build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Скопски сообраќај (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7778798081 127>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1968
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1561 Posted: 12-Mar-2013 at 22:50
Originally posted by daci92

Овој кружен тек го градат многу долго време, односно кога поминав пред месец-два таму сеуште не беше ништо направено освен ископано ..



Тоа е сосем разбирливо. Ем бидејќи беше зима, ем бидејќи пред избори „треба да се покаже дека се работи“.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1562 Posted: 12-Mar-2013 at 23:00
Originally posted by alexgizh

Originally posted by daci92

Овој кружен тек го градат многу долго време, односно кога поминав пред месец-два таму сеуште не беше ништо направено освен ископано ..



Тоа е сосем разбирливо. Ем бидејќи беше зима, ем бидејќи пред избори „треба да се покаже дека се работи“.

За зимата ама баш воопшто не ги оправдувам ,да беше некоја зима со снегови и студови ајде но за ваква зима се молат сите градежници ,па види Џеваир кулите ги направија овие не мрднаа од место со кружниот тек, а тоа второто е веќе познато

Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1563 Posted: 26-Mar-2013 at 01:36
Почнаа да се најавуваат кружните текови на 2 нивоа - ако има некои поконкретни информации за тоа како изгледаат овие сообраќајни решенија - постирајте

______________________
Дневник

Датум: 25.03.2013, 17:24
ГРАДСKАТА ВЛАСТ ПОДГОТВЕНА ДА СЕ ФАТИ ВО KОСТЕЦ СО ПОСЛОЖЕНИ ЗАФАТИ

Kлучка на две нивоа пред Влада, а и кај НИП „Нова Македонија“

Трите сложени кружни тека ќе служат за потребите на планираните подземни тунели што ќе бидат реализирани во центарот - едниот кај мостот Гоце Делчев, а другите од двете страни на Јужниот булевар

Ако изминативе четири години во неколку населби во Скопје беа изградени една турбораскрсница и четири обични, во иднина градоначалникот Kоце Трајановски најави дека ќе се фати во костец со посложени зафати за решавање на метежот што го задушува централното подрачје. На ред е реализација на три кружни тека, ама на двојно ниво, вети тој. Едниот пред Влада за потребите на подземната сообраќајница, која ќе понира пред мостот Гоце Делчев, а ќе излегува кај Народна банка, вториот е замислен да биде кај поранешна НИП „Нова Македонија“, а последниот пред подвозникот за Црниче, односно на почетокот на еднонасочната улица Свети Kирил и Методиј (поранешна М.Х.Јасмин). Последните две се наменети за потребите на подземниот тунел под Јужниот булевар.

Двете од три сообраќајни решенија што градската власт ги најави како крупни зафати, поконкретно двете клучки на влез и излез од подземниот тунел зад Музејот на Град Скопје, не се нови. Во урбанистичките планови на Општина Центар се застапени одамна, уште од 2000 година, од времето на градоначалничката Виолета Аларова. Истото се однесува и на замислата за понирање на Јужниот булевар зад Музејот на Град Скопје. Но, и покрај тоа, досега никој сериозно не се нафати да ги реализира.

Сега, кога Градот има визија и финансии, со намерата да изведе три клучки всушност ја доловува и сериозноста за решавање на протокот на возила во централното подрачје. Освен што ќе служат за потребите на планираните тунелски движења, според надлежните од Градот, тие значително ќе придонесат и за намалување на протокот на возила на други улици во строгиот центар.

Во врска со површината што ќе ја зафаќаат, од градското одделение за односи со јавноста објаснија дека воопшто нема да биде мала имајќи предвид дека не станува збор за обичен кружен тек. На пример, првата ќе ја зафати целата улица пред зградата на Владата сè до мостот Гоце Делчев, а истото се однесува и на онаа што ќе се гради од НИП сè до Водњанска.

Според процените, изведбата ќе чини близу 9 милиони евра, а се очекува најбрзо да се реализира клучката кај мостот. Бидејќи за другите две прво мора да привршат работите околу тунелот на Јужен булевар, изјавија одговорните од Градот. Обврската да го изведе тунелот ја има турскиот инвеститор „Лимак“, кој го купи земјиштето зад Музејот на Град Скопје за изградба на хотели и на деловни центри. Во наредните три години треба да почне да ја гради улицата, односно од тоа зависи и реализацијата на клучките на две нивоа.

Трајановски во неколку наврати потенцира дека е уверен оти со овие капитални зафати ќе придонесе за помало загадување и помалку бучава, на која најмногу се жалат скопјани.

Изминативе четири години градската власт изгради пет кружни тека - кај Kатоличка црква, во Бутел и во Чаир, а во Ѓорче Петров - два. (Ј.И.)
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 608
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1564 Posted: 28-Mar-2013 at 07:58
Знае ли некој да каже зошто на повеке скопски сообракајници асфалтот е исечен попречно на улицата во вид на осмоаголници за потоа да бидат залиени со битуменска емулзија. (истото се случува и во Бугарија)
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1565 Posted: 28-Mar-2013 at 22:11
И мене навистина ме интересира ,бидејќи веќе неколку недели гледам дека улиците по Скопје се кастрат така...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1566 Posted: 28-Mar-2013 at 22:33
Originally posted by daci92

И мене навистина ме интересира ,бидејќи веќе неколку недели гледам дека улиците по Скопје се кастрат така...


Потврдувам дека низ цела Европа го има ова. Претпоставувам дека се работи за некаква превенција за настанување на дополнителни штети врз коловозот, но навистина не ми е јасно што е точно! Доколку има некој познавање на темава многу би се радувал да чујам објаснување.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1567 Posted: 31-Mar-2013 at 23:33
Originally posted by Andrej_LJ


Originally posted by daci92

И мене навистина ме интересира ,бидејќи веќе неколку недели гледам дека улиците по Скопје се кастрат така...

Потврдувам дека низ цела Европа го има ова. Претпоставувам дека се работи за некаква превенција за настанување на дополнителни штети врз коловозот, но навистина не ми е јасно што е точно! Доколку има некој познавање на темава многу би се радувал да чујам објаснување.


Еден мој пријател кој работи во телеком ми кажа дека градот набавил од нив GPRS системи и сензори за контрола и регулирање на сообраќајот. Сензорите пак ми кажа дека би биле вградени во самиот асфалт па затоа и го засекувале вака.

Како што тој ми објасни овие сензори би ги регистрирале движењата на возилата со што би се регулирало и времетраењето на црвеното односно на зеленото светло на семафорите со кои тие се поврзани. Значи таму каде што би бил регистриран поголем тек на возила и времетраењето на зеленото светло на семафорот би било поголемо.

Edited by kire85 - 31-Mar-2013 at 23:37
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1568 Posted: 01-Apr-2013 at 02:01
фала богу една добра вест
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12124
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1569 Posted: 02-Apr-2013 at 01:10
Originally posted by kire85



Еден мој пријател кој работи во телеком ми кажа дека градот набавил од нив GPRS системи и сензори за контрола и регулирање на сообраќајот. Сензорите пак ми кажа дека би биле вградени во самиот асфалт па затоа и го засекувале вака.

На каков принцип поточно функционираат овие сензори?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4663
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1570 Posted: 02-Apr-2013 at 03:16
Јас единствено сум видел сензори на крстосници каде што главен пат има приклучок од спореден пат, но со епохална фреквенција, па така доколку ниту едно возило не го премине сензорот на некои 3-4 метри од семафорот, тој ќе остане вечно црвен. Нешто како исклучени семафори па предност има секогаш главниот пат, но во случајов нема опасност со жолто трепкачко светло, туку видно е зелено на главниот пат (некогаш и по 2-3 часа значи во зависност од тоа дали поминало возило на споредниот пат).


Не ја знам цената на чинење, па не би можел да кажам дали вреди тоа во однос на тоа во слабите часови едноставно да свети жолто нон-стоп.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1571 Posted: 02-Apr-2013 at 09:57
http://en.wikipedia.org/wiki/Induction_loop

Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2446
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1572 Posted: 03-Apr-2013 at 20:49
Апдејт, после улицата Ѓорче Петров и сокакот Македонска Војска, сега и 4-ти Јули стана булевар. Терминот „улица“ дефинитивно исчезна од речникот на власта.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 896
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1573 Posted: 03-Apr-2013 at 22:14
Види, кнап е во Ѓорче, затоа секој ден го шетаат градоначалникот заедно со минимум еден министер. Олку проекти немам слушнато во неговиот осумгодишен мандат. Дури и на моето сокаче помина лично самиот, иако малку касно му текна, осум години нема поминато, ни А од асфалт на уличката, а сега експресно ќе бидело до јуни. А тоа за улица и булевар целосно си во право, очигледно улица не им звучи добро.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1574 Posted: 03-Apr-2013 at 23:49
е ако де,ако небиди тој ќе имате кичевчанец за градоначалник.малку и наш глас да се чуе во скопјето
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1575 Posted: 12-Apr-2013 at 11:13
Четврток, 11 Април 2013 18:43

Доаѓањето на пролетта, меѓу другото го означи  и почетокот на  градежните зафати  во општина Карпош.

karpos

Со подобрување на временските услови, започна градежната динамика, со која се предвидува да бидат опфатени инфраструктурните цели, според планот за урбанизација во општина Карпош.

Имено, денес започна изградбата на Новопроектирана улица, од ул. “Петар Чаулев”  до ул. “Ацо Шопов” која се наоѓа во УЗ Влае 1. Улицата е со должина од 315 метри, а локалната самоуправа обезбеди 3.580.120 денари за нејзина реализација.  Изведувач на градежните работи е “Бетон АД Скопје”.

Само пред неколку дена, беа реконструирани три улици. Улицата  “Кораб” во должина од 100 метри. Изведбата чини 620.000 денари;  ул. “Мокра” со должина од 100 метри, - инвестиција вредна 710.000 денари. Двете улици се наоѓаат во МЗ “Пецо Божиновски - Кочо”.

Реконструирана е и улицата “Белчишка” која се наоѓа во населбата Влае 2. Во должина од 270 метри, овој градежен зафат ја чини локалната самоуправа, точно 1.646.277 денари. Изведувач на градежните работи за трите улици е фирмата “Ескаватори”.

http://www.kurir.mk/republika/skopje/111738-Se-rekonstruiraat-ulici-vo-Karpos

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1576 Posted: 19-Apr-2013 at 10:05
ИНТЕРВЈУ: Коце Трајановски – решавање на собраќајните проблеми приоритет за Градот
18/04/2013




Анализите на Градот Скопје покажаа дека подземните сообраќајници во Скопје се вистинско решение за сообраќајниот метеж, за скратување на времето на патување и за зачувување на квалитетот на амбиентниот воздух. Јас и мојот тим во последниве четити години посветено работевме на реализацијата токму на вакви сложени проекти, вели за Економски.мк градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски. Интервјуто може да го прочитае подолу.



Економски: Го добивте вториот мандат како Градоначалник на Град Скопје – веројатно треба повторно да ја оправдате поддршката на скопјани?

Трајановски: Кога пред 4 години првпат ја преземав функцијата градоначалник на Градот Скопје нагласив дека таа можност за мене претставува голема чест, но и голема одговорност. И сега го чувствувам истото и сакам да им се заблагодарам на моите сограѓани за укажаната доверба за вториот градоначалнички мандат.

Уште еднаш ќе им порачам на моите сограѓани дека ќе продолжам да работам за доброто на Скопје и тоа со исто темпо, не од канцеларија, туку на терен, како и досега. За најгорливите проблеми во Скопје на граѓаните им нудам конкретни решенија. Во Скопје има уште многу да се сработи. И во наредните 4 години, јас и мојот тим, ќе работиме со конкретни рокови за завршување на проектите. И досега така работевме, а проектите се завршуваа навреме, без одолговлекувања и без застој. Убеден сум дека ќе ја оправдам добиената доверба од моите сограѓани.

Економски:Кои се приоритетните проекти што ќе ги работите во Градот?

Трајановски:Решавањето на сообраќајните проблеми, одржувањето на комуналната хигиена и зазеленувањето на градот ќе бидат приоритет во мојата работа и во наредните 4 години. Но, и покрај тој приоритет, ниту една област од урбаното живеење во градот нема да биде запоставена.

Од позначајните проекти ќе ги споменам проектите за изградба на подземна сообраќајница под кејот на реката Вардар и зад Старата железничка станица, проектите за изградба на повеќе кружни текови, проектот за проширување на булеварот Партизански одреди до Ѓорче Петров, проширувањето на улицата 3.Македонска бригада, изградба на водоснабдителен систем за населените места Ченто, Стајковци, Сингелиќ и Инџиково, водовод за Шуто Оризари, изградба на нов Луна-парк, гасификација на Скопје, изградба на ски-патека на Водно и многу други…

Економски: Кои се деталите за подземната сообраќајница за таа од мостот „Гоце Делчев“ до комплекс банки и онаа на Јужен булевар?

Трајановски:Јавниот повик за избор на изведувач за изградба на подземната сообраќајница што ќе се протега од Комплексот банки до мостот „Гоце Делчев“, под кејот на реката Вардар, е во тек. Според повикот, предмет на изградба ќе биде подземна сообраќајница од булеварот Кузман Јосифовски-Питу со раскрсницата со улицата Никола Карев до булеварот Кочо Рацин; од булеварот Кочо Рацин преку кејот „13-ти Ноември“ и раскрсницата со булеварот Илинден и булеварот ВМРО; и трасата на сообраќајниот коридор до булеварот Партизански одреди преку булеварот ВМРО и дел од булеварот Илинден.

Подземната сообраќајница треба да биде долга 1 300 метри, од коишто 900 метри се под земја, а 400 метри над земја.

Во врска со подземната сообраќајница зад Старата железничка станица, Градот Скопје склучи договор со компанијата „Лимак“ од Република Турција со којшто се уредуваат односите за изградба на овој подземен булевар, во согласност со Деталниот урбанистички план за овој дел на градот.

Новата сообраќајница ќе се гради на длабочина од 6 метри. Булеварот ќе биде долг 800 метри и ќе има по три коловозни ленти во секоја насока. Компанијата „Лимак“, според договорот, откако ќе ја изгради подземната сообраќајница има обврска да ја предаде во владение на Градот Скопје.

Анализите на Градот Скопје покажаа дека подземните сообраќајници во Скопје се вистинско решение за сообраќајниот метеж, за скратување на времето на патување и за зачувување на квалитетот на амбиентниот воздух. Јас и мојот тим во последниве 4 години посветено работевме на реализацијата токму на вакви сложени проекти.

Економски:Долго време се најавува трамвај во Скопје- ќе има ли наскоро негово воведување?

Трајановски:Градот Скопје не се откажува од идејата за воведување трамвај. Јавниот повик за договор за воспоставување јавно-приватно партнерство за проектирање, изградба, финансирање, трансфер и стопанисување со трамвајска линија за превоз на патници во Скопје е во тек. Огласот вклучува изработка на елаборат за заштита на животната средина, изградба на трамвајски станици, депоа и целата потребна инфраструктура. Се надевам дека постапката ќе заврши во најдобар ред.

Економски: Дали има проблеми со финансирање на проектите

Трајановски:Градот Скопје е подготвен за реализација на планираните проекти. Нивната реализација во дел ќе се финансира од Буџетот на Град Скопје, а во дел ќе добиеме финансиска поддршка од Владата, како што е проектот за изградба на подземната сообраќајница под кејот на реката Вардар. За проектите за обнова на Луна-паркот и за изградба на ски-патеката на Водно ќе склучиме договор за јавно-приватно партнерство.

Јас стојам на ставот дека парите собрани од граѓаните мора да се вратат во заедницата и да се вложат за решавање на нивните конкретни проблеми.

http://ekonomski.mk/?p=35866


Се убаво ама некако упорно се избегнува да се каже со каков профил ќе биде подземната улица под кејот 11 октомври. 

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1577 Posted: 19-Apr-2013 at 10:09


Кејот е 13 Ноември

Во предизборието кажа дека ќе биде 2х2
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1578 Posted: 19-Apr-2013 at 10:20
Исто така никаде не кажа на која длабочина ќе оди таа подземна сообраќајница , иако за таа што треба Лимак да ја гради кажа дека ќе биде 6м под земја.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1579 Posted: 19-Apr-2013 at 10:25
Originally posted by pbanks



Кејот е 13 Ноември

Во предизборието кажа дека ќе биде 2х2


Благодарам за исправката.

И покрај тоа што кажале сепак се гледа дека некако со половина уста се зборува за профилот на оваа улица, како уште да не е дефинитивно дефинирано. Инаку на друг начин неможам да протолкувам дека за другата подземна улица јасно се кажува веќе поодамна дека ќе е 3х3 додека за 13 ноември тој податок многу срамежливо излегува на површина. 

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1580 Posted: 19-Apr-2013 at 12:45
И ништо за продолжување на Илинденска, или ја добро не видов.
23ka.wordpress.com
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7778798081 127>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.358 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.