build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 15-Apr-2010 at 19:25
На иста линија сме. И мене отсекогаш ми паѓало чудно зошто бул.Словенија е толку долг, и идејата дека можеби дел од недоизградената делница требало да е бул.Косово и Метохија.

Една работа е сигурна, бул.Словенија не е целосно направен, барем до крстосницата со патот од Злокуќани до Бардовци. За делот понатака мислам дека има 3 варијанти: 1. да е како што е на мапата, дел од бул.Словенија; 2. да е булевар Косово и Метохија, и 3. да е дел од булевар Црна Гора.

Како и да е, сметам дека овој прстен мора да се изгради, со што би се стимулирала изградба на населби околу Злокуќани, Зајчев Рид итн...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 15-Apr-2010 at 20:09
Originally posted by Andrej_LJ

Инаку сакам да покренам едно прашање. Сметате ли дека дојде времето кога треба да се вовоеде реципроцитет во именувањето на улиците? Знам дека во Белград има ул. Македонија и тоа централна, така што бул. Србија не ми е спорно. Но, бул. Војводина или се друго (можеби Словенија како најголем наш поддржувач, но во Љубљана нема со сигурност ул. Македонија) сметам дека треба да се преименува. Сепак колку и да се трудиме, нас овие земји не ни се ништо за да се именуваат главни булевари со нивните имиња.
Во право си, иако сите се генерално пријателски земји, немањето реципроцитет малце боде очи, но не би рекол дека е стрешно. Сепак јасно дека имињата се споредни, а главно е да ги изградиме. Не знам на пример Хрватите за што треба да имаат реципроцитет, за булевар кој со децении постои само на хартија?

Нека се комплетира прстенот, па што се вели после целиот нека го крстат Сао Томе и Принсипе ако сакаат Big%20smile



Originally posted by гитардемон

Не би било лошо во вестите на порталот кога се споменува бул. Србија да се напише и збор два за оваа работа. Не верувам дека сите слушнале за ова.
Добра идеја, може некоја од наредните вести да се искомбинира со поопсежна анализа за прстенот, па и репортажа од ситуацијата на терен  Thumbs%20Up
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 16-Apr-2010 at 12:07
Се согласувам. Не е воопшто битно именувањето во овој случај. Целиот прстен е планиран во "тоа" време и идејата да бидат така именувани ми изгледа сосема логична и соодветна (ама повторувам, за "тоа" време).

Сега треба да бидеме прагматични и да сфатиме дека ТРЕБА да се изгради, а имињата можат да останат или да се сменат.

Мој предлог е да се промени трасата и наместо да оди директно накај Ѓорче, да влезе во Карпош 4. Така имаме отприлика симетричен прстен кој концентрично ќе соодветствува со малиот ринг, големиот ринг и северната обиколница.



EDIT: Еве ја концентричноста. Зелените делови се кај паркот Гази Баба и кај градскиот парк.




Edited by alexgizh - 16-Apr-2010 at 12:21
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 29-Apr-2010 at 23:25
КРУЖНИОТ ТЕК НА ИВО ЛОЛА-РИБАР НИКАКО ДА СЕ ИЗГРАДИ

Останува црната точка кај Католичка


Од Град Скопје велат дека во моментов се работи на изведбениот проект за т.н. турбо кружна крстосница кај Католичката црква, но не знаат точно кога ќе стартува изградбата

На крстосницата кај Католичка црква секојдневно владее вистински сообраќаен хаос. Возилата кои од се движат од кај "Нова Македонија" едвај успеваат да се вклучат на улицата Иво Лола - Рибар, оти не постојат никакви сообраќајни знаци, па сe останува на снаодливоста на возачите.
Сите градоначалници досега најавуваа изградба на кружен тек на овој потег, за растоварување на сообраќајот. Но од кружниот тек сe уште нема ништо. Сегашниот градоначалникот Коце Трајановски лани побара од неговите служби да подготват идејни решенија за кружни текови на осум раскрсници во градот, меѓу кои и онаа на улицата Иво Лола - Рибар. Токму овој кружен тек беше приоритетен за изградба бидејќи оваа крстосница со години претставува црна точна во градот. Лани во ноември од Градот рекоа оти годинава треба да почне проширувањето на улицата Теодосиј Гологанов, па, најверојатно, тогаш ќе се гради и т.н. турбо кружна крстосница кај Католичка црква, која треба да овозможи брза проточност на возилата во овој дел од градот. Но како што стојат работите, речиси е неизводливо нејзината изградба да почне годинава, бидејќи до септември е предвидено да се проширува Илинденска. Кога истовремено би почнале градежни работи и на овој потег, тогаш би се затвориле две главни сообраќајници и би се случил сообраќаен колапс во градот.
Од Град Скопје велат дека во моментов се изработува изведбениот проект, но не знаат точно кога ќе стартуваат со изградбата.
"За кружната раскрсница кај Католичка црква се разработуваат идејните решенија за изработка на изведбен проект кој е ставен во програмата за оваа година и обезбедени се средства за таа намена", велат од Град Скопје. (А.А.)
 
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 05-May-2010 at 20:28
Каков е тој тунел што треба да се изгради под кале и кои улици би ги поврзувал? И тој ќе биди дел од урбаните автопати?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 07-May-2010 at 12:04


Тунелот ќе биде дел од врската помеѓу бул. Климент Охридски и бул. Македонско-Косовска Бригада.
Значи кај владата треба да се продолжи булеварот, потоа да се премости Вардар, потоа веројатно мостовската конструкција би продолжила и над земја и директно би се влегувало во тунелот (бидејќи треба да се обезбеди доволно висока точка на влез, за да може да се надомести висинската разлика до другата страна), па следува тунел под ридот (условно кажано „под Кале“) долг оклу 250-300 метри и на крај поврзување со Македонско-Косовска Бригада. Исто така, на тоа место треба да има клучка за поврзување со Северен Булевар (Никола Карев).

Со ова ќе се обезбеди втора директна врска на централното градско подрачје со северните делови од градот. Засега единствена вистинска директна врска е оската Кочо Рацин - Крсте Петков Мисирков.

Инаку тунелот нема да е дел од класичните урбани автопати (еве мапа на урбаните автопати), но сепак ќе биде дел од експресна сообраќајница и една од клучните сообраќајни алки на градот.





Извадок од ГУП:

Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 07-May-2010 at 12:21
Previous
Bow
Фала за информациите Clover и едно прашање:
Дали има најави за изградба на оваа делница?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 07-May-2010 at 12:36


Сега неодамна демек почнаа со некои процедури за давање под концесија на неколку поголеми проекти, меѓу кои и оваа делница:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=48597#48597

Мислам тешка глупост е да се даваат под концесија градски сообраќајници од ваков тип, ама изгледа градските власти не се способни да смислат, камо ли да реализираат нешто попаметно...

Wallbash
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 07-May-2010 at 22:31

Тунелот под Кале нацртан на нова хартија

Потребата од тунел под Кале, како продолжение на булеварот Свети Климент Охридски, е внесена и во најновата нацрт-верзија на детаљниот урбанистички план за локалитетот Тетовска трошарина, што Советот на општината Центар го усвои завчера попладне. Тунелот ќе биде долг 180 метри и ќе минува во близина на Калето. Сообраќајницата ќе има четири коловозни ленти, односно 14 метри широчина и плус околу два метра заштитни тротоари, кои ќе се користат при сервисирањето и одржувањето на коловозите. Движењето на пешаците по овие тротоари нема да биде дозволено, односно тунелот ќе го користат само возила.

Презентацијата на планот пред Советот ја изврши проектантот Благоја Тагасовски од проектантското биро „Инпума“, кое со години ги изработува детаљните планови за Општина Центар.

- Тунелот постои во генералните урбанистички планови уште од 1965 година, потоа е потврден и во плановите од 1985 и 2002 година. Овој пат само го внесовме во детаљниот урбанистички план за Тетовска трошарина, односно го потврдивме, оти тој бил планиран и во претходните детаљни планови. Тој ќе има неверојатно олеснителна функција во однос на сообраќајниот метеж. Влезот на тунелот би бил во близина на лизгалиштето. Нема да минува под тврдината, туку под Музејот на современата уметност - рече Тагасовски.

Булеварот Свети Климент Охридски во Генералниот план е дел од прстенот брзи сообраќајници. Предвидено е откај Владата, до каде се протега моментно, да продолжи со мост преку Вардар и со тунел под Кале да се поврзе со булеварот Никола Карев. И овој булевар е предвиден за брза сообраќајница, а моментно функционира како обична улица со четири коловозни ленти, попозната како „пластичарска улица“.

Иако тунелот во плановите постои со години, досега ниту една гарнитура не се нафати да преземе посериозни чекори за да дојде до неговата реализација. Со години се повторува дека е значен за решавање на сообраќајниот метеж, а се' што се прави е само прецртување од стар во нов урбанистички план.

Освен тунелот, во планот за Тетовска трошарина се предвидува и изградба на шест резиденцијални објекти, кои може да бидат наменети за амбасади. Поголем простор треба хортикултурно да се уреди како заштитна зона.

Планот беше едногласно условен од Советот на Центар, без прашања и забелешки.

На седницата, советниците без забелешки ги изгласаа и измени на детаљните урбанистички планови за локалитетите Судска палата и Спортско-рекреативен центар „Кале“, кои, според објаснувањето на презентерите, не нудат големи измени во просторот.



Edited by SkyBoy - 07-May-2010 at 22:31
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 08-May-2010 at 10:12
Одамна го имам овој проект вцртано со испрекинати линии на мапа на Град Скопје, со големо нетрпение му се радувам. Словенечка колку толку растерети, но мислам дека со ова дефинитивно би се средиле колку-толку гужвите на Битпазар.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 10-May-2010 at 14:05

  минатата недела во заеднички ручек Коце спомна дека за годинава се одвоени 100к евра за физибилити студии за тунелот под кале и тунелот под плоштад, на кои веќе се работи! конечно се стркала работата, уште и да се истурка до крај та конечно скопје да добие нешто порастеретен сообраќај но и нов лик околу чаршија и кале!

освен ако не ја заглават археолошки, технички и двата тунела се брзо изводливи за домашната градежна оператива! таман за следната предизборна кампања ова ќе биде добар залак за народ, но најдобро ќе беше уште веднаш истиве тунели да ги вметнеја во СК14 па со лезет да го раскопаа плоштад...    



Edited by Max - 10-May-2010 at 23:37
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 10-May-2010 at 14:14
па ако ги направи или барем почне со тунелите, а и трамвај (лрт) во Скопје (ама со намера да се реализира во догледно време а не само за предизбори) , се му простувам... и коцка нека стави ако сака и уште 3 мандата ќе го гласам..
 
Big%20smile
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 10-May-2010 at 23:56

за почнување лесно, да се заврши тоа потешко! бидејќи тунеливе не се засега приоритет на централната власт, сега со студиите се оценува кој модел е поисплатлив за градот, јавно партнерство или концесија, нешто што е вон памет вакви локации да се отстапат во приватни раце, но ајде да видиме и кој би се нафатил воопшто на ваква инвестиција кај нас!

што е до тунеливе најверојатно на крај градот ќе тркне и до државната благајна, но наскоро тоа тешко... за сега доволно е бар што се подзагреа муабетот ете околу носењето на дуповите и најавата за нов ГУП догодина, засега за истиот прибираат забелешки а до година треба да е готов и усвоен...

добро а што ако градот најде концесионер, што треба за да тој се нафати, да му го дадат цел голем ринг и сите што сакаат да минат низ центар да му плаќаат патарина!? ајде разбирливо е вакво нешто да се тера во милионски град ко лондон, но во град ко скопје кој за голем ринг нема алтернатива, да се удрат вињети и од тоа фајде да има некој приватник, тоа не го бива!

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 11-May-2010 at 00:49

ДУП-ОТ ТЕТОВСКА ТРОШАРИНА УСВОЕН НА ПОСЛЕДНАТА СЕДНИЦА НА ОПШТИНА ЦЕНТАР


Преку тунелот под Кале веднаш до "Пластичарска"?!

Проектот за тунелот што треба да ги спои северниот и јужниот дел на Скопје предвидува едноцевен тунел во должина од 180 метри со 4 ленти


Две нови дипломатско-конзуларни преставништа и уште три помали резидицијални објекти се новитетите кои ќе се градат на скопското Кале во близина на Американската амбасада, сите предвидени во старо-новиот ДУП на локалитетот викан Тетовска трошарина". Овој Детален урбанистички план за тврдината, првпат предложен во уште во 2001 година во Советот, како и уште двата други старо-нови планови беа усвоени на последната седница на Советот на Општина Центар. Во нацртот на ДУП Тетовска трошарина" предвидени се содржини наменети за државна и локална управа, дипломатски претставништва со модерни сообраќајници, еден надвозник и тунел, како и големи паркови и многу зелени површини.

Според проектантите, овој локалитет досега не бил опфатен со ДУП, а содржините се целосно преземени од Генералниот урбанистички план (ГУП), во кој е исцртан и тунел под Калето, проект стар повеќе од педесет години, кој досега ниту една власт не го реализираше.
роектот за тунелот што треба да ги спои северниот и јужниот дел на Скопје продолжување на булеварот Свети Климент Охридски" покрај зградата на Владата, па преку сообраќаен мост ја преминува реката Вардар и со надвозник на улицата Лазар Личеновски" влегува со тунел во тврдината, а излегува на булеварот Никола Карев", односно улицата позната како Пластичарска". Се работи за едноцевен тунел чија должина ќе биде 180 метри и ќе има 4 сообраќајни ленти.
- Доколку се наиде на археолошки остатоци при градежните работи на тунелот, веднаш ќе се прекине со работа - рече проектантот Благоја Тагасовски на усвојувањето на нацртот на ДУП Тетовска трошарина".

Инаку освен нацрт-ДУП Тетовска трошарина", советниците на Центар на истата седница усвоија уште два нацрт-урбанистички планови - ДУП Спортско-рекреативен центар Кале УБ 1" и ДУП Судска палата" и двата наменети за сервисни дејности, со што според планерите на овие ДУП-ови, кејот на Вардар ќе добие поприфатлив лик.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=E2EDAF1CDAF45D41BBFF9F0DA171D273
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 11-May-2010 at 01:00
Spored mene 180 metri ne se dovolni za toj prostor tunel da pomine ..... ali aj ke vidime kako ke ispadne.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 11-May-2010 at 01:47
Епа тоа не е субјективна работа  Roll%20eyes
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 11-May-2010 at 08:13
Кога во Скопје една улица ќе се затвори станува тотален хаос.

Еве од вчерашниод ден кога центарот беше затворен, останува М.Х.Јасмин да апсорбира се.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 13-May-2010 at 12:56
moze li nekoj da objasni kako odi principov na davanje gradski soobrakajnici pod koncesija.
Dali ke treba da platis za da pominis ili pak nekako podrugo e organizirano,pr.davanje na koncesionerot da rakovodi so reklamniot prostor,navistina ne znam.
I svetska praktika li e ili?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 13-May-2010 at 13:33
Овој изум ќе биде исклучиво наше чедо. Никаде по светот не се даваат градски сообраќајници под концесија од простата причина што бројот на возила таму е огромен и нема начин целиот овој број да се таксува ефикасно! Нити со најновите модели на таксување-сателитска патарина, а камо ли со веќе напуштениот-класични патарини. Целта на овие брзи сообраќајници е да го апсорбираат сообраќајот и да ги испразнат другите булевари, т.е. политиката кон магистралите треба да биде СТИМУЛАТИВНА, а не ДЕСТИМУЛАТИВНА како што е случајот доколку би наплаќал. Сето ова е една тотално безумна, неодговорна и деструктивна политика на градските власти која не води никаде! Има илјада причини градот/државата да си ги гради и стопанисува овие градски магистрали.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 13-May-2010 at 13:51
Единствено нешто во градски сообраќај што се издава под концесија се тунели или мостови, макаршто и тоа ретко во новиот милениум го гледаме. А и таму се наплаќа со камери и вињетки, сигурно не со наплатни рампи бидејќи тогаш целосно се губи смислата.

За обични сообраќајници немам слушнато, евентуално за урбани автопати, но тоа си е друга категорија. Ние кога стигнавме обиколницата да ја нудиме под концесија, што повеќе да очекуваме?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.469 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.