build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 676869
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1361 Posted: 23-Oct-2023 at 11:38
A6 Sofia - Kalotina -Lot1
Back to Top
podgoricki View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 23-Feb-2024
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote podgoricki Quote  Post ReplyReply #1362 Posted: 23-Feb-2024 at 12:24




Trenutno stanje:

Andrijevica-Mateševo: U toku eksproprijacija, očekivani početak radova do kraja 2024. godine


Andrijevica-Berane-Boljare: Raspisan javni poziv za izradu idejnog projekta


Andrijevica-Kosovo: Raspisan tender za izradu idejnog rješenja


Brza cesta Herceg Novi(HR granica)-Budva: Raspisan render za izradu idejnog rješenja




Takođe, raspisan tender za idejno rješenje ukrštanja jadransko jonskog autoputa sa autoputem bar boljare i primorskom brzom cestom

Edited by podgoricki - 23-Feb-2024 at 12:27
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1363 Posted: 23-Feb-2024 at 18:55
Podgorički najpre dobrodošao. Puno puta analizirao sam razvoja mreže autoputeva u Crnoj Gori, tako da imam nekoliko pitanja i komentara u vezi tim.

1. Autoput Andrijevica-Peć je i najkraća veza Crne Gore i prema Skoplju i prema Prištini i prema Bugarskoj, Turskoj i dalje. Tako do to je apsolutno dobra ideja sa velikim potencijalom da postane koridor.

2. Zašto u dijagram mreže autoputeva u Crnoj Gori nedostaje veza Nikšič-Šavnik-Plužine/Žabljak-Pljevlja i dalje prema BiH. Ovo bilo bi najkraća veza prema Sarajevo i Nikšič kao drugi veliki grad u Crnoj Gori ne bi ostao slepo crevo.

3. Zašto veza prema Albaniju nije preko Skadra gde se može lako po polju stiči od Podgorice do Tirani, izgranja bila bi značajno jeftinija.

4. Šta će Croj Gori ova veza preko Trebinja? Apsolutno nepotrebno, samo se ubacuje u igra R.Srpska? Veza nebi imala nikakav značaj, preskupa je, nepotrebna.

5. Zašto autoput prema Srbiji nije išao preko Mojkovca i Bijelog Polja, već preko Berana. Berane bilo bi svakako povezano i nalazilo bi se pored autoputa i kad bi autoput išao sa druge strane Bjelašnice?


Nekako malo čini mi se da je dijagram malo sa nekih drugih vremena, kad su drugi planirali Crnogorcima šta je najbolje za njih i da se samo nastavilo izgradnjom. Mišljenje?

Pozdrav

Back to Top
podgoricki View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 23-Feb-2024
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote podgoricki Quote  Post ReplyReply #1364 Posted: 24-Feb-2024 at 13:09
Originally posted by user8642

Podgorički najpre dobrodošao. Puno puta analizirao sam razvoja mreže autoputeva u Crnoj Gori, tako da imam nekoliko pitanja i komentara u vezi tim.

1. Autoput Andrijevica-Peć je i najkraća veza Crne Gore i prema Skoplju i prema Prištini i prema Bugarskoj, Turskoj i dalje. Tako do to je apsolutno dobra ideja sa velikim potencijalom da postane koridor.

2. Zašto u dijagram mreže autoputeva u Crnoj Gori nedostaje veza Nikšič-Šavnik-Plužine/Žabljak-Pljevlja i dalje prema BiH. Ovo bilo bi najkraća veza prema Sarajevo i Nikšič kao drugi veliki grad u Crnoj Gori ne bi ostao slepo crevo.

3. Zašto veza prema Albaniju nije preko Skadra gde se može lako po polju stiči od Podgorice do Tirani, izgranja bila bi značajno jeftinija.

4. Šta će Croj Gori ova veza preko Trebinja? Apsolutno nepotrebno, samo se ubacuje u igra R.Srpska? Veza nebi imala nikakav značaj, preskupa je, nepotrebna.

5. Zašto autoput prema Srbiji nije išao preko Mojkovca i Bijelog Polja, već preko Berana. Berane bilo bi svakako povezano i nalazilo bi se pored autoputa i kad bi autoput išao sa druge strane Bjelašnice?


Nekako malo čini mi se da je dijagram malo sa nekih drugih vremena, kad su drugi planirali Crnogorcima šta je najbolje za njih i da se samo nastavilo izgradnjom. Mišljenje?

Pozdrav



Autoput Andrijevica-Peć bi svakako  skratio putovanje od Podgorice do Skoplja na ispod 4 sata, ali je pitanje kada će ta trasa doći na red(iako premijer CG kaže da će svi autoputevi i brze ceste biti gotovi do kraja 2030. LOL).

Što se tiče brze ceste Podgorica-Sarajevo, više puta su je pominjali i CG i BiH zvaničnici, ali preko rute Nikšić-Plužine-Foča-Sarajevo. Trenutni put PG-SA je užasan, ovo je recimo most na granici:


3. Prvobitno je išla preko Skadra, ruta sa južne strane skadarskog jezera se pojavila na prezentacijama nove Vlade.

4. To je trasa jadransko-jonskog autoputa, prije par godina se odustalo od nje, ali se sada evo opet pominje zajedno sa brzom cestom na primorju. Napomena da Hrvatska ne planira autoput dalje od Dubrovnika, od Dubrovnika do Ćilipa je planirana brza cesta i to je to za sada.

5. Lakši je teren sa istočne strane Bjelasice dolinom rijeke Lim, plus je sa zapadne strane nacionalni park Biogradska gora i rijeka Tara koja je pod zaštitom UNESCO-a



Lijep pozdrav
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1365 Posted: 24-Feb-2024 at 13:52
Пред неколку дена беше пуштен во употреба најдолгиот тунел во Бугарија - Железница - 2000м.на Автопат А3-Струма.




Edited by Galileo - 24-Feb-2024 at 13:55
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1366 Posted: 04-Mar-2024 at 15:11
Експресен пат Е79 Ботевград- Видин

1
Пред 10 дена беа пуштени во употреба 13 км. од Лот2 - Мездра - Лутидол. Поголем дел од трасата се уште е во изградба, како што може да се види од видеото на кое е прикажана целата траса до клучката за Ботевград.


2
Утре ќе бидат пуштени 14км. од Лот 1 делница 2 с.Макреш-Бела.






















Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1367 Posted: 04-Mar-2024 at 18:29
Не ми е јасно зашто Бугарија со толку спора динамика го гради Е-79, иако еве добро е да се каже дека по целата траса има изградба, и Видин и Марица. Од геостратешки аспект овој автопат може да биде сериозна конкуренција на Е-75 доколку и Романија се заангажира да ја раздвижи изградбата на нејзина територија, особени имајќи го во предвид фактот дека Сбрија на подолг период очигледно ќе остане анти-западно ориентирана, а Бугарија и Романија се се поблиску до Шенген. Така да Е-79 ќе биде безграничната конекција на Грција и Блискиот Исток со Европа. Да сум Бугарски политичар ова би ми било врвен економски приоритет, а не Хемус или Е-85 (Русе-Велико Трново) или Е-87 (Бургас-Варна).
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 676869

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.