build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Инфраструктура (општо)
    Posted: 02-Feb-2024 at 23:38

е да, можеби и од наши пари се финансирало некогаш в Косово, нели од побогатите се распределувало кај посиромашните југословени а во даден момент дури и ние сме им финансирале хирои и на побогатите пр. од солидарнио ООН фонд за реизградба на Скопје јавна тајна е дека пари се одлевале и за Нов Белград и за Нов Загреб ...
туку колку статички безбедно е на таква стара кула да се јавне денес онаков панорамски ресторан?
инаку единствен начин вакво нешто од нелегални пари да се финансира е доколку ко јавно приватно партнерство инвеститор е некој криминалец, пр. ко кај нас пола и повеќе од зданијата на градежнио сектор во раце на едикоја урбана магија од мафија!
Back to Top
пеперутка16 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 02-Feb-2023
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote пеперутка16 Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 02-Feb-2023 at 18:04
Овие проекти се финансирани од нелегални пари или од наши пари.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 01-Feb-2023 at 19:01
Кој непотребен балкански кичерај. Овие кули биле актуелни во градови кои немаат соодветни брда и планини околу нив за broadcasting технологии, и биле градени во време кога broadcasting беше водечка технологија за комуникација, ТВ, радио, килохерцно радио и останато.

Да го правиш ова денес само заради атракција е тотално лудило зашто телевизијата веќе ниту доаѓа од ваквуте кули и кајшто ги има веќе изградено, ниту па е некоја посебна којзнае што атракција во време кога има комерцијални дронови и снимки од секој агол секаде.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 01-Feb-2023 at 18:32
Немаме тема за ТВ кули од соседството и светот, па тука ќе објавам – и Приштина сака да гради ТВ кула, но во градот. Засега е само идеја. Во суштина, столбот веќе постои, тоа е некаков оџак, веројатно сега сакаат да го направат атракција.





Edited by Џоле - 01-Feb-2023 at 18:33
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 15-Dec-2021 at 21:24
Originally posted by user8642

Незнам ова каде да го постирам, па ќе го ставам тука, ако има посоодветно место префрлете.

Еве гледам повторно поплави во Македонија и регионот на секој поголем дожд, и цело време тоа авршува со некоја медиумска кампања со "мислења" од граѓани и повторно ништо темелно не се превзема.

Поплавувањата на домовите и дворовите се обично во ниски делови, еве како сега ова во Облешево и нормално е дека во мочуриште, односно оризово поле, како што е Кочанско, нормално е да се очечкува дека може да надојде вода.

Па би дал еден предлог. Општините да се откажат од комуналии за приземје доколку тоа е отворена гаража. Се со цел куќата да почнува од први спрат нагоре, а доле гаражниот простор да биде поплавен при евентуални овакви надоаѓања вода. Ама мислам сериозно да се припази да нема злоупотреба и доградувања после тоа и правење соби од гаражи. Или па ионака се дивоградби у прашање без ич комуналии, па не ми е јасно како еден досега не се најде да направи вакво нешто. Ако имате примери од Македонија, споделете.

Poveketo se "Legalni divogradbi", odnosno odobrena divogradba so plateni komunalii i uredna dozvola za gradenje, t.n. "Makedonski fenomen". Od druga strana preku 95% od naselenite mesta nemaat kanalizacija nitu bilo kakov odbranben sisten protiv poplavi taka sto pri posilen dozd dvorovite so denovi se ponli so voda... A za zloupotreba Makedonecot e maher. Sekoja vtora kukja e nefasadirana poradi neplakanje na danok na imot. Demek kukjata e se uste vo faza na gradenje a vo nea so godini ziveat sopstvenicite. Taka barem bese zakonot ako vo meguvreme ne e izmenet.
Back to Top
carver91 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 159
  Quote carver91 Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 15-Dec-2021 at 20:02
https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/skijachkata-sezona-na-popova-shapka-otvorena-so-dva-dena-besplatno-skijane/

кога ќе го отворат шестоседелница?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 13-Dec-2021 at 18:05
Незнам ова каде да го постирам, па ќе го ставам тука, ако има посоодветно место префрлете.

Еве гледам повторно поплави во Македонија и регионот на секој поголем дожд, и цело време тоа авршува со некоја медиумска кампања со "мислења" од граѓани и повторно ништо темелно не се превзема.

Поплавувањата на домовите и дворовите се обично во ниски делови, еве како сега ова во Облешево и нормално е дека во мочуриште, односно оризово поле, како што е Кочанско, нормално е да се очечкува дека може да надојде вода.

Па би дал еден предлог. Општините да се откажат од комуналии за приземје доколку тоа е отворена гаража. Се со цел куќата да почнува од први спрат нагоре, а доле гаражниот простор да биде поплавен при евентуални овакви надоаѓања вода. Ама мислам сериозно да се припази да нема злоупотреба и доградувања после тоа и правење соби од гаражи. Или па ионака се дивоградби у прашање без ич комуналии, па не ми е јасно како еден досега не се најде да направи вакво нешто. Ако имате примери од Македонија, споделете.

Еве пример од приморска туристичка куча од Грција, каде целиот долен спрат нема соби. Ова е одлично решение за овакви делови.



Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 08-Sep-2021 at 20:19
како што е дискутирано во еден куп други теми, проблемот со сообраќајот е далеку покомплексен е од ова... многу е лесно да видиш како некој детал функционира во Холандија без да ја гледаш целосната слика како функционира градот/државата

тоа што го направија во Скопје со стеснувањето на лентите и со велосипедките патеки е стварно ужасно и трерба да ги возиш секој ден тие делници да видиш дека везе немаат и во многу случаи дури креираат опасности, дури и со сообраќајната некултура одземена од равенката

едно е барем точно во паралела со америчково видео... ние имаме "stroads"... со оглед на тоа дека дизајнот е од пред пола век и повеќе... затоа имаме таква глупост како класични зебри на булевар со шест ленти, без разлика дали се со семафор или без... згора на тоа стај годиништа урбано дивјаштво за нивната еволуција да не може да се одвива во прав развој

и наместо детално да се планира град како Амстердам, кој иако се брендира како велосипедски тоа е делумна лага, кога знаеш дека имаат и автопати и поплочени стари улички и јавен превоз и што се не... ние имаме копирање на нивните финални продукти како лежечки полицајци, испрекршени коловози и велосипеди на сред улица

Edited by zabegan - 08-Sep-2021 at 20:20
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 07-Sep-2021 at 19:50
Видеото за Калгари и Амстердам со бодовите, прејако
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 07-Sep-2021 at 11:41


Еден од најдобрите канали на интернетот за вакви работи. Се надевам барем неколкумина ќе го изгледаат видеото и ќе научат нешто. И зошто стеснуваат ленти во Скопје, и зошто одземаат автомобилски ленти за да изградат велосипедски, итн.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 30-Mar-2021 at 16:34
Незнаев дали да постирам во Брза Пруга Будимпешта-Атина или во Вардарска Долина, ама мене оваа посета ми делува исклучително поврзана со интересот на Кина да ги спроведе оваквите проекти. Европа има пари, Кина има што да продава за тие пари. Затоа, по секоја цена бараат начини да си ги реализираат клучните проекти за побрз пласман на нивните стоки на Европските пазари. Long story short, кажано на јазикот на обичниот граѓанин - Free shipping. Тоа што се зборело кобајаги за вакцини е театар за јавност. Генерал од овој калибар не доаѓа на Европска турнеја за вакцини, башка и не му е бранша медицина. Ама затоа геополитика му е фах, и ова значи нема да може во иднина никаква будала од Липково или Прешево да фантазира дека може да загрозува меѓународен проток на стоки од супер-сила. Видете ги само изборот на земјите во турнејава, сите до една по линијата на коридор 10.

Заев прими делегација на Министерството за одбрана на НР Кина: Посетата на министерот за одбрана генерал Фенгхе е уште една значајна потврда за добрите односи меѓу двете земји
March 30, 2021 13:52



Зоран Заев прими делегација на Министерството за одбрана на Народна Република Кина предводена од министерот за одбрана генерал Веи Фенгхе. На средбата во Владата, на која присуствуваше и министерката за одбрана Радмила Шекеринска, премиерот Заев, посакувајќи им добредојде на генерал Веи Фенгхе, и на членовите на неговата делегација, истакна дека оваа официјална посета на Министерството за одбрана на НР Кина, е уште една значајна потврда на добрите односи меѓу двете земји кои во последните години имаат позитивен и нагорен раст. Претседателот на Владата Зоран Заев во своето обраќање пред гостите од НР Кина нагласи дека двете земји ги исполнуваат своите обврски од Договорот за соработка во сферата на одбраната, особено во делот военото образование и обуки. Премиерот Заев посебно се задржа на економската соработка меѓу двете земји и изрази надеж дека работните тела на министерствата за надворешни работи на Република Северна Македонија и НР Кина набргу ќе ги завршат разговорите за укинување на визите со што ќе се постигне уште еден значаен чекор за уште поголем раст на трговската соработка, како и за интензивирање на соработката во туризмот. Укинувањето на визите, рече на средбата премиерот Заев, ќе помогне да се оствари амбицијата на двете земји трговската размена идната година да ја достигне вредноста од 1 милијарда американски долари, која во 2020 година достигна до 763 милиони долари. Премиерот Заев на средбата апелираше министерот за одбрана генерал Веи Фенгхе да пренесе до надлежните институции во НР Кина дека Северна Македонија очекува да се забрза испораката на набавката од 200.000 вакцини од компанијата „Синофарм” за да бидат вклучени во процесот на имунизацијата во земјата која започнува утре. Генерал Веи Фенгхе на средбата истакна дека оваа порака ќе им биде веднаш пренесена на надлежните институции во НР Кина за да се потврди пријателството меѓу двете земји и за време на актуелната криза заради КОВИД-19. Министерот за одбрана на НР Кина генерал Веи Фенгхе на средбата во Владата го пренесе своето и задоволството на Владата на неговата земја за степенот на соработка на двете министерства, и особено од остварувањето на позитивните трендови во економијата кои произлегуваат од консензуалниот договор меѓу Северна Македонија и НР Кина за унапредување на релациите меѓу стопанските субјекти на двете земји.

https://24info.mk/%D0%B7%D0%B0%D0%B5%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B8-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 28-Aug-2020 at 12:59
Ретко паметно нешто од овој.
Врв на овој фанатизам беше кога се сопре изградба на Хидроцентрала во Маврово за која бевме добиле ефтин кредит од европската банка затоа што некој рис ќе останел без секс, и што беше сопрен експресниот пат до Свети Наум во Охрид затоа што некои чавки ќе останеле без гнезда?! За малце ќе беше доведен во прашање и автопатот кај Смоквица заради некој редок вид на буф кој баш таму се гнездел?! Јебемти буф да ти јебем!

https://maktel.mk/News.aspx?id=137101
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 01-Jun-2020 at 19:03
Супер истражување од ВидиВака, се согласувам со изјавите на Бојан, но прашањето е како да се постават приоритетите да не бидат базирани на политика? Потребни се незвисни претпријатија во инфраструктурата со менаџери кои се стручни, а не политички подобни. Потребен е подобар систем за check and balances за да се спречат одлуки во партиски кабинети. Во спротивно ќе останеме најсиромашни во Европа.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 28-May-2020 at 17:15
Инфраструктурно слепо црево на Балканот

Автор: Александар Манасиев

Балканско инфраструктурно слепо црево. Вака слободно може да се нарече Македонија која изминативе три децении не успеа да изгради соодветна патна и железничка инфраструктура заостанувајќи зад сите балкански држави.

Најмладата балканска држава Косово речиси целосно се поврза со автопат градејќи го највисокиот и најдолгиот мост на Балканот и поврзувајќи ја Приштина со македонската граница. Но, ако тргнете со автомобил од Приштина кон Скопје тогаш колку што ќе ви биде потребно да стигнете до Блаце (75км), толку ќе ви биде потребно да стигнете од границата до Скопје бидејќи последните 14 километри на таа делница не се автопат и се во прилично лоша состојба.

Македонија вети дека ќе ги заврши 14-те километри до 2023 година и дека конечно од Скопје до Приштина ќе има целосно поврзување со автопат на кој ќе се пристугнува од едниот до другиот град за 45 минути.

Но вакви и слични ветувања имало многу од политичарите во последниве две децении. Најголемиот дел не се исполнуваат или се одложуваат во недоглед. И со секое одложување цената на чинење на тие проекти вртоглаво расте. Токму затоа дел од најважните патни и железнички коридори во земјава останаа заложници на политиката.

повеќе на https://vidivaka.mk/istrazuvanja/infrastruktura/?fbclid=IwAR0gl3LSkBR_6_US-kPQ48GV_CrFcNxj9u7aT7wvoQ4ckhvS5WPY-reO1Ew
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 24-May-2020 at 12:04
Interesna strategija , samo da se realizira ....
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 23-May-2020 at 19:57
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 25-Dec-2019 at 02:03
Odnlicno objasnato,ne mozam da se slozam povejke so tebe
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 25-Dec-2019 at 02:02
Vmro i Sdsm se najdogovorni shto drzavickata nasha ni nema nikakov napredok vo izminatite 20 godini. Se e promashena investicija.Nebitni proekti.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 20-Jan-2019 at 19:51
Интересна анализа за инвестициите во инфраструктурата во Западен Балкан

http://www.eib.org/attachments/efs/infrastructure_investment_in_the_western_balkans_en.pdf

http://www.eib.org/attachments/efs/infrastructure_investment_in_the_western_balkans_en.pdf

извадок

The current situation (latest comparable data from 2015) is as follows. Compared to EU Member States from Central and Eastern Europe (EU-CEE), the Western Balkan countries have typically low or average levels of motorway density (Figure 4). Only FYRO Macedonia has achieved levels comparable
for instance to the Czech Republic. This is however still far away from the much higher densities observable among the front runners in the comparator group of countries – Slovenia, Croatia and Hungary.


Edited by Џоле - 20-Jan-2019 at 19:51
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 01-Nov-2018 at 09:55
Регулација на Липковска река во Куманово, фаза II

За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.139 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.