![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Србија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 171819 |
Author | ||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Еј супер фотки! Толку време сакам да поминам таму да видам што има
![]() |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Новост во предлогот е само поврзувањето на Јужен Булевар со скопската обиколница. На мапата подолу тоа е само сегментот обележан со црвено. Сето останато е веќе изградено или е планирано, а е веќе дел од сета релевантна планска документација: - Просторен план на Скопје - Генерален урбанистички план на Скопје - сите релевантни Детални урбанистички планови ![]() Истото се однесува и за планот на mladen_s , само што неговиот предлог за спојката е подиректен (од Пинтија, покрај Лисиче, директно кон клучката Хиподром.). Така да ако се има волја и малку разум, ова воопшто не е нереално решение. Ако гледаме и чисто од еколошки аспект, има и позитивни и негативни страни, но моменталната состојба секако е неодржлива, а сегашните планови се неадекватни. Edited by Cloverstack - 17-Apr-2020 at 21:37 |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Ааа чекај, ти мислиш на тоа дека веќе има улици/булевари на тоа што го обележс, а ова во црвеното ќе биде или булевар или автопат, додавајќи уште еден влез во градот, така? Јас па мислев дека мислиш на тоа идеата ти била за автопатска обиколница... |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Да, тоа меѓу Драчево и Сарај е „јужен булевар“ токму онака како што е зацртан во сите планови. А ново е тоа црвеното. Тоа е нов влез во градот, и истовремено логично комплетирање на автопатски полупрстен околу Скопје. Освен што е клучно долгорочно решение за растоварување на булевар Србија, тоа ќе овозможи и значително поголема корист од сегашната скопска обиколница и ред други бенефити. И пак да нагласам, ова моево решение во поглед булевар Србија е сепак поинфериорно отколку предлогот на mladen_s |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Ангелов бара кружен тек кај Џевахир: Целото подрачје „врие“ од луѓе, потребна е реакција
![]() Директорот на ЦУК, Стојанче Ангелов упати барање до скоспката градоначалничка Данела Арсовска за изградба на кружен тек. „Денеска се наоѓаме во непосредна близина на булеварот „Србија“, пред новоотворениот од пред околу еден месец, „Џевахир Мол“ којшто е дел од комплексот „Скај Сити“, што е составен од четири облакодери, познатите турски облакодери, познатите четири четириесеткатници. (Токму во предел каде што граѓаните и најмногу претрчуваат преку улица) Од оваа страна на булеварот има голема концентрација на луѓе во читериесеткатниците, но истовремено од другата страна се наоѓа Реонскиот центар Аеродром, којшто е комплекс од десетици згради, во коишто живее голем број население. Граѓаните од Реонскиот центар Аеродром, коишто доаѓаат во молот од другата страна на булеварот, имаат на располагање два пешачки премина, коишто се наоѓаат на семафорите – некаде позади (зад камерата – на север) и напред (пред камерата – на југ). Помеѓу овие пешачки премини, односно семафори, има нешто повеќе од 800 метри. Граѓаните, бидејќи не одат до самите семафори, го „сечат“ (преминуваат – претрчуваат) самиот булевар, односно ги „сечат“ сите коловозни ленти, овде, на лице место во близина на молот, со што се изложуваат на голема опасност. Бидејќи, како и што реков, фрекфенцијата луѓе е многу голема, бараме од градот Скопје (Град Скопје), по барање на граѓаните коишто живеат на ова подрачје, итно, односно најбрзо што може, да се уреди еден пешачки премин, некаде на ова место. Стручни лица од сообраќајната област, тоа најдобро знаат каде треба да се направи. Но, исто така, од пријава на граѓани, наша перцепција е дека пешачкиот премин нема да биде најдобро решение. Бидејќи, луѓето коишто од четириесеткатниците со нивние возила се приклучуваат на булеварот, тоа мора да го направат под 90 степени агол и директно излегуваат на Бул. „Србија“, каде што и нема лента за забрзување, нема семафор… Со тоа се изложуваат на опасност од сообраќајна незгода. Истото важи и за жителите од другата страна на булеварот кога се приклучуваат на овој Булевар. Со градењето еден кружен тек, некаде на ова место, стручни лица од сообраќајната област тоа точно ќе го утврдат, ќе можат возилата и од едната страна на булеварот, спротивно на „Скај сити“, но и возилата коишто излегуваат од „Скај Сити“, како и од околните згради, ќе можат безбедно да се приклучат на булеварот „Србија“. Во едно (истовремено), забележливо е дека на ова место имаме само две коловозни ленти, две сообраќајни ленти, поради што е потребно овој широк тротоар да биде уреден како уште една коловозна лента, бидејќи тоа го налагаат потребите на граѓаните, според оние пријави коишто речиси постојано ги добиваме. Да напоменам дека само 100-тина метри подолу, имаме и две бензински пумпи коишто дополнително го зголемуваат сообраќајот на ова место. На неколку 100-тини метри од овде се наоѓа основното училиште „Александар Македонски“, веднаш до него имаме и градинка и спортски комплекс. Од другата страна се наоѓа армиска касарна во којашто е сместена воената академија… Едноставно, целото ова подрачје „врие“ од луѓе, така условно кажано и е потребна итна реакција. Благодарност до градот Скопје, којшто досега сериозно ги сфаќаше сите наши укажувања и се надеваме на брза реакција“, вели Ангелов. https://nezavisen.mk/angelov-bara-kruzhen-tek-kaj-dzhevahir-celoto-podrachje-vrie-od-lugje-potrebna-e-reakcija/ https://meta.mk/peshaci-pretrchuvaat-preku-bulevar-srbija-kaj-zgradite-na-djevahir-cuk-bara-peshachki-premin/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
anna75 ![]() Groupie ![]() Joined: 16-Sep-2021 Online Status: Offline Posts: 51 |
![]() ![]() |
|
^
Тука според ДУП треба да има раскрсница, ама од Данче не очекувам да се зафати со вакви „грандиозни„ проекти, така што, ќе си претрчуваат граѓаните. Edited by anna75 - 25-May-2024 at 21:37 |
||
![]() |
||
ElfGT ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
![]() ![]() |
|
Тој мост може да се искористи како за двоколосечна железничка пруга, а паралелно со истиот од страната на лисиче да се пробие нов мост за идно булеварот решение со 3+3 возни ленти и одделни тротоари и велосипедски патеки на посебни мостовски плочи
|
||
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 171819 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |