build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[Р-1102] Скопје - Гевгелија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: [Р-1102] Скопје - Гевгелија
    Posted: 23-Mar-2009 at 18:18
Патот Р-103 се протега од Скопје, преку Петровец, Катланово, Башино Село, Велес, Градско, Неготино, Демир Капија, Миравци, Негорци до Гевгелија, а веројатно и до самата грчка граница кај Сехово (Идомени). Вкупната должина е 158km.
Тој е алтернативен пат на автопатите по најголемата должина на М-1 и добар дел од М-3 и за разлика од автопатите кои поминуваат покрај истите места, Р-103 поминува низ нив.
На некои сегменти Р-103 е всушност стариот магистрален пат и е во солидна состојба за својата намена, но на некои места каде стариот магистрален пат е искористен за доградба во автопат, Р-103 го претставуваат разноразни локални патчиња кои се слаби алки. Ова се разбира би требало постепено да се поправа (со докомплетирање на некои автопатски делници и со интервенции врз некои делници од Р-103), па во некоја догледна иднина да се надеваме дека патов ќе биде „на ниво“ по целата своја должина бидејќи нуди прекрасни глетки и уникатно возачко искуство. Така да не би бил само алтернатива на автопатот (која не е само како „резерва“ туку е и задолжителна за патишта со патарина ако не се лажам, но токму поради тоа не е во ред да има крајно субстандардни делници).




Edited by Cloverstack - 26-Mar-2009 at 19:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 23-Mar-2009 at 18:22
Минатата недела ја извозев делницата Велес-Градско. Во целина не е лоша со исклучок на еден дел на неколку километри јужно од Велес кој е во катастрофална состојба. Но не го документирав тој дел бидејќи тешко е човек да се сконцентрира на фотографирање кога вози по таква подлога. Остатокот како што може да се види од сликите е пристоен како за алтернативен пат.
Инаку патов го користат доста камиони, а патничките возила претпоставувам дека се повеќе локален сообраќај бидејќи автопатот и покрај патарините ми се чини дека е поекономична опција.

Патем, дали некој знае зошто би можел да е срушен надвозникот на слика бр.9?

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 23-Mar-2009 at 19:47
Претпоставувам дека бил со прениска висина, под која неможат да проаѓаат поголеми камиони или шлепери, кои како што кажа доста го користат овој алтернативен пат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 23-Mar-2009 at 19:51
Originally posted by Andrej_LJ

Претпоставувам дека бил со прениска висина, под која неможат да проаѓаат поголеми камиони или шлепери, кои како што кажа доста го користат овој алтернативен пат.


Во тој случај локалниот пат што предходно функционирал сега значи е прекинат. Малку ми е чудно некој да се нафатил на ваков потфат како што викаш андреј. Мое мислење е дека бил стар и се сруил или па статиката му дошла до неподносливо и "неоперативно" ниво, па сам се срушил, или па намерно е срушен пошто ионака е нефункционал а може некој да се зафрне и да го користи. Ама изгледа ни ја не сум во право пошто малку чудно е срушпен, тој средниот дел стои. А може и поради трасата на автопатот, па да сметал локалниов пат.


Edited by lslcrew - 23-Mar-2009 at 19:52
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 23-Mar-2009 at 19:55
PreviousПА ДА! Според мене тоа е обичен натпатник, кој можеби сврзувал две соседни села или ниви Big%20smile Некако премногу тесен ми изгледа (како да има една лента) за да биде класичен локален пат. Само погодувам...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 23-Mar-2009 at 19:58
Плус на крајната десна страна се гледа дека не е ни поврзан мостот со некаков можен пат (нема насип, мостот лебди). Веројатно е еден од оние запуштени, недовршени надпатници (такви има и на патот Гостивар-Стража кај Каменоломот и на Куманово-Кр. Паланка).
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 23-Mar-2009 at 20:19
Јас мислам да не е некој стар веќе непотребен пат за достава на некој напуштен рудник/топилница или било што Ме сфативте, да не поминувале оттаму некои суровини, од каменоломи или рудници. Имам забележано такви на многу места низ државата, кои потсетуваат на нешто од минатото, на страшна стара напуштена зграда. Мислам има по патот од Демир Хисар за Кичево многу такви, но појма немам. Знам дека има и од Битола до Велес сигурно на неколку места. Ова нели е дел од патот од Битола за Велес? Велес-Градско-Плетвар-Прилеп-Битола. Познат ми личи до негде патот.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 23-Mar-2009 at 20:25
Originally posted by гитардемон

Ова нели е дел од патот од Битола за Велес? Велес-Градско-Плетвар-Прилеп-Битола. Познат ми личи до негде патот.
Трасата на патов е напишана и нацртана во првиот пост, а сликите од вториот пост се од сегментот помеѓу Велес и Градско како што исто така е наведено.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 23-Mar-2009 at 23:59
Originally posted by Andrej_LJ

Плус на крајната десна страна се гледа дека не е ни поврзан мостот со некаков можен пат (нема насип, мостот лебди). Веројатно е еден од оние запуштени, недовршени надпатници (такви има и на патот Гостивар-Стража кај Каменоломот и на Куманово-Кр. Паланка).

Верувам дека е изложеното од Андреј
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 24-Mar-2009 at 00:08
Ама се гледа дека мостов е очигледно рушен и не може да станува збор за тоа дека е недовршен
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 24-Mar-2009 at 12:47
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by гитардемон

Ова нели е дел од патот од Битола за Велес? Велес-Градско-Плетвар-Прилеп-Битола. Познат ми личи до негде патот.
Трасата на патов е напишана и нацртана во првиот пост, а сликите од вториот пост се од сегментот помеѓу Велес и Градско како што исто така е наведено.


Значи дел од патот кој битолчани го поминуваат за да стигнат до Велес: Градско-Велес, и после Скопје. ОК, прашав не се бунете
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 10-Aug-2009 at 23:32
 

Луѓе гинат, надлежните не градат тротоари

Четирите жртви и десетиците сообраќајни несреќи во последните две години на таканаречениот „пат на смртта“ од Маџари до Катланово не се доволна провокација за надлежните конечно да ги обезбедат пешаците и да изградат тротоари. Населението од повеќе села, повеќе од 20 години ги моли и државните и локалните институции да изградат тротоари, но напразно. Или лажно им ветуваат или си ја префрлуваат топката едни на други. Во меѓувреме, луѓето со големо внимание се движат по коловозот и со страв ги испраќаат децата на училиште, оти по „патот на смртта“ јурат и автомобили и тешки камиони кои ја одбегнуваат патарината кај Петровец.

Претставниците на Иницијативниот одбор на жителите од 12 села сметаат дека Министерството за транспорт нема намера да им помогне околу изградбата на пешачка и велосипедска патека на регионалниот пат Р-103 од Маџари до Катланово. На 26 јануари, на тогашниот заменик-министер за транспорт, Љупчо Димовски, му го изложиле проблемот, по што тој им кажал дека писмено ќе ги информира што понатаму, но шест месеци подоцна одговор нема.

- По одморите ќе бараме прием кај премиерот Никола Груевски, а доколку и тој не не' прими повторно ќе го блокираме патот во знак на револт - вели Трајче Георгиевски, претседател на Иницијативниот одбор.Граѓаните и пред две и пол години го блокираа патот барајќи тротоари, но безуспешно.Од Министерството за транспорт се оградуваат од проблемот и ја префрлуваат одговорноста на Агенцијата за државни патишта и на општините низ кои минува патот.

- Во согласност со Законот за патишта, надлежна институција за управување, изградба, реконструкција и одржување на државните патишта е Агенцијата за државни патишта. Исто така општината, односно Градот Скопје може да побара на дел од државен пат кој поминува во населено место да бидат изградени тротоари, велосипедски патеки или паркинзи, при што зголемените трошоци ги сноси општината, односно Градот - велат во Министерството.

Агенцијата за државни патишта во повеќе наврати тврдеше дека иако се работи за регионален пат, за пешачки и за велосипедски патеки е надлежна локалната самоуправа, поточно општините Гази Баба и Петровец, на чии територии се протега. Општината Гази Баба лани од својот буџет издвои 6,6 милиони денари за изградба на пешачка и велосипедска патека на места каде што тоа ќе биде најпотребно. Поради тоа, Иницијативниот одбор се откажа од блокади и од бојкот на локалните избори.

- Општината нарача проект за пешачка патека на потегот од месноста Рампа во Маџари до Дрма во Идризово, кој ќе чини 500 илјади денари. Исто така, со соларни светилки се осветлени двата моста во населбата Гоце Делчев - вели Емилија Кипровска, портпарол во Гази Баба.Од Општина Петровец велат дека речиси целиот дел од патот кој минува низ нивната територија е покриен со тротоари од едната страна. Патот до Катланово е долг дваесетина километри и по него секојдневно минуваат илјадници возила. Тој минува низ Трубарево, Јурумлери, Идризово, Петровец, Ржаничино и завршува кај Катланово.

 
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 23-Jan-2010 at 21:37

„Патот на смртта“ чека проект за тротоари

Од општината Гази Баба велат дека веќе е во подготовка проектот за тротоари по целата должина на патот од месноста Рампа кај Маџари до селото Дрма по Идризово, кој се очекува да биде готов до крајот на годината




По неколку човечки жртви и сообраќајни несреќи во последните години на регионалниот пат Р-103 од населбата Маџари до Катланово, или познат како „пат на смртта“, сé уште никој не се заложил да ги обезбеди пешаците и да изгради тротоари. Овој проблем го нагласи Слободан Близнаковски, советник од ВМРО-НП, на седница на советот во градот наменета за советнички прашања, со што укажа на потребата што поскоро да се изградат пешачки и велосипедски патеки за жителите на населените места во овој регион.

Жителите со години се движат по коловозот, заедно со камионите и автомобилите, кои брзо возат по овој пат и со тоа ја одбегнуваат патарината кај Петровец. Голем проблем е тоа што патот минува низ повеќе населени места, како Трубарево, Јурумлери, Идризово, Петровец, Ржаничино и завршува во Катланово, а во сите нив е истовремено и главна улица, која ја користи месното население, додека тие што транзитираат возат многу брзо со своите автомобили.

- Со страв ги испраќаме децата до училиште, бидејќи со големо внимание треба да се движат по коловозот. Државните и локалните институции постојано си ја префрлаат топката едни на други околу надлежноста, а несреќите постојано се случуваат - велат жителите од Трубарево и од Јурумлери.

Тие имаат и иницијативен одбор на претставници од 12 села, но и нивната заложба е без успех.

Градоначалникот Коце Трајановски истакна дека тоа претставува акутен проблем во градот, иако тој дел е надвор од рамките на Генералниот урбанистички план.

- Ако може да имаме прилив на пари од данок на имот од тој дел од градот, може и да се потрудиме да им помогнеме на жителите. Проектот за пешачки патеки го правиме во соработка со општината Гази Баба. Ќе предложам во буџетот на градот за идната година да се предвидат финансии за да се изградат тротоарите - објасни Трајановски.

Од општината Гази Баба велат дека веќе е во подготовка проектот за тротоари по целата должина на патот од месноста Рампа кај Маџари до селото Дрма по Идризово, односно до крајот на општината, кој се очекува да биде готов до крајот на годината.

- За изработката на проектот се издвоени 500 илјади денари. На делот каде што има куќи ќе се градат тротоари од двете страни на коловозот, а онаму каде што не е населено само од едната страна - велат општинарите.

Од Агенцијата за магистрални патишта тврдат дека според Законот за јавни патишта тие немаат надлежност да градат тротоари, бидејќи тоа спаѓа под ингеренции на локалната самоуправа, односно на оние општини каде што овој пат се протега.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=123101023172&id=14&prilog=0&setIzdanie=21891
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2185
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 29-Sep-2010 at 20:27
Реконструиран патот Неготино - Курија

Со средства што Владата на РМ ги обезбеди преку Светската банка, а во рамките на имплементацијата на Проектот за реконструкција и рехабилитација на локалната патна мрежа на подрачјето на општина Неготино, градежната оператива на Гранит изврши реконструкција и рехабилитација на дел од локалниот патен правец од Неготино до Курија во должина од 3.460 метри. Градежните работи се изведоа според проект изработен од фирмата ,, Шамкаров партнер ,, од Скопје, а истиот беше ревидиран од Градежниот факултет.
     Пресметковната вредност за комплетна реализација на Проектот за реконструкција на околу 3,5 километри од патниот правец Неготино – Курија изнесуваше 18 милиони и 660.000 денари. Притоа, извршено е асфалтирање на коловозот со широчина од 5 метри со изградени банкини на двете страни од патот од по 1 метар, а исто така извршено е и одводнување на коловозот со изградба на неопходните одводни канали. Општина Неготино пак од сопствениот буџет ги обезбеди потребните финансиски средства за набавка и поставување на цевки во одводните канали, со единствена цел на сопствените на земојделски површини да им се овозможи непречен пристап до сопствениот имот. Според зборовите на одговорните во стручните служби на локалната самоуправа, останатиот дел од патот од Неготино до Курија се предвидува исто така да биде комплетно реконструиран, кога за тоа ќе се создадат потребните услови.

http://www.negotino.gov.mk/images/stories/9999/kurija_pat/slika_2.jpg



http://www.negotino.gov.mk


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 07:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 22-Sep-2014 at 22:06

Делница Идризово - Петровец

1


2


3


4


5


6


7


8


Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 22-May-2017 at 08:02
Неколку фотографии од стариот пат Велес-Градско, од пред два дена.


Few photos by me of the road Veles-Gradsko, the alternative route of the highway A1, from two days ago.











Обновен дел



Ова е во обратен правец, на враќање, се гледа дел од автопатот лево.





Edited by Џоле - 22-May-2017 at 08:20
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 22-May-2017 at 13:52
Џоле колку од прилика е обновено ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 22-May-2017 at 15:32
Само неколку километри се (3-5 км).
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 22-May-2017 at 21:10
Аха , белки тоа најлошото што е кај што е најпропаднат е санирано ...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 25-Apr-2020 at 11:03
ЈПДП: Поставено ново осветлување и видео надзор во старите тунели Демир Капија 1 и 2

Јавното претпријатие за државни патишта се грижи за безбедноста на учесниците во сообраќајот и информира дека на магистралниот пат А1, делница Демир Капија–Удово е ставено во пробна работа ново осветлување и светлосна сигнализација со ЛЕД технологија, како и опрема за видео надзор во старите тунели Демир Капија 1 и 2.

Осветлени се 877 метри со 296 тунелски ЛЕД светилки за јавно осветлување и 12 асиметрични ЛЕД рефлектори за осветлување на пристапно-излезните зони од тунелите.

Исто така, за управување со сообраќајот на влезовите во тунелите и пред тунелите поставени се два променливи светлосни знаци, за известување и доставување на информации за состојбата во тунелите. Во самите тунели, пак, на бетонските рабници од коловозот, поставени се 112 ЛЕД смероказни светлосни катадиоптри со бели диоди од едната страна и црвени диоди од другата страна.

За мониторирање на сообраќајот во тунелите поставени се 38 IP камери и 4 ротациони (PTZ) камери, кои преку оптичка комуникациска врска се поврзани со Контролниот центар во Неготино. Преку два 32-канални мрежни видео рекордери се врши 24 часовно снимање на целиот сообраќај, а физички, во реално време се врши мониторинг и контрола на сообраќајот преку четири Ultra HD LED 4K професионални монитори.

За непрекинато снабдување на осветлувањето и опремата за мониторинг, контрола и управување со сообраќајот во тунелите Демир Капија 1 и 2, поставени се два дизел агрегати со капацитет за напојување со електрична енергија за период од 48 часа.

Со поставувањето на ново ЛЕД осветлување, светлосна сигнализација и опрема за видео надзор, се подигна на високо ниво безбедноста на сообраќајот во старите тунели Демир Капија 1 и 2. За оваа намена Јавното претпијатие за државни патишта издвои средства во висина од 28.068.909 денари (без ДДВ).







https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.074 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.