[А2] Деве Баир - Ќафасан |
Post Reply | Page <1 789 |
Author | ||||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #161 Posted: 04-Jul-2020 at 20:49 | |||
Aha jasno mi e sega , znaci celosna nova trasa , sigurno i ne e vaka so volku krivini kako postoeckiot , ili istiot pravec go ima ?? Pa da togas veke postoeckiot ke si ostane kako regionalen ili pomosen... |
||||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #162 Posted: 04-Jul-2020 at 23:23 | |||
Експресните имаат слични карактеристики како автопат, па така и кривините ќе бидат поблаги, за да може да се одвива сообраќајот без нагли кочења за да се фати кривина.
|
||||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #163 Posted: 05-Jul-2020 at 13:19 | |||
Na toa i mislev , super togas
|
||||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #164 Posted: 14-Aug-2020 at 00:25 | |||
Еве на тацна еден предлог мини-проект, и тоа директно ќе кажам, за политичарите Албанци. Пошто не ги бива за да изградат автентична политика за да понудат на граѓаните пред кои се легитимираат, еве им на тацна идеја.
5 постоечки надвозници на автопатот Тетово-Гостивар да се пренаменат во клучки. Автопатот Тетово-Гостивар е практично иден градски автопат во метрополитен ареата Тетово-Гостивар и што повеќе има влезови/излези од главната артерија, толку помалку сообраќај по регионалниот пат, и толку повеќе безбедност низ локалните населби/села. Црвените се постоечки клучки, жолтите се постоечки надвозници кои лесно би се пренамениле во клучки со доизградба на приклучни краци и асфалтирање локални патишта меѓу клучките и селата. |
||||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #165 Posted: 14-Aug-2020 at 01:12 | |||
Прво нека го прошират веќепостоечкиот пат, наместо 2+2 да стане 4+4 ( 3 ленти, плус лента за застанување), оти Тетово - Гостивар е најкористен "автопат" во Македонија, а има најмалце ленти.
|
||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #166 Posted: 21-Jun-2021 at 13:15 | |||
https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||||
За сè има вторпат
|
||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #167 Posted: 14-Sep-2021 at 16:08 | |||
На линкот има видео од досегашниот напредок од реконструкцијата на патот Куманово-Страцин, во должина од 16,6 км
https://www.facebook.com/drzavnipatista/videos/548351459770999 |
||||
За сè има вторпат
|
||||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #168 Posted: 10-Dec-2021 at 17:46 | |||
ОГРОМНИТЕ ДУПКИ НА МАГИСТРАЛАТА СТРУГА-ЌАФАСАН СЕ НЕБЕЗБЕДЕНИ, БАРАМЕ ЦЕЛОСНА РЕКОНСТРУКЦИЈА, ВЕЛАТ ЖИТЕЛИТЕ ОД СТРУШКИТЕ СЕЛА КОИ ГО БЛОКИРАА ПАТОТ
Жителите од струшките села Радолишта, Теферич, Франгово, Фиеришта, Шум, Заграчан и Калишта денеска го блокираа магистралниот пат Струга- Ќафасан поради, како што велат, лошата состојба на патот. Со мирен протест побараа итно негово целосно санирање оти оваа магистрала, која води кон Албанија и со години не е реконструирана, е полна со дупки, некои големи и како кратери. Голема е фрекфенцијата на возила на овој патен правец, вели локалното население, а возењето тука е небезбедно. „Возењето тука е навистина небезбедно, а ни предизвикува и огромни материјални штети. Може да се случуваат и сообраќајни несреќи па и губење човечки животи. Патот е катастрофа, а поврзува две држави, Македонија и Албанија“, велат револтираните мештани. Џевдет Даути, претседателот на Месната заедница Радолишта, вели дека блокадите се резултат на празните ветувања на властите. „Минатата година министерот рече дека се асфалтира патот од Ќафасан до Подмоље, а само се исчистија трњата и ништо друго. Дупките ги полнеа со тампон и по еден месец пак се појавија“, вели Даути. Жителите од околината се револтирани од површното санирање на оштетувањата на патот оти со секојдневното поминување по крпените дупки и пукнатините на асфалтот им се оштетуваат автомобилите. „Со години само ги затвараат дупките со тампон и тие се затвараат, срамота. Една дупка кај бензиската пумпа е длабока 32 сантиметри и ако поминиш низ неа може да биде страшно. Секоја година викаат ќе го правиме патот во март, август, септември и ништо. Мора да се реши проблемот пред да има некоја жртва“, вели Шкејзел Арулајсен од село Радолишта. „Јас лично пропаднав во дупка и двете гуми ми се дупнаа, а кај Радолишта ја удрив колата. Кој ќе плати за тоа? Во полиција ништо не презедоа“, вели Монди Каљоши. Санација на овој магистрален пат од Министерството за транспорт и врски беше најавена уште во 2018, но предвидената рехабилитација до ден денес не е реализирана. Демонстрантите се заканија дека ќе го блокираат патот сè до негова целосна реконструкција. Магистралниот пат Струга-Ќафасан, кој ја поврзува Македонија со Албанија, е изграден во времето на поранешна Југославија. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ogromnite-dupki-na-magistralata-struga-kafasan-se-nebezbedeni-barame-tselosna-rekonstruktsija-velat-zhitelite-od-strushkite-sela-koi-go-blokiraa-patot/ |
||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #169 Posted: 02-Nov-2023 at 14:22 | |||
Веројатно фоткиве се за тука:
ПВРСМ Ковачевски на увид на рехабилитација на патот Подмоље - Струга - Ќафасан [02.11.2023"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr ПВРСМ Ковачевски на увид на рехабилитација на патот Подмоље - Струга - Ќафасан [02.11.2023"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr |
||||
За сè има вторпат
|
||||
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #170 Posted: 11-Dec-2023 at 19:39 | |||
Варијантите кои се разгледуваат за границата со Албанија: |
||||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #171 Posted: 12-Dec-2023 at 15:27 | |||
Ова е многу паметно со тунел под Јабланица, Радолишта-Бардај.
|
||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #172 Posted: 23-Jan-2024 at 18:35 | |||
Станува збор за делница од 13 км: Премиерот Ковачевски на настан по повод пуштање во употреба на државен пат Крива Паланка - ГП Деве Баир [23.01.2024"> by Влада на Република Северна Македонија, on Flickr https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/?locale=mk_MK |
||||
За сè има вторпат
|
||||
antigona
Groupie Joined: 16-Jan-2012 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #173 Posted: 25-Jan-2024 at 15:49 | |||
Двојна кривина, нит ставиле ознаки-стрелки на банкина, нит се постевени вибрирачки ленти или вградени рефлективни/мачкини очи во лентите од хоризонтална сигнализација...за некој месец нема ќе се рапознаваат ленти, а банкините навечер ќе останат слабо видливи...ова е меѓународен пат од 21 век во МК...важно свртиле, читај испрале некоја пара! |
||||
Post Reply | Page <1 789 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |