build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Експресен пат Градско - Прилеп
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Градско - Прилеп

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 181920
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 26-Apr-2024 at 12:03
Dali nekoj ima objasnuvanje kako bi bil proklucokot od star na nov pat ovde i obratno posto znaeme deka tuka ke zavrsiuva(pocnuva) ekspresniot pat, a vaka kako sto izgleda voopsto ne e bezbedno

Edited by JOE - 26-Apr-2024 at 13:28
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 26
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 27-Apr-2024 at 12:31
Освен тој сервисниот пад под мостот, не гледам друго нешто за да би направиле клучка.
Друга претпоставка е дека можеби целосно би го затвориле патот, посекако кон Прилеп нема работни површини, па не би се движеле такви возила. Можеби би имало и привремена ограда, која шшто би се отворала доколку треба да се користи патот, во случај на пренасочување. Претпоставки...
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 27-Apr-2024 at 14:10
Nema logika da se zatvori patot, nekan go koristat lokalno naselenje i zemjodelci so traktorite,koi patem bea(seuste se) golema opasnost pri koristenje na ovaj pat.

Se nadevam deka ke izvedat nesti bezbedno posto vaka ne e ic.Mozebi i semafor bi stavile kako sto ima vo grcija na avtopatite,mada i toa ne e resenie posto cel zalet se gubi na vakva ugornica,posebno za tovarni vozila bi bilo problem.
Servisiov pat odstrana deluva deka moze da nekoe mozno resenie budejki e mnoguu dobar dizajniran za da bide samo servisen.Valda ke go izdignat i od taa strana pa ke dobie kolku tolku smisla priklucokot



Edited by JOE - 27-Apr-2024 at 14:13
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 535
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 27-Apr-2024 at 18:21
Веројатно нема да се прави целосна клучно, односно вклучување кон новиот пат од стариот во правец кон Прилеп, и од новиот кон стариот во правец кон Градско, нема да биде возможно.
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 26
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 27-Apr-2024 at 22:50
Грешно се изразив можеби, мислата ми беше дека можеби ќе биде затворено, да не може да се влегува од главниот пат
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 535
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 27-Apr-2024 at 23:34

Ако ги видиш сателитските снимки, ќе забележиш дека она што изгледа како сервисен пат на горната слика е всушност излезот преку кој ќе се продолжува по стариот пат кога се иде од Прилеп. Но за во спротивен правец, не гледам никаква активност, затоа велам ќе има нецелосна клучка.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 29-Apr-2024 at 22:34
Sega politicarite (Aleksandar Nikolovski} vetuva deka 2026 ke bila gotova delnicata Faris - Drenovo, jas ocekuvav mnogu porano, neli pri kraj e pogolemiot del?
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 26
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 30-Apr-2024 at 08:34
Има уште многу работа во делот низ клисурата каде што работат Синохидро.

А за делот на кој што работи Штрабаг не се знае што има останато за работа. Генерално раскрсницата кај Макпетрол кај Дреново не е асфалтирана, на клучката кај автопатот е асфалтирано, но нема поставено никаква ограда ниту пак сигнализација некоја.

Со оглед на тоа колку се оди бавно кај нас, не ме чуди тој датум
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 30-Apr-2024 at 12:32
Originally posted by Bistro

Sega politicarite (Aleksandar Nikolovski} vetuva deka 2026 ke bila gotova delnicata Faris - Drenovo, jas ocekuvav mnogu porano, neli pri kraj e pogolemiot del?


Pretpostavuvam mislese 2026 so se tretata lenta kade sto fali od pravecot Gradsko Prilep a ne drenovo-faris
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 26
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 30-Apr-2024 at 13:28
А нели треба да биде проширен и делод од каменоломот до раскрсницата за Беловодица? Таму моментално има само по една лента и е ужасно пропаднат.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 30-Apr-2024 at 15:48
Е па таа делница е третата фаза, тоа ке потрае

Делот кај клисурата после тунелите исто така има уште многу работа, но останатиот најголем дел од патот мислам дека би можел за брзо да биде пуштен освен ако не им е планот цел пат одеднаш да го пуштат во употреба, во тој случај ни 2026 нема да стигнат
Back to Top
MKDWolf View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: Today
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote MKDWolf Quote  Post ReplyReply #392 Posted: Today at 01:20
Toa desno so go gledate ne e servisen pat , toa e isklucuvanje za stariot pat , a pravo betonskata baza so a gledate ke ima tamu pat za vklucuvanje na noviot , taa ke se otstrani koga se zavrsat betonskite raboti a gi ima uste nogu taka da toa ke bide na kraj oti i ne e koj znae kolkava rabota ..sega fokusot e na klisurata , ispadna deka terenot e nogu po tezok od toa so se znaese i po kompleksen za rabota , da ne kazam mozebi e i eden od naj karpestiot predel koj so nekogas e raboten i probivan vo MKD , duri i po tezok od toj na Demir.K-Smokvica
Drugo plus dosta od mostovite seuste ne se celosno zavrseni i tamu kako i na klisurata voedno e najgolemiot obet na rabota. Ostanatiot polesen del e celosno probien , trasata e celosno probiena , no na nekoj mesta ne e svrzana poradi mostovite so ne se dopraveni ,del od trasata e i asvaltiran no so prv sloj a mal del e so vtor , se pokaza deka vtoriot sloj asvalt vo laboratorija e nekvaliteten i ne gi ispolnuvase standardite.Megjutoa ako se prodolzi so dobro tempo realno avtopatot treba da e zavrsen do kaj sredina na 2025 godina , sakaat i porano vo Septemvri godinava bidejki vekje 3 dogovor se prodolzuva no toa ne e vozmozno. I da ne zaboravam tunelite se celosno probieni i se ceka nivno asvaltiranje. Daj boze da se sluci cudo da se sredi se toa do Septemvri no nema logicki sansi toa.
Always fight for what is worth , the freedom and the peace is given from god !!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 181920

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.