build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 13-May-2010 at 14:19
Не е наша измислица тоа. се практикува низ свет.Денешните електронски наплати нудат ефективни методи за наплата бес воопшто задржувања (таман работа класична патарина). Никаде нема рампи, наплатата е со вињета, а тоа што ќе пројде и нема вињета е сликано и после по автоматизам се констатираат регистерски таблички и пристигнува казна, зашто користење приватен имот без влезница е де факто кражба. Наптата се врши или при пејд со картици или пост пејд при наредната регистрација. Така да воопшто не се работи за неефективни методи. Ако градот е немоќен да ги изгради овие проекти, треба да остави простор и за приватен капитал.

А во врска со моделот на концесионирање мислам дека тука се спомнуваше користење на еден нов модел што последниве години се користи низ свет. Без фиксни временски рокови и без фиксни суми крај на концесијата. Се работи за концесија каде што сите параметри се динамични и со договорите не прецизираат суми и рокови туку формули по кои овие параметри се дефинираат. Практично се подпишува систем на сврзани садови па после тоа тековно државата може да го одкупи објектот, може да побара поголем процент од профитот (ако е веќе така договорено). Може градот да се вклучи тековно да покрива процент од "влезниците", во форма на субвенција, а и како стимулација кон користење на овие проекти. Се врачунува инфлација и многу други финансиски и економски параметри. Така да ваков систем може да донесе во Скопје добри проекти и истите да влезат под државна капа во најскоро време кога државата ќе биде способна за тоа. Така да најдобро е да бараме начин како Скопје да дојде до тие проекти.  И мислам дека нема простор за страхување дека вакви проекти ќе дестимулираат проток на сообраќајот кон магистралните улици.


Edited by lslcrew - 13-May-2010 at 14:21
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 13-May-2010 at 14:22
За приклучување на Партизанска се чека по 30 минути

За вртење лево, односно за приклучување од Климент Охридски на Партизанска дозволено е да се вози само по една коловозна лента, а останатите две се за движење право, па затоа на оваа крстосница секој ден е хаос

Булеварот Климент Охридски е во хаос, откако Градот ја затвори улицата Илинденска. На крстосницата кај Соборната црква, за приклучување од овој булевар на булеварот Партизански одреди се чека и по половина час. Во шпиц периодите од денот, колоната возила за приклучување налево е долга речиси километар. Колоните автомобили се до улицата Мито Хаџи Василев Јасмин. Проблемот настанува поради тоа што за вртење лево, односно за приклучување на Партизанска дозволено е да се вози само по една коловозна лента, а останатите две се за движење право. Но во моментов со оглед дека Илинденска е затворена, на тие ленти е речиси секогаш празно, оти сите сега ја користат Партизанска. Па така првата летна е преполна, а останатите две зјаат празни. Ретко кој се осмелува да сврти лево од втората лента, бидејќи кај автобуската постојка стои полиција и редовно ги казнува граѓаните.
"Па, ова е срамота. Кога веќе затвораат една улица, тогаш треба да размислат да воведат алтернативен режим на движење. Што е проблем ако дозволат и од втората лента да се врти лево. Тоа е идеално решение за да се среди хаосот кој владее на Климент Охридски", коментираат скопјани.
Од Град Скопје објаснуваат дека ја разгледувале оваа опција за движење по Климент Охридски, но по проверката на терен дошле до заклучок дека доколку се дозволи вртење лево од две ленти, ќе дојде до судири на возилата поради малото растојание меѓу лентите.
"Град Скопје при изготвувањето на времените сообраќајни решенија, додека се проширува улицата Илинденска, ги разгледа сите можни опции за намалување на метежот. Симулациите за крстосницата кај Соборниот храм покажаа дека не постои сообраќајна геометрија за безбеден проток на возила доколку налево би се вртело од две ленти за приклучување на Партизанска. Поедноставно кажано, поради намаленото растојание меѓу двете колони, можни се чести судири на автомобилите од двете ленти", велат од Град Скопје.

http://vest.com.mk/?ItemID=05846F4FE131D546AC84547B8D083370
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 16-May-2010 at 23:13
Мешана тематика...

Изградбата на „Илинденска“ го натрупа Дебар Маало со возила

Потегот од фонтаната до „Рузвелтова“ ќе биде затворен уште најмалку две недели

Сања Наумовска

„Илинденска“ од фонтаната „Лотос“ до „Рузвелтова“ ќе биде затворена најмалку уште две недели. Сообраќајот дотогаш ќе се одвива по околните улици во Дебар Маало, каде што деновиве владее вистински сообраќаен хаос. Метежот се пренесува и на „Партизанска“ и на проодниот дел на „Илинденска“. Сепак, поради кусиот временски период, градските власти не размислуваат за нови сообраќајни решенија низ уличките во Дебар Маало.

„Нема да се воведува евентуално еднонасочно одвивање на сообраќајот заради олеснување на движењето на возилата, бидејќи, во зависност од временските услови, од 1 јуни очекуваме да се врати стариот режим на сообраќај на затворениот дел од ’Илинденска’“, информираат од Градот.

Нов сообраќаен режим има и на второто градско градилиште, булеварот „Србија“. На потегот кај бензинската пумпа на „Макпетрол“, возилата се пренасочуваат поради завршување на средишниот појас од зеленилото на новиот булевар. Деновиве се работи и на уредување на сервисната улица што води покрај пругата, заради полесно вклучување и исклучување на возилата што доаѓаат од населбата Лисиче.

На „Илинденска“ во тек е трасирањето на новите коловозни ленти, информираат градските власти. Истовремено, се обезбедува подземната инсталација, се поставуваат сливниците за атмосферските води, а подлогата се тампонира. Во текот на изминатата недела по должината на новите коловозни ленти се поставуваа и рабници. Се очекува до крајот на месецов да завршат градежните работи што го оневозможуваат одвивањето на сообраќајот, велат во Градот.

На булеварот „Србија“, пак, се работи на раскрсницата меѓу булеварите „Србија“, „Трета македонска бригада“ и „Дванаестта македонска бригада“. Започнато е асфалтирањето и поставувањето рабници, а истовремено ќе се асфалтираат уште 300 метри од проширувањето на „Србија“, во насока кон улицата „Првомајска“. На овој дел претходно беше направена заштита на подземната инсталација, а дел од инсталацијата беше дислоциран. Исто така, комплетно се асфалтирани првите 700 метри од проширувањето од раскрсницата со „Видое Смилевски - Бато“ до „Трета македонска бригада“. Моментно, информираат од Градот Скопје, на потегот се редат рабници, а на тротоарите и велосипедската патека се поставуваат бехатон-плочки. Вкупната должина на проширувањето на булеварот Србија изнесува 1.700 метри, за што Градот Скопје ќе потроши околу 2 милиона евра.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=7B67085F8C1FEA468DD61DE1D43A80BE

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 17-May-2010 at 17:53
Постара слика од панорамио од изградбата на новиот мост преку Вардар до железничката станица...


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 03-Jun-2010 at 18:36

Одземени дворови во замена за улица

Сеад Ризвановиќ Коментари (0)   
03.06.2010 16:11
Низ овој двор треба да поминува новата улица

 

Вака не било ни во турско, со овие зборови десетици семејства од општината Ченто реагираат на одлуката на општина Гази Баба да направи улица што ќе поминува низ нивните дворови.

Новата улица ќе никне за потребите на нова зграда, ќе поминува низ улиците Антон Панов и Палмиро Тољати.

„Дали некој ќе му помине низ двор, не работат со согласност, од општина работат сами како сакаат. Улицата треба да помине низ двор и да го дели на половина“, изјави Богослав Тодоровски.

Со одлуката на општината жителите губат голем дел од веќе откупените дворови за кои имаат имотни листови.

Доколку се исполни планот на општина Гази Баба проектираната улица треба да помине директно низ дворовите и ќе биде залепена до куќите на луѓето од оваа населба.

Луѓето велат нема да дозволат домовите во кои живеат со генерации да им бидат уништени.

„Гасовите од возилата денес што ќе поминат, треба се да оди во собата да го дишеме тоа. Подобро да не убијат да не постоиме како фамилија, на земјава не давам да поминува улица“, вели Блаже Јакимовски.

Од општина Гази Баба велат улицата се гради согласно деталниот урбанистички план од 2002 година, луѓето знаеле за тоа, а ќе бидат обесштетени според законот за експропријација на земјиште, бидејќи новата улица е прогласена за јавен интерес.

Сепак некои од жителите веќе добиле решенија од министерството за финансии во кои дел од приватното земјиште им е веќе одземено без никаков надомест.

„По мене е државна плачка, нека дојде било кој министер или премиерот и нека ми објасни дека ова е законски“, изјави Иван Андреевски.

Интересно е што на објектот што се гради нема табла каква што налага законот на која треба да пишува кој е инвеститор.

Од општината велат инспекциите излегле на терен, табла наскоро ќе се постави, меѓутоа ни тие веднаш не знаеја да кажат кој е мистериозниот инвеститор за кого се прави новата улица.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=123856
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 03-Jun-2010 at 18:45
Се повеќе се сомневам дека има одредени инстанци што ги поттикнуваат вака граѓани со проблеми јавно да поставуваат нереални и неочекувани барања и редовни тековни проблеми да се прикажуваат по медиуми како спорови од колосални размери. Сомнително е што на исти медиум во исти ден има два вакви случаеви, а притоа ги нема на други медиуми. Но понекогаш и стварно треба да се има механизми на сила некако да се истуркуваат овие работи. И една друга работа што стварно е најапсурдната работа во тој закон за експропријација. Стопирање на работите додека несе реши постапката е најглупава работа што ја имам видено. Што има да се стопира кога ионака на крај пак ќе се обештети парично и ќе продолжи да се гради. Мислам дека и го имаше ова во некоја мера воведено пред четири години па после тоа падна на уставен некој член.


Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 03-Jun-2010 at 23:51

Кружен тек кај „Г. Димитров“

 
Летово ќе биде изграден првиот кружен тек на подрачјето на општината Карпош и тоа на раскрсницата кај средното училиште „Георги Димитров“, најави градоначалникот Стевчо Јакимовски. Новото сообраќајно решение ќе го опфати делот каде што се сечат улиците „Париска“ и „Варшавска“, непосредно до влезот на гимназијата.

Јакимовски смета дека со изградбата на кружниот тек во голема мера ќе се зголеми безбедноста во тој дел каде што сообраќајот е особено фреквентен поради близината на училиштето.

„Се одлучивме за оваа ротонда поради честите сообраќајни незгоди и метеж во близина на училиштето. Функционалноста на ваков тип решенија е докажана во речиси сите европски земји, што значи не измислуваме ништо ново, туку преземаме конкретни испробани чекори. Ова е проект на Општината, кој ќе се финансира со општински пари. Изработката на сообраќајното решение, односно проектот е во тек и очекувам работите на терен да завршат најдоцна до почетокот на учебната година“, најави Јакимовски, кој претходно планира да се изврши реконструкција на улицата „Париска“.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 04-Jun-2010 at 01:25
Навистина се работи за една фрекфентна локација, страшна гужва е посебно во утринските часови кога сите одат на работа или училиште. Но, не сум баш најсигурен дека кружниот тек би бил најдобро решение.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 04-Jun-2010 at 17:24
Мене иако често ми се крева косата кога ќе најават некој кружен тек (поради многуте очигледно промашени локации и илузиите што ни се наметнуваат за кружните текови), мислам дека оваа крстосница е добро место за вакво решение. Се работи за несемафоризирана крстосница на две собирни улици во внатрешност на населба, но сепак значајни. Нивото на сообраќајот е преголемо за да се остави постојната состојба, а премало за кружен тек да не може да се справи со протокот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 04-Jun-2010 at 20:37
Па кружен ток како решение не е нешто што треба да се отфрли одма како решение иако досега во Скопје е саботирано отфрлано и незнам зашто. Може да биде особено корисно доколку се употреби за улици со исти приоритет, а да биде особено проблематично ако не се употреби правилно. Овдека Париска е со поголем приоритет од Варшавска и незнам колку практично ќе се покаже на терен кружниот ток. Не ги знаеме параметрите, приливите и одливите колкави се по крак за да можеме да изведеме некои заклучоци, а далеку дефинитивни со оглед што не познаваме сообраќјно-инженерски техники. Имам длабок сомнеж дека ќе успее тука кружен ток да се справи со ваква раскрсница со асиметричен приоритет и асиметричен прилив и одлив. Семафоризација ми изгледа како попаметно решение. Сепак оставам простор да го пофалам решението ако се покаже како успешно.

Edited by lslcrew - 04-Jun-2010 at 20:38
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 04-Jun-2010 at 22:35


Во право си, ги немаме податоците за да можеме да анализираме подлабоко, но генерално околностите се во ред. Не би се сложил дека Париска е не знам колку асиметрична по важност и ниво на сообраќај од Варшавска (независно од различниот профил), особено сега кога завршува слепо кај Алумина. Со новиот ДУП кај Г-мол тоа можеби е сменето, но сепак нема голем простор за зголемување на сообраќајот бидејќи во близина е Булевар 8-ми септември кој ќе го влече транзитниот сообраќај.

А оној заклучокот дека досега во Скопје кружните текови биле саботирани како решение не мислиш дека е несоодветен? Како биле саботирани? Јас не гледам никаква агенда ниту завера која ете се бавела со саботажа на ова сообраќајно решение.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 04-Jun-2010 at 23:06
Погрешен збор употребив. Мислам потиснувано неупотребувано како решение. еве погледни го само Мадрид на пример. Преплавен е и очигледно кружен ток е по дифолт решение па ако неможе се иде на друго. Имам видено на интернет по блиски исток дури и имаат де факто клучки на само едно ниво, а се работи за кружни токови на автопати со радиус од километар. Така да низ свет е многу поупотребувано одколку кај нас на пример. Барем од после земјотресот нема кружни токови во Скопје, а пред тоа може да се насети дека доста било застапено, плоштад слобода, градски плоштад и слично. Во секој случај добро е што се враќа во барабан, само малку е глупаво што се употребува како подлога за споменици и знаменитости (други случаеви), им се продава на граѓаните како магично сообраќајно решение (ова решение и кај католичка), а всушност се работи за инфантилности и кружниот ток е само атрактивен и интересен на изглед, а сите забораваат дека се работи за само едно обично сообраќајно решние и ништо повеќе со свои уникатни специфични параметри.

Во однос на Г-Молл мора сериозно да се земе во предвид.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 05-Jun-2010 at 01:57
Дупки имаме, ама нема кој да ги асфалтира!


При секој дожд и при секое невреме жителите на Стајковци се соочуваат со огромни проблеми. Но, тоа не важи само за помалите улички, туку и за главната улица која ги поврзува Стајковци и селото Сингелиќ, каде што поради неизградената главна канализациска мрежа шахтите почнуваат да се отвораат


Предизборните ветувања останаа само на хартија. Жителите на Стајковци, како и оние од другите населени места во Општина Гази Баба, се соочуваат со најголемите проблеми, а тоа се асфалтирањето на патиштата и канализациската мрежа. При секој дожд или при невреме тие се соочуваат со огромни проблеми. Но, тоа не важи само за помалите улички, туку и за главната улица која ги поврзува Стајковци и селото Сингелиќ, каде што поради неизградената главна канализациска мрежа шахтите почнуваат да се отвораат, при што се прават огромни кратери, а за тоа никој не одговара. Овој проблем го има и улицата број "24" во населеното место Стајковци, во должина од 270 метри, каде што секоја година патот и дупките се крпат со песок, а не се асфалтира, и при секое невреме се полнат септичките јами и се прават дупки на самата улица. До кога вака, се прашуваат жителите од оваа улица.
- Навистина имаме проблем, кога врне не можеме дома да влеземе што од огромните дупки кои се полни со вода што од преполните јами. Мораме со чизми да влегуваме дома како да живееме покрај река, а не на улица. Од општината ни ветуваа дека ќе ни ја асфалтираат улицата и ќе ни го решат проблемот, но се уште чекаме. Се надеваме дека наскоро ќе се движиме по асфалтирана улица, нема повеќе само да ни ја тампонираат - вели Снежана, која живее на оваа раскопана улица.

Таа додава дека, исто така, проблем што ги мачи жителите на населеното место Стајковци и Сингелиќ е локалниот пат кој веќе е претесен за возилата и бараат општината да најде алтернатива. Тоа е локалниот пат Стајковци - Камник, со што би се растоварил и скратил патот до центарот на градот во должина од 3 км.

Се обративме до одговорните во Општина Гази Баба за да добиеме одговор на прашењето за улицата број 24" во населбата Стајковци зошто се уште не е асфалтирана како што им е ветено. Но, до затворање на весникот од нив не добивме никакво објаснување.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=C99CAB2D9055C946B023B6475CCBAED6
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 06-Jun-2010 at 10:00

имам едно прашање што ме мучи цело време.... дали ќе може да се изгради тунелот под плоштад без ништо да не се чепка над земја... од згради... па сега до споменици....насекаде што се.... дали ќе пречат... и ќе ги отежнуваат работите....

не дека ќе се гради во блиско време... ама ме интересира.... дали после се.... има простор и можности да се реализира.... да не биде после да не им се копа за да не тргаат нешто што е поставено сега....

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 06-Jun-2010 at 11:35
Секако, сега е знаат длабочината на канализација, и со денешна технологија и техника (читај пари) се е можно.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 06-Jun-2010 at 12:04

Дали знаеш како идат цените за ангажирање на вакви машини.... и твоја проценка....отприлика колку би коштала цела интервенција....двата тунела+ ЛРТ....максимум трошоци... 

сум гледал многу емисии....знам дека е можно но.... колку ние можеме да си дозволиме... а мислам дека можеме

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 06-Jun-2010 at 13:20
Би говореле за милиарди евра ???, мислам дека далекеку сме од тоа денеска, но некој нови дечки неминовно ќе го остварат и тоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 06-Jun-2010 at 16:45

сепак мислам дека не се работи за толку голема сума.... затоа што делот од НБРМ до Плоштад може да се направи cut-and-cover... па и оној од плоштад Пела до фонтаната.....сега како што е состојабата...ако почне да се гради... може cut-and-cover да се оди и кај делот кај што би бил Хотелот на Плоштад.... и натаму низ градичките да се оди со бушење што и не е така многу... после Тифани се оди cut-and-cover, со тоа што тој дел на Партизанска ќе биде затворен...но тоа не е ништо.... и ја би го правел по замислата на lsl...односно да искача после Соборниот храм... за ЛРТ незнам дали би го продолжил или и тој би го искачил на површина...ЛРТ е посебна работа.... единствено глупо ќе биде ако се изгради хотелот... па и таму да се оди со бушење.......


Е сега имам неколку прашања... 

Колку идат темелите на зградите околу плоштад во длабочина, ако знае некој?

Отприлика на која длабочина би идел тунелот...и дали може (подземни води, ова, она)?

И дали може да се гради врз тунелот.... ако е потребно и да се зајакне на тоа место, ама дали може ( и најверојатно иде тунел-земја-темели на зграда, или како?)?

и за на крај би го пишал ова.... иако сакам да се реализира овој замислен проект... јас би го исклучил тунелот за возила... и би го направил ЛРТ-то само....затоа што мислам дека во иднина... работите ќе се сменат и нема да се возат автомобили.... да би имал можност би забранил коли да се возат во Центар... но нвм.... што мислите вие и ако некој може да ми одговори на прашањата....

значи многу сум противник на возила на фосилни горива 





Edited by FoSsiL - 06-Jun-2010 at 16:46
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 11-Jun-2010 at 15:28

Кружни текови на повеќе градски крстосници

Летово треба да се изгради првиот кружен тек кај гимназијата „Георги Димитров“, каде што се сечат улиците Париска и Варшавска




Кружни раскрсници ќе се постават на осум локации во градов. Целта е да се намали метежот низ улиците, како и за поголема безбедност на сите учесници во сообраќајот. Едниот кружен тек ќе биде кај Католичката црква, додека другите ќе бидат распоредени на улиците Четврти јули со булеварот Партизански одреди, 16. Бригада со улицата Коце Металец, Босна и Херцеговина и Александар Урдаревски, Втора македонска бригада со улиците Лазо Трповски, како и со Кемал Сејфула и 16. Бригада со улицата 808. Привршува и изработката на идејното решение за булеварот Никола Карев со булеварот Трета македонска бригада.

- Градот подготви седум идејни решенија за кружни крстосници, а осмата е во финална фаза на идејно проектирање. Приоритет ни се кружните крстосници кај Католичката црква, улицата Четврти јули со булеварот Партизански одреди, 16. Бригада со Коце Металец и булеварот Никола Карев со булеварот Трета македонска бригада. Сепак, треба да се води сметка дека се работи за идејни решенија што зависат и од реализацијата на проширувањата на некои сообраќајници, па затоа можеби нивната изградба треба да се очекува во наредната буџетска година, па сé до крајот на мандатот на градоначалникот Коце Трајановски. Со идејните решенија се предвидени повеќе видови кружни крстосници. Најспецифична е крстосницата кај Католичката црква. Ова во суштина ќе биде првата турбокружна крстосница, каде што со смалување на брзината, насоката и влезот на возилата ќе се зголеми ефикасноста на сообраќајот во кружниот тек.

Идејните решенија престануваат своевидни научни трудови, кои ги земаат предвид сите сообраќајни карактеристики и ги комбинираат со генералните развојни концепти на новите идејни решенија за решавање на проблемите со метежот во сообраќајот - вели Неделчо Крстевски, портпарол на градот.

Колкав буџет ќе биде подготвен за реализација на овие ротонди ќе се знае откако ќе се изработат ваквите проекти.

Според најавите на градоначалникот на општината Карпош, Стевчо Јакимовски, летово треба да биде изграден првиот кружен тек кај гимназијата „Георги Димитров“, каде што се сечат улиците Париска и Варшавска. Наменет е за поголема безбедност на минувачите, кои во најголем број се ученици.

- Се одлучивме за оваа ротонда поради честите сообраќајни незгоди и метежот во близината на училиштето. Функционалноста на ваков тип решенија е докажана во речиси сите европски земји, што значи не измислуваме ништо ново, туку преземаме конкретни испробани чекори. Ова е проект на општината, кој ќе се финансира од сопствени пари. Изработката на сообраќајното решение, односно проектот е во тек и очекувам работите на терен да завршат најдоцна до почетокот на учебната година - вели Стевчо Јакимовски.

За проектот општината веќе има добиено согласност од градот Скопје, како и од МВР.

- Сé уште немаме подготвено конкретен проект затоа што треба да се избере оној што ќе работи на ваквото решение и тој ќе подготви предмет-пресметка. По тоа ќе се знае колку пари ќе се потрошат и кога точно ќе се почне со работа - вели Виолета Цветковска, портпаролка на општината Карпош.

Можна е изградба на кружен тек и на раскрсницата кај „Влајко“, меѓутоа сé уште не е донесена конечна одлука.

Во градот, сега за сега, постои само еден кружен тек, оној во Дебар Маало.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=610101552115&id=14&prilog=0&setIzdanie=22005
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 21-Jun-2010 at 15:53

Градот Скопје Ве поканува на официјалниот почеток на градежните работи за реконструкција на улицата Благоја Стефковски, во населбата Маџари. Градежните работи на улицата ќе почнат утре /22.06.2010 година, вторник/ во 11 часот на крстосницата на улиците Благоја Стефковски и Методија Андонов Ченто, односно на 500 метри од исклучувањето од булеварот Александар Македонски.

Стартот на градежните работи ќе го означат градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и градоначалникот на општината Гази Баба, Тони Трајковски.

www.skopje.gov.mk
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.