build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Транспортни модови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Транспортни модови
    Posted: 25-Nov-2018 at 01:30

Предности Потреби Заштита ... веројатно Т-ППЗ за економијата секогаш ќе биде Транспортот, но не секогаш истиот е максимално искористен здружен потикнат како еколошки подобен, просто никогаш не е доволно флексибилен мултимодално и како патнички а не пак карго да прерипува брзо бариери за што поконкурентни ако не поисплатливи транспортни можности, кои во овој пост ќе ги заобиколам за да не излезе само нафрлање линкови и коментари апропо нив ...
во нишкава би можело на долго да се премеруваат и споредуваат сите транспортни модови, но за да биде попрегледна бидејќи во Подфорумот останати теми и на купче сите модови би се анализирале, добро е да се внимава околу дигресиите да не збрчуваат километарски, еве и јас во овој та и следниот пасус нема да можам да си помогнам и вака да се самоцензурирам, но бар да не одговорам понатака доколку некој реплицира на самата дигресија наместо да коментира севкупно на поентата од овој пост ~ дека сред наш стандард ниту големите претпријатија имаат некој голем избор ако не аир за извоз а не пак останатите, оди некој нека шитка флаширана вода во Кувајт, за што ето пример уште во титоизмот имало интерес од кувајќаните, но сме немале ниту капацитет ниту имале есап локалниве аги да се нафатат на таква авантура, која и при кувајтска волја за питка самоодржлувост пак ќе биде барана [1][2][3] иако кога би имале земјоделски капацитет за Конзервна Оштроумност би можеле да полниме индивидуално-коперативно џебои, но само доколку се затера агенда за социјална рурална реемиграција за која озбилен стимулант и гарант би била државата, а како би имале квантитет кој би можел да покрие одреден пазар, да не ти се верува дека не можат да кренат еден ЗИК со се ладилници во кој вишоците или непласираните реколти би ги конзервирале и складирале барајќи им од спунт социјално пазар сега есенва случај со 100те хектари необрани Јапонски Јаболка заради немање рентабилна откупна цена, ех кога оние средства што ги вложуваат во тирзоите би ги пренасочиле кон Земјоделие на ваков начин Нaрод посекако попрво би избрал рурална самоодржливост него урбан бројлерлук особено ако се има предвид дека во град постојано е под притисок за континуирана доедукација и преквалификација како би останал конкурентен за осигуран бројлерлук, табиет кој мнозина тука и го немаат што пак константно генерира социјални случаи, корупција, криминал, страв, апатија, наместо сето тоа подобно земјоделски да се ресетира, но за што треба далеку повеќе од добра волја и декларативни заложби, та и вакви мотивациони дигресии ...

Дали растот на светската економија е озбилно ограничен од транспортните капацитети и можности а во костец жедтта за што поефтин и побрз Транспортен Мод како одговор на ризиците од глобална рецесија, недоумица потпрена на некоја моја логика извлечена од стравоите на светските транспортни технократи p.14 [1][1][1] јас одам и потака та неретко знам да речам само бесплатен ЈСП може да не раздвижи како човечки ресурси во Скопје кои така би биле мотивирани за што поголема комуникација меѓу сите слоеви а со тоа и што поголеми прилики за бизнис или дружење кое повторно генерира прилики по логика на соработка од спунт помеѓу познаници, можност која и дополнително е окуражена заради еко-гајрет и еко-тагови ко чаре во најава, што пак никогаш нема да има позитивен макроекономски ефект локално доколку државата не субвенционира на ангро ако не постави и свој Еко Градски Карго Сервис како би била гарант за цената на услугата во однос обемот на потреба кој би се јавил ко нус ефект од тагирањето [1] кој пак карго сервис би требало да е и мултимодално истеран налик Комбе-Камион-Воз каде каков колкав обем како би терал ко исплатлива опција, може некој сака да префрли еден тон стока од точка А до точка Б во градот а заради еко-стандардизација тоа да му е неизводливо, што во најдобар случај би продуцирало застој а во најлош демотивирање за инвестиција, ќе да властите мислат дека бизнисмените кај нас се супер мотивирани да рискираат во такви еко-околности, моожеби но оние со децении учипените кои едвај ќе чекаат од мали и средните претпријатија да ќарат уште нешто простор колку да не скоцкаат сите моловски, да се' купуваме строго од глобалистички центрифуги по волмарт стаил, при што Народ ќе биде само конзумер без право на самореализација, човечки ресурс како статистичка грешка доколку и се обиди да живее Самоодржливо Еснафски Домакински, бар инерцијата во однос еко-таговите натака да оди, наместо да им се погодува индиректно на глобализациските процеси доколку не се удри со демонополизирачки стратегии апропо ваква недоносена за сега инвентивност колку и истата да е добредојдена во недостаток од никаква еко-агенда ... Дефинитивно без правовремено амортизирање на ризиците од еко-тагирање на градскиот сообраќај, фрустрациите сред локален економски раст во пад, и дополнително ќе ука економија по сите шавови бидејќи Народ нема да трансферира провинцијално или рурално реемигрантски напротив ќе гледа што побрзо да затера еу-емигрантски, иако потенцијално брзо би легнале сите на брашно доколку немаат избор а имаат алтернатива, што за жал не e случај бидејќи ниту еко-тагирање ќе ја реши температурната инверзија во Скопско Поле ниту пак Народ ќе биде доследно послушен туку може да се случи сеопшта граѓанска непослушност, еве денес франција 2 жртви при демонстрации и за подигање цени на горива а не пак да им забранат транспорт а за тоа да нема ефективна алтернатива, може се надеваат удбалитичарите дека Народ е веќе доволно апатичен да само размислува како да скубне од тука, точно можеби младите и самците, но оние со Семејство кои се борат едвај крај со крај да врзат а се заглавени лихварско-извршно во сред центрифуга, е тие да не дојде ден да им пукне филм, посекако и Полиција ќе застане на нивна страна бидејќи знаат дека толку е натоварен Народ сестрано со ограничувања или даноци да просто ни пред телевизор во фотеља не го бери да го кљукаат со мед&млеко медиумски агитпроп недоносени административци и нивните удбалитичарски аги, што вели транспортерот на p.14 в предпоследниот линк погоре не е решение данок на данок туку флексибилност ... но никој не е крив што удбалитичарските соништа се потпрени на копи-части инвентивност, а дури и кога Науката е повикана на некаква парцијална трибинска јавна дебата заради немање континуитет при истата како еФорум како сумираното постојано би се пеглале и полирале ризиците, на крај ефектот е турни ме да кинисам, а сетне кина сам да се надеваш дека ќе преживееш, бар атракција би било каква и да е македонска традиционална појава ко за нив егзотична храна(медено тавче гравче), текстил(јамболии~носии~везови), уметност(резба~филигран~музика), ок дека се пластични поприлично но меѓу милијарда луѓе секогаш ќе се најде што и кому да се протне, со оглед скапиот транпорт за наш стандард единствен конкурентен аршин би бил франшиза ако не дисперзирана занаетчиска трафика ...



Edited by Zelenikovo - 25-Nov-2018 at 01:33
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 25-Nov-2018 at 05:20

алтернатива секогаш е добредојдена, но ниту добивме Карго Аеродром ниту пак К8 се комплетира та да се бркаат ко бродски карго алтернативи Бургас и Драч, иако и со камионски транспорт се покриваат до некаде добро евроазиските тури

незнам какава цена нудат шпедитерите кај нас пример за бродски контињер да се испорача од тука, но кога прашував Роднина колку е од сАд до Драч контињер аберот беше 2к долари брод + 500 евра шлепер до тука и ето за увоз се најдвид есап, само нешто дупло линкуваниот абер подоле, а дали и колку е истоветно и за извоз незнам!? инаку од се што најсклет ме чуди зошто Земјоделците чекаат на прекупци за пласман, за неможат нивните деца внуци да отворат комп и да праќаат мостри по сите страни, што мислат дека е тоа опасна работа, конечно што прави државата ако не нив да ги доедуцира тогај оние во нивна околина да им бидат кооп директори, колку што знам субвенционираа кај кооперациите 2 год плата за директор, но дали со тоа одело и крашкурс за претприемништво, воопшто дали и зајковци ко груевци ја продолжија ваквата субвенција а не пак да ја надградат!?

еве општ поглед во однос транспортните модови пак свет кој колку за што е поисплатлив, а би рекол за свежи раноградинарски производи авио-крго би требало навистина да е бонус бидејќи има зеленчуци и овоштија кои не трпат обрани многу пр. зелена салата која вакумирана може да се настега ко 5 шлепера во карго авионнили пак шумско овошје кое всушност и го немаме во озбилни количини за да се протне на пазар како блискиот исток ... предности кај железничкиот наспроти друмскиот или авион транспортот ет екологијата при што писледниот мод со тоа согорувањето на керозин во атмосферата е најсклет избор доколку сте еколошки свесни и знаете дека авијацијата можеби има еден од најголемите гајрети за озонската обвивка колку и да делува аберов стар [1][1]
иако ќе се правдаат авиокомпаниите споредбено статистички заборавајќи што е керозин а што бензин а не пак плин [2][3]
Аеро карго

https://www.tibagroup.com/es/en/air-freight-how-understand-quote

https://aircargoworld.com/allposts/airport-investment-boosts-cargo-prospects-in-eastern-europe-10004/


Железничко карго

https://www.linkedin.com/pulse/rail-vs-road-economics-transportation-around-world-procyon-mukherjee

https://hkmb.hktdc.com/en/1X0AABEP/hktdc-research/Poland-Profiting-from-Increasing-Asia-Europe-Rail-Traffic


Бродско карго

https://irelandmoveclub.com/community/international-shipping/how-much-to-ship-20-container-from-us-to-ireland/#post-831

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=490&PID=228044#228044


Друмско карго

https://moverdb.com/car-transport-shipping/
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 26-Nov-2018 at 03:00

цената таман ќе да била околу 2000 $ за 12 метарски ISO контејнер, иако тука Драч не ет наведен ...

https://moverdb.com/container-shipping/

кај нас која шпедиција има ваква понуда незнам, но еве една од Србија ... можеби најисплатлива опција за стечајна опрема и возила ...

http://www.demars-intl.com/usluge-services/



http://www.yachtauctions.com/inventory/ [1]

http://www.euroauctions.com/default.aspx?CATID=4136

https://cars.trovit.com/index.php/bank.repo


Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.080 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.