build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Продолжување и проширување на булевар Х.Т.Карпош

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 567
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 14-Jul-2020 at 12:03
Град Скопје ја смени причината за нефункционирање на семафорите на булеварот „Христијан Тодоровски – Карпош“

Поминаа два месеци од пуштањето во употреба на булеварот „Христијан Тодоровски – Карпош“ во скопската општина Бутел, меѓутоа едната од двете раскрсници и понатаму е без семафори. Возилата, но и пешачите што се движат по овој патен правец, се загрозени. Од Град Скопје порано се оправдуваа дека ЕВН треба да ги пушти во употреба истите откако ќе постави мерила за струја, а сега велат дека страничните улици не се функционални, но „Порталб.мк“ излезе на терен и увиде дека на овие патишта се движат возила.

Градските власти ја сменија причината поради која семафорите на булеварот „Христијан Тодоровски – Карпош“ не се пуштени во употреба, пишува „Порталб.мк“. Најпрво ни рекоа дека семафорите сè уште не се поврзани бидејќи нема мерила и дека ЕВН треба да ги постави истите, а сега велат дека двете секундарни улици на оваа раскрсница не се функционални.

– Сè уште не се функционални двете секундарни улици кои ја поврзуваат раскрсницата. Откако ќе бидат пуштени во функција, ќе се регулираат и семафорите – велат од Град Скопје.

Меѓутоа, од она што може да се види на терен, на раскрсницата се движат возила во сите четири правци, и покрај ризикот по безбедноста во сообраќајот поради нефункционирањето на семафорите.

Имајќи во предвид дека булеварот се наоѓа на периферијата од Скопје, каде што има низок промет на возила, забележавме дека дополнителна опасност на оваа улица претставува и тоа што возилата се движат со големи брзини, и овој булевар е претворен во своевиден „автопат“.

Булеварот се наоѓа во северниот дел од Скопје и истиот ги поврзува населбите Бутел, Радишани, Љубанци, Љуботен и Чучер Сандево. Новиот булевар е широк 40 метри, со шест ленти од по три и пол метри. Од двете страни има велосипедски патеки, пешачки патеки и зеленило. Поставена е и нова водоводна мрежа, атмосферска и фекална канализација, како и ново улично осветлување со 140 столба.

https://meta.mk/grad-skopje-ja-smeni-prichinata-za-nefunkczioniranje-na-semaforite-na-bulevarot-hristijan-todorovski-karposh/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 19-Aug-2020 at 14:14
Сто дена по пуштањето во употреба, Град Скопје ги стави во функција семафорите на булеварот „Христијан Тодоровски – Карпош“

Сто дена откако беше пуштен во употреба реконструираниот булевар „Христијан Тодоровски – Карпош“, Град Скопје конечно ги стави во функција и семафорите на
булеварот кои се неопходни за нормално функцнионирање на сообраќајот, објави „Порталб.мк“.

„Возилата и пешаците во овој период беа загрозени бидејќи на раскрсницата на
булеварот се движеа на сите четири страни според „правилото на десната страна. Од тоа што го видовме на терен, со поставување на семафорите сообраќајот е стабилизиран“, се посочува во текстот на порталот на албански јазик.

Редакцијата на Порталб.мк во неколку наврати ги повикуваше надлежните да ги стават во употреба семафорите со цел да го поправат хаосот, кој беше предизвикан и да спречат евентуални сообраќајни незгоди каде возилата се движат со голема брзина.

Булеварот се наоѓа во северниот дел на Скопје и го поврзува делот на Бутел, Радишани, Љубанци, Љуботен и Чучер Сандево. Новиот булевар е широк 40 метри, со шест ленти од по три и пол метри. Од двете страни има велосипедски патеки широки по две и пол метри, како и пешачки патеки, простор за зеленило и зелена лента од двете страни на булеварот. Изграден е нов водовод и нова атмосферска и фекална канализација, како и ново осветлување од 140 столба.

https://meta.mk/sto-dena-po-pushtanjeto-vo-upotreba-grad-skopje-gi-stavi-vo-funkczija-semaforite-na-bulevarot-hristijan-todorovski-karposh
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 527
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 17-Aug-2021 at 21:32

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 18-Aug-2021 at 15:54
А баш вчера на профилот на Град Скопје постираа слики од подвозниците (кои за чудо беа навистина чисти) и се фалеја како сите биле проодни.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 527
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 18-Aug-2021 at 16:54
Не знам само дали порано се насобирала овде вода при поројни дождови, од пред да се продолжи и прошири булеварот.
Инаку, токму заради вакви случаи се плашам за сите идни подвозници кои се потребни за пробивање на булевари од градската сообраќајна мрежа. Секоја ваква дупка е потенцијално езеро. А веројатно и затоа никој не ги чепнал досега.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 18-Aug-2021 at 17:03
Originally posted by гитардемон

А баш вчера на профилот на Град Скопје постираа слики од подвозниците (кои за чудо беа навистина чисти) и се фалеја како сите биле проодни.


Беа сликани оние кај Континентал и уште некои други мислам кај бул.Србија каде дождот беше со многу помал интензитет во споредба со Ченто,Маџари и Бутел каде многу улици биле поплавени.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.