Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 3334353637 157> |
Author | |||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #681 Posted: 13-May-2010 at 14:19 | ||||||||||
Не е наша измислица тоа. се практикува низ свет.Денешните електронски наплати нудат ефективни методи за наплата бес воопшто задржувања (таман работа класична патарина). Никаде нема рампи, наплатата е со вињета, а тоа што ќе пројде и нема вињета е сликано и после по автоматизам се констатираат регистерски таблички и пристигнува казна, зашто користење приватен имот без влезница е де факто кражба. Наптата се врши или при пејд со картици или пост пејд при наредната регистрација. Така да воопшто не се работи за неефективни методи. Ако градот е немоќен да ги изгради овие проекти, треба да остави простор и за приватен капитал.
А во врска со моделот на концесионирање мислам дека тука се спомнуваше користење на еден нов модел што последниве години се користи низ свет. Без фиксни временски рокови и без фиксни суми крај на концесијата. Се работи за концесија каде што сите параметри се динамични и со договорите не прецизираат суми и рокови туку формули по кои овие параметри се дефинираат. Практично се подпишува систем на сврзани садови па после тоа тековно државата може да го одкупи објектот, може да побара поголем процент од профитот (ако е веќе така договорено). Може градот да се вклучи тековно да покрива процент од "влезниците", во форма на субвенција, а и како стимулација кон користење на овие проекти. Се врачунува инфлација и многу други финансиски и економски параметри. Така да ваков систем може да донесе во Скопје добри проекти и истите да влезат под државна капа во најскоро време кога државата ќе биде способна за тоа. Така да најдобро е да бараме начин како Скопје да дојде до тие проекти. И мислам дека нема простор за страхување дека вакви проекти ќе дестимулираат проток на сообраќајот кон магистралните улици. Edited by lslcrew - 13-May-2010 at 14:21 |
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #682 Posted: 13-May-2010 at 14:22 | ||||||||||
|
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #683 Posted: 16-May-2010 at 23:13 | ||||||||||
Мешана тематика...
|
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #684 Posted: 17-May-2010 at 17:53 | ||||||||||
Постара слика од панорамио од изградбата на новиот мост преку Вардар до железничката станица...
|
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #685 Posted: 03-Jun-2010 at 18:36 | ||||||||||
|
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #686 Posted: 03-Jun-2010 at 18:45 | ||||||||||
Се повеќе се сомневам дека има одредени инстанци што ги поттикнуваат вака граѓани со проблеми јавно да поставуваат нереални и неочекувани барања и редовни тековни проблеми да се прикажуваат по медиуми како спорови од колосални размери. Сомнително е што на исти медиум во исти ден има два вакви случаеви, а притоа ги нема на други медиуми. Но понекогаш и стварно треба да се има механизми на сила некако да се истуркуваат овие работи. И една друга работа што стварно е најапсурдната работа во тој закон за експропријација. Стопирање на работите додека несе реши постапката е најглупава работа што ја имам видено. Што има да се стопира кога ионака на крај пак ќе се обештети парично и ќе продолжи да се гради. Мислам дека и го имаше ова во некоја мера воведено пред четири години па после тоа падна на уставен некој член.
|
|||||||||||
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #687 Posted: 03-Jun-2010 at 23:51 | ||||||||||
Кружен тек кај „Г. Димитров“ Летово ќе биде изграден првиот кружен тек на подрачјето на општината Карпош и тоа на раскрсницата кај средното училиште „Георги Димитров“, најави градоначалникот Стевчо Јакимовски. Новото сообраќајно решение ќе го опфати делот каде што се сечат улиците „Париска“ и „Варшавска“, непосредно до влезот на гимназијата.
Јакимовски смета дека со изградбата на кружниот тек во голема мера ќе се зголеми безбедноста во тој дел каде што сообраќајот е особено фреквентен поради близината на училиштето. „Се одлучивме за оваа ротонда поради честите сообраќајни незгоди и метеж во близина на училиштето. Функционалноста на ваков тип решенија е докажана во речиси сите европски земји, што значи не измислуваме ништо ново, туку преземаме конкретни испробани чекори. Ова е проект на Општината, кој ќе се финансира со општински пари. Изработката на сообраќајното решение, односно проектот е во тек и очекувам работите на терен да завршат најдоцна до почетокот на учебната година“, најави Јакимовски, кој претходно планира да се изврши реконструкција на улицата „Париска“. |
|||||||||||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #688 Posted: 04-Jun-2010 at 01:25 | ||||||||||
Навистина се работи за една фрекфентна локација, страшна гужва е посебно во утринските часови кога сите одат на работа или училиште. Но, не сум баш најсигурен дека кружниот тек би бил најдобро решение.
|
|||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #689 Posted: 04-Jun-2010 at 17:24 | ||||||||||
Мене иако често ми се крева косата кога ќе најават некој кружен тек (поради многуте очигледно промашени локации и илузиите што ни се наметнуваат за кружните текови), мислам дека оваа крстосница е добро место за вакво решение. Се работи за несемафоризирана крстосница на две собирни улици во внатрешност на населба, но сепак значајни. Нивото на сообраќајот е преголемо за да се остави постојната состојба, а премало за кружен тек да не може да се справи со протокот.
|
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #690 Posted: 04-Jun-2010 at 20:37 | ||||||||||
Па кружен ток како решение не е нешто што треба да се отфрли одма како решение иако досега во Скопје е саботирано отфрлано и незнам зашто. Може да биде особено корисно доколку се употреби за улици со исти приоритет, а да биде особено проблематично ако не се употреби правилно. Овдека Париска е со поголем приоритет од Варшавска и незнам колку практично ќе се покаже на терен кружниот ток. Не ги знаеме параметрите, приливите и одливите колкави се по крак за да можеме да изведеме некои заклучоци, а далеку дефинитивни со оглед што не познаваме сообраќјно-инженерски техники. Имам длабок сомнеж дека ќе успее тука кружен ток да се справи со ваква раскрсница со асиметричен приоритет и асиметричен прилив и одлив. Семафоризација ми изгледа како попаметно решение. Сепак оставам простор да го пофалам решението ако се покаже како успешно.
Edited by lslcrew - 04-Jun-2010 at 20:38 |
|||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #691 Posted: 04-Jun-2010 at 22:35 | ||||||||||
Во право си, ги немаме податоците за да можеме да анализираме подлабоко, но генерално околностите се во ред. Не би се сложил дека Париска е не знам колку асиметрична по важност и ниво на сообраќај од Варшавска (независно од различниот профил), особено сега кога завршува слепо кај Алумина. Со новиот ДУП кај Г-мол тоа можеби е сменето, но сепак нема голем простор за зголемување на сообраќајот бидејќи во близина е Булевар 8-ми септември кој ќе го влече транзитниот сообраќај. А оној заклучокот дека досега во Скопје кружните текови биле саботирани како решение не мислиш дека е несоодветен? Како биле саботирани? Јас не гледам никаква агенда ниту завера која ете се бавела со саботажа на ова сообраќајно решение. |
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #692 Posted: 04-Jun-2010 at 23:06 | ||||||||||
Погрешен збор употребив. Мислам потиснувано неупотребувано како решение. еве погледни го само Мадрид на пример. Преплавен е и очигледно кружен ток е по дифолт решение па ако неможе се иде на друго. Имам видено на интернет по блиски исток дури и имаат де факто клучки на само едно ниво, а се работи за кружни токови на автопати со радиус од километар. Така да низ свет е многу поупотребувано одколку кај нас на пример. Барем од после земјотресот нема кружни токови во Скопје, а пред тоа може да се насети дека доста било застапено, плоштад слобода, градски плоштад и слично. Во секој случај добро е што се враќа во барабан, само малку е глупаво што се употребува како подлога за споменици и знаменитости (други случаеви), им се продава на граѓаните како магично сообраќајно решение (ова решение и кај католичка), а всушност се работи за инфантилности и кружниот ток е само атрактивен и интересен на изглед, а сите забораваат дека се работи за само едно обично сообраќајно решние и ништо повеќе со свои уникатни специфични параметри.
Во однос на Г-Молл мора сериозно да се земе во предвид. |
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #693 Posted: 05-Jun-2010 at 01:57 | ||||||||||
|
|||||||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #694 Posted: 06-Jun-2010 at 10:00 | ||||||||||
имам едно прашање што ме мучи цело време.... дали ќе може да се изгради тунелот под плоштад без ништо да не се чепка над земја... од згради... па сега до споменици....насекаде што се.... дали ќе пречат... и ќе ги отежнуваат работите.... не дека ќе се гради во блиско време... ама ме интересира.... дали после се.... има простор и можности да се реализира.... да не биде после да не им се копа за да не тргаат нешто што е поставено сега.... |
|||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #695 Posted: 06-Jun-2010 at 11:35 | ||||||||||
Секако, сега е знаат длабочината на канализација, и со денешна технологија и техника (читај пари) се е можно.
|
|||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #696 Posted: 06-Jun-2010 at 12:04 | ||||||||||
Дали знаеш како идат цените за ангажирање на вакви машини.... и твоја проценка....отприлика колку би коштала цела интервенција....двата тунела+ ЛРТ....максимум трошоци... сум гледал многу емисии....знам дека е можно но.... колку ние можеме да си дозволиме... а мислам дека можеме |
|||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #697 Posted: 06-Jun-2010 at 13:20 | ||||||||||
Би говореле за милиарди евра ???, мислам дека далекеку сме од тоа денеска, но некој нови дечки неминовно ќе го остварат и тоа.
|
|||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #698 Posted: 06-Jun-2010 at 16:45 | ||||||||||
сепак мислам дека не се работи за толку голема сума.... затоа што делот од НБРМ до Плоштад може да се направи cut-and-cover... па и оној од плоштад Пела до фонтаната.....сега како што е состојабата...ако почне да се гради... може cut-and-cover да се оди и кај делот кај што би бил Хотелот на Плоштад.... и натаму низ градичките да се оди со бушење што и не е така многу... после Тифани се оди cut-and-cover, со тоа што тој дел на Партизанска ќе биде затворен...но тоа не е ништо.... и ја би го правел по замислата на lsl...односно да искача после Соборниот храм... за ЛРТ незнам дали би го продолжил или и тој би го искачил на површина...ЛРТ е посебна работа.... единствено глупо ќе биде ако се изгради хотелот... па и таму да се оди со бушење....... Е сега имам неколку прашања... Колку идат темелите на зградите околу плоштад во длабочина, ако знае некој? Отприлика на која длабочина би идел тунелот...и дали може (подземни води, ова, она)? И дали може да се гради врз тунелот.... ако е потребно и да се зајакне на тоа место, ама дали може ( и најверојатно иде тунел-земја-темели на зграда, или како?)? и за на крај би го пишал ова.... иако сакам да се реализира овој замислен проект... јас би го исклучил тунелот за возила... и би го направил ЛРТ-то само....затоа што мислам дека во иднина... работите ќе се сменат и нема да се возат автомобили.... да би имал можност би забранил коли да се возат во Центар... но нвм.... што мислите вие и ако некој може да ми одговори на прашањата.... значи многу сум противник на возила на фосилни горива Edited by FoSsiL - 06-Jun-2010 at 16:46 |
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #699 Posted: 11-Jun-2010 at 15:28 | ||||||||||
|
|||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #700 Posted: 21-Jun-2010 at 15:53 | ||||||||||
|
|||||||||||
Post Reply | Page <1 3334353637 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |