build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео > Патеписи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Впечатоци од вашите патувања

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 8>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 18-Aug-2010 at 10:45
Eve ja i vasata zamisla za soobrakajot po partizanska... navistina pametna rabota
 
click%20to%20zoom
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 18-Aug-2010 at 10:48
click%20to%20zoom
no i so ova soobrakajot od strana bese zakrcen kako na Plasticarskana vo popladnevnite casovi
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 18-Aug-2010 at 10:51
Eve i novi zgradi koi se poveke se gradat na bliskite brda. Sto e sao zeleniloto nie mozeme das se pofalime - Skopje e nacionalen park vo odnos na Izmir.
 
click%20to%20zoom
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 18-Aug-2010 at 10:52

Eve im go i Ataturk

click%20to%20zoom
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 18-Aug-2010 at 10:54
E ova navistina mi se dopadna!
 
click%20to%20zoom
 
 
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 18-Aug-2010 at 10:56
click%20to%20zoom
Gi imase poveke po brdata pred vlezot na Izmir
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 18-Aug-2010 at 10:58
Eve im go i feribrodot po Dardaneli
Slikava loso se gleda ama toa e...
 
click%20to%20zoom
 
 
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 18-Aug-2010 at 10:59
 
 
 
 
 
 
 
Iiiiiiiii  tolku od meneclick%20to%20zoom


Edited by lupo - 18-Aug-2010 at 11:01
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 18-Aug-2010 at 11:01
42 Степена во тунел. Машала
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 18-Aug-2010 at 13:00
Lupo, а да ги смалеше сликите?

Ѕирни овде:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=21&PID=72414#72414


Edited by Cloverstack - 18-Aug-2010 at 13:01
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 18-Aug-2010 at 17:04
Cloverstak, preku http://www.imageshack.us/ gi uploadirav i nemase moznost za biranje na golemina, a preku prvoto ne sakav da stanam clen, a a preku vtoroto imase nekoj problem, znam deka se pregolemi ama sto e toa e, ako ne vi se svigaat vakvi brisete.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 18-Aug-2010 at 17:39
Лупо таман работа, не реков дека ќе ги бришеме, ама во секој случај добро е да се обрати внимание на такви многу практични работи како големината на сликите, а тоа не ни бара некаков ангажман, само 2-3 клика. Можност за едноставно бирање на големина има на речиси секој ваков сервис за хостирање слики, вклучувајќи го секако и imageshack, само не си погледнал повнимателно, а и работа на навика е, па се разбира не беше некоја особена замерка туку повеќе посочување за во иднина дека смалувањето може да го правиш многу лесно и брзо Thumbs%20Up




Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 18-Aug-2010 at 17:48
Или ако не те мрзи преку Paint секоја поединечно Resize Big%20smile и ја сакав да споменам за големината, ама ај да не мрчам.. бавно се отвораат кога се големи и треба мрдање лево десно горе доле додека укапираш што гледаш, а тоа одзема време, понекад и интерес.. извини вака Thumbs%20Up
 
EDIT: ај и слика.. Smile
 


Edited by Swimmer - 18-Aug-2010 at 17:57
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 02-Sep-2010 at 12:30
Originally posted by pavche

Originally posted by pbanks

Абе дечки секој ден ли да пишувам дека реновирам дома

Ај ќе се потрудам деновиве да напишам...


Мора да е големо реновирането Big%20smile И други те претркаа.


И да знаеш дека беше големо и конечно заврши. Кираџиите се вселија вчера и работите конечно спласнаа.

Е сега за жал импресиите не се свежи како тогаш но ќе се потрудам да направам краток пресек од мојата посета во Софија.

1. За жал немам слики и репортажава ќе биде наративна

2. Пат до Софија. Македонската делница од патот е попристојна отколку што мислев а Бугарската делница навистина ме изненади. Прв пат одам во Софија и го проаѓам овој пат (претходно сум бил само до Ќустендил) така да немав некоја референтна точка. Но... во секој случај не очекував овој не толку битен правец за Бугарија да биде горе доле во одлична состојба освен планинскиот превој помеѓу Ќустендил и Радомир (кој BTW се прошируваше и реконструираше) и кој во крајна црта, и ваков беше далеку подобар од автопатскиот правец Велес-Скопје. За прв пат во мојот живот ја видов легендата Перник. Додека за многу луѓе тоа е грозен град, мене ми беше навистина моќен, стереотипен претставник на еден индустриски град од позади железната завесе. Не велам дека им е убаво на луѓето кои живеат во оние блокови веднаш до фабриките, но мене глетката ми беше навистина импресивна.
Сообраќајот кон Софија е многу умерен а од македонската страна скоро и непостоечки што уште еднаш ме уверува дека автопатската компонента од коридор 8 не е приоритет. Сообраќајот се згуснува на 10на километри пред влезот во Софија каде патот е некој вид на брза сообраќајница (2х2) кој на влезот преоѓа во булевар Цар Борис кој е во навистина лоша состојба (подлогата е од коцка и тоа доста расштрафена коцка). Околината на Цар Борис не е ни повеќе ни помалку од тоа што го очекував. Разни блокови, можеби не толку лоши колку што очекував, еден куп супстандардни приземни објектчиња и бутки итн... Типична сценографија од просечен балкански град. Сепак уште на влезот се сретнуваме со една од посилните страни на Софија а тоа е јавниот превоз. Трамваи, автобуси фрчат, распоредот на автобуските станици е добар (иако им треба реновирање) итн...

3. За вистински влез во Софија може од прилика да ја земам зградата на Граве каде градот навистина згуснува. Центарот на Софија има огромен потенцијал, некои работи ме разочараа (условно кажано), некои ме импресионираа. На пример, очекував повеќе од ул. Витоша, можеби не да биде Oxford st. но сепак очекував да биде во подобра форма. Ме импресионираше пак стариот дел на Софија кој за прв пат го ставам во една рамка. До сега од вести ги знаев како визури претседателската палата, Невски, универзитетот Св. Климент Охридски и слично, но никогаш ги немав сместено во една целина. Навистина цел тој дел ми остави добар впечаток, се беше чисто, убаво одржано, објектите беа складно распореден, театарот Иван Вазов и во пракса ми се потврди како личен фаворит меѓу балканските театри кои датираат од тоа време, зеленило има во изобилие итн.

4. Најголемиот адут дефинитивно беше метрото. На инсистирање на павче се провозев на трасата Св. Климент Охридски - Васил Левски а подоцна се возев и на трасата Опалченска-Сердика. Не дека прв пат се возам во метро ама се потсетив колку згоден, брз и комотен начин на транспорт е тоа. Во вториот случај колата ми беше оставен на Park & Ride паркинг веднаш до станицата Сердика (директно поврзан со подземниот премин кој води до станицата). Отидов пешки од Сердика до Mall of Sofia (каде се наоѓа станица Опалченска), од прилика 20на мин здраво одење ако не се лажам, додека се вратив назад за веројатно 1 мин со метрото (и 2-3 мин чекање на воз). Независно од сите други субјективни и објективни импресии од Софија, метрото е еден ужасно битен проект кој го издвојува овој град од другите балкански касаби кои претендираат да бидат метрополи и кој веќе носи огромно подобрување на квалитетот на животот на жителите на градот. Браво за Софија која овој проект го почна не така одавна, во годините кога на Бугарија и беше најтешко.

5. Фестивалот заради кој што отидов. Можеби најдобриот концерт на кој што сум бил. Освен беспрекорното озвучување, бина, настапи на бендовите, сетлистите и секако изборот на бендови огромен придонес во ова имаше публиката. Бугарија секогаш важела за металска држава но ова сега го видов во пракса. Металската култура е навистина развиена, на концертот имаше цели семејства со мали деца, брачни парови помеѓу 50-60 години со мајчки на Slayer и сл. 60-70 илјадна публика која беше на концертот да ужива и неприсуството на позери кои се стандарден декор на скопски концерти придонесе за навистина убав помин.

6. За крај... Софија не ја дожиеав онака како што мислев дека ќе ја доживеам. Иако со бугарите одлично се разбираме (повеќе тие имаат проблем да не разберат отколку ние нив), иако луѓето беа ОК и немаше проблеми, иако имав одличен домаќин (павче) кој навистина се потруди да ми покаже што повеќе за краткото време кое бев таму... Софија повеќе ја доживеав како странски отколку како близок град. Да бидам појасен. Постојат градови како Солун, Белград, Приштина, Сплит кои иако се секако различни од СК, имаат некој компатибилен "vibe" кој ме потсеќа на дома.  Очекував истото да го доживеам и во Софија но впечатокот не беше тој. Ова не е негативно, туку едноставно различно од тоа што го очекував.


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 02-Sep-2010 at 19:36
Дел од моите слики, направени денес во Љубљана. Сите, освен двете последни слики се правени од Љубљанскиот облакодер (Ljubljanski nebotičnik). Малку информација за самата зграда, која е наречена така, затоа што е завршена 1933 година и има 12 ката, што веројатно за тоа време изгледало како огромна зградурина.

Nebotičnik (pronounced [nɛbɔtiːtʃniːk]; Slovene for "Skyscraper") is a prominent high-rise located in the centre of Ljubljana, Slovenia, and is one of the city's most recognisable landmarks.[2] Its thirteen storeys rise to a height of 70.35 m (231 ft). It was designed by the Slovenian architect Vladimir Šubic for the Pension Institute, the building's investor. Construction began in July 1930 and the building opened on 21 February 1933.

Самата зграда:





Поглед кон тврдината (Ljubljanski grad) и центарот:



Зградата на Металка и СКБ Сосиете Женерал Банка:



Поглед на југ, долж главната улица Словенска цеста. На десната страна се наоѓаат објектите на Банка Словеније и НаМа. Лево по улицата се гледаат хотел Леу и главната пошта на Љубљана. Крај паркот, виден во далечината се наоѓа зградата на Љубљанскиот Универзитет, а самиот плоштад е наречен Конгресни трг, кој моментално е затворен и под него се гради подземна гаража (се гледа стеснувањето на улицата во далечината):



Слика со помал квалитет со вклучени главните згради на НЛБ, на Трг Републике:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 02-Sep-2010 at 19:44
Уште два погледи кон главната улица (Словенска) и секогаш полната со пешаци, улица Чопова (која води од паркот Тиволи до главниот плоштад - Прешерноу трг):





Веќе сме на спротивната страна на Облакодерот, односно со поглед на север. Повторно Словенска цеста (која во далечината преминува во Дунајска цеста, што би значело Виенска улица, затоа што води кон Виена/Дунај):



Помеѓу двете високи офис згради, се наоѓа главниот транспортен јазол на Љубљана, кој е наречен Баварски Двор, каде се сечат скоро сите градски автобуски линии:



Поглед на северо-запад, кон населбата Шишка и Целоушка цеста (улицата која води кон Крањ и Клагенфурт/Целовец на словенски-и да знам дека е словенечки ама јас не сум согласен со тој назив):



За крај на денешнава тура, две слики од кејот на Љубљаница:






Edited by Andrej_LJ - 02-Sep-2010 at 19:47
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 02-Sep-2010 at 21:50
Андреј оваа Словенечка цеста колку подземни премина има за пешаци? Гледам еден застаклен на сликата и дали се одржаваат има ли доле  дуќани и како во поголеми европски градови каде подземните премини на раскрсниците дополнително служат и за влез во метро што е практично па и за додатна изградба во иднина ако имаат повеќе краци (пример на раскрсница) тука гледам паралелен излез е...

А иначе Љубљана ми е некако претесна и премногу мала дури и рингот што ја заобикулува (кружен) ми е премногу голем за град како Љубљана иако практичен бидеќи Љубљана е во средина на Словенија и така се вкрстуваат автопатите кон сите страни па може и за таа намена е изграден.


Edited by Supervisor - 02-Sep-2010 at 21:52
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 03-Sep-2010 at 11:33
Originally posted by pbanks



И да знаеш дека беше големо и конечно заврши. Кираџиите се вселија вчера и работите конечно спласнаа.



Фала! Cheers Беше ми приjатно и на мене! Поздрави го брат си од мене.

... и сега даваj нешто слики во "Изградба и ентериери" да видим каква е била реновациjата
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 23-Jul-2011 at 21:24
мала репортажа од Валона-Албанија

1.станбена зграда во центарот која почна со градба 1.9.2007 година


2.кале над Валона(ноќевање=100 евра)


3.поглед од калето кон Валона


4.национален парк над Валона на надморска висина над 1000 метри-хотелски комплекс и бунгалови за душевен мир
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 23-Jul-2011 at 21:36
Originally posted by gjoko

мала репортажа од Валона-Албанија

1.станбена зграда во центарот која почна со градба 1.9.2007 година



Ова ми е ептен некако Miami-style, не дека тоа е лошо......
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.145 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.