build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Административни
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

„Барокна“ зграда за МЖ-инфраструктура

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 04-Mar-2014 at 18:07
Originally posted by BOJAN

Originally posted by BOJAN

Култузин, најпрво ПРАШАЊЕ е дали МЖ-Инфраструктура смее да тера вакви проекти во период кога треба да бидат замрени сите активности пред избори. Претпријатието бира приватен партнер за време на предизборна кампања.
Второ, ова претпријатие има ДОВОЛНО место за да си ги смести целиот партиски персонал во постоечките објекти.
Трето, ако ништо друго, воопшто не е вкусно и нормално железницата во земјава да се занимава со вакви прашања во услови кога имаме огромни проблеми со инфраструктурата.
Четврто, уште пострашно е ова во услови во кои обичните работници од железница едвај врзуваат месец со месец за плати. Ова може многу лесно да се спореди.
Петто, да се вратиме на архитектурата, во која тоа нормално земја при јавно-приватно партнерство се определува каков архитектонски стил на објект треба да се гради, тоа е работа на Конкурс за избор на идејно решение.
Шесто, секој медиум ја има опцијата да вметне коментар во своите текстови. Не знам во која литература стои тоа декакаде не смее, во новинарските жанрови има нешто што се вика коментаторска вест. И зошто не смее да стои доза на иронија? Кога ќе видиме со какви смешни работи се занимаваат, и тоа е дозволено
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 04-Mar-2014 at 18:32
ако плаќа проватен инвеститор нека става каква сака фасада,ако сака и со живи лавови нека ја прави.но несакам јас да се траскам по стари возови,на сметка на нечии ќефови.

зградите околу центар се друга работа(плус тоа не е барок тоа),јас мислам дека секој центар на метропола мора убаво да изгледа
Back to Top
HugoGoulding View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1304
  Quote HugoGoulding Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 04-Mar-2014 at 19:16
Сигурно зградата (како и што пишува на веста) ќе ја гради друг инвеститор кој ќе стопанисува со хотелските и комерцијалните простори, а на Македонски Железници ќе им биде отстапен одреден простор кој ќе го користат за сместување на сопсвената администрација во замена за локацијата на која сега се наоѓаат бараките кај што е сместана истата. Каква врска има инфраструктурата со градење на објектот не ми е јасно? Просториите кои ќе ги добие МЖ ќе бидат бесплатни за нив.

Така да, МЖ ништо не гради туку прави замена старо за ново.

Edited by HugoGoulding - 04-Mar-2014 at 19:20
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 04-Mar-2014 at 20:36
Originally posted by kultuzin


Мартин пипшав за ова во сугестии и забелешки. Воведниот текст на овој портал е тендециозен и затоа почнува како што почнува. Со оглед на тоа што во поново време луѓето ги читат само првите две реченици јасно е дека првиот впечаток кон веста е негатиен. Искрено не верувам дека тоа е целта на авторот но ете се случило  и затоа најдобронамерно сугерирав.


Не сум автор на текстот, но чуствувам потреба да ти одговорам.

Тенденциозен си ти Култузин. Не само по ова прашање, туку во континуитет. Ретко кога успеваш да ги забележиш толку очигледните погубни политики и планините корупција во 90% од темите кои се предмет на дискусија на build.mk, ама еве овде за барокот на МЖ успеа да најдеш влакно во јајце токму во текстот на порталот. Еве баш овој текст бил голем проблем со сериозни последици.   

Но ајде да се вратиме на самиот текст и ајде да го разгледаме „спорниот дел“. Со оглед на тоа што наместо да се остават потенцијалните инвеститори да понудат најисплатливи, најефикасни и најфункционални решенија, нив им се наметнува „барок“ и слични глупости, тоа значи дека МЖ не се обидува да ја најде најповолната и најдобрата понуда, туку да задоволи нечии хирови (еве ќе се правиме дека не знаеме чии). Ете толку е просто. А зошто им е поважен барокот од тоа да добијат најповолна понуда, тоа во оваа жална Македонија изгледа не е прашање вредно за анализа нели? Сепак еве уште едно интересно прашање: како воопшто си дозволуваат да изиграваат француска аристократија во време кога железницата е во мизерна ситуација... наместо да ги решаваат проблемите, нив баш барок им влегол во приоритети? Немаат ли други 100000 пати поважни теми каде да си ја насочат енергијата? Плус тоа смешно и жално е во исто време бе култузин, додека железницата гние, овие администрацијата да ја сместуваат во барокни палати, едноставно не иде, не личи... Ете, верувам дека авторот на текстот ги имал на ум овие перверзии кога го пишал тоа демек спорно „Откако ги реши сите проблеми со железничката инфраструктура во земјава, Јавното претпријатие Македонски железници–Инфраструктура се одлучи да гради објект во барокен, класицистички или неокласицистички стил“.


Нејсе, во бескрајно долгата низа на бескрајно големи глупости кои ни се случуваат, ова со барокот на МЖ реално е ситна боранија и мене лично воопшто не ме возбуди. Ако остане вака само на барок и не се искорумпира максимално оваа зделка, јас и среќен ќе бидам. Ама за жал не сум преголем оптимист за таков исход.

Edited by Cloverstack - 04-Mar-2014 at 20:52
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 04-Mar-2014 at 20:39
Originally posted by Lerin

Originally posted by phenomenon

Originally posted by Lerin

А зошто ? Што има лошо во тоа железници да имаат свој објект и да изгледа убаво ? Незнам што толку паѓање во трансови,ок сфаќам во мода е по се да се плука ама овде нема простор за такво нешто.


Секако, секако. Најважна работа на една железница е да има убава управна зграда. А железнички станици, пруги, возови - тие работи се сосема споредни.

Нешто што овде не е спомнато, а што може да се прочита меѓу редови, е сумата која ќе биде потрошена за барокнава зграда која сигурно е поголема од 2,6 милиони евра, односно од сумата за реконструкција на целата Железничка станица - Скопје.

Значи никој не вика дека не треба прво ПРУГИТЕ И ВОЗОВИТЕ да се средат,нешто што е веќе почнато во лето треба нови возови да стигнат,но тоа не ми е муабетот,муабетот ми е што има пренемагање за џабе,што ќе изгубите вие ако им се изгради на МЖ нова зграда,па уште барокна леле леле,страшно. Кога на некој не му текнало пред 20 години некој ќе мора сега да гради.


Ау на лето, да на лето, ама 2 иљади и триесето! Ја и даље не можам да верувам дека живеат вакви луѓе во оваа држава, без свое ја, без тронка свест дека оваа држава со ваква економска политика ќе капитулира за најмногу десет години, луѓе кои завиени во својот свет, немаат претстава какви гета се нашите градови, каква очајна инфраструктура иаме, каква мизерна железница иаме, колку аматери се на важни функции... Макар и била пола изградена у приватна сопственост, а нема, зашто инвеститорот ќе е некој што е во блиски односи со власта, која со милион анекси ќе го "инвестира" инвеститорот и после секој ќар од изнајмување и продавање услуги од овој објект ќе си го делат под рака. Ај и тоа нека е така, државата НЕ СМЕЕ ни 1 денар да уложи за зграда на ова претпријатие, ниту пак самото претпријатие, зашто иаме инфраструктура као пред 50 години. Доста гледате Сител и читате Курир дека нешто се прави у железницата, РЕАЛНО НЕ СЕ ПРАВИ НИШТО. Леле колку неам нерви што треба со вакви луѓе секој втор ден да дебатирам дека не се прави ништо у оваа држава освен реклами. Ќе признаам дека се гради нешто асално у државава, а да не се оние 3 автопати, кога Ставревски и Миле ќе искочат и кажат дека од БУЏЕТОТ ќе одвојат 500 милиони евра у наредни две години за купување 20 гарнитури возови, изградба на минимум 100 км пруги и реновирање на барем 200 км пруги на кои нема максимум да биде 120км/ч. Е тек тогаш нешто ќе се гради! Ама и знам дека тоа никад нема да се деси, зашто така ќе нема пари за споменици, за барокни тримфи на кичот, за "изградба" на 153 патишта од по 0,3 км каде сите ќе се сликаат, ќе нема пари за ефтини сали кои ги има на тон у западен свет и на кои никој не им дава внимание и сл.
Како и да е, секоја чест на ваквото размислување.
23ka.wordpress.com
Back to Top
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 04-Mar-2014 at 21:28
Дечки мислам доста политика... ајде да речеме дека е добро тоа што ќе се заменуваат бараки со претставителен објект, а лошо дека мора да биде во предетерминиран стил и дека е за компанија која што катастрофално работи последниве низа години. Ама ако гледаме реално да останат ли бараки? Ајде сега или подоцна ќе има инвестиции во вагони пруги па се надеваме ќе им тргне

Искрено се надевам и општина Центар што поскоро време (а редно време е) да направи архитектонски впечатлив објект наместо тие бараки. Стварно се субстандардни за времето во кое живееме а на прекрасна локација.
Back to Top
Lerin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Feb-2014
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote Lerin Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 04-Mar-2014 at 21:59
Originally posted by N23


Originally posted by Lerin

Originally posted by phenomenon

Originally posted by Lerin

А зошто ? Што има лошо во тоа железници да имаат свој објект и да изгледа убаво ? Незнам што толку паѓање во трансови,ок сфаќам во мода е по се да се плука ама овде нема простор за такво нешто.


Секако, секако. Најважна работа на една железница е да има убава управна зграда. А железнички станици, пруги, возови - тие работи се сосема споредни.

Нешто што овде не е спомнато, а што може да се прочита меѓу редови, е сумата која ќе биде потрошена за барокнава зграда која сигурно е поголема од 2,6 милиони евра, односно од сумата за реконструкција на целата Железничка станица - Скопје.

Значи никој не вика дека не треба прво ПРУГИТЕ И ВОЗОВИТЕ да се средат,нешто што е веќе почнато во лето треба нови возови да стигнат,но тоа не ми е муабетот,муабетот ми е што има пренемагање за џабе,што ќе изгубите вие ако им се изгради на МЖ нова зграда,па уште барокна леле леле,страшно. Кога на некој не му текнало пред 20 години некој ќе мора сега да гради.
Ау на лето, да на лето, ама 2 иљади и триесето! Ја и даље не можам да верувам дека живеат вакви луѓе во оваа држава, без свое ја, без тронка свест дека оваа држава со ваква економска политика ќе капитулира за најмногу десет години, луѓе кои завиени во својот свет, немаат претстава какви гета се нашите градови, каква очајна инфраструктура иаме, каква мизерна железница иаме, колку аматери се на важни функции... Макар и била пола изградена у приватна сопственост, а нема, зашто инвеститорот ќе е некој што е во блиски односи со власта, која со милион анекси ќе го "инвестира" инвеститорот и после секој ќар од изнајмување и продавање услуги од овој објект ќе си го делат под рака. Ај и тоа нека е така, државата НЕ СМЕЕ ни 1 денар да уложи за зграда на ова претпријатие, ниту пак самото претпријатие, зашто иаме инфраструктура као пред 50 години. Доста гледате Сител и читате Курир дека нешто се прави у железницата, РЕАЛНО НЕ СЕ ПРАВИ НИШТО. Леле колку неам нерви што треба со вакви луѓе секој втор ден да дебатирам дека не се прави ништо у оваа држава освен реклами. Ќе признаам дека се гради нешто асално у државава, а да не се оние 3 автопати, кога Ставревски и Миле ќе искочат и кажат дека од БУЏЕТОТ ќе одвојат 500 милиони евра у наредни две години за купување 20 гарнитури возови, изградба на минимум 100 км пруги и реновирање на барем 200 км пруги на кои нема максимум да биде 120км/ч. Е тек тогаш нешто ќе се гради! Ама и знам дека тоа никад нема да се деси, зашто така ќе нема пари за споменици, за барокни тримфи на кичот, за "изградба" на 153 патишта од по 0,3 км каде сите ќе се сликаат, ќе нема пари за ефтини сали кои ги има на тон у западен свет и на кои никој не им дава внимание и сл.Како и да е, секоја чест на ваквото размислување.

Полека етикето,смири се. Ти мене ме обвинуваш дека гледам Сител и читам Курир и велиш дека ништо не се прави,а кој ти кажал тоа 24вести ?

Ај ти се молам не ми мешај политика. Заради вакви ликови сакам уште повеќе да се гради,итоа во барок,чисто зошто плачете ама не заради тоа,туку зошто некои други не го градат истото. Тогаш одлично ќе беше.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 04-Mar-2014 at 22:07
Originally posted by Lerin

Originally posted by N23


Originally posted by Lerin

Originally posted by phenomenon

Originally posted by Lerin

А зошто ? Што има лошо во тоа железници да имаат свој објект и да изгледа убаво ? Незнам што толку паѓање во трансови,ок сфаќам во мода е по се да се плука ама овде нема простор за такво нешто.


Секако, секако. Најважна работа на една железница е да има убава управна зграда. А железнички станици, пруги, возови - тие работи се сосема споредни.

Нешто што овде не е спомнато, а што може да се прочита меѓу редови, е сумата која ќе биде потрошена за барокнава зграда која сигурно е поголема од 2,6 милиони евра, односно од сумата за реконструкција на целата Железничка станица - Скопје.

Значи никој не вика дека не треба прво ПРУГИТЕ И ВОЗОВИТЕ да се средат,нешто што е веќе почнато во лето треба нови возови да стигнат,но тоа не ми е муабетот,муабетот ми е што има пренемагање за џабе,што ќе изгубите вие ако им се изгради на МЖ нова зграда,па уште барокна леле леле,страшно. Кога на некој не му текнало пред 20 години некој ќе мора сега да гради.
Ау на лето, да на лето, ама 2 иљади и триесето! Ја и даље не можам да верувам дека живеат вакви луѓе во оваа држава, без свое ја, без тронка свест дека оваа држава со ваква економска политика ќе капитулира за најмногу десет години, луѓе кои завиени во својот свет, немаат претстава какви гета се нашите градови, каква очајна инфраструктура иаме, каква мизерна железница иаме, колку аматери се на важни функции... Макар и била пола изградена у приватна сопственост, а нема, зашто инвеститорот ќе е некој што е во блиски односи со власта, која со милион анекси ќе го "инвестира" инвеститорот и после секој ќар од изнајмување и продавање услуги од овој објект ќе си го делат под рака. Ај и тоа нека е така, државата НЕ СМЕЕ ни 1 денар да уложи за зграда на ова претпријатие, ниту пак самото претпријатие, зашто иаме инфраструктура као пред 50 години. Доста гледате Сител и читате Курир дека нешто се прави у железницата, РЕАЛНО НЕ СЕ ПРАВИ НИШТО. Леле колку неам нерви што треба со вакви луѓе секој втор ден да дебатирам дека не се прави ништо у оваа држава освен реклами. Ќе признаам дека се гради нешто асално у државава, а да не се оние 3 автопати, кога Ставревски и Миле ќе искочат и кажат дека од БУЏЕТОТ ќе одвојат 500 милиони евра у наредни две години за купување 20 гарнитури возови, изградба на минимум 100 км пруги и реновирање на барем 200 км пруги на кои нема максимум да биде 120км/ч. Е тек тогаш нешто ќе се гради! Ама и знам дека тоа никад нема да се деси, зашто така ќе нема пари за споменици, за барокни тримфи на кичот, за "изградба" на 153 патишта од по 0,3 км каде сите ќе се сликаат, ќе нема пари за ефтини сали кои ги има на тон у западен свет и на кои никој не им дава внимание и сл.Како и да е, секоја чест на ваквото размислување.

Полека етикето,смири се. Ти мене ме обвинуваш дека гледам Сител и читам Курир и велиш дека ништо не се прави,а кој ти кажал тоа 24вести ?

Ај ти се молам не ми мешај политика. Заради вакви ликови сакам уште повеќе да се гради,итоа во барок,чисто зошто плачете ама не заради тоа,туку зошто некои други не го градат истото. Тогаш одлично ќе беше.


Доволно сум зрел за да не читам македонски сајтови, а уште помалце да гледам македонски телевизии. Уште повеќе сум љубител на возови па у изминативе години имам толкава километража со македонски возови колку што немаат 95 посто од членовите на овој форум (има исклучоци и секоја чест за нив!). Затоа и знам каква ни е државава, затоа и знам дека одиме назад, зашто сум чест посетител на македонските градови и гледам каква (не)поврзаност има кон и од нив, а да не зборам за тоа колку самите градови се заостанати. И знам дека немаш контра-аргумент, зашто немате попаметен изговор од тоа - тие претходно имаа шанса, па не градеа. Да, не градеа и паднаа, ама не значи дека тој што треба да дојде треба мајката да ја расплаче. Жалам за сите со вакво размислување.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 04-Mar-2014 at 22:13
кој се возел на првиот степеник од скалилата на вагоните и да се држи со една рака за ракохватот поради гужва нека крени два прсти
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 05-Mar-2014 at 00:42
И да не заборавиме уште една работа многу веќе беше наведено. Зошто баш токму оваа локација? Токму до неа треба да се подигне и новата „барокна“ зграда на Геолошки завод? Ајде некој да ми одговори зошто, бидејќи ако пишам поради кого е ќе речете дека зборувам премногу политика.

Овие бараки се толку изолирани во центарот на Скопје што никој нема да ги забележи ако останат таму со децении. А дали сте ја забележале „тортана“ на железница што стои спроти „Макпетрол“ и катната гаража, некогашниот магацински простор. Зошто тој објект не се сруши, тоа ругло од центарот на Скопје да се отстрани и да се изгради нешто? Зошто не се сружи она ругло од објект што е во Паркот на новинарите, карши НИП „Нова Македонија“? Или зошто не се гради кај некогашните бараки што беа на железница во Мичурин? Овие атрактивни парцели ги чуваме за некои други инвеститори во иднината?
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 05-Mar-2014 at 00:53
Originally posted by gjoko

кој се возел на првиот степеник од скалилата на вагоните и да се држи со една рака за ракохватот поради гужва нека крени два прсти


Не си единствен
два пати и тоа на релација Прилеп-Скопје
Back to Top
Еден Дечко View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2013
Online Status: Offline
Posts: 277
  Quote Еден Дечко Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 05-Mar-2014 at 01:26
Originally posted by N23

Ау на лето, да на лето, ама 2 иљади и триесето! Ја и даље не можам да верувам дека живеат вакви луѓе во оваа држава, без свое ја, без тронка свест дека оваа држава со ваква економска политика ќе капитулира за најмногу десет години, луѓе кои завиени во својот свет, немаат претстава какви гета се нашите градови, каква очајна инфраструктура иаме, каква мизерна железница иаме, колку аматери се на важни функции... Макар и била пола изградена у приватна сопственост, а нема, зашто инвеститорот ќе е некој што е во блиски односи со власта, која со милион анекси ќе го "инвестира" инвеститорот и после секој ќар од изнајмување и продавање услуги од овој објект ќе си го делат под рака. Ај и тоа нека е така, државата НЕ СМЕЕ ни 1 денар да уложи за зграда на ова претпријатие, ниту пак самото претпријатие, зашто иаме инфраструктура као пред 50 години. Доста гледате Сител и читате Курир дека нешто се прави у железницата, РЕАЛНО НЕ СЕ ПРАВИ НИШТО. Леле колку неам нерви што треба со вакви луѓе секој втор ден да дебатирам дека не се прави ништо у оваа држава освен реклами. Ќе признаам дека се гради нешто асално у државава, а да не се оние 3 автопати, кога Ставревски и Миле ќе искочат и кажат дека од БУЏЕТОТ ќе одвојат 500 милиони евра у наредни две години за купување 20 гарнитури возови, изградба на минимум 100 км пруги и реновирање на барем 200 км пруги на кои нема максимум да биде 120км/ч. Е тек тогаш нешто ќе се гради! Ама и знам дека тоа никад нема да се деси, зашто така ќе нема пари за споменици, за барокни тримфи на кичот, за "изградба" на 153 патишта од по 0,3 км каде сите ќе се сликаат, ќе нема пари за ефтини сали кои ги има на тон у западен свет и на кои никој не им дава внимание и сл.
Како и да е, секоја чест на ваквото размислување.

Потпис! Подобро ни јас немаше да го склопам. Само на делот за капитулацијата би додал дека 10 години се премногу, таа е тука меѓу нас, присутна веќе долг временски период само никој не сака да ја призане!
За идното здание воопшто не би се трудел многу да го коментирам затоа што констатиравме дека не ни е примарно или нужно, тргнувајќи од предвидениот квази класичен стил, но кога подобро ќе размислам и согледам од друга страна самото здание ќе сведочи и ќе соодвестува со инфраструктурата и возните гарнитури на МЖ, па можеби и нема да биде толку голема утка во поглед на стилот.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 05-Mar-2014 at 01:52
Originally posted by gjoko

кој се возел на првиот степеник од скалилата на вагоните и да се држи со една рака за ракохватот поради гужва нека крени два прсти


Два прста такоџе

Edited by N23 - 05-Mar-2014 at 01:58
23ka.wordpress.com
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 05-Mar-2014 at 11:04


E поради таквите како вас кои се возеле така како што се возеле, приоритет на МЖ ќе ѝ бидат барокни згради и слични глупости, а нови пруги, нови шини и прагови, нови железнички станици и постојки, како и нови возови ќе ѝ бидат последната дупка на кавалот.

Ако имавте малку поголема самопочит, железничкиот патнички сообраќај или
ќе беше како што треба или немаше повеќе да постои.

Единствен воз кој вредеше нешто беше деловниот Битола-Љубљана. Се сеќавам кога ко користев пред 20 години. Не знам сега дали сообраќа и да ли има некој друг макар со приближен квалитет и комфор.

Ох, за малку ќе заборавев. Новите возови ги очекуваме на куково лето, нели?

Edited by phenomenon - 05-Mar-2014 at 11:05
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 05-Mar-2014 at 11:12
phenomenon такви како нас што се возеле така не се возеле од кејф туку затоа што морале.

Новите возови не ни можеме да разговараме кога ги очекуваме бидејќи сеуште не е отворен тендерот (ако е воопшто завршен).
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 05-Mar-2014 at 11:16
Ako plaka drug kako Beton hotelot so vl.partija ok,ama i ako dade eden denar za toa ne e vo red. Kako idea ne e loša tie da učestvuvaat so parcelata,a investitorot da im izgradi i dade vo protiv vrednost kvadrat po dogovor. Znaemedeka skoro site stanbeni zgradi vo Skopje se gradat taka.

A ako ne gi donesat novite garnituri i vagoni mislam toa ke im bidi jažeto od besilkata. Drvo ke se najdit vo sekoj slučaj
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 05-Mar-2014 at 16:03
Срамота, само толку можам да кажам. Додека отпуштаат работници, железничкиот сообраќај е пред колапс, возовите одвај се движат, одредени пруги не се чепнати од нивното поставување, железничките станици личат на некои во Авганистан, нам ни дошло да правиме нова зграда На кој му текнало оваа идеја. А за илјадниците училишта во земјава, кои се наоѓаат во бараки и функционираат во бароки и трошни објекти, тие не заслужуваат да имаат репрезентативни објекти. Па јакото претпријатие, морало да има соодветен објект. Навистина не знам што да кажам, катастрофа.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 05-Mar-2014 at 17:52
не ја пропуштајте главната поента, а тоа дека некој постојано обожава да прави будали од нас... за проекти како коридор 8, модернизација на пругите и возниот парк, реновација и модернизација на станиците и т.н, веќе 23 години зборат дека се квантна физика, скапа и тешко изводлива... ама затоа од друга страна, за задоволување на барокни фетиши со еднакво мрсна цена, се може да биде средено во рок од 5 минути
без разлика, кој и да плаќа, како и да е извршено се, битно е дека некој се потрудил да се оствари проект тотално небитен и неприоритетен за државата или за МЖ, додека има толку нерешени проблеми пред себе...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.