build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жолта лента

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 345
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 10-Jan-2011 at 19:21


Датум: 10.01.2011, 09:21

Градот со реклами ќе „предава“ сообраќајна култура

Напролет, градската власт и ЈСП ќе организираат кампањи чија цел ќе биде едукација на населението за користење на крајните десни ленти, обележани со жолта боја, а наменети за автобусите и за такси-превозниците

Скопјани, преку рекламни кампањи, ќе се учат на поголема сообраќајна култура, да не возат во крајните ленти на булеварите и улиците, за да не им го отежнуваат движењето на автобусите и на таксистите. Градот и Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ напролет, за оваа цел и наменски ќе организираат кампањи чија цел ќе биде едукација на возачите околу користењето на бојосаните трети или четврти ленти од сообраќајниците.Тие со години служат за оваа намена, но никој не ги почитува правилата, и тоа е една од причините за зголемениот сообраќаен метеж.

Оваа замисла доаѓа откако пред две години пропадна идејата со гумените пречки, поставени во времето на градоначалникот Трифун Костовски, како „радикално“ решение, за олеснување на движењето на автобусите и на таксистите. Тогаш крајните десни ленти беа раздвоени со жолти пречки, но за кратко време идејата заврши неславно, токму поради сообраќајната некултура. Тие набрзо беа оштетени од несовесните возачи.

Според директорот на ЈСП, Мишо Николов, тој проект пропаднал затоа што физичките пречки биле гумени и меки и лесно се прегазувале, наместо да биле поцврсти и повисоки од 12 сантиметри. За него, сегашната замисла, за пребојосување на лентите, како и рекламно едуцирање, е вистинското решение кое ќе вроди со плод.

- На почеток е добро да се оди со кампања насочена кон совеста на граѓаните, а не веднаш со казни, бидејќи тоа предизвикува иритирачки ефекти. Жолтата лента е за јавниот превоз и за таксистите, а патничките возила ќе мора да им даваат предност на автобусите. На овој начин, како и со обнова на возниот парк, ќе се обезбеди брз и непречен јавен превоз - изјави директорот Николов.

Од Градот информираат дека ќе се бележат сите улици на кои ќе треба да се обезбеди радиус на вртење на автобусите и нивно престројување, како и на кружните текови што ќе се изградат годинава. На кој начин ќе се спроведува едукацијата, оттаму изјавија дека се' уште не знаат и дека размислуваат.

- Во опција се проектни форми кои с` уште заеднички се утврдуваат со јавните превозници - одговорија од Градот.

Сите овие активности, објаснија надлежните, ќе се спроведуваат имајќи го предвид скорашното пристигнување на новите 84 нископодни автобуси, како и четирите зглобни. Според министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, сите треба да пристигнат до крајот на месецов, а понатаму и останатите 202 двокатни автобуси.

Имајќи предвид дека идејата е во зародиш, од Градот и од ЈСП не кажаа колку ќе чини рекламната кампања, како и колку време ќе трае.

Како што јавноста веќе беше информирана, претходното решение за воведување ред во сообраќајниот хаос градската власт ја чинеше 50.000 евра. Толку пари беа платени за гумените пречки, кои беа поставени на булеварот Партизански одреди, во 2009 година. Беа набавени 1.000 метри жолти пречки, а од нив на терен беа поставени 700 метри. Откако од сообраќајниот сектор во Градот увидоа дека пречките не ја исполнија својата цел, дека ги прегазува и оштетува кој како стаса, во средината на ноември 2009 година решија да ги отстранат. Како друга причина за нивното повлекување беше наведено објаснувањето дека пречеле на зимската служба при чистење на снегот од коловозите.

Анела Петрова #


http://dnevnik.mk/?ItemID=F21301C8D4C8854CBB1E1697814F548A
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 722
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 11-Jan-2011 at 10:03

 На почеток е добро да се оди со кампања насочена кон совеста на граѓаните, а не веднаш со казни, бидејќи тоа предизвикува иритирачки ефекти. Жолтата лента е за јавниот превоз и за таксистите, а патничките возила ќе мора да им даваат предност на автобусите. На овој начин, како и со обнова на возниот парк, ќе се обезбеди брз и непречен јавен превоз - изјави директорот Николов.


Srekoj znae zosto se postaveni zoltite lenti. Za da se podigne svesta potrebno e efikasna i efektivna Kaznena politika. A za taa da bide efikasna i efektivna potrebno e pogolemo prisustvo na policijata i kameri! Znaci kaznite od rajot izlegle. 

Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 20-Jan-2011 at 02:04
Кога третата лента би била слободна,сообраќајот би бил совршен.Главна улога тука треба да има полицијата која воглавном се занимава со казнувања за бесмислени грешки на нормалните возачи во градов.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3578
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 07-Sep-2011 at 18:11

иако вакво нешто не е за булевари, дефинитивно со ваков систем би куртулила жолтата лента http://en.wikipedia.org/wiki/Bollard#Movable_bollards

сепак за булевари има посоодветни решенија како контрола преку рфид или камера http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/buses/buscamera_faqs.html [1]



Edited by Max - 07-Sep-2011 at 18:49
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 07-Sep-2011 at 22:04
Добри беа тие препреките што ги поставија, само ептен неквалитетени. Солидно изработени, можат да бидат спас и за несовесно паркирање/застанување, и за забрзано движење на јавниот сообраќај.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 18-Sep-2011 at 23:16


И што ако биле поквалитетни препреките?
(а демек утврдивме дека биле неквалитетни, ама ај)
Скопските селани така повеќе ќе ги почитуваа и сообраќајот подобро ќе функционираше? Со свои очи гледав и добро се сеќавам што се случуваше на Партизанска кога ги вградија, хаосот ескалираше до трагикомични размери, а сето тоа немаше ни најмала врска со квалитетот на препреките. За секого со трунка осет за реалност, резултатот беше очекуван и на него предупредувавме и ние „лаиците“ во повеќе наврати низ повеќе нишки на форумов...

Се надевам барем дека после сето тоа што го видовме на Партизанска на надлежните им се разјасни дека клучен фактор за профункционирање на жолтата лента е сообраќајната полиција, а се друго се аксесори со добри но и со лоши страни. Во спротивно не чека нова голема глупост од која ќе се офајди само тендер-мафијата која ќе ни довлечка некакви нови препреки, а стапот ќе го кркаме сите останати.


Edited by Cloverstack - 18-Sep-2011 at 23:39
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 19-Sep-2011 at 10:01
Факт е дека препреките беа неквалитетни и ниски. Но освен препреки, потребно е и поставување на столпчиња до коловозот на велосипедските патеки, за да се спречи паркирање на тротоарите, што е и најголема причина за движење на коли по жолтата лента. Сообраќајната полиција така ќе има далеку полесна работа. Препрекиве може да завршат голема работа на булеварите со по 3 ленти: Партизанска, МХВ Јасмин, Кочо Рацин, КЈ Питу, Сандански, ВС Бато, КП Мисирков и Александар Македонски; со тоа што столпчиња ќе биде потребно да се постават само на критичните делници.

Што се однесува до улиците со по 2 ленти во насока, нема потреба од вакви препреки, бидејќи ќе го намалат премногу протокот за други возила, но добро би било оформување на големи џепови за автобуските постојки за колку толку да се ублажи застојот што го создаваат автобусите во десната лента.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 19-Sep-2011 at 17:04
Originally posted by Cloverstack


И што ако биле поквалитетни препреките?(а демек утврдивме дека биле неквалитетни, ама ај)Скопските селани така повеќе ќе ги почитуваа и сообраќајот подобро ќе функционираше? Со свои очи гледав и добро се сеќавам што се случуваше на Партизанска кога ги вградија, хаосот ескалираше до трагикомични размери, а сето тоа немаше ни најмала врска со квалитетот на препреките. За секого со трунка осет за реалност, резултатот беше очекуван и на него предупредувавме и ние „лаиците“ во повеќе наврати низ повеќе нишки на форумов...Се надевам барем дека после сето тоа што го видовме на Партизанска на надлежните им се разјасни дека клучен фактор за профункционирање на жолтата лента е сообраќајната полиција, а се друго се аксесори со добри но и со лоши страни. Во спротивно не чека нова голема глупост од која ќе се офајди само тендер-мафијата која ќе ни довлечка некакви нови препреки, а стапот ќе го кркаме сите останати.


Од што беа многу квалитетни партал се направија. Они не беа извадени - се самораспаднаа.


Инаку препреките се одличен начин за регулирање на сообраќајот. Јавниот транспорт така ќе добие на брзина, и поентата на сите градови со густ сообраќај е да го забрзаат јавниот транспорт, а да го успорат приватниот. Така, кога по Партизанска ќе се вози во две закрчени ленти, а автобусите ќе шибаат па, и во делот накај Стоковна Мост, Гоце Делчев мостот и Бит Пазар, Аеродром... е да видиш тогаш колку луѓе ќе сакаат да си ја остават колата дома.

Ние мораме да ги менуваме навиките на возачите, и се покажува дека тоа е можно со ред и дисциплина. До неодамна луѓето беа навикнати да се паркираат пред врата, кајшто одат, а сега во центар си има зонско и функционира беспрекорно. Треба само да се шири кругот и накај Карпош и Бит Пазар.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 19-Sep-2011 at 20:38
денес го гребеа асфалтот од првата (жолтата) лента од Железничка станица кон Народна банка. Можеби планираат да прават нешто со таа лента, иако не ми е јасно што би можело дополнително да се прави на улица која е реконструирана пред само неколку месеци...
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 20-Sep-2011 at 16:26
ВО примерот со препреките што беа поставени, поготво кај Партизнска се знаеше уште во старт дека нема да профункционираат бидејќи неможе да имаш слободна трета лента а во исто време да дозволуваш паркирање на тротоарот. Неминовно тогаш сите кога се паркираа, бараа паркинг или излегуваа од паркинг преминуваа преку таа трета лента.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 20-Sep-2011 at 17:26
Не ми се допаѓат мислењата кои подржуват повисоки препреки, ѕидови, столбчиња и други видови на физички препреки. Мое мислење е дека сообраќајната полиција треба да работи на дисциплирање на учесниците во сообраќајот. Свесен сум дека сме тежок и недисциплиниран народ но со консеквентна примена на законите полека ќе се стават во ред уличните „каубојци„. Значи јас сум поборник на ментални а не физички препреки.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 20-Sep-2011 at 21:04
Originally posted by kultuzin

Не ми се допаѓат мислењата кои подржуват повисоки препреки, ѕидови, столбчиња и други видови на физички препреки. Мое мислење е дека сообраќајната полиција треба да работи на дисциплирање на учесниците во сообраќајот. Свесен сум дека сме тежок и недисциплиниран народ но со консеквентна примена на законите полека ќе се стават во ред уличните „каубојци„. Значи јас сум поборник на ментални а не физички препреки.


Во време на автоматизација и укинување на работни места што може да се извршат на друг начин, ти заговараш да поставиме редари на секои 100м.

Препреките имаат и друга улога - да оневозможат претекнување меѓу самите автобуси, и конечно да се стави крај на тркањето меѓу приватни и државни, што дополнително го закрчува градот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 21-Sep-2011 at 00:45
Originally posted by kultuzin

Не ми се допаѓат мислењата кои подржуват повисоки препреки, ѕидови, столбчиња и други видови на физички препреки. Мое мислење е дека сообраќајната полиција треба да работи на дисциплирање на учесниците во сообраќајот. Свесен сум дека сме тежок и недисциплиниран народ но со консеквентна примена на законите полека ќе се стават во ред уличните „каубојци„. Значи јас сум поборник на ментални а не физички препреки.
Апсолутно!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 21-Sep-2011 at 00:52
Originally posted by krale

Од што беа многу квалитетни партал се направија. Они не беа извадени - се самораспаднаа.
Упорно ја изместуваш дискусијата. Ете имаше период кога препреките беа нови, па сепак и тогаш беше истиот хаос. Хаосот немаше врска со квалитетот или неквалитетот на препреките, туку со неквалитетот на замислата.

А што се однесува до прашањето за квалитетот на препреките... Купи си Мерцедес, залетај се и шибни се во некоја бандера. Ако по некоја „случајност“ Мерцедесот го направиш крш, заклучи си дека се работи за неквалитетен автомобил... Јас не знам колку беа квалитетни или неквалитетни препреките, но во секој случај не беа предвидени преку нив постојано да поминуваат возила и автобуси, ниту пак да стојат врз нив.


Originally posted by krale

поентата на сите градови со густ сообраќај е да го забрзаат јавниот транспорт, а да го успорат приватниот
Сешто...


Originally posted by krale

Во време на автоматизација и укинување на работни места што може да се извршат на друг начин, ти заговараш да поставиме редари на секои 100м.
Всушност, за да се наметне дисциплина за ваква работа, доволни ќе бидат 10 сообраќајци за цело Скопје. Добиј само една казна, па ќе видиш како нема да нарушуваш жолта лента и покрај тоа што ќе знаеш дека нема редари баш на секои 100 метри.


Originally posted by krale

Препреките имаат и друга улога - да оневозможат претекнување меѓу самите автобуси, и конечно да се стави крај на тркањето меѓу приватни и државни, што дополнително го закрчува градот.
Претекнувањето и воопшто поголемата мобилност на автобусите во многу случаи е пожелна. Исто така не заборавај дека жолтата лента е наменета и за такси возила. А што се однесува до проблемот со дивеењето и тркањето меѓу приватни и државни автобуси, се виде колку беа ефикасни гумените пречки. Ова е уште едно прашање со кое треба да се позанимава полицијата, наместо да бараме решение во очигледно промашен концепт, кој згора на се веќе сме го пробале и сме виделе каков FAIL испадна. Јас лично не сакав да ја гледам ниту премиерата, а камо ли сега некаква реприза.




Edited by Cloverstack - 21-Sep-2011 at 01:02
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 08-May-2014 at 09:00


10.11.2013

...

Сегашните 45-50 минути што ги поминува автобусот на ЈСП на релацијата „5“ од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, би се намалиле за двојно помалку кога жолтата лента од коловозот ќе биде само за автобусите –објаснуваат од секторот за сообраќај на Град Скопје.

...

Например, во Белград правилото на жолта лента го почитуваат учесниците во сообраќајот. Патувањето од една до друга дестинација е брзо и многу поевтино токму поради почитувањето на жолтата коловозна лента.

- Во српската метропола е одлично решено на тој начин што постои полна жолта лента. Доколку некој од другите учесници на сообраќајот ја премине, прави дополнителен прекршок, што се казнува дополнително. Такво нешто размислуваме да имплементираме и во нашиот град. За тоа размислуваме веќе подолго време –вели Дамјановски.

...

http://www.telegraf.mk/aktuelno/60739-zolta-kolovozna-lenta-vozaci-znaete-li-za-kogo-e-nameneta
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 08-May-2014 at 09:44
Погледни ги сликите во линкот што си го постирал па ќе ти стане јасно дека автобусите во Скопје НИКАКО не можат да возат во жолтата лента, која им е узурпирана од секакви никаквеци.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 08-May-2014 at 11:32
lele dostate veke kako segde se parkirale i kako ne znam sto. site znaeme deka kaj nas zivee stoka narod i deka ako im dozvolis ke ti se parkiraat i vo dnevna. si ima mehanizmi i nacini kako da se zastitite od ovie nakazi koi ne mislat na nisto drugo osven na sebe.

ako nekoj sakase da funkcionira zoltata lenta, da imame velosipedski pateki i sekako trotoari toa ke go imavme.

stajte me mene gradonacalnik da vidite kako za mesec dena nema da moze da pomisli nekoj da si vozi i ostava koli kade saka
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 08-May-2014 at 11:44
Во Струмица на неколку другари ги казнија по 100 евра за непрописно застанување и паркирање. На партизанска доволно е да пуштат 10 тина тима кои ќе лепат казни. За да се стави ред мора да се оди со брутални парични казни но и поени. Според мене треба да се пушти еден период од 3 до 6 месеци кога луѓето ќе се опоменуваат и информират а после тоа казни без селекција. Вака како што е Скопје не го перат ни булевари , ни тротоари ни зелени бранови ни ништо , се додека учесниците во сообраќајот се однесуваат како дивјаци. За оваа проблематика треба да се поработи со авто школите каде што инструкторите веројатно не посветуваат големо внимание за едукација од овој вид на своите кандидати.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 08-May-2014 at 11:56
ili pa kratko i jasno: eden zelen pojas pomegu kolite i zoltata lenta. ke se dobie besprekorno cista lenta, velosipedska pateka i trotoar. vaka so kazni delumno ke se resi problemot. dovolno e edna kola da ja blokira lentata barem 10 minuti za da se sodzade celosen haos, kakov sto imame sega
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 14-Mar-2020 at 08:58
Сеуште Актуелно Ќе Видиме Ли Жолта Лента

...

Originally posted by Vladimir P

Научени сме да се ни е на два метра од нашето височество автомобилот. Дајте, највероватно сте биле во некоја метрополи по светот каде тражејќи паркинг го оставаш автомобилот и до два три блока подалеку.Мора да се помириме дека тоа е цената која ја плаќат секаде во светот живеењето во метропола, за разлика од некое мало и мирно грдче. Па народе бирајте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.086 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.