку години нагло се зголеми потребата од продолжување на вулеварот Св. Климент Охридски преку вардар и пробивање до Џон Кенеди. Стадионот, Американската амбасада, зголементата гужва на бит пазар што би била нагло редуцирана со ваков мост, близината на владата, па би рекол дури и пристапот да се олесни до идните катни гаражи и паркинзи што треба да бидат под кале, анмесно гужвата генерално да иде по мостот Гоце Делчев. Апелирам до градките власти и до владата сериозно да размислат околу овој дел од ГУП-от!
Потполно се согласувам и само би додал дека и пристапот до Северниот дел на Скопје, главните градски токови како и пристапот на Центар до излезите на Скопје вероватно дополнително би се скратил соваквиот тунел. Во тој случај би можел од кај влада веднаш да искочиш кај пластичарите и на Александар Македонски, и веќе си на брза проточна магистрала која те носи исток/запад.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 17-Aug-2009 at 13:52

Пластичарската улица сé уште служи за транзит низ градот

Метежот што го создавале големите камиони се намалил откако се отворила обиколницата, но не толку колку што се очекувало, велат дуќанџиите на булеварот Никола Карев, кој пред да се направи новиот автопат целосно ја вршеше неговата улога

%20
Купувањето кофи, корита, саксии, други предмети потребни за домот и разни играчки на булеварот Никола Карев, односно на пластичарската улица, е малку побезбедно отколку пред два месеца. По отворањето на обиколницата се намалил бројот на тешки камиони што го користеа нејзиниот коловоз за да стигнат од еден до друг влез на градот. Сепак дуќанџиите велат дека новиот автопат не ги постигнал ефектите што ги очекувале, бидејќи сé уште голем број возила, и патнички и товарни, поминуваат оттаму за да се упатат кон Тетово, Блаце или кон Петровец, трите главни излези од Скопје. Градот има воспоставено прецизен режим за тоа каде смеат да се движат товарните возила со различна носивост, а сообраќајната полиција имала тешкотии да ги казнува ако не ги почитуваат овие правила.


СЕКОГАШ ФРЕКВЕНТНА СООБРАЌАЈНИЦА


На жителите, дуќанџиите и на купувачите што ја посетуваат улицата не им е јасно зошто некои возачи сé уште транзитираат низ градот по неа наместо по новата обиколница.

- Оваа улица отсекогаш важела за една од најфреквентните, токму поради тоа што од неа се пристапува кон патиштата што водат до околните градови. Но на возачите, особено на камионџиите, треба да им биде приоритет да ја користат обиколницата, бидејќи така и себеси ќе се спасат од метежот, а нема ниту да го блокираат сообраќајот за тие што возат низ градот. Тука доаѓаат и камиони што носат и што истовараат стока, но тие се помали - вели Наим Зекири, сопственик на дуќан на пластичарската улица.


ПО НАВИКА ВОЗАТ ПРАВО


Старите навики стекнати по долги години зад воланите ги тераат камионџиите да се пробиваат низ булеварите Александар Македонски и Никола Карев наместо на раат да го заобиколат градот по 26-километарската обиколница за чие користење не се наплатува патарина.

- Десет години работам во шпедиција и возам тешки товарни возила. Кога немам потреба да влегувам во Скопје се трудам да ја користам обиколницата, но немам навика. Едноставно продолжувам право кон Автокоманда. На нас возачите возењето ни е рутина, па затоа понекогаш не размислуваме за патот. Досега не сум бил казнет за возење по градски улици, но некои мои колеги платиле високи глоби - вели чичко Фикрет, возач на камион со носивост до 5,5 тони.

Тој додава дека возењето низ големите европски градови е поинакво од тука и дека навиките кај возачите најмногу ги создаваат казните за возење низ урбани подрачја.


КАЗНЕТИ 20 КАМИОНЏИИ


Градската управа воспоставила прецизен режим за решавање на проблемот со тешките товарни возила. Во центарот не смеат да се движат камиони потешки од 3,5 тони, тие до 5,5 тони може да дојдат до границите на Малиот ринг, а потешките од 12 тони само до почетоците на булеварите 8 Септември и Србија. На булеварот Никола Карев смеат да се движат возила со носивост до 5,5 тони.

- Ако потешки камиони возат во зони што не се наменети за нив, сообраќајната полиција треба да ги казни - велат од градот.

Сообраќајната полиција, пак, во изминативе шест месеци казнила вкупно 20 камионџии што возеле на улици несоодветни за големината и за тежината на нивните возила. Според Законот за сообраќај, тие треба да платат по 300 евра, но запирањето и казнувањето, според полицијата, не е едноставно.

- Камионите мораме да ги начекаме паркирани. Ако поминуваат со голема брзина или ако се опкружени со автомобили не можеме да ги натераме да застанат - објаснуваат од СВР „Скопје“.
 
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=8179103149&id=14&prilog=0&setIzdanie=21765
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 21-Aug-2009 at 14:21
Градот нема да ја пробива улицата 4 Јули

Старите газди на куќите кои пречат за улицата починале, а наследниците не си ги решиле имотно - правните односи, па Градот нема со кого да разговара

Доизградбата на улицата 4 Јули во Општина Ѓорче Петров ќе мора да чека подобри времиња, бидејќи Градот не може да направи експропријација на неколку куќи кои се на трасата на улицата. Градските власти велат дека не се откажуваат од реализацијата на проектот за доизградба на оваа улицава, но оти во моментов не можат да кажат кога ќе почнат со работа на терен, бидејќи немаат правна можност да извршат експропријација на куќите поради кои улицата остана недоградена.
"Сега не можеме да разговараме за експропријација, бидејќи немаме со кого да преговараме. Старите газди на објектите починале, а наследниците не си ги решиле имотно-правните односи. Додека тоа не се заврши, не можеме да правиме експропријација ниту, пак, да ја довршиме улицата", велат од одделението за односи со јавност на Градот.
Оваа улица градските власти ја градеа уште за време на првиот мандат на Ристо Пенов. Тогаш улицата беше изградена од спојот со булевар Македонска војска до раскрсницата со улицата Арсениј Јовков, и се најавуваше дека по неа ќе се пренасочи автобусот на линијата број 5. Но Градот не успеа да се договори со сопствениците на куќите кои се наоѓаат на трасата на улицата и, наместо нормално да продолжува кон Геријатријата, сега на 4 Јули има стеснување каде што едвај може да помине едно возило. Нереновиран остана и остатокот од улицата, односно од раскрсницата со улицата Арсениј Јовков до Старечкиот дом.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=C7D3D2193493A1468B550F450F97CAA6
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.785 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.