build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Такси превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 141516
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 11-Oct-2023 at 14:57
Во градовите каде што институциите се грижат за функционирањето на такси- дејноста, ваквиот вид такси-превоз не поминува

По повод објавите на некои медиуми дека такси-превозниците во Скопје добиваат конкуренција со влегување на компанијата „Болт“, која им нуди дополнителна заработувачка на граѓаните, се огласи претседателот на Групацијата на автотакси- превоз, Сашо Рајчановски.

Тој смета дека целта на влегувањето на овие компании е прибирање податоци од граѓаните со кои тргуваат и ги нудат како програми полни со податоци.

– Во даден момент, дозволува следење на сите граѓани и потенцијални такси-возачи штоја прифатиле апликацијата, избегнување на оданочување, невработување такси- возачи и растурање на целиот систем на автотакси-превоз. Секогаш зад нив стои висок функционер, кој има добра провизија и кој мора да издејствува промени во Законот за да можат непречено да функционираат – нагласува Рајчановски.

Тој додава дека во поголеми градови каде што градот се грижи за добро функционирање на такси-дејноста, а државата ги штити граѓаните, ваквиот вид такси-превоз не поминува.

– Нивните обиди да профункционираат се попречени од институциите, па дури гледавме во Париз и во други градови како лиценцираните регуларни таксисти им ги превртуваа и им ги палеа автомобилите – вели Рајчановски, нагласувајќи дека и во минатото имало обиди за влегување на вакви компании, но, како што вели, постојните закони и одлуките на Градот не го дозволуваат тоа.

– Очекувавме вакво нешто, бидејќи не е случајно што во предлог-законот за превоз во патниот сообраќај се предвидува, освен со таксиметар, да може да се наплатува и преку електронска апликација, која може да се симне на мобилен телефон. Се предвидува драстично намалување на казните. За ова и за многу други работи, дадовме сериозни забелешки, дадовме наши мислења и предлози – дециден е Рајчановски.

Инаку, како што пишуваа медиумите, реклами на компанијата за мобилност „Болт“ периодов ги имале како целна група граѓаните на Скопје, нудејќи им да возат и да заработуваат. Огласите, пак, на социјалните мрежи го отворија прашањето дали естонската компанија, конкурент на „Убер“, влегува на македонскиот пазар. Преку ваквите огласи, кои првпат се објавени на 25 септември, компанијата „Болт“ практично бара возачи што би ги регрутирала за транспортните услуги што евентуално би ги понудила во Скопје. Таму, меѓу градовите каде што корисниците може да се пријават за да возат, веќе е наведен и главниот град Скопје.

Скопје во моментов е и единствениот град од целиот регион на Западен Балкан каде што може да се регистрирате како возач, односно „Болт“ засега не оперира, ниту, пак, има најава за такво нешто во друга западнобалканска држава.

Компанијата не оперира ниту во Бугарија, а од земјите во регионот, своите услуги ги нуди само во Грција, Хрватска и во Словенија.

Станува збор за естонска компанија за мобилност, која нуди различни услуги за транспорт и испорака, меѓу кои и возење во такси или приватни автомобили, изнајмување автомобили, електрични скутери и велосипеди, па дури и достава на храна и на продукти.

Најпозната е по тоа што корисниците може да се пријават како возачи со свој сопствен автомобил, со што би станале достапни за изнајмување.

„Болт“ во моментов функционира во повеќе од 500 града во 45 земји во Европа, Африка, Западна Азија и во Латинска Америка.

https://www.vecer.press/во-градовите-каде-што-институциите-се/
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 141516

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.096 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.