build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 181920
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 29-Jun-2021 at 07:44
Германците ќе градат железнички тунел под центарот на Франкфурт

Планирана е нова брза железничка станица под постојната железничка станица во Франкфурт.

Дојче Бан објави дека, по спроведената физибилити студија, сака да продолжи со детално планирање.

Проектот вреден повеќе милијарди евра се очекува да трае околу десет години, а компанијата го опишува како основа за железнички транспорт што не ја загадува средината.

Железничката станица во Франкфурт е важен центар на германската железничка мрежа и споменатиот проект значително ќе го зајакне.

Станицата е пренатрупана бидејќи преку неа минуваат околу 1.250 возови дневно, а Дојче Бан вели дека со новите капацитети ќе овозможат минување на дополнителни 250 возови на ден.

Дојче Бан се надева дека новиот проект ќе го реши и проблемот со честите доцнења на возовите што минуваат низ станицата во Франкфурт, додека меѓуградските возови треба да поминат низ Франкфурт во просек за осум минути побрзо.

Постојната станица ќе биде наменета за регионалните возови, а четири нови платформи изградени 35 метри под земја ќе се користат за долги растојанија.

https://kanal5.com.mk/germancite-kje-gradat-zheleznichki-tunel-pod-centarot-na-frankfurt/a481446

Edited by stef4o - 29-Jun-2021 at 07:44
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 07-Oct-2021 at 09:25
Вилнус, Литванија



Name: GREEN CONNECT (Railway station & surrounding area redevelopment)

Use: Transportation hub / public spaces

Status: Architectural Contest winner project

Architect: Zaha Hadid Architects

Construction: 2023 - 2026

Zaha Hadid architects has won the architectural competition and designed 46-metre-wide bridge with a curved timber roof for Vilnius railway station as part of a renovation project called Green Connect. Green Connect is being carried out to modernise the station and the adjacent public square, offering improved public spaces and links throughout the city. The redesigned station will form part of the new Rail Baltica high-speed rail network.
















За сè има вторпат
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 07-Oct-2021 at 10:08
Во Брно (Чешка) се планира релокација на Главната Железничка Станица од строгиот центар кон кварталот Трнита. Сегашната станица ќе се трансформира во парк додека сегашната Долна Станица (претежно користена од карго возови) ќе се трансформира во Главна. Рокот е до 2035 а проектот ќе чини 1.8 милијарди евра.








ಠ_ಠ
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 21-Oct-2021 at 08:43
Интересен напис...

Како брзите возови ја убија Алиталија



Податоците кои во 2019 ги објави италијанската државна железничка компанија Феровие дело стато покажуваат дека бројот на патници кои се возат со воз на главната бизнис рута меѓу Рим и Милано речиси четири пати се зголемил во последните десет години, од милион во 2008 на 3,6 милиони во 2018 година, пишува Си-ен-ен.

Алиталија ја убија брзите возови

Преку двет третини од луѓето кои патуваат меѓу двата града сега се возат со воз. Тоа е признание на италијанската мрежа на брзи железници која се смени во 2008 година. Патувањето од 600 километри меѓу Милано и Рим трае само два часа и 59 минути. Нормално, железничките станици се во центарот на градот и нема потреба да се појавите многу пред пристигнувањето на возот – вратите се затвораат две минути пред тргнувањето.

Ако го споредиме тоа со минималните половина час возење до римскиот аеродтом Фјумичино, пријавувањето 90 минути пред тргнувањето, еден час во воздух и слетувањето надвор од Милано, бидејќи најблискиот аеродром Линате е оддалечен околу 20 минути возење од градот, очигледно е зошто луѓето се одлучуваат за воз.

Знаејќи дека италијанскиот национален авионски превозник згасна на 15 октомври (ќе го замени новата компанија Италија траспорто аерео), се поставува прашањето дали брзите железници ја убија Алиталија.

Галиети мисли дека да: „Алиталија беше птица со скастрени крилја од самиот почеток, за еден меѓународен превозник беше премногу фокусирана на домашниот пазар“.

Нормално, на некој начин тоа беше логично бидејќи Италијанците главно одмораат во Италија, а посетителите сакаат да ги откријат знаменитостите на нивната земја. Слетувањето во Милано, па потоа во Наполи или Рим е природниот чекор за луѓето кои доаѓаат од земји како САД, каде патувањата со авион се вообичаени. Но, според Галиети, тој домашен фокус значи дека Алиталија беше чувствителна на конкуренцијата кога почна револуцијата на евтини летови, а потоа и на брзите возови.

„Гаден коктел“

„Беше тоа гаден коктел. На домашниот пазар имаа огромна конкуренција на нискотарифни авиопревозници и возови. И самиот, ако морам да одам во Милано, Торино или во Венеција, одам со воз, како и многу други. Фречароса, еден од брзите возови, вози од центар на град до центар на град, не слетува 30 километри надвор од предградијата. Тоа беше ужасен натпревар за Алиталија“, вели Галиети.

Денешниот систем на големи брзини е далеку од железничката мрежа од италијанското минато во која возовите беа спори, застарени и постојано доцнеа. Постојат дури две компании на брза железница. Трениталија, државниот оператор, ги има возовите Фрече (Стрели): Фречароса, Фречабјанка и Фречаарџенто (со црвена, бела и сребрена вбоја), од кои секој покрива дел од Италија, приближно на буквата Т долж северниот дел на земјата, а пото право низ италијанскиот полуостров. Најбрзите возови Фречароса можат да возат со брзина од 360 км/ч.

Во меѓувреме и приватна компанија, Нуово траспорто виџатори, ги придвижи своите возови Итало во 2012 година, покривајќи 54 града секој ден. Италија е единствената држава во светот која има два оператори на брзи возови. Исто така е дом на првата светска услуга на товарен сообраќај со големи брзини, која вози меѓу Болоња и Мадалони во Кампања за само три и пол часа.

Железничките патувања се субвенционираат па цените се скромни

Цените се релативно скромни бидејќи железничките патувања се субвенционираат. Галиети смета дека цените се умерени во споредба со Франција, Германија и Швајцарија. А искуството на возењето не е поинакво од искуството на воздушното патување. Секој патник мора да има резервирано место за да се качи, никој не смее само да влезе и да се надева дека ќе најде место. Патниците можат да го одберат своето место при купување на билетот и можат да собираат поени кои им носат статусни категории. И Трениталија и Итало имаат салони на своите главни станици за патниците кои се спремни да платат повеќе.

Карло Барбанте е еден од нив. Директорот на Институтот за поларни науки на универзитетот Кафоскари во Венеција редовно патува во Рим со возот Фречароса.

„Попогодно е за сите. Ми се допаѓа пред сè помалата карбонска трага, но ми се допаѓа тоа што можам да се пријавам неколку минути пред тргнување, можам да се движам низ возот и да се чувствувам многу безбедно и пријатно“, вели Барбанте.

Како климатолог, Барбанте секогаш патувал со воз. „Ако се обидуваме да ги увериме луѓето дека треба да го намалат својата карбонска трага, мораме тоа да го покажеме со пример и да бидеме тие кои користат јавен превоз. Го чувствувам тоа како должност, возот е еден од најсигурните начини за намалување на штетните гасови“.

И додека Алиталиа го одлета својот последен лет, два нови господари на домашниот пазар на превоз – возовите на Фрече и Итало – од ден на ден јакнат.

https://www.mkd.mk/svet/analizi/kako-brzite-vozovi-ja-ubija-alitalija
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 181920

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.129 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.