build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 394041
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 30-Jul-2021 at 09:54
Originally posted by гитардемон

Имав и јас некакви слични идеи пред некое време, но со оглед на брзината на пругата, едноставно е неисплатливо. Порано, возот застанувал низ селата, кои патем не ни имале друмски пристап до Велес/Штип/Скопје (оти или немале кола, или патот бил крш). Сега, тие села скоро немаат жители, а има прескап автопат кој те носи до Скопје за 40 минути. Едноставно возот нема смисла ако не е експресен. А за да биде експресен, треба да е многу побрз и поскап - па се враќаме на она другото, нелегален таксист за 200 денари ќе те однесе од Штип до Скопје, што ќе ти е воз?


Нека бидат експресни - з'ш да не.Никој не би имал против од Куманово до Битола/Гевгелија да е 2:45 -3 саати (автобус околу 4 - 4:30) или Кочани - Кичево 4:15 (значи само главните станици и со моменталните времиња на патување, нормално под претпоставка да е се ок).
Со префрлање во Велес од Битола до Гевгелија 3:15-20, Гевгелија - Кочани 2:50, Кочани - Битола 3:30 (автобус 4).
Скоро во сите случаи предност со време пред автобускиот превоз, за автомобилски смешно е за споредби.

Зато напишав "во нормална држава"

Имам впечаток дека на властите досега
(било која) им е во прилог хаосот поради разни причини, да не отворам дополнителни теми.
Еве сличен пример, моментално линијата од Охрид кон Свети Наум ја возат мал милион "превозници" и никој од одговорните со прст не мрднал иако една од постојките е на 3 минути од општинската зграда.

Досегашниот превозник ги откажа и ги предаде линиите (Трпејца и Св. Наум), општината наводно имаше некаков тендер за оваа линија па наводно ја доби Ина (Пупе) Компани или Мики Компани, зависно на кое возило читате и сега и тие и уште еден куп без дозвола возат по принцип - `да се наполнит и тргвиме`.***** возен ред...Ќе видиме во октомври дали ќе бидат стабилизирани.

Edited by Тркало - 30-Jul-2021 at 09:55
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 24-Oct-2022 at 11:13
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 03-Dec-2022 at 18:14
Железничката станица во Скопје „плаче“ за реновирање, патниците се жалат дека условите се очајни







Платформи, чекална, ескалатор, тоалет. Оваа табла со патоказ ќе ве пречека на самиот влез од централната Железничка станица во Скопје, но иако убаво напишано и означено со стрелки, ништо од ова не функционира. Ходниците кои се студени и делумно осветлени како ги изело времето, а чекалната која едно време беше полна со патници сега е затворена. Само еден, до два шалтера работат од билетарата, на која пред години и години се чекаше и ред и по 15 минути за да се купи билет. Ликот на една држава е железничкиот сообраќај, но тој во Македонија како да е заборавен во минатото. Граѓаните се жалат дека ова на ништо не личи, и државата мора да покаже сериозност и да ги подобри условите.

Условите кои ги нуди железничкиот сообраќај не се за поздравување, зашто времето ги изело добрите услови кои треба да ги има една држава. Ова е катастрофа. Ако вака продолжат возот ќе го изгубиме на некоја пруга, велат патници во изјава за Алфа.
Дека возовите доцнат и по 10 часа, алармираат патниците па така патничкиот воз кој од Скопје пред само два дена тргнал во 14:30, во Битола пристигна синоќа 30 минути по полноќ. Патувал и повеќе од 10 часа, бидејќи бил запрен на железничката станица во Богомила. Според надлежните, причина била расипана локомотива на товарен воз во близина на Слепче, и пругата била блокирана.

Последна реконструкција беше извршена кон крајот од мај 2018 година, каде покрај главната во Скопје, беа реновирани станиците во Битола, Гевгелија, Демир Капија, Градско, Велес, Чашка, Прилеп, Неготино, Табановце и Богомила, со средства од ЕУ.

Железничката станица во Скопје беше реконструирана со 2,6 милиони евра преку ИПА програмата, а со дополнителни 2,5 милиони евра беа модернизирани останатите објекти на Македонски железници.

https://alfa.mk/железничката-станица-во-скопје-плач/
Carpe diem
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 872
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 03-Dec-2022 at 19:39
„Платформи“


За почеток, една инвестиција од невероватни 5000 ден (85 евра) за чистење и менвање сијалици одма ќе ја подобри ситуацијата.
Ама со кое лице некој би се дрзнал на оштети некој кутар директор за половина вечера...


П.С. Моментално не сум во СК да би орагнизирал, ама една волонтерска герила акција од неколку часа за чистење и крпење на Железничката би била добро буцкање за по медиуми

Edited by hcitrS - 03-Dec-2022 at 19:41
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 23-Oct-2023 at 11:53
Пропаѓа Железничката станица во Скопје – надлежните незаинтересирани



https://kanal5.com.mk/propagja-zheleznichkata-stanica-vo-skopje-nadlezhnite-nezainteresirani/a607213
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 394041

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.