![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 242526 |
Author | |
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Inaku da, lokalnite vlasti treba da dobivaat mnogu poveke od danokot na dohod koj poteknuva od nivnite opstini, a vladata da reagira kaj ponerazvienite opstini. |
|
![]() |
|
sdusko2 ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Jan-2013 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Колку многу-малку пари. Лично сметам дека поарно ќе беше да ги откупат објектите кој им сметаат на нивните планови за преуредување на центарот на Скопје. Па дури посодветно ќе беше да им ги откупат становите пред се во во блоковите на Градски зид па нека ги пренаменат во канцеларии, имаат подземни гаражи кој со малку имагинација можеа да ги спојат и да прават подземни улици (некаков фетиш). Имаат подземни скривници за партиски штабови. Поефтино ќе беше, а и ќе останеше некое дрво. Целиот проект подземна сообраќајница е смешен, за неинформираните за кој 1993 е далечно минато, си имаше улица покрај Кејот 13 ноември, со мали интервенци можеа пак да ја оспособат за сообраќај. За многу помалку пари, нормално доколку им е тоа намерата. Вака тоа е само уште еден Бел Слон.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Подземната сообраќајница во мирување, се бараат алтернативни решенија
И по сите напори од страна на Градот, не се доби цената која Град Скопје ја имаше буџетирано за изградба на подземната сообраќајница. Вчера се потпишаа одлуката за прекинувањето на втората тендерска постапка за оваа сообраќајница. 500koce-11 Инаку, Градот Скопје направи студија за решавањето на сообраќајот со подземната сообраќајница, а потоа беше направен и основен градежен проект кој чинеше околу 45 милиони евра, од страна на шпанската компанија „ИДОМ“. -Минатата година во јануари објавивме еден тендер, но со оглед на високите цени тендерот пропадна. Повторно објавивме тендер во ноември 2013 година и се пријавија поголем број на компании, на крајот на електронската аукција останаа три компании но сите ги задржаа високите цени. Така што, она што ни беше буџетирано односно 45 милиони евра заеднички со Владата не беше ни блиску до најниската понуда од 67 милиони евра од една италијанска компанија. Втората беше 77 милиони и 90 милиони беше третата понуда од компанија. Со оглед на тоа што вредноста на најниската понуда после електронската аукција е скоро за 50 отсто повисоко од она што е предвидено во буџетот, ние како Град Скопје одлучивме да ја прекинеме постапката, немаме многу поле ни за преговарање. Понатаму ќе размислуваме што ќе правиме со подземната сообраќајница, истакна градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски. Градот за подземната сообраќајница, ќе се обиде да добие средства преку Европските фондови, а до тогаш, како што најави Трајановски, нема да запре околу подобрување на сообраќајот, од аспект на сообраќајници. -Имаме други поевтини алтернативни решенија кои може да ги правиме во Градот. Веќе Секторот за сообраќај ги прави почетните студии и елаборати околу новите решенија. Тие ќе допринесат за растеретување на сообраќајот во Скопје, а подземната сообраќајница ќе ја оставиме за подоцна. Направивме максимум што можевме да направиме меѓутоа на пазарот не добивме цена која што е барем приближна на онаа која што Градот Скопје ја имаше буџетирано, додаде Трајановски. Подземната сообраќајница требаше да биде во должина од 1300 метри, од кои 900 метри под земја и 400 над земја и да почнува од Владата па се до новата железничка станица. http://www.kurir.mk/republika/skopje/159196-Podzemnata-soobrakajnica-vo-miruvanje-se-baraat-alternativni-resenija?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Frepublika%2Fskopje+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0+-+%D0%A1%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%98%D0%B5%29 Дај боже целосно да одстапат од овој проект. Решението е стратегија за велосипедски патеки, поефикасен градски транспорт кој ќе го интегрира и железничкиот сообраќај од еден до друг крај на градот. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Важно ќе имаме панорамски тркало.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Алекс јас мислам дека повеќето овде на форумот бевме согласни дека улицата е прескапа а не завршува голема работа. Она што мене не ми се допадна од амиот почеток што беше ангажирана фирма од Шпанија да не советува во врска со улицата. Јас се надевам дека ќе има доволно креативни луѓе да измислат некој подобар концепт.
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Куртуливме сега за сега, зошто ќе барале они друг начин да се реализира улицата. Наместо целосно да се посветат на некој покреативни решенија. Дел од тие решенија ги има и овде на форумот и тоа безпари можат да ги превземат. Edited by kultuzin - 24-May-2014 at 11:27 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Сигурно никогаш не беше сериозно земена во предвид изградбата на оваа подземна сообраќајница, а најверојатно воопшто не ни била планирана.
Но важно е тоа дека плоштад Македонија се збогати со нова Дарт Вејдер административна зграда на истата локација на која порано се наоѓала зградата на Народната Банка. Услов за изградба на зградата беше претходно да се изгради оваа подземна сообраќајница, но кој се сеќава и на кого му е гајле, сега кога глупоста веќе е преточена во реалност ? |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() ама нели подземната сообраќајница и сервисната подземна уличка која требаше да оди под кејот се неповрзани проекти? секако огромен криминал се направи врз уште еден пешачки простор како и да е, за жал (барем да имаше некој такво достоинство да се понуди барем да го реновира кејот и да обележи дека се користи и за возила, кога веќе нанел такво зло) Edited by zabegan - 25-May-2014 at 01:40 |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Замислете што ќе се случеше ако ја изградеа оваа улица со фушерски одвод за атмосферски води? После невреме како она од вчера, сигурно ќе имаше десетици, ако не и стотици удавени.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Z|evzek ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 423 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ПОДЗЕМНАТА СООБРАЌАЈНИЦА „ПРОПАДНА“ ВО ЗЕМЈА
Ниту во предложениот буџет за наредната година нема предвидено средства за изградба на тунелот од Влада до Комплекс банки Елена Вељановска Градот очигледно нема намера набрзо да ја гради подземната сообраќајница од Владата до Комплекс банки. Во предлог-буџетот за 2015 година, кој сега треба да се разгледува на седница на градскиот совет, овој проект воопшто не е ставен. „Десетици милиони евра се трошат на изградба на панорамски тркала, фасади, споменици и за изградба на новата барокна зграда на ЈП ’Водовод и канализација‘, а се нема пари за подземната сообраќајница. Минатата година овој проект беше ставен во нацрт-буџетот на Градот, за подоцна таа точка да биде тргната“, вели Дамјан Манчевски, координатор на советничката група на СДСМ во Советот на Скопје. Проектот за изградба на подземна сообраќајница која што требаше да се протега под Кејот на Вардар и на тој начин да се намали сообраќајниот метеж во центарот на градот, беше една од капиталните инвестиции кои ги најавуваше градоначалникот Коце Трајановски. „Откако беше најавен овој капитален инфраструктурен проект, ние му дадовме огромна поддршка, бидејќи неговата реализација би била од огромно значење за Скопје“, вели Манчевски. Тој појаснува дека советничката група на СДСМ во Советот на Скопје ќе поднесе амандман со кој ќе бара да се издвојат средства за овој капитален проект за кој, како што вели, мора да се обезбедат средства. Од Град Скопје велат дека не се откажале од изградба на подземната сообраќајница. „Проектот е целосно документиран и во моментов е ставен во мирување, но се предвидени средства во развојниот буџет на Град Скопје за неколку наредни години. Покрај подземната сообраќајница се разработуваат и идејни решенија за проширување на инфраструктурата“, велат од Одделението за Односи со јавност на Град Скопје. Од таму објаснуваат дека освен изградба на нови и проширување на постојните сообраќајници за да се намали метежот се работат повеќе проекти кои се поврзани со сообраќајот во центарот на градот. Инаку, подземната сообраќајница требаше да се гради од крстосницата на булеварот „Илинден“ со булеварот „Гоце Делчев“ и од тука да понира под кејот „13 Ноември“ и повторно да излезе над земја кај крстосницата на булеварите „Крсте Мисирков“ и „Кочо Рацин“. Проектот предвидуваше сообраќајницата да биде долга 1.300 метри, од кои 900 метри под земја, а 400 метри над земја. Вредноста на овој проект се проценуваше на околу 45 милиони евра. За реализацијата на овој проект Градот распиша два тендера, но ниту еден не беше успешен. Заинтересираните фирми понудија повисоки суми од предвидените 45 милиони евра, поради што градските власти го ставија во мирување. Тогаш најавија дека станува збор за проект кој е од особено значење за градот и ќе се обидат да најдат алтернативен начин на финансирање, односно дека ќе се обидат да добијат средства од европските фондови. Според направените студии, со изградба на оваа подземна сообраќајница, во шпицот на возење ќе има растоварување на три од четири главни улици во центарот на градот, што ќе придонесе и за помалку издувни гасови во овој дел од Скопје. http://www.utrinski.mk/?ItemID=9035A5534DAC2645950D845B5744220A Edited by Џоле - 11-Nov-2014 at 08:42 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Ова е една радосна вест, бидејќи според најавите кој ги видовме за 1+1 улица само ќе се закочи градот, немаше да добиеме ништо
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 242526 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |