build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Репортажа од железница - Битола

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 07-Feb-2010 at 03:06
Originally posted by lslcrew

Владо не оставаш ни еден праг да ти промакне!  

ПОПИС мора да се направи
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3605
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 07-Feb-2010 at 10:56

 

Originally posted by Cloverstack

Хмммм прехрана... Што поточно се превезува во овие цистерни?

зејтин и наливно вино тераат со цистерниве кај нас, за време ембаргото на србија, под изговор дека се носи масло се пуштаа цели композии нафта... 

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 07-Feb-2010 at 16:58

Еве нешто поубаво од БТ железница... (од страна кон СК)

...............................................
...............................................
......................................
.....................................
............................................
.......................................
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 07-Feb-2010 at 17:26
Што е ова   Question Question

Originally posted by Danielbtmk

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 07-Feb-2010 at 17:31

Даљинска контрола на затворена пруга
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 07-Feb-2010 at 23:24


Edited by Danielbtmk - 04-Apr-2021 at 15:51
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 08-Feb-2010 at 00:34
Не му ја сфаќам намената?

Кога е црвено светло тоа е спуштено, и? Веројатно ако машиновозачот не видел дека е црвено (дали е можно да не знае дека е затворена пругата?) ова нема да го запре возот, може само беља да предизвика.

Туку да не тропам глупости, ќе ми објасните
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 08-Feb-2010 at 00:43




Edited by Danielbtmk - 04-Apr-2021 at 15:52
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 08-Feb-2010 at 00:58
Тоа му доаѓа ко катанец, може да се провали, но е забрането
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 08-Feb-2010 at 00:58
Имeто на станицата некогаш било испишано на свое место



Нешто што на многу битолски железничари не им беше познато дека од оваја станица тргнувал пампурот, па морав да им ја покажам оградата која е изградена од 600 мм шини



Запуштени и заборавени остатоци од историјата на станицата Битола

Некогашното депо за парни локомотиви



Запоседната од некоја автомеханичарска работилница



Водо торањ за парни локомотиви



Водо појник за истите

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 28-Dec-2010 at 17:15





Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 03-Feb-2011 at 15:47
Mi bese smesno dodeka gi citav odgovorite na toa sto moze da e ova...
katanci, trakatancii...

Stanuva zbor za t.n. iskliznica ili lizgalka. Nejzina funkcija e da gi spreci vagonite koi eventualno bi se samorazdvizile i bi pretstavuvale opasnost so nivnoto izlaganje na otvorena pruga ili vlezot vo stanicno podracje. So naiduvanje na venecot na trkaloto od vagonot na ovaa lizgalka, isiot se kacuva na nea i se isfrla od kolosekot so sto "patuvanjeto" na vagonot/te tuka zavrsuva i ne pretstavuva opasnost za ostanatiot soobrakaj na prugata.
Postavuvanjeto na lizgalkite se vrsi na dva nacina:
-dalecinski
-racno

Kaj dalecinskoto postavuvanje, lizgalkata (crveniot del nad sinata) se otvara so samoto postavuvanje na svrtnicata za vozenje po toj kolosek ili pak so dopolnitelen taster za simnuvanje na lizgalka.

Racno se postavuva ili otvora so pomos na lost i gjule identicen kako onoj na svrtnicite.

Inaku, ovie lizgalki voobicaeno se postavuvaat vo stanicite na onie koloseci na koi se ostavaat vagoni za utovar ili istovar.

Postoi i signalen znak (plava kvadratna ploca so bel rab) koj koga e svrten so celoto nakaj masinovozacot togas "manevriranjeto e zabraneto" (lizgalkata e na sina), odnosno koga e svrten stranicno "manevriranjeto e dozvoleno" (lizgalkata e simnata od sina).

Pozdrav,
Tomo441

Edited by tomo441 - 03-Feb-2011 at 15:51
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 03-Feb-2011 at 22:32
Blagodarime na iscrpniot odgovor Tomo441-506...

Edited by zookisk - 03-Feb-2011 at 22:33
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 04-Feb-2011 at 23:25
Во интервју за неделникот Публика министерот Јанакиевски информира дека делницата Битола-Кременица ќе биде готова до 2014 година.
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 17-Jun-2012 at 03:32
Ме интересира зошто и од кога е прекината линијата Битола-Лерин? И какви се најавите за рестартирање?
Back to Top
Falcon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2012
Location: Canada
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Falcon Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 17-Jun-2012 at 03:55
Прекината е некаде крајот на осумдесетите или почетокот на деведесетите. Реконструкцијата е најавена следната пролет со финансирање во поголем дел од ИПА фондовите на Европската унија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.086 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.