build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Сообраќајни правила, етика и казни

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 17-Feb-2019 at 16:48
сигурно толку разработена апликација како хаковава е резултат бидејќи имаат и 7 милилни туристи годишно хрватите, па гледаат што помалку да има залутани по улици заради разни проблеми или потреби ете бар во и околу сообраќајот, но дека се од нас на ова поле попедантни тоа е сигурно, иако и кај нив се возат асли стари автобуси!

инаку имале и АМСМ андроид ап но секнал некаде попат, веројатно сфатиле дека не е само да склепаш нешто туку дека тоа треба и да е функционално [1][2] значи немало простор за апгрејт туку морале да одат со нова апликација [3] што покажува колку озбилно си ја разбрале работата во овој век, одговорност која ја надминува компјутерската програма како рамка а што би значело и оператори кои веруваат и даваат се' од себе за да апликацијата функционира преку постојано одржување и надградување, но прашање е дали истата и воопшто сеопфатно покрива се' околу сообраќајот што би им било потребно како информација на возачите, но да речеме ова ќе им биде опомена како да извадат/понудат максимум од една ваква алатка ... ако вакво нешто е проблем или не е норма, што пак имплементација на V2X системи [1][2]

но АМСМ ако се приватни та и не треба да се очекува многу од нив, но тогаш РСБПС требаат да извадат државна мобилна апликација во која ќе бидат покриени сите сообраќајни информации АКО законски се обврзани сите засегнати учесници во сообраќајот да алармираат дека направиле застој некако, а корисно доколку возачите се обврзани телефон да им е на шалттабла, бонус и заради помал ризик него да се брцаат по џебови ако им ѕвони телефон, иако не ми се верува дека вака целосно би се решил тој ризик, него попрво треба некоја законска регулатива да е задолжително да се има телефон со гео-навигатор пред себе штом седнете да возите, а тоа наједноставно би било доколку е бесплатна смартфон апликација која освен геопозиционирање и алармантни сообраќајни информации би имала исто алармирање за природни или антропогени проблеми [1] идеално таквата апликација треба да е блокирана за користење рачно доколку е во движење, а се користи така само гласовно ...

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 17-Feb-2019 at 18:55

овие постови може сега не се најсоодветни како размисли, но бидејќи оваа тема не е воопшто атрактивна колку што треба да биде, па си земам за право (и во ваков момент кога незапамтената автобуска трагедија е сеуште примарна тема) да нафрлам разни идеи кои би ја подобриле безбедноста во сообраќајот, некои само иновативни некои инветивни, но пред се' потребно е да се укаже дека само стихојно или парцијално се работи на оваа тема без сеопфатна стратегија како постојано да бидат актуелизирани ризиците и решенијата во однос патната безбедност, за што постојат правила кои се тераат пенолошки на нозе, но со казни не се создаваат здрави навики туку моментална стравопочит, а заради што треба да се работи на етиката поактивно, иако за тоа треба време и едукативен напор што нема брзо да ги надмине постојните околности сред каубојски менталитет како што велам единствено чаре е бар привремено rfid учипување на регистараски таблички , но за жал онаму каде е логично и неопходно да се користат rfid тагови то не се најавува туку трендовите одат строго конзумерситички! дека ова е ризик како мас контрола точно, но има начин како да биде сето ова безболно и помалку ризично па ваква норма да важи за сите оние кои имаат над три сообраќајни прекршоци кои во меѓувреме ќе се уловат преку камери и сообраќајна полиција откако ваква норма стане реалност!

во овој контекст како иновација која како задолжителна норма би ја зголемила безбедноста кај јавниот патен превоз на патници би посочил дека денес веќе постои начин како дигиталните тахографи да се врзани во андоид апликација односно преку GPS би можело надминувањето на параметрите да ги следи т.е. биде алармиран државниот инспекторат кој веднаш би излегол на увид по дашкам снимка и добие објаснување од возачот на автобусот зошто брзината е надмината на некој правец, нешто што пак особено е важно за кривините во кои неретко автобуси не намалуваат брзина нели спретни биле возачите или имале голема километража па можат да си дозволат како поискусни и по некоја импровизација, но од која во најмала рака коса им се крева на патниците, идеално пак би било кога ваква норма би била задолжителна за сите товарни и автобуски превозници а со тоа ризиците во сообраќајот заради немарност ќе бидат резервирани само кај несовесните возачи на автомобили, но комотно можат оние со пополнето конто со казни освен rfid и вака е-тахографски да се учипуваат на следна регистрација бар во рок од една година, за така конечно каубојските навики да се сведат на минимум (а само дечурлана и туристи да се главен ризик со кои катгории најлесно се излегува на крај преку екстра казни, туристите парично дечурланата општествено пр. губење право на некоја системска бенефиција)
еТахографи врзани за мобилна апликација за да можат да се следат преку гсм од страна

гсм активни - http://www.itsinternational.com/sections/transmart/products/digital-tachograph-for-smartphones-and-tablets/

блутут - https://www.fleet.vdo.com/products/dtco-smartlink-pro/

https://www.automotiveworld.com/news-releases/digital-tachograph-communicates-with-smartphones


Edited by Zelenikovo - 17-Feb-2019 at 19:00
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 17-Feb-2019 at 19:33

ако еден нов автобус е ~200k евра, та бил и половен, па и олдтајмер, зошто ваква опрема да не е стандард, но и да биде мониторирана така во секое време од државниот инспекторат за транспорт, цените се смешни во однос предострожноста која вака ќе ја имаат возачите на автобуси!
~130 eвра дуалсим гпс тахограф за да во секое време е покриена мрежа

https://www.eurodk.com/en/products/gps-trackers/teltonika-fm6320


~100 евра е дашкам, иако за автобуси би требало да се поскапи ко со две SD картици, што може да се заобиколи и со преснимување на крај од смена како и возачот и компанијата би имале по една копија заради ексивирање подметнувања или ескивирање инспекции

https://www.tested.com/tech/456565-best-dash-cam-your-car-costs-60/


~250-500-1000 евра ABS систем за кочење

https://economictimes.indiatimes.com/buses-trucks-will-need-to-have-anti-lock-braking-system-abs-for-better-safety/articleshow/20418473.cms



Edited by Zelenikovo - 17-Feb-2019 at 19:36
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 18-Feb-2019 at 13:44

Мерцедесите се ~200k евра, тие посекако имаат ABS стандардизирано во сите автобуси, но дали Сетра имаат ABS нема инфо, веројатно зависно која година на производство се, a изненадува што има багателни половни сетри, инаку разбравме кога е автобусот регистриан [1] но не и година на производство, или дали се истите рег.табли со тој кој лани се излизгал во Косово односно дали е истиот автобус, но со скорешниот дефект постнесреќата со друг автобус на истата компанија можно е да станува збор за дефекти кај повеќе автобуси, сепак ова никој од надлежните ниту го потврди ниту го демантира а останува за сега вака да се нагаѓа додека не излезат од МФС со вештачењето во јавност за потоа и МВР или Патниот Инспекторат при МТВ да даде целосен извештај, што аигурно и ќе се случи, но она што изненадува е колку сите врз возачот почнаа да вперуваат со прст иако не возел над дозволеното плус има сведоштво од патник дека му се блокирал воланот, значи Ги Почитувал Правилата од кој аспект нема да биде законски казнет иако совеста не се пере ако сите му набиваат нему комплекс дека тој е виновен, иако главна вина (слично како при поплавата и обиколницата) излегува дека отпаѓа на проектот изведбата или надзорот при изведбата на автопатската инфраструктура, во случајов банките како што денес зачудено се констатира во напис на Фактор дали и не е така, во кој случај одговорноста е на државата прво што пуштила во оптек така обезбеден автопат, а второ зошто не се правеле ревизии од следнта гарнитура, ко што сега оваа правеше за проектите на своите претходници, казната во овој случај веројатно ќе нема за никого како што не чувме за одговорност заради недоносениот проект на обиколницата при последната скопска поплава, но кај банкините на автопатот има нелогичност ако се правени и поставени по стандард, но да не преудицирам да почекаме на официјален институционален извештај!

https://faktor.mk/gi-ubi-li-zashtitnata-ograda-15-patnici-vo-avtobusot-na-durmo
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 18-Feb-2019 at 17:55

конечно на Македонско Радио 1 кажаа дека автобусот е стар 18 години односно произведен 2001-ва, и тоа отсечно како нафрлена информација како џингл во музичка програма, значи до сега невиден келеперлук во однос информирањето, но не на новинарите туку на властите кои бар експертски можеше да ја информираат јавноста во кој се правец треба и оди истрагата, дали анализите од вештачењето ќе се споделат одма со неа или ќе се лака да заврши истрагата на обвинителството, речиси како намерно да го држат Народ во вакум за да се дефокусира од трагедијата, наместо оваа тема да биде актуелна на прав начин низ континуирани јавни дебати и анализи, веројатно побитни им се други работи а кога ќе имаат време ќе се посветат на темата, синкир има нешто поактуелно од ова, и ајде Сочувството вака се релативизира туку и шансата да се отвори поширока дебата за безбедноста во сообраќајот воопшто!

а сетра автобусите како што може да се најде на нет, поновите модели од 2006-та имаат и ESP и ABS и ASR систем [1] но постарите модели немаат, а и шасијата не изгледа дека би издржала превртување на кров стр.13 [2] чудно ако се има предвид дека станува збор за бренд на Даимлер [3]

бидејќи сакаме во еу, стандардизација како онаа од првава фуснота посекако ќе биде обврзувачка, прашање е само дали кога и во каква европа ќе влезе Македонија!?
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 04-Aug-2020 at 01:52



https://infomax.mk/wp/вештак-за-дурмо-турс-на-три-автобус/

се прашувам дали сторија Итно вештачење и на другите превозници
логично ако еден терал вака сигурно и други имало!?
прашање е дали и во еу се случуваат вакви појави, и те како!

EU Tens of thousands of frauds registered annually
https://ec.europa.eu/transparency/regexpert/index.cfm?do=groupDetail.groupDetailDoc&id=27718&no=7

но дека со вондредни технички ќе се реши целосно ваква шема тешко
евентаулно Автопатска Полиција да разместува постојано вифи-Радари
но и Камери кои преку постојано ќе вршат брзински надзор

~

ДИГИТАЛЕН ХАК

Q: is it possible (in some way...) to be able to go with 100 km / h and tacho registers only 90? So when you go 75 lets say your real speed is 85. It doesnt sound too illegal, because either way if the speed cam catches you it doesnt matter what the tacho says

A: Yes, but of course its not legal. There is a tolerance of 2% that is allowed to compensate for tire wear, tire pressure, etc. The K, W constants need to be put way higher than 2% to reach 100.Another problem is that the odometer will not show the correct km anymore, I've heard drivers say that at 1000km there will be a +- 60km difference. So when the police stops you they will see that and you can get a pretty big fee for this. If the truck can be manipulated with magnet then they will say that is the problem and they will force you to go to a service and change it, on top of that a aprox. 4000euro fee.Let's not speak about the truck fuel consumption...A lot of business owners opt to put their trucks at 85km/h to get better fuel consumption, I've heard numerous people say that by doing this, the truck of course will consume less and with that money he can pay the driver for example... Where you from ? [1]

~

АНАЛОГЕН МАГНЕТЕН ХАК


The rate of tampering was as high as one in four trucks stopped during an April operation on the M5. It included one truck in Botany with a speed limiter reconfigured to allow speeds of up to 193km/h, prompting Highway Patrol Commander Superintendent Stuart Smith to launch a tirade on the industry, asking "What will it take for some of these companies to abide by the law? Another triple-fatal crash? Another family's life destroyed?'' [1]

Figures from the Central Motorway Police Group show that 30% of non-UK registered trucks - mainly from Eastern Europe - subjected to targeted checks in the first quarter of this year were found to be using a magnet. [1]




More sophisticated ways to interrupt the signals sent to the digital tachograph have also been created, including the use of magnets located near the gear box. This interferes with the recording equipment and can show the vehicle at rest when actually in motion. Furthermore, the use of a magnet will interfere with the anti-lock braking system and will bypass the speed limiter - thereby allowing the vehicle to attain any speed. This also means none of the controls on the dashboard will be operational. In the UK, VOSA and the police have stepped up their enforcement activities and drivers found to be using a magnet, or any other method, to falsify their drivers’ hours records are now facing prohibition and fixed penalty notices and/or arrest. %%%


ЧАРЕ GSM+GPS НАДЗОР


%%% 3.2.1 EU legislation to Counter Tachograph Fraud

The European Commission has launched a new proposa to revise the tachograph legislation to make fraud more difficult. During the consultation phase leading to the legislative proposal, representatives of both employers and employees jointly stated that:
‘The tachograph should be made effectively resistant to fraudulent manipulation so that the device provides the reliable and trustworthy data on driver activities that is crucial for its functions‘. A number of measures are proposed. One is making use of satellite positioning to replace manual recording by automatation and to monitor freight in the logistics chain. Another measure included to reduce fraud is a higher standard demanded of the workshops which install and calibrate the tachograph. The European Commission’s impact assessment showed that seals to tachographs are still far too easy to manipulate. Seals are meant to detect by visual inspection any tampering
with the mechanical interface between different parts of the tachograph. The Commission will give a mandate to the European Committee for Standardization
(CEN) for developing European standards for seals to be used on tachograph systems.

Moreover, the driver card will be merged with the Driving Licence to prevent driver cards being handed easily to other drivers.

This new package follows on from measures adopted in January 2009 which aimed specifically at detecting and preventing abuses of the system. In particular they required Member States to develop dedicated equipment and software that can be used to analyse the data from the digital tachograph. A Commission Recommendation sets out best practice guidelines for national control authorities when carrying out checks of vehicles and the recording equipment, whether at roadside, at company premises, or at workshops. Manipulating the tachograph is considered a very serious infringement in EU legislation,
with sanctions going up to the loss of the Community licence and the right to operate a road transport undertaking under Regulation (EC) No 1071/2009.


a) ECR/TISPOL

The ECR/TISPOL Tachoweb Working Group (TWG) undertakes a number of different activities to support fighting fraud. It has created a manual which is aimed
specifically at enforcers and includes up-to-date information on digital tachograph fraud and reports on new cases. ]b\The working group has also organised master classes on tachograph fraud involving control officers and enforcement managers from different EU countries with the objective of sharing and augmenting the knowledge on fraud and tachograph manipulation. The workshops allowed officers to discuss different experiences and enforcement techniques. They also involve practical work looking at best practice in roadside checks and an overview of manipulations including indications and clues for investigation and different vehicle devices.

b) The Netherlands

Due to the increased concern about the magnitude of (digital) tachograph fraud, also based on the experiences gained during the TWG tachograph fraud master classes, the decision was made in the Netherlands that all enforcement staff, inspectorate as well as police, should undergo a dedicated training on tachograph fraud. The training takes several days and is composed of both theoretical and practical education completed by a test.

Recommendations to Member States

•      Ensure that enforcement officers are equipped with the knowledge and equipment to be able to spot fraud and prevent it from occurring.
•      Establish “hotlines” so that drivers and operators can report suspected fraudulent, illegal and non-compliant behavior.
•      Ensure that risk systems include not only tachographs and driver’s hours non-compliance, but also other risk areas which present a risk to other road users such as overweight vehicles and defective vehicles.
•      Establish effective data sharing arrangements between agencies within Member States.
•      Actively participate in the TWG communication network by appointing a contact person whose task it is to communicate the fraud details (figures and findings) to the TWG network.
•      Provide dedicated training to the involved enforcement staff.
•      Implement and execute severe, dissuasive and deterrent sanctions for tachograph fraud infringements (See also the Annex IV infringements Regulation 1071/2009/EC).


Recommendations to Employers
•      Report suspected fraudulent or non-compliant behaviour to the relevant agency
•      Promote a safety culture and demonstrate commitment to same
•      Promote education/train drivers on work, drive and rest time regulations and on the proper use of the tachographs thus minimising inadvertent breaches of the rules
•      Promote best practices and raise awareness about the importance of tackling fraud.
•      Keep drivers cards at work so no other HGV driving is done in the spare time
•      Give bonuses for compliance
•      Work with enforcement officers and member associations to identify and eliminate the causes of tachograph fraud
...

3.1.1 New Proposals on Technology

The use of different analysis software across Europe
results in different interpretations and therefore different enforcement practices. ‘The ways to download the data are provided in the regulation, together with guidelines for data interpretations, but the technical
design of the downloading and interpretation tools are left to Member State responsibility. The recording equipment is not supposed to evaluate if there are infringements of the drivers’ hours regulation. It is only supposed to record data without evaluating it; interpretation of the data is up to enforcers, drivers/ operators.’ Consequently, ‘there are large disparities among Member States regarding the capacity and the efficiency of enforcer’s instruments for road side and company checks.’

The European Commission has launched a new proposal to revise the tachograph legislation with a view to improving the system, facilitating better enforcement of the social rules and reducing unnecessary administrative burden. In relation to the standardisation of tachograph equipment, the consultation informing the new proposal highlighted ‘an acceptance of the need for some minimum standards to be set by regulation, alongside scope to innovate for tachograph and other manufacturers beyond these minimum standards.’ Further improvements in the
technology aimed at making road side checks more efficient were also envisaged and supported.

A number of the changes to be implemented through the proposed Regulation offer the potential to further harmonise and improve the existing tachograph system.
These include:
•      ‘Remote communication from the tachograph
for control purposes (Article 5): this measure will give control authorities some basic indications on compliance before stopping the vehicle for a roadside check. Compliant undertakings will avoid unnecessary roadside checks and could thereby benefit from a further reduction of administrative burden.’
•      ‘Automated recording of precise location through GNSS (Article 4): this provision will give control authorities more information for
checking compliance with social legislation. By using automated recording, it will also help to reduce administrative burden.
•      Ensure integration of digital tachograph in Intelligent Transport Systems (ITS) (Article 6): by providing for a harmonised and standardised
interface of the tachograph, other ITS applications will have easier access to the data recorded and produced by the digital tachograph.
...

3.2.1 EU legislation to Counter Tachograph Fraud

The European Commission has launched a new proposal to revise the tachograph legislation to make fraud more difficult. During the consultation phase
leading to the legislative proposal, representatives of
both employers and employees jointly stated that:
‘The tachograph should be made effectively resistant
to fraudulent manipulation so that the device provides the reliable and trustworthy data on driver activities that is crucial for its functions98‘. A number of measures are proposed. One is making use of satellite
positioning to replace manual recording by automatation and to monitor freight in the logistics chain. Another measure included to reduce fraud is a higher
standard demanded of the workshops which install
and calibrate the tachograph. The European Commission’s impact assessment showed that seals to tachographs are still far too easy to manipulate. Seals are
meant to detect by visual inspection any tampering
with the mechanical interface between different parts
of the tachograph. The Commission will give a mandate to the European Committee for Standardization
(CEN) for developing European standards for seals to

https://www.lapri.org/sites/default/files/Report7_final.pdf

3.2.6 Road speed limiters

The disablement of speed limiters is widespread amongst the commercial vehicle population. There are many types of device on the market and newer vehicles are fitted with limiters that operate through the vehicle’s engine or other management electronics. Some drivers/operators disable the limiters completely, others manipulate the speed at which they operate. The methods of disablement are as many as there are systems. In general, they tend to have two things in common:
· the control units require power to operate
· information of vehicle speed is obtained from the tachograph.

Stopping, or adjusting the calibration of, the tachograph has an effect on the
speed at which the limiter operates. In the latter case, reading the tachograph
chart in isolation will indicate that the speed limiter might be operating although this may well be at the incorrect speed.

For this reason, never make assumption about the behaviour of the vehicle by
analysing the tachograph chart until the entire system, and the veracity of the recordings, has been verified.

3.3 Tachograph and speed limiter manipulation

The investigation of a serious road traffic collision involving a commercial
vehicle fitted with a tachograph and/or a speed limiter cannot be complete unless an in-depth examination of these systems has been completed.

More and more operators are fiddling with the systems in order to squeeze a few
more Kph or more driving hours out of the vehicle to increase profitability.
Excessive speeds are disguised by altering the tachograph calibration settings, while excessive driving time is disguised by disabling the tachograph.

Despite EC requirements for diagnostic tachographs designed to indicate power
and signal interruptions, the determined operator has developed various methods to overcome these safeguards. Some are very basic while others are very
complex.


A collision reconstruction involving a tachograph calibration and chart analysis
would be incomplete if the integrity of tachograph system had not been
investigated. A thorough examination would reveal whether the system had been
interfered with. This may suggest that the driver who has apparently had plenty
of daily/weekly rest may well have been driving continuously for long periods, so becoming dangerously tired.

This could provide valuable information to an interviewer, especially in collisions where there appears to be no apparent cause.

A ‘Guide to Tachograph and Speed Limiter Interference’ has been produced to
assist examiners deal with what is, sometimes, complex interference with the
equipment. It includes chapters on each type of tachograph and speed limiter and
vehicle manufacturer.
The chapters include breakdowns on the systems in
current use, as well as information on known methods of interference.
The manual is designed for use by any authorised enforcement officer during the
examination of a tachograph/speed limiter system, to enhance their ability to
discover any illegal interference. It has the capability to be updated by the use of information from the manufacturers as well as officers in the field.
The manual is being adopted by the ACPO Roads Policing Committee and will
be circulated by each force in accordance with their own internal policy [1]


Edited by Zelenikovo - 04-Aug-2020 at 01:53
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 04-Aug-2020 at 15:53
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.