Print Page | Close Window

Kлучка Бит-Пазар

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=405
Printed Date: 15-Jun-2024 at 11:10


Topic: Kлучка Бит-Пазар
Posted By: Cloverstack
Subject: Kлучка Бит-Пазар
Date Posted: 07-Dec-2007 at 18:09
Не знам колку сте приметиле, ама веќе долги години се најавува дека ќе се преправа клучката Бит-пазар. Едно време ми беше тешко да сватам на каков начин планираат да ја преправаат зашто на релација надлежни-новинари секогаш нешто се губи во „преводот“ Roll%20eyes. Па долго време читав како ќе ги направеле краците двосмерни и така како со магично стапче ќе ги решеле проблемите... Веројатно со двосмерни краци сакаат да кажат дека треба да биде комплетна детелинка (моментално е дијамат, ама ради една зграда е тотално унаказен и место 2 вкрстувања има 3, така да се прави непотребна гужва).

Овие најави датираат уште од Пенов, ама и Трифун до сега 100 пати ни го има ветено истото... Еве како изгледа една типична најава - ова е од 24.05.2006 Nuts

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=748&ArticleID=48525 - http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=748&ArticleID=48525
ЗА ДВЕ НЕДЕЛИ
Ќе се проширува клучката кај Бит-пазар

Клучката кај Бит-пазар ќе почне да се проширува за две недели, најави градоначалникот Трифун Костовски. Со овој проект, краците на оваа клучка треба да се прошират и да се приспособат за сообраќај во двете насоки. На тој начин ќе нема потреба за семафори, а од градот очекуваат да се забрза сообраќајот во овој дел од градот. Оваа клучка ги поврзува булеварите Александар Македонски и Никола Карев на долното ниво, а на надвозникот се спојуваат булеварот Крсте Мисирков и улицата Цветан Димов. Клучката кај Бит-пазар е една од најфреквентните во градот. Таму секојдневно се создаваат големи редици возила. Градските власти очекуваат овој метеж значително да се намали со изградбата на булеварот Словенечка, која ќе ги поврзе населбите Радишани, Бутел и Чаир со крстосницата кај Момин поток.


Лично мене ми е мило што најавите се неозбилни, затоа што сум убеден дека нашите надлежни ќе ја зезнат работата. За конкретниов случај ги имаат и сите предиспозиции да направат лоша импровизација.

Прво не знам како дојдоа на идеја да ја прават детелинка. Дијамантската клучка навистина лошо функционира, ама како што објаснив, тоа е поради фактот што таму има зграда која смета и дијамантот е неправилно изведен. Не знам дали воопшто може да ја квалификуваме како дијамантска клучка. Од друга страна тоа што го најавуваат исто така не би било некаква добро изведена детелинка, туку детелинка со многу лоши карактеристики. Не сум сигурен дека таква детелинка таму би била поефикасна од еден добро изведен дијамант.

Еве една скица што ја направив јас, за тоа како би изгледало нивното решение. Со црвено ја вцртав зградата која во меѓувреме никна таму. Таа зграда (заедно со полициската станица и џамијата) дозволува само минимален простор за подобрување кај кракот #4. Тој е најкритичниот крак и таму дефинитивно би имале лош радиус на кривината а можеби и лош градиент. Краците #1 и #2 евентуално би можеле да се изведат подобро, но само ако имотно-правните односи го дозволуваат тоа. Ако надлежните треба да се впуштат во пообемна експропријација и рушење (макар што таму ионака преовладува тотален крш), подобро да не се надеваме на ништо подобро. Единствено #3 може да се изведе технички добро без никакви прашалници, ама таа зградата останува внатре во клучката и тоа е катастрофално конечно решение ако зградата не се руши.
Дополнителен проблем со една ваква детелинка е и малото растојание меѓу точките А и Б. Тоа денеска изнесува шеесетина метри и не е доволно за добро функционирање на детелинка.
И на крај, треба да се земе во предвид дека надвозникот има 5 ленти, што е логично кога станува збор за дијамант, ама не и за детелинка.

http://imageshack.us">




Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Dec-2007 at 18:20


Да додадам дека дијамант клучка зафаќа и помалку простор, што воопшто не е е за занемарување поготово ако се земе во предвид дека станува збор градско подрачје недалеку од центарот.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Mar-2008 at 16:00
ГРАДОТ ГО ПРЕТСТАВИ АКЦИОНИОТ ПЛАН ЗА КАПИТАЛНИ ОБЈЕКТИ 2008/2009


Во Скопје стартува градежна офанзива


Проширување на клучката кај Тутунски комбинат, изградба на клучка Детелина на Бит Пазар, како и проширување на булеварот Гоце Делчев и Илинденска се четирите проекти, кои според градските власти се подготвени за изведба


Проширување на клучката кај Тутунски комбинат, изградба на клучка Детелина на Бит Пазар, како и проширување на булеварите Гоце Делчев и Илинденска, се четирите проекти, кои според градските власти, се подготвени за изведба. Според Аљоша Шопар, раководител на Секторот за планирање и уредување при Град Скопје, за овие објекти е веќе подготвена техничка документација, а во тек е и избор на изведувач.

- Вредноста на клучката Бит Пазар е 40 милиони денари и ова е проект кој е планирано да заврши до 1 септември годинава. Се работи за сообраќајно прекројување на клучката во вид на детелина без семафорско решение. Ново сообраќајно решение ќе има и кај Тутунски комбинат, а овој зафат кој треба да заврши до 1 август, ќе го чини Градот 11 милиони денари. Потоа, проширување на булеварот Гоце Делчев во делот од влезот во Универзитетот до Скопски саем, инвестиција која ќе чини 22 милиони денари и треба да заврши до септември. Најобемен проект е сепак, изградба на втората фаза од булеварот Илинденска, на потегот од фонтаната до крстосницата со улицата "8 септември", во должина од 2,2 километри, за која ќе потрошиме 160 милиони денари, а изградбата треба да заврши до декември годинава, објаснува Шопар.

Според надлежните, проширувањето на крстосницата кај Тутунски комбинат е од огромно значење за градот. Поентата е во тоа што со завршувањето на клучката кај Континентал, целиот сообраќај ќе се пренасочи на новиот мост кај Транспортен центар и од тука кон крстосницата кај Тутунски, каде е всушност тромеѓето меѓу општините Центар, К.Вода и Аеродром. Сообраќајното решение предвидува и проширување на улицата Трета македонска бригада на потегот од амбулантата, до сообраќајна полиција и оформување на 4 сообраќајни ленти од крстосницата пред сообраќајната полиција до крстосницата со Тутунски комбинат и тоа на делот кај училиштето и кај делот на Министерството за образование.

Втората фаза од булеварот Србија, трета фаза од булеварот Илинденска, со мост преку Вардар, како и проширување на Гологанов и Првомајска се проекти кои треба да се реализираат во наредната година.

http://vecer.com.mk/?ItemID=611F2BC4799FAE4DB2DD110A40EC21B6


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Mar-2008 at 02:04
Веќе имаме дискутирано на повеќето од темиве. Она кај со детелинката кај Бит-Пазар ептен ме багира.


Posted By: mitatos
Date Posted: 12-Mar-2008 at 17:16
ja ne veruvam deka ova ke pomogne da go namali soobrakajot vo bitpazar, edino ke se namali koga ke se doizgradi celosno autopatot skopje-te, i tie klucnite obikolnici sto se vo izgradba ,saraj, hipodrom i uste edno .. na bitpazar mu treba nesto pobrzo i poefikasno a ne zaobikoluvanje so dijamantov taka ke se sozdade uste pogolem metez ,nemame golema kultura ne za drugo ...


-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 12-Mar-2008 at 17:24
Клучкава Континентал на трифка треба да го олабави доста битпазар!!!


Posted By: mitatos
Date Posted: 12-Mar-2008 at 17:37
sve sto e na trifka mene ne mi se dopaga ( sekogas mi mirisa toj covek ) , on samo znae da go siri biznisot gajle mu e za skopje, kako sto napravi so novata taksi kompanija mesto da im pomogne, on si sozdade svoja kompanija pa drugite neka umrat za leb gajle mu e,se zamisluva deka e vo new york, no koga ke stane sekoe sabajle nikako da mu stane jasno deka e vo skopje ,,ednostavno ne go biva za gradonacalnik ali toa e toa



-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 12-Mar-2008 at 17:43
Јас сметам дека го бива. Извини сега, ама ако тебе ти е криво што го шири бизнисот тоа е твоја работа. Јас за тоа воопште не му замеравам.


Posted By: mitatos
Date Posted: 12-Mar-2008 at 18:05
e ajde kazi sto napravil eve za tebe opsto kazano  ,ete znaeme deka Risto Penov ni go pravese plostadot, posle toa znaeme deka ja pocna salata boris trajkovski, znaeme deka go izgradi mostot sto go povrzuva avtokomanda i aerodrom , ajde sega osven kluckata vo kontinental i toa so pari od vladata sto drugo napravil on ? a

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 12-Mar-2008 at 18:09
Тие пари што ги трошеше пенов сега трифка ѓи враќа со камата. Ако ја тераме даље дискусијата ќе идеме во темата трифка.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Mar-2008 at 19:34
mitatos, клучката Бит-Пазар не е за да го заобиколи Бит-Пазар, туку едноставно да обезбеди денивелирано вкрстување... Тоа што го мислам за оваа клучка веќе опширно го кажав, да не се повторувам по 100 пати сега. Во суштина плукни-залепи работа.

Ама ветојатно некои глупаци сепак ќе ја прогласат модификацијата за успех, затоа што таму наскоро ќе опадне гужвата (ама не поради модификацијата, туку поради клучката континентал, булеварот Словенечка, а највеќе заради скопската обиколница)

Инаку и Трифун и Пенов ги сметам за лоши градоначалници кои му направија многу штета на градов. Дефинитивно направија повеќе штета отколку добро.


Posted By: vardar
Date Posted: 05-Apr-2008 at 13:18
Ова веќе 100 пати е рециклирано по веснициве али првпат да видам конкретни рокови и бројки, иако е малце чудно да изградба почнува за  2 месеца а сеуште не е избран изведувач....барем така напишал новинарот....
 

Клучка-детелина ќе го олесни возењето на Бит-пазар

Со формата детелина, практично ќе се избегне секое вртење в лево

Градот Скопје ќе гради нова клучка на семафорите кај надвозникот кај Бит- пазар со цел да се овозможи полесен и побрз проток на возила. Клучката ќе биде во форма на детелина, со што практично ќе се избегне секое вртење в лево, а со вртење десно ќе може да се стигне во секој правец. Со тоа ќе нема потреба на ова тесно грло да има семафори, поради што, сметаат стручњаците, ќе се намали и сообраќајниот метеж. Имено, на клучката со форма на детелина ќе се обезбеди подобар сообраќаен проток од Автокоманда кон централното градско подрачје, потоа од центар кон булеварот „Никола Карев“, т.н. Пластичарска улица и на спојот на булеварот „Крсте Мисирков“ со улицата „Цветан Димов“ во Општина Чаир.

Поволно кај раскрсниците во форма на детелина е што нема сечење правец со вртењето в лево така што и возилата нема да си попречуваат едно со друго. Со вадењето на семафорите, пак, се поедноставува возењето, а се подобрува проточноста, објаснуваат во Градот.

Изградбата на овој објект, кој ќе 40 милиони денари, ќе започне најрано за два месеца, а треба да заврши до септември. Во моментов во тек е тендер за избор на изведувач. Проект за клучка кај Бит- пазар постои од поодамна, а актуелното градско раководство делумно го изменило. (С.Н.)

 
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=90528E2F83912846A3CCFBCD194787EB - Utrinski


Posted By: mitatos
Date Posted: 09-Sep-2008 at 15:53
ГРАДОТ НЕДЕЛАВА ЌЕ ОТВОРА НОВИ ГРАДИЛИШТА
Ќе се гради клучка кај Бит-пазар
Градските власти најавија дека неделава ќе отворат уште две градилишта, односно ќе почнат со изградба на клучката на Бит-пазар и со проширувањето на улицата кај Тутунскиот комбинат. Аљоша Шопар, раководител н

Градските власти најавија дека неделава ќе отворат уште две градилишта, односно ќе почнат со изградба на клучката на Бит-пазар и со проширувањето на улицата кај Тутунскиот комбинат. Аљоша Шопар, раководител на Секторот за планирање и уредување на просторот во Градот, вели дека деновиве чекаат да добијат градежна дозвола од Општина Чаир со која ќе можат да почнат градежните работи на Бит-пазар, а за проширувањето на улицата кај Тутунскиот комбинат треба да побараат уште сообраќајна дозвола од Министерството за внатрешни работи.
Со клучката на Бит-пазар треба да се олеснат вклучувањето и исклучувањето од булеварот Александар Македонски.
"За клучката на Бит-пазар се усогласуваше нашиот основен проект со анекс на проектот од Општина Чаир, бидејќи на трасата на клучката имаше еден објект кај полицијата, кој првично планиравме да се урива. Но со измените на проектот, променети се крајните агли на вртење на клучката за да се избегне уривањето на објектот. Не се работи за поместување на клучката, која и понатаму си останува во форма на детелинка, туку само за мали промени на аглите за вртење. Според сообраќајното решение ќе се пренасочи сообраќајот", вели Шопар.
Тој објасни дека сообраќајното решение за проширувањето кај Тутунскиот комбинат го завршиле минатата недела и дека неделава треба да побараат согласност од Министерството за внатрешни работи.
Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај во Градот, објаснува дека проширувањето на сообраќајницата од амбулантата "Пролет" до раскрсницата кај Тутунскиот комбинат ќе почне од булеварот Никола Карев кон улицата Пролет, каде што од десна страна треба да се доградат уште две сообраќајни ленти, а потоа градежните работи ќе се префрлат на улицата кон Тутунски, каде што треба да се догради уште една сообраќајна лента спроти Комбинатот.
"Градежните работи на двете локации ќе се одвиваат при сообраќај, односно ќе се гради по една лента, додека на останатите ќе биде пренасочен сообраќајот. Целосно затворање на сообраќајниците нема да има", вели Христовски. (Е.А.)

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=156685&idg=8&idb=2469&rubrika=Skopje

Мислам дека наскоро треба да отвориме и нова тема со клучка Бит Пазар .


-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Sep-2008 at 17:21
бидејќи на трасата на клучката имаше еден објект кај полицијата, кој првично планиравме да се урива. Но со измените на проектот, променети се крајните агли на вртење на клучката за да се избегне уривањето на објектот. Не се работи за поместување на клучката, која и понатаму си останува во форма на детелинка, туку само за мали промени на аглите за вртење.


Да, тоа е објектот за кој цело време трубам дека ќе смета за добра изведба на клучката од страната на полициската станица!

Инаку објектото е нов, па прашање е зошто биле издадени одобренија за градба, кога веќе се плаирала детелинка тука?!?

Ме изненади фактот што планирале рушење (што е единствено добро решение кога веќе решиле да прават детелинка), но за жал ете се откажале...
Демек со „мали промени на аглите на вртење“ го решиле проблемот. Ова е лага! Проблемот не може да се реши со шминка, едноставно нема доволно место за да се изведе како што треба, без разлика колку ги мењаат аглите. Со ублажување на еден проблем, се влошуваат други, а збирот сепак останува крајно лош.
Ова ќе биде тешка импровизација и уште едно суб-стандардно решение во сообраќајот.

Којзнае и дали другите три страни на клучката ќе ги изведат како што треба... Таму има колку-толку прифатлив простор, но се плашам градските власти да не тргнат по иста логика како кај полициската станица - па да нејќат да се замараат со евентуална експропријација на земја или рушење на по некоја шупа.

Wallbash



Posted By: mitatos
Date Posted: 09-Sep-2008 at 19:55
Clover @ imase prave deka objektot smetase ,i jas znaev i site znaevme, ama na nikoj ne mu se veruvalo deka ova nekogas ke dojde do izvedba posto odamna e planirano vakvo nesto videte i vo stariot DUP na centar  deka imase prosiruvanje na cvetan dimov i povrzuvanje so ovaa klucka vo bitpazar, dokolku ima nekoj dokument od stariot plan na Skopje nekade 70-tite godini ke vidite za sto se raboti , a objektov nikna sega u skoro vreme ,i ni jas ne znam  kako mu dale dozvola, no ocigledno deka imal nekoj dokument ili pak partija radi

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 09-Sep-2008 at 22:25
Гужвата на оваа делетелинка што е моментално не е поради самата делтелинка, него поради улицата цветан димов, која е школски пример за гужва!!! Проширување на улицата цветан димов од бит-пазар до ХТ-карпош ќе го реши сообраќајниот проблем на пола Скопје. Објектите кои би биле предмет на евентуална екпропријација се трошни куќи низ Јајапаша која моментално е едно од повеќето ругла на градот (како маџар маало и др). Мислам дека ова импровизаторско решение е бадијала инвестиција, све додека не се изгради комплетно Цветан Димов.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 08-Oct-2008 at 12:18
Подземните инсталации ќе ја закочат и клучката кај Бит-пазар



Автор:  Гоце Трпковски

Преместувањето на подземните инсталации се очекува да биде најголемиот проблем при реконструкцијата на клучката кај Бит-пазар, која треба да добие форма на детелинка, сметаат градските власти. Електричните и телефонските кабли, водоводните и канализациските цевки, како и другата инфраструктура досега ја кочеа работата на повеќе градски и општински проекти, а истата ситуација најверојатно ќе се повтори и на овој проект, чија реализација треба да почне за околу една недела, а според процените би требало да трае околу четири месеци.

- Овие проблеми се појавуваат бидејќи не постои ефективен катастар пред се на електричните водови, а во помала мерка и на телефонските кабли. Динамиката на извршувањето на градежните работи, како за почнувањето, така и за изградбата на клучката „Детелинка“ во голема мера ќе зависи од решавањето на проблемот со подземните инсталации - велат од градската управа.

БЕЗ СЕМАФОРИ ВО СИТЕ ПРАВЦИ

Градежната фирма „Гранит“, која треба да го изведе проектот, веќе ги почнала предизведбените работи на клучката. Се вршат геометарските премери и се сондира градилиштето.

- Сите административни процедури се завршени. Добивме и градежна дозвола од општината Чаир. Оваа недела ќе се утврдат фазните привремени решенија за тоа како ќе се одвива сообраќајот додека траат градежните работи. Со тоа ќе се исполнат сите услови „Гранит“ да го организира градилиштето и да почне изградбата. Таа треба да трае 120 дена и да чини околу 40 милиони денари. Градот ги обезбеди потребните пари - додаваат градските власти.

Со реконструкцијата на клучката таа треба да добие форма на сообраќајна детелинка и да овозможи движењето на возилата по неа да се одвива без употреба на семафорите. Така, на пример, тие што се движат во правец од Автокоманда кон пластичарската улица, за десно ќе треба да завртат пред надвозникот, а за лево да поминат под него и потоа двапати да завртат десно. На ист начин ќе се организира и поврзувањето на Бит-пазар со пластичарската улица. Наместо како досега возилата да чекаат на семафорот за да завртат лево на крајот од надвозникот, тие ќе треба да го искористат спротивниот крак и двапати да завртат десно.

Ова сообраќајно решение за една од најоптоварените раскрсници во градот се најавуваше уште пред четири години од поранешната градска управа.

ИНСТАЛАЦИИТЕ БИЛЕ ПРОБЛЕМ ВО ПОВЕЌЕ ПРОЕКТИ

Голем број градежни работи што градот или општините ги изведувале во последниов период биле одолжувани поради проблеми со дислокација на подземните инсталации. Тоа речиси секогаш значело дека треба да се преземат дополнителни зафати за кои се издвојувале дополнителни суми пари што не биле предвидени за изградбата на тие проекти.

Сите јавни претпријатија и компании што имаат подземни инсталации, како „Водовод“, „ЕВН“, „Т-хоум“, „Топлификација“ и слично имаат свои регистри за тоа каде им се наоѓаат цевките или каблите, но се уште не е направена заедничка база на податоци што би можеле да ја користат сите што треба да ископуваат некоја површина. Засега пред да се изврши некоја работа треба да се собираат посебни податоци од секоја фирма, со што се усложнуваат административните процедури пред почетокот на градбите.

 

 

Досегашни проблеми со инсталациите

КОНТИНЕНТАЛ. Најнов е примерот со втората фаза од клучката кај хотелот „Континентал“, односно изградбата на кружниот тек на крајот од улицата Беласица. Досега се преместуваше топлификациската мрежа, се интервенираше на водоводот и на канализацијата, а неодамна биле откриени кабли што не биле регистрирани, па сега се чекаат екипи на ЕВН за да го преместат. Во меѓувреме градежниците работат на споредни работи.

СЛОВЕНИЈА. Сличен проблем имаше и на булеварот Словенија, кој се градеше околу пет години. Освен електричната мрежа и телекомуникациските инсталации, градежниците таму требало да се справат и со гасоводните цевки на „Гама“.

ИЛИНДЕН. Неодамна почнаа подготвителните работи за проширувањето на булеварот Илинден. И таму биле забележани инсталации за кои не била доставена соодветна проектна документација до градските служби. Поради тоа од градот најавија дека нема да преземат одговорност ако за време на градежните работи се оштети некоја од нив.

НАРОДНИ ХЕРОИ. Требаше да се преместат електричните кабли и цевките за атмосферската канализација за да се изведе проширувањето на раскрсницата меѓу улиците Сава Ковачевиќ и Народни херои, каде што беа изградени дополнителни сообраќајни ленти во должина од по 65 метри.

ВЛАЈКО. И при изградбата на надземниот премин „Влајко“ во населбата Влае се појавија слични проблеми. При копањето на темелите биле откриени подземни инсталации, електрична мрежа и канализација. Поради тоа проектантите мораа да бараат друго место за да се ископаат таканаречените „бунари“, во кои се постави основата на конструкцијата.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=202&ArticleID=8706



Posted By: lslcrew
Date Posted: 08-Oct-2008 at 12:19
СЕ ПОДГОТВУВА ТЕРЕНОТ ЗА ИЗГРАДБА НА КЛУЧКАТА
„Детелинката“ ќе го олесни сообраќајот кај Бит-пазар Градските власти го подготвуваат теренот за почеток на изградбата на клучката во форма на детелинка кај Бит-пазар. Според надлежните, прво се вршат геометарските мерења и се прави сондирање на градилиштето. Проектот предвидува сообраќајно прекројување на клучката, од сегашното семафорско решение во четирилисна детелина. Тоа ќе значи дека сообраќајот ќе се одвива без семафори, ќе се намали чекањето и ќе се овозможи десно вртење без пресекување на правците. Од Град Скопје велат дека во текот на наредната недела ќе ги утврдат привремените решенија за режимот на движење на возилата, кои ќе бидат поделени по фази. Потоа изведувачот „Гранит“ ќе го организира градилиштето за почеток на работите. - Сите административни процедури, вклучително и добивањето градежна дозвола од Општина Чаир, се завршени. Најголем проблем и во реализацијата на овој проект се очекува да претставува преместувањето на подземните инсталации, поради тоа што не постои ефективен катастар на водовите за електроенергетско снабдување и во помала мерка на тт-каблите. Затоа решавањето на проблемот со подземните инсталации во голема мера ја детерминира динамиката на работите, како за почнувањето, така и за изградбата на клучката - објаснуваат градските власти. Изградбата се планира да трае околу четири месеци и ќе чини околу 40 милиони денари, а од Градот велат дека веќе се обезбедени потребните средства. Клучката и пешачкиот надземен премин кај Бит-пазар, кој ќе го прави Општина Чаир, ќе се градат истовремено.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1520&ArticleID=99975



Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Oct-2008 at 22:34
До сега во текстовите сеуште не сум прочитал што ќе биде со таа зградата што смета тамо. Дали ќе се импровизира или ќе се сруши зградата?! Дали  ми промакнало мене нешто по текстовите или стварно нема досега ништо напишано. Јас само еднаш се сеќавам за приватни имоти нешто, ама тоа мислам се однесуваше за неколкуте куќи.


Posted By: mitatos
Date Posted: 10-Oct-2008 at 23:52
Ima li nekoj render za ova? Jas posto sekoj den pominuvam natamu gi gledav tie od EVN kako gi raskopuvaa nivnite shahti, a i gi gledav kako merat ova e uste od po odamna,i nesto raskopuvaa,mislam deka proektov ke bide uspesen,ali bas bi sakal da vidam render

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: evolutionary
Date Posted: 11-Oct-2008 at 01:49
Me interesira dali e predvidena rekonstrukcija na nadvoznikot?

-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Oct-2008 at 01:55
Originally posted by evolutionary

Me interesira dali e predvidena rekonstrukcija na nadvoznikot?

Многу би ме изнанадило доколку тоа не е случај.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 18-Oct-2008 at 18:44
Почнува реконструкцијата на клучката кај Бит-пазар



Автор:  Г.Т.

Приодите околу надвозникот кај Бит-пазар ќе почнат да се градат и да се реконструираат, соопштија од градскиот сектор за сообраќај. Оттаму додаваат дека поради градежните работи што ќе ги изведува фирмата „Гранит“ во зоната на клучката ќе има привремен режим на сообраќајот, за што ќе се постават знаци на видни места. Од градот ги молат учесниците во сообраќајот да се придржуваат кон новата сигнализација заради поголема безбедност и за непречено да се одвиваат и градежните работи.

Со реконструкцијата на клучката таа треба да добие форма на сообраќајна детелинка и да овозможи движењето на возилата по неа да се одвива без употреба на семафорите. Така, на пример, тие што се движат во правец од Автокоманда кон пластичарската улица, за десно ќе треба да завртат пред надвозникот, а за лево да поминат под него и потоа двапати да завртат десно. На ист начин ќе се организира и поврзувањето на Бит-пазар со пластичарската улица. Наместо како досега возилата да чекаат на семафорот за да завртат лево на крајот од надвозникот, тие ќе треба да го искористат спротивниот крак и двапати да завртат десно.

Завршени се сите административни процедури и „Гранит“ може да почне да го оградува градилиштето. Предвидено е изградбата да трае 120 дена и да чини 40 милиони денари, пари обезбедени од градскиот буџет.

Од градот сметаат дека главен проблем што може да се појави во текот на градежните работи ќе бидат подземните инсталации, односно цевките и каблите. Бидејќи не постои подземен катастар, често се случува при изградба на некој објект да се откријат инсталации, кои потоа ќе мора да се преместуваат, за што се троши дополнително време и пари.

- Овие проблеми се појавуваат бидејќи не постои ефективен катастар пред се на електричните водови, а во помала мерка и на телефонските кабли. Динамиката на извршувањето на градежните работи, како за почнувањето, така и за изградбата на клучката „Детелинка“, во голема мера ќе зависи од решавањето на проблемот со подземните инсталации - велат од градската управа.

Ова сообраќајно решение за една од најоптоварените раскрсници во градот се најавуваше уште пред четири години од поранешната градска управа.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=211&ArticleID=9491



Posted By: lslcrew
Date Posted: 18-Oct-2008 at 18:54
Малку ме буни фториот параграф. Прво јасно кажува детелинка, а после тоа некои двапати десно. Мене ова се повеќе ми личи на некоја ефтина* импровизација!!! Question

*Со 40 милиони денари може лесно да претспоставиме колку малку може да се направи.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 18-Oct-2008 at 19:03
Originally posted by lslcrew

Малку ме буни фториот параграф. Прво јасно кажува детелинка, а после тоа некои двапати десно. Мене ова се повеќе ми личи на некоја ефтина* импровизација!!! Question

Лошо е објаснето, се работи за вртење од 270 степени, како и кај секоја детелинка.





*Со 40 милиони денари може лесно да претспоставиме колку малку може да се направи.

Може да се направи кратковида лоша импровизација, токму таква каква што очигледно прават Wallbash


Posted By: lslcrew
Date Posted: 19-Oct-2008 at 02:08
„Детелинката” кај Бит-пазар ќе се гради 120 дена

Image
Екипи на Градежната фирма “Гранит“, ги почнаа подготвителните работи за реконструкцијата на клучката кај Бит-пазар во форма на детелинка. Се вршат геометарските премери и се сондира градилиштето.

- Сите административни процедури се завршени. Добивме и градежна дозвола од Општина Чаир. Неделава ќе се утврдат фазните привремени решенија за тоа како ќе се одвива сообраќајот додека траат градежните работи. Со тоа ќе се исполнат сите услови “Гранит” да го организира градилиштето и да почне изградбата. Таа треба да трае 120 дена и да чини околу 40 милиони денари. Градот ги обезбеди потребните пари - додаваат градските власти.

Со реконструкцијата на клучката таа треба да добие форма на сообраќајна детелинка и да овозможи движењето на возилата по неа да се одвива без семафорите. Така, на пример, тие што се движат во правец од Автокоманда кон т.н. Пластичарска улица, за десно ќе треба да завртат пред надвозникот, а за лево да поминат под него и потоа двапати да завртат десно. На ист начин ќе се организира и поврзувањето на Бит-пазар со т.н. Пластичарска улица. Наместо како досега возилата да чекаат на семафорот за да завртат лево на крајот од надвозникот, тие ќе треба да го искористат спротивниот крак и двапати да завртат десно.

Ова сообраќајно решение за една од најоптоварените раскрсници во градот се најавуваш е уште пред четири години од поранешната градска управа.

Преместувањето на подземните инсталации се очекува да биде најголемиот проблем при реконструкцијата на клучката кај Бит-пазар, сметаат градските власти. Електричните и телефонските кабли, водоводните и канализациските цевки, како и другата инфраструктура досега ја сопираа работата на повеќе градски и општински проекти, а истата ситуација најверојатно ќе се повтори и на овој проект, чија реализација треба да почне за околу една недела, а според процените би требало да трае околу четири месеци.

- Овие проблеми се јавуваат бидејќи не постои ефективен катастар пред се на електричните водови, а во помала мера и на телефонските кабли. Динамиката на извршувањето на градежните работи, како за почнувањето, така и за изградбата на клучката “Детелинка“ во голема мера ќе зависи од решавањето на проблемот со подземните инсталации - велат од градската управа.

Голем број градежни работи што градот или општините ги изведуваа во последниов период биле одолжувани поради проблеми со дислокација на подземните инсталации. Тоа речиси секогаш значело дека треба да се преземат дополнителни зафати за кои се издвојувале дополнителни суми пари што не биле предвидени за изградбата на тие проекти.

Сите јавни претпријатија и компании што имаат подземни инсталации, како “Водовод“, ЕВН, “Т-хоум“, “Топлификација“ и слично имаат свои регистри за тоа каде им се наоѓаат цевките или каблите, но се уште не е направена заедничка база на податоци што би можеле да ја користат сите што треба да ископуваат некоја површина. Засега пред да се изврши некоја работа треба да се собираат посебни податоци од секоја фирма, со што се усложнуваат административните процедури пред почетокот на градбите.

Најнов е примерот со втората фаза од клучката кај хотелот “Континентал”, односно изградбата на кружниот тек на крајот од улицата Беласица. Досега се преместуваше топлификациската мрежа, се интервенираше на водоводот и на канализацијата, а неодамна биле откриени кабли што не биле регистрирани, па сега се чекаат екипи на ЕВН за да го преместат. Во меѓувреме градежниците работат на споредни работи.

Сличен проблем имаше и на булеварот Словенија, кој се градеше околу пет години. Освен електричната мрежа и телекомуникациските инсталации, градежниците таму требало да се справат и со гасоводните цевки на “Гама“.

Неодамна почнаа подготвителните работи за проширувањето на булеварот Илинден. И таму се забележани инсталации за кои не е доставена соодветна проектна документација до градските служби. Поради тоа од градот најавија дека нема да преземат одговорност ако за време на градежните работи се оштети некоја од нив.

Требаше да се преместат електричните кабли и цевките за атмосферската канализација за да се изведе проширувањето на раскрсницата меѓу улиците Сава Ковачевиќ и Народни херои, каде што се изградени дополнителни сообраќајни ленти во должина од по 65 метри.

И при изградбата на надземниот премин “Влајко” во населбата Влае се појавија слични проблеми. При копањето на темелите биле откриени подземни инсталации, електрична мрежа и канализација. Поради тоа проектантите мораа да бараат друго место за да се ископаат таканаречените “бунари“, во кои се постави основата на конструкцијата.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1127&Itemid=54




Posted By: vardar
Date Posted: 19-Oct-2008 at 12:18
Така, на пример, тие што се движат во правец од Автокоманда кон пластичарската улица, за десно ќе треба да завртат пред надвозникот, а за лево да поминат под него и потоа двапати да завртат десно.
 
 
Или ја нешто не разбрав или овие опишаа u-turn а не вртење лево Question


Posted By: beTon
Date Posted: 19-Oct-2008 at 12:46

Originally posted by vardar

Или ја нешто не разбрав или овие опишаа u-turn а не вртење лево Question

и ти имаш добро разбрано а и тие мислеле на u-turn но од недостаток на сообраќајна култура најверојатно се решиле меѓународниот симбол u-turn да го опишат на мариовски “двапати в десно за лево“ LOL  http://img220.imageshack.us/img220/5563/zzzbitpapo0.jpg - мислам дека на  кловер скицата  кажува доволно .



Posted By: lslcrew
Date Posted: 08-Nov-2008 at 02:22
Клучката Бит Пазар ќе се проширува


Крстосницата на Бит Пазар, која во моментов претставува едно од најтесните сообраќајни грла во градот, во наредните два месеца ќе се трансформира во модерна клучка во форма на детелинка. Според надлежните во Градот, ќе се реконструира натпатникот и ќе се изградат 4 сообраќајни прстени по кои сообраќајот ќе се одвива по системот вртење надесно, при што семафорите целосно ќе се исфрлат од употреба.
- Градежните работи на клучката започнуваат кај Поликлиниката "Бит Пазар", а ќе продолжат кај Полициската станица. Потоа ќе се работи на десниот крак од сообраќајното решение, за работите да завршат со кракот кај булеварот "Никола Карев". Градежните работи ако послужат временските услови би требало да завршат за 2 месеца, објаснуваат во Градот.

Според градоначалникот на Скопје, Трифун Костовски, клучката ќе биде од истиот тип како и клучката детелинка на влезот во Скопје, од правецот на Куманово кон населбата Аеродром.
Од Градот потенцираат дека Општината Чаир, навреме ја издала потребната документација за изградба на клучката, но дека проблемите настанале поради подземниот катастар и прибирање на точните локации за подземните инсталации, но и поради прибирање на потребните дозволи за дислокација на каблите.

За клучката Градот подготви идејно решение и обезбеди 40 милиони денари, а градежните работи ќе ги изведува фирмата "Гранит".


http://vecer.com.mk/?ItemID=ABAD5BA1FECBEA4C96BF0BFE709EBC47

До крајот на годинава ќе се вози на клучката „Детелинка“

Во иднина сообраќајот ќе се одвива според системот вртење само вдесно, а семафорите ќе бидат извадени

До крајот на годинава би требало да заврши изградбата на новата клучка „Детелинка“ кај Бит-пазар, со што ќе се реши сообраќајниот хаос во овој дел од градот, најави вчера градоначалникот Трифун Костовски при посетата на градилиштето. Екипи на градежното претпријатие „Гранит“ започнаа со изградба на еден од четирите листа од клучката кај поликлиниката „Бит- пазар“, а потоа ќе се гради кај полициската станица и спроти неа и, на крај, на кракот на булеварот „Никола Карев“.

Со изградба на клучката целосно ќе се реконструира натпатникот кај Бит- пазар, по кој во иднина сообраќајот ќе се одвива по системот вртење само вдесно. Семафорите ќе бидат извадени, бидејќи нема да има потреба од вртење влево и вкрстување на сообраќај во спротивни правци.

„Тесното сообраќајно грло на Бит-пазар ќе се трансформира во модерна клучка во форма на детелинка, со што ќе се реши проблемот со застојот во сообраќајот на овој потег. Се надеваме на добри временски услови и да нема проблеми со подземните инсталации, за да може навреме да завршат градежните работи“, истакна Костовски, најавувајќи дека со овој проект, како и со изградбата на клучката „Континентал“ и хортикултурното уредување на булеварите „Никола Карев“, „Цветан Димов“ и „Крсте Мисирков“, Општина Чаир ќе добие вистински урбан лик. За урбанизацијата ќе придонесат и проектите што ги најави градоначалникот на Чаир, Изет Меџити, како изградбата на надземен премин меѓу пазарот и поликлиниката, изградбата на подземен паркинг на две нивоа и мини- плоштад, како и најавената изградба на трговскиот центар на Бит-пазар.

За изградба на клучката кај Бит- пазар, Градот Скопје одвои 40 милиони денари. Општина Чаир ги обезбеди градежните дозволи, а беше решен и мал имотен спор. (С.Н.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=D50BE9EA049EFB48845BA754FA40A983

На која клучка мисли Трипун?! На Естекада или на оваа новава?! Ни за двете ми нема логика.



Posted By: lslcrew
Date Posted: 08-Nov-2008 at 03:16

www.skopje.gov.mk


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Nov-2008 at 16:11
Според градоначалникот на Скопје, Трифун Костовски, клучката ќе биде од истиот тип како и клучката детелинка на влезот во Скопје, од правецот на Куманово кон населбата Аеродром.


Nuts

Каква детелинка ве спопаднала, нема таму никаква детелинка!


Posted By: lslcrew
Date Posted: 08-Nov-2008 at 16:35
Мене уште не ми е јасно за која локација зборуваат. Ваљда не се до толку лаици да мислам на автокоманда?!


Posted By: mitatos
Date Posted: 08-Nov-2008 at 17:01
sekoj den pominuvam nakaj bitpazar, ova moze da go zavrsat za 30 dena, megutoa kako sto gi gledam, rabotite se  vlecat taka da nema da bide ni za 120 koi se predvideni

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: pbanks
Date Posted: 08-Nov-2008 at 17:20
Originally posted by mitatos

sekoj den pominuvam nakaj bitpazar, ova moze da go zavrsat za 30 dena, megutoa kako sto gi gledam, rabotite se  vlecat taka da nema da bide ni za 120 koi se predvideni


Па митатос барем ти си дечко кој шета со апарат.... дај сподели нешто Poke


Posted By: mitatos
Date Posted: 08-Nov-2008 at 18:24
pa tie slikite sto gi imate gi gledam i jas sekoj den, koga ke ima nekoja golema promena ke ima i sliki sega mi e krivo taka da go slikam hahaha

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Nov-2008 at 11:51
У лет:



Posted By: mitatos
Date Posted: 21-Nov-2008 at 17:54
Еве конечно нешто почна да мрда низ клучкава денес направив 2 фотки не се баш добар квалитет али тоа е тоа :
1.Еве една фотка од страна на полициската станица :


2.А ова е од истата страна само ова е првата улица што почна да се гради уште од старт:



-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: bonko
Date Posted: 21-Nov-2008 at 19:28
добро завршен проект но и со мали пропусти во имотно правни односи


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Nov-2008 at 19:31
Originally posted by bonko

и со мали пропусти во имотно правни односи


Сподели ако имаш повеќе информации... И не само за тоа туку воопшто за проектот.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Nov-2008 at 19:33
Bonko вероватно мислиш на зградата!?


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 21-Nov-2008 at 20:00
се збунил,мислел за клучката кај континентал,не разгледал убаво,дека ова е за бит пазар


Posted By: bonko
Date Posted: 21-Nov-2008 at 20:01

Б.Ѓ.Т   фала на поправка

хихихи
 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Nov-2008 at 20:35


Е чим така тогаш ај во таа нишка да објасниш како ќе се вклопи клучката за Крушевска Big%20smile


Posted By: mitatos
Date Posted: 28-Nov-2008 at 22:19
Od Teren :






-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 29-Nov-2008 at 01:13
kolku tolku pocnaa da ni gi sreduvaat ulicive,redno bese,a gleam i na ovaa se raboti,i ne se spori (barem jas taka mislam) sto e mnogu bitno 


Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Nov-2008 at 07:27

Започна изградбата на вториот крак на клучката-детелинка „Бит-пазар“

Третата и четвртата позиција ќе се градат по целосно завршување на првите две

Екипите на градежното претпријатие „Гранит“ започнаа со работа и на втората позиција на клучката-детелинка „Бит-пазар“, кај полициската станица. Веќе еден месец се работи и на првиот крак, кај поликлиниката „Бит- пазар“. Деновиве, на двете локации се привршува со премостувањето на подземните инсталации, а се работи и на ископување и тампонирање на теренот. Следната фаза ќе биде асфалтирањето, доколку дозволат временските услови.

„Во трка сме со времето, бидејќи ако наскоро падне првиот снег и ако не успееме да асфалтираме до затворањето на асфалтните бази, ќе мора да чекаме подобри услови“, вели Коста Зекмановски, надзор на изградбата. Тој надополнува дека третата и четвртата позиција од детелинката ќе се градат по целосното завршување на првите две. „Пред да преминеме на спротивната страна на улицата, мора да создадеме услови за измена на режимот на сообраќај поради тоа што првите два крака мора да бидат асфалтирани“, вели Зекмановски.

Со изградба на клучката целосно ќе се реконструира натпатникот кај Бит- пазар, по кој во иднина сообраќајот ќе се одвива според системот вртење само вдесно. Семафорите ќе бидат извадени, бидејќи ќе нема потреба од вртење влево и вкрстување на сообраќај во спротивни правци, со што практично, ќе се сведе на минимум сообраќајниот хаос што постои сега на овој потег. За изградба на клучката кај Бит- пазар, Градот Скопје одвои 40 милиони денари.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=CD6A06C1242F2042A585053EADAC5BA2


Posted By: blejdsk
Date Posted: 29-Nov-2008 at 09:52
ZNaci da ima na sekoj 6 meseci izbori , jas mislam deka i Dubai ke go prestigneme vo razvoj.

-------------





Posted By: vardar
Date Posted: 29-Nov-2008 at 10:49
 
Rollin Жално но вистинито


Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-Nov-2008 at 14:09
Асфалт ќе мењаат ли горе?? Ќе мора да мењаат катастрофа невидена е...


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: lslcrew
Date Posted: 02-Dec-2008 at 12:45
               

Оваа слика е специјална сама по себе, морам да им честитам на град Скопје за нивната high-res транспарентност!!! Wallbash



www.skopje.gov.mk


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 03-Dec-2008 at 00:57
Па не се согласувам дека се многу брзи во изградбата. Овие два рова можат објективно да се изградат за помалку од една недела доколку се работи интензивно. Од сликиве ми се гледам дека на терен нема повеќе од околу 10-ина работници.


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 03-Dec-2008 at 01:04
Previouskaj nas mnogu retko se raboti intenzivno,a za do sea kako se rabotelo kaj nas ako se orientirame spored toa togas taman si se moze i posporo,ama nejkatBig%20smileBig%20smileBig%20smile


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Jan-2009 at 23:21
Просто е неверојатно колку се бавни. Ова е сепак минорен проект, без разлика колку се трудат да го напумпаат.

За квалитетот на клучкава пак што да се каже... Roll%20eyes
Сликите доволно зборуваат колку е импровизирана и субстандардна целава работа, особено радиусите на лаците 1,2 и 4 (на 4 изгледа и нагибот нема да му е баш сјаен). Ова прилично ќе го гуши протокот, а проблеми особено ќе имаат автобуси и шлепери.

Вакви карактеристики ретко се толерираат и на многу понезначајни клучки, а овде сепак збориме за еден исклучително важен сообраќаен јазол...

1


2
Поглед спрема Автокоманда (лаци 2 и 3)


3
Лакот бр.1 уште го немаат ни трасирано


4
Лакот бр.2   ...т`нко богами


5
Лак бр.2 од друг агол


6
Единствениот прифатлив - лак бр.3


7
Лак бр.4


8
Лак бр.4 со таа сомнителната нова зграда во позадина (ради која не е ни теоретски можно подобро да се изведе овој лак освен доколку зградата не се урне)



Posted By: dacito
Date Posted: 30-Jan-2009 at 23:27
Ова е импровизација до бескрај. Лаците би биле смешни доколку не би биле трагични. Јас незнам со која совест се нафаќаат да го прават ова, ова нема врска


Posted By: La Linea
Date Posted: 30-Jan-2009 at 23:46
Колку што ме служи знаењето, клучката е планирана да изгледа вака, нели?




-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: dacito
Date Posted: 30-Jan-2009 at 23:52
Тоа планираат да го направат со тоа што ќе ги направат малите, смешни лачиња. Мислам дека само тоа е планирано овдека. Мислам никој не ги негира придобивките од една таква клучка, ќе се обезбеди проточност и се тоа, само ова е премногу несериозно. Волку мали лаци, мислам, no comment


Posted By: vardar
Date Posted: 30-Jan-2009 at 23:55
@Lalinea 
 
Не, али ај ќе му оставам на Cloverstaсk  да ти објасни Big%20smile


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 00:33
Линеа, тоа што го имаш постирано е еден вид парцјална детелинка (поточно Parclo B4) и е преод од дијамант кон детелинка.


Originally posted by dacito

Тоа планираат да го направат со тоа што ќе ги направат малите, смешни лачиња. Мислам дека само тоа е планирано овдека. Мислам никој не ги негира придобивките од една таква клучка, ќе се обезбеди проточност и се тоа, само ова е премногу несериозно. Волку мали лаци, мислам, no comment
Нема да обезбеди баш некаква проточност токму поради субстандардните лаци, но и поради други фактори во кои сега не би навлегувал без да ги знам деталите. За жал за тоа ќе морам да коментирам дури кога на клучкава ќе и се гледа крајниот лик.

Клучкава ќе крпи како-така единствено поради три проекти кои во огромна мера делуваат растеретувачки на нејзе:

- Клучка Континентал
- Бул Словенија
- Обиколницата кога ќе се комплетира

Без овие три проекти кои даваат простор клучкава да дише некое време, тука ситуацијата ќе колабираше и со стариот квази-дијамант, а можеби уште побрзо и со новава квази-детелинка.

Ќе мора да се направи многу подобро долгорочно решение. Со оваа смешка што ја прават сега само замачкуваат очи и го одложуваат проблемот, а пари и време сепак се губи.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 01:46
Инаку лаците 1 и 2 можат без проблем да се изведат многу подобро, за тоа има доволно простор. Не знам каква е имотно-правната ситуација, ама од тоа што видов на терен потребниот простор беше зафатен од импровизирани паркинзи, разноразни шупи, и запуштени површини - значи ништо сериозно што би ги одвратило да направат поприкладна клучка.

Лакот бр.3 секако има доволно простор, тука проблемот е од друга природа - станбена зграда на сред клучка Roll%20eyes

А лакот бр.4 е безнадежен без рушење на посочената зграда од сл.8 во погорниот пост.


Којзнае можеби планираат да прошират метро-два кај лаците 1и 2 и со тоа да се обидат колку-толку да ги ублажат проблемите, но тоа е сосема недоволно. А повеќе да навлезат сигурно не планираат, барем ако се суди според оној минијатурен план што го пласираше градот, а за кој треба микроскоп за да го толкува човек колку-толку. Не знам што е проблемот, веројатно се работи за инертна бирократија која нејќе да се замара со имотно-правни односи па решила идиотски да ја набута детелинкава во просторот кој веќе им е на располагање...

Еве приложувам една споредба како би требала да се изведе клучкава доколку навистина сакаа да биде добро завршена работата и долгорочно да се реши проблемот.
Проблематичната зграда кај лакот бр.4 не ми е јасно кој ја дозволил (а со оглед на тоа што е нова уште повеќе збунува целата работа бидејќи модификацијава на клучкава се најавува веќе со години)
Bash
Но сега мора да се размислува за нејзино отстранување ако сакаме еден од клучните сообраќајни јазли да може да се изведе задоволително.

1
Отприлика планот на градот




2
Посоодветно потенцијално решение со многу подобра геометрија



Posted By: mitatos
Date Posted: 31-Jan-2009 at 12:53
Kluckava ni e poznata po tie problemi koi gi navedovme i prethodno no sto mislite dali treba ovoj izlezot sto e od leva strana sto vrti desno niz 3-tiot krak e potreben ? i ako e potreben zosto e potreben , ja mislam deka toa kolku poveke e potreben tolku poveke problemi pravi ,posto sekoj den pominuvam od tuka i koci malku sobrakajot na toa mesto ponekogas i toa mnogu cesto. eve na koe mislev potocno go obelezav so crvena boja i so broj 0.




-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 31-Jan-2009 at 13:42
Да да митатос и јас ја имам приметено гужвата што се создава тука! Еднаш видов еден шлепер неможеше на еднаш, па на неколку маневри го вртеше камионот! Најдобро би било доколку 4 и 3 се прекрстуваат нормално како 1 и 2, ама за да биде тоа така смета овој станбениот објект!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 15:24
Тој проблем произлегува од тоа што се работеше за импровизација на дијамантска клучка со три, наместо со две вкстувања и тоа нормално му пречеше на протокот, ама без него не се можеше.

Сега со детелинкава тој проблем се отстранува, нема да има никакви вкрстувања, но ќе се јават нови проблеми особено поради субстандардните карактеристики на некои елементи што детелинкава ја прават импровизација исто како што беше и дијамантот.


Posted By: mitatos
Date Posted: 31-Jan-2009 at 15:48
Mislite li deka toa bi go namalil metezhot dokolku se napravi most i da se pominuva natamu izpod most a gorniot del da bide bez prekin na soobrakajot, ili pak ne znam dali e planirano toa da se zatvori ili da stoi takva kakva sto e , posto vo toj predel ne gledam deka nesto se planira ili pak deka nesto vo opsto se gradi.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 16:07
Originally posted by mitatos

Mislite li deka toa bi go namalil metezhot dokolku se napravi most i da se pominuva natamu izpod most a gorniot del da bide bez prekin na soobrakajot, ili pak ne znam dali e planirano toa da se zatvori ili da stoi takva kakva sto e , posto vo toj predel ne gledam deka nesto se planira ili pak deka nesto vo opsto se gradi.

Чекај ништо не те разбрав за мостот... Мост специјално за вкрсувањето што го посочи? Ако мислеше на тоа, за таков мост нема никакви просторни услови а и би бил премногу скап во споредба со улогата што би ја играл.

Но со детелинкава ионака сите три вкрстувања (вклучувајќи го и ова што ти боде очи) нема веќе да постојат. Еве на пример за некој што доаѓа од Чаир за да сврти накај Автокоманда (за што служеше тоа вкрстување), сега ќе треба да го искористи кракот бр.4 и да сврти 270 степени.

Се разбираме или збориме за различни работи?



Posted By: lslcrew
Date Posted: 31-Jan-2009 at 16:21
Тука главниот проблем е гужвата на Цветан Димов и узурпирањето на третата лента на бит-пазар од разни возила од пазарот. Целиот опфат од Мавровка до Бутел е тесно грло! И сега една импровизација со нестандардни радиуси ќе го реши проблемот. Темелот е во булеварот цветан димовкои захтева нужно докомплетирање како булеварско решение кое е артерија за третина (и географски и демографски) Скопје! Истиот проблем е и со првомајска која е сосличен проблем и е комуникација на голем дел од Скопје. Така е и со цветан димов кој е уште потесно грло од првомајска. Ја се надевам дека следниов мандат на локалната самоуправа темелно ќе се зафати со решавањето на овој проблем! Решението е тука доста скапо пошто бара и екпропријација на зградата и цел ред куќи кои реално немаат голема цена, ама кога ќе се прикачат сите експропријациони приказни и жалопојки ова може да трае до вечност!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 16:34
Originally posted by lslcrew

Тука главниот проблем е гужвата на Цветан Димов и узурпирањето на третата лента на бит-пазар од разни возила од пазарот. Целиот опфат од Мавровка до Бутел е тесно грло! И сега една импровизација со нестандардни радиуси ќе го реши проблемот. Темелот е во булеварот цветан димовкои захтева нужно докомплетирање како булеварско решение кое е артерија за третина (и географски и демографски) Скопје!


Цветан Димов си е посебен проблем (иако поврзан). Еве и да се реши Цветан димов со 2х3 и да се реши паркирањето на Бит-Пазар, како тоа ќе ја растерети клучкава? Оние што треба да свртат пак ќе се соочат со нејзините лоши карактеристики и ако се работи за период од денот со поинтензивен сообраќај, клучкава сама ќе генерира застој.

Се слагам дека Цветан Димов треба да биде конечно дооформен и се слагам дека на Бит Пазар треба да се воведе ред, но тоа нема да ја растерети клучкава туку напротив, со поголем сообраќај нејзините слабости уште повеќе ќе дојдат до израз, а и таа ќе продолжи да генерира проблеми во обратен правец.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 31-Jan-2009 at 16:46
Еве сега премерував, прсоторот задоволува да се смести класичен cloverstack, ама ќе дојде кнап со задоволени радиуси без инпровизации! Е сега треба да се сруши зградата и неколку куќи од северната страна. Кловерстак на ова место воопшто не би ја загрозил алаџа како културно наследство!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 17:18
Абе нема потреба од толку скапа клучка, особено што ќе се релативизираат нејзините поволности ради сепак малиот простор (да збуташ пристоен cloverstack тука сепак ќе биде ужасно тешко, дури и кога парите не би биле проблем).
Cloverstack (веројатно си зел во предвид 2/4 Cloverstack, како оној што се гради кај Хиподром) е втора на листата на чинење на класичните клучки и треба да се примени таму каде што навистина има нужност, можност и целисходност.

Работата е да се направи баланс. Овде имаме вкрстување на нешто што треба да е урбан автопат и класичен градски булевар. Многу поевтини клучки кои изискуваат и помалку простор како дијамант или развлечена детелинка сосема добро би завршиле работа, но доколку нивните карактеристики се „на ниво“, а не вака импровизирано.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 31-Jan-2009 at 20:09
Имаш право дека толку скапо решение и не е баш потребно. Баш како опција би прифатил и онква детелинка каде на средина се прекрстуваат смеровите и после пак се враќаат во нормален тек. Како се викаше сега незнам, ама и тоа е едно решение за овдека, само пак ќе има семафори и ништо уствари не се направило. Тое е едно од поефтините решение, како се викаше ич не ми текнува!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 20:46
Не знам за кое викаш


Posted By: lslcrew
Date Posted: 31-Jan-2009 at 23:15
Еве го го најдов во википедиа. Оддамна го мислев за тука, ама сега воочив дека и за ова решение смета зградулето Wallbash

http://en.wikipedia.org/wiki/Diverging_diamond_interchange - http://en.wikipedia.org/wiki/Diverging_diamond_interchange


Posted By: mitatos
Date Posted: 31-Jan-2009 at 23:16
Clover  da da se razbirame i ja konkretno za toa mislev

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 23:24
@ lslcrew

Многу интересно, а кај Бит Пазар може да се прилагоди релативно едноставно  Thumbs%20Up

Ама „градскиве планери“ заклучиле дека семафори не смее да има во никој случај, без разлика со каква функција и на кои точки, и без разлика на тоа што во денешно време на дигитализација семафорите можат да функционираат контролирано, флексибилно и многу синхронизирано со што не само се минимизира застојот, туку може директно да се врши специфична контрола на сообраќајот кога има потреба.

Абе тие не сакаат малку да ја прошират детелинкава за да биде колку-толку подобра, а камо ли да размислуваат за нешто вакво!
Bash


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2009 at 04:20
Originally posted by lslcrew

Еве го го најдов во википедиа. Оддамна го мислев за тука, ама сега воочив дека и за ова решение смета зградулето Wallbash


Ме стави во мисла ама не најдов проблем. Додуша да не беше зградулето ќе можеше минимално подобро да се изведе четвртиот крак ама тоа е апсолутно занемарливо за ваков тип на клучка. Буквално занемарливо и на терен практично воопшто не би се одразило на функционирањето на клучкава.

Еве нацртав како би изгледало, без да се руши ништо, дури ни некоја шупа. Единствено зедов ептен малце празен простор на некои места, за да најголемиот број свиоци бидат сосем благи, но дури ни тоа не е неопходно.

Се заљубив во клучкава! Ефтина, прилагодлива, бара малце простор, нуди одлични карактеристики, а не создава никакви значајни проблеми.
Функционира со два семафори на секундарниот пат, но тие два семафори во пракса би функционирале како еден, што значи само едно запирање доколку наидеш на црвено. Плус тоа семафорите имаат само две фази, со што евентуалното чекање на учесниците во сообраќајот е минимално, а од аспект на клучката се минимизира и изгубеното време во менување на фазите, со што таа функционира крајно ефикасно.
Клучкава овозможува и вртење од 180 степени на примарниот пат, а на него тоа е навистина корисно.

Исто така во нашиов случај многу важен факт е што ваква модификација на конкретнава локација би била релативно мал и ефтин зафат, а реализацијата на моменталниот ретардиран проект не би била пречка за изведба на модификацијава во иднина. Само ни треба добар градоначалник со добар тим планери и воља да се поправаат грешките.





Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2009 at 04:41
Доколку некој има проблем да прати кои би биле тековите на сообраќајот, еве малку помош Big%20smile
Сините точки се семафорите.

На ваква груба шема можеби изгледа малце хаотично, но всушност клучкава е многу елегантна и доколку со автомобил би се поминало низ нејзе не би имало никакви проблеми, едноставно правецот го диктира самиот пат.




Posted By: lslcrew
Date Posted: 01-Feb-2009 at 05:52
Па јас како проблем го гледам оној метеш што би се создал пред зградулето, односно плавата точка, јужниот семафор! Тука ми беше малку сомнително, размислував како би изгледало доколку раскрсницата би се извле абес истегнувања вакви, ама па во тој случај место зградата би ја загрозила џамијата иако и сега има малку простор 4-тио крак да се помести малку према џамијата и така ќе се добие една уште поубава раскрсница од оваа што си нацртал. Браво за шемива ја кога скицирам работам у паинт и ми треба доста време, па не ме бива многу за шеми. Инаку ова е дефинитивно многу подобро решение што одговара за раскрсницава тука, одколку моменталново што се гради! Дури и поефтино кошта!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2009 at 06:03
Да да, супер е клучката, со оглед на тоа што прв пат била предложена во 2003 сигурен сум дека со време ќе се намножат доста вакви низ светот, а да се надеваме дека ќе има една и кај Бит Пазар Big%20smile


Па јас како проблем го гледам оној метеш што би се создал пред зградулето
Искрено не гледам причина за метеж.

размислував како би изгледало доколку раскрсницата би се извле абес истегнувања вакви
Па клучката е таква што тоа истегнување воопшто не и пречи во функционирањето.
Едино ако си перфекционист и бараш симетрија по секоја цена, едино тогаш пречи Big%20smile


Posted By: lslcrew
Date Posted: 01-Feb-2009 at 06:04
И да се надополнам околу семафорите! Треба да се внимава на преодот меѓу фазите од семафорот, да се внимава да не останат автомобили trapped in меѓу двете раскрсници. Не дека е нешто страшно ако остане кола или две, ама со ова проќање на жолто што ни се дешава, па и на црвено, нема сомнеж дека ќе се содаваат такви ситуации. Требадвете точки да функционираат како една раскрсница, односно да има само два семафорски столбови од кај битпазар и од кај бутрел, да нема 4 столбови. Така дури и да им се пушти зелено на возачите од едната страна, да мора да ги пропуштат сите возила кои се во меѓу-просторот! Нормално тоа може лесно да се регулира со знаци или па со малку подолга пауза меѓу фазите.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 01-Feb-2009 at 06:07
Originally posted by Cloverstack


Едино ако си перфекционист и бараш симетрија по секоја цена, едино тогаш пречи Big%20smile

Па и не е до толку до симетрија колку што ќе треба да се даде малку лабав простор како на другата страна. Зборам за ептен мали изобличувања , одприлика 5-6 метри на 4-тиот крак према џамијата. Нормално тамо исто така смета зградата што е блежана со црвено, па не би сметало доколку горниот дел од 4-ти крак малку закривува према џамијата за некој метар!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2009 at 06:12
Пак не се слагам баш околу семафорите. И сам викаш не е страшно ако некој заглави на средина. Eдноставно ќе си почека на семафор. Ионака би било по негова вина доколку остане во средниот сегмент (или се влечкал низ сегментот, или поминал на крај на жолто/црвено на претходниот семафор). Затоа ми е сосема нелогично ова што го викаш
Така дури и да им се пушти зелено на возачите од едната страна, да мора да ги пропуштат сите возила кои се во меѓу-просторот!


Инаку апсолутно се подразбира дека семафорите треба да бидат синхронизирани и во пракса сето тоа да функционира како да има само еден семафор со само две фази.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 01-Feb-2009 at 06:17
Стварно да ти кажам и јас сум збунет малку сега. Еве да замислиме ситуација. Јас возам од пазар према чаир и ми се отвора зелено и стигам во меѓупросторот. Во тој момент се отвора зелено на возачите од спротива, а јас сум сеуште измеѓу. Пред мене нема семафор кој ќе ми покаже црвено да застанам (пошто функционира како една раскрсница) и јас си терам право, а во исти момент и на некој друг му е зелено! Што правиме тогаш! Дали доволно голема пауза ќе ми овозможи безбеден премин мреку целата должина на меѓу-просторот.


п.с. Ај ако не ти е тешко во последната слика уфрли им бројки на раскрснициве, да се разбираме полесно.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2009 at 06:22
Originally posted by lslcrew


Па и не е до толку до симетрија колку што ќе треба да се даде малку лабав простор како на другата страна. Зборам за ептен мали изобличувања , одприлика 5-6 метри на 4-тиот крак према џамијата. Нормално тамо исто така смета зградата што е блежана со црвено, па не би сметало доколку горниот дел од 4-ти крак малку закривува према џамијата за некој метар!
Според мене ова е маргинално. Да, ќе ги ублажи свиоците на четвртиот крак, но и вакви какви што ги имам вцртано тие нема да бидат причина за битни проблеми. Згрдата воопшто не смета, единствено ако може кај џамијата да се прошири за 2-3 метри би било убаво за шлепери и автобуси поелегантно да ја фаќаат кривината кога ќе вртат во лево. Но нашиве генијалци на отприлика толкав мал простот испланирале вртење од 180 степени на 3 од четири краци, а овде ќе имаме вртење од 90 степени на само еден од краците. Очигледно многу подобар исход него нивниот.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2009 at 06:28
Originally posted by lslcrew

Стварно да ти кажам и јас сум збунет малку сега. Еве да замислиме ситуација. Јас возам од пазар према чаир и ми се отвора зелено и стигам во меѓупросторот. Во тој момент се отвора зелено на возачите од спротива, а јас сум сеуште измеѓу. Пред мене нема семафор кој ќе ми покаже црвено да застанам (пошто функционира како една раскрсница) и јас си терам право, а во исти момент и на некој друг му е зелено! Што правиме тогаш! Дали доволно голема пауза ќе ми овозможи безбеден премин мреку целата должина на меѓу-просторот.


п.с. Ај ако не ти е тешко во последната слика уфрли им бројки на раскрснициве, да се разбираме полесно.


Абе нема потреба од бројки Smile

Едноставно болдираниот дел не ти требаше Big%20smile
Нормално дека ќе има семафор кој ќе то покаже црвено ако на другите им е зелено. И едноставно ќе си почекаш да заврши циклусот и тебе да ти се отвори зелено.

Кога реков два семафори мислев на две семафоризирани точки, а не буквално на два семафори. А поентата е дека со синхронизација ќе функционира како со еден семафор и тоа само со две фази и дека застојот ќе биде минимален, многу помал него на обична крстосница.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 01-Feb-2009 at 06:33
Мислиш на синхронизација меѓу двете раскрсници од типот нешто како зелен бран.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2009 at 07:13
Нормално. И тоа во ваков случај може да се изведе многу ефикасна синхронизација и така буквално да функционира како едно вкрстување со само два циклуса.


Posted By: mitatos
Date Posted: 01-Feb-2009 at 12:28
Shemata so strelkite e malku problematicna spored mene, iako se dogradi sepak mislam deka ke ima metezh , za totalno da ne stavat semafori i ja sum protiv, ima nekoi tocki kade sto treba da stojat semafori, no ima nekade kaj sto i ne se potrebni ,mene poveke vpecatok mi ostavi prvata shema sto ja komentirav, ne taa so strelkite koja spored mene e problematicna

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2009 at 14:39
А зошто е проблематична? Ради семафорите сигурно не е, затоа што тоа решение е неколкукратно подобро од ова што функционираше до сега (квази дијамант со три точки на вкрстување и парцијално регулиран).

За да нема семафори на оваа локација единствено реално решение е детелинка, но детелинка е проблематична клучка, а проблемите особено доаѓаат до израз кога се работи за мала детелинка (ако те интересира подетално ќе го објаснам ова). И кога викам мала детелинка сепак не мислам на олку мала како што ја прават они. Два-три саати барав на google earth да најдам некоја детелинка со толку мали радиуси на лаците и не успеав да најдам. Во најлош случај наоѓав такви со еден вистински субстандарден лак, (и пак се сомневам дека некој беше толку лош колку што ќе бидат нашиве), а на нашава треба да имаме три субстандардни лаци. Значи кај нас се прави уникатно лоша и субстандардна детелинка што сигурно нема да помине без последици!
Дури и некогаш да се оди на проширување на детелинката за што ќе треба експропријација, рушење и нов релативно поголем градежен зафат, пак ќе останат доста проблеми со функционирањето на самата клучка.

Значи ако се оди на тоа по секоја цена да нема ниту еден семафор, треба да се жртвуваат цела низа други работи. Мое мислење е дека таа трампа ни од далеку не вреди.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 02-Feb-2009 at 03:16
Кловер имам впечаток дека се заљуби во решениево до кое дојдовме погоре!? Thumbs%20UpYes


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-Feb-2009 at 03:23
Да! Најефтино, а најприкладно во случајов. Долгорочно би се решил проблемот и би можеле на мир да размислуваме за многу поголеми проекти што ни се потребни!


Posted By: lslcrew
Date Posted: 03-Feb-2009 at 11:58
Еве како го замислувам тактот на семафорите од последното решение!



Posted By: lslcrew
Date Posted: 03-Feb-2009 at 12:05
Еве уште една замисла, оваа е малку побрза од предходната бидејќи ште штеди оној гап-от кога е црвено за двете насоки на една од раскрсниците (наизменично).



Во двата случаеви е изоставено жолтото светло! Времињата што се на анимациите се 3 сек. по такт + 1 секунда по такт поради преодот и пропуштање на возила кои веќе ја прошле првата раскрница и треба да ја пројдат втората за да не остане голем број возила у меѓу простор. Значи 4 секунди по правец, вкупно 8. Времињата се одпрлика некаде 10:1 од реал-тајм!


Posted By: lslcrew
Date Posted: 03-Feb-2009 at 12:13
Една од причините зашто викав дека горниот дел од кракот 4 треба да се искриви малку према бит пазар е за да се обезбеди некоја колку-толку симметричност и лабавост на раскрницата, бидејќи вака со ова решение како што е на сликата, вака возилата кои што евентуално би западнале у меѓупросторот од правец бутел->центар, дури и да се само две три возило ќе создадат колона баш пред зградатаи ќе се блокирање вртењето бутел->автокоманда. Но ако се иде со две ленти тука од кои една према центар, а една према автокоманда тогаш не би имало проблем се да тече float!.

Кловер ај те молам ако не ти е тешко уште една скица ама по една линија за секоја лента!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Feb-2009 at 12:17
За да се „наштелуваат“ добро, секако би требало да се направи едно темелно испитување на сообраќајот (не ги заборавај и оние што од автопатот вртат лево и одат директно во средниот сегмент).
Во секој случај најдобро е да се движиме и во правец на „интелигентни“ крстосници кои со разни технологии ја пратат моменталната ситуација и сите релевантни параметри и секој поединечен циклус на семафорите го прилагодуваат на моменталната ситуација на терен  (мада не сум баш запознаен колку е напредната таа технологија и колку е ефикасна и сигурна во моментов). Ако ништо друго треба надлежните да ги пратат тие работи, а да мрднат и со центарот за контрола на сообраќајот.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 03-Feb-2009 at 12:22
Originally posted by Cloverstack

За да се „наштелуваат“ добро, секако би требало да се направи едно темелно испитување на сообраќајот (не ги заборавај и оние што од автопатот вртат лево и одат директно во средниот сегмент).


Ееее овие ги забораив!  Добро ти текна! Crazy За технологијата го делиме потполно истото мислење!

Ај стварно Кловер ако не ти е тешко една скица со по една линија за секоја лента баш ме интересира како ќе изгледа тоа, а ја слабо баратам со готошоп, односно ич не баратам. Ако цртам треба да се мучам со паинт-от!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Feb-2009 at 12:28
Џабе е да губиме време на тоа - има премногу варијанти и премногу прашалници. Доколку некогаш се прави ваква клучка и тоа ќе треба да се усогласи со резултатите што би се добиле од детално испитување на сообраќајот.

Мене живо ме интересира и како ќе ги решат лентите за „детелинкава“ што ја прават зашто надвозников има 5 ленти што е прилагодено за дијамант.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 03-Feb-2009 at 12:30
Па 3|3 би било премногу тесно да се направи. Нема шанси кај да се збута уште една лента! 2|2 очекувам да биде!

Инаку ти викав да нацрташ скица за ова последнава што ја дискутиравме. За предлогов!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Feb-2009 at 12:57
Инаку ти викав да нацрташ скица за ова последнава што ја дискутиравме. За предлогов!

Да де ама со лентите има цел куп варијации. Нема логика да биде 2х2 кога има простор за 5 ленти. Треба да се види дали се исплати нешто  да се фаворизира и да биде 3+2, или да се изведе 2+2+наизменично проширување. Ако има наизменично проширување треба да се прецизира каде ќе биде точката на преодот, не мора да значи дека најдобро е да е на средина, во вакви случаи 5-6 метри разлика можат да направат битна разлика. Во склад со сето друго треба и да се одреди како која лента ќе биде дефинирана (дали за право, за лево, или комбинирана). Значи на прв поглед изгледа едноставно, ама има цел куп варијации од кои најповолната може да се избере само после една темелна студија за тоа какви се карактеристиките на сообраќајот на оваа точка.


Инаку и за детелинката веројатно ќе се искористи тој дополнителен простор, би било глупо да го баталат - може на пример да се направат ленти од двете страни кои пополека ќе се влеваат во десните ленти, со што колку толку ќе се придонесе за подобар тек на сообраќајот што се исклучува од автопатот и треба да помине преку надвозникот (270 степени по краците 1 и 3)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Feb-2009 at 13:05
BTW сега гледам дека надвозникот теоретски е доволно широк за да може да се сместат 6 ленти (секоја не помалце од 3 метри што е сосема прифатливо). Но којзнае дали е тоа изводливо од структирен аспект за надвозникот или поради некои други фактори.

Доколку би можело да се оди со 6 (но без да се стеснуваат лентите под 3 метри) тоа би било одлично и за детелинка и за "diverging diamond".


Posted By: lslcrew
Date Posted: 03-Feb-2009 at 15:27
Тука има и доста големи широки тортоари со велосипедски коишто не е страшно ако трпат едно метро на еден краток потег, колку што е долг мостот.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Feb-2009 at 15:47
Доколку може да се преуреди средниот дел нема ни да има потреба од узурпирање на тротоарите, иако се слагам дека нема да е трагедија доколку умерено се стеснат.
Но и за средниот дел, а особено за тротоарите не смее да се зема здраво за готово дека едноставно може да се претворат во коловоз. Како што реков можеби надвозникот е структурно неприкладен, барем не без некаков поголем градежен зафат за тоа да се овозможи. Можеби има и други фактори... Едноставно овие работи ние форумџиите не ги знаеме. Ама тоа што е јасно како бел ден е дека ваква детелинка каква што градат немаше да ја бива ни со 10 ленти на надвозникот. Е од овде потекнува мојот страв дека кога толку импровизаторски пристапуваат на очигледни работи, што ли останува за покомплицираните.



Print Page | Close Window