Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 4243444546 157> |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #861 Posted: 10-Dec-2010 at 17:46 | |
Што со делови на Минхен и Берлин. Забрането е човек да се вози сам? |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #862 Posted: 10-Dec-2010 at 17:50 | |
Присилни методи не спомена никој. Самото тоа што една цела лента ќе биде зафатена за автобуси, ќе направи двојно поголем метеж кај возилата, и тоа што таа лента ќе биде само за автобуси, ќе доведе до 3 пати побрз тек на автобускиот сообраќај. Нема ништо присилно тука. pbanks многу добро образложи. Тоа што ти имаш некој фетиш да споредуваш сè што не е како што диктира партијата со сталинизам, тоа е твој проблем. Според твојот исказ, поради тоа што силувањето, убиството и кражбата се казниви со закон, во земјава имаме сталинистички методи на воведување ред. Се знае како се регулира нешто во една држава. Со закони, правила и прописи. Од јавни апели не бидува ништо. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #863 Posted: 10-Dec-2010 at 17:50 | |
Најлесно е да исфрлиме од ракав некои ултра брзо решение, распиши казни, со сила казни за возење само у кола, највероајно прва држава ќе бидеме во свет. Кога не мрзи да мислиме решенија што без галама ќе го пренасочат патниците од коли во автобуси, вистински суштински реформи и спорведување, е сега кога не мрзи ултра решение ни се гледа распиши казни и решен проблм. Така ништо не се решава, само дополнително се шири пизма и омраза меѓу народ, се потрупуваат институциите со постапки и ништо не се добива. Затоа трета лента како правило е супер пристпа кон ова прашање, нормално пречекорување е прекрок и се казнува за да може да функционира правилото, ама тоа дека не смеело да се вози сам кола е благоречено глупости.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #864 Posted: 10-Dec-2010 at 17:54 | |
Има посебни ленти само за возила со повеќе од еден патник: http://en.wikipedia.org/wiki/High-occupancy_vehicle Car pooling е многу популарна пракса во светот, а кај нас е срамота. http://en.wikipedia.org/wiki/Car_pooling |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #865 Posted: 10-Dec-2010 at 17:55 | |
Ете ти го и тебе линкот како одговор, да не испадни дека јас си измислувам: http://en.wikipedia.org/wiki/High-occupancy_vehicle Башка, имаш посебни (нормално поскапи) патарини за возила со само еден патник, за да се обесхрабри возење сам. Ете не е забрана, ама е обесхрабрување. _________________ Значи репликите не треба да ти бидат во правец само да ме омаловажиш бидејќи имам спротивен став, туку да кажеш нешто посодржајно од: глупост, лудост, само тебе може да ти текне, сталинизам, фашизам. Edited by гитардемон - 10-Dec-2010 at 18:03 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #866 Posted: 10-Dec-2010 at 18:24 | |
Па гледаш ли сам кој е пристапот. Само ми даде пример за тоа што ти го кажувам. Дека пристапот е давање предноста на возилата со повеќе патници, а не казни за тие што возат со еден. И што викаш за патарини не се поскапи за возила со еден човек туку се попусти за оние со повеќе возила. ТАка и лентата е за да те стимулира возење на повеќе луѓе во кола, а не за да асе забранува возење, најамлку казни за тие што возат сами. Значи методите навидум се исти, ама не се. Тука пистапот е либерален, а ти предлагаш сталинистички методи насилни со казни со репресивни методи за спроведување нешто што може релативно лесно да се спороведе ако се сака.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #867 Posted: 10-Dec-2010 at 18:29 | |
Е не било црно-бело, било бело-црно. * Патарините си имаат фиксна цена, арно ама ако има повеќе од еден патник, тогаш се двојно поефтини (либерализам). * Патарините си имаат фиксна цена за сите, а за тие сами во возило ќе бидат двојно поголеми (сталинизам). Нема грешка. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #868 Posted: 10-Dec-2010 at 18:32 | |
Така е баш. Може со патариниве да ти изгледа исто, ама пристапот мора да биде либерален во сите домени. Еве на пример десничарскиот пристап на владата во многу домени донесе казнени политики што може дадое некои резултати но во некои полиња дефинитивно потфрлија. Либерлен пристп многу повеќе релутати дава, само бара малку повеќе работа. Така и во сообраќајот.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #869 Posted: 10-Dec-2010 at 18:35 | |
Стварно неможам да ти ги разберам логикиве, што е тоа либерално во едниот а ни помалку ни повеќе сталинистичко во другиот случај.
Има регулација и ограничување толку е едноставно. А целта е општо добро, нешто од кое сите ќе имаме корист. |
||
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #870 Posted: 11-Dec-2010 at 01:57 | |
lsl, брат ме изнасмеа со тоа автобуси не се за пички. Иначе сега за сега нема шанси да се воведе тоа да не смее сам да се вози човек во автомобил или па да може да вози сам со некои ограничувања или па да се репне по џеб. Тоа во овој случај ќе биде исто како со казните за фрлање ѓубре и отпушоци, а канти имаше поставено по една на километар.Тоа што сакам да го кажам е дека за се треба добра подлога а поготово за ваква работа, треба да се среди јавниот превоз (подобри автобуси-што ќе биде наскоро, добра цена-не е лоша и редовни линии-многу лошо,премногу), да се среди инфраструктурата(сообраќајниците) и нивното управување и надзор и да се донесат правила,закони,членови и што ти ја знам.Ќе си почекаме за такво решение.
|
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #871 Posted: 11-Dec-2010 at 07:17 | |
Се сложувам, но немора да чекаме интегрално решение, може да се средуваат работите и сегментно. На пример МВР да изврши сериозен притисок врз возачите (но и автобусџиите кои знаат да шараат по сите можни ленти) да не ја користат жолтата лента на Рекорд и на Партизанска. За тоа не ни треба никаква особена подготовка, а резултатите ќе бидат инстантни, дури и со стариве автобуси. |
||
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #872 Posted: 11-Dec-2010 at 11:09 | |
Да, може, ама мислам дека најголем проблем е што луѓево се паркираат на лентата или застануваат тука, а не бидејќи возат по неа и џабе е се после.Малце и потсредено е од тој аспект со оглед на тоа како беше пред тоа, но секако дека мора првата (жолтата) лента да си биде слободна секогаш.А кога ќе биде слободна не верувам дека автобусите ќе шараат по други ленти, бидејќи тоа најчесто го прават кога нивната лента не е слободна (на пример како у Лептокарија делот, тоа е катастрофа).Е за такви работи ( паркирање на коловозна лента), може да се воведат казни и контрола, али ќе треба да висат и да кружат цајкани и пајаци цело време.
|
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #873 Posted: 11-Dec-2010 at 12:15 | |
Без потреба се карате и препукувате. Прво треба да се изврши детална анализа од повеќе аспекти, па поединечно да се пристапува на поединечните проблеми видливи од различните перспективи со тоа што ќе се собираат искуства од надвор. Јасно е дека кај нас создавање на многу подобар јавен транспортен систен и добро регулиран сообраќај (урбани автопати и централен систем за контрола на семафори) дека нема да го даде ефектот како во други места во светот бидејќи кај нас добар дел од сообраќајниот хаос произлегува од менталитетот на народот, па затоа треба најверојатно да се направи и добра општествено-психолошка анализа за да се дефинира со кои средства најлесно ќе се дејствува против општественото однесување, перцепции и вредности за да се намали ефектот на овој фактор во сообраќајниот хаос кој владее кај нас.
Инаку во однос на дискусијата сталинизам-либерализам или поточното би било присилба-асимилација, во германија постои систем во кој државата финансиски субвенционира (Pendlerpauschale) луѓе кои со нивниот автомобил дневно поминуваат над одреден број километри за до работа ако најдат сопатници кои исто дневно имаат потреба од транспорт на истата релација Edited by mirakuliks - 11-Dec-2010 at 12:23 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #874 Posted: 15-Dec-2010 at 01:13 | |
|
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #875 Posted: 15-Dec-2010 at 13:26 | |
Јас приметив дека се отстрануваат привремените и во некои делови и од цветан димов улицата, имаше една точкар,а неколку трафики се помрднаа повнатре ,итн.
Како што разбрав делот од кај Јахја Пашината Џамија ке се продолжи за уште една лента, со тоа што дрвата ке се исечат од корен, а од другата страна сеуште нема никакви информации освен тие во бит пазар што се отстранети. |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #876 Posted: 15-Dec-2010 at 13:31 | |
ne moze da napravi nekoj skica ili neka dava koordinati kade se ostranuvaat privremite objekti!Fala
|
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #877 Posted: 15-Dec-2010 at 15:05 | |
Се работи за овие трафики, што беа пред тие продавничињата.
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #878 Posted: 18-Dec-2010 at 11:19 | |
ај да размрдам прсти по студов, малку бајато но колку да се знае од каде почнал муабетот, исто како што и јас заговарав клучка кај судска http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=60209#60209 така и прастарио ни очув пенов имал советници за урбанизам на иста фреквенција, само што истите се изразиле поелоквнтно па место клучка велат подземна собраќајница, всушност за клучка тука кај мавровка посекако мора денивелација... {quote]Сообраќајниот метеж градоначалникот ќе го решава со внатрешна реконструкција на улиците, со изградба на два моста на реката Вардар и со подземна сообраќајница кај Судска палата. http://star.dnevnik.com.mk/default.aspx?pbroj=1371&stID=2147478197[/quote].
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #879 Posted: 18-Dec-2010 at 13:53 | |
Ова се некои стаи замисли и џабе сега да ги дискутираме кога се пропаднати. А твојата идеја се сеќавам само имаше проблеми со фртење во лево, така да и тоа е неупотребливо. Кај судска има барем место за маневрирање ако треба, само што штета е што толку се одолговлечени тунел под плоштад и мот кај ќерамидница, птоекти што директно имаат влијани врз оваа раскрсница.
|
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #880 Posted: 19-Dec-2010 at 08:13 | |
овие проекти се на локалната самоуправа во спрега со градот, а дека овие ќе најдат каме за истите тешко, освен ако не се презадолжат за што пак тешко дека ќе добијат амин од централната власт, зборувам за мостот кај мзт и клучката кај судска, додека за тунелот под плоштад заради маркетиншко-пропагандна цел, ем бидејќи плоштад кој припѓа на цела Македонија а не исклучиво на скотјани сметам дека тука догодина владата ќе излезе во пресрет со некој грант ако ништо друго, па за што мајка се заглавија кај ммф годинава...!?! само што сето ова не оди плукни залепи, туку низ носење или ребаланс на буџет за тек догодина да се обезбедат средства за отпочнување на толку фамозните тунели и тој под кале и оној под плоштад!
|
||
Post Reply | Page <1 4243444546 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |