build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 22-Apr-2008 at 01:02


Епа сега да се раскопува плоштадот ли? На тоа требаше да мисли Пенов, кога сето ова плус огромен паркинг под плоштад можеше да се изведе многу поефтино. Али типот си имаше предизборна агенда, а да се зафати со поголеми проекти не беше кадарен...

Него не ги потценувај инклинациите. Прво 4m не е доволна висина. Мораш да рачунаш на повеќе од 5m со оглед на тоа што голем дел од просторот ќе биде пополнет со самата конструкција, а не само оние стандардни 4m максимална дозволена висина за возила. Ако на ова ставиш некоја пристојна инклинација (каква што би посакувале), ќе добиеш прилично голема должина. Ама главната поента е дека се работи за сосема друг тунел и комплицирање на работата од градежен аспект. А тоа комплицирање под земја кошта многу повеќе него на површина.

Ама во секој случај реков дека посакувам клучка, не знам што си толку упорен да ме убедиш во истото Big%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 22-Apr-2008 at 01:07
Е сега тука се наметнува и друго прашање (доколку биде клучка).

Испаѓа дека накај Партизанска треба да биде поширок коридорот. Кај самава клучка 2х4, а понатака логично би било 2х3. Континуиран сообраќај кој би се влевал со 2х2 и од Аеродром и од Кисела Вода, наметнува таква потреба. Ама од Партизанска не можеш да спуштиш повеќе од 4 ленти (2х2)... Со крстосница би било многу поедноставно во овој поглед - на сите три страни 2х2, и без проблеми каде што тунелот ќе понира од Партизанска.


Edited by Cloverstack - 22-Apr-2008 at 01:07
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 22-Apr-2008 at 01:07
Де бе кловер! Не се убедуваме него само разгледуваме решенија. Инаку за инклинацијата се слагам дека не треба да биде како влез за во гаража. Ама ја колку што знам, раскрсницата не доаѓа под плоштад, него некаде тамо под тие уличките кај пошта.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 22-Apr-2008 at 01:12
Ама ја колку што знам, раскрсницата не доаѓа под плоштад, него некаде тамо под тие уличките кај пошта.


Да за ова си во право. Во суштина ти беше повеќе во право, мислам јас повеќе ја преценив цената на таква клучка отколку што ти ја потцени. Big%20smile

Ама останува она што го кажав со бројот на лентите. Имајќи го тоа во предвид, работава многу превагнува накај крстосница Roll%20eyes
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 22-Apr-2008 at 01:14
Горе-доле се слагаме! Него мене една друга работа ме интересира. Некаде видов цена 220 милиони, што не ми е многу логична со оглед на тоа што обиколницата кошташе некаде околу 80 милиони, така?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 22-Apr-2008 at 01:19
Дефинитивно цена надвор од памет (ако збориме само за подземните коридори под плоштад). Па колку е вкупната должина побогу, 2km? Не знам, кажи кај си наишол на ваков податок?

Вакви работи под земја е многу тешко да се предвидат, ама јас памтам податок од 30 милиони евра и тој како за првичн проценка ми изгледа сосема веродостојно, колку што можев да компарирам со други слични проекти.

Инаку за обиколницата знаеш дека има голема шареноликост на податоците (80-120-135 милиони). Моја претпоставка е дека 80 можеби се однесува само на градежните работи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 22-Apr-2008 at 01:22
Абе кај обиколницата имаше проблеми со екпропријација (не дека сега ги нема...). Затоа отидоа тамо плус пари. Овде нема екпропријација. Мене ме зачуди 220 милиони, зашто да ги имавме ние тие пари за инфраструктура, до сега коридорите готови ќе беа. Не ми се верува мене да е толку, затоа прашувам. Ова 30 разумно ми изгледа, иако е малце повеќе. А трасата мислам дека нема 2 км. Може да е 1,5 комплет. Уствари па ај ако можеш измери на гугл, мене не ми работи гуглот.


Edited by lslcrew - 22-Apr-2008 at 01:24
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 22-Apr-2008 at 01:33
Па зависи точно од каде ќе понираат тунелите и од некои други ситници, ама во суштина тоа не прави толкава разлика. Ова е неопходен стратешки проект за градот и дали ќе кошта 25 или 35 милиони евра не треба да ја поткопува нашата решеност да го изградиме.

Ајде да почекаме што ќе кажат овие студии и проекти што ќе се изработат, па да дискутираме подетално. Вака имаме премногу непознати во равенкава.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 22-Apr-2008 at 01:39
Кловер ја имам слабо "чувство за осет" кога се работи за време. Колку би требало одприлика за реализација на овој проект. И кога би се завршил ако се почне утре. А пошто нема да се почне утре, кога мислиш дека би се сечела лента на тунелов. Нормално со моторџии и ролеријада!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 22-Apr-2008 at 01:43
Е тоа господ знае... Да почнеше да се гради утре и се да течеше како што треба и да имаше пари на претек да се дадат за брза изградба, веројатно би можело да биде готово за пола година... Ама чекај бе човек, ние уште чекаме студиите да почнат да се прават... Ај еве од рукав, ко за македонски прилики веројатно би требало да бидеме среќни со изградба од ~ две години... Само дај боже да стигнеме до стадиум на изградба во некое догледно време...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 22-Apr-2008 at 01:43
Линеа, еве ти тунели со клучки Smile

Првиот клип е од Мадрид. Вториот е од Стокхолм и има интересна дополнителна содржина... И после Швеѓаните биле културни луѓе што почитувале закон и ред... LOL




Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 22-Apr-2008 at 01:49
Во Грција има еден тунел сличен, го градеа за олимпијадата. Проаѓа под Катерини. Може да е некаде по должина колку неколку овакви. Стварно е мерак ипол. Ако најдам фото по дома ке пратам.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 22-Apr-2008 at 01:51
Ама чекај тоа е тунел на автопат или градски тунел?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 22-Apr-2008 at 01:56


Сликано е од неперена кола, ама се гледа!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 22-Apr-2008 at 02:00
Originally posted by Cloverstack

Ама чекај тоа е тунел на автопат или градски тунел?


И што бидна со одговорот? Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 22-Apr-2008 at 02:03
АААА. Абе сега точно да ти кажам незнам, изгледа е дел од Е75. Некако проаѓа под еден дел од катерини. Изгледа се одлучиле за вакво решение, место обиколен пат. Инаку долу мислам дека немаше приклучоци, или па не сум ги видел. Порано па пред да се изгради, ич не ми текнува како се идеше. Ова е како сега под ѓорче да направиш тунел. Направен е за да се иде под еден крак на градот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 22-Apr-2008 at 02:04
Добро ама сепак е сосема различна приказната од она што треба ние да го градиме под центарот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 22-Apr-2008 at 02:10
Добро ја онака сакав да пуштам едно кадро, само за споредба, да знаеме што да очекуваме. Инаку без заебанција крајниот исход би требало да биде нешто како ова горе. Барем според лентите, осветлувањето. Инаку има една работа која несмееме да си дозволиме, а тоа средишниот дел да биде со стубови. Многу се ризични стубовите при сообраќајќи. Ако е ѕид сепак колата сепак ќе излизга по краевите и ништо. А ако е стуб, има да се здрви директива. Се слагам дека приказната е различна, ама се надевам дека ќе го има истиот сречен крај како она горе!
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 22-Apr-2008 at 05:02
Сум бил во грчкиот тунел неколку пати, дел од самиот автопат е. До 2004 за олимпијадата тој пат го направија милина
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 22-Apr-2008 at 12:15
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=BA68E26F6A4B924C99345D567CD8BFED

ИЗВЕШТАЈ НА СВР СКОПЈЕ ЗА БЕЗБЕДНОСТА ВО СООБРАЌАЈОТ ВО 2007 ГОД

Партизанска и Првомајска најнебезбедни улици

Главни причини за сообраќајните несреќи се брзо возење, непочитување на првенство на минување, неправилното свртување и возење наназад и неправилното движење на пешаците

Булеварот Партизански одреди и улиците Илинденска и Првомајска се најнебезбедните сообраќајници во Скопје и важат за црни точки. Таму лани се случиле најмногу сообраќајни несреќи во кои повеќе граѓани загинаа, а десетици беа повредени. Од Секторот за внатрешни работи - Скопје како најчести причини за сообраќајните незгоди ги посочуваат брзото возење, непочитувањето на правилата на првенство на минување, неправилно свртување и возење наназад, како и неправилното движење на пешаците. Според документот, кој утре треба да биде усвоен на седница на Советот на Градот Скопје, лани во градот и во околината се случиле вкупно 9.411 несреќи, од кои 1.551 со потешки последици. Шеесет луѓе го загубиле животот, а 2.298 биле повредени. Во 100 случаи виновни биле пешаците,кои се движеле непрописно. Според согледувањата за 2007 година, најзагрозени беа фреквентните улици и булевари. На булеварот Партизански одреди лани имаше 44 сообраќајни незгоди, во кои беа повредени 52 лица. На „Илинденска“ се случија 39 сообраќајки, во кои едно лице загина, а 60 беа повредени. Тројца граѓани загинаа на „Првомајска“, каде што се случија 34 несреќи, а 49 лица беа повредени - се вели во извештајот.

БРЗО ВОЗЕЊЕ И БАВНИ ОРГАНИ

Улицата Првомајска со години важи за една од поопасните улици во градот. Особено откако пред неколку години беше обновена и проширена во делот на населбата Кисела Вода. Таму се вози брзо и непрописно се претекнува, исто како и на делот од „Првомајска“ кон Драчево. Овој дел остана необновен, темен и тесен.  Несовесните возачи престигнуваат на полна линија, возат со расипани фарови, а чести причинители на незгоди се и многуте запрежни коли и велосипедистите, кои возат без светла. Со години бараме Градот Скопје да изгради улично осветление на улицата кон Драчево - вели Ц.З., жителка на Драчево.На „Партизанска“ со децении најмногу страдаат пешаците, поради несовесните возачи што возат брзо и не застануваат на пешачки премин. По целиот булевар, од Центар до Ѓорче Петров, со години се случуваат сообраќајки и поради трките што несовесни граѓани ги организираат доцна навечер, кога возат многу брзо и не застануваат на црвено светло на семафорите. Скоро секоја вечер ги слушаме како се тркаат со возила и со мотори. Намалуваат и зголемуваат гас и не' вадат од памет. Тоа не е ништо ново, а органите ништо не преземаат - вели жител од Центар.Градските власти најавија дека ќе ги заштитат пешаците со тоа што годинава ќе изградат надземни пешачки премини на повеќе булевари.

СЕКОЕ ПЕТТО ВОЗИЛО Е НЕИСПРАВНО

Во извештајот на СВР-Скопје е посочено и дека секое петто возило од оние на кои им била извршена контрола е технички неисправно, а секој 22-ри возач бил пијан. Контролирани се вкупно 186.869 возила, при што е утврдено дека 37.281 биле технички неисправни. Од безбедносни причини од сообраќај се исклучени 512 неисправни и 6.606 нерегистрирани возила. Од околу 195.000 возачи, со алкотест беа проверени 10.111 возачи. За 8.877 од нив е утврдено дека консумирале алкохол - се вели во извештајот.

Јорданка Ивановска

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.