build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 10

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 14-Feb-2015 at 22:27
А оваа сума од 612 милиони е точна и последна ? Зашто толкава инвестиција никогаш нема да се врати, ниту со железничкиот сообраќај, ниту со изградбата на хидроцентралата Велес. Подобро да не ја ни градат, ако вреди толку. Толкава сума на пари може да се реинвестира во многу капитални енергетски објекти, кои ќе дадат многу поголема вредност за државата и поединецот.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 29-Apr-2015 at 03:42
Долго време веќе не се спомнува ама баш ништо за реконструкцијата на делницата Неготино-Ногаевци, има ли некој информации до каде се пошто досега веќе требаше да биде завршена.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 07-Jun-2016 at 17:50
Modernizacija južnih deonica na Koridoru 10, iz ruskog kredita, napreduje brže od planiranog

Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji južnih železničkih deonica na Koridoru 10, koji su započeti 18. aprila ove godine, a finansiraju se iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica, napreduju brže nego što je to planiranom dinamikom predviđeno.
Na deonici Vranjska Banja – Ristovac već je položeno oko 6 kilometara novog koloseka, a radovi se izvode 20 odsto brže od planiranog. Na drugoj deonici između Bujanovca i Bukarevca u prethodnih mesec dana položeno je oko 5
Data/Images/4.polaganje_sina_s_no1.jpg
kilometara koloseka i radovi se izvode u skladu sa planiranom dinamikom.
Rekonstrukcija i modernizacija južnih železničkih deonica na Koridoru 10 odvija se uz primenu savremene ruske tehnologije polaganja koloseka, kao i moderne i nove mehanizacije proizvedene u ruskim fabrikama specijalno za realizaciju srpskih projekata.
Izvođač radova je kompanija Ruskih železnica „RŽD Internešnl“, a na projektu je angažovano i nekoliko srpskih firmi: „Energoprojekt Niskogradnja“, „MBA – Ratko Mitrović niskogradnja“, „Telefonkabl“, „Ingrap-omni“ i niz šljunkara.
Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji tri „južne“ deonice na železničkom Koridoru 10 ukupne dužine nešto više od 46 kilometara obuhvataju pruge između Niša i Preševa, i to: Vinarci-Đorđevo (15 km), Vranjska Banja – Ristovac ( 17,7 km) i Bujanovac – Bukarevac (13,7 km).
Vrednost čitavog posla je oko 26,4 miliona dolara, a projekat se finansira iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.
Radovi se odvijaju u dve faze. U toku su rekonstrukcija i modernizacija deonica Vranjska Banja – Ristovac i Bujanovac – Bukarevac, a nakon što taj posao bude završen biće rekonstruisana i treća deonica, između stanica Vinarci – Đorđevo.
U periodu od juna do septembra, tokom letnje turističke sezone, odvijaće se samo radovi koji ne zahtevaju obustavu železničkog saobraćaja, i to u stanicama Leskovac, Vranjska Banja, Vranje, Bujanovac i Bukarevac. U tom periodu nesmetano će se odvijati i međunarodni železnički saobraćaj na čitavom prevoznom putu.
Druga faza radova počeće u septrembru ove godine i trajaće do maja 2017. godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara na „južnom“ delu železničkog Koridora 10 kroz Srbiju.

Izvor: Zeleznice Srbije, http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/71303.html
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 20-Dec-2020 at 14:36
Седум години се врши ремонт на пругата Ногаевци-Неготино на Коридорот 10

Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ веќе седум години врши ремонт на железничката пруга Ногаевци-Неготино. Оваа делница од Коридорот 10 е долга 31 километар, а изведбените активности се одолговлекуваат во време кога соседните земји Бугарија, Грција и Србија градат брзи пруги на главните паневропски коридори што минуваат низ нивните територии.

Ремонтот на пругата започна во декември 2013 година, кога тогашниот министер за транспорт и врски Миле Јанакиески вети дека рокот за изведба на реконструктивниот зафат ќе биде една година, додека по делницата возовите во иднина би се движеле со брзина од 120 километри на час. Седум години подоцна, надлежните власти не сакаат да коментираат за овој проект, освен дека ремонтот на оваа железничка делница е при самиот крај.

„Во однос на вашето прашање во врска со дозавршувањето на ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино и рокот предвиден за реализација на проектот, ве упатуваме за одговор да се обратите до ЈП за железничка инфраструктура Железници на Република Северна Македонија, кое е договорна страна со Изведувачот на овој проект“, ни одговорија од Министерството за транспорт и врски.

„Мета.мк“ до Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ во изминатиов месец во три наврати ги испрати прашањата во врска со пругата Ногаевци-Неготино, но досега не добивме одговор кога ќе заврши ремонтот на оваа пруга на Коридорот 10. Во меѓувреме, возовите на оваа делница не можат да ја достигнат ветената брзина од 120 километри на час. „Мета.мк“ пишуваше за доцнењето на овој проект и во март 2019 година.

Ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино се изведува со кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), којшто земјава го доби во далечната 2010 година. Кредитот се подигна за ремонт на три делници на Коридорот 10 во должина од 54,4 километри, при што досега беа завршени градежните работи на делот Миравци-Смоквица и Табановце-Куманово.

Ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино чини речиси 9,4 милиони евра, а последен пат оваа железничка делница била реконструирана во далечната 1968 година.

Како резултат на минорните инвестиции во реконструкција на железничката инфраструктура сиот изминат период, на пругата од Табановце до Гевгелија возовите се движат со намалена брзина на одредени делови од трасата, што допринесува за зголемување на времетраењето на патување. Инаку, токму железничкиот Коридор 10 е главната траса по која се одвива речиси целокупниот товарен железнички превоз во земјава и претставува единствениот функционален паневропски коридор во земјава.

https://meta.mk/sedum-godini-se-vrshi-remont-na-prugata-nogaevczi-negotino-na-koridorot-10
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 20-Dec-2020 at 16:43
Таман да се спои со следниот ремонт...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 21-Dec-2020 at 20:17
Nema nikogas da bide zavrsen remontot , najverovatno ako Transport i zeleznici zaminat vo privatni raci , togas samata kompnaija ke si prezeme svoi aktivnosti za rekonstrukcija i podobruvanje na vozniot soobrakaj vo drzavata.I veruvam deka sto pati podobro ke upravuva od kolku sto sega drzavata.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 04-May-2021 at 17:23
Експресно беше санирана штетата на пругата кај Романовце која настана поради превртување на 12 товарни вагони.





https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 08-May-2021 at 23:34
секојпат кога ќе прочитам дека нешто е екпресно направено, се прашувам дали мојата претстава за експресно е претерана

исто така, можеби штетата на пругата ќе беше помала ако праговите беа бетонски?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 15-Nov-2021 at 18:04
Азески бара Чадеж да се заложи прекините на Коридорот 10 да траат 24, а не 36 часа

Претседателот на Стопанската комора на Северена Македонија и копретседател на Коморискиот Инвестициски Форум (КИФ), Бранко Азески упати писмо до претседателот на Стопанската комора на Србија и претседател на КИФ Марко Чадеж, во кое иницира, тој да се заложи кај надлежните институции да ја разгледаат можноста за скратување на времетраењето на затворање на железничката мрежа во Србија поради реконструкција од сегашните 36 на максимум 24 часа, како и да се преземат дозволени мерки со соседните администрации за координирање на организацијата на транспортот за да се постигне максимален проток на возови во одредена временска рамка.

-Меѓу бизнис заедницата во Северна Македонија постои задоволство за веќе почнатиот циклус на инвестиции во обнова и модернизација на железничката мрежа на Република Србија, како и зашто веќе се почнати првичните работи за модернизација и рехабилитација на пругата Ниш – Брестовац, долж меѓународниот железнички Коридор 10. Овие инвестиции се од големо значење за целата економија во регионот и веруваме дека ќе придонесат за побрз транспорт на стоки со железница, со помалку задржување на робата, поврзување на регионалните економии од југ на север, а се од особено значење и од аспект на поврзувањето на пристаништата (особено Пиреја) за главниот проток на стоки од Далечниот Исток кон земјите од Централна и Западна Европа. Јасно е дека овие зафати на железничката мрежа се од исклучително значење и бараат голема посветеност, бидејќи се предвидува дека реконструкцијата на пругата Ниш-Прешево ќе трае до 2024 година, пишува Азески во писмото до Чадеж.

Според Азески, постои загриженост кај дел од македонските компании дека инвестициските работи од ваква големина силно ќе влијаат на постојниот комерцијален проток на стоки на овој коридор.

-Покрај сите неприлики со кои тие се соочуваат во моментов, како справувањето со пандемијата, промените во економските текови на глобално ниво, светската енергетска криза, затворањето на коридорот поради реконструкција дополнително предизвикува проблеми и застои во транспортот и доставата на роба. И покрај тековните реконструкции, Србија – Србија Карго сè уште опстојува на економска основа преку превоз на стока на својата мрежа. Согласно наведеното, неопходно е тековното работење на железницата да се усогласи со потребите на бизнис заедницата, наведува Азески.

Во моментов, додава. има целосен прекин на транспортот на Коридорот 10 и огромен застој и метеж кај сите железнички оператори, намален проток на возови во одреден период, недоволно пропуштање возови на граничните железнички станици, недоволен број влечна опрема, персонал,…

-Од 18.10.2021 година, поради реконструкција на железницата, мрежата е затворена во интервали од 36 часа (отворање/затворање). Во периодот на отворање, превозниците практично не можат да го надоместат протокот на стока со своите технички или човечки ресурси (дополнителни локомотиви и дополнителен технички персонал), а мора да се нагласи и неможноста за пренос на стоки преку граничниот премин Табановце, бидејќи тој нема доволно капацитет за да прими повеќе од неколку возови, истакнува Азески во писмото до Чадеж.

https://www.vecer.press/азески-бара-чадеж-да-се-заложи-прекини/
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 13-Jan-2023 at 12:10
Го укинале возот Скопје-Табановце, немале машиновозачи.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 13-Jan-2023 at 15:56
Абе само приватизација на МЖ-Транспорт, и влез на приватни превозници за карго и патнички услуги. Нема друг начин, доста симулираме комунизам во одредени бранши од економијата.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 13-Jan-2023 at 15:58
Нормално дека нема машиновозачи кога ретко млад човек да сака да работи во неперспективна струка која захтева исто толку (ако не и повеќе) стручна спрема од многу професии во ИТ секторот, кои пак се многу полукративни.

Мора да се приватизира МЖ транспорт, и да останат само профитабилните линии. Ние сме толку мала и ретко населена земја што едвај има 4-5 урбани центри кои има смисла да бидат поврзани со железница. Генерално скопска приградска железница (Куманово-Скопје-Тетово и Велес-Скопје), и тек тук некој воз Битола-Прилеп-Велес-Скопје кој нема да застанва во напуштените села како досега за да може да му конкурира на автобускиот превоз. Нема смисла да има возови кон Кичево и Кочани - имало на времето кога немало патишта, за попатните села бил единствен начин да стигнат до градот бидејќи ретко кој имал кола, особено на село. И еден меѓународен Солун-Скопје-Белград преку Гевгелија (без никакви селски постојки по пат), и ете пристојна мрежа која има финансиска смисла колку толку.

Државна железница имала смисла во времето кога и државните авиокомпании имале смисла. Во држава како нашата нема ич смисла во деншно време.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 05-May-2023 at 16:55
ПОРАДИ РЕМОНТ НА ПРУГАТА КАЈ НЕГОТИНО, ПОПЛАДНЕВНИОТ ВОЗ ГЕВГЕЛИЈА-СКОПЈЕ ДВЕ НЕДЕЛИ ЌЕ СООБРАЌА ПОДОЦНА

Од понеделник до 20 мај, попладневниот воз Гевгелија-Скопје ќе поаѓа час и половина подоцна од она што е предвидено со возниот ред.

„Поради ремонт и промена на свртници на пругата Велес-Гевгелија, се одредува и одобрува затворање на пругата со исклучување на напонот во возниот вод од 9:30 до 19 часот во деновите од 8 до 20 мај“, информираа од ЈП МЖ Инфраструктура.

Поради ова, патничкиот воз број 632 на релацијата Гевгелија-Скопје ќе трга од Гевгелија со задоцнување од 85 минути, односно во 18:20 часот. На 14 мај (недела) возот ќе сообраќа според редовниот возен ред.

Во тек е целосен ремонт на пругата на делницата Неготино-Кукуричани, при што се менуваат праговите, шините и подлогата, процес кој ќе трае неколку месеци.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/poradi-remont-na-prugata-kaj-negotino-popladnevniot-voz-gevgelija-skopje-dve-nedeli-ke-soobraka-podotsna/
Carpe diem
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 08-May-2023 at 01:31
Знае некој, до сега после осамостуваето колку километри пруга на Коридорот 10 се има ремонтирано, кога, и кои делници.

Планирам една мапа да направам, па ќе ми треба информации. За понатаму, има ли некаков план кои следни делници би се ремонтирале?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 16-May-2023 at 07:14
И НИЗ МАКЕДОНИЈА ЌЕ ФРЧАТ БРЗИ ВОЗОВИ! Прифатена поканата да се вклучиме во брзата железница

Македонија ја прифати поканата од Унгарија и Србија за приклучување кон проектот брза железница по Коридор 10. Извори од Владата брифираат дека наскоро министерот за транспорт и врски Благој Бочварски ќе го потпише меморандумот.

Изградбата на брзата железница помеѓу Будимпешта и Белград е веќе започната. Од Прешево треба да продолжи преку Скопје кон Евзони, како што информираат од Владата. Потребната сума за проектот, според првичните проекции, е 1,5 милијарди евра, но поврзувањето ќе биде финансирано од европски пари, односно самата ЕУ е силно заинтересирана за овој проект, и голем дел од средствата би се исплатиле како европски грант.

Српските и унгарските министри за транспорт на крајот на март ги поканија колегите од регионот да се приклучат на изградбата на брзата железница. Покани беа испратени уште до Бугарија, Албанија, Грција и Турција.

Брзата железница би го поврзала северниот дел од регионот со турскиот и грчкиот брег за патнички и карго сообраќај. Брзата пруга од Белград треба да продолжи во три правци, преку Бугарија во правец кон Турција и преку Македонија во правец кон Грција, односно кон Албанија, со што ќе се прошири мрежата на брзи железници и на тој начин стоката со железница значително полесно може да се транспортира во ЕУ.

https://plusinfo.mk/i-niz-makedoni-a-e-frchat-brzi-vozovi-prifatena-pokanata-da-se-vkluchime-vo-brzata-zheleznica/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 23-Jun-2023 at 12:28
ПОРАДИ РЕМОНТ, ПРУГАТА СКОПЈЕ-ВЕЛЕС ЌЕ БИДЕ ЗАТВОРЕНА ОД 8 ДО 14 ЧАСОТ ВО НАРЕДНИТЕ ДВЕ НЕДЕЛИ

Поради ремонт на пруга, железничкиот сообраќај на релацијата Скопје-Велес-Скопје ќе биде делумно затворен од 26 јуни до 10 јули. Во овој период нема да има сообраќај на патничките и товарните возови во терминот од осум до 14 часот.

„Патничките возови 601 на релација Скопје-Велес и 2080 на релација Велес-Скопје нема да сообраќаат во периодот од 26 јуни до 10 јули, освен во недела, кога ќе сообраќаат според возниот ред“, соопштија од ЈП ЖРСМ Инфраструктура.

Во пракса, тоа значи дека линиите Скопје-Велес од 9:15 и 13:20 часот и Велес-Скопје од 12:10 и 14:25 часот нема да сообраќаат. Првиот патнички воз кој ќе сообраќа е тој од Скопје за Битола од 14:30 часот и сите наредни ќе бидат во функција, исто како и утринските.

Во овој период од две седмици ќе се менуваат прагови и шини на делницата Велес-Кадина Река, каде што по констатирани неправилности во инфраструктурата, од 22 март возовите возат со брзина од 20 километри на час.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/poradi-remont-prugata-skopje-veles-ke-bide-zatvorena-od-8-do-14-chasot-vo-narednite-dve-nedeli/
Carpe diem
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 30-Aug-2023 at 23:15

да не знае некој ние од каде како ќе влечеме кредити?, можеби од Тајван!?

https://search.yahoo.com/search?p=brza+pruga+beograd+solun

https://www.bing.com/search?q=brza+pruga+solun+beograd

https://www.google.com/search?client=opera&hs=FYX&sca_esv=561439799&q=брза+пруга+белград+солун


22.11.2021
BRZA PRUGA SOLUN-BEOGRAD-BUDIMPEŠTA "TRN JE U OKU" ZAPADA,
SRBIJA I MAĐARSKA SU POD BARAŽNOM VATROM!
U pozadini je obračun sa Kinom!

Podeli vest



Cilj Zapada je jasan - po svaku cenu sprečiti Peking da ovlada državama Zapadnog Balkana. Zato je i odgovor brutalan. Po hitnom postupku u NATO su ubačeni Crna Gora, Makedonija, a KiM im odavno služi kao ratna platforma za udar na Beograd, Rusiju i Kinu. Prva meta je brza pruga na kojoj insistira Peking od Soluna do Budimpešte, preko Beograda. Ministar spoljnih poslova i trgovine Mađarske Peter Sijarto bez uvijanja je rekao zašto Zapad i SAD po svaku cenu žele da sruše osovinu Beograd-Budimpšeta. U pozadini je ekonomski interes i sprečavanje Srbije i Mađarske da iskoriste benificije dolaska Kine na prostore Zapadnog Balkana.

Nacionalni interesi


Sirjato je, podsetimo, u Novom Sadu jasno rekao da će obnova železničke pruge Beograd-Budimpešta doprineti jačanju vrednosti i značaju Mađarske i Srbije, da će stvoriti nova radna mesta i približiti još više dva glavna grada i dve zemlje.

- Mi, Mađari i Srbi odlučujemo na osnovu naših nacionalnih interesa i odlučili smo da i mi želimo da imamo korist od novog svetskog poretka koji se rađa na istoku. Obe zemlje imaju sa Kinom saradnju na pragmatičnim osnovama i na bazi međusobnog interesa i obe mnogo profitiraju od toga, isto kao što će obe zemlje da profitiraju od izgradnje brze pruge Budimpešta-Beograd - rekao je Sijarto na svečanosti početka izgradnje brze pruge Novi Sad-Subotica-državna granica s Mađarskom.

Naglasio je da ima i onih koji o tome govore kao o ideološkom problemu.

- Međutim, vrlo brzo se ispostavi da su oni licemerni, jer brojevi ne lažu. Tokom 2020. godine je EU imala veću trgovinsku saradnju sa Kinom nego sa SAD, a i SAD su više trgovale sa Kinom nego sa svim zemljama članicama EU ukupno - objasnio je Sijarto.

On je naglasio da će Mađarska uskoro početi izgradnju svoje deonice pruge i najavio da bi radovi trebalo da budu završeni do 2025. godine.

Pa u čemu je onda problem?


Kina je lansirala projekt "Pojas i put" te forum 16+1 (16 zemalja centralne i istočne Evrope plus Kina), iz kojeg je sada izašla Litvanija, a kinesko prisustvo se uskoro proširilo i na druge sektore, prvenstveno energetski te telekomunikacijski.

Kupovina Pireja


Prva velika investicija na tom putu bila je u Grčkoj. Tamo je kineska kompanija COSCO najpre 2009. uložila više od 650 miliona evra za kupovinu koncesije na 35 godina u najvećoj grčkoj luci Pirej u blizini Atine, da bi već 2016. uložila još 280 miliona i time ostvarila većinski udeo od 51 posto vlasništva. Pre deset godina luka u Pireju bila među 20 najvećih transportnih luka u Evropi, danas se ona ona nalazi već među prvih deset. A uskoro je najavljeno otvaranje još jednog terminala.

Pretnje Vašingtona, Berlina i britanske "druge lige" priznanje su poraza i nemoći!
Ne treba posebno objašnjavati kakav je to udarac na velike evropske luke poput Roterdam, Hamburga i... Njihvi gubitci zbog kineskog "zauzimanja" Pireja mere se desetinama milijardi na godišnjem nivou.

Kineski privredni interes je pritom jasan: Konačni cilj Belt-and-Road strategije je ekonomski jako i veliko tržište zapadne Europe, balkanske zemlje tu prije svega figuriraju kao "ulazna vrata za Evropu" i u tom kontekstu kao važna tranzitna ruta. Zbog toge se pre svega i ulaže u infrastukturne projekte poput puteva, luka ili železničkih pruga.

S drugestrane, Zapadni Balkan je istorijski mesto sučeljavanja globalnih i geostrateških interesa takozvanih "velikih igrača" svetske politike. Sada su tu s jedne strane Zapad, dakle EU i Sjedinjene Države, a s druge Istok, Rusija, Turska, ali i Kina

Brutalan odgovor


Cilj Zapada je jasan - po svaku cenu sprečiti Peking da ovlada državama Zapadnog Balkana. Zato je i odgovor bio brutalan.

Po hitnom postupku u NATO su ubačeni Crna Gora, Makedonija, a KiM im odavno služi kao ratna platforma za udar na Beograd, Rusiju i Kinu.

Računica je jednostavna. Brza pruga na kojoj insistira Peking od Soluna do Budimpešte mora biti pod strateškom kontrolom Zapada, SAD i NATO.

Majstori, znate li vi šta činite?!


U tom smislu zadatak Skoplja i Prištine, pa i u krajnjem slučaju Podgorice, jeste da kad god to zatreba SAD i Zapadu prekinu transport prugom Solun - Budimpešta i sruše planove Pekinga.

Sirjato je to bez uvijanja objasnio.

https://informer.rs/vesti/politika/653884/brza-pruga-solun-beograd-budimpesta-trn-je-u-oku-zapada-srbija-i-madarska-su-pod-baraznom-vatrom-u-pozadini-je-obracun-sa-kinom


Edited by beTon - 30-Aug-2023 at 23:16
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 02-Sep-2023 at 01:23

до кај нас како тргнало '39-та дали ќе ја биде!?, освен ако Кина не донес некој до тоа нивните мин машинс та да летне работа топтан Будимпешта Скопје до '29-та, но нали ако зајмувате од Тајван ко што тргнале нашве удбалитичари ќе ја биде може за у МакСтрип само!

Završetak radova na brzoj pruzi Beograd - Niš očekuje se do 2029 godine
https://www.blic.rs/biznis/privreda-i-finansije/vozom-do-budimpeste-ili-skoplja-za-samo-3-sata-ovo-su-brze-pruge-koje-se-grade-u/wcckpz1

и ајде sds Тајван ама дпмн се надева на ЕБОР, а тоа нормал дури и така ќе се влечка супер екстра додека нешто и да одобрат европеите, нели ревизија на ревизија у ревизија преку ревизија, та по нивни аршин најбрзо откако ако некогаш Македонија пентрира во еУ!, но кој да ги рестартира односи со Кина за овој проект сега откако удбалитичари ја отанизираа земјава?, и ај пак кредити а не пак да им се отстапи плодоуживање на кинезите нели како би впрегнале своја мин-машин-механизација!?, какви им се тоа тракерите чиниш цел Балкан ќе го вмрежат хајспид за една деценија!, но судбина американ дрим ко во линко од вторио цитат да си бркет балканци!

...
In 2018, for example, China unveiled an autonomous machine that could lay high-speed tracks at a rate of up to 1½km per day. By 2021, improved precision and the ability to work 24-7 had allowed automated rail construction to install up to 2km of track per day.
...
https://www.scmp.com/news/china/science/article/3229589/coolies-robots-china-fast-tracking-high-speed-rail-ai-powered-builders


...
Taking a typically pragmatic approach to raising the speed of land transport, China sees maglev as a better option than the much hyped, but unproven Hyperloop for bridging the gap between high-speed rail and air on long-distance routes.
https://edition.cnn.com/travel/article/china-high-speed-rail-cmd/index.html




Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 06-Sep-2023 at 12:51

аха ова ми промакнало!

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=488&PID=272438#272438

па конечно нешто мрднало бар во однос волјата за соработка!, е сега Србија може ќе го забрза процес, но треба и ние да се одважиме посмело, но она автопато за Орид стана историски ем преплатен предвремено ко за плус две брзи пруги т.е. и К8 да имавме бар од граница до граница, но нели бидејќи каска комшилук со својте прогнози та ко по обичај имаме луфте и до следен век и ние да се фатиме наоро, та ето зошто не да си тераме ко на екскурзија ресетирање у природа!, арно ама побајаѓи екскурзија им ет на sds а сетне кога дпмн ќе дојде ред и тие да репрограмираат ако исто не ресетираат стратешки патни или железнички коридори, ех како тргнало то на Банко правецо т.е. источнио дел од К8 трсиран на хартија и со по некој стуб у маршута '90-ти додека ние и обична железничка делница сториме тоа веќе за хиперлуп ќе кредитираат понадвор!, но ако ет утеха вакви работи се за нас хирои просто бидејќи тие сосебе си повлекват маса гости намерни или ненамерни а сетне воа европејската алајка манири Полиција како да излезе на крај со сите каубојци ем индијанци во такви околности, просто Риспект за оштроумност удбашана да прават и несвесно или ненамерно зицери пр. ко то шарената чунки за да ви/си кажат Чекај Бе Малку ние ни електрик имаме за секој пандуР сеуште а овие сакаале брза пруга, може ќе регулираа сообраќај со ласерчина от пазарчина!?, та Риспект за Се' колку и тоа на прва склет да делует!

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 15-Nov-2023 at 18:30
ОШТЕТЕН Е ВТОРИОТ СТОЛБ ОД ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ МОСТ НА РЕКАТА ЦРНА, НЕМА ВОЗОВИ КОН СОЛУНСКОТО ПРИСТАНИШТЕ, НЕ СЕ ЗНАЕ КОЛКУ ЌЕ ТРАЕ САНАЦИЈАТА



Оштетувањето на еден од двата столба на железничкиот мост на реката Црна, кај Стоби, било констатирано вчера во 12,35 часот од машиновозачот на товарниот воз од Гевгелија за Скопје. Тој случајот го пријавил во ЈП Македонски железници (МЖ)-Инфраструктура, од каде веднаш упатиле екипа и констатирале дека не е безбеден за натамошно користење. Претпладнево на терен биле стручни екипи, за што соопшти МЖ-Инфраструктура. Во писменото соопштение нема информација кога ќе започнат работите на санација и колку време ќе се изведуваат.

„На терен се излезени екипи на ЈП Македонски железници-Инфраструктура, професори од Градежен факултет, експерти и стручни лица од областа и истите вршат увид на моменталната ситуација по што ќе се одлучи како најсоодветно и најбрзо да се постапи, за да се воспостави непречено функционирање на железничкиот сообраќај“, соопшти МЖ-Инфраструктура.

Железничкиот сообраќај од и кон Гевгелија е во прекин. Товарните возови од Солун сообраќаат до Криволак, додека патничките возат со премостување. Патниците од Градско до Криволак, се префрлаат со автобус, а потоа патувањето го продолжуваат со воз до Гевгелија и обратно. Од Гевгелија до Криволак со воз, од таму до Градско со автобус, а потоа повторно со воз до Скопје.

На местото на увид кај мостот, имаше вработени од македонски компании, кои се увозно или извозно ориентирани. Зборуваа дека им било ветено санацијата да се заврши за десетина дена.

Со прекинот на железничкиот сообраќај од Солун за Скопје, најголем удар ќе има МЖ-Инфраструктура, бидејќи од превозот на стока која секојдневно се врши со по неколку товарни возови од Солун за државите од Средна Европа, ќе се одлее голема девизна заработувачка и тоа преку алтернативниот правец преку Бугарија.

На 29 септември 2018 се оштети друг столб на железничкиот мост и тој се санираше до 8 ноември истата година. За 40 дена двете компании на МЖ, Инфраструктура и Транспорт тогаш објавија дека загубиле 1,2 милиони евра.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/oshteten-e-vtoriot-stolb-od-zheleznichkiot-most-na-rekata-tsrna-ne-se-znae-kolku-ke-trae-sanatsijata/
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.