build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 06-Nov-2010 at 18:38
Муабетот за продолжување на Илинденска како и оној за ХТ Карпош ми изгледаат најпримамливо од листава. Само напред. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 08-Nov-2010 at 15:35
ПУШТЕН ВО УПОТРЕБА ПАТ КАЈ ВИЗБЕГОВО





Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, градоначалникот на општина Бутел, Петре Латиновски, советници од Советот на Град Скопје и советници од Советот на општина Бутел, денеска /08.11.2010 година/ во 11 часот го пуштија во употреба новиот асфалтиран пат во населеното место Визбегово.

- Изградбата на овој пат што денеска го пуштаме во употреба е инвестиција вредна дванаесет милиони денари, во којашто Градот Скопје учествува со 50 насто, а 50 насто се средства на општина Бутел. Должината на патов е 900 метри, а неговата изградба значително ќе го подобри квалитетот на живеење на жителите на Визбегово.

Реализацијата на овој заеднички проект на Град Скопје и општина Бутел е инициран од квалитетниот соживот во ова населено место, што воедно е и доказ дека со заеднички сили може успешно да се надминат сите проблеми- истакна Градоначалникот Трајановски.

При изградбата на патот е поствено и ново улично осветленување.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=3764&mid=482&tabId=1&tabindex=0


Edited by lslcrew - 08-Nov-2010 at 15:36
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 08-Nov-2010 at 16:32


По какви ли стандарди е граден овој „пат“  Ohno
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 08-Nov-2010 at 16:36
По селски се разбира хаха :-) И јас го приметив целиот е крив и чуден, ама ај ќе им врши работа на луѓето таму т.е. ќе видиме :-)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 08-Nov-2010 at 16:44
Ова не е пат, ова е нафрлан чакал и асфалт.

Зошто не ги прават работите како што треба од старт. Ова е сепак градска зона, треба да има минимум рабници (евентуалнобанкина од некаков тип кон пругата), 2 ленти со барем 3 метри ширина. Дури и да беше во сред Мариово, редно е конечно да ги отфрлиме овие никакви стандарди на работи, и новите патни објекти кои се изведуваат да бидат според некои минимално прифатливи критериуми.

Овие бљувотини не само што не се рачунаат за проекти, туку спрема мене им ностат и негативни поени на властите.


Edited by pbanks - 08-Nov-2010 at 16:45
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 08-Nov-2010 at 18:13
Ama pat
Kakvo osvetluvanje?vo bandera!!!alo koj vek sme!
Kade se trotuarite, signalizacija itn.
Ova demek eve i ovde investirame, ova e idiotizam i gradacalnicite trebat da se sramat a ne da se reklamirat po televizija!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 08-Nov-2010 at 18:26
Токму и затоа го постирав ова. Прашање е колку и овој пат е според ДУП,  во кој нели е права линија. Барем тука е бришан простор и може да се следи пругата. Сепак може би преовладува пристапот да се обезбеди техничко решение што во некоја мера е рационално до некаде. Овие луѓе што воопшто немале ни пристап и кршеле возила во калови и камења, сега ќе го добијат. И преку се некои Ѕ=кривини не се опрадуваат. Мај Мацедониа кај го најде осветлување. Од цел проект осветлувањето е еден од подобрите работи. Дрвена бандера не енешто што е оддамна отфрлено како решение, сосема е прифатливо и дрвени да бидат и да се искористат постојните за струја и телекомуникации што предходно се поставени.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 08-Nov-2010 at 18:32
Originally posted by lslcrew

Токму и затоа го постирав ова. Прашање е колку и овој пат е според ДУП,  во кој нели е права линија. Барем тука е бришан простор и може да се следи пругата. Сепак може би преовладува пристапот да се обезбеди техничко решение што во некоја мера е рационално до некаде. Овие луѓе што воопшто немале ни пристап и кршеле возила во калови и камења, сега ќе го добијат. И преку се некои Ѕ=кривини не се опрадуваат. Мај Мацедониа кај го најде осветлување. Од цел проект осветлувањето е еден од подобрите работи. Дрвена бандера не енешто што е оддамна отфрлено како решение, сосема е прифатливо и дрвени да бидат и да се искористат постојните за струја и телекомуникации што предходно се поставени.


Ama zoato ne gi smenile so normalni stolbovi za osvetluvanje, tamam i kablite kje si bea podzemja!Ej ne mi se veruva samo taka asvaltirana vo najlosiot nacin! Nema trotuar, kade da se gazi vo kal? katastrofa e, nema nisto od ova investicija!Asvaltot i taka kje pocne da dobiva dupki! OhnoOhnoOhnoCrazykolku cm e asvaltot?1 centimetar?Ohno
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 08-Nov-2010 at 19:13
Originally posted by lslcrew

Токму и затоа го постирав ова. Прашање е колку и овој пат е според ДУП,  во кој нели е права линија. Барем тука е бришан простор и може да се следи пругата. Сепак може би преовладува пристапот да се обезбеди техничко решение што во некоја мера е рационално до некаде. Овие луѓе што воопшто немале ни пристап и кршеле возила во калови и камења, сега ќе го добијат. И преку се некои Ѕ=кривини не се опрадуваат. Мај Мацедониа кај го најде осветлување. Од цел проект осветлувањето е еден од подобрите работи. Дрвена бандера не енешто што е оддамна отфрлено како решение, сосема е прифатливо и дрвени да бидат и да се искористат постојните за струја и телекомуникации што предходно се поставени.


Ова е сигурно точно, и веројатно токму по тоа се воделе. Но освен кај шака локалци, мислам дека си носат само негативни поени кај другите.

Мислам дека е крајно време да се престне со технички решенија, привренеми решенија итн, па токму од тие решенија и ни произлегуваат могу проблеми кои ги дискутираме по форумов.

Колку може да е поскапа асална профилација на овој пат? Не велам дека треба да има незнам какво осветление, не море да има тротоари (освен ако не го користат и пешаци, тогаш мора). Едноставно да исполнува минимум технички услови за едно трајно решение, решение кое понатаму може да се разубавува, надградува, облагородува, но барем да знаеме дека основата е здрава.

Илинденска е одличен пример каде што ем властите покажуваат дека кога сакаат, можат, ем мислам дека тој проект има 100% одобрување од сите (можеби не само од „старите скопјани“ од маалото). Мислам дека ако го демонстрираат тој сериозен пристап кон проектите почесто, можат да сметаат на продолжување на нивните мандати во недоглед.

Ќе ти дадам еден пример. Ако продолжиш по Сава Ковачевиќ нагоре накај Припор и Сопиште, веројатно и Сава Ковачевиќ, и другите помали улички кои се разгрануваат околу, и оној патот над Теферич некогаш во минатото биле направени по оваа логика... Техничко решение, ќе им врши работа на луѓето.

Што правиме денеска кога Сава Ковачевиќ е опседната со објекти до самата линија на коловозот? Можноста таа улица да се оправи е невозможна, единствено решение е нов пристап до тој дел од градот.


Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 09-Nov-2010 at 00:08
Шота и црвена лента за 900 метри асфалт во Визбегово

Пуштањето во употреба на новата асфалтирана улица во Визбегово, која не е долга ниту еден километар, вчера повеќе наликуваше на забавна манифестација, отколку на завршеток на една сосема обична и редовна комунална активност на локалната власт. На почетокот на улицата, околу звучниците од кои трештеше музика беа собрани неколку десетини жители кои подоцна внимателно ги слушаа говорите на скопскиот градоначалник Коце Трајановски и на неговиот домаќин Петре Латиновски. Двајцата градоначалници, пак, го ислушаа говорот на советничката во градското собрание и жител на на Визбегово, Халиде Палоши, но не го разбраа, бидејќи беше на албански јазик а никој не се обиде да го преведе.

Потоа, следеше свечениот чин - сечењето на лентата, па задолжителната прошетка по свежиот асфалт, кој претходно беше залиен со чаша вода.

Станува збор за новопробиена асфалтирана уличка од 900 метри, паралелна со железничката пруга и која на жителите ќе им го олесни пристапот до булеварот Словенија" и индустрискиот дел на Визбегово. Проектот чини 12 милиони денари, заеднички средства на Град Скопје и Општина Бутел.
- Оваа нова улица ги помина сите фази, од расчистување на дивите депонии, па преку трасирањето, стаса до асфалтирањето. Инаку, на овој пат претходно беше поставена фекална канализација и електрична инсталација за новите 25 бандери што веќе го осветлуваат патот, рече градоначалникот Латиновски.

Градоначалникот Трајановски истакна дека реализацијата на овој заеднички проект бил инициран од квалитетниот соживот во ова населено место, што за него е доказ дека со заеднички сили може успешно да се надминат сите проблеми.

Визбеговци задоволни се со новата улица и велат дека преку неа двојно ќе им се скрати времето кое досега го трошеле за да излезат на Словенија".
- Досега минувавме повеќе од два километри минувајќи зад зградата на затворот. Се надевам дека нема да заборават да изградат тротоари, вели Абдула Бислими, кој живее во близина на новата сообраќајница. Тој се пожали дека во 21 век жителите на Визбегово живеат со уште многу проблеми кои очекуваат дека час поскоро ќе се решат.
- Имаме проблем со слабиот довод на струјата, сите електрични апарати ни се расипаа, се жалиме, ни ветуваат, а проблемите си остануваат, вели тој.


http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=EFBD9E5FB03D39449487A7847CCC4195

Ок, очигледно е дека сечењево лента е повеќе за покажување соживот отколку за самиот зафат. Донекаде е оправдано тоа, но можеа и да фрлат + 5-6 милиона за права траса и тротоари.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 09-Nov-2010 at 02:42
Заеднички проекти на Аеродром и Градот

Со заеднички сили Општина Аеродром и Град Скопје в година планираат да реализираат пет проекти. Завршување на булеварот „Србија“, изработка на проект за проширување на булеварите „Трета македонска бригада“ и „АСНОМ“, како и изградба на нов паркинг под Транспортниот центар „Скопје“ се само дел од капиталните проекти, а акцент ќе биде ставен и на осветлувањето на патеката крај кејот и изградба на канализација во руралните делови на општината.

За таа цел градоначалниците Ивица Коневски и Коце Трајановски веќе ставија параф за планираната соработка што, всушност, ќе биде продолжување на досегашните заеднички активности. Освен реализацијата на посочените проекти, градоначалниците ќе се обидат в година со заеднички сили да го надминат и проблемот со кучињата-скитници и коњите што се наоѓаат на јавните површини низ Аеродром. Една од обврските што си ја зацртале општинарите и градските власти е наскоро да се набават повеќе камиони за подигнување смет за да може да се врши поредовно расчистување на депониите, собирање шут, како и собирање сува трева, лисја и кастрени гранки. (Дс.Т.)
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=848E9CFB2372A449A4F0C987740217D0
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 09-Nov-2010 at 19:10
Originally posted by Cloverstack



По какви ли стандарди е граден овој „пат“  Ohno


Bez trotoari Bash
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 09-Nov-2010 at 19:38
Асном=Авној така? Зар и тоа ќе се случи. Јас го поздравувам, ако се изградат и тротоари ќе биде одлично. Туку мене најмногу ми привлече внимание недостигот на паркинг во Ново Лисиче, баш на овој булевар. Треба тоа некако да се реши. Дави нов паркинг во зелениото, дали монтажен некој, дали нешто подземно. Само нека се реши, зашто има паркирано автомобили на тротоар, на булеварот, во тревата, а за паркинг место на паркингот не може да се најде без да чекаш некој на излаѓање, па да ти ослободи место. Местото не е некои којзнае колку раздвижено, нема трговски, како на пример кај Бисер случајот, ама луѓето изгледа имаат премногу коли, па не ги собира. Тоа се жители на зградите, кој друг би се паркирал.... Таму има само станбени згради со некои маалски продавници....
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 10-Nov-2010 at 00:20
Центар бара фирма за изградба на подземна сообраќајница

Општина Центар вчера, на официјалната интернет-страница на Бирото за електронски набавки, објави оглас за изградба на новопроектирана подземна улица во „Мал ринг“ или од Музејот на холокаустот до Македонската опера и балет.

Според Детаљниот урбанистички план на „Мал ринг“ за тој дел од градот, предвидени се неколку подземни улици, за кои урбанистите веруваат дека ќе го растоварат сообраќајниот метеж во централниот дел на градот.

Од Општина Центар појаснуваат дека, иако во огласот стои дека улицата е од „Холокаустот“, новопроектираната подземна улица има влез од булеварот Гоце Делчев, или кај подвозникот во близина на стоковната куќа „Мост“. Според планот, таа улица би понирала покрај црквата „Св. Димитрија“ и под Даут-пашиниот амам, Музичко-балетскиот училиштен центар, а преку подземното паркиралиште пред МОБ би излегла на булеварот Стив Наумов.

На една од седниците на Советот на општина Центар, советниците од СДСМ побараа да се смени и да не се усвојува Детаљниот урбанистички план оти, според нив, подземната сообраќајница и изградбата на двокатниот подземен паркинг ќе го наруши работењето на Комерцијална банка, една од најголемите банки во земјава. Со изградба на двокатниот паркинг и со таа подземна сообраќајница ќе се затвори приодот до трезорот на банката, изјавија советниците.
http://www.time.mk/read/NONE/afe55e90f9/index.html
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 10-Nov-2010 at 00:23
Ете, полека се наѕира идејата и за „спејсшатл” подземен паркинг...





Edited by Cloverstack - 13-Nov-2010 at 18:57
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 11-Nov-2010 at 09:36
Ova ke bide samo servisna podzemna ulica ili kje bide i klasicna vrska megu "Goce Delcev" i "Stiv Naumov"?
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 11-Nov-2010 at 10:14
Технички, би можело да испадне и двете. Меѓутоа, не гледам причина да "кратиш" од Гоце Делчев под Филхармонија и МОБ за да испаднеш пред ОУ "Кирил и Методиј" кога далеку побрзо ќе стигнеш по самиот булевар па десно...
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 11-Nov-2010 at 17:02
Za da se izbegnat semaforite kaj Ilinden... Baagji guzva se pravi tamu
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 11-Nov-2010 at 17:16
Ама така нема да може да се излезе од подземната уличка и да се иде према влада. Види го ДУП-от. Уличката е поврзана со Гоце Делчев (правец Влада-Суд) и со Стив Наумов.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 13-Nov-2010 at 19:32


Токму така. Оваа улица е замислена како врска за подземните паркинг капацитети во тој реон. Еве извадок од планот. Зелениот сегмент постои како дел од гаражата под МОБ, а црвениот сегмент е предмет на тековниот оглас:


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.602 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.