Print Page | Close Window

Црна хроника

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1018
Printed Date: 29-Mar-2024 at 09:38


Topic: Црна хроника
Posted By: Vladimir P
Subject: Црна хроника
Date Posted: 29-Jun-2008 at 23:38
Излета товарен воз

[TUBE]CrqjwW7jtZI[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jun-2008 at 23:47
Unhappy


Posted By: beTon
Date Posted: 30-Jun-2008 at 08:29
многу нормално балкан си е балкан истиов муабет е секојдневие во хрватска дури на zeljeznice.net како под форум имаат црна хроника која е прилично дебела, тоа кажува дека освен инфраструктура треба да се работи и на менталитетот или со дресирање или со репресирање!

[TUBE]7ki4pY1J82w[/TUBE]

http://dnevnik.hr/vijesti/crna-kronika/sudar-nagibnog-vlaka-i-kamiona-poginuo-strojovodza.html - а имале и доста несреќи и со ICN-от 24.11.2006
Nagibni vlak 521 kretao se iz pravca Zagreba prema Splitu, a
naletio je na kamion tvrtke "Pevec" pun gipsanih ploča iz tvornice Knauf.
http://dnevnik.hr/vijesti/crna-kronika/sudar-nagibnog-vlaka-i-kamiona-poginuo-strojovodza.html -


http://www.nacional.hr/articles/view/32086/ - но тоа нив не ги тангира воопшто, баш спротивно само ги охрабрува...
...Superbrzim vlakom od Zagreba do Rijeke za sat vremena -  Nacional 05.03.2007.
http://www.nacional.hr/articles/view/32086/ -
Superbrzi vlak kojim će se od Rijeke do Zagreba voziti samo sat vremena, a do Mađarske dva očekuje se do 2013. godine kada bi pruga trebala biti gotova. Cijena izgradnje bit će 15 milijardi kuna, a država će iz proračuna financirati cijeli projekt. HŽ infrastruktura objavit će za desetak dana natječaj za gradnju idejnog projekta željezničke pruge od mađarske granice do Rijeke. Pruga će biti dvotračna, a vlakovi će u istom trenutku moći voziti u oba smjera. Od mađarske granice do Karlovca pruga će biti remontirana te će se sagraditi drugi kolosijek, dok se u brdskom dijelu, od Karlovca do Rijeke planira gradnja potpuno nove trase. http://www.nacional.hr/articles/view/32086/ -
Uz gradnju autocesta, ovo spada u najveći infrastrukturni projekt u neovisnoj Hrvatskoj. Prvo bi se trebali početi graditi veliki tuneli, koji su predviđeni na potpuno novom dijelu pruge od Karlovca do Rijeke. Nova pruga ide potpuno novom trasom, imat će puno tunela, mostova, a od sadašnje će biti kraća čak 54 kilometra, dakle gotovo trećinu.
http://www.nacional.hr/articles/view/32086/ -








Posted By: Перо
Date Posted: 30-Jun-2008 at 17:09
Da ne ima nekoj sliki od prevrteniot voz?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 30-Jun-2008 at 20:47
Originally posted by Перо

Da ne ima nekoj sliki od prevrteniot voz?

Еве видео клип
[TUBE]yY8ZK6mPlHc[/TUBE]


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Aug-2008 at 17:53

Скопје, 11 август (МИА) - Патнички воз што сообраќал на релација Скопје - Кичево во 3 часот и 40 минути удрил во поставени камења на пругата кај местото Кисела Вода, меѓу населбата Ѓорче Петров и селото Радуша.

Во несреќата нема повредени. Настанати се оштетувања на моторната гарнитура, информира Центарот за управување со кризи.

Увид на местото на настанот извшиле екипи на МВР.

Канал 5 ТВ

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=36645&mid=1500&tabId=1&tabindex=0 - http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=36645&mid=1500&tabId=1&tabindex=0



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Aug-2008 at 18:43
Баш ме интересира, кога ќе се фати некој од овие безмозочници, по колку точки може да одговара... Ги загрозуваат животите на десетици, стотици лица... Веројатно има основ да скапат во затвор долги долги години. Треба да се превземат вистински мерки да се фати барем по некој (пошто реално тешко се расчистуваат овие случаи), а кога ќе се фати преку неговиот случај да се прати порака до сите други потенцијални „диверзанти“. Мислам дека тоа е едниствен начин овие алармантни трендови да се стават под контрола. Само стварно не знам што се чека да се превземе нешто посериозно на ова поле? Зарем чекаме да се случи посериозна несреќа, па отпосле да видиме што ќе правиме???

Wallbash


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Aug-2008 at 20:28
Можда е престрого, но таа маса, ја би ги нарекол thing бидејки за нив немам друг израз,  веќе мора да се „стави во колосек“
 Bash

[TUBE]xjzhC4vbaQA[/TUBE]


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: La Linea
Date Posted: 05-Jan-2009 at 18:02
После волку снегови и мразови по патот, ме заинтересира како влијае снегот и мразот на шините врз сигурноста на возовите?

Кога сме кај тоа, кога во последен пат во Македонија се случија некоја голема железничка несреќа?


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 05-Jan-2009 at 19:56
oddamna se nema nesreka sluceno neznam koga beshe tacno poslednata,a snegot vliae na vozovite isto kako i vo cel soobrakaj,se dvizat mnogu sporo,poleka no sigurnoBig%20smile


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 05-Jan-2009 at 19:59
Originally posted by La Linea

После волку снегови и мразови по патот, ме заинтересира како влијае снегот и мразот на шините врз сигурноста на возовите?

Кога сме кај тоа, кога во последен пат во Македонија се случија некоја голема железничка несреќа?

- Скоро никакви проблеми не представува снегот за возовите.

- Постојат две поголеми несреќи во Македонија 1976 и 1990, повеќе во материјална смисла. (од поновата историја)


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 05-Jan-2009 at 20:01
spanecot sto ucestvuvashe vo 1990 vo taa soobrakajka uste e parkinan vo depoto na zeleznici t.e ne sum pominal od tamo 1 god. pa moze i da e trgnat sea.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 05-Jan-2009 at 20:06
Originally posted by Б.Ѓ.Т

spanecot sto ucestvuvashe vo 1990 vo taa soobrakajka uste e parkinan vo depoto na zeleznici t.e ne sum pominal od tamo 1 god. pa moze i da e trgnat sea.

Дај малку твоето сеќавање по опширно, бидејќи не се сеќавам за несреќа со шпанец ???!!!


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: beTon
Date Posted: 05-Jan-2009 at 20:24

нели лани излета вагон на воз од Кочани, а мислам имаше и помал излет на вагон од товарен воз...

Владимир мислам имаше ти постирано слика од вагон со плуг, нели тоа се користи за расчистување препреки на пруга па и снег?! а за онаа несреќа од '76 случајно налетав на текст каде се спомнува голема несреќа кај велешко Теово пред триесет години,  дали е таа несреќа што ти ја наведуваш...

...

Точно пред триесетина години, некоја видовита жена по име Веса се обидела да почне со градењето на манастирот. По нејзино кажување, биле откопани неколку темели од стариот манастир. Подоцна, кога на старите темели почнала градбата на манaстирот, тој бил урнат од полицијата која не ја дозволувала изградбата на манастирот. Притоа Веса ги предупредила да не го прават тоа, бидејќи доколку го урнат, тука ќе се пролее многу крв. Но нејзиното предупредување никој не го сфатил сериозно. Наредниот ден таму се случила вистинска несреќа. Возот што сообраќал на релацијата Битола - Скопје излетал од шините и неколку вагони се превртеле. На шините останале само последните два вагона во кои имало невеста. Тогаш едно лице загинало, а многумина биле повредени. "Но во несреќата имаше и среќа. Малку фалеше возот да слета во бездната која се наоѓа само на десетина метри подалеку од манастирот. Тогаш, најверојатно, никој немаше да ја преживее несреќата", се присетуваат теовци на овој немил настан, сврзан со градењето на манастирот "Свети Архангел Михаил" .

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=60318&idg=3&idb=842&rubrika=Revija - Вест - П.А.Лазарова - 26.04.2003

 



Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 05-Jan-2009 at 22:38
Кој верува во вакви глупости Ohno
Несреќата ќе се случела без разлика колку манастири се турнати или изградени.

Иако според мене имаме прилично сигурна железница,уште да не се расипуваа локомотивите толку многу ќе се беше подобро.


-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: beTon
Date Posted: 05-Jan-2009 at 23:19
па ако луѓе сведочат дека имало предупредување значи има и основ тоа предупредување да било вистинито, а дали некој верува или не во тоа што некој го кажал е сосем друга работа, баш сега има буквално за слична појава епизода на сител Smile


Posted By: BOJAN
Date Posted: 06-Jan-2009 at 01:21
Оваа година ни излета еден товарен воз кај Зелениково за среќа без жртви, а за малку голема катастрофа ќе се случеше кај Клисура оваа пролет. Тогаш весникот Време пишуваше дека 2 товарни возови на отворена пруга се движеле директно еден кон друг, а биле застанати на само 50 метри оддалеченост!
Инаку се сеќавам како помал на несреќата во тунел, мислам меѓу Скопје и Велес. Ако добро се сеќавам се судрија два возови во тунелот, од кој еден беше патнички или експресен. Имаше повредени неколку патници, а би биле и многу загинати доколку не се случеше во тунел. Мислам дека се работи за 1996 година(проверете подетално).
Исто така сум читал и за тешка несреќа во 70-тите години на возот кон Кичево кога загинале 20-тина патници. Се работи за оние стари шинобуси кои Македонија ги има исфрлено, најверојатно баш поради тоа. Веројатно има уште неколку несреќи.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Jan-2009 at 01:36
нели лани излета вагон на воз од Кочани,

Вагон од воз неможам да се сетам дека имало

а мислам имаше и помал излет на вагон од товарен воз...

По некој товарен вагон има излетано во
- Прждево кај Демир Капија
- Во близина на Зелениково
[TUBE]yY8ZK6mPlHc[/TUBE]

Владимир мислам имаше ти постирано слика од вагон со плуг, нели тоа се користи за расчистување препреки на пруга па и снег?!

Незнам дали на ово мислеше, иначе такви плугови се користат во стварно екстремни случаи, со огромни наноси


а за онаа несреќа од '76 случајно налетав на текст каде се спомнува голема несреќа кај велешко Теово пред триесет години,  дали е таа несреќа што ти ја наведуваш...
...

Точно пред триесетина години, некоја видовита жена по име Веса се обидела да почне со градењето на манастирот. По нејзино кажување, биле откопани неколку темели од стариот манастир. Подоцна, кога на старите темели почнала градбата на мансатирот, тој бил урнат од полицијата која не ја дозволувала изградбата на манастирот. Притоа Веса ги предупредила да не го прават тоа, бидејќи доколку го урнат, тука ќе се пролее многу крв. Но нејзиното предупредување никој не го сфатил сериозно. Наредниот ден таму се случила вистинска несреќа. Возот што сообраќал на релацијата Битола - Скопје излетал од шините и неколку вагони се превртеле. На шините останале само последните два вагона во кои имало невеста. Тогаш едно лице загинало, а многумина биле повредени. "Но во несреќата имаше и среќа. Малку фалеше возот да слета во бездната која се наоѓа само на десетина метри подалеку од манастирот. Тогаш, најверојатно, никој немаше да ја преживее несреќата", се присетуваат теовци на овој немил настан, сврзан со градењето на манастирот "Свети Архангел Михаил" .

Вест - П.А.Лазарова - 26.04.2003

Не ова не го знам !
Познато ми е дека на 29-07-1976 во Згрополци во близина на Велес имаше несреќа каде и една локомотива 661-401 буквално е здробена.
И другата 1990 во Близина на Рајко Жинзифов-Велешко, каде е уништена уште една локомотива 661-145, и за жал еден човечки живот.

За другите удеси назнам, но ќе проверам.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 06-Jan-2009 at 02:55

Дај малку твоето сеќавање по опширно, бидејќи не се сеќавам за несреќа со шпанец ???!!!


vo 1990 god.imashe soobrakajka megu megu kenedi i spanec ako ne se lazam a ne se lazam zasto sigurno e taka,masinovocacot na spanecot mi e tetin...e sea neznam dali praime muabet za istoto ova beshe vo periodot 1990 ili 1991 pokasno sigurno ne.


Posted By: beTon
Date Posted: 06-Jan-2009 at 06:00

Originally posted by Vladimir P

Незнам дали на ово мислеше, иначе такви плугови се користат во стварно екстремни случаи, со огромни наноси

па не баш мислев  на вагонот од http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=48&PID=23685#23685 - овој пост , но тој бил на српски  шиновоз!, значи ова се нашите плугови за кризни ситуации, ова првово е претпоставувам за лавини или мраз LOL



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Jan-2009 at 12:29
Originally posted by Б.Ѓ.Т


Дај малку твоето сеќавање по опширно, бидејќи не се сеќавам за несреќа со шпанец ???!!!

vo 1990 god.imashe soobrakajka megu megu kenedi i spanec ako ne se lazam a ne se lazam zasto sigurno e taka,masinovocacot na spanecot mi e tetin...e sea neznam dali praime muabet za istoto ova beshe vo periodot 1990 ili 1991 pokasno sigurno ne.

Изгледа не правиме муабет за исто, ова се има случено на 02-12-1990 год во близина на Рајко Жинзифов, а на сликите никаде не се појавува шпанец.

Еве некој слики од таа трагедија





Б.Ѓ.Т, би те молел да се распрашаш кај тетинот ако можеме да добиеме подетални информации

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 06-Jan-2009 at 13:56
ke se rasprasam...


Posted By: BOJAN
Date Posted: 06-Jan-2009 at 19:54
Па добро бре, зарем не водиме ние никаква евиденција за несреќите во транспортот?
Ова баш ме заинтригира, кои се воопшто најголемите несреќи во железничкиот и автобускиот транспорт во земјава? За авионскиот, мислам дека убедливо е падот на Палер 1993-та година.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Jan-2009 at 21:22
За жал со тешки маки ги собирам информациите од мојата област - железницата, бидејќи Македонија е една од ретките земји која нема железнички музеј, каде би се собрале сите документи.

Но тоа во некоја друга нишка
Wallbash


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 05-Sep-2009 at 14:18
Каков ден ...
 
 
 

ПРИ СУДИР НА АВТОМОБИЛ И ВОЗ КОЈ СООБРАЌАЛ НА ЛИНИЈА СКОПЈЕ - КИЧЕВО ЗАГИНА ЖИТЕЛ НА ТЕТОВО

Воз кој сообраќал на линијата Скопје - Кичево утрово околу 9 часот и 15 минути удрил во автомобил, а од здобиените повреди на пат кон тетовската клиничка болница загина возачот на автомобилот 34-годишниот Садик Љоки од Тетово.

Сообраќајна несреќа се случи на необележан железнички премин на стариот пат кон тетовското село Брвеница.

Според првичните информации, сега починатиот сакал да влезе на автопазарот кој се наоѓа во близина на железничката пруга, но поради непрегледниот терен не видел дека од левата страна му се приближува возот.

На местото на сообраќајната несреќа увид извршија екипа на полицијата, истражен судија и јавниот обвинител.

http://www.sitel.com.mk/default.asp?ItemID=641128FBCC033A4D9562F60B3D7C84F8 - http://www.sitel.com.mk/default.asp?ItemID=641128FBCC033A4D9562F60B3D7C84F8
 
 
 
 


Posted By: zookisk
Date Posted: 05-Sep-2009 at 15:18
Голема среќа што не бил шпанецот туку била класична гарнитура со МЖ 661-220 на чело...


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 19-Sep-2009 at 13:20
Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash

Повредена девојка при каменување на воз

Една девојка е повредена при каменување на возот, кој сообраќал од Кичево кон Скопје. Според полицијата, непознати лица вчераутро, околу шест часот, во близина на железничката станица Гостивар, ги каменувале вагоните на патничкиот воз 6901.

Притоа, еден камен удрил во стаклото што се скршило и и' нанело повреди на патничката К.А. (23) од Кичево. По инцидентот со каменувањето, возот застанал, а машиновозачот го пријавил случајот во полиција. Повредената патничка, која имала исеченици по телото, била пренесена во гостиварската болница. Ова е втор инцидент регистриран на пругата Кичево-Гостивар од почетокот на годинава. (Х.Р.)



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2A3F0190E4EEAC4AAC34ECA70CE3A609


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 19-Sep-2009 at 14:00


Еве и малку подетална хроника. Всушност се работи за трет сериозен инцидент на таа пруга годинава.

Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash

Каменуван воз кај Гостивар

Кичевката К.А.(23) била расечена по лицето и рацете откако со камења бил искршен прозорецот на купето од возот во кој се возела, вчера кај Гостивар.

Непознати лица го каменувале возот што сообраќал на релација Кичево-Гостивар, утрото во близина на железничката станица. Полицијата трага по насилниците. Во јули во населбата Циглана локомотива удри во блокада од бетонски плочи која била поставена на пругата. Пред тоа, во март, на излезот од Тетово кон Гостивар скопјанецот Мухамед Д. (27) завршил во болница со повреди на главата кога непознати напаѓачи го каменувале патничкиот воз со кој тој се возел. (З.Г.М.)



Posted By: BOJAN
Date Posted: 19-Sep-2009 at 14:05
Во однос на минатата година, сепак бројот на инциденти на оваа пруга е намален. Сепак, не ми е јасно зошто нема полицајци во возот оваа година, како и тоа зошто не се присутни на железничките станици во Тетово и Гостивар. Изненадува тоа што овие негативни дејанија почнале да се случуваат и во Гостивар, бидејќи до сега главен проблем беше излезот од Тетово кон Гостивар. Треба да се превземе нешто за да не се случи поголема трагедија. Минатата година кога се враќав од Кичево на самиот мост над автопатот имаше поставено камења. Се слушна силен тресок под седиштата, но Шпанецот го продолжи патот кон Тетово.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Oct-2009 at 20:30
Еве како ни го враќаат вагонот од Приштина од возот 891/892



И така кубуриме со возни сретства и уште ова. Нема друго него - ВАНДАЛИ - ПРИМИТИВЦИ


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Oct-2009 at 21:14
Ohno     Bash
 
Нели има за ова регулирано како треба да се надомести штетата?

Дури и да не е регулирано, токму од другата страна се бараше воведување на оваа линија, па ваљда ќе прифатат некаков договор.

Во крајна линија доколку нема желба за фер однос, би требало да го укинеме возов. Нашата држава и на нашите железници нема ништо да изгубат со тоа.


Posted By: Max
Date Posted: 11-Oct-2009 at 21:50
нема што да трпи некоја линија заради ова или она, ако истата е исплатлива, сите вакви багабонства се решаваат со осигурување на возниот парк на ангро. мислам дека попрво ова е масло на оние кои таксираат него на вандали, кои заради скинатиот такси бизнис од страна на дампинг цените на железницата реагираат вака, бидејќи во случај навистина да е фул искористена линијата тоа од повеќе аспекти е зијан и за шверцерите и за таксистите, кои во случај на мал патен промет немаат ефтина амортизација и дебела заработувачка, правејќи ги самите овие професии поризични односно понеисплатливи. ваквата претпоставка ако ништо друго и без искршениот прозорец има основа, имајќи предвид колку вносен бизнис се и шверцот и таксирањето во гужва. 


Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Oct-2009 at 22:03
Макс иако би се сложил делумно со твојава тероија сепак мислам дека вандализмов се должи на политичка причина и неодамнешните случувања или па евентуално на "спортски вандализам" од чиста мира одколку на оргинизирана група поради дампинг цени на железница.

Владимир имало ли вакви слични ситуации во изминативе ~2 години колку што сообраќа возов или ова е некој изолиран сегашен случај?!

Ако имало ондак незнам што чекаме и нема реакции од надлежните.


Posted By: Max
Date Posted: 11-Oct-2009 at 22:14
види стои тоа но не смее да се дозволи дополнително да се подгрева состојбата! еве јас вака ќе си ја толкувам ваквата беља, нормално може да превагне вандализмот http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=09349C2AFA538B4AA16E78B45E598839 - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=09349C2AFA538B4AA16E78B45E598839 кој јас повторно и во овј случај мислам дека е заради таксирањето, каде наголемо им се кине бизнисот на комбињата! но ај возот туку страдаат и луѓе http://antikorupcija.kirilica.com.mk/vest.asp?id=32100 - http://antikorupcija.kirilica.com.mk/vest.asp?id=32100   http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=82142B5CE51B4241929D048DD8046517 - http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=82142B5CE51B4241929D048DD8046517


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Oct-2009 at 23:11
@ lslcrew
Воопшто нема потреба да се замараме со мотивите. Суштинско е дали ова може да се реши, а што му се вртело во глава на некој вандал кога уништувал е лично негов проблем.

------------------------------------------------------------------------------------

Макс, како бе оние што таксираат накај Велес или Битола не се сетиле на ваква „бизнис практика“? Од каде ти е идејата, си слушнал некаков муабет или чисто претпоставка?

Друга работа, патничкиот железнички сообраќај како што е организиран кај нас, нема никаква шанса да е профитабилен вклучувајќи ја и оваа линија. Исто така и осигурувањето е трошок, особено што ќе ти набијат цена поради очигледниот ризик. Така да МЖ немаат никаков финансиски интерес да го трпат ова.

Прашањето е дали е регулирана оваа работа и доколку не е, дали може да се регулира. Ако вагоните продолжат да се уништуваат, а не се најде решение барем за компензација, МЖ не се должни да финансираат нечиво изживување и во таков случај немам дилеми дека линијата треба да се укине.

За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле.


Posted By: Max
Date Posted: 11-Oct-2009 at 23:57

компензација не е решение, бидејќи во таков случај далеку потешко се пеглаат штетите, комисии, бирократија, медиуми, филозофи итн. најчисто е ангро осигурување кога можат да ги осигураат патниците многу јасно е дека можат и возниот парк, ова не би требало да чини многу со оглед дека имаме доста осигурителни компании кои ќе се потепаат да дадат ваква полиса!

веќе и истата ја има некој и како отворена опција:

ПРИКЛУЧНИ ПРУГИ, УСПИЊАЧИ (КАЧУВАЛКИ),
ЖИЧАРНИЦИ, ЗАКУПЕНИ ЖЕЛЕЗНИЧКИ СКЛАДИШТА,
ДИГАЛКИ И ПОСТРОЈКИ ЗА НАТОВАР И ИСТОВАР

Член 31
(1) Во колку дејности на осигуреникот, како извор на опасност од полисата, се обавува со користење на приклучни пруги, успињачи, жичарници, закупени железнички складишта, дигалки и други постројки за натовар и истовар, со осигурувањето е опфатена:

1) одговорноста за штети настанати од употреба на приклучни пруги (шумски, полски, индустриски), успињачи или жичарници, ако превозот се врши без наплата на возарина;

2) одговорност за штети од употреба на дигалнки и постројки за натовар и истовар, во колку не настанале при употреба на постројки кои по својата конструкција го пуштаат товарот да падне;

3) договор за одговорност за штети настанати од употреба на закупеното железничко складиште спрема македонската железница.

(2) Ако посебно се договори со осигурувањето е покриена:
1) одговорноста за штети поради оштетување на вагони, бродови, моторни возила со користење на дигалки и други постројки за натовар и истовар.
2) одговорноста за штети настанати при употреба на приклучни пруги (шумски, полски, индустриски) успињачи или жичарница ако превозот се врши со наплата на возарина.

http://www.euroins.com.mk/default.aspx?item=vodic&itemid=60&osig=86&text=more - http://www.euroins.com.mk/default.aspx?item=vodic&itemid=60&osig=86&text=more



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 12-Oct-2009 at 00:01
Македонски железници се осигурани, но, кога вашата кола иако е осигурана ќе добиете некој дел ќе изгубите време и живци и ќе биде на крај крпена работа.

Иначе сите знаеме дека таа линија е само политичка во никој случај рентабилна, чак ни во онија усллови на рентабилност на патнички сообраќај.

Но на крај зашто тоа се случува само во западна Македонија и Косово, како може некој нормален да постави карпа насред пруга и во ниедна друга област или земја !!!???



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Oct-2009 at 00:08
Макс, ако компензација не е добро решение, а штетите продолжат, тогаш осигурување не е никакво решение.

Осигурувањето чини доста пари, а чини дури и повеќе доколку се очекуваат штети. А бирократија, медиуми и филозофи ќе бидат исто така присатни како и за со компензација.

Ако не ја бива работата, линијата многу едноставно треба да се укине. Ионака немаме никаква корист од нејзе, туку беше воведена со добра воља.


Posted By: Max
Date Posted: 12-Oct-2009 at 00:34

значи Владимир МЖ транспорт е осигурана, тогаш негледам никаков особен мотив за тргнување на линијата!

а за ова искревенава шасија, незнам што да кажам, крај на муабетот карпа вандали не ставаат, ова е чисто бизнис саботажа, па нема логика некој да загрозува до овој степен безбедност на патници, и пред се свои сограѓани, ако за тоа нема посреди некој дебел интерес! ајде каменувале, ајде парички на шини оштреле, ајде на диво премини врвеле, ама ова е веќе претеризам, од кој и да е!

инаку кло знам за слични заврзлами со друг вид на бизнис, за ова не сум сигурен, но посекако возот им краде на комбињата многу работа, а имајќи предвид дека на тоа поле бизнисот иако нефискализиран сепак е "централизиран" фамилијарно или клановски, повеќе од сигурно е дека ова масло не е на деца кои од немајкаде ќе прават бељи! 

во секој случај од железница треба да изнајдат начин како да ја спречат оваа појава, пример со уште поголемо кревање на обемот на патнички превоз на овие дестинации, што ќе се случи само доколку видиме нови и удобни возови кои ќе бидат мамка за што повеќе патници, со што и евентуалните бизнис саботажи да се отстранат како причина, веќе во тој случај доколку продолжат и понатака вандализмите тоа ќе мора да се решава со набљудување, а колку што знам за предизвикување општа опасност не се мали казните, еден да стрпаат ќорка и работите ќе се смират, освен ако неговите жители не се соживеат со неговото апсење и во негова чест го продолжат неговото недело  




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Oct-2009 at 10:42
Изгледа почнавме да се вртиме во круг...  Roll%20eyes

Мислам дека премногу лесно заклучи дека сите овие појави се бизнис саботажа, барем да оставеше простор дека добар дел не се. Но без разлика, еве да земеме дека е така. Зошто во таков случај осигурувањето би било решение? Пак повторувам, осигурувањето не е некаков волшебен дар од небото, цената на осигурувањето расне со вакви инциденти и штетите не можат да се одбегнат. А и како што кажа Владимир, крпена работа си е крпена работа.

И како жити се со поголем обем на патници, саботажите ќе престанеле??? Па по твојата логика за саботажите, тие можат само да се зголемат во таков случај. А со нови возови како што предлагаш, и штетите ќе бидат многу поголеми.

А за нови возови или вагони, прво и основно треба да ги набавиме. После тоа треба да ги распоредиме, а на ваквите линии, доколку работите во меѓувреме не се средат, е лудост да се пушта и „стар“ воз, а камо ли нов. Се знае по кој редослед треба да одат работите: прво обезбедување на основни предуслови, а после скапи играчки, не обратно!


Posted By: Max
Date Posted: 12-Oct-2009 at 11:31

кло не е спорно ова ти што го велиш, но јас го резонирам инцидентов поинаку и негледам проблем да се репарира нешто доколку тоа со осигурувањето е покриено, ги репарираат новине лименки без никаков проблем а не па ова. мене јасно ми е дека имаме креативна млада деликвенција, а по руралните средини ќе се најде и некој генијален арпаџик уметник, но до волку со ова карпиве на пруга неможам да разберам, а за саботирање - тоа знам дека човек е спремен на се за пари, кога можат за 100-200 евра да вршат разбојништва под реална закана за живот, што би им било проблем да тераат вакви неприментни работи(без сведок) како би си го заштитиле или оплемениле бизнисот.

инаку можеш да ја гледаш и етнички и деликвентски работата, но тука исклучиво теоретизираме во недостаток на поконкретни информации, со кои теории би се зеле во предвид сите можни причинители, по кои евентуално и би барале решение, иако што е до инцидентиве верувам дека надлежните имаат јасна претстава кој и зошто ги прави...

а логиката со обемот на патничкиот железнички транспорт ја гледам како квалитетно решение за аздисаните таксисти т.е. нивни босови, кои сигурен сум доколку имаат своја младина по возовите дефинитивно ќе размислат двапати за своите постапки (што е до таксистите). инаку секој се радува на новитет  биди сигурен доколку им пуштиш комфор и при најмал инцидент ги уцениш дека ќе го изгубат, тие самите ќе ги наоѓаат виновниците, кои со еден два занданосани примера како што претходно нагласив ќе се одвикнат целосно од ваквите лудости, ако ништо друго ризикот ќе биде сведен на минимум!  

во спротивно никаде не е безбедно и секаде постои потенцијална опасност, особено во места каде на полицијата и го немаат стравот, затоа и нагласувам дека само квалитетот и комфорот ја тера заедницата да се грижи за истиот! во секој случај возовите се осигуруваат и штетите се оправаат, кои само во случајов со карпа на пруга можат да бидат скапо оправливи, но и тогаш не би требало да е проблем, па така негледам причина зошто некои од линииве би се укинале, небаре живееме во сред век па нема начин како луѓето да ги цивилизираш, макар биле и криминалци. признавам имаме проблем со младите тоа не е спорно, но тоа е само заради преголемото слободно време и аздисаност заради целосно невладеење на законот, но ова со првото економско стабилизирање ќе си дојде на место, а ризик ќе постои само од растроени или терористички настроени луѓе! во секој случај проблемов не треба да се релативизира ниту да се крие, но не треба од него да правиме меѓуетнички куршлус! 



Posted By: lslcrew
Date Posted: 12-Oct-2009 at 11:41
Никој не збори за меќуетнички курцшлус. Се работи за меќудржавни односи и државен имот којх треба да се регулира и обештети спроед прописи, а воедно и заштити од натаможни слични  ситуации. Ништо повеќе ништо помалку! Све е така едноствано!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Oct-2009 at 11:43
Макс, зошто воопшто го правиме овој муабет? Прво разграничи дали зборуваш за линии во Македонија или Косово. Јас не реков да се укинуваат линии во Македонија:
Originally posted by Cloverstack

За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле.

За во Косово не е наше да филозофираме како ќе си го решаваат проблемот. Наше е доколку проблемот опстојува и не се реши, едноставно да ја укинеме линијата затоа што одржување на таа линија под такви услови е вон памет.


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:06

vagonot sto bese unisten mislam deka ima nesto so politika rabota

zosto se stori seto ova sega a ne porano(-->se e politicki, znaete sami sto pisuvase many, kako gi povredi lugeto so enciklopedijata, pa licno i mene)
sepak sekade ima luge sto prajt problemi, ama ova navistina ne trebase


Posted By: lslcrew
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:09
maj macedonia daj te molam nemoj i ti so vakvi konstatacii! Dali toa znachi deka vozot grckiot solun-belgrad treba da bide redovno kamenuvan koga proga niz makedonija?!

Stvarno ke otvorime bezveze debata nepotrebno!

Se raboti za chista delikvencija i neciviliziranost. Nitu se nekakvi biznis inetresi nitu se nekoi zadkulisni raboti. Sve e taka jasno i otvoreno. Se raboti za nekultura i nishto povekje! I stvarno ne bi trebalo da ja shirime temata voopshto povekje od ova!


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:19
 Dali toa znachi deka vozot grckiot solun-belgrad treba da bide redovno kamenuvan koga proga niz makedonija?!


Se raboti za chista delikvencija i neciviliziranost.
 
Roll%20eyesdeka nekolku luge se necivilizirani i idioti toa ne znaci deka celiot narod e neciviliziran i sto znam jasSmileOhno
 
 


Posted By: Max
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:19

Originally posted by Cloverstack

Макс, зошто воопшто го правиме овој муабет? Прво разграничи дали зборуваш за линии во Македонија или Косово. Јас не реков да се укинуваат линии во Македонија:
Originally posted by Cloverstack

За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле.

За во Косово не е наше да филозофираме како ќе си го решаваат проблемот. Наше е доколку проблемот опстојува и не се реши, едноставно да ја укинеме линијата затоа што одржување на таа линија под такви услови е вон памет.

пуштањето на двете линии е чисто политички момент кој треба да значи релаксација на меѓуетничките тензии, односно убедување на тамошните граѓани дека оваа држава кон нив нема никаков двоен аршин или некаква омраза, има многу примери во светот каде лојалноста се купувала и се купува со комфор, поефтино ќе не чинат вакви нерентабиолни линиии, него постојани европски посредувања или внатрешни конфликти, бидејќи ете некој се чувствувал маргинализиран. но да се разбереме оваа услуга со стариот возен парк ја користат претежно сограѓаните со помал стандард, додека во случај да се крене нивото на комфор немам дилеми дека искористеноста на возовите ќе биде максимална. дефинитивно има разлика помеѓу москвич и ауди, еве немора ауди нека биде пежо, но да е ново и комфорно, народ се пали на луксуз нема што тука да му се мисли дали ќе била рентабилна линијата, во такви услови сигурно и ќе биде!

значи за кои и линии да станува збор, нема потреба од нагли расчистувања и чекање погоден момент кога да се пушти некоја линија, па не сме во војна за вака да размислуваме, мора малку поопуштено да пристапуваме и да бидеме свесни зошто е тоа потребно! криминалци, деликвенти, фораџии и што уште не, од секогаш ќе ги има, но тоа незначи дека заради нив треба да се затнат сите коридори, и на другиве правци имало инциденти порано, па не ни се кревало ваква паника, но мора надлежните да си ја работат својата работата и толку лесно и едноставно да не дигаат раце како што предложуваш кло, има некои работи кои и со пресметан ризик мораме да ги сервисираме како држава!  

ова јасно мора да има реакција до косово доколку тоа се случило на нивна територија, но да бараш отштета од нив тоа мислам е смешно да неречам лудо, повеќе пари ќе се потрошат по состаноци и натегања него тоа што би чинела отштетата! 



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:20
Макс, ти упорно ја матиш водата. Дај разграничи веќе еднаш помеѓу Македонија и Косово. На Косово ниту имаме можност/надлежност да ги решаваме работите, ниту линиите према Кичево и према Косово можат да се изедначат меѓусебно по својата општествена улога.

Може ли те молам, да престанеме да се вртиме во круг?


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:21
ostaj deka ne e potrebno da diskutirame
 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:24
Originally posted by my Macedonia



Roll%20eyesdeka nekolku luge se necivilizirani i idioti toa ne znaci deka celiot narod e neciviliziran i sto znam jasSmileOhno
 
 


My Macedonia, се разбира дека сите не се такви вандали. Но кога ќе се направи штета и кога ќе се загрози безбедност, ништо не менува дали тоа го направиле еден, двајца, десет или илјада вандали. Затоа клучно е како према ова ќе се постават тамошните институции.


Posted By: Max
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:30
кло кругот почна кога владимир ја постира другата слика со искривена шасија од карпа, а ова муабетов го распакував вака оној момент кога почнаа да се бара косовска институционална одговорност заради ваква или онаква ситуација, или решавање на проблемот на најнелогичен начин, спушти рампа и готово. поентата ми е дека секогаш има решение, за некои решенија доволно е осигурување, а за некои потребно е и потурбо пристап, во спротивно рамнодушноста ќе си го направи своето... ние не сме во позиција како грците коои од ваков инцидент би влечеле поени (случајот со ишкртаните автобуси во охрид) туку мора по стишено да го решиме проблемот, особено што точно и неможе да се лоцира причината и одговорноста за ваквите инциденти кои се случуваат на косовската или кичевската пруга


Posted By: lslcrew
Date Posted: 12-Oct-2009 at 12:48
Осигурањето треба да бид еисклучок а не институционализирана алка во постапување со вакви гомнарии. Неможе некоја осигурителна компаниија до го мете ѓубрето поради нечиви искривени мозоци! Сега логично би биле да видиме burst реакција од неколку наши министерстав па после исто така од косовоските институции и да се изречат неколку казни.


Posted By: Max
Date Posted: 12-Oct-2009 at 13:21

лсл се отепав од пишување за да извадиш пак ваков муабет како burst, така е распукај гласно и по медиуми и по институции со вербални распољотки, и што мислиш вандалите дека ќе запрат, напротив тоа ќе им биде уште поголем потстрек!

осигурувањето е правило па ако сакаш и институција, кажи ми зошто печалат осигурителните компании на невидено еден куп пари а да неможат редовно штетите да ги покриваат!? и те како ќе покриваат, но и институциите треба да бараат контиунирани решенија за одредени ситуации, како вандализми и деликвенција! 

тоа нормално е да има реакција, но истата треба да се премери каква ќе биде, мое мислење е доколку истата се пушта да се пушти до меѓународниот фактор, а не до косовските институции, поголем ефект ќе имаме доколку европа ја уценуваме за европеизирање на западен балкан, наместо ние тука да си мериме мускули! 



Posted By: pbanks
Date Posted: 12-Oct-2009 at 14:06
Originally posted by Max

лсл се отепав од пишување за да извадиш пак ваков муабет како burst, така е распукај гласно и по медиуми и по институции со вербални распољотки, и што мислиш вандалите дека ќе запрат, напротив тоа ќе им биде уште поголем потстрек!



се сложувам.

дополнително. Дали е ова пракса или сепак инцидент? Владимир веројатно добро знае колку често се враќаат оштетени вагони од таму. Ако не е пракса незнам зошто дискусијава доби волкави димензии.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 12-Oct-2009 at 14:37
Originally posted by pbanks

... Дали е ова пракса или сепак инцидент? Владимир веројатно добро знае колку често се враќаат оштетени вагони од таму. Ако не е пракса незнам зошто дискусијава доби волкави димензии.

Не мислев дека толку ќе се заостри дискусијата, иначе уопште ова не е пракса на тој воз према Приштина освен оној за нас добро познат вандализам по нашите вагони на сите релации, овде можда малку понагласен.

Поголем проблем е делот Скопје - Кичево, но да не се вжешти уште повеќе да ја завршиме тука дискусијата и да ве информиран за нешто убаво во МЖ

РЕНОВИРАНАТА МОТОРНА ГАРНИТУРА - МЖ 712 - ШПАНЕЦ, излезе од Колска Велес, наскоро ќе имаме гарнитура, потполно нова, чиста, средена, со сите нишани.

Желба за многу километри




-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 12-Oct-2009 at 14:48


Се сложувам феноменот со подметнување камења на пругата е многу поопасен од вандализирани прозорци бидејќи тука реално се доведува во прашање безбедноста на луѓето.

Супер вест за шпанецот. Сега ни фали уште само култура


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Oct-2009 at 17:14
Изолиран вандалски чин се разбира дека не треба да повлече радикална реакција, но треба да бидеме свесни дека и со пасивност ништо нема да се постигне, само ќе настануваат штети и појавата непречено може да се засили.

Јас не реков линијата автоматски да се укине, туку реков доколку проблемот перзистира и доколку од другата страна изостане воља за решавање, тогаш линијата треба да се укине. Изразив и очекување дека ќе има воља од другата страна, ако ништо друго токму поради фактот што линијата е воведена на инсистирање од Приштина.

А кога веќе се препуштаат патници и имот во туѓа јуриздикција, тоа е сериозна работа и другата страна има целосна одговорност кон тој имот и тие патници. Тука нема ништо релативно и нема мрдање ни милиметар лево или десно. Едноставно тоа е темел на било каква соработка од ваков тип. Така да нема ни зошто ни како ние да спроведуваме психоанализа на туѓи вандали или на било каков друг начин да се занимаваме со нив. Со нив нека се занимаваат тие што имаат јуриздикција таму. Исто така прашањето на надокнада на штета не треба да биде воопшто спорно, без разлика дали се работи за еден прозор или за поголема штета. Тоа е прашање на одговорност и регулатива, а не на нечија воља и слободна проценка. Таквите работи мора да се регулирани токму за да може да функционира целава работа. Што ако утре биде демолиран цел вагон?


Originally posted by Max

кажи ми зошто печалат осигурителните компании на невидено еден куп пари а да неможат редовно штетите да ги покриваат!?
Очигледно не ја сваќаш суштината на осигурувањето. „Решението“ што го предлагаш би значело само поголеми трошоци за МЖ, а поголеми профити за осигурителните компании.


Posted By: Max
Date Posted: 12-Oct-2009 at 17:50
  мислам Владимир спомна дека МЖ транспорт е осигурана, ако е тоа случај негледам што е спорно, ова според тебе бидејќи во охрид се ишкртаа два три грчки автобуси, македонија требаше да плаќа префарбување за истите или обратно кога ги шкртаа нашите камиони нам грција да ни плати отштета. ако постои некаков билатерален договор, да, тоа нека помине со отштета, но мислам дека вакви договори во железницата се склучуваат околу надоместокот за транзит, но не и како обештета за евнетуална несреќа или колско оштетување (иако станува збор за државна компанија). мислам дека Владимир е подобро упатен за да одговори како дговор имаме со косово за сообраќај на нашите патнички вагони.                      


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Oct-2009 at 17:59
Макс, доколку не ти е јасно дека осигурување за нешто како железница не е I/0 туку е многу комплицирана работа, тогаш џабе го правиме муабетов.

И ова со автобусите ти е тотално несоодветен пример. Кога една железница превзема вагони на друга железница, тогаш не знам што е нејасно околу тоа во чива одговорност се тие вагони за тој период.


Posted By: Max
Date Posted: 12-Oct-2009 at 18:11

 

Originally posted by Cloverstack

Кога една железница превзема вагони на друга железница, тогаш не знам што е нејасно околу тоа во чива одговорност се тие вагони за тој период.

можеби си во право, но мислам дека одговорни се доколку нивен персонал направил штета, а не и ако некој од надвор го оштети вагоонот!? Владимир?



Posted By: BOJAN
Date Posted: 12-Oct-2009 at 19:11
Искрено, прв пат слушам дека има проблеми од ваков карактер со возот за Приштина. Досега единствен проблем на оваа релација беше малиот број на патници.
Што се однесува до каменувањето, бидете сигурни дека тоа не е врежено во сите албански глави. Се возев во возот за Кичево преквчера и беше преполн со патници(околу 200 патници), а од нив 80% беа албанци! Проблемот е во сопствените на комбињата на кои не им одговара овој превоз, а главните играчи во овој ланец се децата кои фрлаат камења. На крајот на краиштата, овие инциденти станувааат се поретки, годинава ги има многу помалку за разлика од минатата година.
Утре се враќам со кичевскиот воз за Скопје, па од лично искуство ќе дознаете дали сеуште има проблемиThumbs%20Up!


Posted By: pbanks
Date Posted: 12-Oct-2009 at 19:44


Не ни верувам дека некој се обиде да ги обвини колективно Албанците Бојан. Секако дека се работи или за изолирани случаи или за детска невнимателност. Она што е точно е дека сепак овој феномен се случува токму на правецот кон Кичево и е исклучително опасен. Невини луѓе може да изгината од една таква камена барикада, независно од националност.

Инаку децата може да бидат навистина идиоти и нивните родители треба да се потрудат да ги воспитаат и да се во тек со тоа што го прават но реално неможат секогаш да постигнат. Еве не дека моите родители биле лоши или сум бил некоја битанга, но во основно школо знаевме по некогаш да гаѓаме коли на регионалниот пат Маврово-Дебар со литарски стаклени шишиња затскриени над патот. Не често но сигурно го имаме правено ова 10на пати. Нас тоа ни изгледаше на добро зезање, но може да замислите каков шок може да биде додека мирно возите и ве пукне литарско шише од кока кола (кое е прилично тешко) во шофершајбна и какви може да се последиците.

Значи идиотлук par excellence, да не не збркаше еднашка еден камионџија по планина можеби ќе продолжевме со праксата и којзнае што ќе излезеше од сето тоа


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 12-Oct-2009 at 20:21
Не, никој не го окриви. Факт е дека ова се случува само во региони населени со албанци! Од тоа нема бегање! Имам патувано со возот Скопје-Табановце и во некое од тие липковски села ми има камен во прозорот од кој што гледав удрено. За среќа имаше 2 стакла, од кои само едното се слрши. Јас бев залепен на прозорот, така што ќе ми ја однесеше главата доколку двете стакла се искршеа! Кој и да фрла камења (најмалку е битно кој е), најстрашно е што државата и нејзините органи не успеваат да се справат со овој проблем...хм 1 ДЕЦЕНИЈА ВЕЌЕ!?!! На кого бре нормален му паѓа на памет да крши возови?

-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: lslcrew
Date Posted: 12-Oct-2009 at 22:42
Burst муабетот се мисли на дипломатска реакција, и барање за кривична одговорнсот од министерстават засегнати. Немора од тоа ништо да излезе на медиум и немора да се прави големата бадијала. Дали овака ако се преќути ќе престане?! Не! Туку баш вака ќе се даде дополнителен мотив и за нареден пат да се деси истото! Неможеме да чекаме да им пројде меракот на вандалите! Од многу проста и едноставна ситуација ја разврзавте две страни муабет. Си има смислена процедура и нема што сега да измислуваме топла вода! Проблемот е што воопшто не се ни обидуваме со редовната процедура!

А еве гледам и албанци сте спомнале у пакет. Андреј не се сложувам со твојата констатација и не би требало воопшто да ја насочуваме дискусијата натаму, не е ниту подобно за форумов а во најмала мера е навредливо и неморално. Но убеден сум дека ваквите вандали го одработуваат стереотипот за својата нацијата. Многу повеќе штета направиле за себе одколку што мислат дека нешто постигнале!


Posted By: pbanks
Date Posted: 12-Oct-2009 at 23:06
ОК мислам дека е време да прекрати непотребно компликуваната дискусија. Имаме работа со вандали, институциите треба да си реагираат и на тоа се сведува целата работа. 


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 01-Nov-2009 at 18:26

Возот Кичево - Скопје нема да сообраќа


Возот до Кичево нема да сообраќа. Машиновозачите се заканија дека ќе престанат да возат на релацијата оти возовите секојдневно се каменувани, а и на пругите се поставувале препреки.

Со ова е загрозена безбедноста и на патниците и на машиновозачите.

„И понатаму ништо ако не се преземе, ние ќе мораме да прекинеме на тој дел на пругата да не патуваме, поради наша безбедна причина и безбедност на патниците“, вели Латко Јовановски, претседател на синдикат на машиновозачи.

Десет машиновозачи писмено се изјасниле и веќе не возат кон Кичево. Се откажуваат и контролорите. Избегнати се неколку сериозни несреќи, имало и повредени патници.

„Последниот пат имаше кај виканото место Кисела Вода наместено големи камења. Среќа што возот не беше полн со патници. Апелираме до месното население, до месните градоначалници на Радуша, Тетово, Гостивар. Последниот пат во Гостивар е повреден патник, со камен мавнат од надвор. секој ден прозорци ни кршат“, рече Јовановски.

Вработените се сомневаат дека зад ова стојат бизнис интереси на диви превозници, кои во трката за сопствена заработувачка, се обидуваат возот да го прикажат како небезбеден и луѓето да патуваат со нив.

Сето ова само ја надополнува и онака лошата слика за железницата. Нечистотијата почнува од влезната врата - лифтовите кои дури не работат се прва слика.

Ѓубре и пајажини, како со години никој да не поминал. Ништо подобра не е ниту сликата кога ќе влезете во старите, дотраени вагони.

Сето ова, заедно со нарушената безбедност како на кичевската релација ја води железницата во уште понезавидна позиција.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=115702


Bash
Bash





Posted By: BOJAN
Date Posted: 05-Nov-2009 at 12:24

КАЈ НАДВОЗНИКОТ ВО СКОПСКА ШУТКА

Повреден патник во ка­ме­ну­ван воз

Зав­че­ра бил каменуван патнички воз, кој сообраќал на релацијата Ѓор­че Петров - Скопје Север, во близина на надвозникот во скопска Шутка, при што бил пов­ре­ден Н.М. (53) од Тетово, кој бил патник во возот.
Вед­наш по инцидентот, повредениот патник бил пренесен во болница заради ука­жу­ва­ње лекарска помош. За овој најнов инцидент била известена и полицијата која из­вр­ши­ла увид. Засега сe уште не е познато кој и зошто фрлал камења по возот.
Ова не е прв случај да биде каменува патнички воз. На удар претежно се патничките во­зо­ви кои сообраќаат на релацијата Скопје - Кичево.
По­ра­ди небезбедност на патничките возови, машиновозачите пред неколку дена се за­ка­ни­ја дека нема да превезуваат патници на оваа релација. (П.А.Л.)

Извор: дневен весник Вест

По се изгледа дека навистина ќе останеме без патнички возови на релацијата кон Кичево, предупредувањата на машиновозачите никој не ги слуша.



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 05-Nov-2009 at 13:41
Еве да ја постирам и видео веста за закана на машиновозачите за прекин на релацијата кон Кичево.

[TUBE]tGDtoxQBmHw[/TUBE]
Извор: А1 ТВ

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Nov-2009 at 21:21

Безбедна ли е железничката релација Скопје - Кичево?
http://www.build.com.mk/forum/novinar-email.asp?NovinarID=44&VestID=115997 -

Наташа Стојановска   

08.11.2009
 
Молк во македонски железници - за каменувањето на возот на релација Скопје - Кичево. Раководството на МЖ Транспорт ниту по една недела не се огласи за ситуацијата и безбедноста на оваа железничка релација.
 

Точно пред една недела машиновозачите предупредија дека возот Скопје - Кичево постојано е каменуван, а на пругите се поставуваат тврди предмети што ја влијае на безбедноста. Се заканија дека ако не се преземат мерки ќе престанат да сообраќаат.

Десетина веќе се изјасниле дека нема да возат до Кичево. Според информациите на проблеми имало и изминатава недела, а во текот на годинава регистрирани се неколку десетици каменувања на возот. Имало и повреден патник.

Вработените јавно ја обелоденија ситуацијата.

 
 

Сега се плашат да зборуваат пред камерите, а сомнежите се дека каменувањето е поради бизнис интереси на дивите таксисти, кои во трката за заработувачка се обидуваат возот да го прикажат како небезбедна варијанта и луѓето да патуваат со нивните превозни средства.

А1 писмено се обрати и побара дозвола за снимање репортажа во возот што сообраќа до Кичево.

Од државната компанија не добивме никаков одговор.

Иако се платени од парите на граѓаните, особено од парите на патниците што патуваат со воз, раководството одлучи цела недела да молчи, без да соопшти детали за каменувањето на возот, на релација Скопје - Кичево.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=115997 - http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=115997

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Posted By: pbanks
Date Posted: 09-Nov-2009 at 20:55


Во некоја не толку далечна дискусија бетон (или Мах не сум сигурен) , имаше ваква теорија за дивите превозници. Ако објавава ја земеме здраво за готово, воопшто не бил далеку од вистината.


Posted By: SJCF
Date Posted: 10-Nov-2009 at 19:37
До кога вака ццц  Ohno

фатила некогаш полицијата некого?????????  мрднала ли со прст уопште?????????????


Posted By: lslcrew
Date Posted: 30-Dec-2009 at 14:45
Немаме нишка црна хроника, ама ова е една специфична несреќа од областа на железниците, па да ја евиентираме...

Скопјанец се фрлил под воз и преживеал

  • http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija - Македонија
  • Скопјанец се обидел да се самоубие фрлајќи се под воз што сообраќал на пругата во Кисела Вода и за чудо преживеал.
    43 годишниот С.Д. кој имал нарушени односи со сопругата имал голема среќа бидејќипаднал меѓу двете шини и во моментот кога наишол возот минал над него без да му нанесе и најмала повреда.
     
    Обидот за самоубиство се случил вчера околу 18.30 чсот, а скопјанецот се фрлил пред возот што сообраќа на релацијата од Скопје кон Гевгелија.

    http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/skopjanec-se-frlil-pod-voz-i-preziveal


    Може ли некој да подобајсни како е ова можно и колку простор има под локомотивата и под вагоните. Нема ли воопшто да висат некои шипки некои железа некои кабли?!


    Posted By: zabegan
    Date Posted: 30-Dec-2009 at 21:46
    плус немал никакво влијание браникот на локомотивата?


    Posted By: Vladimir P
    Date Posted: 31-Dec-2009 at 00:17
    Има доволно простор ако човекот е легнат, и нема нешто што го повредило

    Но не би го препорачал никому тоа да го проба



    -------------
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


    Posted By: zookisk
    Date Posted: 31-Dec-2009 at 11:16
    Ако човекот еднаш решил да се фрли под воз,истото ќе го проба повторно но наредниот пат ќе знае каде точно да легне...Ова се случува често...


    Posted By: Cloverstack
    Date Posted: 18-Jan-2010 at 20:14
    Редовна состојба на линијата Скопје-Кичево...  Ohno

    Полицијата како и секогаш, претпоставувам дека ќе го евидентира случајот и толку  Bash


    Шпорет оштетил воз





     

    Патнички воз што сообраќал на железничката пруга Скопје-Кичево во саботата доцна попладне удрил во остатоци од шпорет поставени на шините и за малку не излетал од шините

     

     
    %20  
    Според полицијата, патничкиот воз со бројот 6.904 пред влезот во тетовската станица удрил во остатоците од шпоретот околу 18 часот. Локомотивата, за среќа, останала на шините, но од ударот бил оштетен еден од моторите на возилото.

    Во инцидентот нема повредени, а материјална штета дополнително ќе биде утврдена. Полицијата презема мерки за расчистување на настанот и идентификување на лицето што го ставило шпоретот на шините.
    http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=118101041357&id=12&prilog=0&setIzdanie=21887


    Posted By: mon
    Date Posted: 19-Jan-2010 at 22:49
    Neverojaten fakt za toa kolku nekoi individui se daleku od normalniot svet!
    Crazy


    -------------
    Železničko modelarstvo:
    MK: http://outmacedonia.blogspot.se
    https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

    exYU: http://malezeljeznice.net


    Posted By: Danielbtmk
    Date Posted: 16-Feb-2010 at 00:24
    Покрај тоа што можат да се фрлаат под воз, сега можи и да скокаат од воз. Вчера се враќав со воз за битола, - Вагоните катастрофа: Сијалици искршени, седишта искинати и што е најлошо некои врати се ширум отворени - слободно за скокање


    Posted By: Vladimir P
    Date Posted: 16-Feb-2010 at 14:27
    Повеќе ме загрижува кога веќе еднаш ќе престанат диверзиите на правецот Скопје-Кичево и тој регион ќе стане „нормален“


    Posted By: BOJAN
    Date Posted: 20-Feb-2010 at 12:57

    А еве и какви идеи се развиваат  поединци со цел да се уништи патничкиот сообраќај во овој регион. Ме интересира која гарнитура е сега оштетена. Веќе еден Шпанец не работи поради оштетен мотор, дали можеби новата гарнитура е оштетенаMad?!?


    17.01.2010 - Од попречно поставена блокада од лим наполнет со камења и друг цврст матерјал на пругата крај полскиот пат Тетово - Требош, синоќа е оштетен патничкиот моторен воз на релација Скопје- Кичево

    Синоќа патничкиот моторен воз што сообраќа на релацијата Скоопје - Кичево од железничката станица во Тетово, појде со извесно задоцнување.

    Единствена причина за доценењето на моторниот патнички воз број 69О4 е попречната бариера од лим исполнет со камен и друг цврст матерјал била поставена на железничката пруга во близина на полскиот пат Џепчиште - Треботш во близина на Тетово, соопшти шефот на железничката станица во Тетово, Бесник Јусуфи.

    Машиновозачот Садула Шабедини со намалување на брзината во управувањето со возот се обидел да ги ублажи последиците од барикадата на отворената пруга. Притоа дошло до оштетување на дизел моторнарната гарнетура, односно на нејзините инсталации, а целосно бил уништен еден од двата мотори. Среќна околност е што нема повредени патници.

    Така оштетениот моторен воз успеал да пристигне во тетовската железничка станица каде бил извршен детален преглед на исправноста и на причинетата матерјална штета. Потоа само со еден мотор, патничкиот воз го продолжил патот кон Гостивар и Кичево. Увид на местото на поставената блокада на пругата и на оштетениот воз извршиле екипи од СВР Тетово, од Оперативната служба на Македонски железници и од Полициската станица за придружба на возови, кои непрекинато работат на откривање и идентификување на сторителите и нивно повикување на кривична одговорност.

    Поставувањето барикади со цврсти предмети на пругата во околината Тетово, како и каменување на возовите во кои минатата година од камен беше повредена студентка од Кичево е зачестена појава во тетовскиот крај. Според најновите информации од Јавното претпријатие Македонски железници никој од поставувачите на барикадите и од каменувачите во Тетово и околината не е откриен.

    Во услови на економска ктриза, возот претставува најекономично превозно средство поради што бројот на патниците, особено на учениците и студентите постојано се зголемува. Со цел да се прилагоди возниот ред спрема започнувањето на часовите во средните училишта и на факултетите во состав на Универзитетите во Тетово и Скопје изготвен е нов возен ред кој веќе се применува.

    Првиот воз од Тетово за Скопје тргнува во 6 часот и 33 , а последниот во 2О часот и 18 минути. Првиот воз од Скопје за Тетово-Гостивар и Кичево тргнува во 2 часот и 5О минути по полноќ , а последниот во 16 часот и 5О минути.

    http://www.kiss.com.mk/mak/novosti1.asp?id=8820, ТВ КИСС, ТЕТОВО



    Posted By: Vladimir P
    Date Posted: 20-Feb-2010 at 13:27
    Ајде сега како да ја заживееме железницата, која е најефтино и најеко транспорт, и да станеме едно нормално општество кое сака да напредува

    Со вакви сештества кој едино можеш да ги наречеш THING бидејќи тие и немаат ни еден ген човечко во себе.

    -------------
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


    Posted By: lslcrew
    Date Posted: 28-Feb-2010 at 19:02

    Деца го каменувале возот Скопје - Кичево

    Кичево, 27. февруари (ИНПРЕС)

    Вчера, околу 19,00 часот во Кичево на 200 метри пред влезниот сигнал во железничката станица, четири малолетни лица извршиле каменување на патничкиот воз бр.6904, кој сообраќал на релација Скопје - Кичево.

    Во инцидентот напагачите скршиле едно прозорско стакло, а повредени лица нема.

    Од страна на УПС од ПС Кичево излезено е на лице место, при што се затекнати децата А.Т.(1999) и А.Т.(1998) од Кичево, со кои се обавени разговори, при што помалата сестра кажала дека таа фрлила тврд предмет кон возот.

    http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=E29B285D2F13674B96BBBC739E19CAFA&arc=1


    Posted By: Danielbtmk
    Date Posted: 28-Feb-2010 at 23:45

    Се чудам која им е целта ако фрлат камен во возот?? Crazy



    Posted By: se_manda
    Date Posted: 01-Mar-2010 at 09:12
    si frlal nekad topki sneg po koli?!?!?!? taa e poentata, samo so ovie malku zabegale Big%20smile


    Posted By: axel
    Date Posted: 01-Mar-2010 at 09:46
    ama na ovie ne im e prv pat.sekoj den ista slika.ne zabegale malku.malku poveke LOL


    Posted By: Vladimir P
    Date Posted: 15-Mar-2010 at 20:39
    Патнички воз излета од шини кај Лакавица

    15.03.2010 19:45


    Едно лице е полесно повредено кога патничкиот воз кој се обраќа на линија Скопје - Кичево излета од шините во близина на гостиварското село Лакавица.

    Според првичните информации, на излетувањето на дел од патничката композиција, му претходел удар во одрон од камења, кој се нашол на пругата, известува МИА.

    Случајот бил пријавен во полициската станица Гостивар во 18:30, а полициски екипи се упатени на местото на настанот.

    http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=121012 - http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=121012


    -------------
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


    Posted By: BOJAN
    Date Posted: 15-Mar-2010 at 20:41

    Патнички воз излета од шини кај Лакавица

    15.03.2010 19:45
    Едно лице е полесно повредено кога патничкиот воз кој се обраќа на линија Скопје - Кичево излета од шините во близина на гостиварското село Лакавица.

    Според првичните информации, на излетувањето на дел од патничката композиција, му претходел удар во одрон од камења, кој се нашол на пругата, известува МИА.

    Случајот бил пријавен во полициската станица Гостивар во 18:30, а полициски екипи се упатени на местото на настанот.

    http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=1210

    Ова се првичните информации од оваа несреќа, засега не се знае дали се работи за намерно поставени камења или навистина за одрон на карпи. Пределот кај селото Лакавица е планински со високи угорнини и длабоки ендеци, искрено се надевам дека не дошло до потешка несреќа со човечки жртви.



    Posted By: BOJAN
    Date Posted: 15-Mar-2010 at 21:01

    Почитувани,

     

    Ве информираме дека попладнево локомотива од возот со бр. 6904 кој сообраќал на релацијата Скопје – Кичево се изместила од пругата заради настанат одрон во близина на населеното место Лакавица, гостиварско. Никој од триесетте патници и персоналот кој се наоѓале во возот не е повреден, а причинета е помала материјална штета на локомотивата.

    Стручни екипи од ЈП „МЖ Инфраструктура“ и АД „МЖ Транспорт“ во моментот се на лице место со цел да извршат увид во настаната состојба.

     

     

    Со почит,

    Министерство за транспорт и врски

    Извор: Интернет портал на министерство за транспорт и врски,
    http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2393 - http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2393


    Posted By: Cloverstack
    Date Posted: 15-Mar-2010 at 21:02
    Лакавица е 3-4 километри јужно од Гостивар
    41°44'54.61"N  20°55'29.75"E

    Веста на А1 ми звучи како да патниците се на број и дека нема да има повеќе повредени. Се надевам дека не грешам...


    Posted By: BOJAN
    Date Posted: 15-Mar-2010 at 21:04
    Се лизнав на сензационализмот на А1 телевизија, навистина не е во ред да оди посебен телоп за излетување на воз во текот на програмата, создава паника.


    Posted By: Cloverstack
    Date Posted: 15-Mar-2010 at 21:04
    Во меѓувреме Бојан постирал... Добро е... Се шокирав кога го прочитав насловот во првиот момент, малку сензационалистички, можеле повнимателно да го склопат.

    Едит:
    Бојан, повторно си ме претркал. Апсолутно го имам истиот филинг дека претерале со „бомбастичност“.

    Едит2:
    Ако ништо друго дознавме кој гледа А1 помеѓу 20 и 21 часот, да не речам терминот кога оди „Шехерзад“  Big%20smile


    Posted By: BOJAN
    Date Posted: 16-Mar-2010 at 10:44
    Осум лица со полесни повреди при железничката несреќa кај Лакавица

    Гостивар, 16 март (МИА) -  Осум лица се полесно повредени при синоќешната железничка несреќа, во која  локомотивата од патничкиот воз  што сообраќаше на релацијата Скопје – Кичево, се измести од шините поради одрон од земја на пругата во близина на гостиварското село Лакавица.

    На повредените патници им е укажана мединска помош во гостиварската општа болница, по што веднаш се пуштени на домашно лекување. Останатите патници во возот се сместени во автобус и испратени за Кичево. Во возот патувале повеќе од 40 лица.

    Екипи на „Македонски железници“ работат на расчистување на одронот и се очекува оспособување на тој дел од железницата за еден до два дена. Двата вагона од возот чија локомотива, тешка 120 тони, се измести, веќе се вратени на железничката станица во Гостивар.

    Според кажувањето на машиновозачот, на седмиот километар од станицата Гостивар кон Кичево забележал паднати дрва на пругата и почнал да кочи, но ударот во одронот односно наносот од земја не можел да се избегне.згм/лв/9:57


    http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=72326339&lId=1

    П.С. Според видеото на А1 и последната вест на МИА за 8 повредени очигледно е дека за влакно се избегнала несреќа со човечки жртви. Министерството за транспорт и врски сакаше да го минимализира случајот, но новинарите го престигнаа.

    Не сум стручњак од оваа област, но знам дека попладневниот воз за Кичево редовно треба да го покрие Шпанецот, но за среќа вчера не било така. Доколку Шпанецот налетал на овие големи одрони мислам дека состојбата ќе беше многу полоша.

    Исто така, среќа што било понеделник, па немало многу патници во возот. Обично од големи гужви помеѓу Гостивар и Кичево многу патници во возот стојат, така што од силината на ударот сигурно ќе имало поголеми последици од настанот. 

    Важно добро се заврши.



    Posted By: Danielbtmk
    Date Posted: 16-Mar-2010 at 10:57
    Умре 661-146


    Posted By: Vladimir P
    Date Posted: 16-Mar-2010 at 11:04

    По првите сознанија МЖ 661-146 не претрпела некоја драстично оштетување.
    Помегу другите и помишникот машиновозач бил лесно повреден.

    -------------
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


    Posted By: Vladimir P
    Date Posted: 16-Mar-2010 at 11:51
    И видео информацијата за возот број 6904 со дизел локомотивата МЖ 661-146

    [TUBE]ETzbkDZkD-k[/TUBE]

    -------------
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


    Posted By: Vladimir P
    Date Posted: 17-Mar-2010 at 08:31
    Видео информацијата за возот број 6904 со дизел локомотивата МЖ 661-146, втор ден.

    [TUBE]xqMM8fgK_xg[/TUBE]

    -------------
    Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
    https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


    Posted By: zabegan
    Date Posted: 17-Mar-2010 at 19:45
    еве и Вест како ги пишува работите

    ИЗБЕГНАТА КАТАСТРОФА ПО ОДРОН НА КАРПИ НА ПРУГАТА СКОП­ЈЕ - КИЧЕВО

    Возот со патници за малку ќе паднел во бездна

    Осум­ми­на патници од Кичево завчера беа полесно повредени, при удар на пат­нич­ки­от воз на релацијата Скопје - Кичево, кај гостиварското село Ла­ка­ви­ца, во одрон од камења и земја.
    По 18 часот, машиновозачот Љ.Р. (46) од Скопје, додека управувал со ло­ко­мо­ти­ва­та и со двата вагона, во кои имало 60 патници, на излезот од селото Ла­ка­ви­ца, на 7. километар од Гостиварската железничка станица видел пад­на­ти дрвја на пругата. Тој почнал да кочи, но не можел да го избегне уда­рот во земјата и големите карпи кои се стркалале од падините на Сува Го­ра. Локомотивата, тешка 120 тони, се изместила од шините и паднала настра­на. Железничарите велат: "Патниците имаа голема среќа бидејќи лесно мо­же­ше да се случи катастрофа со жртво, ако дел од големите камења се стру­по­ле­а кон лакавичкиот железнички мост, кој се наоѓа 40 - 50 метри по­да­ле­ку од местото каде што локомотивата излета од шините. Во тој случај, ло­ко­мо­ти­ва­та наместо настрана на земјата, можеше да падне во бездна дла­бо­ка повеќе од 50 метри. Затоа најитно мора да се санира ридот над пру­га­та за да не се случат нови одрони".
    Пат­ни­ци­те што биле во вториот вагон добиле набиеници и модринки по но­зе­те и по телата. Со медицински возила биле префрлени во Гостиварската бол­ни­ца. По укажаната лекарска помош биле пуштени на домашна нега. Дру­ги­те патници од вагоните, со автобус биле превезени за Кичево. Же­лез­нич­ки­от сообраќај меѓу Скопје и Кичево и вчера беше во прекин. Ло­ко­мо­ти­ва­та и вагоните беа вратени на Железничката станица во Гостивар. Еки­пи на "Македонски железници" вчера работеа на расчистување на од­ро­нот. (С.Т.)

    http://www.vest.com.mk/?ItemID=63ECDBDC5156554DA2777AC6C3933EB4 - http://www.vest.com.mk/?ItemID=63ECDBDC5156554DA2777AC6C3933EB4



    Posted By: lslcrew
    Date Posted: 17-Mar-2010 at 22:59
    Види ова е сувопарно дигање паника, да се прикаже што поцрна ситуацијата. Ова е очаен обид, ситуација што би било кога би лило. Ееееее дааааа патуваше накај Битола може немаше да има одрон. Ситуацијта е таа што се случила, што сега разгледуваат потенцијални ситуации.


    Posted By: zookisk
    Date Posted: 18-Mar-2010 at 00:11
    Доколку несреќата се случеше на истово место ама возот да се движел во обратна насока т.е Кичево-Скопје ситуацијата ќе беше полоша бидејќи ќе удрел со брзина од 80 km/h и во правецот на обратното движење има мост!...Баш за среќа е што на 50-тина метри од местово има кривина каде што по ред на возење V max=50 km/h така што машиновозачот ја намалил брзината...А само замислете што ќе се случеше ако беше дизел-моторната гарнитура 712 или популарниот шпанец...Ohno Ohno Ohno


    Posted By: Danielbtmk
    Date Posted: 18-Mar-2010 at 23:34
    Еве ја локомотивата 661-146 пред да се случи она што се случи....



    Print Page | Close Window