Print Page | Close Window

Јавен автобуски превоз - Битола

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Јавен превоз
Forum Discription: Автобуски, трамвај, ЛРТ, метро, тролејбус...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1121
Printed Date: 23-Apr-2024 at 09:47


Topic: Јавен автобуски превоз - Битола
Posted By: гитардемон
Subject: Јавен автобуски превоз - Битола
Date Posted: 18-Jan-2010 at 19:08
Отворен тендерот за градски превоз
ПОНЕДЕЛНИК, 18 ЈАНУАРИ 2010 17:23



Во тек е јавниот повик за распределба на 9 пакет линии во општинскиот линиски превоз на патници. Тендерот завршува на 25 јануари во 12 часот.

-Распределбата ќе биде по принципот пакет на линии, 9 пакети на линии, една градска и една до населените места во Општина Битола. Досега 4 превозници имаат подогнато тендерска документација која може да се најде во просториите на општината, рече Владимир Прчков, сообраќаен инспектор во Општинскио инспекторат.



Превозникот кој ќе се јави на повикот треба да има пообемна документација, но еден од најважните услови е поседување нова важечка лиценца со рок на траење до 2014 година.



-А за добивање на оваа лиценца се подигнува документација во соба 5 во општинскиот инспекторат. За добивање на оваа лиценца е потребна документација која треба да се набави, рече Прчков.

Со добивањето на пакетот линии се добива:



-Ќе поседува лиценца за овој вид превоз, дозвола од локалната самоуправа со важност од 5 години, на крај се утврдува возниот ред, рече Прчков.

Во 9 пакет линии се распределени 18 линии, а од општинскиот инспекторат очекуваат да се пријават десеттина превозници според досегашниот интерес. Во линиите нема промени, тие се истите од повикот во 2006-та година.


http://tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=16863:2010-01-18-16-24-34&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106 - http://tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=16863:2010-01-18-16-24-34&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106

Барем да побарале еден услов: да не се постари од 40 години автобусите

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 18-Jan-2010 at 19:18
Originally posted by гитардемон

Барем да побарале еден услов: да не се постари од 40 години автобусите

По твоја проценка, кои автобуси се поголеми канти, битолските или скопските?


Posted By: гитардемон
Date Posted: 18-Jan-2010 at 19:37
Скопските се поголеми, битолските се најчесто мини-буси

Него мајтап на страна, ретко кој користи градски (освен луѓето кои живеат во места до каде што не возат илегалните таксисти за 20 денари), макар што визуелно изгледа дека навистина има прилично градски автобуси низ Битола.

Вистината е сепак дека 90% од тие автобуси се за по фабриките - т.е. не се јавен превоз, туку приватен-изнајмен. Колку што читав последно има 5 градски линии (и една приградски) и колку што знам, со по 1-2 автобуси на секоја. Значи скоро и да не постои јавен превоз.

Тоа е нормално кога такси компанија со најнови Шкоди Октавии или Рено Мегани која издава и фискална сметка ти наплаќа старт 10 денари, и можеш било каде да стигнеш со 40-50 денари, а низ центарот со 30.

А инаку во однос на исправност, мислам дека сепак битолските градски се поисправни од скопските, од проста причина што се трудат нешто почовечно да испратат за да привлечат муштерии, а и си возат по најдобрите улици. Не дека се нови, едноставно се неискршени (последно пред 13 години се возев кога имаше кондуктер).

За фабриките возат кршовите (и да не се крш, по патот доттаму ќе се направат крш), како и за школскиот превоз.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 19-Mar-2010 at 20:41
Зошто ја нема другата единица за Брусничка населба
ПЕТОК, 19 МАРТ 2010 18:09



За пакетот Б во чиј состав е линијата број еден која сообраќа од Брусничка населба, Црн мост, Дулие, Железничка станица и повторно Брусничка населба повторно ќе има јавен повик. Последниот, повторен конкурс распишан во февруари на кој се јавија три фирми е поништен.



-Се јавија три фирми кои за жал не ги исполнуваа условите предвидени со законот и предвидени со повторниот јавен повик така што комисијата го поништи и за кратко време сите превозници може да очекуваат повторен повик за пакетот Б каде што е линијата број еден. Двајца превозници не прикажаа дополнителен број автобуси, а третиот покажа несериозен број на поаѓања. Комисијата одлучи дека тоа е несериозен предлог, изјави Владимир Прчков, сообраќаен инспектор при Општинскиот инспекторат.



Повторното функционирање на единицата во обратен правец е од големо значење за жителите на Брусничка населба.

-Имајќи предвид дека со оваа линија за 5-8 минути се слегува долу во градот, за разлика од моментално линијата еден која е веќе доделена од порано и функционира, жителите од периферните населби ќе имаат поголем избор, вели Прков.

Тоа го потврдуваат и самите жители кои велат дека единицата која ќе сообраќа од Брусничка населба накај саатот им е повеќе од потребна.



-До кај сатот за да стигниш треба цел град да го вртиш вака, велат граѓаните.

Веќе неколку години другата единица не функционира.



http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=19321&Itemid=106 - http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=19321&Itemid=106



-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 27-May-2010 at 18:20
Нови автобуси има, но превозот по старо
Четврток, 27 Мај 2010 18:41

OLIVERA%20AVTOBUSI%20001

Веќе еден месец истече откако 18 градски линии и линии кон битолските села се распределија на деветте автопревозници, со што се заврши првата фаза од реализацијата.Втората фаза, доделувањето на дозволи и возни редови, дел од превозниците ги обезбедиле овие акти но реализацијата сеуште трае.

OLIVERA%20AVTOBUSI%20PRCKOV

„ Проблем кој го потенцираа и самите превозници е тоа што, имено седум од нив имаат увезено автобуси од земјите на ЕУ."- вели Владимир Прчков општински инспекторат.

Закочена е работата, зошто само во една канцеларија во скопското МВР се врши регистарција на увозените возила од цела Македонија, па регистарција се чекала по месец и повеќе.

OLIVERA%20AVTOBUSI%20003

„ Возниот парк на автобуски превоз во овој градски превоз е многу стар возилата се некаде од 28-30г."- вели Владимир Прчков општински инспекторат.

Со новите увезени автобуси, покрај освежувањето на јавниот превоз, комплетно ќе се преземат и сите линии, а со нив се запазувале и стандардите на ЕУ, покрај редовните и хедикепираните патници да имаат можност за градски превоз.

OLIVERA%20AVTOBUSI%20002

„ Сите увезени автобуси се со посебна хидраулика која при застанување на велзните врати автобусот се спушта на висина од тротоарот."- вели Владимир Прчков општински инспекторат.

Автопревозниците во наредниве пет години ја имаат и обврската да ги одржуваат, автобуските стојалишта, кои беше најавено Нискоградба да ги постави онаму од каде беа тргнати.

OLIVERA%20AVTOBUSI%20004

„Ние почнавме со некои активности, целосно ја поправивме кај рекотратот."- вели Венцо Шишкин КЈП Нискоградба.

Битола располага со околу 40 автобуси кои треба да понудат безбеден и кавлитетн превоз за граѓаните.



http://www.tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=21982&Itemid=106 - http://www.tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=21982&Itemid=106

Нископодни (едноподни Stern%20Smile) и во Битола. Хомологација само во Скопје.


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 15-Jul-2010 at 17:06
Еве нешто и за јавниот автобуски превоз во Битола. Мислам дека автобусите се од марка МАН, не сум ги видел одблиску за да тврдам со голема точност, само знам дека досега сум ги видел на линиите 1 и 4. Дисплејот изгледа дека работи, но што пишуваше навистина не можеше да се види.










-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: axel
Date Posted: 16-Jul-2010 at 05:30

Градскиот сообраќај во Битола со 18 линии

Општина Битола ги утврди правилата и сообраќајните линии за автобускиот градски превоз што ќе се врши во следните пет години.
- На територија на општина Битола во наредните пет години ќе се одржуваат вкупно 18 линии во општинскиот линиски превоз на патници. Превозот ќе го вршат девет превозници со 42 автобуса и минибуси. Шест од нив се со пристапни рампи за инвалидизирани лица, а еден е со пристап за инвалидска количка - изјави Владимир Прчков, овластен инспектор за патен сообраќај во локалната самоуправа.

Според условите за извршување на превозот, секој пријавен член од трите категории инвалидизирани лица (слепи, глуви и телесни инвалиди) ќе има на располагање по 100 бесплатни возења на годишно ниво кај секој од деветте превозници.

- Сега оваа бенефиција ја имаат 178 инвалидизирани лица, за кои се обезбедени посебни картички и тие се доделуваат според посебно предвидена процедура - истакна Прчков.

Организираниот градски сообраќај во Битола се очекува наскоро да се вмрежи со локалниот превоз во општините Новаци и Могила.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=2758458C3516F141A5B153005C1CB7EE


Posted By: гитардемон
Date Posted: 28-Jul-2010 at 19:43
Еве уште еден битолски автобус. Овој пат четворката. За жал не ја сликав баш најдобро.







И назад во далечината во сликата што требаше да биде за кружниот тек.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: VirginAtlantic
Date Posted: 21-Sep-2010 at 21:01
Originally posted by гитардемон

Еве уште еден битолски автобус. Овој пат четворката. За жал не ја сликав баш најдобро. 
. . . . . . . . . .
 

. . ..
 
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Scania_OmniLink - Scania OmniLink  Thumbs%20Up
 
 
 


Posted By: гитардемон
Date Posted: 09-Oct-2010 at 18:30
Општината задоволна од автобускиот превоз во градот
ПЕТОК, 08 ОКТОМВРИ 2010 18:27   


Веќе забележливи се последните месеци низ градот новите автобуси за опшптински линиски превоз.

Од Општинскиот инспекторат велат дека превозниците сериозно ја сфатиле работата. -Успеаја да набават за наши услови нови автобуси кои се увезени од странство и ги задоволуваат критериумите според законот за превоз во патниот сообраќај, вели Владимир Прчков, Општински инспекторат.

Сега и возниот ред бил засилен.

-Со поголем број поаѓања и на задоволство и во селата во Општина Битола тие возни редови се според нивните потрени.

Во одредени села дневно има од две до четири поаѓања, што во минатото не беше практикувано.

Самиот превоз оди по нагорна линија, самите превозници најавија можност за комплетирање и осовременување на возниот парк, дека до 2012 ќе имаме завиден градски превоз, вели Прчков.


















Со средувањето на општинскиот линиски превоз, ќе се намали и бројот на дивите превозници.

-Еден од условите за намалување на дивите таксисти покрај редовната контрола е масовното користење на јавниот општински превоз биејќи знаеме каков е комфорот во автобусите, а какво е возењето во тие диви превозници.

Можеме да кажеме дека е намален бројот, но уште треба да се работи, вели Прчков.

Од Општинскиот инспекторат велат дека голем број граѓани масовно го користат градскиот превоз за разлика од порано.


http://makmreza.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1426:podobren-avtobuskiot-prevoz&catid=81:bitola&Itemid=197 - http://makmreza.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1426:podobren-avtobuskiot-prevoz&catid=81:bitola&Itemid=197

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 03-Nov-2010 at 14:27







TEO TRAVEL, ĐEM TOURS, PECE KOMERC, ZLATE ŠPED, JONČE TRANS

Имињава (па уште на латиница, за да стане познат светски бренд) ме вадат од чорапи! Па фонтот... па, па, па!

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: OKA
Date Posted: 03-Nov-2010 at 16:46
Originally posted by гитардемон

...TEO TRAVEL, ĐEM TOURS, PECE KOMERC, ZLATE ŠPED, JONČE TRANS...Имињава (па уште на латиница, за да стане познат светски бренд) ме вадат од чорапи! Па фонтот... па, па, па!
Најубо се има брендирано ĐEM!
Скратено од ĐEMОООО, ба! Big%20smile

-------------
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 03-Nov-2010 at 19:41
Минибусот на ĐEM не изгледа лошо. Нешто од ваков тип планираат за Скопје? И што стана со оние бели антички автобуси? Ги повлекоа?


Posted By: sanos_a
Date Posted: 03-Nov-2010 at 19:52
сега пак е подобро во битола отколку што беше порано, хотел промаја во градските автобуси ама пак цената беше прифатлива од само 10 денари на линија 1

-------------
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum


Posted By: JOE
Date Posted: 12-Nov-2010 at 15:36
me nerviraat od Teo Travel samo gi menuvaat busevite na linija 3 i 4 i sega gi trgnaja niskopodnite sega pogore toj siniot sto e 4ka a eden bel 3ka.Vnatre se ok ama nadovresno grdo izgledaat i treba po skali da se kacuvas.Pred eden nekolku dena edna baba pobara pomosh od mene za da slezi od bus.I nemaat vrata za izlezn na sredina kako sto imaat skoro site niskopodni.


Posted By: Тркало
Date Posted: 15-Jan-2011 at 16:37
Originally posted by JOE

me nerviraat od Teo Travel samo gi menuvaat busevite na linija 3 i 4 i sega gi trgnaja niskopodnite sega pogore toj siniot sto e 4ka a eden bel 3ka.Vnatre se ok ama nadovresno grdo izgledaat i treba po skali da se kacuvas.Pred eden nekolku dena edna baba pobara pomosh od mene za da slezi od bus.I nemaat vrata za izlezn na sredina kako sto imaat skoro site niskopodni.


Тој шо е синиот е MB Connecto - не е градски автобус и не е нископоден .По то шо сум гледал моментално Хера Турс имаат најдобри или најмногу нископодни увезено


Posted By: BOJAN
Date Posted: 02-Feb-2011 at 11:29
Мислам дека би било добро да се унифицираат автобусите, доколку е можно, во една боја. Тоа не важи само за Битола, туку и за приватниците во Скопје. Да речеме, јавното претпријатие има црвена, приватниците да имаат плава боја, а не секој автобус различна боја. И да прашам, дали се планира основање на јавно сообраќајно претпријатие во Битола и зошто досега го немало?


Posted By: nylon
Date Posted: 02-Feb-2011 at 18:36
Originally posted by BOJAN

Мислам дека би било добро да се унифицираат автобусите, доколку е можно, во една боја. Тоа не важи само за Битола, туку и за приватниците во Скопје. Да речеме, јавното претпријатие има црвена, приватниците да имаат плава боја, а не секој автобус различна боја. И да прашам, дали се планира основање на јавно сообраќајно претпријатие во Битола и зошто досега го немало?


Апсолутно мислам дека не треба да се разликуваат боите на јавните и приватните автобуси. Сепак тие извршуваат иста функција и граѓаните не ни треба да прават разлика помеѓу нив. Секако треба да се интегрираат целосно, а не само бојата. Односно, да важи иста карта, да се појавуваат на екраните на станиците итн.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 10-Feb-2011 at 21:36
Поскапи автобускиот превоз
10 ФЕВРУАРИ 2011



Советот на Општината Битола донесе одлука со која даде согласност да биде зголемена цената на билетот за користење на градскиот автобуски превоз. Согласно одлуката, линискиот превоз на патници ќе поскапи за 10 отсто или за 1,5 денари повеќе од досегашната цена.

Според новата тарифа, за линиите во градот цената на превозот ќе изнесува 16,5 денари, а за линиите до населените места надвор од Битола цената на превозот во еден правец е различна, односно до 3 километри чини 27,5 денари, а над 30 километри, цената на превозот во еден правец е 99 денари и дополнителни 5 денари за секој изминат километар.

Советот на Општината Битола неодамна им излезе во пресрет на такси-компаниите и даде согласност стартната цена за користење на такси-превозот да биде зголемена за 10 денари додека цената на услугата за изминат километар остана непроменета.


http://informator.ws/bitola/poskapi-avtobuskiot-prevoz - http://informator.ws/bitola/poskapi-avtobuskiot-prevoz

E демек сега ќе се плаќа 16,5 денари во возилото? И мора да се преземе нешто за унификација на билетите и да почнат да се продаваат по трафики и бакалчиња.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 22-Nov-2011 at 11:47
Прекин на автобускиот градски сообраќај во Битола

Во Битола изутринава целосно е запрен градскиот автобуски сообраќај. Предупредувачкиот протест и еднодневниот прекин на автобускиот градски сообраќај е поради неисплатени околу еден милион евра кон 11 фирми-автопревозници кои даваат услуги на пелагониските општини Битола, Могила и Новаци, односно бесплатен превоз за учениците во изминатите две години.


Прекинот на градскиот автобуски превоз на сите линии на подрачјето на општина Битола ги преполни автобуските станици со граѓани кои не очекувале дека најавата за денешниот прекин на автобускиот превоз во градот ќе се оствари.

Организаторите на протестот, претставници на фирмите кои вршат градски автобуски превоз најавија прес-конференција што ќе се одржи во текот на денот на големиот автобуски паркинг кај местото викано „стар прогрес“ под Тумбе кафе.


Izvor: Kurir, http://www.kurir.mk/republika/opstini/50651-Prekin-na-avtobuskiot-gradski-soobrakaj-vo-Bitola


Posted By: JOE
Date Posted: 22-Feb-2012 at 18:13
Со 4ката со која се возам јас таа сината погоре мерцедес и таа црвената од теотравел двете, покрај изгор цените на горивата, , ја намалија цената од 15 на 10 денари живеам на периферија поточно стрелиште ама само кога се качуваш најверојатно од кај мојата населба и од оризари важо ова правило за 10 ден. цена , додека пак за да се вратам дома на пример од на факултет кој е на партизанска за до дома е 15 денари. Интересна му е намерата да привлечат повеке луге да се возат со бус наместо со дивите таксисти кој се иста цеа 15 денари до јавор.Другата линија пак која исто така е 4ка ама има обратна траса од на теотравел засега тие остануваат на истите цени.Незнам дали ке дочекам дури завршам факс да купат нов бус оти таа има 35+ години старост и е крш голем уште таа 4ка 6кат и 1ицата останаја кршови од времето на југославија , другите линии се подновија со 15тина години стари буса од Еу.Сега знам дека има некој рок за увоз на половни автобуси незнам до кога важи, ама ако не го искористат и овај рок да се подноват, редно време ке биди општината да му ја скини линијата и да му ја додели на некој кој исполнува услови да врѓи градски превоз


Posted By: FoSsiL
Date Posted: 22-Feb-2012 at 18:16
Колку линии има Битола (?), и ако може да ги претставите на мапа....


Posted By: JOE
Date Posted: 22-Feb-2012 at 18:53
Според моја груба проценка, авотбуси што се занимаваат исклучиво со градски превоз се околку 15тина. Инаку еве една слика за мојата линија 4ката,возат две линии на секои 20 мин. Еве ја трасата ( неможев да ги фатам на принт скринот Брусничка населба и долно оризари за да ја опафтам со сликата цела битола)



Posted By: FoSsiL
Date Posted: 22-Feb-2012 at 18:57
Не. Не мислев колку автобуси има. Туку колку линии... И сликата не се гледа, ако може да ја поправиш


Posted By: JOE
Date Posted: 22-Feb-2012 at 19:04
Мене ми ја отвара сликата , гибнав пак незнам дали е во ред.Инаку еве ги линиите ама тука се и од по селата линиите што се обракаат на две страници

http://www.avtobus.mk/index.php?option=com_content&view=category&id=35&Itemid=73 - http://www.avtobus.mk/index.php?option=com_content&view=category&id=35&Itemid=73


Posted By: гитардемон
Date Posted: 22-Apr-2012 at 01:48

БАРАЊЕ за ИЗЈАВУВАЊЕ НА ИНТЕРЕС

во врска со

Избор на приватен партнер за поставување на автобуски стојалишта на подрачјето на Општина Битола

Општина Битола , ул.Булевар 1-Ви Мај бр.61, согласно планот на активности за 2012 година има намера да отпочне постапка за јавно приватно партнерство за поставување на 101 автобуско стојалиште на подрачјето на Општина Битола поточно на локации на кои се превезуваат патници во градскиот линиски превоз и тоа:

58 автобуски стојалишта во урбаниот дел сосоставени од еден, два, три или повеќе еднакви, истообразни, самостојни модули во кои може дополнителн да влезе киоск. Стојалиштата содржат конзола, настрешница, клупа за седење, корпа за отпадоци, два сити лајта (едниот за ознака на стојалиштето, а другиот за рекламирање), а може да се постави и киоск за комерцијална намена. За овие автобуски стојалишта постои и електрика која се снабдува со електрична енергија од градската електрична мрежа за осветлување на сити лајтовите и греење на киосците.
43 во руралниот дел, на локации на кои се превезуваат патници во општинскиот линиски превоз. Овие стојалишта се користат само дење и затоа не е предвидено електрифицирање. Во Програма за поставување на автобуски стојалишта на општински линиски превоз на патници на подрачјето на општината Битола е предвидено демонтажа на стојалиштата од урбаниот дел и нивно репарирање со цел поставување во руралниот дел на општината.
Се известуваат заинтересираните страни дека во стојалиштата има можност за комерцијални активности согласно ДУП.

Се повикуваат заинтересираните домашни и странски физички и правни лица да достават Изјава за интерес најдоцна до 05-05-2012 година.
Изјавите за интерс може да се доставуваат по писмен пат на адреса на Општина Битола , како и електронски на следната адреса: slavica.nabavki@bitola.gov.mk

По истекот на рокот за доставување на Изјавите за интерeс ќе биде одржан состанок со сите заинтересирани субјкети, за што истите дополнително ќе бидат известени.

За подетални информации, заинтересираните субјекти можат да се обратат на:
Славица Димитровска-лице за контакт
Тел. + 389 47208326,+38947234234,
E-mail: slavica.nabavki@bitola.gov.mk

Комисија за спроведување на постапката за доделување на договор за јавно приватно партнерство за поставување на автобуски стојалишта и опрема.


http://bitola.gordsys.net/?InteresAvtobuskiStojalista - http://bitola.gordsys.net/?InteresAvtobuskiStojalista


Posted By: Џоле
Date Posted: 23-Jun-2015 at 11:35


https://flic.kr/p/uZj6cU"> https://flic.kr/p/uZj6cU - ??? by https://www.flickr.com/photos/32322040@N06/ - Kim L , on Flickr

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Navigator
Date Posted: 23-Jun-2015 at 12:15
За информација, ова не е дел од автобусите од јавниот превоз. Веројатно превоз за работници. Компанијава има тендер за превоз на работници во РЕК Битола. Како и да е, не знам како е можно вакви возила да поминуваат технички преглед.


Posted By: Тркало
Date Posted: 26-Jun-2015 at 07:36
^ ^ ^
На принцип колор шема и тазе фарбање


Posted By: stratus
Date Posted: 26-Jun-2015 at 09:16
Не дека го бранам постоењето на возилото. Но кај нас за едно возило да помини на технички преглед нема старосно ограничување или ограничување на извувни гасови. Потребно е само да има функционални сопирачки, светла и уште некои основни работи. Типот на возилото е согласно стандардот на народот.Инаку возилото е за транспорт на работници.
Сум споменал и претофодно. Кога можеше Скопје да добие еден куп нови автобуси ,какви-такви сепак нови, можеа и неколкуте општини во РМ со реална потреба од гратски прево како Битола, Прилеп, Куманово, до добијат бар по 10.


Posted By: Zelenikovo
Date Posted: 31-Oct-2018 at 07:30

Јавниот Превоз во Македонија е јавнат годиње од екс-стандардизацијата на САНсовиот Жив ЈСП Музеј на Тркала кој е памњрно со оглед дека и за време на дпмн не сакаа од истиот пр. битолчани ниту тркало на поклон [ http://archive.is/x5RFC - 1 ] иако делови за саносите има на претек и бар безбедноста ќе им биде на ниво, убо и од sds што се сетиле на истата фора но 21 век та Народ тро метросексуално гледа на нештата сакаат фенси нископодни автобуси, ако не друго има простор тоа европските олдтајмери да ги прибираме во недоглед, со оглед дека за нови едвај и Скопје да се задолжи а не пак некој друг град, иако комотно можат и ЛАЗоите да им ги поклонат за да се уверат колку и тие ко понови се посклет од САНОСите, бреј се фрлија се' на се 300 милилни евра за Итонг Двокатните и ЛАЗовите в Скопје при последната поголема обнова на возниот парк на JСП нормално влета државата со директна неповратна субвенција, та можат и туто комплето да ги раздадат ако сакаат и пак никој нема да биде задоволен бидејќи некои велат цела нова флота на ЈСП е пред распад, за украинските фабриката е рокната за резервни делои ем електриката им биднала супер проблем, а за кинеските сакпо им е да влечат одржување од Кина, бар многу автобуси некој ми спомна и сите панормски се гаражирани, од кој сервис-агол е жалосно што не успејаа да ги склепаат во ФАС~11.10 та бар околу одржувањето ќе имаа каква таква луфта ако фабриката така кренеше глава ко рестартирана, но очигледно груевци така потешко ќе ушуќареа ддв за во буџет, ем градеа некој партнерски економски сојуз со кинезите чисто како балканска наклоност да не имаат во предвид ако и кога одврзат чекмеџето од фондот Силк Белт наскоро, но зајковци на таа карта нема да играат и 50 години да се вратат во минатото та ко Неврзани да се надеваат на поефтини кредити, нејсе ним пак со воа европските кочии та ич не им е лесно
мене друго ме копка дали и како сообраќајна контрола би можело да има почесто на приватните концесионери, ете пр. во приградската линија подпелистериото која ги опслужува средношколците и локалците, дневно со три тури од 40км напред-назад, се беше случил еден феномен да на комбето му беше ојден карданот веројатно хардиевата гума та лупаше по шасија иако претходно сигурно и гребел, разбрав втор пат го сервисирале истиот проблем и пак гајрет два месеца со комбето, при што комотно можеше да се случи во секое време несреќа особено на враќање каде по регионалниот пат Ресен Битола креваше батето брзина, а капак мнозина патници и стоеја проатум без рачка и каде да се фатат, тоа ни во Пред ѐдождот минибусот немаше таква атмосфера чинам, е за таму САНОСиве чинам се идеална работа, само како ќе ги штимаат тендери за да покријат конкуренција е прашање, а можат бидејќи селски автобуси да закачат и по една приколка нанив за да може Народ и тро да се натовари растовари чоечки какви и потреб и да имал град-село и обратно, а комотно и точак или куфери да товарат туристи без да ги пентарат по автобуси,
но и со овие автобуси нема мајтап, може ете бидејќи ЈП би ги услужувало таквите приградски линии та совест да им проработует и да исклучуваат склет конзерви од сообраќај, особено ако се има предвид и в Скопје имало зицери сонив, пр. на линијата Скооје Зеленуково 2014 нели беше излетала и се превртила една 67-ца со 49 повредени патници [ http://www.idividi.com.mk/vesti/makedonija/949450/ - 2 ]
Интересно би било и Скопје да задржи како Pетро Штимунг подоста од САНосите, бар да вртат Туристички како ефтина рента до Археолошки Локалитњти, Културни Збиднувања и слично истите, јасно можат да ги изнјамуваат и за Свадби и за Фестивали можеби Хепенинзи, до места како ез.Којак или пак може да послужат и ко музејски филмски реквизити, просто Маркетинг Кампањи ако сакаат сонив нека тераат и слично, бидејќи скопјани и си ги сакаат овие олдтајмери ем во останатите градови навистина со ова ги омаловажуваме ... зошто ако може државата да посредува за ефтини нископодни градски автобуски кочии ко новите приватни в Скопје тоа да не го стори и за другите градови, нека ги договорат од Слобода Превоз преку нивните пријатели од еу да довлечкаат нешто што нема да ги тревожи останатите македонци како сеир од спунт, ниту пак мфорот ќе им биде нетапациран, освен ако не го направат пример бесплатен градскиот превоз та да не се бунат така битолци и еднаш за секогаш да им се угоди подостоиствено ...

09.10.2018 ~Автобуси од ЈСП Скопје на припомош во Битола

Во Општина Битола на припомош за превоз на учениците и другите граѓани стигнаа три автобуси од ЈСП Скопје кои ќе имаат обврска да ги однесат учениците до школо и други лица со потребната дестинација доколку се случи ситуација како вчерашната кога протестираа и не возеа превозниците од Битола.

Денес трите скопски автобуси биле на дестинациите и постојките од каде што се качуваат децата во случај да останат учениците беа превоз. Но, за разлика од вчера, битолските превозни компании денес возеа и ги пренесоа учениците и другите граѓани до потребните дестинации.

,,Благодарение на добрата соработка со град Скопје од вчера добивме автобуси од ЈСП Скопје со што во возниот парк во Општина Битола имаме зголемен капацитет. Ќе бидат наменети за потребите на граѓаните на општината онака како што ќе наложуваат околностите", рече Петровска.

Автобусите им се оставени на времено користење од шест месеци.




,,Ќе се користат по потреба не само за ученици.Општината понекогаш има потреба да превезува ученици до излетнички места. Имаме граѓани пензионери кои имаат свои потреби за превоз до некоја дестинација во општината. Ќе бидат превозни средства што ќе се користат за граѓаните", рече Петровска.

Градоначалничката најави дека и сите возила од општинскиот возен парк кои долго време се паркирани во дворот на Општината ќе користат во насокана подобрување на услугите на граѓаните.

Бесплатниот школски превоз со години наназад предизвикуваше големи долгови од училиштата кон превозниците, од кои дел се' уште не се платени. Превозот се одвиваше по различни тарифи за патниците во линискиот превоз и за учениците. Со законски измени учениците сега можат да ги користат редовните автобуски линии и да се возат по цена како другите патници. Вчера требаше тарифникот да биде изменет, но превозниците излегоа на протести со образложение дека не им се исплатливи новите цени. Донесувањето на тарифникот беше одложено, а градоначалничката рече дека останува отворена за разговори со цел изнаоѓање на разумни цени, но останува и непопустлива во ставот дека нема да дозволи високи цени кои ќе бидат на штета на училиштата.

http://apla.mk/index.php/direktno/item/1658-avtobusi-od-jsp-skopje-na-prishomosh-vo-bitola - http://apla.mk/index.php/direktno/item/1658-avtobusi-od-jsp-skopje-na-prishomosh-vo-bitola



Posted By: гитардемон
Date Posted: 23-Jan-2021 at 22:09
Originally posted by TERA TV


Петок, 22 јануари 2021, 17:02

За неколку недели два нови автобуси кои ги набавува Општина Битола ќе бидат дел од градскиот превоз, а до крајот на годината уште два други, беше речено на денешната седница на советот на општина Битола. Со измените и дополнувањата на Одлуката за општински линиски превоз на патници, како што рекоа од владеачкото мнозинство се зголемува фреквенцијата на сообраќање на автобусите, особено во приградските населби и бројот на автобуски стојалишта.

Опозицијата рече дека одлуката која се носи денеска не е во ред, бидејќи можело да се случи еден превозник да конкурира за 12 линии, а од него да се бара да има едно резервно возило и дека тоа никако не оди во подобрување на квалитетот на услугите, вели советникот Тошевски.

Власта возврати дека опозицијата манипулирајќи со бројките и дека при тоа забораваат какви цени за превоз плаќаа граѓаните до пред три години, особено учениците и нивите родители, реплицираше советникот Корлевски на забелешките на опозициските советници на денешната расправа во Советот на Општина Битола.

[tube]d6bGEq5cSL4[/tube]


https://tera.mk/%d1%80%d0%b0%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%b0%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be%d0%b1%d1%83%d1%81%d0%ba%d0%b8%d0%be%d1%82-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%b7-%d0%b2%d0%be-%d0%b1%d0%b8 - https://tera.mk

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: stef4o
Date Posted: 01-Apr-2021 at 15:08
ОПШТИНА БИТОЛА КУПИ МИНИБУСИ НА МЕТАН ПРЕД ФОРМИРАЊЕТО НА РЕГИОНАЛНО ЈАВНО ПРЕТПРИЈАТИЕ ЗА ПРЕВОЗ НА ПАТНИЦИ



Општина Битола со средства од сопствениот буџет набави четири минибуси на метан, кои ќе се користат за превоз на ученици и други граѓани.

„Во изминатиот период, со некои поинакви политики беа потрошени околу 9 милиони евра за превоз на ученици, што би значело набавка на 116 вакви минибуси. Следната недела ни пристигнува уште едно превозно средство кое покрива категорија граѓани кои во изминатиот период имаа сериозни проблеми во однос на мобилноста“, рече градоначалничката Наташа Петровска.

Минибусите пристигнаа пред одржувањето на седницата на Советот в понеделник, кога се носи последната одлука за формирање на регионалното јавно претпријатие за превоз на патници за Битола, Новаци и Могила, „Пелалинк“. Од Општината велат дека немаат намера да бидат конкуренција на транспортните претпријатија, туку да ги опслужат граѓаните на релации на кои нема превозни линии, на места каде што има тесни улички и во други ситуации. Таков е примерот со Буково, кое е живо село, а нема инфраструктурни услови низ него да заврти автобус.

Петровска уште во 2018 најави дека ќе обезбеди нови и еколошки возила за Битола кога дел од превозниците излегоа да протестираат и прекинаа со превоз на ученици и граѓани, незадоволни од новиот тарифник. Тогаш Општината од Петре Шилегов доби стари црвени автобуси на ЈСП „Скопје“, кои возеа само неколку дена.

Бесплатниот школски превоз за време на претходната власт создаде големи долгови од училиштата кон превозниците, кои долго време не беа исплатени. Превозот се одвиваше по различни тарифи за патниците во линискиот превоз и за учениците, а оваа локална власт направи измени учениците да можат да ги користат редовните автобуски линии и да се возат по цена како другите патници.

За случајот „Транспортер“, поврзан со злоупотреби на бесплатниот школски превоз, пред една година Основниот кривичен суд во Скопје му изрече осумгодишна затворска казна на ексградоначалникот Владимир Талески, а шест години доби поранешниот секретар на Општина Битола Слободан Бончановски. На деветмина управители на превознички фирми им беа изречени затворски казни од две до три години. Талески цела една година остана во домашен притвор, зашто се чека Апелациониот суд во Скопје да ги потврди изречените казни или да го врати предметот на повторно разгледување.

%20 - https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/opshtina-bitola-kupi-minibusi-na-metan-pred-formiraneto-na-regionalno-javno-pretprijatie-za-prevoz-na-patnitsi/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 06-Apr-2021 at 15:02

Општината Битола набави возило за лицата со потешкотии во движењето


Од денеска општината Битола својот возен парк го збогати за уште едно транспортно возило-минибус, кое е наменето за лицата со попречености.

Преку проектот за зајакнување на општинските совети, по реализираните четири форумски сесии со граѓаните, како еден од најприоритетните проекти беше изгласана
набавката за возило прилагодено на лица со попречености.

– Денеска промовираме нова набавка на возило, кое што е во услуга на граѓаните со различни потешкотии, а кои што во минатото имале реални проблеми со транспортот. Во градот функционира дневниот центар за лица со потешкотии, па возилото ќе биде наменето за лицата кои тука престојуваат, но и за сите граѓани со потешкотии, кои што ќе имаат потреба за мобилност. Ние сме првата општина која го отвори Регионалниот
центар за слепи лица, во кој учествуваат и општините Демир Хисар, Ресен, Новаци и Могила. Општината изврши низа инфраструктурни зафати со кои што ги подобри услугите кон граѓаните со потешкотии во мобилноста во зградата, дури и вработи
лице кое што има потешкотии во мобилноста. На овој начин, покажуваме дека нема крај на тоа како можете да ги подобрувате услугите на граѓаните, независно од која
категорија се. Посакувам побрзо да излеземе од здравствената криза за да може да се искористат и овие придобивки – изјави градоначалничката Наташа Петровска.

Вредноста на ова возило е во висина од над 1,3 милиони денари, донација од Швајцарска агенција за развој и соработка – СДЦ, спроведено од Програма за развој на обединетите нации – УНДП, преку Форумот на заедниците, за да се детектираат реалните потреби на граѓаните.



Претседателот на Здружението на слепи лица Битола Стевче Костадиновски истакна дека ова возило во многу голема мерка ќе ја помогне мобилноста на сите категории граѓани со попреченост, за да можат да учествуваат на спортски натпревари, да посетуваат одредени места, па дури и да можат непречено да одат до своите работни места.


https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/republika/%d0%be%d0%bf%d1%88%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%b1%d0%b8%d1%82%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d0%bd%d0%b0%d0%b1%d0%b0%d0%b2%d0%b8-%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%b8%d0%bb%d0%be-%d0%b7%d0%b0-%d0%bb%d0%b8%d1%86/ - https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/republika/%d0%be%d0%bf%d1%88%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%b1%d0%b8%d1%82%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d0%bd%d0%b0%d0%b1%d0%b0%d0%b2%d0%b8-%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%b8%d0%bb%d0%be-%d0%b7%d0%b0-%d0%bb%d0%b8%d1%86/

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: stef4o
Date Posted: 31-Mar-2022 at 12:57
ПОСКАПЕ И АВТОБУСКИОТ ПРЕВОЗ ВО БИТОЛА, ПЕНЗИОНЕРИТЕ ЌЕ СЕ ВОЗАТ БЕСПЛАТНО ВО ВТОРНИК И ПЕТОК

По таксито, поскапе и градскиот автобуски превоз во Битола. Со одлуката што вчера ја донесе советничкото мнозинство предводено од ВМРО-ДПМНЕ, градските линии поскапуваат за 50 отсто, односно од 20 на 30 денари, а месечната карта од 800 на 1.200 денари. За околните села билетот поскапува за 15 денари, па место 90, ќе се плаќаат 105 денари.

Цел ден се одолжи носењето на одлуката за поскапување на градскиот превоз. Советниците од мнозинството кажаа дека ако не се промени тарифникот, превозниците нема да ги возат автобусите, па ќе биде загрозен и школскиот превоз. По тричасовната пауза, советникот од ВМРО-ДПМНЕ Бојан Бојкоски рече дека предлог-одлуката се надополнува новата тарифа да важи до крајот на месецот, во кој Регулаторната комисија ќе донесе одлука највисоката малопродажна цена на еуродизелот да биде 60 денари за литар или помалку.

„Целта е доколку цената на дизел горивото се намали да можат да важат постоечките цени“, рече Бојковски.

Според опозицијата, локалната власт на овој начин сакаше вината за поскапувањето да ја префрли на друг. Советниците од СДСМ беа против покачувањето и побараа превозот да го субвенционира Општината.

За пензионерите се изгласа бесплатно возење во вторник и петок.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/poskape-i-avtobuskiot-prevoz-vo-bitola-penzionerite-ke-se-vozat-besplatno-vo-vtornik-i-petok/ - https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/poskape-i-avtobuskiot-prevoz-vo-bitola-penzionerite-ke-se-vozat-besplatno-vo-vtornik-i-petok/

-------------
Carpe diem



Print Page | Close Window