build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Блокади на железничкиот сообраќај

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Блокади на железничкиот сообраќај
    Posted: 08-May-2008 at 23:05

310 вагони од Македонија чекаат на влез во Грција

... Според информациите од „Македонски железници“, уште 200 товарни македонски вагони во Солун чекаат да тргнат кон Македонија ...
... Од 1 јануари годинава до денеска 73 дена периодично бил блокиран железничкиот транспортен сообраќај од страна на Грција кон Македонија ...


A1 TV
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=92654


Edited by Vladimir P - 08-May-2008 at 23:05
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 09-May-2008 at 04:27
Треба конечно да се опаметиме и оние работи кои се од од легален карактер и каде грците не можат да се бранат со политички аргументи да ги вадиме пред надлежните меѓународни институции и судови. Државата секако треба да ги координира активностите и да се осигура да сме стручно максимално добро екипирани за една таква офанзива.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 14-May-2008 at 11:53

ЗАПРЕН ТРАНСПОРТОТ КОН ПРИСТАНИШТЕТО ВО СОЛУН

Грци блокираат македонски, а пуштаат српски вагони

Дури510товарни вагони на „Македонски железници“ веќе шест дена се заглавени во земјава поради штрајкот на грчките железничари

Грците ги блокираат македонските товарни вагони, а пуштаат српски. Раководството на грчката железница вчера дозволи влез за три српски вагони со шеќер, чие крајно одредиште е градот Лариса, додека 510 товарни вагони на „Македонски железници“ веќе шест дена се заглавени во земјава поради штрајкот на грчките железничари.  Грците ни најавија дека ќе ги примат овие вагони на своја територија и поради тоа треба да им овозможиме транзит низ Македонија - изјави Благоја Крстевски, директор на „Македонски железници-транспорт“.Ова не е првпат годинава железничкиот транспорт кон Грција да биде блокиран. Според Крстевски, од 132 работни дена годинава, 74 дена имало застој во товарниот сообраќај на железницата поради блокада од грчка страна. Финансиската штета може да се мери со стотина илјади евра. Во просек дневно превезуваме по два милиона нето-тонски километри, а последниве денови паднавме на само 300.000. Со Грците никогаш не се знае. Некогаш штрајкуваат железничарите, пристанишните работници или камионџиите. Постојано имаат оправдување, а штетите паѓаат на наш товар - вели тој.Во следните денови се очекува да заглави и камионскиот транспорт поради најавените штрајкови на работниците од пристаништата во Солун и во Пиреја.

ШТЕТАТА ЗА МАКЕДОНИЈА

На македонска територија се заглавени и стотина вагони на австриската и на српската железница, а трошоците ги плаќа нашата железница. Минатонеделниот состанок во „Македонски железници“ со грчките и со српските колеги резултира само со најава дека возовите ќе почнат да сообраќаат кон грчките пристаништа. МЖ ја извести Европската асоцијација на железници за прекинот на сообраќајот.Во македонските фирми ги пресметуваат загубите од неколкудневниот застој во транспортот. Челичарницата „Макстил“ е еден од најголемите корисници на железничкиот транспорт, со годишен превоз на 600.000 тони. Поради блокадата, во складиштата им стојат околу 25.000 тони лимови, кои треба да се превезат до солунското пристаниште. Уште 170 вагони со 5.300 тони лимови стојат натоварени на македонските пруги. Во солунското пристаниште за товарање чекаат 10.000 тони челични слапови. Во пат-позиција сме. Наместо да се намалуваат количините, постојано се трупаат нови. Вообичаено, четири дена се потребни за товарање еден вагон, превоз и за истовар во Солун. Сега вагоните стојат по 10 дена на македонска територија - изјави Јане Адамчевски, раководител за транспорт во „Макстил“.

АЛТЕРНАТИВЕН ПАТ

Тој вели дека мора долгорочно да се најдат алтернативни пристаништа за македонските фирми.Сега не можеме да извезуваме преку други пристаништа. Тие веќе си имаат договорени зделки, па бараат повисока цена или треба да чекаме предолго - истакнува Адамчевски.Според Илија Гечев, сопственик на „ИГМ Трејд“, пристаништето во Солун е тесно грло за Македонија. Мора да се има алтернативни патишта кон Бургас и кон Драч. Ние најчесто користиме камионски превоз, но поради честите блокади на грчките пристаништата секој транспорт е поскап. Сега чекаме нова технолошка опрема од САД, а има најава за нов штрајк во Солун и во Пиреја поради приватизацијата на грчките пристаништа. Тоа е голема пречка - вели Гечев.

 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 15-May-2008 at 00:02
Инфо од Нова Македонија
Конечно профункционира сообраќајот кон Грција



Нема везе, тек можда утре по нивиот допис, во што неверувам

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 15-May-2008 at 00:08


Значи утре пак нема да е добар ден да се отиде да се сликаат и снимаат возови... Јас па баш мислев да одам утре на некоја „стратешка“ локација и дека ќе имам можност да регистрирам голема фреквенција разноразни возови поради тоа што закрчените станици конечно ќе почнат да се празнат со забрзано темпо. Ајде те молам ако можеш извести ме кога навистина ќе почнат да се движат возовите максимално.


Edited by Cloverstack - 15-May-2008 at 00:08
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 15-May-2008 at 20:45
На полноќ би требало да престане блокадата ???!!!
(за фотканје лошо Ohno ако се деси)

Иначе работата била (непотврдено) приватизација на пристанистето во Солун и бунт на вработените.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 16-May-2008 at 20:40
Ништо од слободен проток

Грчките железници испратиа уште едно транспортно ограничување 36-то по ред, дека нема да примаат товарни вагони на грчка територија.

Ова решение важи до 18 мај 2008 до 24 часот.

Се, се сомневам дека многу брзо ќе добиеме ново
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 16-May-2008 at 20:42
Mad
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 18-May-2008 at 23:05
Една компзиција пуштена према Солун Question

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 24-Oct-2008 at 14:07
Од 21 повторно штрајк на грчките железници.

Денеска 24, ново соопштение,
Пристаништето Солун Б ќе биде затворено за железнички сообраќај до 28 октомври до 24 ч.

Иначе ова се однесува за стоки од Србија, Бугарија и секако Македонија.
Но истото не важи за грчките вагони-пратки.


Алфа ТВ


Edited by Vladimir P - 25-Oct-2008 at 00:10
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 24-Oct-2008 at 14:15
Originally posted by Vladimir P


Но истото не важи за грчките вагони-пратки.

Овие нивни штрајкови се очигледно многу „специфични“. Се прашувам дали на пример врз база на ваков еден податок може да се бара правда по меѓународни судови (без разлика колку траат тие процедури, за било кога да добиеме обештетување некогаш мораме и да ги покренеме тие работи - што поскоро толку подобро)


Edited by Cloverstack - 24-Oct-2008 at 14:16
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 02-Apr-2009 at 11:37
Железничкиот сообраќај кон Грција во прекин

четврток, 02 април 2009

zeleznicaMеѓународниот железнички сообраќај кон Грција денеска е во прекин поради 24-часовниот генерален штрајк во кој учествуваат и грчките железничари.

Како што информираат од „Македонски железници - Транспорт АД Скопје, на територијата на Грција нема да бидат примени патничките возови што сообраќаат на релација Белград-Скопје-Солун и обратно. Возовите 334/335 и 336/337 кои сообраќаат на реалција Солун-Белград-Солун своето патување ќе го завршуваат и почнуваат во Гевгелија, наместо на железничката станица Солун, а патниците ќе бидат превезени со автобус до Солун. 

Се најавува дека железничкиот меѓународен сообраќај од и до Грција ќе се нормализира утре.

Главните синдикални организации во Грција, денеска организираат 24-часовен штрајк во кој учествуваат вработените во државниот и приватниот сектор, во банките, транспортот и новинарите.

Штрајкот е организиран како израз на незадоволство од бранот отпуштања, што произлезе од светската финансиска криза и владините реформи, од промените во системот за пензиско осигурување и од политиката на кабинетот на премиерот Костас Караманлис.

http://www.mrt.com.mk/


Edited by Vladimir P - 02-Apr-2009 at 11:46
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 06-May-2009 at 17:35
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=37759#37759

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања
Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Како што дознаваме, токму доизградбата на пругата кон Бугарија е клучниот проект на „МЖ-инфраструктура“, кој треба да се официјализира до крајот на неделава.


Eeek2

Ова вистина ли е? Дали е можно дека конечно го дочекавме тој ден???



Edited by Cloverstack - 24-Jun-2010 at 00:54
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 06-May-2009 at 17:40
Originally posted by Cloverstack

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања
Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Правда дефинитфно треба да се тера! И тоа не сами, него заедно со другите загрозени железници од регионов (на пример ЖС или некои други) пошто вака големи загуби за нанесуваат и на стопанставата и на железниците. Но секаков дополнителен судски процес би значел политички потрес и покрај онака ладните односи. А од друга страна ситуацијава остава простор да се протолкува како едно тивко ембарго. Него на страна политикиве, мене ме занима како воопшто грчките железници успеваат да опстојат и како досега не банкротирале со толку неработење?!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 06-May-2009 at 17:52
Originally posted by Cloverstack

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања

Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Луѓе, верувајте ме и мене, едноставно си ги бараат секој втор ден правата LOL Од лично искуство ви кажувам нема никаква врска со нас ова. Нема транспорт ни кон другите градови во Грција, и не работат пристаништата. Истото важи и да е бугарски возот, и да е турски и било каков.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 06-May-2009 at 23:30
@ lslcrew
Ние се глупираме со тотално бесполезни и непотребни работи кои во овој момент сите освен нас ги толкуваат како провокации, а ваму викаш треба да се воздржиме и да молчиме за нешто што ни нанесува огромна штета, а за што имаме целосен легитимитет да бараме правда??? Не верувам дека било кој освен грците тоа би го протолкувал како провокација, а грчките толкувања ионака не менуваат ништо - што и да правиме тие исто ќе си толкуваат и ако не превземеме нешто исто ќе си тераат и понатака. Ако веќе изигруваме дипломати, воздржаност и тактичност требаше да покажеме за други работи, никако за ова!


@ гитардемон
230 дена човече... тоа не е ни секој втор туку на секои 3 дена да има 2 дена штрајк. Чудни некои штрајкови... не знам како не пропаднаа до сега, освен ако не се тоа селективни штрајкови.
Да не се залажуваме, колку и да штрајкуваат грците (а точно е дека многу штрајкуваат), но вакви бројки за гинис откриваат и друга агенда. Па еве дури и да немало никаква друга агенда мислам дека брзо мора да превземеме нешто (подолгорочно се знае - К8), од алармирање на меѓународни субјекти до тужби и барања за обештетување, затоа што нашата неактивност само оди во прилог на ова тивко ембарго кое не гуши. Уствари кога не сум запознаен со детали ај да не солам памет кои точно чекори треба да се превземат... кој е надлежен нека си брка работа и нека наоѓа начини, ама некако мораме да се избориме против оваа грчка пракса, па макар нивната мотивација и да немала врска со нас! Со скрстени раце не смее да стоиме!


Edited by Cloverstack - 07-May-2009 at 03:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 07-May-2009 at 01:59
Тужба за закочувањето на транспортот ќе биде потполно легитимна, без разлика кај каго ќе се протолкува. А би била поиздржана доколку неколку држави во пакет застанат зад нејзе, а така остава и помалку простор да биде намерно погрешно протолкувана, а воедно и добива на тежина.


Edited by lslcrew - 07-May-2009 at 02:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 07-May-2009 at 02:44
Да се надополнам. Во конкретниов случај не ја познавам баш ситуацијата во Грција и кое уствари од претпријатијата штрајкува. дали сите трабспортни?! Дали инфраструктура или па што знам каква им е нив организацијата. Но јас колку што се знам, секоја држава без излез на море има право по меѓународно право да добие бесплатен излез на море и пристаниште до 10000 метри квадратни на најблиското море. Ова ми е енкој податок останат, мислам дека по географија уште у основно гоп имам чуено, дали е шпекулација или не незнам. Но доколку е така незнам зашто Македонија не го користи ваквото право и доколку го користи зашто Македонија не би исоновала фирма во Грција доколкуГрција има либерализиран транспорт па да се јави транспортно претпријатие во сопственост на ПГДМ (Roll%20eyesфиром (РМ)) кое нема да ги почитува штрајковите на нивните колеги од другите транспортни претпријатија и да оперира слободно. Кој е позапознаен со грчкото законодавство ако може да ми каже колку реално постои ваква можност?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 07-May-2009 at 03:38
Originally posted by lslcrew

Но јас колку што се знам, секоја држава без излез на море има право по меѓународно право да добие бесплатен излез на море и пристаниште до 10000 метри квадратни на најблиското море.

Нормално не бесплатен туку не смеат да ти наметнуваат дополнителни давачки вон оние комерцијалните. А за она со пристаниште до 10000m^2 не најдов ништо, а и малце нелогично звучи. Има оставено можност да се договориш за слободни зони и слично ама нема обврска.

Но членот 130 е прилично интересен од аспект на муабетот со „штрајковите“

United Nations Convention on the Law of the Sea
http://www.un.org/Depts/los/convention_agreements/texts/unclos/closindx.htm

PART X

RIGHT OF ACCESS OF LAND-LOCKED

STATES TO AND FROM THE SEA

AND FREEDOM OF TRANSIT


Article124

Use of terms

1. For the purposes of this Convention:

(a) "land-locked State" means a State which has no sea-coast;

(b) "transit State" means a State, with or without a sea-coast, situated between a land-locked State and the sea, through whose territory traffic in transit passes;

(c) "traffic in transit" means transit of persons, baggage, goods and means of transport across the territory of one or more transit States, when the passage across such territory, with or without trans-shipment, warehousing, breaking bulk or change in the mode of transport, is only a portion of a complete journey which begins or terminates within the territory of the land-locked State;

(d) "means of transport" means:

(i) railway rolling stock, sea, lake and river craft and road vehicles;

(ii) where local conditions so require, porters and pack animals.

2. Land-locked States and transit States may, by agreement between them, include as means of transport pipelines and gas lines and means of transport other than those included in paragraph 1.

Article125

Right of access to and from the sea and freedom of transit

1. Land-locked States shall have the right of access to and from the sea for the purpose of exercising the rights provided for in this Convention including those relating to the freedom of the high seas and the common heritage of mankind. To this end, land-locked States shall enjoy freedom of transit through the territory of transit States by all means of transport.

2. The terms and modalities for exercising freedom of transit shall be agreed between the land-locked States and transit States concerned through bilateral, subregional or regional agreements.

3. Transit States, in the exercise of their full sovereignty over their territory, shall have the right to take all measures necessary to ensure that the rights and facilities provided for in this Part for land-locked States shall in no way infringe their legitimate interests.

Article126

Exclusion of application of the most-favoured-nation clause

The provisions of this Convention, as well as special agreements relating to the exercise of the right of access to and from the sea, establishing rights and facilities on account of the special geographical position of land-locked States, are excluded from the application of the most-favoured-nation clause.

Article127

Customs duties, taxes and other charges

1. Traffic in transit shall not be subject to any customs duties, taxes or other charges except charges levied for specific services rendered in connection with such traffic.

2. Means of transport in transit and other facilities provided for and used by land-locked States shall not be subject to taxes or charges higher than those levied for the use of means of transport of the transit State.

Article128

Free zones and other customs facilities

For the convenience of traffic in transit, free zones or other customs facilities may be provided at the ports of entry and exit in the transit States, by agreement between those States and the land-locked States.

Article129

Cooperation in the construction and improvement of means of transport

Where there are no means of transport in transit States to give effect to the freedom of transit or where the existing means, including the port installations and equipment, are inadequate in any respect, the transit States and land-locked States concerned may cooperate in constructing or improving them.

Article130

Measures to avoid or eliminate delays

or other difficulties of a technical nature in traffic in transit

1. Transit States shall take all appropriate measures to avoid delays or other difficulties of a technical nature in traffic in transit.

2. Should such delays or difficulties occur, the competent authorities of the transit States and land-locked States concerned shall cooperate towards their expeditious elimination.

Article131

Equal treatment in maritime ports

Ships flying the flag of land-locked States shall enjoy treatment equal to that accorded to other foreign ships in maritime ports.

Article132

Grant of greater transit facilities

This Convention does not entail in any way the withdrawal of transit facilities which are greater than those provided for in this Convention and which are agreed between States Parties to this Convention or granted by a State Party. This Convention also does not preclude such grant of greater facilities in the future.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 07-May-2009 at 10:16
Е сега колку ние ги користиме овие бенефиции е прашање?! Вероватно со онаа флота наша што се најави, вероватно ќе се заангажираме повеќе околу ова прашање.

Е сега поставив погоре прашање околу грчкиот модел на отганизација на железницата и колкава е можноста Македонија да се јави како основач на претпријатие во соседна Грција?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.