Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 4647484950 157> |
Author | |||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #941 Posted: 16-Mar-2011 at 23:14 | ||
Ова беше јасно многу одамна и е најголемото ПРИМИТИВНО сообраќајно решение. Ќе се уништи целата траса и засекогаш ќе се закопа Јужната тангента или јужната урбана обиколница. Со ова утре на местото на булеварот ништо чудно е да се изградат некакви квази објекти како што е споменато во текстот дека ќе останеле трафиките и гаражите??? Се бега од решение ако нема средства не треба да се оди со вакво уништување кое ќе биде од корист за привремен период.
Теодосиј Гологанов НЕ ТРЕБА ДА СЕ ПРОШИРУВА! Тој си е проектиран како паралелна еднонасочна собирна улица на Јужен Булевар со три ленти!! |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #942 Posted: 16-Mar-2011 at 23:50 | ||
Не смета воопшто ова проширување на Јужен булевар, за какво уништување, каков примитивизам зборите? Да, ова ќе биде привремено решение, но и откако ќе се изгради Јужен (за што ќе треба доста да почекаме), ќе врши одлична работа. А со оглед на постоечката ситуација на асфалтот која е катастрофална, би морало да се иде на реконструкција, а кога веќе има реконструкција зашто да нема и проширување на 2х2. Па не може со години да чекаме да се изгради Јужен, а во меѓувреме да се остави Гологанов да пропаѓа. Со релативно мала инвестиција ќе се постигне сличен ефект како со Илинденска, проширената раскрсница со Рузвелтова сигурно ќе биде попроточна, а кружниот тек ќе овозможи и поголема проточност и безбедност.
|
|||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #943 Posted: 16-Mar-2011 at 23:55 | ||
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #944 Posted: 17-Mar-2011 at 03:35 | ||
Не е се тоа туку така како што изгледа. И јас ги имам истите мераци како вас да го видам изграден јужен. Ова е само некое импровизационо решение и ниакде не е загрозен јужен.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #945 Posted: 17-Mar-2011 at 04:35 | ||
„Привременоста“ кај нас знае да биде многу долга или трајна... ова импровизирано проширување мислам дека може да биде сериозна закана за Јужен Булевар. Да не разглабам, ќе се цитирам од порано:
|
|||
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #946 Posted: 17-Mar-2011 at 04:59 | ||
i jas sum na ista linija ... ne treba da se dozvolat improvizacii .. ili proektot da se realizira celosno kako so treba ili voopsto da ne se intervenira tamu
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #947 Posted: 17-Mar-2011 at 05:27 | ||
епа без импровизации ќе се давиме уште години со гужвите. Оваков чекор е само капка во море во споредба со изградба на јужен, како не може тоа сеуште да е јасно. По ниеден показател проширувањево не е никаква закана за јужен. и треба да се искористи проширувањево за да се врзе со железничка народен фронт, за кога ќе дојде време за изградба на јужен да веќе биде ова завршено. Видете ги страничните пресеци. Ќе сватите која е разликата помеѓу јужен булевар и проширување со пола лента до цела на улицава.Не дека вака нема да се давиме во гужви но е среднорочно решение.
Edited by lslcrew - 17-Mar-2011 at 05:27 |
|||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #948 Posted: 17-Mar-2011 at 09:18 | ||
Никако со импровизации, ЈУЖЕН БУЛЕВАР мора да се гради и никако не смее да се запостави, ако сакаме брза и транзитна зона во југозападниот, јужниот и југоисточниот дел на Скопје/Скопско поле.
Дали сте заинтересирани за некаква јавна кампања, како граѓани на Скопје за истиот ? |
|||
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 413 |
Quote Reply #949 Posted: 17-Mar-2011 at 14:52 | ||
koga mozi za nepotrebni raboti da se trosat stotici milioni togas mora da ima pari za juzen bulevar .. del od parite za sk 1014 ako prenamenea ( dosusa site pari ojdoa za 4 objekti i spomenici ) mozese da se realizira dosega ... no za toa treba drug mentalitet
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #950 Posted: 17-Mar-2011 at 17:26 | ||
|
|||
kocani.
Newbiе Joined: 12-May-2010 Location: нема Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #951 Posted: 18-Mar-2011 at 22:36 | ||
Дајте нешто слки ако имате од Мито Х. Јасмин од рекунструкцијата ако имате. Мислам дека за Бауер БГ работи Пелагонија инжинеринг како подиведувач.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #952 Posted: 19-Mar-2011 at 03:32 | ||
Инаку блазе си ни ако Пелагонија дотуркала до тоа ниво, да биде подизведувач за вакви зафати...
Изборот не е сведен помеѓу неизводлив мега-проект и безвезна краткорочна импровизација. За гужвите има неспоредливо подобро меѓу-решение (ете го постирав во претходниот мој пост) кое патем е чекор поблиску до реализација на Јужен Булевар. И како што кажав, „привременоста“ кај нас знае да биде многу долга или трајна. Со самото тоа, наивно е да се смета дека оваа импровизација воопшто не го тангира Јужен Булевар. Во меѓувреме, Јужен Булевар никој не го есапи ни под разно дури ни на подолгорочен план. Нема ни „п“ од изработка на проект, камо ли некакви посериозни подготовки, макар подолгорочни. И конечно, до кога ќе има пари за се и сешто, само не за инфраструктурата? Но без разлика на тоа, еве извадок од еден постар пост на Andrej_Lj, како би можеле и со скромни средства да се одвиваат работите, само доколку политичарите и институциите не бегаа од сложени проекти како од чума:
|
|||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #953 Posted: 19-Mar-2011 at 15:07 | ||
Обрнете внимание на следново:
Трасата на Јужен булевар од Ѓорче Петров до Зелениково, долга 17 километри, е зацртана уште во Генералниот план за Скопје од 1968 година. Таа е потврдена и во новиот урбанистички план, кој беше усвоен лани. (Дневник 18. Март 2006).
А тогаш Тафталиџе беше село. Замислете! Сега не ќе можат ни да ги исплатат имотите за експропријација.
Најпаметно, да почекаме ние уште 40 години, па да го направиме Јужниот булевар јужно од Водно. Барем ќе биде во присој.
|
|||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #954 Posted: 19-Mar-2011 at 15:55 | ||
Јужен е од Сарај после клучката со северна обиколница до пред Катланово се спојува со Е-75 за Велес после клучката кај Петровец! Подобар инфраструктурен проект за Скопје не постои ама за жал тој филм се изгледа дека нема да го гледаме во наредните 20 години не за друго почнаа со ипровизации и со проширување на улица која е само колекторска и решение кое ќе биде привремено а полека ќе замре идејата и на трасата ќе се изградат објекти и ќе се легализираат веќе постоечките сервиси и трафики. Катастрофа! Коце читај!!!!
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
kocani
Newbiе Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #955 Posted: 21-Mar-2011 at 13:42 | ||
Имам еден пријател ми кажа учествувале за тендерто преку БАУЕР. За да работи Пелагонија затоа ви викам дајте нешто слки ми кажа гребеле асфалт
|
|||
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #956 Posted: 22-Mar-2011 at 19:13 | ||
Јас пак инсистирам за слките од М.Х. Јасмин ке ја завршат улицава немаме ни една слика на форумов )
|
|||
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #957 Posted: 22-Mar-2011 at 20:15 | ||
Еве ја фазата кога сите се револтирани од реконструирањето на една од главните улици во центарот. Ќе пројде за едно 5-10 дена додека се привикнат сите
Скопјани два месеца ќе се задушуваат во сообраќаен метеж Поради реконструкцијата на улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин, граѓаните се жалат на застои во сообраќајот, а реагираат и таксистите, кои велат дека поради застоите граѓаните плаќаат повисоки сметки за превоз Градот не планира да воведе алтернативен сообраќаен режим Два месеца скопјани ќе се соочуваат со сообраќаен метеж, предизвикан поради реконструкцијата на улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин. Метеж, половина час макотрпно возење по улицата, три колони возила во една лента, нервозни возачи, свирежи, паника е сликата што деновиве може да се види на улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин. Хаосот уште повеќе се прави поради отсуството на сообраќајци што треба да ја регулираат непрегледната колона на автомобили, која се протега на една лента од семафорот кај Тутунска банка до почетокот на булеварот кај цветниот пазар кај „Макпетрол“. Состојбата е уште полоша во време на попладневниот шпиц, кога скопјани се враќаат од работа. Од Градската администрација и сообраќајната полиција немо го следат сообраќајниот метеж и не најавуваат воведување алтернативен сообраќаен режим или, пак, ограничување на патничкиот сообраќај во централниот дел на Скопје. -Нема шанси деновиве да стигнам навреме на работа. Поаѓам порано од дома, но не знам колку време ќе се закочи сообраќајот. Ми треба повеќе од половина час да се пробијам низ лентата на Мито Хаџивасилев-Јасмин. Да не спомнувам низ каква прашина поминувам, а колата веднаш треба да ја носам на миење. Пробав и низ улицата покрај „Рекорд“, но и таму заглавив во метежот - вели револтиран возач. Таксистите и муштериите на такси-компаниите, исто така, се жалат на густиот сообраќај и непроодните улици. - Катастрофа е. Се вози само по една лента и постојано има огромни колони. Муштериите реагираат, се жалат на големите сметки, но не сме ние виновни што заглавуваме во сообраќајот. Еве, сега, од Бит-пазар до „Рамстор“, што вообичаено чини 80 денари, морав да наплатам 150, нормално е муштериите да се револтирани - вели таксист. Надлежните од градот велат дека се свесни дека при вакви реконструкции мора да настане застој во сообраќајот. - Градоначалникот Коце Трајановски уште во почетокот на реконструкцијата замоли за трпеливост од страна на учесниците во сообраќајот за да може во наредните два месеца комплетно да ја реконструира улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин. За таа намена подготвивме привремени сообраќајни решенија за безбедно и непречено одвивање на сообраќајот - изјави Неделчо Крстевски, портпарол на градот. Екипите на градежната фирма нема да работат во попладневните часови и навечер, како што најави градоначалникот, бидејќи тогаш изведбата на улицата ќе чини многу повеќе, како да се реконструираат две улици, соопштија надлежните. извор |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #958 Posted: 23-Mar-2011 at 02:02 | ||
Од друга страна, не може да се премолчи фактот што сообраќајниот ГУП е реализиран со мизерен процент, а доколку беше реализиран, ќе немавме вакви драми. Недозволиво е што Скопје толку лесно колабира на сообраќаен план, иако се работи за реконструкција на една улица со три ленти, и притоа не е целосно затворена за сообраќај, туку сепак функционира под специјалнен режим. Ќе биде фино граѓаните своето незадоволство и револт да го преточат во притисок за реализација на крупните зафати од сообраќајната инфраструктура, наместо при секоја ваква реконструкција да слушаме само промашени нервозни изјави, а самата реконструкција да се доживува како некаква си неправда... Нашите сограѓани наместо секојдневно да изигруваат Калимеро, треба малку повеќе да се едуцираат за местото на нивното живеење, а и да научат што и како да бараат од избраните функционери и од институциите. |
|||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #959 Posted: 23-Mar-2011 at 03:07 | ||
Ај вака за сликите. Прво нема ништо што да се слика. Се работи за обична промена на асфалт, ништо спектакуларно. Сеа кога поминав забележав дека денес стигнале до самата раскрсница со гребење на едната лента. "Успех" од 200 м направиле за два дена. Возачите немаат право да се бунат. Мора малце европски навики. У 90 посто од колите само по еден човек. Ретко кој употребува јавен превоз, освен административците. Сигурен сум кога повеќе би се употребувал јавниот превоз, би имало поредовни автобуски линии и барем малку помала гужва. И она најбитното, овие сообраќајници се планирани и градени пред 20-30 години, кога бројот на коли бил драстично помал. Иам уште една заеблешка, можда е глупа, ама барем според лично искуство, додека администрацијата работеше од 7-7:30, а приватнициве стандартка од 8:30-9, имаше многу помала гужва. Сеа некој што иде у школо у 7:30 може да забележи дека од Аеродром за Карпош се стига за 20 мин. Според мене, освен недоволниот број на сообраќајници, проблем е и што цел систем започнува со работа во исто време. Сметам дека со враќање на старото време, барем на администрацијата, ќе се намалат гужвите. Пр е татко ми, работно време има од 7 и релација од 2.5 км ја поминува за 5 мин.
|
|||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #960 Posted: 23-Mar-2011 at 11:16 | ||
Како кога 95% од жители на Скопје, не знаат и не ги интересираат сообраќајните планови кои треба да се реализираат. Само за Јужен имаат некои информации и толку. Па дури и кога ќе се спомене некој проект како сообраќајницата под плоштадот или трамвај се добиваат реакции како да е тоа нешто СФ. Мора да се гради повисока свест, зашто и кога би се почнал некој голем проект можно е да има непотребни критики и дебати, за нешто што е објективно потребно (трамвај на пр., дури и на форумов има голем број на противници). |
|||
Post Reply | Page <1 4647484950 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |