build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 07-Nov-2009 at 15:44
За споменикот на Ѓорче Петров веќе има постирано вести во адекватната нишка,
па оваа ја постирам тука, во контекст на кружниот тек кој очигледно го измислија не поради сообраќајна логика,
туку поради споменикот  Roll%20eyes

Сообраќајот ќе кружи околу новиот споменик на Ѓорче Петров





 

Деведесет илјади евра ќе чини проектот што треба да почне да се гради од јануари идната година

 
 
%20  
Крстосницата пред трговскиот центар „СП Планет“ во населбата Ѓорче Петров ќе се претвори во кружен тек, а во средишниот дел ќе се постави новиот десетметарски споменик на Ѓорче Петров качен на коњ. Овој проект вчера го претстави Сокол Митровски, градоначалникот на општината, кој нагласи дека со неговата изработка Скопје ќе добие сосема нов лик, бидејќи споменикот на револуционерот ќе биде главната порта на градот.

- Ѓорче Петров има тенденција да прерасне во град во градот. Новиот споменик што ќе го поставиме во кружниот тек ќе ни помогне во тоа - рече Митровски.

За проектот ќе се потрошат 90 илјади евра, од кои 20 илјади обезбеди општината, а останатите Министерството за култура. Почетокот на градежните работи се очекува да биде означен кон крајот на јануари идната година.

Десет метри ќе изнесува вкупната висина на споменикот, од кои три метри отпаѓаат на постаментот, а останатите седум на коњаничката скулптура, која ќе се изработи од бронза. Ѓорче Петров ќе биде свртен кон јужната страна, односно кон планината Водно. На задниот дел ќе го има грбот на општината. Локалните власти планираат на четирите агли на улиците околу кружниот тек да направат фонтани на кои со бронзени букви ќе бидат испишани податоци за Ѓорче Петров. Околу нив ќе има клупи.




Општината ги бара и моштите од Софија

Градоначалникот Сокол Митровски додаде дека општината правела напори да ги врати моштите на Ѓорче Петров од Софија и да ги смести во црквата „Свети Петар и Павле“. Исто така, се ангажирал тим што го испитува точниот датум на раѓање на револуционерот, за тој ден да се прогласи за празник на општината, односно веќе да не се одбележува денот на неговото загинување.
 
   
Автор: Б.С.



Edited by Cloverstack - 07-Nov-2009 at 16:50
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 07-Nov-2009 at 15:46


А со ваква визија, не ни бега светла иднина   Applause   Nuts

Ѓорче Петров има тенденција да прерасне во град во градот. Новиот споменик што ќе го поставиме во кружниот тек ќе ни помогне во тоа - рече Митровски.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 07-Nov-2009 at 15:52
Чекај малку сеа! Овој нели е тој кружниот тек што требаше да поврзува 5 улици?! Ако е така дека се стварно пет улици, јас друго логично решение не гледам, а и не е некое централно подрачје па да треба до толку да се сатанизира кружен тек.

Нема потреба од толкава дигресија, не верувам, нема шанси да сме до толку отидени да смислуваме кружен тек поради спосменикот што во него треба да смести.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 07-Nov-2009 at 15:55
Ми се допаѓа браво кружен тек е потребен конечно да се оттргнеме од семафорите.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 07-Nov-2009 at 16:14
@ lslcrew
Епа како што пишува во текстов, не се работи за тој кружен тек, туку за кружен тек на оваа локација:
42° 0'25.91"N   21°21'54.98"E



@ Supervisor
Секогаш даваш бланко и безрезервна подршка за кружни текови, без разлика на локацијата или сообраќајните параметри. И секогаш изостануваат аргументи... За жал по ист терк работат и властите.
Кога веќе еднаш ќе разбереме дека за вакви работи треба анализи и докажана оправданост? Кружните текови се специфични сообраќајни решенија кои најчесто се инфериорни во споредба со други, од тоа нема бегање. Ако некој сака да насади кружен тек на вака важна артерија, мене ме интересира сообраќајна студија, а не бладањето на некој општински градоначалник кој ете решил неговата општина да станела „град во град“ и дека кружен тек со споменик во него ќе им помогнел на тој пат  Roll%20eyes
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 07-Nov-2009 at 16:49
дури и да ја тргнеме непродуктивноста на кружните текови на страна, самата идеја дека треба да постои кружен тек поради споменик е идиотска
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 07-Nov-2009 at 17:01
Добро ај тогаш сите се правиме сообраќајни инженери и експерти подобро да се изгради современа раскрсница отколку ова сега што го имаме и онака со сообраќајниот план не се прекршува ништо тука како што е например проектот со проширување на Јужен булевар отколку негова цела изградба.
Плус споменикот на Ѓорче Петров воопшто не го оспорувам ќе делува одлично, противник сум на големиот број на споменици кои ќе никнат на плоштадот но оваа идеја не е лоша, секако според мене.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 11-Nov-2009 at 01:59

Осум кружни крстосници за помал метеж

Најголем број од идните кружни текови ќе бидат во населбите Бутел и Чаир, а приоритет за градските власти ќе биде изградбата на т.н. турборакрсница кај Католичката црква, на улицата Теодосиј Гологанов

Градските власти наредниве три години ќе изградат осум кружни раскрсници за да се намали сообраќајниот метеж во градот. Тие веќе подготвиле седум идејни решенија за вакви раскрсници, а осмата е во крајна фаза на идејно проектирање.

Ова е уште една мерка со која Градот, поради недостиг од пари за изградба на градските булевари, планира да го ублажи горливиот проблем со сообраќајот. Покрај кружните текови, како бај-пас сообраќајни решенија се планираат проширувања на неколку улици и воспоставување зелен бран на 36 раскрсници.

Во главниот град се' уште нема кружни текови на местата каде што се вкрстуваат булеварите и другите улици со поголем обем на сообраќај, туку ги има само низ населбите. Главната придобивка од вакви сообраќајни решенија е што нема потреба од семафори. Најголем број од идните кружни текови ќе бидат во населбите Бутел и во Чаир, но, како што објаснуваат од Градот, приоритет ќе им биде изградбата на т.н. турбораскрсница кај Католичка црква, на улицата Теодосиј Гологанов. Таму изминативе години се создава невиден метеж, затоа што раскрсницата не е регулирана ниту со семафори.

- Веќе се готови идејните решенија за кружните раскрсници кај Католичката црква, помеѓу улицата 4 Јули и Партизански одреди, помеѓу 16 бригада и Коце Металец, Босна и Херцеговина и Александар Урдаревски, понатаму, помеѓу Втора македонска бригада и Лазо Трповски, Втора македонска бригада со Кемал Сејфула, како и помеѓу 16 бригада и улицата 808. Се привршува со изработката на идејното решение за вкрстувањето меѓу булеварот Никола Карев и булеварот Трета македонска бригада - објаснуваат од Службата за односи со јавноста во Градот Скопје.

Приоритет за градските власти, односно први ќе почнат да се градат раскрсниците кај Католичката црква, на улиците 4 Јули и 16 бригада и на булеварот Никола Карев. Сепак, како што истакнуваат од Градот, ова се идејни решенија, кои зависат и од реализацијата на проширувањата на некои сообраќајници.

- Почетокот треба да се очекува од наредната буџетска година, а проектот ќе се реализира до крајот на мандатот на градоначалникот Коце Трајановски - велат градските власти.

Од сите овие решенија најспецифична е раскрсницата кај Католичката црква. Таа ќе биде првата кружна турбораскрсница во Скопје, каде што со смалување на големината, насоката и влезот на возилата ќе се зголемуваат брзината и ефикасноста во кружниот тек.

Сумата што ќе биде потребна за реализација на овие идејни решенија, ќе биде позната по изработката на изведбените проекти.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=942E1A685F6D5E4CBC2F62CEB87520A2

Градот ќе гради осум кружни раскрсници

Некои раскрсници зависат од проширувањата на улиците, кои веќе се планирани

Сања Наумовска

Градот Скопје ќе гради осум кружни раскрсници заради олеснување на сообраќајот на критичните точки во центарот, но и во населбите. Моментно се изработени седум идејни решенија за кружни раскрсници, а во тек е изработката и на осмото. Во следната година во буџетот на Градот ќе се предвидат пари за конечни проекти, со кои ќе се знаат и потребните финансии за нивна изведба.

Според градските власти, приоритетни се кружните текови кај Католичката црква, на улицата „4 Јули“ со „Партизанска“ во Ѓорче Петров, на улиците „16 Бригада“ со „Коце Металец“ во Железара, како и меѓу булеварот „Трета македонска бригада“ и улицата „Никола Карев“, кај Тутунскиот комбинат, за кој моментно се подготвува идејната документација.

Голема е веројатноста, доколку за овие кружни раскрсници се направат проекти, нивната реализација да почне во текот на следната година, коментираат од Градот, при што нагласуваат дека, сепак, се' ќе зависи од конечното прекројување на градскиот буџет, што ќе се случи на седницата на Советот во декември.

Покрај овие четири локации, Градот има подготвено идејни решенија и за изградба на кружни текови на улиците „Босна и Херцеговина“ и „Александар Урдаревски“ во населбата Бутел, потоа две кружни раскрсници на улицата „Втора македонска бригада“, едната со улицата „Лазо Трповски“, а втората со улицата „Кемал Сејфула“ во Чаир. Последната кружна раскрсница се планира на пресекот на улиците „16 Бригада“ со „808“, кај објектите на Пиварница и на „Алкалоид“ во Автокоманда.

Дел од кружните раскрсници зависат и од реализацијата на проширувањата на некои сообраќајници, кои се веќе планирани, поради што почетокот на реализацијата кај нив ќе биде пролонгиран за некоја друга година, велат од Градот.

„Најспецифична и веројатно прва на списокот за реализација е раскрсницата кај Католичката црква, која ќе биде првата турбо кружна раскрсница, кај која со намалување на големината, насоката и влезот на возилата ќе се зголемува брзината и ефикасноста во кружниот тек“, објаснуваат од Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=AB3A13E6F2CF1D4483F8553824F23BD8

Турбо кружен тек - за метежот кај Католичка лек


Приоритет ќе има и изведбата на кружните сообраќајници: на улицата 4 јули со Партизанска во Ѓорче Петров, во Железарница на крстосницата на 16 Македонска бригада со Коце Металец и булеварот Никола Карев со 3 Македонска бригада (на крајните семафори на Пластичарската улица)


Со турбокружна крстосница ќе се решава сообраќајниот метеж на крстосницата кај Католичка црква што се создава поради недефинираното приклучување на возилата од улиците Мито Хаџивасилев Јасмин кон Митрополит Теодосиј Гологанов. Од Град Скопје информираат дека проектот има идејна рамка, а наскоро треба да се изработи и главниот изведбен проект. Сообраќајните експерти велат дека станува збор за специфична крстосница каде со смалување на големината, насоката и влезот на возилата ќе се зголеми брзината и ефикасноста во кружниот тек.
- Имаме изготвено седум идејни решенија за кружни крстосници, а осмата е во финална фаза на идејно проектирање. До сега, освен за локацијата кај Католичка црква се направени идејните решенија за повеќе крстосници на територијата на градов. Кружен тек ќе добие улицата 4 јули со Партизанска, 16 Македонска бригада со Коце Металец, Босна и Херцеговина и Александар Урдаревски, 2 Македонска бригада со Лазо Трповски, 2 Македонска бригада со Кемал Сејфула, 16 Македонска бригада со улицата 808. Се привршува со изработката и на идејното решение за крстосницата меѓу булеварите Никола Карев и Трета македонска бригада - информираат од Одделението за односи со јавноста на Град Скопје. Тие велат дека прироритет ќе биде изведбата на кружните текови кај Католичка црква, на улицата 4 јули со Партизанска во Ѓорче Петров, во Железара на крстосницата на 16 Македонска бригада со Коце Металец и булеварот Никола Карев со 3 Македонска бригада (на крајните семафори на Пластичарската улица).
- Сепак треба да напоменеме дека се работи за идејни решенија кои зависат и од реализацијата на проширувањата на некои сообраќајници и затоа почетокот на реализацијата треба да се очекува во период од наредната буџетска година па до крајот на мандатот на градоначалникот Коце Трајановски - појаснуваат од Град Скопје.

Висината на средствата кои се потребни за реализација на овие идејни решенија, ќе се знае откако ќе се изработат изведбените проекти.
Скопскиот градоначалник најави дека следната година приоритет ќе имаат сообраќајните проекти кои ќе се реализираат со средства од буџетот, а ќе се искористи и позитивниот кредитен рејтинг што го има Град Скопје за кредитно задолжување во некоја од комерцијалните банки.

http://vecer.com.mk/?ItemID=A711EF113AE01048915362663C407A8C
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 11-Nov-2009 at 12:21

Осум раскрсници ќе станат кружни текови

Од градот велат дека најспецифична е крстосницата кај Католичката црква, која ќе биде првиот турбокружен тек, така што со смалување на големината, насоката и на влегувањето на возилата ќе се зголемат брзината и ефикасноста

Со изградба на повеќе кружни текови во Скопје би се регулирал сообраќајот и би се овозможил поголем проток на возила, без застој, сметаат сообраќајните експерти од градската управа. Според нив, на тој начин ќе се избегне употребата на семафорите, а раскрсниците ќе добијат поатрактивен изглед.

Од секторот за сообраќај во градот досега изработиле седум идејни решенија за кружни раскрсници, кои чекаат на ред да се реализираат, а осмото е во финална фаза на идејно проектирање. Прва на ред ќе биде крстосницата меѓу улиците Митрополит Теодосиј Гологанов и Мито Хаџивасилев Јасмин кај Католичката црква, која возачите ја сметаат за една од најопасните во градот. Слични сообраќајни решенија се планирани и на улицата 4 Јули со булеварот Партизанска во населбата Ѓорче Петров, потоа на улиците 16-та Македонска бригада со Коце Металец во населбата Железара, на булеварот Босна и Херцеговина со улицата Александар Урдаревски во населбата Бутел, на Втора македонска бригада со улицата Лазо Трповски и со улицата Кемал Сејфула во населбата Чаир, како и на улицата 808 кај Бригадата за противпожарна заштита. При крај е и изработката на идејното решение за улицата Никола Карев со булеварот Трета македонска бригада.

Од градот велат дека најспецифицна е крстосницата кај Католичката црква, која ќе биде првиот турбокружен тек, така што со смалување на големината, насоката и на влегувањето на возилата ќе се зголемат брзината и ефикасноста во кружниот тек.

- Приоритет за следниот период ќе бидат кружните текови кај Католичката црква, кој може да се реализира идната година, како и на улицата 4-ти Јули, на улицата 16-та македонска бригада со улицата Коце Металец и кружниот тек на улицата Никола Карев со булеварот Трета македонска бригада. Ова се идејни решенија кои ќе зависат и од проширувањата на некои сообраќајници. Откако ќе се изработат изведбените проекти, ќе се знае и финансиската конструкција за нивната реализација - објаснуваат од градот.

Оттаму додаваат дека реализацијата на кружните текови ќе почнеидната година, па до крајот на мандатот на градоначалникот Коце Трајановски.

Според експертите, не може на секоја крстосница да се изгради кружен тек, бидејќи најважна е широчината на раскрсниците, како и бројот на возила што доаѓаат од сите насоки. Ако има поголем прилив на возила од сите страни, тогаш моделот на кружен тек е прифатив.

Многу од сообраќајните експерти сметаат дека естетиката е важен фактор за кружните текови, кои се поинтересни од обичните раскрсници. Кружни крстосници може да се применуваат и на места каде има потреба за забавување на сообраќајот, а мора да се најде и решение за движењето на пешаците, како и можноста за слевање на атмосферските води.





http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=111191025551&id=14&prilog=0&setIzdanie=21834


Браво за Нова Македонија со скициве! Cheers
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Online
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 11-Nov-2009 at 12:32
skicava mi lici kako pristinskiot kruzen tek
znaci ovde ke bide kruzniot tek so kat
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 11-Nov-2009 at 12:56
Приштинскиот е друга работа. Тамо функцинори слично на дијамант.Главната магистрала се одвојува на едно ниво,а другите 3+ улици во кружен тек на второ ниво. Овдека нема катови, све си е на едно ниво.

Инаку ова решение што го смислиле не само што не одговара, него мене вака ми изгледа дека не одговара дури и повеќе од обичен кружен тек. Може јасно да се приметат двете конфликтни точки што се создаваат долж МХЈ. Добро, воопшто некој го симулирал ли ова на компјутер. Знаат ли воопшто колку доток и проток на возила има од/кон сите насоки?! Знаат ли воопшто по каква временска распределба надоаѓаат возилата?! Јас не видов ниту еден парамтар да излезе макар во некој спикан извештај на некој веб. Знаеме сите дека лекот е јужен тука, но еве и да прогледаме низ прсти и да се сложиме на некои привремено вакви решенија крпеници по постојните улици, што делумно ќе ја премости гужвата додека изградиме градски булевари. Ама пак неможам да смислам зашто токму ова решение?! Освен аргументот дека ќе изгледа атрактивно!


Edited by lslcrew - 11-Nov-2009 at 12:58
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 11-Nov-2009 at 20:05
Семафори тука не се решение. Тие се само притисок, значи ако има гужва тогаш таа ќе излезе на виделина со семафори.
Ова решение е одлично. Барем како замена за било кое друго односно надвозник или подвозник кога би се изградил урбан Автопат односно целосно Јужен Булевар.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 12-Nov-2009 at 16:36

Turbo roundabouts

The basic shape of the Dutch turbo roundabout

In the Netherlands, a relatively new type of roundabout is built increasingly often. It provides a forced spiralling flow of traffic, thus requiring motorists to choose their direction before entering the roundabout. By eliminating many conflicting paths and choices on the roundabout itself, traffic safety is increased, as well as speed, and as a result, capacity. A turbo roundabout does not allow traveling a full circle.

Several variations of the turbo roundabout exist. The basic turbo roundabout shape is designed for where a major road crosses a road with less traffic.

Turbo roundabouts are typically built with raised lane separators. Cheaper implementations with only road markings exist, but hurt the efficiency (regarding safety, speed and capacity) of the design by enabling users to cheat the system.

According to micro-simulation, a two-lane roundabout with free right turns should offer 12-20% greater traffic flow than a conventional, three-lane roundabout of the same size. The reason offered by authors Ir. Isaak Yperman and Prof. Ir. Ben Immers is that there is less weaving in a turbo, making entering and exiting more predictable. Because there are only ten points of conflict (compared with 16 for a conventional roundabout, or 64 with a traffic signal), it is expected that these new designs will be safer, as well. At least 15 have been built in the Netherlands, while many turbos (or similar, lane splitting designs) can be found in southeast Asia.[23]

Multi-lane roundabouts in the United States are typically required to be striped with spiral markings,[24] as most states follow the federal Manual on Uniform Traffic Control Devices or develop a state-level manual subject to the approval of the federal government.


Wikipedia
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 12-Nov-2009 at 16:52
Повеќето од овие конкретни кружни текови се на локации кои не се крај на свет, а некои можат да се покажат и релативно успешни. Но според образложувањата (бајките) што се кажуваат веќе долго време, опасна е тенденцијата.

Е сега за прв пат слушам нешто вакво, каде значително се ублажува еден од негативните аспекти на таа тенденција (под бајпас решенија се надевам подразбираат превземање на мерки во меѓувреме, додека ги спремаат големите проекти кои ќе дадат вистински и долгорочни решенија):
Ова е уште една мерка со која Градот, поради недостиг од пари за изградба на градските булевари, планира да го ублажи горливиот проблем со сообраќајот. Покрај кружните текови, како бај-пас сообраќајни решенија се планираат проширувања на неколку улици и воспоставување зелен бран на 36 раскрсници.
Но сепак далеку сме од таква идила. Не само што за тие големи проекти во пракса има само фарбање, а никакви конкретни чекори (освен некои кои од коруптивни побуди се залагаат за нивно бришење), туку дури и овие „бајпас“ решенија се одвиваат смешно бавно:
Почетокот треба да се очекува од наредната буџетска година, а проектот ќе се реализира до крајот на мандатот на градоначалникот Коце Трајановски - велат градските власти.
Всушност, од текстовите е јасно дека се уште немаат ни проекти, а да ве потсетам, истиве кружни текови не се нова идеја, туку ги најавуваше и Трифун во текот на неговиео мандат:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=11651#11651

Па нормално е човек да се запраша колку години се спрема проект за вакви банални работи, колку после треба да чекаме да се реализираат, и конечно, дали додека овие прават „бајпас“ решенија, некои поспособни и поодговорни за истото време немаше да ги направат конечните решенија од примарната сообраќајна мрежа?


Исто така следниве „мудрости“ не оставаат простор за лагодност дека кампањава за кружни текови на ангро и други импровизации се води според вистински сообраќајни анализи:
Многу од сообраќајните експерти сметаат дека естетиката е важен фактор за кружните текови, кои се поинтересни од обичните раскрсници.
Во главниот град се' уште нема кружни текови на местата каде што се вкрстуваат булеварите и другите улици со поголем обем на сообраќај, туку ги има само низ населбите.


--------------------------------------------------------------------------

Во Ѓорче Петров се до толку испомешани работите што доколку човек разлиста поназад во нишкава, не знае дали се работи за 3-4 различни кружни текови, или се работи за 1 кружен тек (овде:  42° 0'35.75"N  21°21'40.79"E ) кој што надлежните и новинарите го „поместуваат“ на кого како ќе му текне. Токму наведениот веројатно прави највеќе логика од сите со кои досега се шпекулираше, а оној што го измисли Сокол Митревски за пред СП Планет е тотална будалаштина.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 14-Nov-2009 at 19:38
Нешто колу ваквиот тип кружни текови...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 14-Nov-2009 at 20:11
Ај уште малку да го проанализирааме кружниов тек. Многу работи ми се магловити околу ова сообраќајно решение што е на повидок да се прави.



Прво на почеток мора да се нагласи дека кружниов тек со самото тоа што е одбрано ова решение, а и со самото тоа што е кружен тек има конфликтни точки. Во маркерите 2 и 3 има такви конфликтни точки, односно такви точки ќе се јават де факто кај секое место каде што се раѓа новца лента во кружниот ток коцентрично од центарот. Значи за овие, ај добро. вака малку анализирајќи точката три ми изгледа многу покритична него ли точката 2 поради тоа што низ делницата 5-3 проаѓа целиот сообраќај од Католичка према Амбасада на Р Бугарија, за разлика од делницата 4-2 каде што проаќа чат-пат по некој што свртел скоро полукружно движејќи се од правец Амбасада-АМСМ што воопшто не е некоја логична траса на движење. Единствено некој ако предходно погрешил па тука ја исправа грешката.

Втора работа што ми изгледа дека ќе биде проблем е приклучувањето на возилата од правец Амбасада, односно во точка 6. Од ситуација каде што имаме нормален проток на возила ние сега ќе го загушиме и ќе ги насукаме сите возила да се движат по крајната десна лента, па и тоа нема да иде така лесно пошто и таа лента е дел од кружиот тек и ќе треба да се чека за приклучување. Тука воопшто немаше да биде проблем доколу кружниот тек се повлече уште према југ и се остави нормалниот проток на возила да функционира со тоа што де факто правецот Амбасада-Католичка нема да биде дел од кружниот тек иако ќе изгледа така. Нормално цената што за ова ќе се плати е неможност а да се вклучуваат возила од кружниот тек према уличката 1 која ионака е споредно, а самиот збор споредна кажува дека може да ја плати цената. Уствари ни овака неможе да се добие комотно приклучување кон уличката 1, само дополнително се закржува во точка 6 и поради едно споредно уличе се прави конфликтна точка (3-1 / 6-4).

Трета работа е исклучувањето кон правец АМСМ. Оставена е една лента за приклучување, а понатака улицата се двои на две (маркер 8). Чуму две ленти кога пак имаме тесно грло со само една лента. Можело слободно профилот меѓу точките 5 и 7 да се направи со две ленти за исклучување со тоа што внатрешниот прстен ќе се исклучува по овој моментално вцртаниот крак (7-8), а надворешниот прстен ионака тука завршува па штета е да го искористи кракот за исклучување и слободно може да се додаде уште една лента по правецот 7-8 со тоа што дополнително ќе се елиминира тесното грло, а ионака две ленти подолу ќе добијат повеќе логика. (Освен доколку тоа не е влезот за во бензинската па не се гледа доволно на скицава).

И уште еден голем проблем кој ќе го имаме е хаосот што ќе го создаваат несовесни и неупатени возачи кои ќе надоаѓаат од правец 1 сакајќи да се вклучат кон правците Амбасада или АМСМ. Буквално ќе возат преку неколку дупли линии, а од уличката може да се вози исклучиво кон Католичка. И ова е една од црните точки само што оваа е една од оние кои се нелегалните точки, но сепак се потенцијална опасност како и оние легалните.


Edited by lslcrew - 14-Nov-2009 at 20:22
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 14-Nov-2009 at 20:24
Ко за почеток, сигнализацијата на скицата им е скроз утната. Сите стрелки пред влегување во кружниот тек се за десно. Нели поентата е унапред да одбереш лента во зависност од правецот кој ти треба? Епа како тогаш све за у десно???
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 14-Nov-2009 at 21:58
мене ова ми е најглупа идеја, воопшто не сфаќам, само покомлицирано

Edited by FoSsiL - 14-Nov-2009 at 21:59
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 15-Nov-2009 at 02:37
Originally posted by lslcrew

Нешто колу ваквиот тип кружни текови...


Ова решение нема врска. Ај размисли малце. На поголеми раскрсници каде во кружниот тек се потребни повеќе ленти ти да пресекуваш лента за да одиш прво право па да вртиш пак околу е смешно. Тотално смешно.
Ова може да се искористи едвај на некои мали раскрсници ама решениево е смешно.

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 15-Nov-2009 at 10:42

Од пресекување ленти воопшто не се имуни ни обичните кружни текови. Всушност и кај нив проблемот расне со зголемување на бројот на лентите и интензитетот на сообраќајот.

Она што велиш дека вакво решение може да се искористи едвај на мали крстосници, во ред, ама каде гледаш тука проблем? Универзални решенија ионака не постојат, туку треба да се бараат во зависност од специфичностите на конкретниот сообраќаен проблем. Впрочем на „големи“ крстосници и обичен кружен тек по правило е лош пристап.

Далеку од тоа дека го бранам решениево кај католичка, баш напротив, прилично сум скептичен, но не сум доволно информиран за овие „турбо кружни текови“ за да коментирам подетално. Колку што можам да заклучам на прв поглед, ми се чини дека на конкретнава локација ќе има повеќе ред и поголема безбедност (барем доколку возачите го почитуваат режимот и не се престројуваат внатре во кругот), но никако поголема проточност.
На крајот на краиштата, да се надеваме дека ова ќе биде навистина привремено „бајпас “ решение со не преголем рок на траење и дека Јужен Булевар ќе почне да се реализира што поскоро.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.551 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.