build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 16-Mar-2011 at 23:14
Ова беше јасно многу одамна и е најголемото ПРИМИТИВНО сообраќајно решение. Ќе се уништи целата траса и засекогаш ќе се закопа Јужната тангента или јужната урбана обиколница. Со ова утре на местото на булеварот ништо чудно е да се изградат некакви квази објекти како што е споменато во текстот дека ќе останеле трафиките и гаражите??? Се бега од решение ако нема средства не треба да се оди со вакво уништување кое ќе биде од корист за привремен период.
Теодосиј Гологанов НЕ ТРЕБА ДА СЕ ПРОШИРУВА! Тој си е проектиран како паралелна еднонасочна собирна улица на Јужен Булевар со три ленти!!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 16-Mar-2011 at 23:50
Не смета воопшто ова проширување на Јужен булевар, за какво уништување, каков примитивизам зборите? Да, ова ќе биде привремено решение, но и откако ќе се изгради Јужен (за што ќе треба доста да почекаме), ќе врши одлична работа. А со оглед на постоечката ситуација на асфалтот која е катастрофална, би морало да се иде на реконструкција, а кога веќе има реконструкција зашто да нема и проширување на 2х2. Па не може со години да чекаме да се изгради Јужен, а во меѓувреме да се остави Гологанов да пропаѓа. Со релативно мала инвестиција ќе се постигне сличен ефект како со Илинденска, проширената раскрсница со Рузвелтова сигурно ќе биде попроточна, а кружниот тек ќе овозможи и поголема проточност и безбедност.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 16-Mar-2011 at 23:55
Originally posted by Supervisor

Ова беше јасно многу одамна и е најголемото ПРИМИТИВНО сообраќајно решение. Ќе се уништи целата траса и засекогаш ќе се закопа Јужната тангента или јужната урбана обиколница. Со ова утре на местото на булеварот ништо чудно е да се изградат некакви квази објекти како што е споменато во текстот дека ќе останеле трафиките и гаражите??? Се бега од решение ако нема средства не треба да се оди со вакво уништување кое ќе биде од корист за привремен период.
Теодосиј Гологанов НЕ ТРЕБА ДА СЕ ПРОШИРУВА! Тој си е проектиран како паралелна еднонасочна собирна улица на Јужен Булевар со три ленти!!
Мислам дека финансиските средства се најмал проблем. Како за овој, така и за низа други проекти во земјава. Неспособноста на одговорните ја ставам на прво место!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 17-Mar-2011 at 03:35
Не е се тоа туку така како што изгледа. И јас ги имам истите мераци како вас да го видам изграден јужен. Ова е само некое импровизационо решение и ниакде не е загрозен јужен.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 17-Mar-2011 at 04:35
„Привременоста“ кај нас знае да биде многу долга или трајна... ова импровизирано проширување мислам дека може да биде сериозна закана за Јужен Булевар. Да не разглабам, ќе се цитирам од порано:

Originally posted by Cloverstack

Улиците од обете страни на Јужен Булевар (Јуриј Гагарин, Народен Фронт, Железничка, М.Х.Јасмин и Теодосиј Гологанов) во најголем дел имаат профил за три ленти. Тие се одамна планирани да бидат еднонасочни колекторски/дистрибуторски улици во функција на Јужен Булевар и затоа сум жестоко против проширувањето на Теодосиј Гологанов, кружниот тек кај католичка црква и слични импровизации, затоа што се индикација дека сите најави за Јужен Булевар се сеуште само приказни и дека со такви интервенции само ќе се зацементира неговата судбина на подолг рок. Јавноста мора да врши константен притисок врз избраните функционери да престанат да ни продаваат приказни, ами да се зафатат со крупните развојни проекти кои со децении чекаат реализација. Јасно, потребни се и големи финансиски средства, но за исплатливи проекти мора да се најдат... нека се намалат непродуктивните расфрлања и нека се пренасочат средства... нека се земат и кредити - и тоа е оправдано за мега-проект со толкаво значење како Јужен Булевар.

Во крајна линија, со релативно скромни средства може да го направиме првиот чекор кон негова реализација, а ефектот на сообраќаен план ќе биде силен. Се работи за тоа конечно да се пробие улицата кај последна 23-ка, а исто така да се продолжи Јуриј Гагарин кон запад (во прва фаза до крстосницата со улица Московска  41°59'54.38"N  21°23'20.13"E ) и да се воспостави планираниот еднонасочен режим. Со тоа ќе имаме булевар 2х3 од Кисела вода се до Нерези, а узпат практично сме реализирале дел од големиот проект за Јужен Булевар. Повеќе пати имам постирано на оваа тема и навистина не ми е јасно зошто не се размислува сериозно во оваа насока. За вакво решение не требаат ни којзнае какви финансии. Еве ги сегментите што чекаат пробивање:




Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 17-Mar-2011 at 04:59
i jas sum na ista linija ... ne treba da se dozvolat improvizacii .. ili proektot da se realizira celosno kako so treba ili voopsto da ne se intervenira tamu 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 17-Mar-2011 at 05:27
епа без импровизации ќе се давиме уште години со гужвите. Оваков чекор е само капка во море во споредба со изградба на јужен, како не може тоа сеуште да е јасно. По ниеден показател проширувањево не е никаква закана за јужен. и треба да се искористи проширувањево за да се врзе со железничка народен фронт, за кога ќе дојде време за изградба на јужен да веќе биде ова завршено. Видете ги страничните пресеци. Ќе сватите која е разликата помеѓу јужен булевар и проширување со пола лента до цела на улицава.Не дека вака нема да се давиме во гужви но е среднорочно решение.


Edited by lslcrew - 17-Mar-2011 at 05:27
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 17-Mar-2011 at 09:18
Никако со импровизации, ЈУЖЕН БУЛЕВАР мора да се гради и никако не смее да се запостави, ако сакаме брза и транзитна зона во југозападниот, јужниот и југоисточниот дел на Скопје/Скопско поле.

Дали сте заинтересирани за некаква јавна кампања, како граѓани на Скопје за истиот ?
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 17-Mar-2011 at 14:52
koga mozi za nepotrebni raboti da se trosat stotici milioni togas mora da ima pari za juzen bulevar .. del od parite za sk 1014 ako prenamenea ( dosusa site pari ojdoa za 4 objekti i spomenici ) mozese da se realizira dosega ... no za toa treba drug mentalitet Roll%20eyes
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 17-Mar-2011 at 17:26

Компјутерски ќе се прави асфалтот за крпење дупки

До крајов на месецов, асфалтот со кој се крпат улиците ќе се произведува во реновирана асфалтна база. ЈП "Улици и патишта" почна со санација на асфалтната база која се наоѓа во кругот на фабриката "Железара" и е стара повеќе од 40 години. Според надлежните од претпријатието, базата целосно ќе се автоматизира, односно компјутерски ќе се ракува со сите процеси за производство на асфалтната маса. Тоа ќе придонесе да се прави многу поквалитетен асфалт, а со тоа и улиците поквалитетно ќе се крпат. Ќе биде поставен и филтер, кој ги задоволува светските стандарди за чиста животна средина, и ќе го спречи загадувањето на воздухот од производствените погони.
"Повеќе нема да имаме проблем со постојаните дефекти. Досега се судруваме со дефекти кои ни ја отежнуваа работата, но вработените во ЈП ' Улици и патишта' и фирмата која го има добиено тендерот за одржување и сервисирање на асфалтната база прават огромни заложби и напори за санирањето на проблемите", вели директорот на ЈП "Улици и патишта" Синиша Јовановски.
За реновирањето на асфалтната база предвидени се околу 300.000 евра, но, според директорот Ивановски, сите пари нема да бидат потрошени, односно во оваа фаза ќе бидат потрошени помалку пари од предвидените.
ЈП "Улици и патишта" е единствено на светот што произведува асфалт за крпење на дупките низ улиците со база која е постара од 40 години. Погонот на "Улици" е опремен комплетно со машини, кои во 1976 година биле набавени од германската фирма "Вајбеј". Сега вакви примероци е вистинско чудо да се видат, и често меѓу инженерите и останатите вработени во претпријатието се вратат муабети дека оваа база е единствена од таа серија останата во употреба во светот. На шега, вработените велат дека можеби поради тоа нивното претпријатие може да влезе во Гинисовата книга на рекорди.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=30539EFD3FF6E84692C2FB0F8D22EE5C
Back to Top
kocani. View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-May-2010
Location: нема
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kocani. Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 18-Mar-2011 at 22:36
Дајте нешто слки ако имате од Мито Х. Јасмин од рекунструкцијата ако имате. Мислам дека за Бауер БГ работи Пелагонија инжинеринг како подиведувач.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 19-Mar-2011 at 03:32
Originally posted by kocani.

Дајте нешто слки ако имате од Мито Х. Јасмин од рекунструкцијата ако имате. Мислам дека за Бауер БГ работи Пелагонија инжинеринг како подиведувач.
Па чекај, остави малку време нека чепнат прво нешто
Инаку блазе си ни ако Пелагонија дотуркала до тоа ниво, да биде подизведувач за вакви зафати...




Originally posted by lslcrew

епа без импровизации ќе се давиме уште години со гужвите. Оваков чекор е само капка во море во споредба со изградба на јужен, како не може тоа сеуште да е јасно. По ниеден показател проширувањево не е никаква закана за јужен.

Изборот не е сведен помеѓу неизводлив мега-проект и безвезна краткорочна импровизација. За гужвите има неспоредливо подобро меѓу-решение (ете го постирав во претходниот мој пост) кое патем е чекор поблиску до реализација на Јужен Булевар.

И како што кажав, „привременоста“ кај нас знае да биде многу долга или трајна. Со самото тоа, наивно е да се смета дека оваа импровизација воопшто не го тангира Јужен Булевар. Во меѓувреме, Јужен Булевар никој не го есапи ни под разно дури ни на подолгорочен план. Нема ни „п“ од изработка на проект, камо ли некакви посериозни подготовки, макар подолгорочни.

И конечно, до кога ќе има пари за се и сешто, само не за инфраструктурата? Но без разлика на тоа, еве извадок од еден постар пост на Andrej_Lj, како би можеле и со скромни средства да се одвиваат работите, само доколку политичарите и институциите не бегаа од сложени проекти како од чума:
Originally posted by Andrej_Lj

Најмувам на меѓународен тендер етаблирана и релевантна проектантска куќа од областа на сообраќајот, која ми прави целосен проект за примарната градска мрежа. Потоа најмувам консултантска куќа, која би ги бркала евро-фондовите (од кои сега на големо молзат многу балкански градови, на чело со Грција и во тоа нема ама баш ништо лошо). Ако остане некој денар би ги упатил кон отуѓување на приватно земјиште и имоти по трасата, за да стане чиста. Со готов проект и чист терен, изградбата би можела да започне во секој момент, кога ќе се обезбедат пари за тоа. Извини ама грешно ти е мислењето дека нема пари. Штом можат да се градат стотици бесцелни тениски и секакви игралишта, за Скопје 2014 веќе јасно се изјавив, тогаш за ваков проект кој влиаје на секој трет жител на Македонија директно, пари ќе се најдат делумно од фондови, делумно од кредити и делумно од владино финансирање.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 19-Mar-2011 at 15:07
      Обрнете внимание на следново:
 
      Трасата на Јужен булевар од Ѓорче Петров до Зелениково, долга 17 километри, е зацртана уште во Генералниот план за Скопје од 1968 година. Таа е потврдена и во новиот урбанистички план, кој беше усвоен лани. (Дневник 18. Март 2006).
 
     А тогаш Тафталиџе беше село. Замислете! Сега не ќе можат ни да ги исплатат имотите за експропријација.
 
     Најпаметно, да почекаме ние уште 40 години, па да го направиме Јужниот булевар јужно од Водно. Барем ќе биде во присој.

   
 
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 19-Mar-2011 at 15:55
Јужен е од Сарај после клучката со северна обиколница до пред Катланово се спојува со Е-75 за Велес после клучката кај Петровец! Подобар инфраструктурен проект за Скопје не постои ама за жал тој филм се изгледа дека нема да го гледаме во наредните 20 години не за друго почнаа со ипровизации и со проширување на улица која е само колекторска и решение кое ќе биде привремено а полека ќе замре идејата и на трасата ќе се изградат објекти и ќе се легализираат веќе постоечките сервиси и трафики. Катастрофа! Коце читај!!!!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
kocani View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kocani Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 21-Mar-2011 at 13:42
Имам еден пријател ми кажа учествувале за тендерто преку БАУЕР. За да работи Пелагонија затоа ви викам дајте нешто слки ми кажа гребеле асфалт
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 22-Mar-2011 at 19:13
Јас пак инсистирам за слките Bash од М.Х. Јасмин ке ја завршат улицава немаме ни една слика на форумов
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 22-Mar-2011 at 20:15
Еве ја фазата кога сите се револтирани од реконструирањето на една од главните улици во центарот. Ќе пројде за едно 5-10 дена додека се привикнат сите

Скопјани два месеца ќе се задушуваат во сообраќаен метеж

Поради реконструкцијата на улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин, граѓаните се жалат на застои во сообраќајот, а реагираат и таксистите, кои велат дека поради застоите граѓаните плаќаат повисоки сметки за превоз



Градот не планира да воведе алтернативен сообраќаен режим

Два месеца скопјани ќе се соочуваат со сообраќаен метеж, предизвикан поради реконструкцијата на улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин. Метеж, половина час макотрпно возење по улицата, три колони возила во една лента, нервозни возачи, свирежи, паника е сликата што деновиве може да се види на улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин. Хаосот уште повеќе се прави поради отсуството на сообраќајци што треба да ја регулираат непрегледната колона на автомобили, која се протега на една лента од семафорот кај Тутунска банка до почетокот на булеварот кај цветниот пазар кај „Макпетрол“. Состојбата е уште полоша во време на попладневниот шпиц, кога скопјани се враќаат од работа.

Од Градската администрација и сообраќајната полиција немо го следат сообраќајниот метеж и не најавуваат воведување алтернативен сообраќаен режим или, пак, ограничување на патничкиот сообраќај во централниот дел на Скопје.

-Нема шанси деновиве да стигнам навреме на работа. Поаѓам порано од дома, но не знам колку време ќе се закочи сообраќајот. Ми треба повеќе од половина час да се пробијам низ лентата на Мито Хаџивасилев-Јасмин. Да не спомнувам низ каква прашина поминувам, а колата веднаш треба да ја носам на миење. Пробав и низ улицата покрај „Рекорд“, но и таму заглавив во метежот - вели револтиран возач.
Таксистите и муштериите на такси-компаниите, исто така, се жалат на густиот сообраќај и непроодните улици.

- Катастрофа е. Се вози само по една лента и постојано има огромни колони. Муштериите реагираат, се жалат на големите сметки, но не сме ние виновни што заглавуваме во сообраќајот. Еве, сега, од Бит-пазар до „Рамстор“, што вообичаено чини 80 денари, морав да наплатам 150, нормално е муштериите да се револтирани - вели таксист.

Надлежните од градот велат дека се свесни дека при вакви реконструкции мора да настане застој во сообраќајот.

- Градоначалникот Коце Трајановски уште во почетокот на реконструкцијата замоли за трпеливост од страна на учесниците во сообраќајот за да може во наредните два месеца комплетно да ја реконструира улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин. За таа намена подготвивме привремени сообраќајни решенија за безбедно и непречено одвивање на сообраќајот - изјави Неделчо Крстевски, портпарол на градот.

Екипите на градежната фирма нема да работат во попладневните часови и навечер, како што најави градоначалникот, бидејќи тогаш изведбата на улицата ќе чини многу повеќе, како да се реконструираат две улици, соопштија надлежните.

извор
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 23-Mar-2011 at 02:02
Originally posted by Djole88

Еве ја фазата кога сите се револтирани од реконструирањето на една од главните улици во центарот. Ќе пројде за едно 5-10 дена додека се привикнат сите
Тоа е... слабо е развиена свеста дека ваквите интервенции мора да се спроведат и дека тоа е за општо добро, а не за некому да му се наруши комоцијата.

Од друга страна, не може да се премолчи фактот што сообраќајниот ГУП е реализиран со мизерен процент, а доколку беше реализиран, ќе немавме вакви драми. Недозволиво е што Скопје толку лесно колабира на сообраќаен план, иако се работи за реконструкција на една улица со три ленти, и притоа не е целосно затворена за сообраќај, туку сепак функционира под специјалнен режим. Ќе биде фино граѓаните своето незадоволство и револт да го преточат во притисок за реализација на крупните зафати од сообраќајната инфраструктура, наместо при секоја ваква реконструкција да слушаме само промашени нервозни изјави, а самата реконструкција да се доживува како некаква си неправда... Нашите сограѓани наместо секојдневно да изигруваат Калимеро, треба малку повеќе да се едуцираат за местото на нивното живеење, а и да научат што и како да бараат од избраните функционери и од институциите.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 23-Mar-2011 at 03:07
Ај вака за сликите. Прво нема ништо што да се слика. Се работи за обична промена на асфалт, ништо спектакуларно. Сеа кога поминав забележав дека денес стигнале до самата раскрсница со гребење на едната лента. "Успех" од 200 м направиле за два дена. Возачите немаат право да се бунат. Мора малце европски навики. У 90 посто од колите само по еден човек. Ретко кој употребува јавен превоз, освен административците. Сигурен сум кога повеќе би се употребувал јавниот превоз, би имало поредовни автобуски линии и барем малку помала гужва. И она најбитното, овие сообраќајници се планирани и градени пред 20-30 години, кога бројот на коли бил драстично помал. Иам уште една заеблешка, можда е глупа, ама барем според лично искуство, додека администрацијата работеше од 7-7:30, а приватнициве стандартка од 8:30-9, имаше многу помала гужва. Сеа некој што иде у школо у 7:30 може да забележи дека од Аеродром за Карпош се стига за 20 мин. Според мене, освен недоволниот број на сообраќајници, проблем е и што цел систем започнува со работа во исто време. Сметам дека со враќање на старото време, барем на администрацијата, ќе се намалат гужвите. Пр е татко ми, работно време има од 7 и релација од 2.5 км ја поминува за 5 мин.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 23-Mar-2011 at 11:16
Originally posted by Cloverstack


Ќе биде фино граѓаните своето незадоволство и револт да го преточат во притисок за реализација на крупните зафати од сообраќајната инфраструктура, наместо при секоја ваква реконструкција да слушаме само промашени нервозни изјави, а самата реконструкција да се доживува како некаква си неправда...


Како кога 95% од жители на Скопје, не знаат и не ги интересираат сообраќајните планови кои треба да се реализираат. Само за Јужен имаат некои информации и толку. Па дури и кога ќе се спомене некој проект како сообраќајницата под плоштадот или трамвај се добиваат реакции како да е тоа нешто СФ. Мора да се гради повисока свест, зашто и кога би се почнал некој голем проект можно е да има непотребни критики и дебати, за нешто што е објективно потребно (трамвај на пр., дури и на форумов има голем број на противници).
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.615 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.