build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 02-Oct-2009 at 14:58
Сосема си е во право човекот, ке ја земе некој на концесија, ќе си наплаќа па ете и ако треба да ја урне НЛБ па да ги обесшети, АЛИ се додека одредени градски татковци и мајки можда некад, се додека тие луге си имаат каков таков интерес нема да пуштаат вакви проекти. И не само за улици, истиот проблем е со браните, милион брани може да с енаправат на Вардар да имаме струја шо се вика да праиме пушки Ray Gun као на Unreal али тоа у друга нишка )
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 02-Oct-2009 at 15:00

 

Originally posted by Vladimir P

Мислам дека се е тука речено за во иднина каде треба да се насочиме

да брза железница на големо ќе го реши во иднина проблемот на граѓаните па и сообраќајот општо, но во секој случај мора да се пеглаат и постојните патни крвотоци, бидејќи како што тргнало тромбови на секој чекор ни се откачуваат т.е. не запушуваат... 

реално во нашава ситуација со половични сили (решенија), има можеби само две издржани комбинации како надополна на постојниве решенија: и - или интервенција со фискално ограничување околу движењето особено на местата на сегашните и идните закрчувања во сообраќајот (особено за товарните возила, но и секое физичко лице што има над едно патничко возило на една адреса или правно лице над три...) или јасно другиот пристап е што повеќе еднонасочен сообраќај како привремено решение се додека не се заврши цела проектира мрежа!

Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 05-Oct-2009 at 01:11

Концесионер за трамвај и за подземни сообраќајници

Градските власти сакаат концесионер да ги изгради капиталните проекти за подземните сообраќајници и за воведување трамвај. На последната седница на Советот беше изгласана одлука за избор на консултант за доделување концесија. Освен трамвајот и подземните сообраќајници, под плоштадот и под Калето, концесионер ќе гради и скијачка патека на Водно.

Во образложението на одлуката е наведено дека Градот има интерес од воведување трамвај и изградба на две подземни сообраќајници, за да се подобри состојбата со јавниот градски превоз и да се зголеми проточноста на сообраќајот во строгиот центар.

- Со оглед на економската криза, Градот нема доволно пари за реализација на овие два големи проекта. Поради тоа, Градот има потреба од почнување постапка за доделување концесија, за што ни е потребен консултант - се вели во образложението.

Дел од советниците прашаа зошто со оваа одлука не е опфатена и подземната сообраќајница под „Илинденска“, предвидена со Генералниот план на Скопје. Трајановски одговори дека таа сообраќајница во еден дел е подземна, а во друг надземна, па од Секторот за сообраќај сметале дека концесионерите нема да бидат заинтересирани за неа како за другите две.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=B3ADC4F2FD427E43B21EA0570772659E
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 08-Oct-2009 at 07:23
 

Изградбата на шест магистрални улици е спас од сообраќајниот хаос

Сообраќајница под плоштадот и продолжувањето на „Климент Охридски“ се дел од решенијата

Сања Наумовска


Решението за хаосот во сообраќајот во Скопје е изградбата на шест магистрални улици кои се зацртани во ГУП, смета сообраќајниот инженер Пламен Гавровски. Станува збор за подземната сообраќајница под плоштадот, продолжение на „Климент Охридски“ кон Кале, „Јужен булевар“, „Илинденска“, „Првомајска“ и „Крушевска Република“. Всушност, се работи за дообликување на примарната сообраќајна мрежа со која мора да се обезбеди подобра комуникација на центарот на градот со населбите и периферијата.

Според Гавровски, во фокусот на интересирање на градските власти, кои работат стихијно и неплански, засега се само две сообраќајници, „Илинденска“ и „Првомајска“. Нивното проширување драстично ќе го олесни сообраќајот источно и западно од центарот, во правец кон Карпош, односно кон Пинтија и Драчево. Сепак, остануваат уште неколку критични точки кои бараат брзо и ефикасно сообраќајно решение.

Моментно, покриеноста на Скопје со примарна мрежа изнесува околу 50 проценти од предвиденото, што е под просекот во однос на вкупната површина на градското градежно земјиште. Така, од магистралните улици за брзини поголеми од 60 километри на час, таканаречени градски автопати, е направен само булеварот „Александар Македонски“ во должина од седум километри и „Никола Карев“, кој до раскрсницата кај Бит-пазар е булевар, а оттаму до Момин Поток е направен само со половина профил од коловозот.

Во Градот Скопје потврдуваат дека моментно се работи на неколку проектни решенија, а до крајот на мандатот на градоначалникот Трајановски се планираат и уште неколку други нови сообраќајници или, пак, проширување на постојните.

„Во тек е изработка на проект за ’Теодосиј Гологанов‘ со изградба на кружен тек кај Католичка црква. За реализација на овој проект се планираат средства во буџетот за 2010 година. Исто така, планска документација се изработува и за проширување на улицата ’Првомајска‘, како и за ’Илинденска‘, која во иднина треба да биде булевар“, информираат од Градот.

Останатите брзи сообраќајници, кои се зацртани во Генералниот план, засега не се на дневен ред пред градските власти. Булеварите „Македонија“, односно „Јужен булевар“ и „Крушевска Република“ со вкупна должина од дваесетина километри се' уште не се изградени.

„Мора да се размислува и за денивелирање на сообраќајот, бидејќи моментално сите решенија што ги презема Градот Скопје, како изградба на нови сообраќајници или, пак, регулирање на сообраќајот со зелен бран се однесуваат на сообраќај на ниво. Сепак, ГУП предвидува и денивелирани сообраќајници на неколку локации, за чија реализација мора поскоро да се размислува“, смета Гавровски.

Едно од тие решенија е и клучката „Детелинка“ на Бит-пазар, која според мислењето на скопјани веднаш даде резултати во растоварувањето на сообраќајот. Слично решение се предлага и за раскрсницата кај Судската палата, која и покрај неколкукратните проширувања, повторно е блокирана од автомобили.

Гавровски ја посочува и подземната сообраќајница под плоштадот „Македонија“, која треба да ги поврзе „Партизанска“ и „Кузман Јосифовски-Питу“, кај Народната банка, со што голем број автомобили ќе имаат можност брзо да го заобиколат централното подрачје. Оваа сообраќајница би требало да биде дополнета со објекти и паркинзи под плоштадот. И продолжувањето на булеварот „Климент Охридски“ предвидува издигнување на сообраќајницата на мостовска конструкција кај Соборниот храм, која поминува над „Илинденска“ и Вардар и се спојува со „Никола Карев“.

„Овие две важни сообраќајни артерии се исклучително скапи, но и неопходни за Скопје, кое за десетина години може целосно сообраќајно да се парализира“, смета Гавровски.

Краткорочно решение за метежот на раскрсницата кај Соборниот храм може да биде и проширување на коловозот со уште една лента на двете страни на булеварот „Партизански одреди“. Повлекувањето и намалувањето на пешачките триаголници ќе овозможи трета лента за поминување на автобусите и другите бавни возила.

Кај магистралните улици за брзини под 60 километри на час, кои се и главните сообраќајни артерии на градот, од планираните 67 километри во Генералниот план, направена е само третина, додека, пак, од вкупно 167 километри собирни улици, изведени се половината.
 
 
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 11-Oct-2009 at 14:56

да чујам т.е. прашам што мислите можно ли е сервисната подземна улица за стара-нбм да продолжи право и да излезе на илинденска, треба евентуално малку да го подзаобиколи камениот мост, фактички независен коридор од тој на зацртаниот тунел во мал ринг, кој би ги поврзал ул. Војвода Васил Аџиларски и бул. Илинден

за миг иако нереално и нелогично решение заради евентуалните вибрации и бучава кои плитко би врвеле под плоштадот, сепак ваквото решение дополнително би го растеретило центарот но и поврзувањето на населбите карпош и аеродром! или евeнтуално да се искористи како коридор за брза подземна железница...!?! 

но доколку се обезбедат инвеститор или средства(волја) не е лошо овој коридор да се врзе и за постојно зацртаниот тунел во мал ринг.



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 11-Oct-2009 at 15:00
Јас мислам дека нема логика во таа идеја. Прво, и како сервисна уличка оваа ќе создава проблеми на нејзиниот влез кај мостот кај Холидеј Ин каму ли кога би изигрувала некаков коридор. Второ, самиот нејзин профил нема да биде таков за да гарантира проточност.

Ако некаква анализа покаже дека има потреба од ваква врска повеќе би се заложил за разгранување и проширување на зацртаниот подземен коридор отколку за вакво нешто.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 11-Oct-2009 at 16:07

добро влезот може да се измести кон дрво декор подоле, а како закрпа за лрт или с-бан линија не е лошо решение.мене не ми е јасно која е логиката од вакво решение за авто сервисна улица, како за странски делегации да се гради зградава, како и да е доколку ја тераат како сервисна зошто не би им дозволиле продолжување и користење на истата на останатите деловни згради околу плоштад, како меги или телеком?

незнам зошто воопшто го реметат цел тој потег доколку не се пробие до крај овој коридор, која е логиката за една зграда волку комплицирање, можеби евентуално и СТБ да ја користи, па и паргингот на ГТЦ, но навистина е смешно вакво пробивање за еден до двајца корисници.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 11-Oct-2009 at 16:15
Originally posted by Max

добро влезот може да се измести кон дрво декор подоле, а како закрпа за лрт или с-бан линија не е лошо решение.мене не ми е јасно која е логиката од вакво решение за авто сервисна улица, како за странски делегации да се гради зградава, како и да е доколку ја тераат како сервисна зошто не би им дозволиле продолжување и користење на истата на останатите деловни згради околу плоштад, како меги или телеком?

незнам зошто воопшто го реметат цел тој потег доколку не се пробие до крај овој коридор, која е логиката за една зграда волку комплицирање, можеби евентуално и СТБ да ја користи, па и паргингот на ГТЦ, но навистина е смешно вакво пробивање за еден до двајца корисници.



Мислиш Магос и Телеком. Да како сервисна уличка кога веќе се копа до тука се сложувам дека можеби треба да се размисли за продолжување до деловниот кластер кој се формира околу телеком со што ќе ја снема потребата за полукружниот тек кој барем до скоро (не сум сигурен за последниве ревизии) беше зацртан во Мал Ринг по улиците Максим Горки и Орце Николов токму во сервисна функција и ќе овозможи формирање на голема пешачка зона од Холидеј Ин до Телеком и на друга страна по контурите на Даме Груев доколку се затвори и Димитрие Чуповски како што имаме зборувано.

Доплнително ова може да служи и за паркингот кај се предвидуваше под плоштад едно време.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 11-Oct-2009 at 16:30

лапсус, да магос, го сликав сега меги па ми остана во глава

инаку вака како што  е сега е неинвентивно решение, а доколку се планира нешто дополнително фер е тоа да се изведе во еден здив и за ова уште веднаш да земат учество и телеком и магос, па и банките одокулу. мошне корисно решение ќе биде и за паркингот под плоштад, н сето ова не е лошо во еден здив да се изведе, уште пред воопшто Црквата и споменикот да се постават, нека се раскопа цел плоштад и во еден здив со се' главниот тунел се' добро да се изведе

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 11-Oct-2009 at 17:01


Знаеш и самиот дека таква координираност е невозможна кај нас . Би бил задоволен доколку се држат до договорот и ја изградат подземната улица како што треба и по можност што побгу за да се тргне тоа градилиште од  кејот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 11-Oct-2009 at 17:42
Единствено би ја продолжил до Максим Горки и да остане чисто како сервисна улица за зградите околу плоштаод. Ама од друга страна оваа уличка е од профил за да за доволи една зграда, а камо ли да и натовариме уште неколку. Но во никој случај да си изграме со сценарија за до после дрво декор, односно да се внимава во никој случај да не се поремети било како подземниот корисдор. доста се унакази со тифани па уште дополнитечлно да го саботираме!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 11-Oct-2009 at 18:45

па добро не дека тие згради се фабрики па улицава да неможе да ги покрие, додека влезот не би требало да направи никаков куршлус, двата правци ќе се разгранат и ќе се врзат директно за К.Ј.Питу односно веднаш до влезто односно излезот на тунелот. 

како што реков за лрт ова би било идеален коридор, но како што рече панк кај нас се со закаснување прередува и дополунваме, и цел живот имаме несреден град, закрпе до закрпа, дефинитивно ова е уметност, човек навистина треба да биде креативен за постојано да дозавршува незавршени сегменти, а интересно е што надлежните сите се прогласуваат за ненадлежни или пак ескивираат со изговори како нема средства или нема инвеститор...

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 15-Oct-2009 at 19:22
Невероватно колку долго се завлечка обично проширување тротоари! Ова кај тутунски требаше да биде одамна готово! Особено ми смета сервисот Ауто-Вуле! Порано беше сообраќаен чир, амам сега уште повеќе ќе дојде до израз!




Edited by lslcrew - 15-Oct-2009 at 19:22
Back to Top
Cibi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 167
  Quote Cibi Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 16-Oct-2009 at 08:59
i jas se cudam od mart mesec e zapocnata rekonstrukcijata na raskrsnicata kaj tutunski kombinat , zarem ke treba godina dena za da se prosirat nekoj si 200 metra.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 22-Oct-2009 at 11:38

Преку тунел под пругата до Кисела Вода

Точната локација каде ќе поминува сообраќајницата ќе се знае кога деталниот план ќе стапи во сила

Ќе се гради сообраќајница под пругата која ги дели општините Аеродром и Кисела Вода. Изградбата на подземниот премин е предвидена со деталниот урбанистички план Индустриска зона Б, кој Советот на Аеродром го изгласа на последната седница завчера.
Каде точно ќе поминува подземната сообраќајница, ќе се знае кога деталниот урбанистички план ќе стапи во сила.
Дивиот железнички премин кај пругата со години е црна точка во населбата. Преку неа се истапкани патеки, кои редовно ги користат учениците и локалното население, а покрај неа нема ниту ограда ниту знак или рампа која ќе се спушта кога доаѓа воз.
Иако и Аеродром и Кисела Вода многупати досега ветуваа дека заеднички ќе го решат проблемот со дивиот железнички премин, тој сè уште е опасен за поминување.

http://vest.com.mk/?ItemID=C1151EDE2D2C5F47B5BBA4545C094392
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 22-Oct-2009 at 11:46
Морам да бидам песимист и да кажам дека не ми изгледа дека ќе се направи проектот онака како што е во ГУП. И покрај тоа што пипшува сообраќајница, скептик сум, и највеќе ми изглед адеќа ќе се склопи некоја бекатон патека со безвезен премин. Секптик сум пре се поради тоа што тунелов треба поминува под меѓународна пруга, под неколку други пруги во депото на МЖ, башка за да се изгради тунелов во Кисела Вода треба да се дислоцира цел објект, препумна станица на Водовод што е плус раскопување. Тешко дека некоја општина може сама да изведе вакво нешто, па макар биле и две општини заедно и градот плус. Се работи за ~150тина метри dig&cover, ама цели 150 метри одозгоре треба да бидат прошарани со пруги. Па така да етапно ќе треба да се вадат по неколку пруги, а болна точка ќе биде кога ќе треба меќународната пруга да се преусмерува околу скопје по сообраќаен прстен. Ќе излезе ѓавол ипол скапо. Нормално секако дека би сакал да се направи но скептик сум. А добивката секако дека ќе биде преголема. Голем дел од сообраќајот ќе се преусмери одкај тутунски и од кај бул. србија да иде преку овој премин. А колку што можам да видам во ГУП оваа улица е предвидена како сегашната да биде со две ленти, а простор има да се прошири и да се направи со четири лени!
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 22-Oct-2009 at 11:58
За да среди сообраќајот во Скопје треба многу да се работи.

Првин нашиве мангип после земјотресов се напраиле паметни и тотално (скоро во целост) го отфрлиле планот на Кензо Танге кој централното градско подрачје го решил перфектно со сообраќајници, кои доколку денеска беа така направени... бидете сигурни дека Скопје ќе важеше за пример најверојатно во поширокиот регион од кои дури и Атина и Будимпешта земаа пример.
еве една од нив




Очигледно е дека ќе имаше поголем проток на сообраќајот и дефинитивно Скопје ќе беше поплански направено.

Како што може и да се види на едната слика, булевар ги спојува директно некоја улица која би поминувала од раскрсницата на денешен Тутунски комбинат (низ ОУ Браќа Миладиновци) до почетокот на Мито Хаџивасилев и отттаму до нареднатаа раскрсница со Климент Охридски (ЈНА), преку булевар повторно на Никола Карев (пластичарската).

Проклет да е 5:17, 1963, а и оние кои го унаказија градов, посебно урбаната мафија во Дебар Маало и во Кисела Вода.

Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 22-Oct-2009 at 11:59
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 22-Oct-2009 at 14:10
Тоа дека планот е отфрлен во целост е во најблага форма кажано, невистина. Контурите на тој план, особено на сообраќајната мрежа за која дискутираш тука се и те како видливи во денешно Скопје со тоа што мрежата не е комплетирана. Главната опасност со која се соочуваме денеска и на која сеуште може да влијаеме е тенденцијата овие клучни коридори за градот да се отстранат, изменат, извитоперат, смалат и што уште не. Дури тогаш црно ќе ни се пишува бидејќи во овој момент шансите за корекции се доста големи.

Булеварот за кој ти говориш во горниот пост е всушност оската Јужен Булевар-Крушевска република. Имаме еден тон материјали и дискусија за ова изнапишано во нишката Урбани автопати би ти препорачал да ја разгледаш а и дискусијава може да ја префрлиме токму таму.

Во секој случај мислам дека е крајно непродуктивно да бркаме духови стари 40-50 години (ако воопшто ги имало). Да видиме каква е состојбата денеска и што може да направиме за подобро Скопје. Урбаната мафија е уште присутна и уште си ја врши својата работа.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 25-Oct-2009 at 13:56
Originally posted by pbanks

Во секој случај мислам дека е крајно непродуктивно да бркаме духови стари 40-50 години (ако воопшто ги имало). Да видиме каква е состојбата денеска и што може да направиме за подобро Скопје. Урбаната мафија е уште присутна и уште си ја врши својата работа.


Хаха урбаната мафија е топ! Прошетај во Кисела Вода... Дебар Маало во споредба со тоа е рај!

За ова другово да да ќе прочитам. Поздрав
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.