Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 2728293031 157> |
Author | ||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #561 Posted: 07-Nov-2009 at 15:44 | |||||||||||||||||||
За споменикот на Ѓорче Петров веќе има постирано вести во адекватната нишка,
па оваа ја постирам тука, во контекст на кружниот тек кој очигледно го измислија не поради сообраќајна логика, туку поради споменикот
Edited by Cloverstack - 07-Nov-2009 at 16:50 |
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #562 Posted: 07-Nov-2009 at 15:46 | |||||||||||||||||||
А со ваква визија, не ни бега светла иднина
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #563 Posted: 07-Nov-2009 at 15:52 | |||||||||||||||||||
Чекај малку сеа! Овој нели е тој кружниот тек што требаше да поврзува 5 улици?! Ако е така дека се стварно пет улици, јас друго логично решение не гледам, а и не е некое централно подрачје па да треба до толку да се сатанизира кружен тек.
Нема потреба од толкава дигресија, не верувам, нема шанси да сме до толку отидени да смислуваме кружен тек поради спосменикот што во него треба да смести. |
||||||||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #564 Posted: 07-Nov-2009 at 15:55 | |||||||||||||||||||
Ми се допаѓа браво кружен тек е потребен конечно да се оттргнеме од семафорите.
|
||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #565 Posted: 07-Nov-2009 at 16:14 | |||||||||||||||||||
@ lslcrew
Епа како што пишува во текстов, не се работи за тој кружен тек, туку за кружен тек на оваа локација: 42° 0'25.91"N 21°21'54.98"E @ Supervisor Секогаш даваш бланко и безрезервна подршка за кружни текови, без разлика на локацијата или сообраќајните параметри. И секогаш изостануваат аргументи... За жал по ист терк работат и властите. Кога веќе еднаш ќе разбереме дека за вакви работи треба анализи и докажана оправданост? Кружните текови се специфични сообраќајни решенија кои најчесто се инфериорни во споредба со други, од тоа нема бегање. Ако некој сака да насади кружен тек на вака важна артерија, мене ме интересира сообраќајна студија, а не бладањето на некој општински градоначалник кој ете решил неговата општина да станела „град во град“ и дека кружен тек со споменик во него ќе им помогнел на тој пат |
||||||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #566 Posted: 07-Nov-2009 at 16:49 | |||||||||||||||||||
дури и да ја тргнеме непродуктивноста на кружните текови на страна, самата идеја дека треба да постои кружен тек поради споменик е идиотска
|
||||||||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #567 Posted: 07-Nov-2009 at 17:01 | |||||||||||||||||||
Добро ај тогаш сите се правиме сообраќајни инженери и експерти подобро да се изгради современа раскрсница отколку ова сега што го имаме и онака со сообраќајниот план не се прекршува ништо тука како што е например проектот со проширување на Јужен булевар отколку негова цела изградба.
Плус споменикот на Ѓорче Петров воопшто не го оспорувам ќе делува одлично, противник сум на големиот број на споменици кои ќе никнат на плоштадот но оваа идеја не е лоша, секако според мене. |
||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #568 Posted: 11-Nov-2009 at 01:59 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #569 Posted: 11-Nov-2009 at 12:21 | |||||||||||||||||||
Браво за Нова Македонија со скициве! |
||||||||||||||||||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Online Posts: 4077 |
Quote Reply #570 Posted: 11-Nov-2009 at 12:32 | |||||||||||||||||||
skicava mi lici kako pristinskiot kruzen tek
znaci ovde ke bide kruzniot tek so kat
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #571 Posted: 11-Nov-2009 at 12:56 | |||||||||||||||||||
Приштинскиот е друга работа. Тамо функцинори слично на дијамант.Главната магистрала се одвојува на едно ниво,а другите 3+ улици во кружен тек на второ ниво. Овдека нема катови, све си е на едно ниво.
Инаку ова решение што го смислиле не само што не одговара, него мене вака ми изгледа дека не одговара дури и повеќе од обичен кружен тек. Може јасно да се приметат двете конфликтни точки што се создаваат долж МХЈ. Добро, воопшто некој го симулирал ли ова на компјутер. Знаат ли воопшто колку доток и проток на возила има од/кон сите насоки?! Знаат ли воопшто по каква временска распределба надоаѓаат возилата?! Јас не видов ниту еден парамтар да излезе макар во некој спикан извештај на некој веб. Знаеме сите дека лекот е јужен тука, но еве и да прогледаме низ прсти и да се сложиме на некои привремено вакви решенија крпеници по постојните улици, што делумно ќе ја премости гужвата додека изградиме градски булевари. Ама пак неможам да смислам зашто токму ова решение?! Освен аргументот дека ќе изгледа атрактивно! Edited by lslcrew - 11-Nov-2009 at 12:58 |
||||||||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #572 Posted: 11-Nov-2009 at 20:05 | |||||||||||||||||||
Семафори тука не се решение. Тие се само притисок, значи ако има гужва тогаш таа ќе излезе на виделина со семафори.
Ова решение е одлично. Барем како замена за било кое друго односно надвозник или подвозник кога би се изградил урбан Автопат односно целосно Јужен Булевар. |
||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #573 Posted: 12-Nov-2009 at 16:36 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #574 Posted: 12-Nov-2009 at 16:52 | |||||||||||||||||||
Повеќето од овие конкретни кружни текови се на локации кои не се крај на свет, а некои можат да се покажат и релативно успешни. Но според образложувањата (бајките) што се кажуваат веќе долго време, опасна е тенденцијата.
Е сега за прв пат слушам нешто вакво, каде значително се ублажува еден од негативните аспекти на таа тенденција (под бајпас решенија се надевам подразбираат превземање на мерки во меѓувреме, додека ги спремаат големите проекти кои ќе дадат вистински и долгорочни решенија):
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=11651#11651 Па нормално е човек да се запраша колку години се спрема проект за вакви банални работи, колку после треба да чекаме да се реализираат, и конечно, дали додека овие прават „бајпас“ решенија, некои поспособни и поодговорни за истото време немаше да ги направат конечните решенија од примарната сообраќајна мрежа? Исто така следниве „мудрости“ не оставаат простор за лагодност дека кампањава за кружни текови на ангро и други импровизации се води според вистински сообраќајни анализи:
-------------------------------------------------------------------------- Во Ѓорче Петров се до толку испомешани работите што доколку човек разлиста поназад во нишкава, не знае дали се работи за 3-4 различни кружни текови, или се работи за 1 кружен тек (овде: 42° 0'35.75"N 21°21'40.79"E ) кој што надлежните и новинарите го „поместуваат“ на кого како ќе му текне. Токму наведениот веројатно прави највеќе логика од сите со кои досега се шпекулираше, а оној што го измисли Сокол Митревски за пред СП Планет е тотална будалаштина. |
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #575 Posted: 14-Nov-2009 at 19:38 | |||||||||||||||||||
Нешто колу ваквиот тип кружни текови...
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #576 Posted: 14-Nov-2009 at 20:11 | |||||||||||||||||||
Ај уште малку да го проанализирааме кружниов тек. Многу работи ми се магловити околу ова сообраќајно решение што е на повидок да се прави.
Прво на почеток мора да се нагласи дека кружниов тек со самото тоа што е одбрано ова решение, а и со самото тоа што е кружен тек има конфликтни точки. Во маркерите 2 и 3 има такви конфликтни точки, односно такви точки ќе се јават де факто кај секое место каде што се раѓа новца лента во кружниот ток коцентрично од центарот. Значи за овие, ај добро. вака малку анализирајќи точката три ми изгледа многу покритична него ли точката 2 поради тоа што низ делницата 5-3 проаѓа целиот сообраќај од Католичка према Амбасада на Р Бугарија, за разлика од делницата 4-2 каде што проаќа чат-пат по некој што свртел скоро полукружно движејќи се од правец Амбасада-АМСМ што воопшто не е некоја логична траса на движење. Единствено некој ако предходно погрешил па тука ја исправа грешката. Втора работа што ми изгледа дека ќе биде проблем е приклучувањето на возилата од правец Амбасада, односно во точка 6. Од ситуација каде што имаме нормален проток на возила ние сега ќе го загушиме и ќе ги насукаме сите возила да се движат по крајната десна лента, па и тоа нема да иде така лесно пошто и таа лента е дел од кружиот тек и ќе треба да се чека за приклучување. Тука воопшто немаше да биде проблем доколу кружниот тек се повлече уште према југ и се остави нормалниот проток на возила да функционира со тоа што де факто правецот Амбасада-Католичка нема да биде дел од кружниот тек иако ќе изгледа така. Нормално цената што за ова ќе се плати е неможност а да се вклучуваат возила од кружниот тек према уличката 1 која ионака е споредно, а самиот збор споредна кажува дека може да ја плати цената. Уствари ни овака неможе да се добие комотно приклучување кон уличката 1, само дополнително се закржува во точка 6 и поради едно споредно уличе се прави конфликтна точка (3-1 / 6-4). Трета работа е исклучувањето кон правец АМСМ. Оставена е една лента за приклучување, а понатака улицата се двои на две (маркер 8). Чуму две ленти кога пак имаме тесно грло со само една лента. Можело слободно профилот меѓу точките 5 и 7 да се направи со две ленти за исклучување со тоа што внатрешниот прстен ќе се исклучува по овој моментално вцртаниот крак (7-8), а надворешниот прстен ионака тука завршува па штета е да го искористи кракот за исклучување и слободно може да се додаде уште една лента по правецот 7-8 со тоа што дополнително ќе се елиминира тесното грло, а ионака две ленти подолу ќе добијат повеќе логика. (Освен доколку тоа не е влезот за во бензинската па не се гледа доволно на скицава). И уште еден голем проблем кој ќе го имаме е хаосот што ќе го создаваат несовесни и неупатени возачи кои ќе надоаѓаат од правец 1 сакајќи да се вклучат кон правците Амбасада или АМСМ. Буквално ќе возат преку неколку дупли линии, а од уличката може да се вози исклучиво кон Католичка. И ова е една од црните точки само што оваа е една од оние кои се нелегалните точки, но сепак се потенцијална опасност како и оние легалните. Edited by lslcrew - 14-Nov-2009 at 20:22 |
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #577 Posted: 14-Nov-2009 at 20:24 | |||||||||||||||||||
Ко за почеток, сигнализацијата на скицата им е скроз утната. Сите стрелки пред влегување во кружниот тек се за десно. Нели поентата е унапред да одбереш лента во зависност од правецот кој ти треба? Епа како тогаш све за у десно???
|
||||||||||||||||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #578 Posted: 14-Nov-2009 at 21:58 | |||||||||||||||||||
мене ова ми е најглупа идеја, воопшто не сфаќам, само покомлицирано
Edited by FoSsiL - 14-Nov-2009 at 21:59 |
||||||||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #579 Posted: 15-Nov-2009 at 02:37 | |||||||||||||||||||
Ова решение нема врска. Ај размисли малце. На поголеми раскрсници каде во кружниот тек се потребни повеќе ленти ти да пресекуваш лента за да одиш прво право па да вртиш пак околу е смешно. Тотално смешно. Ова може да се искористи едвај на некои мали раскрсници ама решениево е смешно. |
||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #580 Posted: 15-Nov-2009 at 10:42 | |||||||||||||||||||
Од пресекување ленти воопшто не се имуни ни обичните кружни текови. Всушност и кај нив проблемот расне со зголемување на бројот на лентите и интензитетот на сообраќајот. Она што велиш дека вакво решение може да се искористи едвај на мали крстосници, во ред, ама каде гледаш тука проблем? Универзални решенија ионака не постојат, туку треба да се бараат во зависност од специфичностите на конкретниот сообраќаен проблем. Впрочем на „големи“ крстосници и обичен кружен тек по правило е лош пристап. Далеку од тоа дека го бранам решениево кај католичка, баш напротив, прилично сум скептичен, но не сум доволно информиран за овие „турбо кружни текови“ за да коментирам подетално. Колку што можам да заклучам на прв поглед, ми се чини дека на конкретнава локација ќе има повеќе ред и поголема безбедност (барем доколку возачите го почитуваат режимот и не се престројуваат внатре во кругот), но никако поголема проточност. На крајот на краиштата, да се надеваме дека ова ќе биде навистина привремено „бајпас “ решение со не преголем рок на траење и дека Јужен Булевар ќе почне да се реализира што поскоро. |
||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 2728293031 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |