build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Служби за тревожење и спасување

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 456
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 21-Aug-2016 at 22:22





Не ме сфати. Критиката не се однесуваше до тебе, туку за демантот на МВР што си го преземал од КУРИР во кој се вели:

МВР испраќа демант на шпекулациите кои деновиве излегуваа во јавноста.

Имено на подрачјето на северната скопска обиколница во критичниот момент на 06.08 кога беше поплавена и оштетена, сообраќајот беше пренасочуван од клучка Хиподром до клучка Радишани и обратно, а согласно тековните распореди за работа од 08,00 до 20,00 часот од автопатската мобилна единица имаше една патрола од двајца полициски службеници, еден сменоводител и двајца самостојни инспектори, а од 22,00 часот уште една патрола, а одкога почнаа поплавите се зголеми ангажманот на полициските единици така што освен автопатската полиција, ангажирани беа и пет патроли од Единицата за јавен ред и мир за пренасочување на сообраќајот на подрачјето на Гази Баба, а потоа беа ангажирани и специјалните единици.

Кога потоа и oткога беа ангажирани патроли за пренасочување?

И ако е така како што велат, тогаш што правеше херојот Веле Богатиновски на Обиколницата сè до доаѓањето на полицијата!?

Дали треба ние да ги проголтаме овие идиотски оправдувања, нели?

А ако дотичниве биле толку ефикасни, да те прашам мој форумски пријателе, каде се кога во Куманово Ромчиња возат ролери по коловозот на главните градски улици помеѓу автомобили во движење?

Или па оправдувањето на ДЗС што си го постирал?

Салиу: Срамота е некој да ја негира работата на Дирекцијата за заштита и спасување

Поради тоа што немал право да реплицира, Директорот на Дирекцијата за заштита и спасување Шабан Салиу надвор од собраниската сала даде изјава за медиумите во која посочи дека е срамота некој да ја негира работата на Дирекцијата.


Во РМ законски и во пракса постои СИСТЕМ за справување со кризи со институции во кои работат над 600 луѓе: Центарот за управување со кризи (ЦУК) и Дирекцијата за заштита и спасување (ДЗС)

ЦУК е поглавно тело и има улога на проценка, планирање и менаџмент со кризната состојба, додека ДЗС е главното оперативно тело, кое треба да ја има механизацијата, материјалните резерви, тимовите за брз одговор, но исто така да врши планирање, проценки и справување со кризна состојба

Основни два документи, се Проценка за загрозеноста на Република Македонија од природни и други несреќи и Национална стратегија за заштита и спасување.

Во Проценката, документ од 2007 година, се наведува (стр. 17):
…Врз основа на претходно наведеното, може да се заклучи дека преземените инфраструктурни мерки и активности во однос на заштитата од поплави не се доволни и не обезбедуваат ефикасна заштита од поплавите кои секоја година во помал или поголем обем ја зафаќаат Република Македонија.

Водостопанските објекти во Републиката недоволно и несоодветно се одржуваат, што претставува голема пречка во ефикасноста… во заштитата и спасувањето од поплавите....Системите не се во функционална состојба, така што и при појава на врнежи од помал обем, водата се излева и поплавува.

Во Националната стратегијата за заштита и спасување , се наведуваат и следниве приоритети:
– заштита и спасување од поплави

Покрај основните закони и стратешки документи, постојат повеќе десетици подзаконски акти, уредби, правилници, упатства, интерни акти за разни типови активности и постапки при несреќи и акции за спасувања.
Еве што вели еден таков подзаконски акт, наречен Уредба за видот и обемот на материјалните средства за заштита и спасување:

Член 2
Видот на потребните средства кои треба да се обезбедат како резерви за настраданото население е:
– прехранбени производи (житарици, компир, грав, сол, шеќер, масло за јадење, храна од животинско потекло, млеко и млечни производи),
– прибор за јадење (порција, нож, виљушка),
– лекови и медицински потрошен материјал,
– средства за одржување хигена (хигиенско санитетски комплети),
– средства за престој и сместување (шатори, вреќи за спиење, ќебиња и перници) и
– садови за вода (канистри и помали садови).

Член 3
Распоредувањето на средствата од член 2 на оваа уредба ќе се врши по човек и семејство во количина или обем како следи:
– прехранбени артикли по човек во висина не помалку од 2100 ккал,
– еден прибор за исхрана по човек,
– еден семеен пакет за одржување лична хигена за еден месец,
– еден шатор за сместување со капацитет од 4 – 12 лица за едно семејство,
– по едно ќебе, вреќа за спиење и перница за едно лице,
– лекови според потребите утврдени од здравствена служба,
– садови за вода по еден канистер за семејство и
– нафтени деривати според извршена проценка на потребите.

Член 4
Резервите од материјалните средства од членот 2 на оваа уредба се обезбедуваат за загрозено население од 5.000 лица за времетраење од 30 дена од настанувањето на непогодата

Што направија од горенаведеното? Што обезбедија?

http://i.imgur.com/fgvACfq.png

Oд 2007 е документот! Кои мерки ги преземаа оттогаш бидејќи инфраструктурни мерки и активности во однос на заштитата од поплави не се доволни и не обезбедуваат ефикасна заштита од поплавите кои секоја година во помал или поголем обем ја зафаќаат Република Македонија?

СКОПЈЕ 2014??? TOA БЕА ПРИОРИТЕТИ? Дај за OВА да прочитаме во Курир.

http://www.dzs.gov.mk/extra/doc/ОДЛУКА_ЗА_ПРОЦЕНА_НА_ЗАГРОЗЕНОСТ.pdf
http://www.dzs.gov.mk/extra/doc/НАЦИОНАЛНА_СТРАТЕГИЈА_2014.pdf






Edited by phenomenon - 21-Aug-2016 at 23:03
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 21-Aug-2016 at 23:32

чек сега ти без да цитираш или посочиш за кој пост коментираш очекуваш дека јас ќе ти решам ребусот дека си реплицирал на абер постиран 10 поста уназад, и остај друго сред олимписко финале у баскет, како да го сватам твојот коментар, та нормално дека рефлексно одговарам ко да мрчиш апропо постираниот текст во однос ДЗС и ер-тракторите

така да навистина лошо сум сконтал кога навистина лошо си реплицирал ... туку за твоите забелешки ... ех камо вака креативно да распалуваат сите колку и да им се недоносени поентите, просто само низ дебата ќе се инајдат решенија и никако поинаку!

~

сепак би ти препорачал да ги систематизираш попрецизно недоумиците и поентите бидејки вака се истурени од ракав и треба воедно и јас да реплицирам апропо некој мој став, пример подршката за службите, а дополнително да разглабам околу нивните оправдувања односно институционална операбилност и новинарска концизност



Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 21-Aug-2016 at 23:32

што е до приоритетите, кај нас истите и не постојат, ами само популистички се штимаат, а одговорностите за каналите по дефаулт со самата децентрализација им отпаднаа на општините, но да не паламудам дека централната власт нема одговорност, напротив ДЗС требало да им биде како дамоклов меч на општините апропо кризните планови кои ко што е наведено и понапред сега ги штанцаме со помош на ИПАРД, но нит законот е доречен кој се и како се треба да ги примора општините на екпедитивност, а и општините реално се двапати сполабо административно наштимани него централната власт, и конечно сеедно што и едните и другите дремеле, но каде биле новинарите и научниците за ова да тревожат туку сега отпосле крекаат за потковица, абе така е кога имаме сеирџиски наместо граѓански табиет дури и ко општество, та зар си чул а не па да видиш некој за екологија да дума и говори од новинари, чинам на која и дае од извиканите јавни дебатни емисии освен кај Миленко немам другде видено да се промовираат еколошки теми, све само актуелни сензационалистички филмои

а капак и ко граѓански сектор све исфрустрирани партизани дефилираат, наместо вонинституционално ангажирани научници и студенти, кои неформално би барале грешки во системот, воедно нудејки решенија за истиот, додека ова саде само изботирани дронои кои ќе одработуваат за нечија агенда, та и бетер не само ботои туку и куршлуси со шорт-сиркит визии за некакво рушење системи во последниот случај преку молерај револуции ~ абе к'смет да имаш и млади и напредни сили, а да немоат да си најдат начин како и каде да се изразат, та неефективно тилтаат или по е-ќумези или на градски булевари, саде марширајки ќе се сторат во армија, може ако имаа лавоски срца во градите па успат и гребеа асфалт при маршоите

наздравје нека им е на сите, функционални ко за на хартија, а реално уште светлосни години сме од европа
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 22-Aug-2016 at 11:33

конечно некој да се огласи и од институциите дека постои проблем околу консолидација на силите во однос кризни ситуации, а за кои логично би било и АРМ и ЦУК и ДЗС да имаат заедничка стратегија, повторно ќе напоменам за ова треба да се користи пред се воената и полициската резерва, додека редовната армија и полиција да бидат координатори околу спроведувањето на задачите

но се додека некој на ова не укажеше уште долго армијата ќе беше прв и последен осигурач при непогодите, иако вакви ситуации воедно се тренинг па и проверка за неа, сепак ни треба и поздрав систем на цивилна заштита
18.08.2016 - Иванов „ги искара“ институциите: Не може АРМ да ги извршува и задачите на ЦУК и ДЗС

Претседателот на државата, Ѓорге Иванов во своето денешно обраќање на централната свеченост по повод Денот на Армијата, ги „искара“ надлежните институции од системот за управување со кризи и за заштита и спасување поради нивната реакција околу поплавите во Скопје и ставањето на поголем дел од товарот на Армијата и полицијата во справувањето со штетите.

Тој посочи дека ангажирањето на Армијата при елементарни непогоди не трајно решение и треба да биде исклучок, а не правило.

– Се создаде навика при речиси секоја елементарна непогода прво да се ангажира Армијата. Тоа е, секако, израз на доверба дека Армијата успешно ќе ја изврши дадената задача. Како врховен командант можам со гордост да кажам дека Армијата секогаш ја оправдала оваа доверба. Но, што зборува оваа практика за подготвеноста на другите надлежни институции? Постојаниот ангажман на Армијата при елементарните непогоди не е трајно решение. Употребата на Армијата за справување со елементарните непогоди треба да биде исклучок, а не правило. Но, по сè изгледа дека се дозволи исклучокот да стане правило – рече Иванов.

Претседателот упати повик до посочените институции да постапуваат во согласност со своите законски надлежности.

– Не може да се дозволи целиот товар во справувањето со елементарните непогоди да паѓа врз Армијата и полицијата, кога во исто време имаат распоредени сили за заштита на државната граница. Неодговорно е да се трошат ресурсите на Армијата за да се штедат сопствените ресурси. Катастрофалните поплави се отрезнувачка опомена. Опомена дека не е доволно само да ги санираме катастрофалните последици. Неопходно е да изградиме култура на отпорност кон ризиците од катастрофи. По оваа катастрофа во Скопје, ништо не смее да биде како порано. Не смееме да чекаме катастрофата да се случи за да дејствуваме реактивно. Мора да дејствуваме превентивно. Не можеме да си го дозволиме луксузот на пасивност. Неопходна е зголемена институционална соработка меѓу институциите на централно и локално ниво – посочи Иванов, кој информираше дека Армијата ангажирала над 2.600 припадници и над 200 моторни возила.

Иванов рече дека и покрај заслугите на Армијата постои „еден парадокс“, односно дека од година во година се повеќе се намалува буџетот за војската, а се „зголемуваат предизвиците“.

– Истакнувајќи ги овие заслуги, не можам, а да не посочам на еден парадокс што се случува во континуитет. Имено, колку повеќе се зголемуваат предизвиците, колку повеќе Армијата се ангажира, толку повеќе, од година во година, се намалува нејзиниот буџет. Притоа се очекува, со веќе намалениот буџет, Армијата de facto да ги извршува задачите на другите институции, вклучително и во справувањето со последиците од природните и од човекот предизвикани катастрофи. Во оваа пригода ќе го повторам она што го потенцирам неколку години наназад. Многу е важно да се води сметка за буџетот на Армијата и за животниот стандард на припадниците на Армијата. Бидејќи Армијата ја штити и границата, и сувереноста, и безбедноста и унитарноста на Република Македонија – рече Иванов во своето обраќање по повод Денот на АРМ.

http://meta.mk/ivanov-gi-iskara-insitutsiite-ne-mozhe-arm-da-gi-izvrshuva-i-zadachite-na-tsuk-i-dzs/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 22-Aug-2016 at 18:18

впрочем до пред една деценија само АРМ беше надлежна за кризни времиња, а заради нато кандидатурата и стандардите ја растеретија та ЦУК, ДЗСИ и Граничната Полиција излегоа од нејзиниот состав, а сега враќање назад нема, освен од воената и полициската резерва да се формира модерна цивилна заштита, која би можела да ја помага и граничната полиција по потреба освен што би била на готовс за секакви непогоди

08.12.2004 - Сирените за тревожење редовно се одржуваат, но не се испробуваат - http://star.utrinski.com.mk/?pBroj=1647&stID=26743&pR=12

21.07.2006 - На повидок систем за управување со кризи - http://star.dnevnik.com.mk/default.aspx?pbroj=2816&stID=59409

Уредба за знаците за тревожење - http://www.cuk.gov.mk/images/LEGISLATIVA/Uredba-za-znaci-za-trevozenje.pdf


20.08.2016 - Центарот за кризи не кажува зошто не се слушале сирените за тревожење, ниту дали воопшто ги има

Од оваа институција вчера не одговорија на прашањата на „Дневник" дали и зошто системот што морало да биде активиран воопшто не проработел

Енигма и прашање без одговор е зошто системот за тревожење на граѓаните преку алар-мни сирени не функционирал на скопското подрачје кое пред две недели било зафатено со катастрофални поплави, во кои загинаа 22 граѓани. Инаку, активирањето на овој систем е основен начин преку кој граѓаните треба да бидат предупредени за појавата во нивна непосредна околина која е опасна за нивните животи и домови. Ваква обврска, познато е, предвидена е и со Законот за управување со кризите. Меѓутоа, и покрај тоа, во вре-ме на поплавувањето на неколкуге скопски села и населби не се слуш-на предупредувачкиот звук на сирените.



- Треба да се утврди кој известувал, кој ги тревожел граѓаните. Отидете на самото место и анали-зирајте го однесувањето на другите институции. Дали вие слушнавте предупредувачки сирени во Скопје како свират за да ги предупредат граѓаните за опасност. Јас - не. Мораше некој да предупре-ди и алармира -потенцира Шабан Салиу.

Прашањето за неактивирањето на сирените вчера го отвори Ша-бан Салиу, дирекгор на Дирекцијата за заштита и спасување, кој за „Дневник* изјави дека такво нешто не се случило. - Дали вие слушнавте предупре-дувачки сирени во Скопје како свират за да ги предулредат граѓаните за опасност. Јас - не

Поврзано со ова тврдење на Салиу, „Дневник" вчера се обиде да добие одговор од надлежните во Центарот за справу-вање со кризите за (не)употребувањето на системот за тревога во текот на поплавата што траеше неколку часа. Во писмените прашања што ги доставивме до над-лежните во ова важно тело за спра-вување со кризни ситуации беше побаран одговор на прашањата дали при поплавата воопшто биле активирани алармните сирени со кои граѓаните би биле предупредени за опасноста. Прашањето беше и дали во подрачјата зафатени со поплавите постои систем за тревожење со сирени, каде тој се наоѓа, како и дали сите подрачја, зони, реони во Република Македонија се покриени со системот за тревожење со сирени или не.

Меѓутоа, на овие прашања до крајот на затворањето на весникот одговорот не беше добиен ниту, пак, објаснување за тоа. На чело на овој Центар, познато е, се наоѓа Сузана Салиу, кадар на Демократската унија за интеграција.

Експерти за справување со кризи, кои побраа да останат анонимни, за „Дневник" изјавија дека активирањето на тој систем е една од неопходните и задолжителни постапки во ситуација кога временските непогоди загрозуваат животи на граганите. - Тоа мора да се активира. He случајно тоа е наведено и во законот и за тоа постои посебна уредба. Центарот треба да одговори на прашањето зошто сирените не биле активни. Односно, да кажат дали не ги активирале поради одредени внатрешни пропусти или не ги стартувале затоа што воопшто ги немаат. Знам за тоа дека постојат алармни сирени на ниво на град Скопје, меѓутоа, прашање е колку вкупно ги има, каде се се наоѓаат, дали секоја општина ги има и може ли со нив да се алармираат граѓаните во сите населби на нејзината територија кои се лоцирани на мошне широки подрачја - изјави овој експерт.

Центарот за управување со кризите има свои одделенија во сите поголеми македонски општи-ни, а тој добива известувања на разни начини. Извори на инфор-мациите му се општините, комуналните и други претпријатија, како и самите граѓани што се јавуваат на телефонскиот број 195.

- Но, ова не значи дека и Цента-рот не треба да биде активен во дознавањето на состојбите на те-ренот и во согласност со тоа да не презема мерки за алармирање на граѓаните - наведува овој експерт.

Во членот 39 од Законот за упра-вување со кризите е прецизно наве-дено дека тревожењето на населе-нието во состојба на кризна состојба го врши Центарот за управување со кризите. Таму е наведено дека знаците за тревожење се единствени. По барање на директорот на Центарот, сопствениците на објектите се должни да дозволат поставување и приклучување уреди за тревожење на тие објекти. Трошоците за тоа се на товар на Центарот.

Инаку, Владата уште во 2006 го-дина донела уредба за знаците за тревожење на населението. Според неа, знак за општа опасност се дава со емитување непрекинат завивач-ки тон во траење од 60 секунди. Толку време трае и знакот за прес-танување на опасноста, кој се еми-тува со едноличен тон.

Критики кон однесувањето на две државни служби завчера искажа и шефот на државата, Горге Иванов.


Останаа во канцелариите

Дознаваме и тоа дека во редовите на служби-те што биле ангажирани за помагање на погоде-ните граѓани постои незадоволство за тоа колку вработените од Центарот за управување со кри-зите биле непосредно ангажирани во отстранува-њето на тешките последици.

- Во таа служба има околу 330 вработени ли-ца, но од нив ретко кого видовме на теренот ка-ко работи заедно со другите служби. Значи ли тоа дека овие денови сите останаа во своите канце-ларии - вели соговорникот на „Дневник".

http://dnevnik.mk/?itemID=8FA95C5D80714E4BA12396872F72AFD3&arc=1




Edited by beTon - 22-Aug-2016 at 18:22
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 23-Aug-2016 at 15:11
Прочитајте го постот на Cresevo од 2009 година:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PN=15
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 30-Aug-2016 at 04:41

ова навистина е паметно решение, бидејки ваква мерка до сега беше возможна само доколку е прогласена вондредна состојба, односно владата без параф од собранието да интервенира инстантно со средства во дадена непрлика, односно во случајов непогоди ... реално во кризни ситуации до сега за да се извадат експресно поголеми средства требаше носење ребалнс на буџет кој трае месец дена, а во случај да треба евакуација или заштита на дадена област навистина е смешно за такво нешто да чекаме на помош од комшилук бидејки нели кај нас законот не дозволувал итна распределба на средства од буџетот

а за греота и опозицијата која упорно тврди дека ова решение нечини, наместо да понудат соодветен амандман, во кој пример би се барало бар параф на ваквата владина одлука и од претседателот на државата како експресно решение наспроти одлука од собранието, знаејки дека за вакво нештп понекогаш нема време за дебати бидејки во прашање се и минути за да се спасат нечии животи, можеби некоја соодветна кризна комисија при собрание би била добра алтернатива доколку претседателот е спречен да ја потврди ваквата итна релокација на буџетски средства итн. битно и вакво какво што е ршениево е идеален компромис за помош на настрадани или загрозени при разно-разни кризни ситуации, ако се сеќавате и при конфликтот бидејки немаше прогласено вондредна состојба мака се мачеше со леснотија да се згрижат пр. матејчани, лешочани, арачиновци додека помина сета рамковна буна, а камо тогаш народ да беше вака хуманитарен како овојпат, заради што неопходно е и законски да се промовира односно агитира апропо волонтерството односно донаторството [1]
28.09.2016 - ИЗГЛАСАНИ КОРЕКЦИИТЕ НА Законот за буџети-Што значи тоа?

Владата без „амин“ од собранието ќе одлучува за префрлање пари во кризни состојби. Ова беше одлучено денеска со корекциите на Законот за буџети кои ги усвои Законодавниот дом.

Што значи тоа?

Накратко, Владата без ребаланс на буџетот, и без одобрение од Собранието ќе може да прераспределува 5% од буџетот за време на непогоди.

Во Собранието денеска власта и опозицијата расправаа за уставноста на оваа определба.

СДСМ тврди дека станува збор за износ од 150 милиони евра и дека Владата со овој предлог директно навлегува во надлежностите на Собранието, додека власта тврди дека тие не можат да надминат 85 милиони евра, образложувајќи дека законот прецизно го дефинира максималниот износ на буџетската резерва.

За предлогот зелено светло дадоа 47 гласа „за “ и 23 „против“, а во законот и понатаму ќе остане определбата, постојаната и тековната буџетска резерва да не можат да надминат 3 насто од вкупните тековни расходи на основниот буџет.

http://faktor.mk/2016/08/29/izglasani-korektsiite-na-zakonot-za-budheti-shto-znachi-toa/



Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 08-Sep-2016 at 10:00
Повторно поплавени дворови, подруми и гаражи во Стајковци.

http://meta.mk/povtorno-poplaveni-dvorovi-podrumi-i-garazhi-vo-stajkovtsi/

Кога ли поминаа сто години? Времето на оние на кои им одлетале чавките, им летнало многу побрзо отколку на Фобос.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 05-Oct-2016 at 07:40


кој би рекол, 3-тина од популацијата ангажирана во цивилна одбрана на земјата, кај нас и 10-тина да биде ќе прижевееме, нормално ако има и кој долгорочно да ја планира, но ова е пред се анти-нуклеарна вежба [1][2] во вторава фуснота се укажува и на америчкиот пронуклеарен табиет кој впрочем е и причина за вакви годишни вежби во последнава деценија во Русија, нешто што америте воопшто не го тајат нит пак русите за тоа се тревожат [3][4] колку што за останатиот свет делува чудно

04.10.2016 - 40 million Russians involved in annual 4-day defense drills

This week Russian authorities are conducting massive civil defense training involving 40 million people nationwide. The drill comes amid a spike in tensions between Russia and the US after the collapse of the two nations’ cooperation in Syria.

The four-day exercise launched on Tuesday includes 200,000 rescue professionals. Almost 50,000 vehicles are part of the drill.



“Our priority during the drill is to train evacuation of the civilian population from potentially-risky areas,” Emergencies Minister Vladimir Puchkov, who oversees all civil defense in Russia, told Interfax.

The drill is meant to test coordination between federal, regional and local authorities, feasibility of contingency plans for emergencies, the state of civil defense infrastructure like shelters and emergency supply stockpiles, and other aspects of the system. Emergency services are expected to “prepare suggestions on how to improve our potential,” the minister said.

Exercises such as these are held annually in Russia since 2012. It is timed to October 4, which is Civil Defense Day in Russia.

This year’s exercise is not exceptional in terms of scale. For example, the drill of 2013 involved over 60 million people.

https://www.rt.com/news/361553-russia-civil-defense-drill/


HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 12-Jul-2020 at 03:02

брмчејќи за ризици од хакерски напади по видео надзор, налетав на видеово кое во однос IoT и Сирените треба и нам да ни е поука ...

https://arstechnica.com/information-technology/2017/04/dallas-siren-hack-used-radio-signals-to-spoof-alarm-says-city-manager/


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.064 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.