build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1581 Posted: 28-Apr-2013 at 22:22
Денешни фотки од кружниот тек. Ставен е последниот слој асфалт на коловозот, а сега треба да се обележи со сообраќајни знаци и со боја.







Edited by Џоле - 28-Apr-2013 at 22:26
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1582 Posted: 03-May-2013 at 18:28

СЕ ПРОШИРУВА ПАТОТ ГОРНО ДОЛНО ЛИСИЧЕ ВО ОПШТИНА АЕРОДРОМ

25.04.2013 10:49

Градоначалникот на Општина Аеродром, Ивица Коневски заедно со директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Љупчо Ѓорѓиевски и државниот секретар за транспорт и врски, Елена Кузмановска официјално го означија почетокот на реконструкција и проширување на патот Горно - Долно Лисиче.

„Овој проект има исклучително значење за жителите на Горно и Долно Лисиче, бидејќи со изградбата на овој со години оштетен и тесен пат, ќе им се овозможи побрза сообраќајна комуникација со другите делови од општината и центарот на градот", изјави градоначалникот Коневски.

Должината на патот од Горно до Долно Лисиче изнесува 3,5 километри, а ќе се прошири по еден метар од двете страни.

Градежните работи ги изведува фирмата „Гранит" и се очекува, како што изјави директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Љупчо Ѓорѓиевски, изградбата на патот да заврши за три месеци.

Реконструкцијата на патот Горно - Долно Лисиче, кој се изведува во рамки на Програмата за рехабилитација и подобрување на локалната патна мрежа во Република Македонија, чини околу 22 милиони денари, средства издвоени од буџетот на Влада на Република Македонија.

 

 

tl_files/novosti2013/SLIKI/2504/pat%20GDL%2025.4%20%2826%29.JPG

 

tl_files/novosti2013/SLIKI/2504/pat%20GDL%2025.4%20%2849%29.JPG

25.4.2013

Општина Аеродром


http://aerodrom.gov.mk/novosti-zhivot.213/items/se-proshiruva-patot-gorno-dolno-lisiche-vo-opshtina-aerodrom.html

Малку чудно што се проширува по 1м од двете страни, но можеби ќе испадне добро ,бидејќи коловозот сега е широк 5-6 метри ако не се лажам.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1583 Posted: 04-May-2013 at 07:26
Шеталиштето на кејот стана слободна сообраќајна зона



На пешачкиот дел покрај Вардар, зад ГТЦ врие од сообраќај. Поминуваат мотори, багери, камиони, велосипеди, автомобили

БОЈАН ШАШЕВСКИ


Некогашното шеталиште на кејот на Вардар се претвори во фреквентна сервисна улица. Знакот „Внимание градилиште! Освен за возила со налепница“ одамна е откорнат, па овој дел од кејот покрај ГТЦ е комплетно окупиран и узурпиран. На исто место минуваат пешаци, мотори, автомобили, комбиња, багери, камиони. Покрај коритото на реката подолго време е забарикадирана велосипедската патека, па на моторните возила им се приклучуваат и рекареативци, велосипедисти, луѓе на ролерки, на скироли. И тоа не е се'! Хаосот со 10 метри широкото шеталиште го дополнуваат и десетици паркирани возила. Дел се на гостите во кафулињата на ГТЦ, кои очигледно сакаат додека пијат кафе возилото да им биде „пред нос“. Во непосредна близина на Камениот мост, пак, паркирани се и разни багери и камиони на работниците ангажирани околу мостот „Око“ и вртелешката, а има и автомобили на „Т-мобиле“.

Всушност, изградбата на новиот објект на „Т-мобиле“ (на местото на старата Народна банка) беше условена токму со изградба на подземна улица која требаше на вработените да им овозможи сообраќаен пристап до објектот. Но, откако инвеститорот почна да ја гради зградата, беа направени измени во ДУП „Мал ринг“ со кои подземната улица беше избришана на сметка на 320 метри од најпопуларниот дел од кејот на Вардар, кој се пренамени во надземна сервисна улица. Сега истовремено е и јавен паркинг, иако бодат очи знаци за забрането паркирање.

„Постојано се паркираат автомобили. И дење и ноќе. Пред некоја вечер помина ’пајакот’ и собра неколку возила, но не им доаѓа паметот, пак се паркираат! Шеталиштето е блокирано. Ова е окупација на јавен простор. Мора да се навикнуваме, а во пролет и лето имаме највеќе муштерии“, вели една вработена во бар-ресторанот „Ла бодегита дел медио“.



Во близина се наоѓа и локалот „Плаза торос“, чиј персонал смета дека шеталиште на кеј одамна нема. Во прв план е пристапот до „Т-мобиле“.

„Ништо не е чудно во целава ситуација. Одамна се знаеше дека кејот ќе стане проточен коловоз. Го користат и гостите во пабовите, пицериите, рестораните, кафе-баровите. Недостига уште да се асфалтира и да се постават тротоари и сигнализација“, велат вработените во „Плаза торос“.

Општинарите од Центар тврдат дека за улицата е надлежен Град Скопје, но, за да не ја „подаваат топката“, посочуваат заеднички зафати за средување на овој дел. Партерното уредување требало да следува по завршување на градежните работи на мостот „Око“.

„Овој дел од кејот примарно е предвиден како пристап до ’Т-мобиле‘, но го користат и локалните жители и градежниците, а тука не смеат да влегуваат гостите на локалите. Од паркингот кај ’Холидеј ин‘ на неколку часа дозволен е и дотур на стока за локалите покрај кејот. Се' уште се гради мостот ’Око’, но по неговата изведба комплетно ќе ги санираме, уредиме и исчистиме сите места зафатени од градежниот процес“, вели Јовица Ацковски, портпарол на Општина Центар.

Од Градот, пак, тврдат дека делот од пешачката зона покрај ГТЦ, како и изработката и спроведувањето на деталните урбанистички планови е во надлежност на скопските општини.

„Град Скопје е надлежен за минор и мајор коритото на кејот на Вардар“, одговараат градските власти.

Инаку, токму на овој потег Градот, како своја инвестиција ќе ја гради подземната улица што ќе минува под кејот на потегот од булевар „Илинден“ кај мостот „Гоце Делчев“ до Комплекс банки.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=E6E7963E3E26094F89560CF226C244AB

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1584 Posted: 04-May-2013 at 11:09
Ова сакав да го пишам од поодамна, како ќе се реши проблемот каде кеј 13-ти ноември од пешачка зона стана сообраќајна улица?
Јас не гледам како ова би се решило, ова ќе остане вака засекогаш, ја заебаа и оваа работа и тоа гадно.
Поентата беше возилата кои ќе одат во Т да поминуваат под земја но сега на тоа место е трасата за подземната сообраќајница што значи дека нема место за изградба на оваа помошна улица.

Ова е главна причина поради која последен пат на кеј седев пред може 3-4 години. Порано беше убаво место за пијачка...сега се осеќаш како на партизанска да си седнал
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #1585 Posted: 04-May-2013 at 13:53
Skopje ne e izguben grad, Skopje e epten izguben grad!
Morav posle poveke od dve godini pratenje na forumov da iskazam moe mislenje!
Ova e katastrofa ,no ve molam vas mladite da bidete posamostojni i poagresivni sepak se raboti za vasata idnina!
Nemojte da vlezete vo poznatata kolotecina,bas me briga koj me slusa mene!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1586 Posted: 07-May-2013 at 13:45
Ќе се реконструира улицата „Ангел Димовски“

Утре, 8.5.2013 година (среда), со почеток во 12:00 часот зад поликлиниката „Јане Сандански“, градоначалникот на Општина Аеродром, Ивица Коневски ќе го означи почетокот на реконструкција и проширување на улицата „Ангел Димовски“ во населбата Стар Аеродром.

http://www.facebook.com/OpstinaAerodrom?ref=stream&hc_location=stream


Edited by daci92 - 07-May-2013 at 13:46
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1587 Posted: 16-May-2013 at 11:45
Фото: Нова модерна улица започна да се гради во Аеродром
16.05.2013 - 12:15:12
    
Денеска почна изградба на нова сервисна улица со паркиралиште на потегот од спортскиот центар „Јане Сандански“ до булеварот „Србија“, која ќе биде паралелна со булеварот „АСНОМ“.


Новата улицата, која ќе биде целосно осветлена, е со вкупна површина од над 12.000 квадратни метри и должина од околу еден километар и ќе има нови паркинг-места за 120 возила.
„Со изградбата на новата улица ќе се овозможи полесен пристап до објектите што се градат покрај кејот на Вардар. Бенефит од изградбата на улицата со паркиралишта ќе имаат не само корисниците на објектите, туку и сите граѓани во општината, а најмногу жителите на населбата „Јане Сандански“, изјавиградоначалникот на Општина Аеродром, Ивица Коневски.

Според проектот, градежните активности опфаќаат изградба на тротоари со комплетна комунална инфраструктура, атмосферска и фекална канализација, водовод, и асфалтирање на улицата. Овие градежни активности ги изведуваат фирмите „Трансмет“, „МГМ Инвест“ и „Ехи“.
http://www.skopjeinfo.mk/gradot/401892268/foto-nova-moderna-ulica-zapocna-da-se-gradi-vo-aerodrom


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1588 Posted: 16-May-2013 at 11:49
Фосил можи слика од гугл каде ќе поминува?
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #1589 Posted: 16-May-2013 at 13:33
Отварање на кружниот тек каj Лазо Трповски:








Мене ми се допаѓа само Албанците не знаат да возат по кружни текови, вчера проаѓав од овде и еден ќе се удреше во мене да не му свирнев. Не знаат дека тоj што е во кружниот тек има предност
ಠ_ಠ
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #1590 Posted: 16-May-2013 at 13:42
koj znaese da vozi do pred nekoja godina koga nemase ni eden kruzen tek vo gradot, pa eve leka poleka site naucija. taka ke bide i so ovoj del od gradot.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1591 Posted: 16-May-2013 at 13:50
Originally posted by Macedonicus

Мене ми се допаѓа само Албанците не знаат да возат по кружни текови, вчера проаѓав од овде и еден ќе се удреше во мене да не му свирнев. Не знаат дека тоj што е во кружниот тек има предност


Колку глупава изјава! Прво, таму не живеат само Албанци, а второ, глупаво е така да генерализираш. Се осеќам како да сме на ниво на Америка во 40тите кога во цртаните ги стереотипизираа црнците. Додуше, они и ден денеска имаат стереотип за азијатите дека не знаат да возат и се бетер возачи од жените.

Говор на омраза на овој форум не е дозволен! Бидете претпазливи.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1592 Posted: 16-May-2013 at 13:52
Точно, сообраќјната култура и знаење немаат врска со националноста (додуше имаат донекаде врска со полот).

Еднаш јас во Тетово, каде што воведоа кружни текови пред скопје, исто му илетав на еден кој веќе беше во текот, од чиста махиналност дека се движам по главна улица, а он дојде од споредна. Прво се намрштив спреман да се расправам, но ми текна дека не сум во право и дигнав рака,
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #1593 Posted: 16-May-2013 at 14:38
Originally posted by alexgizh

Originally posted by Macedonicus

Мене ми се допаѓа само Албанците не знаат да возат по кружни текови, вчера проаѓав од овде и еден ќе се удреше во мене да не му свирнев. Не знаат дека тоj што е во кружниот тек има предност


Колку глупава изјава! Прво, таму не живеат само Албанци, а второ, глупаво е така да генерализираш. Се осеќам како да сме на ниво на Америка во 40тите кога во цртаните ги стереотипизираа црнците. Додуше, они и ден денеска имаат стереотип за азијатите дека не знаат да возат и се бетер возачи од жените.

Говор на омраза на овој форум не е дозволен! Бидете претпазливи.


Jас живеам во овоj дел од Чаир и знам што народ живее, има и Македонци но во последните неколку години мислам дека се разбегаа до толку што останавме неколку стотина. А типот беше Албанец, пцуеше на албански. Нигде не зборував со омраза туку кажав како што е, безпотребно се напнуваш.
ಠ_ಠ
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1594 Posted: 16-May-2013 at 14:50
Еве, и јас да се вклучам со слики од терен... Сликав неколку минути пред официјалното пуштање во употреба.





За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1595 Posted: 16-May-2013 at 15:17
албанците баш треба подобро да ги познаваат кружните текови,во албанија ги има на секој чекор,и по логика дека тие повеќе ја посетуваат таа земја,би требало да знаат повеќе да се снајдат.како е реалноста ќе видиме со тек на време
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1596 Posted: 16-May-2013 at 16:02
Во случајов се работи за возачката (не)култура. И јас живеам во тој дел на Скопје, и можам да кажам дека сите припадници на етничките заедници подеднакво не ги почитуваат сообраќајните правила и прописи, и секој вози како ќе му текне. А полицијата го толерира тоа, па дури понекогаш го прави и истото.
За сè има вторпат
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1597 Posted: 16-May-2013 at 19:34
За моменталната состојба кружниот тек тука е идеално решение,но за 15 години ќе преставува голем проблем,пошто тој што го знае овој дел од градот знае дека тука не поминуваат многу автомобили,но со тек на времето ова ќе биде голем проблем.Да се надеваме дека до тогаш ќе смислат нешто друго.

Исто така и за кружниот тек во Чаир во делот каде што почнува Џон Кенеди(кај веро) е најавено дека ќе има кружен тек тука навистина тие семафорите се катастрофа но проблем ќе биде за пешаците бидејќи иако сега има семафор сепак тоа ништо не регулира ,на никакви секунди се подредени семафорите не се знае кој семафор е црвен а кој зелен,сите коли возат од сите страни за пешаците кој како си знае си поминува,исто така е најавено дека ке се прошири Цветан Димов за уште една лента,
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1598 Posted: 18-May-2013 at 12:35


Возачите ќе се изначекаат доколку чекаат да се вклучи зеленото светло на овој градски семафор. Застарениот сообраќаен апарат е бизарна атракција за сите автомобили и минувачи кои патот ги води кон Шуто Оризари или Чаир. Откачената зелена светлосна сигнализација буквално виси над коловозот, веднаш до пешачката зебра на раскрсница во Топанско Поле. Каде ли се надлежните да интервенираат на терен, се прашуваат сите? Зар се дозволени вакви пропусти во сообраќајот кога е јасно дека и само еден расипан семафор може многу да влијае на безбедноста во сообраќајот.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=22E034587DD783438503AC087E3D829E
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1599 Posted: 21-May-2013 at 14:11
Ја обележале хоризонтално и Манапо кај што се спојува со бул. Илинден



Edited by Џоле - 21-May-2013 at 14:11
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1600 Posted: 24-May-2013 at 12:04
ул. Струма, Карпош (фотографијата е преземена од ФБ страницата на општина Карпош)



Edited by Џоле - 24-May-2013 at 12:04
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.564 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.