build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #961 Posted: 23-Mar-2011 at 21:15
Originally posted by N23

Сигурен сум кога повеќе би се употребувал јавниот превоз, би имало поредовни автобуски линии и барем малку помала гужва.


Се согласувам со ова потполно. Тоа е една работа. Друга работа би било доколку третата лента од булеварите би била исклучиво за јавиот превоз тогаш и тој ќе биде побрз. Навистина кога би бил редовен и брз мислам дека побрзо и со помалку нервози ќе се стигне до саканата дестинација со јавен превоз отколку со автомобил. Бидејќи кога одиме со кола трошиме плус време и нерви во барање паркинг простор.
Но тука треба да се работи на менталитетот но и инфраструктурно да се овозможи тоа.
На во некои земји се знае дека има поцебна лента за јавен превоз и никој не вози таму, кај нас ставаа дури и прегради и пак не успеа тоа. Нормално дека нема да успее кога мора да се влезе во третата лента за да бараш паркинг горе на тротоар.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #962 Posted: 24-Mar-2011 at 17:28

Половина час се вози од Цветен пазар до "Нова Македонија"

Од Град Скопје се свесни дека на Мито Хаџи Василев - Јасмин владее хаос, но велат дека друго решение нема. Ако работеле ноќе, тоа дупло ќе ја зголемело цената на овој зафат

Реконструкцијата на улицата Мито Хаџи Василев - Јасмин го затна центарот на градот. Откако пред три недели Град Скопје почна со поставување нов асфалт на коловозот, сообраќајот на оваа улица е во колапс. Се гребе асфалтот, машини стојат на сите страни, а возилата се движат само по една коловозна лента. Редици автомобили има од пред зградата на "Макпетрол", па сè до крстосницата кај поранешна "Нова Македонија". За да се мине оваа делница, на граѓаните им треба најмалку половина час.
"Кога веќе решиле да реновираат улица во центарот на градот, тогаш требало да смислат начин како да се избегне хаосот во сообраќајот. Не знам зошто не дзоволат улицата Железничка, додека траат градежните работи, да стане двонасочна или да се работи ноќе. Па во сите земји кога се реконструираат централни улици, тоа се прави навечер", велат револтирано скопјани.
Од Град Скопје се свесни дека на Мито Хаџи Василев - Јасмин владее хаос, но само апелираат до граѓаните да имаат трпение.
"Градот е свесен дека при вакви реконструктивни зафати настануваат застои во сообраќајот, и токму затоа градоначалникот Коце Трајановски замоли за трпеливост од учесниците во сообраќајот. Немаме предвидено ноќна работа, затоа што во тој случај рапидно ќе беше зголемена цената на изведбата на реконструкцијата. Ако се реализираше јавна набавка со ноќна работа и работа во неработни денови, граѓаните на Скопје тоа ќе ги чинеше како да се реконструираат две улици како Мито Хаџи Василев - Јасмин" велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски.http://www.vest.com.mk/?ItemID=D723225380AF104594A6CBA6F997AF6F
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #963 Posted: 24-Mar-2011 at 23:53
Немаме предвидено ноќна работа, затоа што во тој случај рапидно ќе беше зголемена цената на изведбата на реконструкцијата. Ако се реализираше јавна набавка со ноќна работа и работа во неработни денови, граѓаните на Скопје тоа ќе ги чинеше како да се реконструираат две улици како Мито Хаџи Василев - Јасмин" велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски
Цената на зафатот не смее да се гледа само преку цената на изведбените работи. Некој треба да се позанимава со пресметка на трошоци за гориво, изгубено време и слични фактори, па потоа да се носи одлука за тоа во кои периоди и со каква динамика ќе се спроведува некоја ваква интервенција.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #964 Posted: 25-Mar-2011 at 00:38

      Сум забележал дека обично работите на патиштата, градењето на водоводна и канализациона мрежа, најчесто се темпираат да се изведуваат во зимски услови и во кал. Не ли можеше да се почека јули и август за реконструкцијата на М. Х. Јасмин (школски одмор, фирмите даваат годишен одмор, добар дел од граѓаните на летување)...

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #965 Posted: 25-Mar-2011 at 01:05
Ако чекаме да реконструираме улици само во летен период кај ќе ни биде крајот... Се се сведува на менталитет и нестрпливост. Во Скопје возачите и граѓаните се познати бунтовници а кога ќе ги запрашате какви ни се улиците веднаш со критики. Од друга страна одлично е што во последно време почнаа на големо да се асфалтраат а не да се крпат улици што значи дека градот можеби треба да темпира периоди во денот ама не и во годината со исклучок на декември-јануари-февруари. Се на се граѓаните се тие што ем се неупатени ем не знаат што сакаат.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #966 Posted: 25-Mar-2011 at 16:15
Дали и раскрсницата кај Мито Х. Ј. ќе биде реконтруирана, особено што тоа е најлошиот дел од цел булевар.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #967 Posted: 25-Mar-2011 at 22:25
Originally posted by Supervisor

Ако чекаме да реконструираме улици само во летен период кај ќе ни биде крајот... Се се сведува на менталитет и нестрпливост. Во Скопје возачите и граѓаните се познати бунтовници а кога ќе ги запрашате какви ни се улиците веднаш со критики. Од друга страна одлично е што во последно време почнаа на големо да се асфалтраат а не да се крпат улици што значи дека градот можеби треба да темпира периоди во денот ама не и во годината со исклучок на декември-јануари-февруари. Се на се граѓаните се тие што ем се неупатени ем не знаат што сакаат.


Ти ова сериозно?
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #968 Posted: 04-Apr-2011 at 07:16
Sto bide so rekunstrukcijata na M.H. Jasmin do kade stigna ?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #969 Posted: 04-Apr-2011 at 12:22
Originally posted by ko4ani

Sto bide so rekunstrukcijata na M.H. Jasmin do kade stigna ?


Иде како полжав. За една недела изгребаа уште пола од патот, така да за гребење остана уште последната лента, која некаде до пола е изгребана. Веројатно тактизираат, за по некое време одма да ја асфалтираат, како што направија со Орце Николов.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #970 Posted: 06-Apr-2011 at 11:11
Возачите збунети од првата ротонда

     
Првата вистинска кружна раскрсница во населбата Ѓорче Петров создава забуна кај возачите, кои тешко се навикнуваат на новото сообраќајно решение. Вклучувањето и исклучувањето од кружниот тек го прават внимателно, со страв во „вртењето“ да не се судрат со друг автомобил


     
     
Од градот најавуваа изградба на осум кружни раскрсници: ротондата во Ѓорче Петров

Скопјани веќе имаат можност да возат на првата вистинска ротонда во населбата Ѓорче Петров, која почна да се гради пред неколку месеци. Кружниот тек веќе е оформен, а семафорите се исклучени, па возачите мораат да возат како на кружен тек. Возачите се збунети и тешко се навикнуваат на новото сообраќајно решение. Вклучувањето и исклучувањето од кружниот тек го прават внимателно, со страв во „вртењето“ да не се судрат со друг автомобил. Жителите од овој дел од градот велат дека особено е тешко вклучувањето од споредните улици, поради што се принудени да чекаат подолго време да поминат возилата од главната сообраќајница.

- Секој ден се возам по таа улица и морам да признаам дека тешко се снаоѓам. Возачите сé уште не се навикнати да возат на кружен тек. Голем дел од нив не го почитуваат правилото на десна страна. Ги мрзи да вртат или, пак, не ги знаат основните сообраќајни правила, па си возат од левата страна. Може да настане сообраќајка, што е страшно - вели Неда Божиновска од Ѓорче Петров.

Од градот најавуваа изградба на осум вакви ротонди, од кои оваа е прва, а следна на списокот ќе биде онаа кај Католичката црква, која ќе биде изведена заедно со проширувањето на улицата Митрополит Теодосиј Гологанов.

Другите седум ротонди треба да бидат распоредени на улиците 4 Јули со булеварот Партизански одреди, 16 Бригада со улицата Коце Металец, Босна и Херцеговина и Александар Урдаревски. Потоа помеѓу Втората македонска бригада со улиците Лазо Трповски, како и со Кемал Сејфула и 16 Бригада со улицата 808, а една треба да има и кај раскрсницата на булеварот Никола Карев со булеварот Трета македонска бригада.

Основа за да почнат планирањата и изградбата на кружните крстосници е големата фреквентност на сообраќајот, велат од градот.

- Градот Скопје почна со изградба на кружната крстосница кај СП „Планет“ во Ѓорче Петров. Во тек се подготовките за проширувањето на Теодосиј Гологанов, да се изгради првата турбокружна крстосница во нашата држава. Преостанатите се во фаза на планирање. Основата за нивна изградба е да има голема фреквентност на сообраќајот. Едно од најтесните сообраќајни грла е токму кај Католичката црква. За оваа намена се предвидени 800 милиони денари во буџетот за 2011 година - вели Неделчо Крстевски, портпарол на градот.

Сообраќајните експерти велат дека изградбата на кружни текови треба да се прави врз основа на утврдувањето на реалните потреби и секако на условите што ги нуди постојната патна инфраструктура. Во светот кружните раскрсници се градени на улици што не се фреквентни и не се правилни, односно каде што се спојуваат три, а не четири улици, посочуваат тие.

- Наутро, кога повеќето одат на работа, оние што возат од спротивните улички, како што е онаа во Хром, нема шанси да излезат и да поминат. Кај Католичката црква на Теодосиј Гологанов може да се прави. Кружниот тек кај „Континентал“ е соодветен зашто нема многу метеж и функционира. На запад ваквите ротонди ги практикуваат на сервисните улички, а не на експресни сообраќајници - велат експерти од сообраќајната полиција.

Скопјани досега не можеа да ги вежбаат своите возачки вештини на кружен тек. Единствена таква сообраќајница е онаа во Дебар Маало, каде што кандидатите за возачка дозвола редовно вежбаа правило „десно“ вклучување. Во преостанатите пригоди ретко кој од возачите поминуваа според сообраќајните прописи и кружниот тек го поминуваа по најкраткиот пат.
http://www.novamakedonija.mk/NewsDetal.asp?vest=4611858399&id=14&prilog=0&setIzdanie=22250
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #971 Posted: 06-Apr-2011 at 11:18
Епа така е кога канта тропа.

Не дека текстов е баш 100% во право и дека кружен тек е толку комплексна работа, но можност за конфликт е далеку поголема во однос на претходното решение.

Од големиот дел кружни текови, овој е можеби најнепотребниот од причина што на тоа место се вкрстуваат само 2 правца од кои што едниот е комплетно спореден, и решението со семафор беше природно.

Реално ова ќе биде првиот вистински кружен тек во градов.

1. Оној во Дебар Маало никогаш никој не го ни есапел
2. Оној кај Континетал генерално функционира во делот на исклучување кон Автокоманда, а од другите правци сообраќајот е минимален, затоа и функционира релативно глатко.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #972 Posted: 06-Apr-2011 at 11:46
Мислам дека кружниов тек е навистина подобро решение, бидејќи доминатната линија секогаш ќе си биде доминатна и на кружен тек, без да мора да чека на семафори. Двата споредни правци не можат да создадат поголем метеж, исто како што и во автокоманда на кружниот, претежните правци се вртењата десно (од саем-автокоманда и од битпазар-саем).
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #973 Posted: 06-Apr-2011 at 16:48
А споредните тогаш колку ќе треба да чекаат за да влезат во кружниот тек? Со семафор максимум 90 секунди, а ако главната улица има константен прилив на возила, може и по пет минути да чекаат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #974 Posted: 06-Apr-2011 at 19:16
Тажно. Хаос. Би го ставил и во нишката за подземната уличка, сепак за тоа разговараме и отприлика овој дел кај Соборна е опфатен во дискусијата и споредбата на двате решенија. Но нејќев да ја трујам, па затоа тука ќе ја ставам, поопшта нишка. Ако сакате модератори препостирајте го по потреба и таму.

http://on.net.mk/makedonshtina/skopje-kabul-ti-kje-bidesh


Edited by FoSsiL - 06-Apr-2011 at 19:17
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #975 Posted: 06-Apr-2011 at 22:20
крајната глупост е што кружниов тек не го нудат како сообраќајно решение, туку го има чисто за во него да биде споменик, крај на дискусијата треба да има тука, тоа е чист идиотизам според мене
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #976 Posted: 07-Apr-2011 at 12:34

ЕБРД ќе издвои 5,6 милиони евра за Проект за Менаџирање на сообраќајот во Скопје

07.04.2011 | Автор: Mк Фондови
ЕБРД%20ќе%20издвои%20%205,6%20милиони%20евра%20за%20Проект%20за%20Менаџирање%20на%20сообраќајот%20во%20Скопје

Македонија планира да отвори тендер за изработка на Проект за менаџирање на транспортниот сообраќај во главниот град, кој ќе биде ко- финансиран со 5,6 милиони евра од страна на ЕБРД.



Според процените вкупните градежни работи се проценуваат на 8,03 милиони евра (11,5 милиони долари), вклучувајќи набавка и инсталација на системи за управување со сообраќајот и реконструкција на скопската улица „Првомајска“, се вели во податоците на ЕБРД, а пренесуваат странските медиуми.

Со остатокот од средствата, градот Скопје ќе ги извршува клучните инвестиции потребни неопходни за подобрување на градскиот превоз и безбедноста на улиците ширум градот.

Објавата на тендерот се очекува да се објавен во вториот квартал од 2011 година.

http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/22036-%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B4-%D1%9C%D0%B5-%D0%B8%D0%B7%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B8--5,6-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%9F%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%9A%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%9C%D0%B0%D1%98%D0%BE%D1%82-%D0%B2%D0%BE-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%98%D0%B5.html
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #977 Posted: 07-Apr-2011 at 22:35

Originally posted by zabegan

крајната глупост е што кружниов тек не го нудат како сообраќајно решение, туку го има чисто за во него да биде споменик, крај на дискусијата треба да има тука, тоа е чист идиотизам според мене

BULLSEYE! 

Вон тема (ама блиску) троа преголем ми делува постаментот за кружниот тек, го покрива видикот и може да биде отежнување во сообраќајот ама ај, ќе видиме и тоа. 

Инаку, подобро ќе беше кружен тек да направат кај Црквата кај што завршува Партизанска и има голем проток на движење од неколку правци (од Геге, од Ѓорче по 4ти Јули мислам се викаше улицата и од Партизанска и самата раскрсница е многу изобличена и во јадна состојба. Со овој кружен тек би додал и проширување на Партизанска со уште 2 ленти, а најубаво секако ќе биде да е со истиот профил како и до Порта Влае. 


Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #978 Posted: 07-Apr-2011 at 22:43
Originally posted by fichot

Инаку, подобро ќе беше кружен тек да направат кај Црквата кај што завршува Партизанска и има голем проток на движење од неколку правци (од Геге, од Ѓорче по 4ти Јули мислам се викаше улицата и од Партизанска и самата раскрсница е многу изобличена и во јадна состојба. Со овој кружен тек би додал и проширување на Партизанска со уште 2 ленти, а најубаво секако ќе биде да е со истиот профил како и до Порта Влае.


Мислам дека кај црквата се планира кружен тек и ќе биде брзо. Поготово сега кога се најавени избори.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #979 Posted: 08-Apr-2011 at 02:02
Најнеопходен кружен тек во Скопје е оној кај Католичка. Кога е планирано да почне да се гради ?
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #980 Posted: 08-Apr-2011 at 07:23
        Не знам зошто клучката кај Континентал ја сметате за кружен тек. Кружен тек би била, само доколку булеварот Александар Македонски влегува во неа. А тој ја премостува и затоа таму воопшто не се создаваат гужви.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.539 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.