Авенија Александар Урдаревски |
Post Reply |
Author | |
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply
#1 Topic: Авенија Александар Урдаревски Posted: 25-May-2020 at 16:19 |
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #2 Posted: 25-May-2020 at 16:24 |
Овој простор е како измислен за авенија, а не само преслекување асфалт кој е оперативна работа. Размак меѓу градежни линии е 50м што дава одличен простор за 2/2+1+2/2 ленти, да има булевар 2+1+2 (средна лента за лево вртење на расрници, наизменично употребена за средишто зеленило + лева и десна улица колекторска со по една лента за возење и една за паркирање, 5м+6м+5м+18м+5м+6м+5м. На двата краја би бил заокружем со кружни текови, кај Боца Иванова веќе изградениот и нов горе кај раздвојувањето кај прокредит банка. Ќе има и за дворови на краеви по 5м, и за паркирање и за возење и три појаса зеленило, еден средишен од 3м и два странични по 5м.
Edited by user8642 - 25-May-2020 at 16:41 |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #3 Posted: 25-May-2020 at 17:13 |
Добра идеја, тука нема никаква потреба од паралелната колекторска улица. Се надевам и за Бутелска е планирана реконструкција до обиколницсжа. Моментално е во очајна состојба.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #4 Posted: 03-Jun-2020 at 15:53 |
ЗАПОЧНА АСФАЛТИРАЊЕТО НА ДЕЛ ОД УЛИЦАТА АЛЕКСАНДАР УРДАРЕВСКИ
Денес започна асфалтирањето на дел од улицата Александар Урдаревски во Бутел, кое се врши во рамки на проектот за реконструкција на улицата на потег од кружниот тек на улицата Боца Иванова до крстосувањето со улица Бутелска. Додека траат градежните работи на терен е воведен привремен сообраќаен режим и апелираме до сите учесници во сообраќајот да бидат внимателни и да ја прилагодат својата брзина на движење според условите на патот. https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #5 Posted: 05-Jun-2020 at 20:17 |
Пропуштена шанса за решение како што предложи user8642. Ни велосипедски патеки не се направија, освен ако не нацртаат нешто со стеснување ленти. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 17-Dec-2020 at 22:19 |
Идејата , со соодветни модификации, е одлична и како можност за продолжување на BRT 2 линијата кон Бутел, со последна станица и свртница кај предложениот северен кружен тек. Уште една станица би била некаде овде 42° 1'51.16"N 21°26'42.79"E Населбата не е особено густо населена, но сепак е доволно голема за да биде покриена со BRT и штета е кога има ваков коридор буквално по нејзината средина, да не се искористи, туку BRT линијата да завршува на другата страна од пругите. За пробивање на BRT линијата во ваков случај ќе треба да се прошири преминот под овој железнички надвозник 42° 1'34.50"N 21°26'40.81"E Секако, има и можност линијата кон Бутел да поминува под железничкиот надвозник на бул. Христијан Тодоровски Карпош, затоа што таму профилот е 2х2 и ќе може да функционира без потреба за порадикален градежен зафат, само ќе треба да се изгради продолжението на ул. Боца Ивановска што секако е зацртано. Но во тој случај BRT линијата нема добро да го покрива Скопје Север, што би значело еден чекор напред еден чекор назад. Edited by Cloverstack - 17-Dec-2020 at 22:19 |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #7 Posted: 13-Apr-2021 at 00:01 |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #8 Posted: 13-Apr-2021 at 00:18 |
Сфаќам дека поентата со оваа слика ти е друга, но мислам дека сликава по многу основи е неприкладна за Бутел. Во прв ред ова делува многу анти-пешачки, а за Бутел би требало токму обратно. Особено сега после спојувањето на Х.Т.Карпош со обиколницата, Бутелска има слаба транзитна улога. Па би било логично да се трансформира во убава зелена авенија со бавен сообраќај и да биде што по-friendly за пешаци и велосипедисти. Исто така паралелно паркирање каде што е потребно во функција на локалните бизниси. |
|
Post Reply |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |