build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 891011>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 10-Jan-2016 at 16:14
Кои се другите капитални проекти за годинава?

Годинава ќе се работи на повеќе крупни капитални проекти во повеќе области. За енергетика и комунална инфраструктура се предвидени 4.008 милиони денари. Продолжува изградбата на националниот гасоводен систем, со 554 милиони денари ќе се уредува инфраструктурата во слободните економски зони, со 1.599 милиони денари ќе се градат и реконструираат здравствените установи, ќе се набавува медицинска опрема, ќе се отвори ПЕТ центарот.

-Во 2016 година ќе се интензивира имплементацијата на проектот за изградба, реконструкција и доградба на Клиничкиот центар „Мајка Тереза“ во Скопје и регионалната клиничка болница во Штип, финансиран со заем од Банката за развој при Советот на Европа, велат од Владата.
http://denesen.mk/web/?p=391763
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 01-Apr-2016 at 07:59
Не знаев каде да ја објавам, па нека биде тука - една ретка историска фотографија од изградбата на браната на Велешко езеро. Преземена од фејсбук групата „СТАРИ СНИМКИ ОД МАКЕДОНИЈА“.

За сè има вторпат
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 19-Jun-2016 at 11:00
Да ја тргнеме политиката настрана,во текстот има МНОГУ ВИСТИНА

Република Македонија од крстопат до слеп пат

Добрите познавачи сметат дека поради лошата владина политика, државата неповратно има загубено околу седум милјарди директни инвестиции, а десет пати повеќе ако се има предвид дека тие проекти би се користеле со векови. Ова е доказ дека што можат да расипат неколку болни умови не може да поправат милион здрави умови.

Во јуни 2002 година, Европската Унија го формира - Регионалниот Балкански инфраструктурен транспортен проект – REBIS (Regional Balkans Infrastructure Study), кој се однесува на балканските држави: Албанија, Хрватска, Македонија, Србија, Црна Гора и Косово. Целта на REBIS е да им помогне на овие држави во развојот на кохерентни развојни стратегии во транспортната инфраструктура (железници, патишта итн). Овој проект посебно е фокусиран на развојот на регионалната основна мрежа која е поволна за меѓународно финансирање, каде што особено се вклучени врските меѓу сите седум главни градови и други важни градови во регионот плус Бања Лука. Исто така, тој е фокусиран и на пристаништaта Солун, Драч, Риека, Сплит, Дубровник, Плоче, Бар и Валона.

Основната мрежа вклучува околу 6.000 км патна мрежа (од коридорите IV, V, VII, VIII и Х), и 4.300 км железничка линија, но и бројни други проекти. Транспортна и енергетска инфраструктура во Југоисточна Европа - TEISEE (Transport and Energy Infrastructure in South East Europe) е проектот со кој Европската комисија ги има дефинирано основните транспортни мрежи во регионот при што, во главно се концентрирала на економско исплатливи транспортни проекти за целиот регион.
Соодветно со проектот REBIS, беа предвидени да се потрошат над 2.5 милијарди евра, од кои најголема сума во патни проекти.

Деталната селекција на железничките проекти за среднорочни планови ќе зависела од подготовката на опфатени бизнис-планови од железнички компании. Планирањето би требало да ги вклучи државните и регионалните интереси и би требало да се наблудуваат и координираат низ SEETO (South Eastern Europe Transport Observatory). Практично оваа институција ја анализира и политичката состојба на секоја држава поединечно. До крајот на 2017 година беа предвидени да се потрошат над 4 милјади евра, а долгорочно над 12 милјарди евра.

Ни бега ли Коридорот 8?

Еу продолжува да инвестира во компоненти на Коридорот 8 во Бугарија и Албанија, но слабо во Македонија. Имено, има силни инвестиции во пристаништето Драч (Durrës) во Албанија што претставува излез на Јадранското Море за Коридорот 8. А Бугарија веќе ги спрема пругите за брзина од 200 км на час. Исто така евидентно е дека патната мрежа на К8 претрпува суштински измени. Првин, владата на РМ, освен што самата водела катасрофална политика, таа на важни регионални средби, наместо врвни експерти праќала партиски кадри за да земат дневници. На тие средби вообичаено беа пратени низок ранг или професионално некомпетентни кадри. Така што државата е доведена од - регионален крстопат до балкански слеп пат. Таа со својата политичка индиферентност и некохерентност практично го елиминира од европскиот приоритет македонскиот дел на „Коридорот 8“ (со сите негови пропратни компоненти). Загубата е тешки милјарди, не само поради непотрошените пари и неизградените објекти, туку и поради транзитната такса која ќе беше во просек околу 80 милиони евра годишно, а ќе се отвореа и голем број работни места во - одржувањето на инфраструктурата, угостителски услуги, бензински пумпи, механичарски услуги итн. Но, нашата власт цело време се посветува на негативниот популизам и прекројување на некоја нова историјата секако чудна колку и нејзиното водство, што резултираше во огромни финасии фрлени во гипс и бетон. Барем да беа тие пари инвестирани во јавно здравство, сега државата ќебеше регионален медицински центар и милиони заработка.

Како замена за пропаднатиот К8 кај нас, Грција веќе ја доврши својата верзија на „Виа игнациа“(автопатот од турска граница до Игуменица) со 76 тунела и 1,650 мостови. Од друга страна Албанија има изградено исто така модерен автопат од Драч до Морина, кој автопат продолжува до Приштина, а наскоро ќе започнат работите на автопатот Приштина - Ниш па се до Софија и со тоа се создава прстен околу Македонија и за жал по своја вина е претворена во слеп пат.

 

Дали Македонија ќе го загуби својот краг во ТАП (TAP)?

Овај гасовод со помош на мега-гасоводот TANAP ќе транспортира природен гас од Азербејџан, односно од полињата "Шах Дениз II" до турско-грчката граница, па од таму со помош на ТАП низ Грција и Албанија до Италија. Имено ТАП ќе помине низ северна Грција, јужна Албанија и јужен Јадран и ќе биде поврзан со eвропската гасоводната мрежа во јужна Италија (Бриндизи). Владите на Грција и Албанија му дадоа безрезервна поддршка на овај проект што веќе се гради, сметајќи го истиот за најголема енергетска инвестиција на Балканот во последните 100 години. За државите низ кои поминува овај гасовод, проектот нема големо значење само поради транзитниот профит, снабдувањето со ефтин енергенс и бројни работни места, туку и пради тоа што тие држави ќе се здобијат со силна регионална геополитичка позиција.

Се предвидува поектот да има два крака. Првиот ќе биде – Јонско јадрански гасовод IAP (Ionian Adriatic pipelines) во должина од 516 километри, кој од Албанија ќе продолжи за Црна Гора, Босна и Херцеговина и Хрватска, додека вториот крак (WBR – Western Balkan Ring), од Албанија се приклучува во Струга и продолжува низ Македонија, потоа за Косово и Србија. Тука Македонија добива транзитна позиција за разлика од веќе пропаднаатиот руски проект „Јужен тек“ кој на државата и нудеше само крак за снабдување, а и тоа не беше сигурно. Веројатно тоа е подарок од „странските служби“ што и посакуваат „лошо“ на Македонија? Дали и овај пат водството на државата пак ќе работи против интересите на својата држава

http://www.plusinfo.mk/mislenje/1629/republika-makedonija-od-krstopat-do-slep-pat
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 12-Aug-2016 at 12:06
10 држави со најдобра инфраструктура во светот

Развиена, квалитетна, безбедна и ефикасна инфраструктура која континуирано се одржува и надградува, е основа за развојот на економијата на една земја. Според извештајот на Светскиот економски форум (WWF -World Economic Forum), пренесен од страна на порталот Business Insider, ова се 10-те земји со најдобра инфраструктура во светот:

1. Хонг Конг

Првото место Хонг Конг го зазема првенствено заради извонредниот квалитет на целокупната сообраќајна инфраструктура.



2. Сингапур

Освен со извонредната инфраструктура, економијата во Сингапур има одлична потпора и во транспарентната и ефикасна институционална рамка и стабилното макроекономско опкружување, се наведува во извештајот на WWF.



3. Холандија

Иако треторангирана во вкупниот пласман, Холандија се најде на првото место според квалитетот на инфраструктурата на пристаништата и на втора позиција според квалитетот на патната инфраструктура.



4. Обединети Арапски Емирати (ОАЕ)

Иако се први по квалитетот на патиштата, 10-тата позиција за квалитетот во снабдување со електрична енергија ги позиционираа Емиратите на четврта позиција.



5. Јапонија

Ова е земјата што е прворангирана по однос на железничката инфраструктура. „Бенефитите за Јапонија од одличната инфраструктура резултираат во извонреден квалитет на живот и просечен животен век од над 80 години“, се вели во извештајот.



6. Швајцарија

Веднаш зад Јапонија, на второ место според квалитетот на железничката инфраструктура, додека според квалитетот на снабдување со електрична енергија Швајцарија е најдобра во светот.



7. Германија



8. Франција



9. Велика Британија



10. Шпанија



Извештајот на WWF е достапен на следниот линк: http://www3.weforum.org/docs/gcr/2015-2016/Global_Competitiveness_Report_2015-2016.pdf

И според извештајот на Институтот за светска економија во Кил (Kiel Institute for the World Economy), објавен во 2014 година, Хонг Конг и Сингапур се најдобро рангирани. Во пошироката листа рангирани се вкупно 140 земји, а Македонија се најде на 88 место. Публикацијата може да ја погледате на следниот линк: https://www.ifw-members.ifw-kiel.de/publications/a-new-global-index-of-infrastructure-construction-rankings-and-applications/KWP_1929.pdf

http://www.porta3.mk/10-drzhavi-najdobra-infrastruktura-vo-svetot/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 28-Aug-2017 at 16:38
Овој мост е исто така во Демир Капија кој го гради Актор и кој ќе биде добра замена за досегашниот кој е веќе небезбеден особено за тешки товарни возила а исто така е направена обиколница која веќе е асфалтирана.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 01-Nov-2018 at 09:55
Регулација на Липковска река во Куманово, фаза II

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 20-Jan-2019 at 19:51
Интересна анализа за инвестициите во инфраструктурата во Западен Балкан

http://www.eib.org/attachments/efs/infrastructure_investment_in_the_western_balkans_en.pdf

http://www.eib.org/attachments/efs/infrastructure_investment_in_the_western_balkans_en.pdf

извадок

The current situation (latest comparable data from 2015) is as follows. Compared to EU Member States from Central and Eastern Europe (EU-CEE), the Western Balkan countries have typically low or average levels of motorway density (Figure 4). Only FYRO Macedonia has achieved levels comparable
for instance to the Czech Republic. This is however still far away from the much higher densities observable among the front runners in the comparator group of countries – Slovenia, Croatia and Hungary.


Edited by Џоле - 20-Jan-2019 at 19:51
За сè има вторпат
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 25-Dec-2019 at 02:02
Vmro i Sdsm se najdogovorni shto drzavickata nasha ni nema nikakov napredok vo izminatite 20 godini. Se e promashena investicija.Nebitni proekti.
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 25-Dec-2019 at 02:03
Odnlicno objasnato,ne mozam da se slozam povejke so tebe
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 23-May-2020 at 19:57
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 24-May-2020 at 12:04
Interesna strategija , samo da se realizira ....
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 28-May-2020 at 17:15
Инфраструктурно слепо црево на Балканот

Автор: Александар Манасиев

Балканско инфраструктурно слепо црево. Вака слободно може да се нарече Македонија која изминативе три децении не успеа да изгради соодветна патна и железничка инфраструктура заостанувајќи зад сите балкански држави.

Најмладата балканска држава Косово речиси целосно се поврза со автопат градејќи го највисокиот и најдолгиот мост на Балканот и поврзувајќи ја Приштина со македонската граница. Но, ако тргнете со автомобил од Приштина кон Скопје тогаш колку што ќе ви биде потребно да стигнете до Блаце (75км), толку ќе ви биде потребно да стигнете од границата до Скопје бидејќи последните 14 километри на таа делница не се автопат и се во прилично лоша состојба.

Македонија вети дека ќе ги заврши 14-те километри до 2023 година и дека конечно од Скопје до Приштина ќе има целосно поврзување со автопат на кој ќе се пристугнува од едниот до другиот град за 45 минути.

Но вакви и слични ветувања имало многу од политичарите во последниве две децении. Најголемиот дел не се исполнуваат или се одложуваат во недоглед. И со секое одложување цената на чинење на тие проекти вртоглаво расте. Токму затоа дел од најважните патни и железнички коридори во земјава останаа заложници на политиката.

повеќе на https://vidivaka.mk/istrazuvanja/infrastruktura/?fbclid=IwAR0gl3LSkBR_6_US-kPQ48GV_CrFcNxj9u7aT7wvoQ4ckhvS5WPY-reO1Ew
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 01-Jun-2020 at 19:03
Супер истражување од ВидиВака, се согласувам со изјавите на Бојан, но прашањето е како да се постават приоритетите да не бидат базирани на политика? Потребни се незвисни претпријатија во инфраструктурата со менаџери кои се стручни, а не политички подобни. Потребен е подобар систем за check and balances за да се спречат одлуки во партиски кабинети. Во спротивно ќе останеме најсиромашни во Европа.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 28-Aug-2020 at 12:59
Ретко паметно нешто од овој.
Врв на овој фанатизам беше кога се сопре изградба на Хидроцентрала во Маврово за која бевме добиле ефтин кредит од европската банка затоа што некој рис ќе останел без секс, и што беше сопрен експресниот пат до Свети Наум во Охрид затоа што некои чавки ќе останеле без гнезда?! За малце ќе беше доведен во прашање и автопатот кај Смоквица заради некој редок вид на буф кој баш таму се гнездел?! Јебемти буф да ти јебем!

https://maktel.mk/News.aspx?id=137101
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 30-Mar-2021 at 16:34
Незнаев дали да постирам во Брза Пруга Будимпешта-Атина или во Вардарска Долина, ама мене оваа посета ми делува исклучително поврзана со интересот на Кина да ги спроведе оваквите проекти. Европа има пари, Кина има што да продава за тие пари. Затоа, по секоја цена бараат начини да си ги реализираат клучните проекти за побрз пласман на нивните стоки на Европските пазари. Long story short, кажано на јазикот на обичниот граѓанин - Free shipping. Тоа што се зборело кобајаги за вакцини е театар за јавност. Генерал од овој калибар не доаѓа на Европска турнеја за вакцини, башка и не му е бранша медицина. Ама затоа геополитика му е фах, и ова значи нема да може во иднина никаква будала од Липково или Прешево да фантазира дека може да загрозува меѓународен проток на стоки од супер-сила. Видете ги само изборот на земјите во турнејава, сите до една по линијата на коридор 10.

Заев прими делегација на Министерството за одбрана на НР Кина: Посетата на министерот за одбрана генерал Фенгхе е уште една значајна потврда за добрите односи меѓу двете земји
March 30, 2021 13:52



Зоран Заев прими делегација на Министерството за одбрана на Народна Република Кина предводена од министерот за одбрана генерал Веи Фенгхе. На средбата во Владата, на која присуствуваше и министерката за одбрана Радмила Шекеринска, премиерот Заев, посакувајќи им добредојде на генерал Веи Фенгхе, и на членовите на неговата делегација, истакна дека оваа официјална посета на Министерството за одбрана на НР Кина, е уште една значајна потврда на добрите односи меѓу двете земји кои во последните години имаат позитивен и нагорен раст. Претседателот на Владата Зоран Заев во своето обраќање пред гостите од НР Кина нагласи дека двете земји ги исполнуваат своите обврски од Договорот за соработка во сферата на одбраната, особено во делот военото образование и обуки. Премиерот Заев посебно се задржа на економската соработка меѓу двете земји и изрази надеж дека работните тела на министерствата за надворешни работи на Република Северна Македонија и НР Кина набргу ќе ги завршат разговорите за укинување на визите со што ќе се постигне уште еден значаен чекор за уште поголем раст на трговската соработка, како и за интензивирање на соработката во туризмот. Укинувањето на визите, рече на средбата премиерот Заев, ќе помогне да се оствари амбицијата на двете земји трговската размена идната година да ја достигне вредноста од 1 милијарда американски долари, која во 2020 година достигна до 763 милиони долари. Премиерот Заев на средбата апелираше министерот за одбрана генерал Веи Фенгхе да пренесе до надлежните институции во НР Кина дека Северна Македонија очекува да се забрза испораката на набавката од 200.000 вакцини од компанијата „Синофарм” за да бидат вклучени во процесот на имунизацијата во земјата која започнува утре. Генерал Веи Фенгхе на средбата истакна дека оваа порака ќе им биде веднаш пренесена на надлежните институции во НР Кина за да се потврди пријателството меѓу двете земји и за време на актуелната криза заради КОВИД-19. Министерот за одбрана на НР Кина генерал Веи Фенгхе на средбата во Владата го пренесе своето и задоволството на Владата на неговата земја за степенот на соработка на двете министерства, и особено од остварувањето на позитивните трендови во економијата кои произлегуваат од консензуалниот договор меѓу Северна Македонија и НР Кина за унапредување на релациите меѓу стопанските субјекти на двете земји.

https://24info.mk/%D0%B7%D0%B0%D0%B5%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B8-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 07-Sep-2021 at 11:41


Еден од најдобрите канали на интернетот за вакви работи. Се надевам барем неколкумина ќе го изгледаат видеото и ќе научат нешто. И зошто стеснуваат ленти во Скопје, и зошто одземаат автомобилски ленти за да изградат велосипедски, итн.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 07-Sep-2021 at 19:50
Видеото за Калгари и Амстердам со бодовите, прејако
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 08-Sep-2021 at 20:19
како што е дискутирано во еден куп други теми, проблемот со сообраќајот е далеку покомплексен е од ова... многу е лесно да видиш како некој детал функционира во Холандија без да ја гледаш целосната слика како функционира градот/државата

тоа што го направија во Скопје со стеснувањето на лентите и со велосипедките патеки е стварно ужасно и трерба да ги возиш секој ден тие делници да видиш дека везе немаат и во многу случаи дури креираат опасности, дури и со сообраќајната некултура одземена од равенката

едно е барем точно во паралела со америчково видео... ние имаме "stroads"... со оглед на тоа дека дизајнот е од пред пола век и повеќе... затоа имаме таква глупост како класични зебри на булевар со шест ленти, без разлика дали се со семафор или без... згора на тоа стај годиништа урбано дивјаштво за нивната еволуција да не може да се одвива во прав развој

и наместо детално да се планира град како Амстердам, кој иако се брендира како велосипедски тоа е делумна лага, кога знаеш дека имаат и автопати и поплочени стари улички и јавен превоз и што се не... ние имаме копирање на нивните финални продукти како лежечки полицајци, испрекршени коловози и велосипеди на сред улица

Edited by zabegan - 08-Sep-2021 at 20:20
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 13-Dec-2021 at 18:05
Незнам ова каде да го постирам, па ќе го ставам тука, ако има посоодветно место префрлете.

Еве гледам повторно поплави во Македонија и регионот на секој поголем дожд, и цело време тоа авршува со некоја медиумска кампања со "мислења" од граѓани и повторно ништо темелно не се превзема.

Поплавувањата на домовите и дворовите се обично во ниски делови, еве како сега ова во Облешево и нормално е дека во мочуриште, односно оризово поле, како што е Кочанско, нормално е да се очечкува дека може да надојде вода.

Па би дал еден предлог. Општините да се откажат од комуналии за приземје доколку тоа е отворена гаража. Се со цел куќата да почнува од први спрат нагоре, а доле гаражниот простор да биде поплавен при евентуални овакви надоаѓања вода. Ама мислам сериозно да се припази да нема злоупотреба и доградувања после тоа и правење соби од гаражи. Или па ионака се дивоградби у прашање без ич комуналии, па не ми е јасно како еден досега не се најде да направи вакво нешто. Ако имате примери од Македонија, споделете.

Еве пример од приморска туристичка куча од Грција, каде целиот долен спрат нема соби. Ова е одлично решение за овакви делови.



Back to Top
carver91 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 159
  Quote carver91 Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 15-Dec-2021 at 20:02
https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/skijachkata-sezona-na-popova-shapka-otvorena-so-dva-dena-besplatno-skijane/

кога ќе го отворат шестоседелница?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 891011>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.166 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.