Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 3435363738 157> |
Author | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #701 Posted: 21-Jun-2010 at 15:55 |
Би било добро некој новинар да го постави прашањето за премин овде (42° 0'2.17"N 21°28'53.52"E). Ќе пренасочи голем дел од сообраќајот и преминот подоле кајшто испогина многу народ веќе нема да го има карактерот на импровизирана градска магистрала, туку ќе остане само локален премин. Еден таков премин е една исклучиво мала и ефтина интервенција, а добивката е огромна. Ќе биде од значење и за жителите и за малото и средно стопанство што се развива во тој дел.
Edited by lslcrew - 21-Jun-2010 at 16:05 |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #702 Posted: 21-Jun-2010 at 22:49 |
А дали се знае рок на градење на оваа улица? И дали во меѓувреме ќе биде скроз затворена?
|
|
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #703 Posted: 22-Jun-2010 at 14:44 |
lslcrew & djole88, одговори имате во оваа вест:
1 2 Еве како изгледа пресекот на коловозот со бетонската основа што беше карактеристична за овој сегмент |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #704 Posted: 24-Jun-2010 at 13:56 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #705 Posted: 25-Jun-2010 at 02:44 |
Алоооо ХИЛТА, не столпчиња, жардињери, огради, зафрканции на среде булевар! Edited by lslcrew - 25-Jun-2010 at 02:44 |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #706 Posted: 29-Jun-2010 at 05:30 |
Наместо кај Католичка, Трајановски ќе гради кружен тек во Ѓорче Петров Иако лани градоначалникот Трајановски најави изградба на осум кружни раскрсници, годинава ќе прави сосема деветта ваква раскрсница кај „Планет“, во чија средина треба да биде поставен споменикот на револуционерот Ѓорче Петров Скопскиот градоначалник Коце Трајановски како свој приоритет за
растоварување на сообраќајниот метеж одбра годинава да гради кружен тек
на улицата Ѓорче Петров, кај трговскиот центар „Планет“, за чиј средишен
дел неговиот колега Сокол Митровски веќе нарача споменик на патронот на
општината. Лани Трајановски најави изградба на осум кружни раскрсници
во Скопје, како свои сообраќајни приоритети, при што раскрсницата во
Ѓорче Петров не беше меѓу нив. Градската власт не објасни по кои
критериуми утврдиле дека станало поважно да се гради кружен тек меѓу
улиците Ѓорче Петров, Воин Драшковиќ и Радушка, а не на пример кај
црквата „Свети Петар и Павле“ или уште повеќе, кај Католичка црква, каде
што владее вистински метеж. |
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #707 Posted: 29-Jun-2010 at 07:59 |
Мене ми личи дека единствена причина зошто се прави овој кружен тек е споменикот. Оваа раскрсница си има семафор на кој ама баш никогаш не сум чекал повеќе од 2-3 минути од било која страна. Со профункционирањето на обиколницата и сите нејзини поврзувања со деловите од градот мислам дека оптеретувањето ќе биде и помало. |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #708 Posted: 29-Jun-2010 at 22:26 |
Тука треба кружен тек под итно ама и кај Католичка таму е поприоритетно.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #709 Posted: 14-Jul-2010 at 05:23 |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=98C6D2DEA715C84A94B2D4873D0C8623 Edited by pbanks - 14-Jul-2010 at 10:47 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #710 Posted: 15-Jul-2010 at 16:22 |
|
|
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #711 Posted: 16-Jul-2010 at 04:56 |
Znae ponekogas da ima guzva,ama i jas ne sum siguren od potrebata za kruzen tek. A za spomenikov...Malku e smesno sto ke ima 2 spomenika na G.Petrov na koi ke bidat daleku eden od drug 150 metri.Dodusa,edniov ke bide Gjorce konjanik,na vekje postoeckiot Gjorce ne e na konj. PS Na ovie da im dades da napravat spomenik na Tesla i nego bi go kacile na konj.Magarinja. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #712 Posted: 16-Jul-2010 at 15:58 |
[quote]
Подземниот коридор пак излезе на површинаИако постојат неколку студии за подземните сообраќајници во градот, градоначалникот Трајановски, ангажираше шпанска фирма за изработка на нов ваков документПоследниве дваесетина години една од топ-темите за решавање на сообраќајниот хаос во градот е пробивањето на подземните сообраќајници. Се изработија и неколку студии за нивната оправданост, полезност. И стручњаците од Градежниот факултет и од Битолскиот сообраќаен факултет, имаат подготвувано вакви документи, а последна студија што е депонирана во градот е онаа на фирмата „Чакар и партнерс“. Тимот на „Чакар и партнерс“ својата студија ја изработи и му ја даде на градот во перидот 2002-2004 година. Но знаејќи го ова или не, градоначалникот Коце Трајановси завчера објави дека ќе потпишал договор „тежок“ 199.700 евра за консултантски услуги со шпанската компанија, ИДОМ од Билбао, околу изработка на нова студија. Шпанските консултанти со овој договор ќе треба да ги утврдат и правните постапки за начинот на концесионирање и промоција на подземните сообраќајници. Каде што се веќе старите и готови проекти и студии за подземните решенија за скопскиот сообраќај никој не коментира. Во потрага по вистината и поопширни информации за оваа тема контактиравме професори од Градежниот факултет, но и стручњаци што велат дека само еден километар подземна сообраќајница може да достигне цена и до 25 милиони евра. Доколку оваа бројка се помножи со неколкуте километри од подземните сообраќајници што се планира да се изградат во градот, сумата е навистина екстремно голема. Кој ќе го плати ова сé уште не се знае. Градоначалникот Трајановски појаснува дека договорот со шпанскиот консултант содржи и обврска тој да најде концесионер што ќе работи и на финансирање на изградбата на сообраќајниците. За други детали ќе мора да се почекаат порачаните студии. - Проектот е дел од мојата предизборна кампања. Советот на градот со консензус донесе одлука за изнаоѓање на консултант што ќе треба да најде концесионер и за подземните сообраќајници, но и за Луна паркот. По ова се објави меѓународен тендер во реномирано специјализирано списание за јавни огласи, по што е избрана оваа фирма. Целата процедура е многу транспарентно направено, а што се однесува до сумата, според мене таа е ниска за вакви услуги - изјави градоначалникот Трајановски. Овие сообраќајници важат за доста безбедни и брзи, а воедно и екстремно скапи инвестиции. Кај нас една подземна сообраќајница е предвидена како продолжување на булеварот Свети Климент Охридски, кој завршува кај зградата на Владата и треба да продолжи со мост преку Вардар, па со подземни тунели под Калето, и да излезе некаде кај пластичарската улица. Втората подземна улица ќе се гради како продолжеток на булеварот Партизански одреди, ќе минува под плоштадот, ќе се движи покрај кејот и ќе излезе кај Комплексот банки. Од градот велат дека овие проекти се дефинирани според генералниот урбанистички план и со нив ќе се заокружи планот за „Големиот ринг“. Експертите од Градежниот факултет велат дека најдобро е во Скопје да се направат подземни улици со плиток ископ, кој ќе биде покриен со бетонска плоча. Единствено тунелски ископ може да се направи под Калето. Иако може да се јават проблеми со надземните објекти што веќе се изградени, а под кои може да поминат сообраќајниците, сепак стручњаците велат дека доколку се употребат правилата и методите на современото градежништво ќе нема проблеми да се оди и под самите објекти, доколку е тоа потребно и доколку се работи за тунелски ископ. - Иако Скопје има високи подземни води, тоа нема да влијае на изградбата на подземните улици. Сега градежништвото е толку развиено што не е проблем да се направат тунели и низ вода, како оној на Ла Манш, така што и да има подземни води сé се решава, само повисока е цената на чинење- ни изјави професор Дарко Мославац од Градежниот факултет. Што се однесува на консултантските услуги што се плаќаат за ваква работа, тие варираат и се утврдуваат од проект до проект. Кај нас нема унифицирана тарифа, нема универзална вредност на чинење на ваквите проекти, е ставот на Авторската агенција на Македонија. Градското раководство е задоволно со цената постигната со ИДОМ. За нив таа е и ниска. - Добро е што победи ИДОМ. Наша желба е да се најде концесионер што ќе дојде во Скопје и ќе ги изгради овие сообраќајници што се многу значајни за растеретување на сообраќајот. Дополнително консултантот ќе го дефинира тоа дали ќе се плаќа за поминување низ улиците. Триесет проценти од парите што се предвидени за студиите се и за изнаоѓање концесионер. Самата фирма влегува во ризик. Шпанските партнери мора самите да најдат концесионер, за да важи овој договор - вели Трајановски. Податоците од овие две студии ќе се споредат и со податоците од студијата што се изработува во Министерството за транспорт и врски, за подобрување на сообраќајот во градот и сите заедно ќе се вметнат во проектот за изградба на подземните сообраќајници и изнаоѓањето концесионер што ќе ги гради. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #713 Posted: 16-Jul-2010 at 15:59 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #714 Posted: 17-Jul-2010 at 00:49 |
Грешката не е во правецот, туку во тоа што оваа улица воопшто се направи еднонасочна. На времето како објаснување беше посочена безбедноста, а сега очигледно таа е уште полоша, што не беше тешко да се претпостави. Но сега заборавија на тогашните објаснувања и излегоа со ново, па ко муви без глави ги менуваат концептите. Океј еве нека се смени правецот, но тоа сигурно многукратно ќе го зголеми напливот на оние кои вртат десно од кај транспортен накај новиот мост ( 41°59'34.55"N 21°26'51.01"E ). Тоа вртење е со право забрането, бидејќи геометријата на кривината е ужасна (да не навлегувам зошто е таква ситуацијата), но никој тоа не го почитува, а со менување на правецот по кој ќе се вози по Владимир Комаров, токму таа траса станува најатрактивна. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #715 Posted: 23-Jul-2010 at 14:15 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #716 Posted: 23-Jul-2010 at 14:19 |
Оваа улица е една од најискршените во Скопје, а со прилично голем проток за улица од овој профил. Се работи за единствена врска на Газибаба со Бутел и Чаир. Се улицата практично глуми булевар "Хрватска" и само говори за потребата од комплетирање на внтрешиот булеварски прстен околу Скопје. Незнам дали во изјавите се спомнало нешто околу овој булевар, ама се сомневам знаејќи колку се широки познавањата на нашите новинари. Ако не чита некој во следна прилика нека го постави прашањето. Лани на дупка на улицава оставив амортизер, а дискот уште има последици. Реконструкцијава е повеќе од потребна.
Edited by lslcrew - 23-Jul-2010 at 14:22 |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Online Posts: 4075 |
Quote Reply #717 Posted: 29-Jul-2010 at 12:52 |
Улица “Кемал Сејфула“ со нов асфалт |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #718 Posted: 29-Jul-2010 at 13:00 |
Нов асфалт и нова машина за вележење улици за кратко време драстично на подобро го менуваат изгледот на улициве, а и функционалноста. Поддршка што повеќе стари улици да се пресвлечат. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #719 Posted: 29-Jul-2010 at 14:34 |
Ќемал Сејфула...
МИА - фото |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Online Posts: 4075 |
Quote Reply #720 Posted: 29-Jul-2010 at 15:02 |
ama sobrakjajna signalizacija ima.....ko da si rabotele deca |
|
Post Reply | Page <1 3435363738 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |