build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Туристички воз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 456
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 21-Apr-2012 at 11:04
Da tie se. Momentno stojat vo stanica Bitola.
Za reparacijata, za koja neznam koj e naracatel i realizator,mozam da kazam deka e smesna.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 21-Apr-2012 at 23:34
Originally posted by tomo441

Da tie se. Momentno stojat vo stanica Bitola.
Za reparacijata, za koja neznam koj e naracatel i realizator,mozam da kazam deka e smesna.


Туристичкиот воз е реконструиран во фабриката Колска од Велес за потребите на новиот филм на Столе Попов, што треба да започне да се снима на пругата Бакарно Гумно - Сопотница, која патем би требало да биде обновена за потребите на филмов. По завршувањето на филмот, вагоните и локомотивата би требало да се користат за туристички цели на македонските пруги, е сега, дали ќе се обнови и „срцето“ на парната локомотива...

Во секој случај, конечно и Македонија да добие вакво нешто, јас лично ја поздравувам оваа иницијатива .
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 22-Apr-2012 at 09:23
По завршувањето на филмот, вагоните и локомотивата би требало да се користат за туристички цели на македонските пруги, е сега, дали ќе се обнови и „срцето“ на парната


Bojan i jas bi sakal da e taka, no za zal,za sega tesko.Vagonite se samo maskirani od ednata strana so drvena lamperija ili nesto slicno, a vnatresnosta ne e cepnata. Verojatno se samo "pripraveni" za potrebi na filmot. Za nivna celosna rekonstrukcija i pustanje vo normalen soobrakaj, treba uste mnogu vreme i sredstva. Sepak se nadevam deka turistickiot voz ke profunkcionira,na celo so 033, za koja isto taka treba mnogu vreme(citaj pari) za nejzinoto osposobuvanje

Tomo441
Back to Top
shule View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shule Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 12-May-2012 at 15:19
И јас се надевам дека ќе биде нешто од туристичкиов воз. Се надевам.
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 01-Jun-2012 at 14:55
Еве нешто од Железничката станица во Прилеп од вчера....
01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09. И самата Железничка Станица


Edited by S.P.Q.R. - 01-Jun-2012 at 14:56
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 01-Jun-2012 at 19:21
Znae li nekoj od kade poteknuva idejata za numerizacijata na lokomotivata (1596)?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 03-Jun-2012 at 13:45
Прв пат ја гледам оваа машина во средината... дали е на МЖ, и која и е намената?

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 09-Jun-2012 at 01:44
http://www.kultura.gov.mk/index.php/foto-galerii/501-ministerkata-za-kultura-na-snimanjeto-na-filmot-do-balcak

На линков има неколку слики од композицијата и од филмот чие име не сакам ни да му го споменам и чија што проекција јас лично со задоволство ќе ја пропуштам.
23ka.wordpress.com
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 10-Jun-2012 at 08:27
Мон : Znae li nekoj od kade poteknuva idejata za numerizacijata na lokomotivata (1596)?



Сигурно од истото место од каде што потекнува идејата да се употреби серија 33 заедно со турски аскер. Според начинот како е напишано изгледа како од некоја играчка да го прецртале.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 09-Aug-2012 at 19:01
ПАРНА ЛОКОМОТИВА В ГРАД

Парната локомотива, што повеќе од еден месец стои на железничката станица, а беше користена при снимањето на филмот "До Балчак", извесно е дека ќе стане градски урбан експонат. Неофицијално, локалните власти трагаат по простор за поставување на грандиозната машина со огромни димензии, која со години влечела вагони со патници и товар, а за погон, наместо нафта и струја, користела јаглен и дрва. Идејата е интересна за декорирање на градот. Локомотивата не би била само туристичка, туки и градска атракција, зашто ќе сведочи за времето кога возот бил главното средство за превоз, покрај пајтоните и ландоните.
Соодветно место без шини за поставување би било во близина на руинираниот објект кај средното економско училиште, во Корзо маало. Таму се наоѓала старата железничка станица за поаѓање и за доаѓање на композициите возови, влечени од парните локомотиви. Доколку се најде доволно голем плац, сигурно ќе претстои реконструирање на објектот, каде сега се минува на патот кон Паркот на револуцијата. За откривање на погодна површина градските власти ќе побараа стручни консултации.
Прилеп има железничка традиција уште со тесната нестандардна железничка линија, која водела кон селото Плетвар. Според една легенда, пругата била градена по патека на магаре, зашто висинските разлики биле огромни за совладување со пареата на локомотивата. Инженерите ја изградиле да ги поврзува Прилеп и Битола со Скопје и Солун. Во триесеттите години од минатиот век се поставила сегашната делница на широката железничка пруга низ Азот, односно селото Богомила кон Велес.

http://www.zenitprilep.com.mk/oko.html
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 09-Aug-2012 at 21:44
Originally posted by ovaj_stariov

ПАРНА ЛОКОМОТИВА В ГРАД

Парната локомотива, што повеќе од еден месец стои на железничката станица, а беше користена при снимањето на филмот "До Балчак", извесно е дека ќе стане градски урбан експонат. Неофицијално, локалните власти трагаат по простор за поставување на грандиозната машина со огромни димензии, која со години влечела вагони со патници и товар, а за погон, наместо нафта и струја, користела јаглен и дрва. Идејата е интересна за декорирање на градот. Локомотивата не би била само туристичка, туки и градска атракција, зашто ќе сведочи за времето кога возот бил главното средство за превоз, покрај пајтоните и ландоните.
Соодветно место без шини за поставување би било во близина на руинираниот објект кај средното економско училиште, во Корзо маало. Таму се наоѓала старата железничка станица за поаѓање и за доаѓање на композициите возови, влечени од парните локомотиви. Доколку се најде доволно голем плац, сигурно ќе претстои реконструирање на објектот, каде сега се минува на патот кон Паркот на револуцијата. За откривање на погодна површина градските власти ќе побараа стручни консултации.
Прилеп има железничка традиција уште со тесната нестандардна железничка линија, која водела кон селото Плетвар. Според една легенда, пругата била градена по патека на магаре, зашто висинските разлики биле огромни за совладување со пареата на локомотивата. Инженерите ја изградиле да ги поврзува Прилеп и Битола со Скопје и Солун. Во триесеттите години од минатиот век се поставила сегашната делница на широката железничка пруга низ Азот, односно селото Богомила кон Велес.

http://www.zenitprilep.com.mk/oko.html



Да е можно, директорот на железница и седиштето на компанијата би го одвлечкал во родниот град. Разбирам дека Прилеп нема ваква локомотива за разлика од други македонски градови, но сметам дека ова е единствената шанса за земјава да добие туристички воз кој ќе биде атракција на македонските пруги. Можеби треба да се вложат уште многу пари за негово самостојно придвижување, ама сигурно е дека не се фрлени милиони денари за тој да постане експонат. Мислам дека ова воопшто не е во ред.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 10-Aug-2012 at 06:58
Dokolku ne bide celosno rekonstruirana i pustena vo upotreba za ovaa lokomotiva postojat edinstveno dve opcii:
 
1. Da bide sostaven del na eventualen Zeleznicki muzej (kade bi bil smesten eden vakov muzej moze da se diskutira) i
 
2. Da se vrati i postavi na soodvetno mesto vo Veles kade sto istata bila stacionirana kako vojna rezerva i stoela povece od 40 godini.  
 
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 12-Aug-2012 at 07:58
Велес според мене е единственото вистинско место за оваа локомотива, а и ако се прави музеј на железницата тој музеј треба да биде во Велес. Дефинитивно и 01 што стои во Велес треба да се доведе во состојба на неподвижен експонат.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 15-Aug-2012 at 23:50











Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 16-Aug-2012 at 11:05
Zavrsi snimanjeto na kadrovite, povece nikomu ne mu trebaat.
 
I dokolku ne se raspadnat, ce bidat povtorno obnoveni za nekolku godini ili decenii koga povtorno ce se snima nekoj film.
Posakuvam da ne sum vo pravo i od se srce se nadevam deka gresam koga ova go pisuvam...
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.086 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.