build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Битола - Меџитлија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 26-Jan-2021 at 13:32
Па мами*ата нивна, до кога ќе трае ова системско и систематско игнорирање и погребување на Пелагонискиот регион? 30 години салам лопата се нема фрлено, па со иницијативи ќе ги натерале да земат карта на Македонија и да видат дека и ова е дел од државата.
Ете го РЕК, примарен ресурс. Блокади на сите пристапи до Централата па ќе видиме колку долго ќе чекаме одговор...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 26-Jan-2021 at 15:52
Е добро, веќе е најавен и автопатот Битола-Прилеп, и објавена е трасата за експресниот пат од кај Тополчани дирек до Жабени па до грчка граница. Има веќе 2-3 месеци.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 26-Jan-2021 at 23:50
Ne zafrkavaj od Topolcani ke se deli patot za Zabeni, nekako mnogu rano mi izgleda?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 26-Jan-2021 at 23:54
Не е од Тополчани, од кај Могила е некаде. Побарај поназад има мапа.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 27-Jan-2021 at 00:12
Sega razgledav, taka e vo red, makar po ova sto gledam, ako avtopatot zavrsuva kaj Mogila a najverojatno ke pocnuva od Lagovo prilepsko (potegot od Lagovo do Prilep e poln so vikendici, ne veruvam deka ke se odlucat za ekspropriacija), zboruvame za okolu 25 km avtopat. Ke bide intersno da vidime kade bi se postavile patarini sl.

Idealnoto bi bilo avtopatot da pocnuva od severniot vlez na Prilep do kluckata pred Bitola. Idealno mislam ako se izgradi klucka na severniot vlez na Prilep, koj spored mene e edna od najopasnite tocki vo toj region. Koga izleguvas od Prilep za Skopje vozis po ulica so dve lenti vo pravec i doagas do tocka kade ima znak STOP i bukvalno go presekuvas magistralniot Bitola-Skopje. Dopolnitelno ako obikolnicata okolu Prilep stane avtopat,ke se ogardi i obezbedi prostorot, kade momentalno mozes da nacekas kravi na patot, motorcikli so neosvetleni prikolku, tocaci, kucinja skitnici...

build.mk, гради форумска историја
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 27-Jan-2021 at 10:40
Кукуречани де
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 08-Sep-2021 at 09:59
НА ПАТОТ БИТОЛА – ГРЧКА ГРАНИЦА НЕ СЕ КРПАТ НИ ДУПКИТЕ, А НОВ ЕКСПРЕСЕН ПАТ ОСТАНА САМО ВО ВЕТУВАЊАТА ОД ПРЕД ДВЕ ГОДИНИ



Експресниот пат од Битола до грчка граница засега останува исцртан само на хартија во проектите и во ветувањата на политичарите дадени уште пред две години. На терен не се реахабилитира ни постоечкиот пат, кој е единствена сообраќајна врска од југозападна Македонија кон Грција. Патот е стар, нерамен, полн со крпени дупки, зарастен со трева и грмушки, а е на прагот на ЕУ.

„За 30 години македонска независност, низ овој пат кој води за грчка граница сме виделе од автомобилско рели со цел да ги поврзе Битола и Лерин, до блокади и спуштени рампи. Но, подобар пат никогаш не сме виделе. Ова е меѓународен пат, а има само две ленти со максимална брзина од 70 километри на час“, велат жителите од Крвари.

Рехабилитација на постоечкиот пат за Грција пред две години вети тогашниот министер за транспорт и врски Горан Сугарески. Имаше изјавено дека ќе чини 2,5 милиони евра, средства обезбедени од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), а ќе се спроведе напролет во 2020 година. Но не беше рехабилитиран ни во 2021, во месеците пред летотото кога преминот беше затворен и немаше фреквенција на возила. Напоредно, тој вети дека ќе се изработи и проект за експресен пат за граница.

„Не бараме многу, изгребете го стариот асфалт и турете нов. Колите си ги искршивме. На сите гранични премини каде што имам одено, патот до нив е со нов асфалт, само Меџитлија е како црна овца. Како одговорен граѓанин на оваа држава без денар долг кон истата по било кој основ, прашувам дали ние од Битола не заслуживме рехабилитиран пат до Меџитлија после 30 години самостојност на Македонија? Се префрлува сума од 2 милиона евра за реконструкција на некоја клучка во Скопје, а ние овде зборуваме за пат од 22 километри низ рамница кој ја поврзува државата со граничен премин на ЕУ“ , реагира Драган Вељанов, НВО активист кој подолго време во јавноста се залага за реконструкција на патот.

Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски при последната посета на Пелагонискиот Регион минатата недела рече: „Во овој момент, размислуваме на динамичките планови да го завршиме патот Прилеп-Градско, секако размислуваме на автопатот Прилеп-Битола и на изградбата на експересниот пат Битола-Меџитлија. Во целиот овој регион се работи и ќе ги следиме состојбите, колкав е бројот на превезени патници, на стока, на возила по овие рути, зашто ако е потребно потоа треба да се направи предимензионирање, отворање на нови рути“, рече Бочварски.

При неговата посета во Битола во септември 2020, најави дека уште во октомври истата година преку ЈП за државни патишта ќе се објави тендер за рехабилитација на патниот правец од Битола за Меџитлија, и дека веќе се врши проектирање на нов екпресен пат со обиколница од Битола за граничниот премин.

Во Годишната програма на ЈП за 2021 пишува дека ако се обезбедат средства за тековната година се планира да почнат со изградба на експресниот пат. Во известувањето на претпријатието за намера за изведување на проект за експресен пат А3 делница Битола-граничен премин, пишува дека вкупна должина ќе биде 22,15 километри.

„Во време на изработка на овој проект, целокупниот (лесен и тежок) транзитен сообраќај на релација од граничен премин Меџитлија кон Битола, а потоа кон Прилеп или кон Ресен и Охрид, минува низ центарот на град Битола или по некои магистрални градски улици, што многукратно го зголемува и отежнува нормалното функционирање на локалниот градски сообраќај и ја загрозува животната средина и квалитетот на живеење на населението. За надминување на оваа состојба се јавува потреба од определување на сосема нов патен правец“, велат од ЈП за државни патишта.

Во меѓувреме, не проработи ни железничката линија од Битола за Грција иако веќе е одбновена од пред две години, а поставени се и тараби за безбедност. Не се отвори ни граничниот премин Маркова Нога, за што секако влијание имаше и пандемијата и намалениот број функционални гранични премини меѓу двете држави.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-patot-bitola-grchka-granitsa-ne-se-krpat-ni-dupkite-a-nov-ekspresen-pat-ostana-samo-vo-vetuvanata-od-pred-dve-godini/
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 15-Apr-2022 at 22:42
ЈАВНА РАСПРАВА ЗА ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ДО МЕЏИТЛИЈА


Денеска во Битола се одржа Јавна расправа по Студијата за оцена на влијание врз животната средина на Проектот „Изградба на државен пат А3,делница Битола-Меџитлија“.Со проектот се предвидува изградба на нов експресен пат Битола-граничен премин Меџитлија со вкупна должина од околу 22,15 км. Надлежен орган за одобрување на проектот е Министерството за животна средина,а инвеститор на проектот е ЈП за Државни патишта.


„Проектот е од јавен интерес и е дел од државната патна мрежа,насловен како А3, меѓутоа оваа делница е исклучително значајна и важна затоа што е дел и од Европскиот коридор 10 Д којшто е врска со коридорот 10 низ Вардарската долина, понатаму гранката 10 Д кон Пелагониската котлина и се поврзува кон Р.Грција“, рече Јоже Јовановски, раководител на Одделението за заштита на животна средина и социјални аспекти при ЈП за Државни патишта.


На јавната расправа присутни беа и проектантите од Градежниот институт „Македонија“ и експерти од животната средина. Студијата е изработена врз база на посети на терен,на искуствата и на база на основите кои што ги дава Законот за животна средина.

„Разгледувани се 12 варјанти, од аспект на тоа како ќе влијае врз животната средина, од економски и социјален аспект, од сообраќаен аспект и од аспект на важноста на патот со поврзување со Коридорот 10 Д, какао и ваше сообраќајно вмрежување со меѓународната сообраќајна мрежа“, рече експертот Љупчо Аврамовски.


Проектот е во финална фаза, после презентацијата на Студијата присутните имаа можност да дадат забелешки и сугестии со цел истиот да се финализира, а ЈП за Државни патишта и Владата да отпочне постапка за изнаоѓање на средства за изградба на овај патен правец.



Link
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 16-Apr-2022 at 00:08
Уште некоја слика:





Ова би требало да е пресекот со патот Битола-Логоварди:






Edited by Théoden - 16-Apr-2022 at 00:10
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 01-Sep-2022 at 12:08
Ми звучи повеќе ко реклама, кога ќе го прочитате последниот пасус.

Патот од Битола до Меџитлија ќе добие нов лик што ќе отвори можности

Битолчани можат да здивнат. Започнуваат градежните активности за санација и рехабилитација на патот од Битола до граничниот премин Меџитлија. Овој многу значаен пат кој го користат битолчани, жителите на околните градови во Пелагонија, на пограничните македонски села и посетителите од Грција, во следните неколку месеци ќе добие сосема нов лик.

Во должина од 15 километри ќе биде поставен нов коловоз, за првпат откако патот е изграден.

Современата патна инфраструктура ќе отвори нови можности за Кравари, за развој
на туризмот, на угостителски и сместувачки капацитети кои позитивно ќе влијаат на локалната економија, изјави првиот човек на СДСМ Битола, Драган Крајовски.

Изминатите две години Владата предводена од СДСМ инвестираше во битолскиот регион во реконструкција на патот кон Ниже Поле и ски центарот Стрежево, како и патот до Магарево. Сега се работи на патот до грчка граница.

https://novamakedonija.com.mk/makedonija/republika/patot-od-bitola-do-medjitlija-kje-dobie-nov-lik-shto-kje-otvori-mozhnosti/
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 01-Sep-2022 at 12:18

Станува збор за веќе постоечкиот пат, не за новиот експресен пат кој треба да се изгради.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 01-Sep-2022 at 15:13


Знам, затоа ме зачуди, нема никаква најава за експресниот.
За сè има вторпат
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 01-Sep-2022 at 17:26
Za noviot tek doprva ke se oficijalizira i ako vekje toa stvarno se sluci , za sega nema nisto sigurno , ubavo bi bilo i vekje postoeckiot da se sredi zosto e vo mizerna sostojba.. dodeka noviot se ceka ke pominat uste godini.
Robotocis
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 14-Jun-2023 at 14:55
Моментално се реконструира постоечкиот пат. Започнато е со нанаесување на првиот слој асфалт од граница кон Битола. Да се надеваме дека за разумно време ќе биде завршено.
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 11-Sep-2023 at 10:39
Од меџитлија кон Битола моментално се нанесува вториот слој од асфалт, на постоечкиот пат.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 11-Sep-2023 at 10:47
Се враќав од Грција некаде првата недела на јуни, тогаш беше само изгребан асфалтот, и дури сега нанесува втор слој? Секоја чест на брзината, кај и да е, ќе се обележи со хоризонтална и вертикална сигнализација пред да бидеме примени во ЕУ, некаде околу 2050 година.

Edited by Џоле - 11-Sep-2023 at 10:47
За сè има вторпат
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 13-Sep-2023 at 12:09
Чекаа првиот слој да легни
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 20-Dec-2023 at 20:24
По 40 години патниот правец Битола–Меџитлија за прв пат е рехабилитиран!

Рехабилитиравме 12.7 километри со средства обезбедени од ЕБОР во висина од 3,27 милиони евра. Ширината на оваа патна делница е променлива и се движи од 6 до 6.5 метри. Заедно со премиерот Ковачевски и министерот Бочварски официјално го означивме пуштањето во сообраќај на овој патен правец кој води до граничниот премин Меџитлија и кој е главна артерија за проток на сообраќај помеѓу двете соседни земји.


https://www.facebook.com/drzavnipatista







За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.