build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 10-Dec-2010 at 17:46
Originally posted by гитардемон



Делови од Минхен и Берлин уште пред 10 години. Ете ти правило. Последица? Драстично намалување на метежот. Лудост? Само за балканец.


Што со делови на Минхен и Берлин. Забрането е човек да се вози сам?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 10-Dec-2010 at 17:50
Originally posted by lslcrew

Но наместо со присилни методи за пренасочување на патниците од коли во автобуси, треба да се користат методи на атракција, тука добро ја спомна трета лента не за се обесхрабрат колите, туку да се охрабрат луќето да се качат во автобус коа ќе знаат дека ќе стигнат побрзо. Унапредување на јавниот транспорт сам по себе ќе повлече патници без никави присилни методи. Либерален пристап на атракција, анспроти стаљинистички на сила терање некој да прави нешто.


Присилни методи не спомена никој. Самото тоа што една цела лента ќе биде зафатена за автобуси, ќе направи двојно поголем метеж кај возилата, и тоа што таа лента ќе биде само за автобуси, ќе доведе до 3 пати побрз тек на автобускиот сообраќај. Нема ништо присилно тука. pbanks многу добро образложи. Тоа што ти имаш некој фетиш да споредуваш сè што не е како што диктира партијата со сталинизам, тоа е твој проблем.

Според твојот исказ, поради тоа што силувањето, убиството и кражбата се казниви со закон, во земјава имаме сталинистички методи на воведување ред. Се знае како се регулира нешто во една држава. Со закони, правила и прописи. Од јавни апели не бидува ништо.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 10-Dec-2010 at 17:50
Најлесно е да исфрлиме од ракав некои ултра брзо решение, распиши казни, со сила казни за возење само у кола, највероајно прва држава ќе бидеме во свет. Кога не мрзи да мислиме решенија што без галама ќе го пренасочат патниците од коли во автобуси, вистински суштински реформи и спорведување, е сега кога не мрзи ултра решение ни се гледа распиши казни и решен проблм. Така ништо не се решава, само дополнително се шири пизма и омраза меѓу народ, се потрупуваат институциите со постапки и ништо не се добива. Затоа трета лента како правило е супер пристпа кон ова прашање, нормално пречекорување е прекрок и се казнува за да може да функционира правилото, ама тоа дека не смеело да се вози сам кола е благоречено глупости.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 10-Dec-2010 at 17:54
Originally posted by pbanks


Originally posted by гитардемон



Делови од Минхен и Берлин уште пред 10 години. Ете ти правило. Последица? Драстично намалување на метежот. Лудост? Само за балканец.
Што со делови на Минхен и Берлин. Забрането е човек да се вози сам?


Има посебни ленти само за возила со повеќе од еден патник:
http://en.wikipedia.org/wiki/High-occupancy_vehicle

Car pooling е многу популарна пракса во светот, а кај нас е срамота.
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_pooling
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 10-Dec-2010 at 17:55
Originally posted by lslcrew

Најлесно е да исфрлиме од ракав некои ултра брзо решение, распиши казни, со сила казни за возење само у кола, највероајно прва држава ќе бидеме во свет. Кога не мрзи да мислиме решенија што без галама ќе го пренасочат патниците од коли во автобуси, вистински суштински реформи и спорведување, е сега кога не мрзи ултра решение ни се гледа распиши казни и решен проблм. Така ништо не се решава, само дополнително се шири пизма и омраза меѓу народ, се потрупуваат институциите со постапки и ништо не се добива. Затоа трета лента како правило е супер пристпа кон ова прашање, нормално пречекорување е прекрок и се казнува за да може да функционира правилото, ама тоа дека не смеело да се вози сам кола е благоречено глупости.


Ете ти го и тебе линкот како одговор, да не испадни дека јас си измислувам:

http://en.wikipedia.org/wiki/High-occupancy_vehicle

Башка, имаш посебни (нормално поскапи) патарини за возила со само еден патник, за да се обесхрабри возење сам. Ете не е забрана, ама е обесхрабрување.
_________________

Значи репликите не треба да ти бидат во правец само да ме омаловажиш бидејќи имам спротивен став, туку да кажеш нешто посодржајно од: глупост, лудост, само тебе може да ти текне, сталинизам, фашизам.

Edited by гитардемон - 10-Dec-2010 at 18:03
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #866 Posted: 10-Dec-2010 at 18:24
Па гледаш ли сам кој е пристапот. Само ми даде пример за тоа што ти го кажувам. Дека пристапот е давање предноста на возилата со повеќе патници, а не казни за тие што возат со еден. И што викаш за патарини не се поскапи за возила со еден човек туку се попусти за оние со повеќе возила. ТАка и лентата е за да те стимулира возење на повеќе луѓе во кола, а не за да асе забранува возење, најамлку казни за тие што возат сами. Значи методите навидум се исти, ама не се. Тука пистапот е либерален, а ти предлагаш сталинистички методи насилни со казни со репресивни методи за спроведување нешто што може релативно лесно да се спороведе ако се сака.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #867 Posted: 10-Dec-2010 at 18:29


Е не било црно-бело, било бело-црно.

* Патарините си имаат фиксна цена, арно ама ако има повеќе од еден патник, тогаш се двојно поефтини (либерализам).

* Патарините си имаат фиксна цена за сите, а за тие сами во возило ќе бидат двојно поголеми (сталинизам).

Нема грешка.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #868 Posted: 10-Dec-2010 at 18:32
Така е баш. Може со патариниве да ти изгледа исто, ама пристапот мора да биде либерален во сите домени. Еве на пример десничарскиот пристап на владата во многу домени донесе казнени политики што може дадое некои резултати но во некои полиња дефинитивно потфрлија. Либерлен пристп многу повеќе релутати дава, само бара малку повеќе работа. Така и во сообраќајот.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #869 Posted: 10-Dec-2010 at 18:35
Стварно неможам да ти ги разберам логикиве, што е тоа либерално во едниот а ни помалку ни повеќе сталинистичко во другиот случај.

Има регулација и ограничување толку е едноставно. А целта е општо добро, нешто од кое сите ќе имаме корист.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #870 Posted: 11-Dec-2010 at 01:57
lsl,  брат ме изнасмеа со тоа автобуси не се за пичкиLOL. Иначе сега за сега нема шанси да се воведе тоа да не смее сам да се вози човек во автомобил или па да може да вози сам со некои ограничувања или па да се репне по џеб. Тоа во овој случај ќе биде исто како со казните за фрлање ѓубре и отпушоци, а канти имаше поставено по една на километар.Тоа што сакам да го кажам е дека за се треба добра подлога а поготово за ваква работа, треба да се среди јавниот превоз (подобри автобуси-што ќе биде наскоро, добра цена-не е лоша и редовни линии-многу лошо,премногу), да се среди инфраструктурата(сообраќајниците) и нивното управување и надзор и да се донесат правила,закони,членови и што ти ја знам.Ќе си почекаме за такво решение.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #871 Posted: 11-Dec-2010 at 07:17
Originally posted by StreetStruck

lsl,  брат ме изнасмеа со тоа автобуси не се за пичкиLOL. Иначе сега за сега нема шанси да се воведе тоа да не смее сам да се вози човек во автомобил или па да може да вози сам со некои ограничувања или па да се репне по џеб. Тоа во овој случај ќе биде исто како со казните за фрлање ѓубре и отпушоци, а канти имаше поставено по една на километар.Тоа што сакам да го кажам е дека за се треба добра подлога а поготово за ваква работа, треба да се среди јавниот превоз (подобри автобуси-што ќе биде наскоро, добра цена-не е лоша и редовни линии-многу лошо,премногу), да се среди инфраструктурата(сообраќајниците) и нивното управување и надзор и да се донесат правила,закони,членови и што ти ја знам.Ќе си почекаме за такво решение.



Се сложувам, но немора да чекаме интегрално решение, може да се средуваат работите и сегментно.

На пример МВР да изврши сериозен притисок врз возачите (но и автобусџиите кои знаат да шараат по сите можни ленти) да не ја користат жолтата лента на Рекорд и на Партизанска. За тоа не ни треба никаква особена подготовка, а резултатите ќе бидат инстантни, дури и со стариве автобуси.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #872 Posted: 11-Dec-2010 at 11:09
Да, може, ама мислам дека најголем проблем е што луѓево се паркираат на лентата или застануваат тука, а не бидејќи возат по неа и џабе е се после.Малце и потсредено е од тој аспект со оглед на тоа како беше пред тоа, но секако дека мора првата (жолтата) лента да си биде слободна секогаш.А кога ќе биде слободна не верувам дека автобусите ќе шараат по други ленти, бидејќи тоа најчесто го прават кога нивната лента не е слободна (на пример како у Лептокарија делот, тоа е катастрофа).Е за такви работи ( паркирање на коловозна лента), може да се воведат казни и контрола, али ќе треба да висат и да кружат цајкани и пајаци цело време.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #873 Posted: 11-Dec-2010 at 12:15
Без потреба се карате и препукувате. Прво треба да се изврши детална анализа од повеќе аспекти, па поединечно да се пристапува на поединечните проблеми видливи од различните перспективи со тоа што ќе се собираат искуства од надвор. Јасно е дека кај нас создавање на многу подобар јавен транспортен систен и добро регулиран сообраќај (урбани автопати и централен систем за контрола на семафори) дека нема да го даде ефектот како во други места во светот бидејќи кај нас добар дел од сообраќајниот хаос произлегува од менталитетот на народот, па затоа треба најверојатно да се направи и добра општествено-психолошка анализа за да се дефинира со кои средства најлесно ќе се дејствува против општественото однесување, перцепции и вредности за да се намали ефектот на овој фактор во сообраќајниот хаос кој владее кај нас.
Инаку во однос на дискусијата сталинизам-либерализам или поточното би било присилба-асимилација, во германија постои систем во кој државата финансиски субвенционира (Pendlerpauschale) луѓе кои со нивниот автомобил дневно поминуваат над одреден број километри за до работа ако најдат сопатници кои исто дневно имаат потреба од транспорт на истата релација


Edited by mirakuliks - 11-Dec-2010 at 12:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #874 Posted: 15-Dec-2010 at 01:13
Се отстрануваат привремените објекти на Бит-пазар



По налог на Градот и Општина Чаир, вчера се отстрануваа привремените објекти од тротоарите на Бит-пазар. Просторот целосно ќе биде расчистен со цел да се изврши проширување на сообраќајницата за уште една коловозна лента, која ќе биде наменета исклучиво за автобусите. Од Градот велат дека првично ќе се отстранат трафиките и сите привремени објекти од тротоарите на Бит-пазар, а потоа ќе се осмисли нивното уредување. (Сн.К.)
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=8A58588EF28CAB42AC63384577B30C83
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #875 Posted: 15-Dec-2010 at 13:26
Јас приметив дека се отстрануваат привремените и во некои делови и од цветан димов улицата, имаше една точкар,а неколку трафики се помрднаа повнатре ,итн.
Како што разбрав делот од кај Јахја Пашината Џамија ке се продолжи за уште една лента, со тоа што дрвата ке се исечат од корен, а од другата страна сеуште нема никакви информации освен тие во бит пазар што се отстранети.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #876 Posted: 15-Dec-2010 at 13:31
ne moze da napravi nekoj skica ili neka dava koordinati kade se ostranuvaat privremite objekti!Fala
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #877 Posted: 15-Dec-2010 at 15:05
Се работи за овие трафики, што беа пред тие продавничињата.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #878 Posted: 18-Dec-2010 at 11:19
ај да размрдам прсти по студов, малку бајато но  колку да се знае од каде почнал муабетот, исто како што и јас заговарав клучка кај судска http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=60209#60209 така и прастарио ни очув пенов имал советници за урбанизам на иста фреквенција, само што истите се изразиле поелоквнтно па место клучка велат подземна собраќајница, всушност за клучка тука кај мавровка посекако мора денивелација...  {quote]Сообраќајниот метеж градоначалникот ќе го решава со внатрешна реконструкција на улиците, со изградба на два моста на реката Вардар и со подземна сообраќајница кај Судска палата. http://star.dnevnik.com.mk/default.aspx?pbroj=1371&stID=2147478197[/quote].     
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #879 Posted: 18-Dec-2010 at 13:53
Ова се некои стаи замисли и џабе сега да ги дискутираме кога се пропаднати. А твојата идеја се сеќавам само имаше проблеми со фртење во лево, така да и тоа е неупотребливо. Кај судска има барем место за маневрирање ако треба, само што штета е што толку се одолговлечени тунел под плоштад и мот кај ќерамидница, птоекти што директно имаат влијани врз оваа раскрсница.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #880 Posted: 19-Dec-2010 at 08:13
овие проекти се на локалната самоуправа во спрега со градот, а дека овие ќе најдат каме за истите тешко, освен ако не се презадолжат за што пак тешко дека ќе добијат амин од централната власт, зборувам за  мостот кај мзт и клучката кај судска, додека за тунелот под плоштад заради маркетиншко-пропагандна цел, ем бидејќи плоштад кој припѓа на цела Македонија а не исклучиво на скотјани сметам дека тука догодина владата ќе излезе во пресрет со некој грант ако ништо друго, па за што мајка се заглавија кај ммф годинава...!?! само што сето ова не оди плукни залепи, туку низ носење или ребаланс на буџет за тек догодина да се обезбедат средства за отпочнување на толку фамозните тунели и тој под кале и оној под плоштад!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.496 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.