build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7576777879 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1521 Posted: 21-Oct-2012 at 18:35
кај Алумина значи,фала Кловер.изменето е некако со копањето
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1522 Posted: 28-Oct-2012 at 18:33
Што се случи со продолжувањето и проширувањето на Партизанска до новиот кружен тек кај црквата Св.Павле?
Беше најавено или јас сум грешка?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1523 Posted: 01-Nov-2012 at 01:13
Originally posted by alexsend

Што се случи со продолжувањето и проширувањето на Партизанска до новиот кружен тек кај црквата Св.Павле?
Беше најавено или јас сум грешка?


Или грешно си разбрал или грешно (случајно или не) било кажано. Уствари се прошири ама минимално на крајот кај што е новиот кружен тек. Иначе за целата должина до семафорите кај Порта Влае ја барем не сум чул, али дај боже и тоа да се случи што поскоро.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1524 Posted: 01-Nov-2012 at 02:12
Мислам дека и јас се сеќавам дека беше најавено такво нешто какво што спомнува alexsend... и мислам дека беше кога се кроеше градскиот буџет за 2012... е сега дали било усвоено не знам.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1525 Posted: 03-Nov-2012 at 23:40
Иако мене лично не ми текнуваше, кога се спомнувало вакво нешто, вчера во Дневник прочитав дека еден од капиталните проекти за наредната година ќе биде ова проширување, што е одлична работа
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1526 Posted: 04-Nov-2012 at 02:55
Каде би можел да реагирам да се постават повеќе сообраќајни знаци на одредени места?

Конкретно во случајов се работи за кружниот тек во Ѓорче кај СП Планет. Знаци за предност и за кружен тек има само пред самиот круг, на пола метар од него. Сметам дека треба барем 100-200 метра на сите страни, а особено на „главната“ улица. Исто и знаци за смалување на брзината (30), можеби и трепкачки семафор и знак СЕ СНИМА како и камери нормално. Легнати џандари како крајно решение.
Срцево в пети ми оди на секое поминување преку него со вклучување и/или исклучување кон „споредна“ улица. Будали шибаат со 80 на саат, мака немаат, ова веќе не се трпи. Битно коњаник има, да му се с***м.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1527 Posted: 04-Nov-2012 at 03:18
Се согласувам, дефинитивно се потребни мерки за нашите возачи да сфатат дека во кружен тек се вози во втора со макс. 30км/ч
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1528 Posted: 04-Nov-2012 at 12:35
кај нас во Кичево кога се изгради првиот кружен тек(2005 мислам беше) после само 2-3 дена животот го изгуби еден прилепчанец кој порано возел тука а тогаш незнаел дека има кружен тек ,и со ПЗ удри ирекно во него,нормално со повисока брзина
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1529 Posted: 04-Nov-2012 at 13:42
Originally posted by fichot

Каде би можел да реагирам да се постават повеќе сообраќајни знаци на одредени места?

Конкретно во случајов се работи за кружниот тек во Ѓорче кај СП Планет. Знаци за предност и за кружен тек има само пред самиот круг, на пола метар од него. Сметам дека треба барем 100-200 метра на сите страни, а особено на „главната“ улица. Исто и знаци за смалување на брзината (30), можеби и трепкачки семафор и знак СЕ СНИМА како и камери нормално. Легнати џандари како крајно решение.
Срцево в пети ми оди на секое поминување преку него со вклучување и/или исклучување кон „споредна“ улица. Будали шибаат со 80 на саат, мака немаат, ова веќе не се трпи. Битно коњаник има, да му се с***м.

Ovoj kruzen tek ne sum go videl no predpostavuvam deka se e obelezano spored soobrakajnite propisi i pravila. Se stava znak deka na 100m sledi kruzen tek, a znaci za prednost se stavaat pred samiot krug kako kaj sekoja druga raskrsnica.

Problemot e vo toa sto mnooogu vozaci ne znaat kako se vozi vo kruzen tek i koja e negovata uloga. Taka npr. vo Strumica vozacite redovno davaat desen trepkac pri vleguvanje vo kruzniot tek. Koga se veke vlezeni i se vrta okolu nego davaat lev trepkac, a na izleguvanje nikakov trepkac. Znaci se naopaku. Toa iako ne e pravilno sepak ne e taka strasno. Strasno e toa sto vidov eden idiot kako so golema brzina vleze levo t.e. naopaku. Iako bese docna i nemase vozila toa zasluziva za debela kazna i odzemanje za vozackata dozvola.

Treba da se reagira kaj avtoskolite za idnite vozaci da naucat tocno kako se vleguva i izleguva vo kruzen tek. Za ovie koi veke imaat vozacki dozvoli, policijata treba da reagira so soodvetni kazni.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1530 Posted: 04-Nov-2012 at 19:36
автошколите имаат точно дефинирано што е кружен тек и како се користи и најчесто го полагаш и во возење, проблемот е во нашите неандарталци, сигнализацијата што ја нема, е руинирана или стои за украс, и во полицијата која очегледно казнува драстично само еднаш месечно, и тоа онаму каде што може да се земат што е можно повеќе пари...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1531 Posted: 04-Nov-2012 at 19:44
Јас секогаш во кружен тек влегував и ќе влегувам и возам со втора, а по дифолт тоа значи дека брзина ми се движи од 20-30 км/ч, по потреба и во зависност од условите на сообраќајот и пониска...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1532 Posted: 04-Nov-2012 at 22:39
Originally posted by zabegan

автошколите имаат точно дефинирано што е кружен тек и како се користи и најчесто го полагаш и во возење, проблемот е во нашите неандарталци, сигнализацијата што ја нема, е руинирана или стои за украс, и во полицијата која очегледно казнува драстично само еднаш месечно, и тоа онаму каде што може да се земат што е можно повеќе пари...
Da, no treba da imame na um deka do pred 3-4 godini kriznite tekovi bea retkost vo Makedonija i zatoa vozacite ne znaat pravilno da vlezat i izlezat od nego. Zatoa denes avtoskolite treba da obrnat poveke vnimanie t.e. da stavat pogolem akcent na kruzniot tek.

Signalizacijata vo Makedonija odsekogas bila problem, dodeka soobrakajnata policija ne rabotu sustinski.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #1533 Posted: 05-Nov-2012 at 09:25
Мое мислење е дека иако кружните текови беа реткост, сепак во теоријата имаше објаснето што е што, а ако добро се сеќавам прашања за кружен тек имаше и во тестовите за полагање возачки испит (кружниот тек паѓаше и при полагање „градска“). Значи, без разлика дали имало еден или десет кружни текови, секој кој што поседува возачка дозвола се очекува дека знае што е кружен тек.

Друго прашање е што некои возачи имаат недостаток на сообраќајна култура, па меѓу другото и возат со 80 низ кружен тек, не почитуваат предност на минување, возат во обратна насока, итн..

Единственото решение за ова е интервенција на сообраќајна полиција и тоа не со парични казни, туку со едукација како превенција од повторување на овие прекршоци (настава, гледање видеа за последиците од невниматено возење и слично).
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1534 Posted: 05-Nov-2012 at 15:52

Se soglasuvam. No ako nekoj vozac 20 godini se nema sretnato so kruzen tek, lesno se zaborava praviloto.

Edukacijata od strana na soobrakajnata policija mora da bide redovna. Toa e eden od najdobrite nacini za odrzuvanje na "vozackata kondicija", no ako nekoj vozi 80km/h i vo obratna nasoka, togas mora da sledi ostra sankcija t.e. natrapnikot vremeno da bide odstranet od ulicite.
Back to Top
HugoGoulding View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1304
  Quote HugoGoulding Quote  Post ReplyReply #1535 Posted: 07-Nov-2012 at 17:29
Rainy Skopje
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1536 Posted: 08-Nov-2012 at 19:29

08.11.2012, 15:38
(ФОТО) Отворена реконтруираната „Козле“

ФОТО: Киро Попов

Втората делница на улицата „Козле“, на потегот меѓу раскрсниците со улиците „Јуриј Гагарин“ и „Нерешка“ од денеска и официјално е пуштена за сообраќај. Секундарната фаза од проектот значеше асфалтирање на 850 метри коловоз и поставување нова атмосферска канализација во должина од 275 метри.

Градските власти, велат, обновата на улицата била изведена во соработка со локалните жители, кои биле и иницијатори за реконтруктивните зафати.

„Од двете страни на обновениот коловоз се изградени тротоари со променлива ширина од 1 до 1,5 метри покриени со бехатон-плочки. На обнова на овој дел од коловозот на улицата работеа екипите на градежната фирма ’Пелагонија – Гостивар’“, рече градоначалникот Коце Трајановски на вчерашното отворање на делницата, дополнувајќи дека Градот издвоил за зафатот 21,5 милиони денари. (Б.Ш.)


http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=2E0AA9ED9A76F540A912A8ED76D1B22E
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1537 Posted: 08-Nov-2012 at 23:36
Originally posted by HugoGoulding

Rainy Skopje


О је. Најдобро решение за сообраќајниот хаос во градов е да се направи еден огромен чадор кој ќе го покрива.
А заврне, бројот на коли во градов се мултиплицира со 1000.

Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1538 Posted: 10-Nov-2012 at 02:48
Originally posted by HugoGoulding

Rainy Skopje


Hugo od kade tocno imas slikano? Zgradata na poranesen Marles 3ti, 4ti kat?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1539 Posted: 17-Nov-2012 at 17:26
Улица Пролет


23ka.wordpress.com
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #1540 Posted: 19-Nov-2012 at 12:18
zosto ne pocne da se razmisluva za metro vo skopje?veke kaj i da e ke nadmine milion ziteli, ima mnogu prednosti za nekova realizacija itn.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7576777879 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.492 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.